QARK.net - komentáře
QARK.net - Častá chyba při balení holek
http://www.qark.net
2024-03-29T08:30:40+01:00
QARK.net
http://www.qark.net
http://www.qark.net/logo.gif
-
text/html
2007-08-06T16:35:40+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom29
hkj
Častá chyba při balení holek [hkj]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom29
To si nemyslím. Král si říkal "My...", proto poddaní mu říkali "Vy..."<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom29">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2007-04-05T20:07:57+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom28
Pry
Častá chyba při balení holek [Pry]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom28
Absolutně souhlasím s Qarkem. Já tykání dokonce používám jako prvotní "síto". Jestli ta ženská tykání přes moji veškerou snahu neskousne, nesnaží se nebo si prostě nesedneme. <br />
..<br />
Osobně si myslím, že je to znak nízkého nebo přehnaně velkého sebevědomí. <br />
..<br />
Je ale fakt, že někdy se tomu člověk nevyhne a jak Qark správně poznamenal, vybabrat se z vykání je ZKOUŠKA. Třeba když balíte (dobře, flirtujete) s nějakou osůbkou, už známou (např. prodavačka - které netykám) a nějak začínáte mít pocit, že (ačkoli se to zprvu nezdálo být možné) přeskočila jiskra. Vybruslit z toho (a neztratit body), to je úkol pro pravého baliče(sorry, flirtera).<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom28">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2006-12-31T14:19:30+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom27
FE
Častá chyba při balení holek [FE]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom27
Je to asi trochu o osobnsti oslovované dívky a zároveň o šikovnosti "dobyvatele" <br />
<br />
Každopádně si myslím, že v dnešní době, kdy je hodně módě tykání (až vulgaritě v mladší generaci nemluvě) může být vykání zajímavým prostředkem jak zaujmout<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom27">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2006-12-16T18:18:53+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom26
Lara
Častá chyba při balení holek [Lara]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom26
Souhlasím s Rachel. Taky mam raději,když mi muž nejdřív vyká a potom se (když si jsme oba sympatičtí) může přejít k tykání.<br />
<br />
Rovněž souhlasím s Rasierklingem,když chlap začne ženě nejprve vykat,je to opravdu pro většinu kamarádek v mém věku(27) přitažlivé a fakt to oceníme. Upozorňuju,že i na disce nebo někde v baru je toto příjemné. Dá se říct,že je to (v týhle době) i tak trochu sexy;-)<br />
<br />
<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom26">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2006-11-18T10:58:08+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom25
Severus
Častá chyba při balení holek [Severus]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom25
Jsem subík a ženám a dívkám vždy vykám, ať jsou starší, nebo mladší a jsem rád, když ony mi tykají. Je to uctivé a přijde mi to samozřejmé. <br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom25">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2006-10-26T14:26:24+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom24
Rachel
Častá chyba při balení holek [Rachel]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom24
Tedy, nevím, kolik je vám let, pánové, ale jako trochu "starší holka" vás ujišťuji, že většinu žen leda otrávíte, když jim rovnou začnete tykat. I když, záleží na prostředí...mezi vrstevníky se to asi snese, na ulici už hůř. Možná jsem konzervativní, ale přijde mi, že vykání vytváří to pravé napětí a zároveň dává možnost důstojně vycouvat, a to oběma stranám.<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom24">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2006-10-07T21:51:29+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom23
Ash
Častá chyba při balení holek [Ash]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom23
[20] Špatný výběr partnerky (nepoznáš "drsňačku"???) a nulová neverbální předehra (jinak by se to nestalo). Když se na Tebe slečna usmívá, nebo se usmívá alespoň pro sebe, tak se takovéto reakce 100% nedočkáš. To prostě nejde. Mluvil jsem o slečně, která se sluní na lavičce, ne o nějaké která zrovna paří na technopárty. Se slečnami s na*raným výrazem či ty, které evidentně nezajímám, se naprosto neobtěžuji. Proč taky. Ani moc nechápu, že někoho mohou motivovat k tomu, aby je oslovil. Kdyby to po mně někdo chtěl, pak by bylo potřeba něco neutrálního typu kolik je hodin (i pak se samozř. lze dozvědět <i>d.d.h.a.n.</i>), aby člověk zjistil její aktuální duševní stav a rozpoložení.<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom23">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2006-10-07T21:31:37+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom22
badguy
Častá chyba při balení holek [badguy]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom22
Ja vetsinou potkavam holky na diskotekach ci podobnych akcich a zda se me trapny na techto mistech komukoliv vykat<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom22">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2006-03-13T14:56:04+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom21
amachytka
Častá chyba při balení holek [amachytka]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom21
jeste ze bydlim v Anglii a todle nemusim resit:p<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom21">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2006-02-10T09:05:07+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom20
ernie
Častá chyba při balení holek [ernie]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom20
[4]Anebo:<br />
"Slečno, já to nechápu. Jak dlouho už tady sedíte? Celé náměstí tu máte jako na dlani, vždyť na Vás se tady musí kluci lepit jako vosy na bonbón! Prosím Vás, co s nima děláte??" <br />
" ´di do hajlu a nevopruzuj!"<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom20">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-11-27T16:40:12+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom19
Rasierklinge
Častá chyba při balení holek [Rasierklinge]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom19
Je pravda, že nevím, kolik autorovi je, ale podle názoru a stylu vyjadřování se s osmnáctým rokem ještě nesetkal :D<br />
<br />
<br />
Taky bych polemizovala o jeho rozsáhlých zkušenostech s opačným pohlavím, protože pokud by za svůj život hovořil (déle než půl hodiny na diskotéce) s více než pěti dívkami, MUSEL by se setkat s typem, co vykání oceňuje, přitahuje, vzrušuje.<br />
<br />
Samozřejmě záleží na konkrétní situaci, ale s podobně černobílými názory se ještě nikdo daleko nedostal ;)<br />
<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom19">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-11-26T05:56:01+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom18
Korektor
Častá chyba při balení holek [Korektor]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom18
[5] Nutno podotkout, ze v tomto uvedem pripade netykas ani nevykas, ty primo onikas :-)<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom18">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-07-25T19:34:39+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom17
Tyrael
Častá chyba při balení holek [Tyrael]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom17
myslim ze je to vec kazdyho, jak ne to jde a jestli vyka, nebo tyka, to je asi jedno. Podle me na to neni navod, je to na kazdym z nas.<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom17">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-07-05T07:53:27+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom16
Míra
Častá chyba při balení holek [Míra]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom16
Každopádně se jedná o zajímavé postřehy a postoje k otázce tykání kontra vykání. Mě by však zajímalo, od kdy se v našich zemích vykání zavedlo. Vždyť například ve středověku bylo zaužíváno, že si lidé tykali a tykali dokonce i králi. Kdy tedy konkrétně nastal ten zlom? Zná někdo odpověď. Díky<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom16">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-07-02T21:10:41+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom15
brian
Častá chyba při balení holek [brian]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom15
si sexi<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom15">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-05-17T09:33:39+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom14
David
Častá chyba při balení holek [David]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom14
Tykání - vykání je to "kus od kusu". Dle mého. Nikdy jsem s tím neměl problémy. Naopak. Byly dámy kterým to připadalo galantní a náležitě to ocenily. A takové vykání při sexu je naprosto úžasná věc! Slečnám nižšího věku (ale poznejte to když dnešní holky vypadají mnohdy o 10 let starší) vykat je hloupost, protože stejně neví co s tím a z tykání mají alespoň pocit, že jsou vám věkově blíž. Když vykáte starší dámě je to důkaz respektu a obdivu. Nehledě na to, že si vykáním udržujete jistý odstup a případná touha po sblížení se má tak před sebou další příjemnou překážku. V dnešním "hulvátském" a uspěchaném světě je trocha toho Oldřicha Nového v nás při komunikaci se ženou milým pohlazením...<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom14">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-05-16T16:03:11+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom13
Qark
Častá chyba při balení holek [Qark]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom13
[12] Omlouvám se, ten tvůj mail mi asi nějak zapadl, takže jdu hledat a odpovídat ;-)<br />
Strategie "Dobromyselný ujo" má bohužel menší chybu "reality". Takové to znovusetkání platí akorát ve filmech :-( Sice je to krásná představa, že se někdy v životě zase setkáte a ONA si pomyslí "Ach, to je ten hodný, sympatický kluk!" padnete si do náruče, kolem hraje hudba a... promiň, to jsem trošku přehnal :-) Ale víš jak to myslím. Dojem jsi udělal, udělal jsi to dobře, naprosto kásné a dokonalé, jenže je velmi malá pravděpodobnost, že to někdy přinese ovoce. Na duhé straně je jasné, že balení holek není matematická rovnice. Pravá strana si totiž nikdy nerová té levé, potože neplatí, že to co do toho vložíš je to co dostaneš. Takže podtrženo a sečteno: Pokud ji znova potkáš, byl tah úspěšný. Když ji nepotkáš, aspoň sis ten pocit užil. A tak už to v mužském životě chodí.<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom13">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-05-16T15:29:48+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom12
felatius
Častá chyba při balení holek [felatius]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom12
Reakcia na #7 a #8<br />
osobne je mi najblizsia taktika nieco medzi Ashom a Quarkom, sice skor tykat,ale spravat sa "nenasilne", aj ked Ta Quark nechcem vobec spochybnovat (tvoje 2 maily mi dali vela, mimochodom mohol by si mi este odpovedat do tretice aj a na posledny)//<br />
Ale co som chcel:<br />
Raz som takto na jednej vystave videl pekne dievca, bola trocha nesvoja,tiez stale pozerala na mobil a nemala daleko od placu. Bolo jasne, ze caka Jeho. Rozhodol som sa hrat gentlemana -naivku. Prisiel som k nej a povedal:"Ahoj, vidim ze na niekoho cakas, asi na pribuznych a zrejme si si nevsimla, ze za tymito tromi miestnostami je este jedna, v ktorej nikto nie je a budes tam mat vacsi klud." Jemne som sa na nu usmial a odisiel. Po chvili som videl, ze ma posluchla, ist ale hned za nou som nechcel, to by ma hned prekukla, takto som vyzeral iba ako dobromyselny "ujo" ktory jej chcel len pomoct. Prisiel som tam az asi o 20 min, akoze nahodou. Chcel som uz vyrazit do ostreho utoku, ked v tom, do riti, vidim, ze ten jej frajer prave prichadza. Rozhodol som sa, ze aj z toho este nieco vytrieskam, postavil som sa tak, aby museli prejst popri mne. Ked prechadzali, akoze nahodou som ju zbadal a zatvaril som sa mierne prekvapene. Ona sa usmiala a trocha zacervenala, ze zo znamych sa vyklul frajer. A to mi zatial stacilo. Vedel som, ze si ma bude pamatat zo situacie, ktora bola pre nu trochu pikantna. A to je dobre vychodisko, ak by som ju znova stretol.<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom12">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-04-09T16:53:08+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom11
Ash
Častá chyba při balení holek [Ash]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom11
[10]Doba je jiná? Čas jde dál? Bože vždyť je takových věcí, co se vůbec nezměnilo :) Jde to úplně normálně. Samozřejmě ne tím způsobem, kerý popisuješ. Kdepak. Myslím, že ZARY to řekl přesně. Všechno záleží na způsobu použití ;)<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom11">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-04-09T14:52:55+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom10
puii
Častá chyba při balení holek [puii]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom10
Fakt nedoporucuju balit, vykáním pokud ti není více než 200let :), podle mě to k balení nesedí, doba je jiná, čas jde dál a 30 léta minulého století jsou ty tam. Nedovedu si to vůbec představit on je totiž rozdíl přijít a říct: Ahoj, můžu si s tebou promluvit /nebo/ Dobrý den mohl bych si s vámi promluvit - neeE to fakt nejde ( teda podle mě ). No tak to vypadá, že se plně shoduju s úvodním článkem........<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom10">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-03-30T23:02:21+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom9
ZARY
Častá chyba při balení holek [ZARY]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom9
Nemáte šanci se shodnout (Ash vs. Qark). Každý hrajete jinou roli - hru, každý po svém, každý dobře. Qark - 007, Ash - kavalír Casanova. Funguje to tak 50 na 50 :-)<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom9">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-03-18T13:02:46+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom8
Ash
Častá chyba při balení holek [Ash]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom8
Hezké :) Stručné, jasné, navíc výborně použitelné i pro toho, kdo výřečnost neřadí mezi své silné stránky.<br />
Je tu jedna věc, kterou stojí za to zmínit. Zkusím to stručně:<br />
<br />
<i>Dívku nebalím; s dívkou flirtuji; sbalení je side-effect.</i><br />
<br />
Takže jsem vlastně malinko off-topic :)<br />
<br />
Tvůj frontální útok s nulovým krytím ;) je záruka úspěchu, obzvlášť když si je člověk jistý. A pro slečnu na lavičce ideální, ona má viditelně čas, můžete po sobě chvíli mrkat a kavárnu máte za zády.<br />
<br />
Myslím, že to vykání se docela hodí pro případy, kdy si člověk tak úplně jistý není. Někdo tě zaujme, ale často není čas na nějakou předehru před oslovením. Slečna vypadá sympaticky, ale jestli s ní chceš jít na kafe, to ještě nevíš. Záleží to vlastně na tom, jak zareaguje.<br />
<br />
<i>/Konec konců, i ona by si měla být trochu jistá, že chce. Pokud to zrovna není naprostý ideál z tvých snů, je IMHO lepší dát jí šanci si to trochu rozmyslet (!). Obzvlášť když někoho má (a některé dívky to berou opravdu zodpovědně), tak by třeba stejně po pěti minutách řekla, že už vlastně musí jít, což zrovna nepotěší. Ale samozřejmě někomu takovýto přístup může připadat málo chlapský;) případně některé dívky stojí za to přebalit:)/</i><br />
<br />
Takže když zareaguje dobře, tak chceš. Když tě ovane cigaretový závan následovaný tupým pohledem, je čas změnit působiště. Smutné, ale žel i to se stane :( A když se člověk nezptá zrovna <i>"Prosím vás nevíte kolik je hodin?"</i>, tak jí bude jasné, že s ní flirtuješ, a nebude si myslet, že vypadá stará. A po pár větách už člověk zjistí, jestli mu ta hodinka stojí za to.<br />
<br />
P.S. Ta slečna co čekala - docela veselá představa, jak se s ní bavíš a haníš opožděného přítele, když tu náhle ucítíš teplý dech shora na šíji :)))<br />
<br />
Jen k tomu přidám, že bych asi raději nikoho nekritizoval, spíš bych šel směrem "jo také jsem čekal... ale teď už je to jedno... no třeba ten tvůj ještě přijde... před půl hodinou? Hmm.. /významné mlčení/ no buť můžeš ještě půl hoďky počkat, nebo zajít na kafe ;););) /on stále nepřichází/ ...tak jdem?" Ale v praxi jsem to nezkoušel:) Chuť byla, ale ta, na kterou jsem čekal já, nakonec vždycky přišla, takže jsem byl rád a akorát jí to pak vyprávěl :)<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom8">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-03-18T10:25:36+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom7
Qark
Častá chyba při balení holek [Qark]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom7
[6] Pravda pravdouci, sepsal jsi to dobre. Musim priznat, ze ten pripad co jsi modelove navrhl jsi i modelove zvladl na jednicku. Ja bych vsak na slecnu na lavicce pouzil uplne neco jineho, drzeho a primeho, cimz bych ukazal zajem i cil a upoutal na sebe pozornost. Proste bych za ni prisel a rekl:<br />
<em>"Ahoj, pojd se mnou na kafe."</em> - drzost na kterou nejde reagovat jinak nez.<br />
<em>"A proc jako?"</em><br />
<em>"Protoze se mi moc libis, a protoze jsem se nebal zeptat."</em> - ukazka zdrcujici prevahy, duvodu i toho, ze to myslis vazne.<br />
Po utoku prijde strategicke stahnuti <em>"Promin, nechtel jsem byt drzy. Znam tu jednu moc prijemnou kavarnu (blablalba) ... Tak pujdem? (pohled do oci) Slibuji, ze odted uz budu ten neslusnejsi chlap jakeho jsi kdy potkala."</em><br />
Kdo tvrdi, ze to nevyjde, tak to nezkusil. Neodola vubec zadna.<br />
<br />
Nedavno jsem videl holku stat a na nekoho viditelne cekat, na nekoho kdo neprichazel. Porad kontrolovala mobil a nic. Tak jsem dosel a rekl ji, ze kdyz nekdo neumi chodit vcas, tak si nezaslouzi aby tu na nej cekala. A pak jsem ji hned navrhl, ze je lepsi se na takoveho cloveka vykaslat a jit se mnou na kavu... atd.<br />
Neumim si predstavit ze za ni dojdu a reknu <em>"Dobry den slecno, vy tu na nekoho cekate? ..."</em> :-)))) <br />
Za svuj zivot jsme zkousel ruzne finty, ale zjistil jsem, ze je nejlepsi mluvit primo. Tomu nejde odolat.<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom7">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-03-18T07:45:51+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom6
Ash
Častá chyba při balení holek [Ash]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom6
[5]Furt nic :) Pořád mi to vykání připadá jistější. IMHO je méně vlezlé a nehrozí reakce typu "A my se jako známe? /že mi tykáš/". (No to jen tak straším, holky buď mlčí jak zařezaně či sem tam prohodí slovo dvě:) Člověk se může zeptat na spoustu věcí a pořád není příliš drzý či důvěrný, protože formálně je pořád "zdvořilý" a není důvěrný.<br />
<br />
Myslím, že často jsou dívky třeba i neskutečně sexy oblečené a tíhnou k místům, kde je zcela objektivně zhola nemožné je neoslovit ;), ale na druhou stranu jsou pořád dost nesmělé a bázlivé, člověk může být rád, že se na něj vůbec dokáží podívat (drsňačky prominou). Takže to zjednodušujete i té dívce, vždyť jí přece ani nebalíte, jste jen zvětavý a tak se ptáte... Když odpoví, nic neriskuje.<br />
<br />
> Ale taky jsi mohl rict: ...<br />
To jsem nemohl říct :)<br />
1) Obsahuje to zcela _explicitně_ frázi "tak nádherná a sama", IMHO moc otřepaná a nemyslím, že se holkám zrovna líbí. Nejsou přece "žádné chudinky", aby tam musely být samy.<br />
2) Říkáš že si jí ostatní nevšímají/nevšimnou! To taky neberu. Naopak. Všichni si ji všimnou už od nejspodnější ulice náměstí, takže můžeš být rád, žes byl zrovna poblíž a stihl to k ní jako první ;) a je na místě to naznačit touto pozitivní formou, IMHO jí to zalichotí víc.<br />
<br />
V souvislosti s tím mě zase napadá: Doporučuji být pozitivní. Tedy ne: "Nešla bys na kafe?", ale "Šla bys na kafe?" a ne "ostatní si nevšimnou", ale naznačit že víte, že ostatní si všímají a pokud nepřišli, tak to je jejich problém - možná si netroufají, jsou zbabělí, což vy nejste - naopak.<br />
<br />
Ale jak říkám, nemyslím tím "opravdové vykání". Formálně vykat (syntaxe), formou (provedením, intonací) být o něco důvěrnější a obsahově ještě víc.<br />
<br />
Zvláštní zacházení si zaslouží to "slečno/slečna". To je totiž ONA, nelze to říct stejně jako "housko/houska:)". Ale nesmí se to ani přehnat. Happy tuning. A.<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom6">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-03-17T23:14:59+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom5
Qark
Častá chyba při balení holek [Qark]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom5
[4] Pekne jsi to rozhrabl. :-)<br />
Ale taky jsi mohl rict: <i>"Ja to nechapu, takova nadherna holka sama uprostred rozlehleho namesti. Divim se vsem tem chlapu okolo, ze ti uz davno nelezi u nohou. Je to zvlastni, ze tu jen tak prochazeji a nevsimnou si takoveho skvostu..."</i><br /><br />
Z vykani se spatne prechazi na tykani hlavne u starsich holek. Vykat holce je mozna uctive, ale kdo o to stoji? Porad verim, ze balici clovek hleda partnerku ktere bude potom stejne tykat. Proto ze mi nelibi otrepane vety: "Dobry den slecno, mohl bych..." <br />
Tvuj priklad je ale vazne super, ma vtip i napad.<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom5">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-03-17T22:46:18+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom4
Ash
Častá chyba při balení holek [Ash]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom4
Tak to pozor:) Nedá mi to nereagovat. Článek "Jak na ženský" je paráda, ale s tím tykáním, to je dost odvaha tvrdit, že je to "šílená chyba" nebo dokonce "naprosto nevhodné".<br />
<br />
Existuje forma vykání, kterou naprosto nelze zavrhovat a je dobré ji mít na zřeteli. Pravda, možná je spíše pro mladší - je mi 26, takže "výš" nevidím a nevím :)<br />
<br />
Znáte to - chcete říct něco vtipného, ale nechcete působit trapně. Vykání je ideální prostředek, jak toho dosáhnout. Samozřejmě příjít a říct "Eeee, dobrý den..., vy tu asi na někoho čekáte, že....eeeh, no se vás chtěl jen zeptat...." není to pravé ořechové, ale jinak s vykáním mám výborné zkušenosti a nedám na něj dopustit ;) A navíc obzvlášť dobře funguje i mezi studenty.<br />
<br />
Akorát se jedná o mírně odlišnou fomu, byť formálně shodnou s vykáním. Uvedu konkrétní příklad (slečna na lavičce na náměstí):<br />
<br />
<i>"Slečno, já to nechápu. Jak dlouho už tady sedíte? Celé náměstí tu máte jako na dlani, vždyť na Vás se tady musí kluci lepit jako vosy na bonbón! Prosím Vás, co s nima děláte??"</i> © ;-)<br />
<br />
/pozn. je to zkrácená verze jinak delšího dialogu/<br />
<br />
Neumím si to představit ve formě:<br />
<br />
<i>"Ahoj, já to nechápu. Jak dlouho už tu sedíš? Celé náměstí tu máš jako na dlani, vždyť na tebe se tady musí kluci lepit jako vosy na bonbón! Prosím tě, co s nima děláš??</i><br />
<br />
Ta první forma má tendenci směřovat k flirtu (vlastně už je:), aniž by člověk působil vlezle. Slečna se soustředí na formu (flirtovací vykání) a neřeší příliš obsah. Navíc se IMHO necítí tak atakována a můžete pod rouškou vykání i přitvrdit. Pokud odpoví <i>"A pane pročpak vás to zajímá?"</i> je vymalováno a víte, že zbytek dne se nebudete nudit.<br />
<br />
V tom druhém případě nesleduje jak to říkáte (formu), ale obsah a je riziko že jí to přijde trapný a vy tímpádem také.<br />
<br />
A že se nejde vykání zbavit? Cože? Vždyť tu holku balíte, jde všechno:) Navíc jste s tím začal vy, můžete to odvolat kdykoliv;) i když se v knížkách píše něco jiného.<br />
<br />
<i>"Slečno, vy se mi líbíte... Pročpak my si vlastně vykáme? S tím jsem určitě začal já, že? No myslel jsem si to. Hrozný omyl! Takže - máš teď chvíli čas?"</i><br />
<br />
To mi ještě připomíná, že <i>"Slečno, vy se mi líbíte"</i> má ten správný lichotivý význam, jaký je obvykle potřeba ("jste zajímavá" - nejde jen o krásu). S tím tykáním je to IMHO slabší a těžší. <i>"Víš... líbíš se mi"</i> je težko zbavit toho poněkud povrchního "seš hezká". Ale to samozřejmě závisí na způsobu podání, někdo to zvládne.<br />
<br />
A to, že by si slečna myslela, že nemáte dostatek sebevědomí, to už vůbec nehrozí... (A to ani když ho ve skutečnosti opravdu nemáte a tím vykáním to skrýváte;)<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom4">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-03-12T12:07:11+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom3
Michal
Častá chyba při balení holek [Michal]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom3
Ta posledni veta je vystizna, ano. Ale mne slo prave o tu situaci ve spolecnosti. To vis, ze bych stejne stare holce ci mladsi nevykal (i kdyz vek se nekdy spatne od oka pozna, ze? :)). V podstate na to mame stejny nazor...<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom3">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-03-10T22:50:26+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom2
Qark
Častá chyba při balení holek [Qark]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom2
[1] Zadne tykani nenabizis. Proste balis holku a tykas ji. Pokud ji budes vykat, tak se z toho nevyhrabes. Protoze se jednak postavis do role cloveka prosiciho o tykani, a druhak o to budes muset zadat. Zadat o neco co je samozrejme u lidi, kteri jsou mladsi, nebo stejne stari jako ty. Vim o cem mluvim. Vykani se spatne zbavuje. Nikomu tim neprokazujes uctu. Stejne slecne s kterou budes chodit budes tykat. <br />
Proste si nemyslim, ze ta holka bude jednou kamaradkam rikat: "On mi na prvnim rande vykal, je to pravdu slusnak." Spis bude rikat: "Nevim proc mne ale vykal, to vypadam o tolik starsi nez on?"<br />
Holka nabizi tykani ve spolecnosti, ne ve vztahu.<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom2">Zobraz komentář -></a>
-
text/html
2005-03-10T21:55:15+01:00
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom1
Michal
Častá chyba při balení holek [Michal]
http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom1
Tak to je zajímavý a kontroverzní postřeh. S vykáním je to pofidérní a záleží mj. taky na osobním pojetí zdvořilosti jako takové. Dovolím si tu nesouhlasit, i když logiku Tvůj názor bezesporu má. Pomineme-li totiž balení mezi studenty, kde je vykání opravdu něco nepřirozeného a podivného, tak pak je tykání cizí neznámé ženě drzost a neomalenost (z jejího pohledu). Tykání přece nabízí ONA, Ty jí sám od sebe tykat nemůžeš. To je přece známá věc...<br><br><a href="http://www.qark.net/clanek/casta-chyba-pri-baleni-holek#kom1">Zobraz komentář -></a>