QARK.net — Jak nebýt příliš hodný
Jak nebýt příliš hodný

Jak nebýt příliš hodný

„Vykašlala se na mě, protože jsem na ni byl příliš hodný.“, slýchávám často. Zdá se mi, že to je už taková ohraná písnička životního koncertu mnoha klukům, kteří se, opojeni láskou, snažili svojí vyvolené ve všem zavděčit a nakonec pohořeli. Jenže kde je ta hranice? Kdy se chováte normálně a kdy jste už hodný hlupáček – kandidát na kopačky?


Přemýšleli jste někdy, kde je chyba? Proč, když jste splnili vše, co jste dívce na očích viděli, nedostali jste i kýženou odměnu? Odpověď je nečekaně jednoduchá, nechovali jste se totiž „normálně“, jako každý jiný a tak jste prostě byli divní – moc hodní. Ona se do vás zamilovala, jako do kluka, který se choval přirozeně a vy jste se, ve snaze se jí zavděčit, začali chovat nezvykle. Připravili jste se svými ústupky o svoje „já“ do kterého se ona původně zamilovala a dělali jste i věci, které by ona nikdy neudělala, čímž jste vlastně pozbyli svoji hrdost. A v tom je právě ta zakopaná čivava.

Plno naštvaných kluků se po takové zkušenosti, ve snaze neopakovat ty stejné chyby, pokouší v budoucnu chovat přesně obráceně a snaží se být zlí, ale i tak se dočkají zklamání, protože se zase nechovají k dívce stejně přirozeně, jako k ostatním lidem a opět dochází k rozporu. Takže, jaké je tedy to optimální chování?

Pokud máte pocit, že to příliš přeháníte, a tím si škodíte, zkuste se zaměřit na následující body, jak nebýt příliš hodný. Věřím, že vám pomohou.

Nedělejte pro ni nic, co nehodlá ona udělat pro vás

Vy chcete jít do kina na nějaký akční film, ale ona to kategoricky odmítá. Místo toho by raději zašla na něco romantického, což zase nebaví vás. Říká se, že podle sebe soudím tebe a ona by viditelně nikdy normálně nešla na něco, co ji nebaví, tak to nedělejte ani vy. Jak z toho tedy vybruslit?

Možnosti jsou v takovémto případě POUZE dvě. Buď uděláte kompromis a půjdete na nějaký třetí film, na kterém se oba dva dohodnete, a nebo vy půjdete se svými kamarády na akční snímek a ona s kamarádkami na to, co se líbilo jí. Možnost, že se podřídíte jen vy a „uděláte jí radost“ tím, že půjdete na to, co chce ona… neexistuje! Jakmile byste ji zvolili, nebudete „hodní“ ale divní, protože se nebudete chovat z jejího pohledu normálně.

Jakmile ona něco podobného odmítne udělat pro vás, nedělejte to nikdy v záchvatu dobrodiní vy pro ni!

Jaké je adekvátní množství ústupků?

Ona chce něco, co vám není zrovna příjemné. Jak se zachováte? Uděláte to zase pouze podle jejího přání, abyste se zavděčili, a nebo si prosadíte svoji?

Uvědomte si, že občas povolit je zcela normální. Vztah není sólová hra, kdy oba kopete jen sami za sebe, ale měli byste hledat kompromisy. Není nic divného, když jednou uděláte něco podle jejího přání a jednou zase ona dle vašeho. Problémem ale je, když své dívce neustále ve všem povolujete jen vy, s představou, že vás za to bude víc milovat.

Nikdy ze své dívky nedělejte bohyni, které musíte neustále přinášet oběti, abyste ji přesvědčili o své lásce. Je to rovnocenný partner, ne modla.


Představte si třeba situaci, kdy vás dívka žádá, abyste s ní jeli někam na chatu, kde budou další lidé, o kterých víte, že vás nesnáší a pomlouvají vás. Pojedete, abyste jí udělali radost, a tam budete tiše trpět?

Jakmile děláte nějaké ústupky, přemýšlejte, jestli byste jich neustále tolik dělali i svému nejlepšímu kamarádovi.

Jeli byste stejně, kdyby vás požádal váš nejlepší kamarád a vy byste věděli, že na chatě bude plno lidí, s kterými si nerozumíte a kteří vás pomlouvají? Pochybuji. Pravděpodobně byste mu řekli na rovinu, proč nepojedete a nebo byste se nějak vymluvili. Tak proč se chováte jinak ke své přítelkyni?

Nikdy nedělejte mnohem větší ústupky své přítelkyni, když víte, že byste podobné neudělali i svému nejlepšímu kamarádovi. Obzvláště, když je vám jasné, že by vaše dívka něco podobného pro vás bez řečí neudělala taky.

Naučte se taky říkat NE

Ona chce jít na koncert nějakého zpěváka, o kterém ví, že ho nesnášíte, a přesto vás žádá, abyste šli s ní. Nebojte se v takových případech klidně říci „Ne“. Nemusíte přece pořád jen na podobné žádosti kývat jako oslík.

Tohle není slabost – naopak dáte tím najevo, že máte i svoji hlavu. Proč byste stále měli dělat věci, které vás nebaví? Vždyť jste jenom člověk.

Mějte čas i sám na sebe

Uvědomte si, že dívce, s kterou chodíte, nepatří celý váš soukromý život. Každý z vás by totiž měl mít svoje zájmy a činnosti, které může vykonávat bez toho druhého, aby přišel i na jiné myšlenky. Takové věci vztahu prospívají, takže se od nich nikdy nenechte oprostit. Je normální, že ona si zajde někam bez vás s kamarádkami. Je normální, že vy si vyjdete s kamarády na pivo, na kulečník, zahrát si fotbal, zapařit na počítači… atd. Nenechte se proto v tomto ohledu nikdy od dívky omezovat či psychicky vydírat a naučte se prosadit si svoji.

Najděte si klidně nějaký svůj koníček a o ten se nenechte připravit, i kdyby měla prskat, že je to na úkor času, který by mohla trávit s vámi.

Laskavost není samozřejmost

Vozíte ji neustále kamkoliv svým autem? Platíte za ni, či kupujete vše, na co si ukáže? Děláte, cokoliv jí na očích vidíte? Nosíte jí pořád samé květiny či dárečky? Tak pozor, takové věci jsou laskavosti, které by se nikdy neměly stát samozřejmostí, jinak ztratí svůj smysl! Když budete ustavičně opakovat tu stejnou laskavost, přestane mít svoji hodnotu a nebude doceněná. Krása věcí totiž nelépe vynikne v kontrastu.

Pokud ji například vyzvedáváte každý den z práce autem a vezete domů, je to od vás laskavost a proto z toho nedělejte pravidlo. Do doby, než jste se tak začali chovat, jezdila normálně hromadnou dopravou, takže proč by tak zase občas klidně nemohla učinit znovu? Stačí jen se nebát říct jí, že jednou nepřijedete (nestíháte, jste zaneprázdněný, nechce se vám, …) a ona to zase zvládne sama, uvidíte. Napříště si ale uvědomí, že to co pro ni děláte, prostě není automaticky i samozřejmostí.

Není totiž žádný důvod dělat tyhle věci automaticky, pokud nejsou adekvátně doceněny.



Co dodat závěrem? Neobávejte se, že pokud nebudete dělat všechno jen podle ní, jako cvičená opička, tak ji ihned ztratíte. Neopustí vás – dívky totiž chtějí osobnost. Důležité je hlavně mít zdravé sebevědomí, znát svoji cenu a vědět, že žádná holka na světě nestojí za to, abyste ji kvůli ní snižovali.

Qark | 20. 09. 2006 20:49 | Komentáře: 221 | ::Jak na ženský


Jak na ženy, jak s nimi a jak bez nich.


Líbil se vám tento článek? Pomohl vám a nebo vás alespoň pobavil?

Potom si jej můžete s dalšími 49 články, rozdělených do kategorií Příprava na balení, Balení, Rande, Vztah a Rozchod, zakoupit knižně pod názvem Ulovte si ji aneb Jak na lásku například v knihkupectví Eruditus a udělat tak radost nejen sobě, ale i autorovi.





Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


Upozornění!

Tento článek obsahuje 221 komentářů.
Z důvodu snížení zátěže serveru, a pro rychlejší načtení tohoto článku, je nyní zobrazeno jen posledních 150 komentářů (tj. komentáře 72–221)

Zobrazit VŠECHNY komentáře

72
Mikey 23. 09. 2006 23:25

Reakce na PJ #69Načítám náhled komentáře...: Bohužel jsi úplně mimo. Nevím jaké máš zkušenosti ty, ale já mám ozkoušeno že kluk prostě nesmí být moc hodný.


73
Larry Flynt 23. 09. 2006 23:46

Když jsem byl dneska nevěrnej, jsem hodnej, nebo zlej kluk? Chovám se jako spíše zde popisovanej hodnej neblbec, ale přítelkyně byla na nějaký oslavě, tak jsem si trochu přihnul. Jak do tohodle patří nevěra? Patří sem vůbec?

Reakce na komentář: Orlando #74Načítám náhled komentáře...

74
Orlando 24. 09. 2006 00:25

Reakce na Larry Flynt #73Načítám náhled komentáře...: no…tak to nejsi hodnej kluk :-)

heh..shodou okolnosti sem byl vcera na akci bez slecny, a nachcanej sem se tam libal s jednou kamaradkou…jako nic to nebylo a zustane to jenom mezi nama dvema, ale stejne sem nasebe dost nastvanej a bojim se, co treba udelam priste :-( :-(

Reakce na komentář: Larry Flynt #75Načítám náhled komentáře...

75
Larry Flynt 24. 09. 2006 00:38

Reakce na Orlando #74Načítám náhled komentáře...: mezi vama dvěma a pouze několika málo čtenáři 3W dot QARK dot NET.


76
zadny 24. 09. 2006 10:54

Reakce na maf78 #3Načítám náhled komentáře...: třeba příště zakope krtka :-D


77
Fenix 24. 09. 2006 20:41

Reakce na Jossh #70Načítám náhled komentáře...:
Tak myslím že s těmito radami se tentokrát Quark moc netrefil. Mám už sice také zkušenost že jsem holce dělal blbce a když jsem to konečně pochopil tak se na mě už vykašlala, ale takhle se prostě normální zamilovanej kluk chová a není na tom nic špatného ani k příliš velké změně. Normální holka by měla pochopit jak co kluk myslí a pokud je také zamilovaná a má stejné zájmy tak to také chápe. Horší je to v případě že holka s klukem z jejího pohledu jen chodí, i když to trvá třeba už nějaký rok, a kluk už přitom přemýšlí nad společnou budoucností. To pak bohužel pokud mu nedojde všas že holka to ještě nemyslí jak on nakonec vypadá jako moula když se snaží příliš ze svých zvyků a zájmů ustupovat.

Reakce na komentář: maf78 #78Načítám náhled komentáře...

78
maf78 24. 09. 2006 22:04

Reakce na Fenix #77Načítám náhled komentáře...: Já si naopak myslím, že Qark se trefil velice přesně.

Jde o to, že pokud jsi příliš "hodný", pošlapáváš si svou vlastní hodnotu. A holka si nebude vážit kluka, který si neváží sám sebe. Nějakou dobu to bude možná snášet, ale časem tě opustí.

Zkus se na to podívat obráceně. Jak dlouho bys chodil s dívkou, která by ti pořád opakovala, jak tě miluje, kvůli tebe by raději nešla poklábosit s kamarádkami, dělat své záliby atd?

Je v pořádku být zamilovaný, ale práve když jsi zamilovaný, přestáváš být "sám sebou". Qark ti jenom radí, jak sám sebou, do jisté míry, zůstat, abys třeba taky nepřišel o svou vlastní identitu.

Reakce na komentář: Jossh #81Načítám náhled komentáře...

79
Mars 25. 09. 2006 11:53

Reakce na nikaa #25Načítám náhled komentáře...: Bohužel musím nesouhlasit, hodná dívčina je ve spoustě ohledech skvělá, ale ono se to vážně přejí. Přirozenost člověka je taková, že vždycky chce to, na co nemůže dosáhnout, nebo to, co zrovna nemá. Já jsem stylem pokus-omyl nakonec zjistil, že potřebuju, aby byla holka alespoň trochu potvora. V takovém vztahu je potom vždycky více napětí, jiskření, které ten vztah utužuje. Ale to už narážíme na další fakt, že každý vztah musí být vyrovnaný, takže pro mne hodné holky prostě nejsou… ;O)


80
Mars 25. 09. 2006 12:06

Reakce na Hledac #44Načítám náhled komentáře...: panebože NEEEE, polibek není úkon, který by byl třeba plánovat. Není povinný a nelze si ho předem připravit do kapsy. Nesnaž se nikdy nic lámat, všechno musí přijít přirozeně. Moc se díváš na své postoje a pocity. Snaž se více pozorovat druhou stranu. Slečna ti dá vždy najevo, jak na tom jsi, některá výrazněji jiná méně. Získávání ženy není korida, je to naprosto přirozená činnost.


81
Jossh 25. 09. 2006 12:34

Reakce na maf78 #78Načítám náhled komentáře...: JO jenomze to je bohuzel v typu cloveka… pokud je kluk hodny tak i kdyby chtel a uvedomil si to tak se bohuzel nezmeni,a i kdyby chtel tak se zmeni proti vlastni vuli a to nebude fungovat… Kluk zmetek si taky pro zivot nikdy nevybere holku co je mrcha…

Reakce na komentář: maf78 #82Načítám náhled komentáře...

82
maf78 25. 09. 2006 15:17

Reakce na Jossh #81Načítám náhled komentáře...: Právě proto jsem dal to slovo hodný do uvozovek.

Není nic špatného na tom být hodný kluk. Když jsi hodný, buď hodný! Nemá smysl ze sebe dělat něco, co nejsi.

Problém nastává v okamžiku, když se zamiluješ (případně ji nadbíháš), protože pak začínáš být až moc hodný! Snažíš se holce snést modré z nebe, ale na úkor sebe sama.

Uvedu příklad (z Qarkova článku): Tvá přítelkyně chce jít do kina na něco romantického, ale ty bys šel raději na něco akčního. Buďto se můžete domluvit na kompromisu (jednou půjdete na to, podruhé zase na to), nebo ji jednoduše, slušně, řekneš, že na romantický film s ní nepůjdeš, protože tě romantické filmy nebaví. Myslíš si snad, že si teď o tobě bude myslet, že jsi sprostý hulvát? A proč, protože nechceš dělat něco, co tě nebaví? Nebo se snad bojíš, že udělá scénu? V tom případě s tebou potom ale manipuluje!

Představ si, že na ten romatický film s ní půjdeš. Hodinu a půl budeš otráveně sedět v kině a navíc za to zaplatíš nemálo peněz. Holka to na tobě samozřejmě pozná a místo toho, aby byla ráda, jak jsi hodný, že jsi s ní šel do kina, dosáhneš přesně opačného efektu! Slečna se bude bezdečně ptát, proč děláš něco, co nechceš a ztratíš tím u ní = pošlapeš si svou vlastní hodnotu.

Nejde tedy o to nebýt hodný, jen pochopit, kde je ta hranice, kdy už ze sebe děláš troubu.

Reakce na komentář: Jossh #84Načítám náhled komentáře..., POWERuser #212Načítám náhled komentáře...

83
ernie 25. 09. 2006 15:53

Reakce na PJ #69Načítám náhled komentáře...: Takže…mimo jsi ty. Zaprvé neumíš číst a dávat si věci do souvislostí, protože Qark netvrdí, že ANI JEDNOU nezaplatit, BÝT POŘÁD na pivu atd…Za druhé asi ženskou nemáš, ale jestli jo, tak tě celkem lituju, protože pokud jsi takový hodný pejsáček, který aportuje všechno, co mu hodí, tak ti zaručuju, že má z tebe prdel a píchá ti s jiným, s takovým, který ji řekne: "kotě, dneska to fakt nejde, jdu s klukama, jdi si pohrát s tím svým pejskem".


84
Jossh 25. 09. 2006 16:37

Reakce na maf78 #82Načítám náhled komentáře...: Nejde tedy o to nebýt hodný, jen pochopit, kde je ta hranice, kdy už ze sebe děláš troubu.
Tos napsal vystizne! JENOMZE! predpokladam,ze nejsi hodny trouba… vezmi si kolikrat jsi videl tveho zamilovaneho kamarada jak ze sebe dela troubu… ja jich uz par videl a snazil se jim vysvetlit jak ze sebe dela troubu,ale vzdycky mi zamilovane rekli.. ne Danuska je hodna holka,tomu neverim atd… Oni si tu hranici neuvedomuji. Spis bych se zameril na to jak si uvedomovat sve pocity a to co delam….
Dal by me zajimalo,kdyz holka rekne chtela bych hodneho kluka..co to vlastne znamena.. nebo kdyz rekne chtela bych,aby me mel rad.. citis ten rozdil mezi tema dvema pranima… a jeste bych se zameril na to jak poznat kdy to mysli vazne…


85
Zaskvar 25. 09. 2006 22:49

Tak aby jsi mel Qarku zase co mazat :-) – po nejake dobe jsem zase mrknul na tvuj web "uvah o zivote" a vidim, ze se tu nic nezmenilo.

A vsem predem sorry za ten jed z me klavesnice.

Stale neprinasis nic noveho (ja teda taky :-) a osobne zasnu nad tim, jak dlouho se ti uz dari neustale objevovat Ameriku a nachazet stale nova temata a zavery, ktere jsou snad jasne s prominutim i koňovi.

Přesto zůstáváme v našem kruhu ctitelů reálných životních zkušeností, komunikace a lidské citovosti optimisty a doufáme, že místní početné čtenáře a "bloGGery" jednou omrzí třeba zrovínka tvé články číst a tento neužitečný web půjde ke všem čertům.

P.S. Doporucuji rychle tento prispevek smazat, at nenarusuje mistni "argumentacni" dobrou pohodu.

Hodně zdaru a lepsich clanku!

Reakce na komentář: black lemon #86Načítám náhled komentáře..., quilty #87Načítám náhled komentáře..., maf78 #88Načítám náhled komentáře..., Larry Flynt #89Načítám náhled komentáře...

86
black lemon 25. 09. 2006 23:03

Reakce na Zaskvar #85Načítám náhled komentáře...: Ja mam Qarkovi clanky rad a tento byl pro me obzvlast prinosny. Ty Qarkovi clanky nemas rad a tento clanek pro Tebe prinosny nebyl. Asi by jsi mel navstevovat jine stranky, kdyz Ti tyhle nevyhovuji.


87
quilty 26. 09. 2006 11:41

Reakce na Zaskvar #85Načítám náhled komentáře...: Kdyby tenhle web hecnul třeba jen jednoho týpka a ten pak nastoupil na svojí vysněnou, tak smysl má. Myslím však, že to tu baví víc lidí. Nemluvím jen o Qarkovo návodech (který je třeba taky občas brát s rezervou), ale i o tom, že je občas dobrý slyšet o cizích problémech a srovnávat je se svýma. Pokud bys za to měl něco platit – viz. poplatek za rozhlas atd., tak bych tě ještě snad pochopil, ale když tě to nestojí ani kačku, tak sem prostě nechoď a máš klid. Doporučuji ti vřele pro srovnání blogy typu "dneska jsem se krásně vyspala, půjdu do školy a pak si koupit tu modrou halenku"…


88
maf78 26. 09. 2006 11:57

Reakce na Zaskvar #85Načítám náhled komentáře...: Já taky rád čtu Qarkovi články a nemyslím si, že Qark by psal o něčem, co by bylo jasné i "koňovi". Naopak je dobře, že někdo píše právě o těchto věcech. Konec konců, počet přístupů na tento web mluví jasně za vše.

Z tvého příspěvku jsem, Zaskvare, nepochopil, o co ti jde. Pokud s Qarkovými názory nesouhlasíš, uveď argumenty, ale ten "jed z tvé klávesnice", který jsi publikoval, nemá pro nikoho jakoukoliv cenu. Nepomohl mně (ostatním), Qarkovi, ani tobě. Jen zbytečně zabírá místo.


89
Larry Flynt 26. 09. 2006 20:33

Reakce na Zaskvar #85Načítám náhled komentáře...: Off Topic!!! nejsem gay, tak nepruď!
/******* částečně nesouvisí s článkem*****
Mě Qarkovy články taky ještě nikdy nic nepřinesly (krom nepřímých pohledů přes sklo, ale v praxi jsem se stím ještě nesetkal), ovšem je zajímavé se porozhlédnout o vskutku valných "problémech", které jsou tu řešeny jako problémy pro nízkoseběvědomé hráče hry jménem vztah, sex či komunikace. Věkový průměr návštěvníků není příliš velký, takže většinou slouží pro mladší a nezkušenou část populace, ikdyž zajisté je tu i spousty postarších uživatelů. Spoustě slouží jako inspirace a aspoň jako podklad pro experimenty v již zmiňované problematice. Já jsem byl jako mladší taky looser a bejt tyhle stránky o pár let dřív, tak jsem si mohl ušetřit spousty trapasů a bolestných citových výlevů po rozchodech, jenže jsem na všechno přišel sám, především po té, co jsem si rapidně zvedl ego a přehodnotil své životní postoje. Ve zjednodušené formě by se tohle mělo učit na základních školách, je to o etiketě, správných zásadách komunikace, zdravém sebevědomí a vlastních názorech. Často pracuji s dětmi od 9 – 15 let a působím jako externista na základních školách v oblasti sociální výuky, když vezmu v potaz problémy, které se tu řeší, tak já jim v práci předcházím.

To na co jsem ještě zde nenarazil, je čtení mimiky, gest a podobně, o tom je sice spousty literatury, co mám nastudovanou, ale stejně mi to přijde jako zcela zásadně podstatná a věcná část všeho, co se tu píše a není tu. Většinu naučí život sám, jenže když je něco sepsané na jednom místě, je to o mnoho lepší.

Omlouvám se za delší text bez vaznosti na článek, ale jsem s to, že jsem to měl napsat. Larry
******************************************/

Reakce na komentář: Bob #191Načítám náhled komentáře..., POWERuser #214Načítám náhled komentáře...

90
hanz 27. 09. 2006 11:12

Super článek, je dobre si obcas pripomenout, ze neni zapotrebi zenskou uplne rozmazlovat :-O))


91
Ash 27. 09. 2006 21:04

Reakce na ricardinho #45Načítám náhled komentáře...: Nojo, tu som :-)

Záleží na tom, s jakým druhem má člověk tu čest, některá dívka snese být na ni jakože "zlý", jiná by to brala jako že jí ubližujete a je to úplně zbytečné.

Když je člověk submisivní, nerozhodný a hodný blbec, bude vždycky ten, kdo se jen poveze, a občas ho někde vysadí, s tím se musí buď smířit, nebo takový nebýt. Pro kňouraly a ťunťy není žádných doporučení potřeba, časem se jich nějaké holce třeba zželí, žejo…

I. Kudrnatá bruneta až zrzka někdy i trochu do blond, sport. sestřih, dobře řídí bmw a pod. značky, chodí (rázuje si to) rovně a sebevědomě, má řadu klučičích rysů, nikdy z ní nebude něžná květinka k zulíbání, je docela chytrá, nebo si to alespň myslí.
Mám velmi v oblibě – při dobrém vedení jsou velmi dobrými… soupeřkami :-) Najde si vás, uloví a je riziko, že si vás bude chtít ochočit. Začně to lehkým ignorováním vyší maličkosti ve společnosti (např. podáním tašky aniž by se na vás vůbec podívala), pak vám zavolá ve 4 ráno abyste jí večer koupili XY. Pokud jste do ní blázen a uděláte pro ni první poslední ála "hodnej trouba", tak jako její partner končíte. Ona žije svůj život a z vás se nesmí stát podržtaška.
Doporučená obrana: záleží jí na vás, takže toho využijte. Její vášeň a enthusiasmus je její slabinou. Když jí na něčem záleží, je to na ní vidět, nedokáže to skrýt, všímejte si toho. Buďte chytřejší. Hned ze začátku. Tvařte se dostupně, ale dostupní nebuďte. Ze začátku vztahu se stejně všechno točí kolem sex. napětí, takže pro ni zvolte roli něco na způsob sex. otrokyně. Tašku vraženou do ruky nevidíte, telefony v nevhodnou dobu neslyšíte. Když po vás něco bude chtít, musí se na vás dívat a soustředit – naučte jí to. Jinak přemýšlejte o pivě a koukejte kde co lítá. Stejně tak žádné mimoděčné líbání na uvítanou. Přijdete k ní a dáte tomu tak 20 vteřin napětí, pokud vypadá laxně tak storno = nic nebude. Nic nesmí být samozřejmost. Pozve vás k sobě? Prima. Chce se na oplátku pozvat k vám (vsaďte se že chce)? Poděkujte za pohoštění u ní a řekněte, že jestli ona překročí práh vašeho bytu, tak na ni budete muset poštvat psy. Proč? Protože je trochu dost drzá a moc si dovoluje…máte ten pocit. Dejte jí na jevo, že to o ní víte. Zpravidla se za to nestydí, občas to sama prohlašuje jako svou "omluvu". Vaším cílem je z toho udělat věc veřejnou a legitimně se bránit s vědomím, že ta "omluva" ji vůbec neomlouvá. Provokujte ji – je schopna padnout na kolena a prosit, aby dosáhla svého. To je ta správná pozice. Pak jí dejte ten cukr.
Bohužel, zamilovanej trouba nemá šanci. Chce to chlapa.

II. Dlouhovlasá bruneta, psí oči, srdce na dlani, zamilovaná psaníčka, udělá první poslední.
Represí netřeba, chraň vás pánbů abyste ji ubližovali!, miluje vás, klidně na to vsaďte své boty. v její přítomnosti ji zahrnujte láskou, buďte pozorní, obětaví a dvorní. V její nepřítomnosti bude ona zahrnovat vás (sms apod.), tak se snažte nemít moc často zaplněný inbox a občas jí taky odepište, jo? ;-) (nebuďte saďour, ať se holka netrápí). Jinak to ale berte tak, že když je sama, tak si víceméně vystačí sama se svou láskou k vám :-) Nenechávejte ji samotnou moc dlouho (měsíce apod.). Poslouchejte její problémy, sám problémy nemějte a neobtěžujte ji žádnými svými trablemi. Důvěřujte jí – i když to tak nevypadá, 99,9% svých problémů si dokáže vyřešit sama, vy to neřešte – jen jí důvěřujte a dávejte to najevo, ať to ví. Buďte jí oporou. Pokud budete nejistí, znejistí i ona.

Blondýny různé druhy obecně: fakt nevím. Někdy jako o dost slabší II. (romantické typy), tam je šance na "normální" vyrovnaný vztah, ostatní jsou pro mne bohužel nečitelné, ty s pěknou postavou balím a svádím jen ze sportu, v podstatě to totiž stejně moc nikam nevede, připadají mi jako by neměly vlastní dostatečně vyhraněnou osobnost, takže nevím co s nimi :-( Když pominu sex, tak po nich netoužím, a asi ani já nejsem jejich typ :-)

Reakce na komentář: PIF #92Načítám náhled komentáře...

92
PIF 28. 09. 2006 11:12

Reakce na Ash #91Načítám náhled komentáře...: velice hezké a řekl bych, že jsi tady uhodil tu pravou podstatu. Pořád hledáme tak nějak jací být, ale ty tady poprvé mluvíš o přizpůsobení konkrétní ženě.


93
crusader 28. 09. 2006 11:16

Reakce na Adalbert Stiftr #4Načítám náhled komentáře...: Asi by gramaticky spravne melo byt: I wish I had known it … prani se tyka neceho, co melo byt jinak, nez tomu skutecne bylo (angl.pro jazykove skoly 2.cast 1999)


94
Ta-jemna 28. 09. 2006 13:50

Tak ted premyslim, jestli taky patrim mezi ty hodny blbky…NE!Konecne mam vztah, kterej je plnej kompromisu, souzneni a troufam si rict, ze hodny sme oba stejne. Napadlo me upozornit na to, abyste se sebou nenechali zametat po rozchodu. Muj byvaly si par dni po nasem rozchodu nasel novou slecnu, vzdy kdyz se pohadali nebo i rozesli, tak ja byla ta hodna blbka, ktera byla ochotna jit kdykoliv utesovat a poslouchat reci:ty si byla stejne nejlepsi, nejhodnejsi atd.(tyhle reci me dokazali vzdycky spolehlive rozbrecet)jednu chvili pred jejich uz poslednim rozchodem, mi denne volal, jak me potrebuje, zacal pit a jednou svoji divku i uhodil a opet mi rikal, ze ja jedina ho chapu, ze vim, ze on takovy neni…az sem si jednou rekla dost, jeho opilecke telefony ve tri rano nebrala…Az nedavno mi priznal, jako moc mi zavidel, kdyz me videl tak stastnou s novym pritelem…(driv sem v nem videla dokonaleho kluka, se kterym sme se proste rozesli a ted vim, jaky je to sobec, ktery vyuzival moji slabosti, protoze ja ho mela porad rada)Ted uz vim, ze kdyz vam nekdo vynada, protoze mate ruzovy tricko(kdyz on nema ruzovou rad), protoze ste ho nevyzvedli po treninku, ale sli ste na tridni sraz, tak vam za to nestoji!!!!Jen tak pro zasmani:tenkrat sem odesla po hodine z toho srazu, abych stihla konec jeho treninku, byla sem to ale blba… A muj oblibenej citat ze Snezenek: S tim, ceho se na nas dopustili druzi, se uz nejak vyrovname, horsi je to s tim, ceho sme se na sobe dopustili my sami…

Reakce na komentář: Marti #99Načítám náhled komentáře...

95
Pietro 28. 09. 2006 22:27

tak tento clanek prisel v hodine dvanacte protoze to uz zacinam vidat na mem vztahu, takze se musim vyrazne zmenit. diky quarku :-)


96
Karl von Bahnhof 28. 09. 2006 23:52

Jako sorry,nechci vam v zadnym pripade kazit radost, ale kdyz vam holka rekne,ze vas nechce pac ste na ni moc hodny, je to tzv. standardni vymluva cislo 2 (hned za ´Nejsem jeste pripravena na vztah´)..rozhodne to neznamena ze byste byli prilis hodny..ale to jen tak á propos :-)


97
Mrazo 29. 09. 2006 08:22

Když čtu tento článek nemužu si odpustit jaky jsem byl hlupák. Je pravdou že na výše uvedených problémech sem pohořel také a zrovna nic příjemného to nebylo.Opravdu všem doporučuji buďte sami sebou a pak nebudete zklamaní.


98
d.o.m.i.c 29. 09. 2006 19:45

Skvělej článek ..a přesně tak jak se mi to už několikrát stalo.po přečtení se nad tím pořádně zamyslím.


99
Marti 30. 09. 2006 16:34

Reakce na Ta-jemna #94Načítám náhled komentáře...: tak to ti gratuluju :-) že sis to takhle krásně všecko uvědomila, to není tak lehký, umět se na svůj život podívat zvenčí– 

Reakce na komentář: Ta-jemna #101Načítám náhled komentáře...

100
Mr.Kanistr 30. 09. 2006 16:54

Tento článek (fakt skvele pravdivý) mi prisel pod ruku akorát když mam ted nový objev a nevim co s nim….stalo se mi už 2× že mi holka řekla že sem na ni mooc hodný, a já si myslel že je to v mé povaze…a ted když sem přišel domů po jedne akci s tím novým objevem, sem si říkal že tu láskyplnost a stále psani sms musím v sobě podusit aby se mi nestalo to co předtím…a tenhle článek mi jen ukázal cestu a směr jak to udělat, a taky že má stejný názor i někdo jiný a nehoní se to jen v mé palici =)..takže dík

Reakce na komentář: Ta-jemna #101Načítám náhled komentáře...

101
Ta-jemna 30. 09. 2006 18:51

Reakce na Marti #99Načítám náhled komentáře...: Dekuju, ale dalo to zabrat. Trvalo to rok, nez sem se s tim vsim srovnala.
Jeste nikdy sem neslysela, ze by se nejaka moje kamaradka, nebo nekdo jiny rozesel s nekym, protoze ten druhy byl na ni moc hodny…to je spis nejaka chaba(trapna)vymluva…
Reakce na Mr.Kanistr #100Načítám náhled komentáře...: S tema smskama..proste si zakaz ji psat nebo si pro jistotu vypni telefon :-)

Reakce na komentář: Honza #103Načítám náhled komentáře...

102
mr.kanistr 30. 09. 2006 20:29

jo jasne…ale k tomu se musim na silu donutit =)


103
Honza 01. 10. 2006 11:52

Reakce na Ta-jemna #101Načítám náhled komentáře...:
ono to není tak jednoduché… já přestal jedné holce psát až když jsem záměrně smazal její číslo. Očividně neměla zájem a já se pořád jak blbec snažil… až jsem si jednou uvědomil jaký jsem to vlastně pitomec, že ji akorát otravuju. No tak číslo bylo smazáno. Nejlepší na tom je že to je už asi rok a půl a já na ni stejně pořád myslím a ani jsem od té doby jinou neměl. I když jsem vlastně nikdy neměl ani JI…

Reakce na komentář: Ta-jemna #104Načítám náhled komentáře...

104
Ta-jemna 01. 10. 2006 20:31

Reakce na Honza #103Načítám náhled komentáře...: Ja me mela na mysli to smskovani v zacinajicim vztahu…je hezky, kdyz poslete zpravu treba po prvnim randech nebo po nejakejch jinejch prvotinach :-)ale zasobovat svuj objev neustalejma smskama neni uplne nejlepsi napad…


105
Jéňa from jedna vesnice 02. 10. 2006 20:48

Dik qarku docela mi ten clanek otevřel oči.S holkama je to těžký nikdo se v nich nevyzná snad kromě tebe :-)A myslíte si že s bývalou přítelkyní by se dalo jít dát znovu dohramdy?Co když mě zná jenom jako měkotu?Já se ale nechci měnit!Když už jsem takovej jakej jsem tak proč bejt jinej když mi to nedělá dobře?Neřikám že jsem uplmá padavka ale myslim si že mám trošku citu i když možná právě proto jsem takovej hodnej :-(….snad se polepšim…a žádný fňukání!Mějte se zdar :-)


106
red 02. 10. 2006 21:41

Pls mohli byste mi poradit chodim s jednou holkou a moc ji miluju ale onama takovy prblem proste pise si s klukame ruzne treba mazlicku atd. zrovna dneska sem ji na jeden takovej dopis prisel a kdyz sem ji ho ukazal tak se rozbrecela a zeto psala jednomu klukovy ze ji to moc mrzi atd. ze me nechce ztratit (jeji segra taky podvadi svojeho kluka,a jejich tata se rozvedl s mamkou kvuli tomu ze se kurvil s jinejma) proste mi jenom poradte jak bych ji tohlendsto mohl odnaucit to podvadeni diky moc

Reakce na komentář: Alexandr #108Načítám náhled komentáře...

107
White_Wolf 03. 10. 2006 07:39

Reakce na Adalbert Stiftr #4Načítám náhled komentáře...: I wish I knew it 8 months ago :-(


108
Alexandr 03. 10. 2006 10:43

Reakce na red #106Načítám náhled komentáře...: Najdi si jinou.
Slepici, co zanáší, sebelepší hospodyně nepřevychová a musí ji zavírat. Dnes v době zuřícího feminismu ji ale od příležitosti k nevěře neodisoluješ a pokušení ona zřejmě podlehne moc ráda.
Tak abys jednou nevychovával cizí děti, najdi si rychle jinou holku.
Ale té dosavadní řekni, proč si hledáš jinou a ji opouštíš. Je slušné dát jí příležitost k sebezpoznání a ke změně, aby toho, co si najde místo Tebe, už nepodváděla a ani si příležitost k podvádění nevytvářela a boční známosti nepěstovala.
Ty to s ní ale dál nezkoušej. Nemá to cenu, zbytečně by ses trápil. Holek je na světě dost a dost.

Reakce na komentář: red #109Načítám náhled komentáře..., red #110Načítám náhled komentáře...

109
red 03. 10. 2006 22:03

Reakce na Alexandr #108Načítám náhled komentáře...: nj ale ja ji miluju a nedokazu se ji vzdat ja ji dal jeste sanci a doufam ze se zmeni


110
red 03. 10. 2006 22:05

Reakce na Alexandr #108Načítám náhled komentáře...: a prece to jeste zas tak spatny nebylo ne?psala mu treba mazlicku nebo broucku a vzdycky to dala do zavorek nevim proc

Reakce na komentář: black lemon #111Načítám náhled komentáře..., Jossh #112Načítám náhled komentáře...

111
black lemon 03. 10. 2006 23:24

Reakce na red #110Načítám náhled komentáře...: tak jestli to dala do zavorek, tak je to v pohode :-)


112
Jossh 04. 10. 2006 15:06

Reakce na red #110Načítám náhled komentáře...: Celkem usmevme… slecna si s tebou hraje a vi,ze te ma omotaneho… Po tom cos ji dal sanci si rekla,priste si musim dat vetsi pozor,aby ten muj nouma na to zas neprisel… To,ze breci je jen citova manipulace s Tebou a tys ji na to skocil. Podle me je to pekna potvora,proc nepise tobe dopisy a nepise ti milacku,mazlicku apod… Preji-Ti at se u tehle poradne spalis a boli Te to,ale priste uz takovou chybu neopakuj. Sice kruta,ale nejlepsi skola…

Reakce na komentář: red #113Načítám náhled komentáře...

113
red 04. 10. 2006 18:40

Reakce na Jossh #112Načítám náhled komentáře...: me pise milacku a mazlicku atd. uplne normal v poho

Reakce na komentář: Jossh #116Načítám náhled komentáře...

114
Honza 04. 10. 2006 21:49

čuste mistři můžu na vás mít otázku?
Nemohl by mi něco poradit jak se bránit 3 nejčastějším výmluvám??? Mohl by na to být i článek…
Kdykoli pozvu holku (třeba i kámošku) kamkoli tak se dozví:
a) absolutně nemám čas, škola je děsně náročná a já si na tebe bohužel (i když bych mo chtěla) nenajdu ani deset minut
b) mám kluka a on by žárlil kdybychom si někam zašli jen nezávazně poklábosit (věřte nebo ne mám kamarádky, které považuju jen za kamarádky a hlavně bych nikdy nikomu nebalil holku)
c) mám přísné rodiče, kluka nemám a po škole musím hnedka domů protože by mě naši hledali

Tak tohle jsou tři výmluvy které jsem za poslední tři týdny slyšel asi tak tisíckrát. Moc bych chtěl přítelkyni nebo alespoň semtam kafčo s nějakou kámoškou protože s klukama to je už o ničem. Vídám se s nima poslední 4 roky pořád a s holkama minimálně. Ovšem kdykoli najdu odvahu a zkusím… dozví se jednu ze tří NEJ(trapnějších) výmluv…

nějaká rada?

Reakce na komentář: J. #117Načítám náhled komentáře..., Rachel #134Načítám náhled komentáře...

115
Honza 04. 10. 2006 21:52

P.S. sorry za ten text, budu si muset koupit novou klávesnici, protože tenhle 8 let starý šmejd mi vynechává písmena… zvlášť po tom co sem si zvykl na školní klávesnici kde mají klávesy asi poloviční zdvich


116
Jossh 04. 10. 2006 21:56

Reakce na red #113Načítám náhled komentáře...: … ja mam takovou kamaradku,taky mi pise a rika mazlicku,milacku apod… jenze to rika a pise dalsim stem..a vis co dela… hadej.. nejstarsi remeslo… GL


117
J. 05. 10. 2006 08:28

Reakce na Honza #114Načítám náhled komentáře...: Rada je jednoduchá: Zkoušej a jednou to vyjde :-)

Reakce na komentář: Honza #118Načítám náhled komentáře...

118
Honza 05. 10. 2006 13:03

Reakce na J. #117Načítám náhled komentáře...:
Jo jenže koho to má pořád bavit? Pořád zkoušet a zkoušet a zkoušet… a stejně vždycky řeknou NE + jednu z NEJblbějších výmluv…
nemám rád pocit, kdy si připadám že se doprošuju aby se mnou kámoška šla pokecat, nebo kdy se doprošuju holce která se mi líbí aby se mnou šla na rande

Reakce na komentář: J. #119Načítám náhled komentáře..., def #120Načítám náhled komentáře..., jaro p #124Načítám náhled komentáře..., Larry Flynt #126Načítám náhled komentáře..., Peter #159Načítám náhled komentáře...

119
J. 06. 10. 2006 12:39

Reakce na Honza #118Načítám náhled komentáře...: Samo do klína ti nespadne nic, a jestli tě to za to snažení nestojí, tak se na to vykašli, ale pak se nediv.


120
def 06. 10. 2006 13:58

Reakce na Honza #118Načítám náhled komentáře...: Toto ja vazne nechapu. Nevzpominam presne kolikrat jsem nekam zval nejakou kamaradku ale mockrat to nebylo. Holku mam a kdyz jdu nekam na vecirek v drtive vetsine nekdo zve me. Ja snad nikdy nic neorganizoval :-) Tudiz nemam prakticky zadne zkusenosti, neznam zadne finty a nic podobneho, ale co si vzpominam, tak v posleni dobe to vzdycky vyslo. Moje holka nemela cas a ja mel 1+1 listek do kina. Napsal sem kamaradce na icq uplne normalne:
"Ahoj, zasla bys do kina?"
"Ja nemuzu uz mi bylo neco nabidnuto"
"Aha, no ja mam volny listky a protoze xxx nemuze, chtel jsem zajit s tebou"
"Dekuji :-) Ale to plati jen do zitra, ne?"
"Ne jeste mesic;)"
"acha tak to jo a co davaji?"

No normalne sem zasel a pak jeste na par skopku do restaurantu. Stejne tak nedavno uplne jednoduse na jinou kamaradku "Zajdem nekam na sklenicku?" (kafe zasadne nepiju) a taky sme domluvili termin a prijemne se nalili v jiste restauraci…


121
demon.borec 09. 10. 2006 17:51

Zdravím a bavím se!JE sranda číst vaše stupidní otázky a problémy,ve srovnání s naprostou většinou zde diskutujících si připadám strašně inteligetní za což Vám děkuji…

Reakce na komentář: Peter #160Načítám náhled komentáře..., Peter #160Načítám náhled komentáře...

122
Honza 09. 10. 2006 19:29

No tak to seš teda fakt tááááákovehle borec :-D
No tak hlavní je že sme ti alespoň trošku zvedli sebevědomí :-)
Copak je tak těžko pochopitelné že někdo může mít v komunikaci s opačným pohlavím problémy? No pro člověka od narození extroverta obletovaného lidmi samozřejmě jo… Pro introverta který si ke každému hledá šíleně dlouho cestu, má jen pár přátel a při pohledu na holku skoro umře strachy… je to celkem pochopitelné :-)

Jo a mimochodem… ty "inteligente" chodím na tyhle stránky celkem dlouho a i čtu diskuse… a řekl bych že celkem dost lidí jsou tu vysokoškoláci… takže ti gratuluju jestli jsi zjistil že jsi tak mimořádně inteligentní :-) třeba by nebylo od věci přihlásit se do nějakého sdružení?

Ještě se mi v tomhle kontextu nabízí má oblíbená hláška z nejmenovaného filmu (i když sem si ji trošku upravil): "Jsem jaký jsem! A komu se to nelíbí, ať mi klobouk políbí!"

:-) přeju krásný den všem :-)


123
apple 12. 10. 2006 15:50

Běda nám chlapům, jenž uvěříme tomu, že ženy chtějí hodného kluka, jenž je bude milovat a splní jim, to co jim na očích vidí. Tak nebuďte hodným blbcem :-P


124
jaro p 12. 10. 2006 22:10

Reakce na Honza #118Načítám náhled komentáře...:
Počuj, keď máš aspoň kamarátky tak sa niektorej spýtaj, či má nejakú takú, čo by chcela a mala čas alebo tiež niekoho zháňa.
Ja blbec som to to kedysi mohol tiež takto urobiť ale vtedy som si chcel slečnu nájsť sám a myslel som si, že to bude raz-dva.
Alebo ak máš niekoho na VŠ, tak sa nechaj pozvať na nejaký ples – imatrikulácie apod. Tam sa môžeš zoznámiť.

Reakce na komentář: Honza #125Načítám náhled komentáře...

125
Honza 13. 10. 2006 10:33

Reakce na jaro p #124Načítám náhled komentáře...:
no ono s těma kamarádkama to taky není nic moc… jestli jsou všehovšudy dvě nebo tři… no a to jim člověk může říkat tisíckrát ale tohohle se nikdy nedočká… nevím proč by mě nemohla některá seznámit s kámoškou. Nechápu je.

A co se týká té VŠ tak tam někoho mám… sebe :-) Jenže na elektrotechnice to není zrovna ono co se holek týče :-)


126
Larry Flynt 14. 10. 2006 09:31

Reakce na Honza #118Načítám náhled komentáře...: No pokud ti nepriští sperma ze všech pórů tvého těla, neměl by bejt problém někoho někam vytáhnout, ovšem jen tak místo ahoj říct pojd na kafe by mi přišlo blbé, spíš začít s někým nějakou konverzaci a při tom ji pozvat na kafe. Poslední dobou používám často jednu ze tří NEJblbějších výmluv, a to že nemám čas, pač ho fakt nemám :-) ale znáš to, Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.


A mám kamarádku, která si semnou něco hodlala začít až po tom, co jsem ji nakopat do zadku (jak to vypadalo nechám jen na vaši fantasii)…

Takže bejt hodnej nebo nehodnej .. no spíš být flexibilní. Na hodnou slečnu být hodnej, na mrchu bejt ještě větší hajzl.

Reakce na komentář: JirkaT #127Načítám náhled komentáře...

127
JirkaT 14. 10. 2006 18:52

Reakce na Larry Flynt #126Načítám náhled komentáře...: Dobře řečeno.


128
Eva 16. 10. 2006 15:35

No jo, chudáci chlapi – moc hodní! P.S. A to co pro Vás dělá žena doma = druhou směnu (vaří, pere, žehlí…) – to je automatika. To že pro ni přijedete autem, nosíte jí dárky, tak to by mělo být PRAVIDLEM – pokud máte ženu, která dbá o sebe, domácnost a ještě chodí do práce a vydělává!!! Nebo se dokonce stará doma o děti!!! Pak by jste na ni měli být MOC HODNÍ. A nebo místo pugétu vzít do ruky hadr na prach a vytřít bez řečí sami od sebe, co??? Žena která za to stojí to vidí, váží si toho a taky Vás za to umí náležitě ocenit. Takže co řešíte? Zbavte se potvory a začněte znovu – ale tentokrát půl na půl!!!


129
DanielMadr 18. 10. 2006 20:18

Moc hodny = nerozhodny, podbizivy, zblbly laskou. Je to mozna roztomily ale kalhotky z toho nevlhnou. Vymluvy typu ale vzdyt sem se zamiloval sou k nicemu. Chlap se ma kontrolovat…kontrolovat svoje emoce. Ty citlivy byly vzdycky sezrany divou zveri (bylo to v Ice Age), proto na to holky neletej. Ano spousta holek prahne po hodne dominantnich, arogantnich az agresivnich jedincich ale takovy holky rozhodne nechtejte…maj velkej problem se svym sebevedomim. A taky pozor…je velkej rozdil mezi krasnejma holkama, kterejm kazdej podlejza a posila psanicka a tema ostatnima…ty prvni sou doslova alergicky na nejmensi projev nerzhodnosti, rozpaku a podlejzani – takovejch maj na kazdym prste deset. Takze neposlouchejte rady…bud hodnej, nos, kytky a klidne se chovej jako zamilovanej idiot…to radej ty, co by to rady zazily ;-)


130
David 19. 10. 2006 12:50

Je to paradni rada ……………super ddekuuju zamyslim se nad sebou k pristupu k holkam budu vic prorozeny


131
kim 19. 10. 2006 14:07

Přirozeně hodnej chlap má prostě smůlu. V manželství ho pak čeká jen podpantofláčství a krutý život až do smrti. Je to prostě smůla narodit se hodnej. Rada, že být zlej taky nikam nevede, nám od přírody hodným chlapcům moc nepomůže.


132
Zap 20. 10. 2006 00:55

ucházející článek


133
treebee 24. 10. 2006 01:29

trocha utechy… Drsňáci a vztah


134
Rachel 26. 10. 2006 17:05

Reakce na Honza #114Načítám náhled komentáře...: Tyhle tři výmluvy znamenají, že ty kámošky nezajímáš do té míry, aby s tebou šly aspoň na kafčo. Ale pracuj na sobě, časem se to určitě zlepší…

Reakce na komentář: ja #135Načítám náhled komentáře..., Honza #136Načítám náhled komentáře...

135
ja 26. 10. 2006 19:35

Reakce na Rachel #134Načítám náhled komentáře...: že ty kámošky nezajímáš do té míry, aby s tebou šly aspoň na kafčo

= nejsou to opravdové kámošky

Reakce na komentář: Honza #136Načítám náhled komentáře...

136
Honza 26. 10. 2006 20:02

Reakce na Rachel #134Načítám náhled komentáře...: , Reakce na ja #135Načítám náhled komentáře...:
A znamená tohle že vlastně nemám ani kámošky??? V tom případě to znamená že o mě holky neopřou ani kolo… když sem holku nikdy neměl, a mé dosavadní kámošky stojí za… jak sakra nemám mít furt depky?

Reakce na komentář: ja #137Načítám náhled komentáře..., Rachel #138Načítám náhled komentáře...

137
ja 26. 10. 2006 21:17

Reakce na Honza #136Načítám náhled komentáře...: nic si z toho nedělej, nejsi sám ;-) Jsem na tom stejně, akorát jsem kapku starší…Holt elektro školy jsou mužské kláštery


138
Rachel 26. 10. 2006 22:38

Reakce na Honza #136Načítám náhled komentáře...: Hmm, tak to ty kámošky asi zase nejsou tak dobrý…Ale to je život. Moc to neřeš a hleď se něco pořádnýho naučit, protože čím víc toho budeš umět, tím se budeš líp cítit a budeš pro holky zajímavější a tak dále, anebo si najdi něco vyloženě extra (třeba se uč arabsky nebo šermovat nebo nevím co…), protože tím taky přijdeš mezi zajímavé lidi… A pak za tebou holky přijdou samy :-)

Reakce na komentář: ja #139Načítám náhled komentáře...

139
ja 27. 10. 2006 00:14

Reakce na Rachel #138Načítám náhled komentáře...: Už se to sice zvrhává k jinému tématu než jakého se týká článek, ale přesto si dovolím drobnou poznámku.

Rada: "moc to neřeš a hleď se něco pořádnýho naučit…" je celkem nanic člověku, který to "řeší". Můžeš totiž umět co chceš, ale když nepřicházíš s holkama do kontaktu, tak jaksi nemáš možnost to svoje "umění" předvést. To, že když toho budeš hodně umět, tak se budeš cítit líp… nevěř tomu. Je to pořád dokola o tom blbém seběvědomí, můžeš toho hodně umět, můžou Ti to lidi z okolí i říkat, ale když o tom nebudeš sama přesvědčena (jakože člověk s nízkým sebevědomím nebude nikdy), tak nemáš důvod cítit se líp.

K tomu "cítit se líp" ještě jednu poznámku (mimochodem, už tady někde v diskuzích zazněla), a to, že společnost Tě v podstatě nutí "mít holku" a když nemáš, tak jsi "divnej". Jenže plno lidí nechce jen "někoho mít", ale chce taky něco cítit. A když necítí, tak nemá důvod někoho mít. A do toho takový člověk pořád poslouchá narážky lidí z okolí na téma "přítelkyně", což zrovna není moc příjemné. Člověk pak vlastně bojuje sám se sebou – protože tam nastává rozpor mezi tím, jak to cítí on sám a tím, jak se na to dívá společnost.

A poslední věc, a to "…holky přijdou samy…" NEpřijdou a když, tak něco chtějí, ale obvykle to není ten kluk. Hodí očkem, usmějí se, dají mu najevo zájem (samozřejmě předstíraný). Chudák kluk si myslí, že o něj má doopravdy někdo zájem a pokud nemá holku (a ta dotyčná vypadá k světu)tak se automaticky zamiluje. Jenže holka chce využít schopností kluka (tak aby si myslel, že z toho i něco bude), ale vůbec neuvažuje o tom, že by něco bylo. Takže pokud si ten kluk netroufne ji "sbalit", tak z něj bude skvělý kamarád. Ale pokud ho ta dotyčná natolik zblbne, že i přes svoji nesmělost ji zkusí někam pozvat, se zlou se potáže…

Reakce na komentář: def #141Načítám náhled komentáře..., Rachel #143Načítám náhled komentáře...

140
BouncyCastle 27. 10. 2006 04:30

Jezisi, tomu se neda ani uverit. Zen je v Cesku skoro 51%, a nekdo je nemuze najit…

A co delas cele leto? Jestli mas problemy s komunikaci, tak treba jed jako vedouci na tabor… Deti jsou super dohazovaci :-)

Reakce na komentář: def #142Načítám náhled komentáře...

141
def 27. 10. 2006 08:34

Reakce na ja #139Načítám náhled komentáře...:
1)Kdyz neco dobre umis a okoli ti to pochvali je lip i cloveku s nizkym sebevedomim. Nevyhoda je ta zavislost na jinych lidech a jejich nazorech (v pripade kritiky – i kdyz treba neni myslena tak zle – to ma efekt opacny: prudky pokles sebevedomi)
2)Jedinny, kdo te ze spolecnosti nuti mit holku jsou babicky a teticky (a holky co s tebou chou chodit;)) a ty muzes odpalkovat klasickym ironickym: "Me zadna nechce". nacez se dozvis ze jsi pekny, chytry, slusny etc. Znam hodne lidi co holku nemaji (samozrejme se slecnami komunikuji a spi) a vubec jim to nevadi…
3)Chudák kluk si myslí, že o něj má doopravdy někdo zájem Takhle snad muz neuvazuje. Pochopitelne se do holky nezamiluje, ale klidne se s ni jde bavit (flirtovat) a kdyz se podari zajitit, aby se do nej holka zamilovala, pak teprve zacne uvazovat o delsim vztahu s touto konkretni slecnou. Holka sice ze zacatku neuvazuje o tom, ze by neco bylo, ale pozdeji uz tomu klukovi proste nedokaze odolat;) No a ve zbylych 95% pripadu si jenom pokecaji, pobavi se a taky je to dobre.

Reakce na komentář: ja #145Načítám náhled komentáře...

142
def 27. 10. 2006 08:39

Reakce na BouncyCastle #140Načítám náhled komentáře...: Zen je v Cesku skoro 51%

Jenze to je proto ze zeny umiraji pozdeji nez muzi. Pochybuju, ze tady nekdo bali babicky :-)
V nasi zajmove skupine je vic muzu nez zen (ten pomer je zhruba naopak)

Reakce na komentář: BouncyCastle #144Načítám náhled komentáře...

143
Rachel 27. 10. 2006 12:07

Reakce na ja #139Načítám náhled komentáře...: No jo, já vím, že mladý muž to řeší a že skoro na nic jiného nemyslí. To se mi to kecá…Ale když se mezitím něco naučí, něco si odžije, tak má větší šanci stát se tím "opravdovým chlapem", za kterým ty holky opravdu přijdou samu :-)
Když to bere moc bolestínsky, že pořád nemá holku, tak to z něj čiší už na sto honů a všechny holky od něj utečou.
A mít holku jen proto, abys "nebyl divnej", to je ale pěkná blbost!

Reakce na komentář: ja #145Načítám náhled komentáře...

144
BouncyCastle 27. 10. 2006 16:11

Reakce na def #142Načítám náhled komentáře...: To jsem nevedel. Ale stejne tu je snad divek dostatek, v tomhle problem neni.


145
ja 27. 10. 2006 17:47

Reakce na def #141Načítám náhled komentáře...: Ad 1) ano to je pravda

Ad 2) to je pravda pouze částěčně, "holky co tě chcou…" no nevím, akorát se na to ptaly přítelkyně mých kamarádů, takže pochybuji, že by mě chtěly. A pak ta věta:
Znam hodne lidi co holku nemaji (samozrejme se slecnami komunikuji a spi…
to nechápu a asi nikdy nepochopím…Na něco takového nemám povahu ani žaludek.

Ad 3) takhle muž uvažuje, protože pokud se pořád pohybuješ mezi chlapama a najednou se o Tebe začne nějaká zajímat, tak zblbneš…

Reakce na Rachel #143Načítám náhled komentáře...: jestli myslíš, že každý mladý muž nemyslí na nic jiného než na ženský, tak jsi vedle.
Co si tak asi odžije? Akorát školu a práci, opravdovým chlapem se bez zkušeností s holkama asi těžko stane.
K Tvé poslední větě – přečti si prosím pořádně co jsem v tom příspěvku napsal, ano? ;-)


146
Rachel 27. 10. 2006 18:22

Že nemyslí? Tak ať to tak neřeší! :-)

Já jsem tím nechtěla říct, že se někdo stane opravdovým chlapem bez zkušenosti s holkama. Ale všechny životní zkušenosti (ze školy, z práce, z cestování…), které mezitím nabere, mu v tom výrazně pomůžou. Když bude v něčem dobrý, tak pro něj nebude problém se na to téma bavit třeba s kolegyní, když se podívá do ciziny, je to rozhodně téma, jak holku zaujmout – a nemusí složitě přemýšlet, co má říkat, bude přirozený a o to jde.

Hlavní je pravidlo, že když se člověk moc urputně snaží si někoho najít, tak mu to jde daleko hůř, než když to hodí za hlavu a soustředí se na jiné věci. To se pak dokonce stává, že se vynoří víc "objektů" najednou, což je k vzteku :-)

A k poslední větě – jestli někdo bojuje sám se sebou, má-li si někoho najít jen kvůli "společnosti", i když to takhle nechce – tak ať se na to rozhodně vykašle a dělá jen to, na co má chuť.

Reakce na komentář: Michal #147Načítám náhled komentáře...

147
Michal 27. 10. 2006 23:25

Reakce na Rachel #146Načítám náhled komentáře...:
Napadlo mě, jestli to nedorozumění mezi tím jak to myslíš ty (a obecně holky) a někteří kluci tady nepramení z toho, že pro vás ženy jsou jenom určité životní zkušenosti mužů zajímavé. Z toho co ženy kolem mě říkají, bych usoudil, že to jsou zkušenosti, které souvisí s poznáváním nových lidí, nebo komunikace mezi nimi. Sama jsi uváděla cestování nebo učit se cizí jazyk. Dále jde o většinu druhů sportu, hraní na hudební nástroj, nebo vedení jakékoliv skupiny lidí – oddíl na táboře, oddělení firmy.
Na druhou stranu někteří muži mají zájmy, které provozují spíše doma, často na počítači. Například spolupracují na programování nějakého freewarového programu s lidmi z různých zemí. Takový muž bude, ale pro většinu žen "nezajímavý pecivál" co nikam nechodí.
Pak vznikají komunikační šumy mezi muži a ženami.
Konkrétní příklad, který se mi stal nedávno: jedna kamarádka mi řekla "tahle holka (o které jsme se bavili), žije daleko aktivnějším životem než ty, protože chodí na ..(následoval výčet asi pěti aktivit), kdežto ty jsi skoro každý večer doma". Ona si prostě myslí, že ten kdo je často doma nežije aktivně

Reakce na komentář: Ráchel #148Načítám náhled komentáře..., BouncyCastle #149Načítám náhled komentáře...

148
Ráchel 28. 10. 2006 09:08

Reakce na Michal #147Načítám náhled komentáře...: Na tom něco bude. Takže když se ta holka náhodou také nevyzná v programování, tak se není o čem bavit. A nemohl by si tedy ten muž přibrat i nějaký "nepočítačový" zájem?


149
BouncyCastle 28. 10. 2006 09:43

Reakce na Michal #147Načítám náhled komentáře...: Ona prece chce rict, ze zustavani doma je asocialni, ne neaktivni.


150
Idealista 30. 10. 2006 19:47

Reakce na Marti #43Načítám náhled komentáře...: Mozna kdybys mu rekla (i opakovane), ze ho taky strasne milujes (i kdyz by to nebyla pravda!), ze by se trochu uklidnil (zvysila bys mu to sebevedomi – hele holka, mam o me zajem!) a treba by z nej byl nekdo s kym bys chtela byt.

Reakce na komentář: Viki #164Načítám náhled komentáře...

151
ReGiS 01. 11. 2006 20:33

DEKUJU ZA TENHLE CLANEK!


152
Marta 08. 11. 2006 16:57

Já bych se chtěla ještě vyjádřit k těm "hodným blbkám". Ano, jsou tady taky. A já jsem jedna z nich. Byla jsem až příliš hodná a můj kluk se se mnou rozešel. Člověk se musí naučit ustupovat a mít své vlastní koníčky a vlastní život. Pokud se jeden tomu druhému maximálně oddá, dřív nebo později to vede ke konci. Prostě mrchy asi vedou.


153
nfs-underground 10. 11. 2006 08:38

mno já souhlasím s qarkem ve všech boded. I když je to pěkný když pro vás kluk udělá moc věcí, ale člověk to pak bere jako samozřejmos, a bude to očekávat pokaždé. Což je špatně. Je pěkný holce donýst kytku, ale dělat to každej den?


154
Kody 15. 11. 2006 21:10

Reakce na Adalbert Stiftr #4Načítám náhled komentáře...: Souhlas!


155
Lukas 22. 11. 2006 21:06

Tak to mas vole sakra pravdu..


156
Plešoun 12. 12. 2006 15:38

Byl jsem taky takovej. A podle mě to nemůže fungovat ani z jedné strany.
Tady píšete o tom, že o takhle strašně hodný kluky holky nemají největší zájem a nakonec ses nima rozejdou.
Ale moje zkušenost je maličko opačná – ona by i měla zájem o svýho blbečka. Ale kažád zamilovanost jednou opadne. Tak po roce a půl až po dvou letech. A pokud ji za tu dobu naučíte, že všechyn laskavosti jsou samozřejmost, že by jste ten co se vždycky omluví i za to co udělá ona atd, tak už potom není cesta zpět.

Takže pokud se do té doby nerozejde ona s vámi, tak se potom rozejdete vy s ní. Bohužel jsem si to vyzkoušel z tohodle úhlu pohledu – ale alespoň mě ten rozchod nevolel tolik jako ty, kteří byli rozejiti.

Od té doby vím, že člověk se musí chovat slušně a být k dívce hodný, to rozhodně – ale nepřehánět to. Pokud něco nechci dělat, tak to umět říct. A udělat to jen výjmečně. Víceméně tak často jak často ona to dělá pro mě. pokud ona je ochotná pro mě dělat věci co ji nebaví, budu to dělat taky. Pokud je dělá jen občas, budu to taky dělat jen občs. Je to hnusné, ale jinak se to vymstí.


157
Tom 28. 12. 2006 20:19

Ano, je to tak… Jsem asi trochu starší než většina komentátorů (36), ale s článkem souhlasím. Vždy jsem hledal holku, ke které bych se choval jako k sobě rovné. Až časem jsem pochopil, že oni o to zas tak moc až nestojí. Ta poslední mi to přímo řekla. Určitá vzájemná úcta musí být jinak to časem špatně skončí, ale je nutné "být svůj" a nedělat móóc dobře.


158
Jenyp 31. 12. 2006 14:23

Po prečítani članku som konečne pochopil iste veci…ďakujem za članok :-)


159
Peter 01. 01. 2007 18:08

Reakce na Honza #118Načítám náhled komentáře...: Budu citovat Qarka, (doufamze to neva).
Holka ktera rekne ne, nechce jit. Holka ktera se vymlouva ze nemuze, chce abus ji premluvil.


160
Peter 01. 01. 2007 18:12

Reakce na demon.borec #121Načítám náhled komentáře...: Reakce na demon.borec #121Načítám náhled komentáře...: Radi budem lecit tve komplexy dal. Zase se stav


161
Honza 07. 01. 2007 10:29

K tomu romantickymu filmu – nejlepsi je slecnu doprovodit do kina, usadit ji do salu a sam sebe usadit na baru a tam uz nejak ten film holt pretrpet :-D


162
Flo 17. 01. 2007 20:13

jednoznačně nesouhlasím


163
Viki 20. 01. 2007 14:20

Reakce na Jarko #42Načítám náhled komentáře...:
Někdo kdysi v nadsázce řekl: "S ženskou by se mělo v jednu chvíli jednat jako s děvkou, jindy ale jako s naprostým miláčkem!"

Je to ostré, ale více méně dost pravdivé…


164
Viki 20. 01. 2007 14:22

Reakce na Idealista #150Načítám náhled komentáře...:
Jj, to je taky fakt! Když to totiž člověk od té své polovičky neslyší vůbec, snaží se pak daleko víc a pak to má bohužel asi opačný účinek…


165
Frantisek Zlaznaty 02. 02. 2007 11:50

No, ono to není tak jednoduché. Všechny holky nejsou stejné, některé, potom co zjistí, že se její přítelíček začal chovat "jinak", že za ní neustále dolejzá, udělá cokoliv, na co si ta slečna vzpomene, tak

1)buď si ho nechá jako "otroka" na práci, se kterou by se nechtěla obtěžovat sama, nebo by tím nechtěla obtěžovat své kamarády, bude ho emocionálně vysávat, tahat z něj pod různými záminkami peníze a vzbudí v klukovi dojem, že si jí musí kupovat,nebo jí musí posluhovat, aby s ním dotyčná vůbec byla.
2)nechá si ho jako zálohu, zatímco se bude chodit bavit a užívat si s kámošema. Zálohu, ke které by se mohla vracet, když jí zrovna ten večer nikdo zajímavý neuloví, nebo jen pro zvýšení sebevědomí, že jí vlastně o nic nejde, když se jí večer nevyvede, že na ní čeká ten její trouba. Taková jistota.
3)mu dá kopačky s nějakou velmi trapnou výmluvou, naprosto bez projevu citu a emocí, protože si bude chtít ještě naposledy na něm zvýšit ego, neboť bude očekávat, že jí dotyčný bude div ne prosit, aby to vzala zpátky a tím se ona mohla utvrdit ve své dokonalosti :-)

Enjoy


166
zvedavec 15. 02. 2007 21:41

dobre kamo..


167
Tomik 01. 03. 2007 11:34

Ženský nemají rádi dvě věci:
1) Když s nima chlap souhlasí,
2) a když jim odporuje.
Tak si můžete vybrat. A jak na ně jít? Jedině minometem. Jinak jí nepřesvědčíte :-). Vzato s nadsázkou ale je to tak.

Reakce na komentář: zabak #170Načítám náhled komentáře...

168
Monca 06. 03. 2007 23:10

Reakce na Pitrs #10Načítám náhled komentáře...: dobrý nazor..
jen at moc neublizis…ale aspon jednás fer.dnes me muj pritel dal kopacky po dvouletem souziti že me už pul roku nemiluje ale predvouma dnem ajsme planovali rodinu ,,atd..mejse fajn a preju ti fajn partnerku


169
ilec 16. 03. 2007 15:35

tak ja v tom , ze hodni chlapy nejsou nejlepsi naprosto souhlasím!
jenze ja mam problem jiny , me prijdou nudni a daleko vice se mi libi nejaky adrenalinovejsi vztah s nejakym "drsnakem" s kterym se proste nenudim…ne s nejakym neakcnim ťunťou…a musim se priznat , ze jsem zatim vzdy takovemuto tuntovi dala kopacky ja … jenze co s nim … to si clovek muze vymyslet cokoli a jedine co slysi je : ano , milacku! .. jak chces, milacku!
no posudte sami chlapy! :-)


170
zabak 25. 03. 2007 16:12

Reakce na Tomik #167Načítám náhled komentáře...: To je dobrý :-)


171
zabak 25. 03. 2007 16:17

Qark má pravdu, neřídil jsem se dostatečně radami v tomto článku, a pěkně jsem si nabil hubu, snad to příště zvládnu líp.


172
trubicka 01. 04. 2007 19:15

Jojo, je to docela dlouho co jsem ten článek četl prvně. a hádejte!? Poučil jsem se?? No jasně že ne, věta jsi moc hodný mě neminula. Ale pravdu máš Qarku, když jim dáš vše, tak se vážně obereš o kus svého "JÁ" a to je právě to co jí na tobě tak lákalo.


173
Hans 17. 04. 2007 17:41

Chyba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "v budoucnu chovat přesně obráceně a snaží se být zlí," zlý jako mladý!!!!!

Reakce na komentář: Ash #179Načítám náhled komentáře...

174
Jay 01. 05. 2007 23:02

Ahoj, můžu ještě uspět u holky, která se se mnou už nechce sejít, pač tvrdí o mně, že jsem nepřirozenej a že jsem prďola a i když takovej být nechci, tak prostě jsem. Že nejsem její typ. Ale já takovej nejsem, dělal jsem ze sebe hodnýho blbce, kromě na icq a přes SMS a teď bych chtěl dokázat, že se ve mně mýlí, pač když jsem byl s ní potlačoval jsem svý vlastnosti a byl zamlklý a ona rozhodovala. Normálně jsem sebevědomej a servítky si neberu, ale jí jsem ukázal pravej opak

Reakce na komentář: Stolker #175Načítám náhled komentáře...

175
Stolker 07. 05. 2007 12:19

Reakce na Jay #174Načítám náhled komentáře...:
Měl jsi ji říct něco jako "Jdi do pí*i defko", a vpálit si lajnu do čumáku, určite by jsi udělal dojem… ale já bych si to nedal… Nebo kolem ní chod a chovej se přirozeně (a nechod sam) ale zase přímo nemachruj! A nebo jeste lip.. zbal jinou…


176
LUCKA 24. 05. 2007 15:49

Zrušit tyhle stánky…. :-) proboha co to ty kluky učíte :-) doufám že si to ten můj nepřečte…mě to takhle vyhovuje…jen ať mě vozí dál :-) teď mi kvuli vám spáchá protestní hádku…a už mě nebude poslouchat :-) Si dělám srandu..vše je naprostá pravda…někdy si neuvědomujem co ve vás máme co vše pro nás děláte bereme to jako samozdřejmosti, chce to aby jste nám ukázali že to neni vaše povinost…alespon na chvilku než si to uvědomíme a zjistíme jak moc nás máte rádi a co vše pro nás děláte…jen aby jste si to také uvědomovali vy… Ale ten můj ať to ani nezkouší…ja jsem takhle spokojená :-)


177
Lump 19. 07. 2007 20:28

Dlouho jsem se snažil o jednu dívku, která bohužel měla dlouhé léta přítele, moc jsem se snažil a jakmile mě poznávala víc a víc, tak mi přiznala, že s ním je pouze ze stereotipu. Štvalo ji, že kam si ho postavila, tam ho za ¨týden¨ našla. Dala mu kopačky, začala chodit se mnou. Přála si občasného raubíře, to mi celkem hodně vyhovovalo, ale bohužel pro ni po delší době se z občasného raubíře stal každotýdenní grázl. Byla nešťastná. Došlo to tak daleko, že jsem se s ní raději rozešel, abych jí už dál neubližoval. Je to smutné, ale nechtěl jsem se vzát toho životního stilu. Stále jsem se cítil moc omezený. Prostě když ženská miluje, tak miluje!


178
Tommy 07. 09. 2007 10:41

Každopádně máš pravdu Qarku.Ve vztahu je důležitý respekt,tolerance a pochopení samozřejmě jak ze strany kluka,tak ze strany holky.No a bez kompromisů se taky žádný správný vztah neobejde.Já bych řekl,že když kluk pro holku dělá vše,tak je to obdobné jako kdyby ji lezl do řiti.To začne po čase každého štvát.Samozřejmě ani holka si nesmí nechat od kluka vše líbit,jsou si přece ve vztahu rovni!!!


179
Ash 07. 09. 2007 11:32

Reakce na Hans #173Načítám náhled komentáře...: Nějaký nový jazykový trend? :-D Zatím je myslím ustáleno, že my jsme, vy jste a oni jsou zlí, jakože mladí. A já bych to tak i nechal. Ono by to jinak znělo trochu jako "my jsme zlý, děsně zlý holky!?" :-)


180
Bloodywitch 12. 09. 2007 16:06

Platí to i naopak, kluci mají rádi mrchy, než puťku, která jim uvaří, uklidí, vypere, všechno jim dovolí, je na ně hodná a vše jim odpustí. pak si jí neváží. je zajímavý, že pokud kluk potká holku, která si na něj dovoluje, rozkazuje mu a musí být vždy po jejím, tak ji zbožňuje. Vysvětlí mi to někdo?


181
hgdmdxmxd 07. 11. 2007 18:39

podle mě ano,já byxch byla ráda,aspon bych věděla na čem jsem,navíc je to milí :-P


182
majda 28. 11. 2007 17:54

ahoj!potřebuji pomoct!Můj kluk pořad neco chce a ja meumím odmítnout!Zajímaví je,že když chci neco já,tak odmítne,ale když neco on chce,tak to já nevydržím a dovolím mu to nebo proste udelam to….Fakt už nevím,co mám dělat,protože on je na to zvyklej a když jsem jednou odmítla,tak se naštval….jsou takový kluci,nebo jen on?

Reakce na komentář: Ash #183Načítám náhled komentáře...

183
Ash 28. 11. 2007 21:48

Reakce na majda #182Načítám náhled komentáře...: Uteč dokud můžeš :-) Je to vadnej kus, daj se sehnat lepší. Správně™ by to mělo fungovat tak, že udělá co Ti na očích uvidí, krom věcí které zásadně odporují jeho přesvědčení, a Ty toho nebudeš zneužívat a ty problémové věci nebudeš chtít. A obráceně.

Pokud jeho přesvědčení odporuje představa, že by Ti měl v něčem vyhovět, tak já bych na tom trval. Život je dlouhej a přecejen… je tu možnost ho prožít ve dvou. Ale to znamená společně, nemůže jeden zneužívat toho, že druhý nedokáže nebo nechce odmítnout, a ještě ho de fakto, ať už vědomě či tak říkajc z přirozenosti, vydírat tím, že místo vyhovění se naštve. Předpokládám, že Tě to pak mrzelo a napadlo Tě i to, žes něco třeba udělala špatně TY ;-)

Lidé, kteří se naštvou jen proto, že jim někdo nevyhoví, ve mně vyvolávají ty nejhorší představy, až mi husí kůže naskakuje :-) Jaký má vztah se svou matkou? :-D Vhodným partnerem pro ně by mohl být submisivní masochista. Tak jestli je to Tvůj případ…

P.S. Trochu to zveličuju ;-) nakonec ani nevím co přesně máš na mysli, ale sama zvaž, jestli z toho nekoukají probémy -– jestli se třeba neobviňuješ z toho, že se naštval a tak podobně.

Je to sice hloupé, u mladých zamilovaných lidí nepochopitelné a takřka komické, ale můžeš zkusit výměnný obchod -– něco za něco. Když Ti něco odmítne, tak si to schovej, a až bude něco chtít on, tak to zkus vyměnit. Tohle MUSÍ fungovat -– buď Ti vyhoví, nebo od svých požadavků ustoupí. Oboje je v pořádku. Jiný výsledek je vážný problém…

Reakce na komentář: majda #184Načítám náhled komentáře...

184
majda 29. 11. 2007 13:28

Reakce na Ash #183Načítám náhled komentáře...: no ale nechci ho ztratit!Nejde nejakým jiným způsob mu to říct?

Reakce na komentář: Ash #187Načítám náhled komentáře...

185
Vincent 04. 12. 2007 02:00

taky bych chtěl poděkovat tomuhle webu, asi sem pochopil svoji roli na tomhle světě :-), nejsem nějak extra citově založený, po zkušenostech už ani předhnaně hodný, ale vždycky se mi líbili spíš takový ty mrchy co si chtěj kluky "jakoby" ochočovat, naopak s hodnými holkami sem si nikdy neměl moc co říct, spíše na sobě pozoruji neobyčejný talent pro jednání metod cukru a biče, až si kolikrát říkám že jsem docela grázl, i když pro okolí jsem léta za uzavřeného, málomluvného, hodného a svědomitého. Tak se bohužel i jevím na první zkušenost svému okolí a tak si mě takový ty víceméně mrchy se kterými bych mohl válčit vlastně nenajdou. těžko se dá v 28 letech čekat, že změním vkus a výrazněji i styl. Co se mnou? :-)


186
THONE 14. 12. 2007 07:36

potrebuju pordit byl jsem zamilovany do jedne holky mela pritele ,nevyslomi to zlomila mi srdce,,, vcera jsem ji potkal znovu pritele yz nema,, ja jsem delal hodne chyb se zenami ,ale precetl jsem si knihu GAME kde vsechno poradne vysvetlili od te doby jsem, uz nemel se zenami problem delal jsem si snimi co chtel …kdyz jsem ji potkalz zkusil jsem nani stejny pokrok a chytla se zacla me svadet a snazila se me zaujmout mel jsem ji dnes ale jsem ji potkal v praci a nekdo ji poradil ze jsem hrac ze si na me musi dat pozor ze bych mel chytat ja ji ne ona me a ted ji nekdo radi ,,a zacala me ignorovat ,
neviom jestli se me chce zbavit nebo sio hraje na ;;tezko ji dostat""zitra ji uvidim a bude zase sama musim nejak se dostat nahoru a zase ji prijmout aby me chytala ona,ale jak


187
Ash 14. 12. 2007 10:18

Reakce na majda #184Načítám náhled komentáře...: Říct mu to můžeš, tak jako nám, ale jestli to něčemu pomůže…

Spíš myslím že to záleží na Tobě -– buď se ze své pozice "já pro něj všechno on pro mne nic" dokážeš vymanit, nebo nedokážeš. Nemyslím že by byl nějaký způsob jak "mu to říct, a on to pochopí, uvědomí si, že je u něj problém, a změní se".

Jemu to podle mne vyhovuje, čili nemá důvod něco měnit, ani když ho požádáš :-) Bude to spíš jako při nějaké hře, kdy buď dokážeš hrát podle svých pravidel, nebo nedokážeš, a pak budeš hrát podle pravidel druhého hráče.

V zásadě bych řekl, že bys měla zapracovat hlavně na sobě… :-)

Reakce na komentář: Bob #193Načítám náhled komentáře...

188
Orde 21. 12. 2007 14:26

Prosím tě, tu knihu…. kde ji sehnat, přesný název nebo jméno autora bys nemohl uvést? Dík.

Reakce na komentář: Bob #194Načítám náhled komentáře...

189
wharf 29. 12. 2007 00:45

chtel bych zde uvest skutecnost, ze kazdy kdo si pripada prilis hodny, je dusevne naprosto v poradku…problem podle me nastava tehdy, kdyz si zly clovek zacne o sobe myslet ze je napr. hnevivy, zlostny atd…v tomto pripade je absence jakehosi absurdniho paradoxu patologická stejne jako v pripade kdyby si skutecne hodny clovek o sobe myslel ze je hodny, tak se v tom proste utopi ja myslim ze neni na skodu projektovat se do jakesi absurdni, zcela opacne reality a v tom paradoxu hledat pravdu…

Reakce na komentář: Ash #190Načítám náhled komentáře...

190
Ash 29. 12. 2007 01:03

Reakce na wharf #189Načítám náhled komentáře...: Zkuste použít nějaké jednodušší slovní obraty. Méně cizích slov, jednodušší věty, správnou syntaxi a stylistiku. Pak se vám nestane, že se do toho zamotáte tak, že v jedné dlouhé větě popřete sám sebe, což se vám v tomto vašem příspěvku úspěšně podařilo ;-)

Nebo snad považujete za duševně naprosto zdravého člověka, pokud ho trápí absence jakéhosi absurdního paradoxu (wtf???) a utopí se v tom? :-)


191
Bob 29. 12. 2007 02:02

Reakce na Larry Flynt #89Načítám náhled komentáře...: Povíš nám jak jsi zařídil, že sis rapidně zvedl ego? Myslím, že je nás tu víc, kteří bychom rádi věděli jak na to :-)

Reakce na komentář: Larry Flynt #196Načítám náhled komentáře...

192
wharf 29. 12. 2007 02:10

jiste mene cizich slov by neuskodilo…diky za postreh presne toto me napadlo kdyz jsem to napsal a precetl si to po sobe a budme uprimni…primarne neexistuje obecna formule definujici absurdni paradox…jde jen o to ze paradox neni v tom prispevku, nybyrz ve vasi schopnosti jej paradoxne vnimat :-)


193
Bob 29. 12. 2007 03:05

Reakce na Ash #187Načítám náhled komentáře...: Vždyť je na něm závislá. Neudělá nic.



195
Jakub 15. 01. 2008 20:44

tak panové presne to se mi ted stalo byl jsem tak blbej ze sem delal presne todle .kdbych to vedel tak sem dnes nemusel trpet tim jak mi ta slecna ublizila …ctete fakt pozorne


196
Larry Flynt 27. 01. 2008 22:30

Reakce na Bob #191Načítám náhled komentáře...: Jak jsem si zvedl ego? Hehe snadno. Postavil jsem se nahý před zrcadlo a koukl jsem se na sebe. Povidám, pivní břicho sexy, svaly dostatečný, xicht ujde, mluvit umim, … trochu jsem se prostě podíval na sebe co jsem, kdo jsem čím jsem, co umím, co neumím, co chci umět, jak to chci dělat, co očekávám, co jsem pro to ochoten udělat. Člověk musí znát svojí hodnotu. No a pak to jde jak po másle. Je připravený zázemí pro cokoliv. A ne jen pro sex či vztah, ale pro práci, kamarády co jsou k něčemu. Mimochodem když poserete vztah s jednou ženskou, tak podle mých chabých výpočtů je to (2,8 x 10 exp-10) žen na planetě Země. Je to sakra málo. A i toho se lidi bojí. Takže já to vidím na vypnutí počítače a jít se podívat na sebe, případně říct první holce co člověk potká. "Ahoj, nemáš dnes už na plánu nějaký sex, já mám volný byt tak pojď". Je to možná trochu přehnaný, ale víc než facku z leva a zprava nedostaneš. Trocha drzosti se občas hpdí. teda aspoň u mě.


197
Filip 14. 02. 2008 23:27

Já myslim, že ty hodný musí taky někdo vhodný docenit..


198
Jindřich 26. 02. 2008 10:48

Přidávám se do fronty pánů, kteří se tu poznali a "díky" svému chování si museli protrpět hořký konec se slečnou, kterou milovali.

Hlavně už nikdy více stejnou chybu..

Reakce na komentář: qed #199Načítám náhled komentáře...

199
qed 26. 02. 2008 13:15

Reakce na Jindřich #198Načítám náhled komentáře...: Chudák! :-D. Takej slečne by som vymáchal papuľu, aj keby som tu nechodil. Má sa ma slušne opýtať, či môže sledovať miesta, ktoré navštevujem. A keby som zistil, že ma špehuje, asi by sa so mnou ani nestihla rozísť, lebo by som to spravil prvý.


200
Dave 29. 02. 2008 12:14

Taky jsem v životě dojel na to, že jsem dělal pro ženský, co chtěly. Už 4×. Od té doby se otřepu, když mi jakákoliv ženská řekne: jsi na mě moc hodný. Hodný totiž znamená v jejich podvědomí ve skutečnosti ňouma, kterého si postupně přestávají vážit. Ony si to ale neřeknou hned, ze začátku se jim líbí, že si chlapa omotaly. Chlapovi se líbí, že se jim to líbí, a pokračuje v tom, popř. to ještě násobí. Jim se to pak už ale líbit přestává, a začínají přemýšlet o změně. Pak BUM!, a pánové, co jsou hodní-ňoumové, jako já, jdou psát na qarka. Já se umím nas***, ale myslel jsem si vždycky, že se to před ženskou, o kterou stojím, nehodí. Už si to nemyslím :-)


201
petr 02. 03. 2008 22:59

ahoj, chci se poradit a zeptat se vás holek i kluků, jak dáváte miláčkům co máte doma, trochu ten pocit nejistoty..mě to moc nejde a vždy své holce podlehnu, zato ona to umí bravůrně :-) díky za rady. petr


202
Muzzy 06. 03. 2008 10:34

Tak mi opět nezbývá, než beze zbytku souhlasit. Qarku, kam na tyhle moudra chodíš? Asi hodně čteš, viď? :-) Vystihl jsi to. Taky mi to zlomilo vaz, to že jsem jí miloval nadevšechno, i nad sebe samotného. A nejhorší na tom bylo, že jsem dlouho a dlouho nechápal, kde je problém a i když jsem hledal chybu u sebe (častěji, než bylo třeba), ve snaze se ´napravit´ jsem se ohýbal víc a víc a tím de facto celou situaci ještě zhoršoval.
No, pamatujte, přátelé, chybama se člověk uči…


203
Jura18 15. 03. 2008 12:48

přesně tak, s první holkou s kterou jsem chodil, no byl jsem takovej hodnej blbeček :-D nevydrželo to jak dva měsíce

Reakce na komentář: Alex #205Načítám náhled komentáře...

204
arnost 25. 03. 2008 21:34

prave resim, stejny problem. 3 mesice jsem byl s zenskou,ktera po 6 letech opustila chlapa, skoncila psychicky na dne…ja se ji snazil a celkem uspesne z toho dostat, napr. kdyz se borec obesil, mezi nama bohuzel neuspesne… za 3 mesice z toho byla venku a jeji reakce…konec,prej neni zamilovana, jen mne ma rada…tak jsem se vzteknul, vyrval se na ni a uzje lip…sice spolu nejsme, ale aspon jsem si ulevil :-D :-D :-D huste…ted vim,ze az nejakou potkam, tak bude k…a dlouho skrabat nez pro ni hnu prstem…takhle zarvat jsem mel uz davno :-D :-D :-D hezky den :-D


205
Alex 26. 03. 2008 09:22

Reakce na Jura18 #203Načítám náhled komentáře...: Sameček od Dobré Vůle je Dobrý Vůl.


206
dd 01. 04. 2008 15:15

ano, hranice mezi hodným mužem a plyšovým blbečkem co všechno snese je velmi tenká, ale kdykoliv mám pocit, že přepadávám tam kam nechci, sbalím si věci, beze slova pokládám klíče na stůl a tiše odcházím. Všechny moje vztahy takhle končí po 1 až 2 letech. Zvykl jsem si.

Reakce na komentář: Ash #207Načítám náhled komentáře...

207
Ash 01. 04. 2008 22:15

Reakce na dd #206Načítám náhled komentáře...: Útíkat od problémů není nejšťastnější způsob jejich "řešení"… ale je pravda že se na to zatraceně snadno zvyká.


208
Lukáš 02. 04. 2008 03:40

Nebudu tady vypisovat jak to cítím já, protože by to bylo na dlouho.Někdo by souhlasil s něčím,někdo se vším a někdo s ničím.S hodně názory souhlasím.Bejt prostě něco mezi.Když zjistím, že SMS jí píšu pořád jenom já a ona občas odepíše,občas ne, tak ubrzdim a nepíšu jí 50 SMSek jak mi chybí,co dělá atd.Když zjistim že za ní pro pusinku už chodim hodně dní jenom já, tak jí chvilku nechám vycukat :-)Když jsem pár víkendu vyloženě -obětoval-, tak příští už se konečně s těma kámošema vyleju :-)a žádnej její -super– koncert mi to nepokazí :-)Ten kdo řiká Miluji Tě nebudu pořád jenom já.Prostě všeho s mírou, nedělat ze sebe vola a hlavně se z těch -buchet– nikdy úplně NEPO*RAT! :-)Ne?


209
erben 13. 05. 2008 17:43

obecně maji rady holky když je chlap ve vztahu dominantní– tj.mín citově závislý. ALE.Zaleži jaka kombinace lidi se sejde.Hodne holky si většinou nabalí drsnáky/imponuje jim jejich sebevědomí…/ a hodny kluk si většinou vybere potvoru. Taky je faktem že si hledame stejneho partnera jako je naš rodič opačneho pohlaví.Kluk si hleda něco jako je jeho matka a holka něco jako sveho otce.Ne náhodou si holka ktera mela otce alkoholika najde stejneho partnera…atd.
Holky mají rády když je chlap pozorny, hodny, plní jejich přání ale musí si umět dupnout.
Co se týče vzhledu preferují černovlasé,s hustými vousy /znak dobrých genů/ postavu do trojuhelnika /velké plíce=uživí ji/ vysoké postavy,sportovec /zaruka zdraví/,malý zadek /bude dobře kopulovat/….jedná se o podvědomé podměty zaručující dobré geny pro potomstvo.


210
Daddy 13. 05. 2008 18:22

Dobre alebo hodné holky si vyberaju drsných chlapov lebo ich chcú zmenit, najprv som bol dobracik, dopadol som zle. Qark ma pravdu vtom. Ani neide o to aby ste zenam hovorili stale nie alebo aby ste uprednostovali kamaratov, berte tu vhodnost tak aby zeny mali o co bojovat, lebo ked im vsetko spravite alebo lahko si dokazu presadit si svoje tak je to v riti. Prestane ich to bavit a vtedy si hladaju nove vizvy tj. noveho partnera. Zene nemozes dat vsetko lebo ju stratis. Proste hlupo to znie ale je to tak.


211
Lucka 13. 05. 2008 21:34

"Zene nemozes dat vsetko lebo ju stratis. Proste hlupo to znie ale je to tak." – jojo, potvrzuju, je to tak. S moc hodným klukem se fakt většina holek začne hrozně rychle nudit, omrzí ji, nemá si ho za co vážit. Mně by na hodném vadilo i to, že si pak proti němu přijdu jako potvora, mám pocit, že se musím moc kontrolovat abych mu neublížila – je přece taaak hodný a nezasloužil by si to…

Já osobně mám ráda hodně sebevědomé partnery. Prý "arogantní hajzly", jak říkají kámošky :-D Zní to blbě a štve mě to na mě, ale fakt dám radši přednost arogantnímu debilovi před ušlápnutým hodným chlapečkem. Kluci, věřte si trochu! :-)Nejlepší by byla kombinace trochu hodný+hodně sebevědomý :-)


212
POWERuser 27. 05. 2008 11:46

Reakce na maf78 #82Načítám náhled komentáře...: Je velice individuální. Ze zkušenosti vím, že hodně záleží na aktuálním statusu ženy a jejích zkušeností, plus jejímu stáří.

Fiflena to bude brát vždy jinak než žena, co má kila navíc a ani není moc krásná. Tak jako velice inteligentní průměrná žena má také hranici jinde. Díky své inteligenci má i přesto, co nabídnout. Ale lze také říct, že utrápená fiflena, který si zažila svý, tuto hranici posune snadněji, tak jako žena, které tikaj hodiny a je nyní sama atp.

Hodný jsou chtěný jen do té doby, než se stanou otrokem druhého. Ženy nechtějí otroka, vpodstatě tady záleží na inteligenci ženy. Závislost je ta, že čím méně inteligence, tím více chce být žena ovládána svým partnerem(ne okolím na to pozor), více k němu vzhlíží, chce být jeho otrokem a ostatní dvořící se kluky bere jako svoje otroky(tedy si jich nikdy nebude vážit a nemůže s nimi mít opravdový vztah-ale sex ano). Opravdu inteligentní žena toto nemá zapotřebí. Ví, že o to v životě nejde a tak více spoléhá na rovnoprávnost a ráda rozhoduje sama za sebe. Ale tak či tak, každá chce mít zprvu toho NEJ, ať už kvůli tomu, že je opravdu ohleduplný(a na to ženy daj zprvu hodně, je to takové to určité dvoření), nebo že jí ho zavidí kamarádky. Pokud ale překročíte tu její aktuální hranici, tak se jí můžete znelíbit. Ono také být nej není zrovna to nej. Nej jsou hodně chtění(každá chce toho nej) a proto nejsou jistota, což je důvod ke strachu.

Ale tak či tak, absolutní většina žen si chce svého partnera vážit za to jaký je. A to se bohužel k otrokovi nedá! Tak na to pozor chlapy.

A moje rada zní … ano, chovejte se podle sebe, myslete na sebe, ale jen napolo, protože máte přece i druhou polovičku a život je o kompromisu a chcete být přece spolu. Ani ona Vás sice nemůže nutit do toho co nechcete, ale když jí občas vyjdete vstříc, vyjde Vám i ona(krom vyjímek co jsou psycho). Ano, řeči budou vždycky, protože když nemá žena absolutní důvěru ve svém partnerovi(např. protože se cítí být příliš otrok nebo protože ji hodně žen nemá nikdy, z faktu, že každým dnem stárnou a tak jsou pod vlivem stále přibývající konkurence) tak potřebuje aspoň nějakou verbální záruku.

Prostě jednou bych šel na pivo a po druhé s ní do kina. Jednou si to pivo koupil domů a jí koupil víno, když ho má tak ráda…a pak bude vše fungovat i bez dekódování.


(zkopírováno z jiného článku, ale je to furt to samé, co se tu řeší, tak co ne? :-D)


213
POWERuser 27. 05. 2008 12:02

Dovolil bych si říct, že spíš než čte, tak má osobní poznání. Díky tomu, jak poznává různé typy, tak zjistil, to co každý, kdo hledá. Ne každá holka sedí ke každýmu klukovi, a ikdyž se ten hodnější snaží vyjít víc stříc a změnit sebe sama, aby té holce byl nejvhodnějším partnerem, tak se to nakonec může obrátit proti němu. Vesměs vždy, když se jedná o babu ne tak hodného typu. Typický příklad je namyšlená fiflena. Taková si váží jen těch, kteří jsou ještě víc namyšlení. Ale to neznamená, že jiný typ ženy by si takového člověka nevážil a nikdy by ho už neopustil. Je to tak jak to je. To je život. Hledejte k sobě podobné lidi a budete úspěšnější v delším vztahu. Na kecy o tom, že protiklady se přitahují nedbejte, protože JE TO JEN PŘITAHOVÁNÍ. Ne vztah. Opravdu fungující vztah není jen o vzájemném přitahování(ale může to být prvotní impuls), ale o všem dalším, od porozumnění, až po podobný náhled na stejné věci, či že se dokáží smát stejným ftipům. Lidi spojuje i poslech stejný hudby, ale není to nutnost. Pro každýho je důležitý něco jinýho. Pro fifleny peníze a status, pro inteligentky inteligence, pro obyčejné lidi obyčejné chování. Toť můj názor.


214
POWERuser 27. 05. 2008 12:19

Reakce na Larry Flynt #89Načítám náhled komentáře...: Souhlas. Pro někoho je jediná možnost přijít na vše sám a to většinou bolestnou cestou, sebepoznáváním atp. Nebo číst rady na webu, či v časopisech, poslouchat kamošovi rady, či naslouchat kamošce, co se potřebuje vykecat.

Vpodstatě ale děláme tohle všechno dohromady. Sice ne zaráz v čase, protože každý člověk je unikát a má jiné zkušenesto a možnosti, ikdyž generelně máme každý zase něco společného, např. snahu mít někoho, či určité morální zásady…Qark se snaží ulehčit to, sdělit své zkušenosti, protože ví, jak to měl dřív těžký, a teď když už to pro něj není, tak se snaží pomoct. Vidí Vás jako sebe sama před pár lety. Je něco jako Váš velkej brácha(můj ne, protože ikdyž sem taky z Brna, tak sem holt starší než on :-D a musel sem si na to, o čem tu píše přijít sám).

A můj pocit z jeho webu? … generelně říká pravdu o tom, co se děje. Ano má svůj osobitý pohled na věc, ale kdo ne.


215
Katsushiro 27. 05. 2008 13:17

Čau! Dřív jsem byl úplně přesně to, co je tu popsaný. Hrozný debil, ze kterého si ostatní dělali srandu, podváděla ho holka atd… Nepomohla mi ani celkem namakaná postava z fitka, ani sporty, ani nadání na fyziku (fakt nevím po kom to mám :-) ). No… tak jsem se změnil. Začal jsem být mírně arogantní, a na žádosti typu… Napiš mi ten test! Nebo… Dej mi tu bagetu! jsem reagoval odmítavě. Po tom, co se to pár lidem nelíbilo, jsem byl donucený i použít něco málo co umím z boj. sportů, a ejhle, ono to fungovalo… Tak mě začali ostatní brát, jako rovnocenného člena kolektivu, a ne jenom jako místního pacholka. Nedávno mě začla balit jedna holka… Přímo otevřeně mi vzkázala nejdřív po kamarádce a pak mi to řekla sama, že by se mnou chtěla chodit. Je hodně hezká a tak jsem se snažil neudělat chybu. Tvářil jsem se odmítavě stylem "Uvidíme, co se dá dělat, ve čtvrtek někam zajdem atd…" Problém byl v tom, že ten čtvrtek padl, protože jela se sborem někam pryč asi na 3 týdny a mezitím mi psala, že se jí zdá že o ni nemám dostatečný zájem, a jestli ji fakt chci…. A mně nenapadlo držet se image, kterou sem si vybudoval a řek jsem, že s ní klidně chodit budu… To byla blbost co? no a teď můj dotaz… Dá se s tím ještě něco dělat?

Reakce na komentář: Sarien #216Načítám náhled komentáře..., Ash #218Načítám náhled komentáře...

216
Sarien 27. 05. 2008 14:28

Reakce na Katsushiro #215Načítám náhled komentáře...: S timhle di spíš do fora ;-) btw to podle me ztracený neni pokud ta holka neni vyloženě dilinka

Reakce na komentář: Katsushiro #217Načítám náhled komentáře...

217
Katsushiro 27. 05. 2008 17:08

Reakce na Sarien #216Načítám náhled komentáře...: :-) diky… snad ne…


218
Ash 27. 05. 2008 21:52

Reakce na Katsushiro #215Načítám náhled komentáře...: No pokud holce odpovíš, že s ní klidně chodit budeš a pak už se neozveš a bavíš se s jinýma, tak to ztracený určitě není :-)

Reakce na komentář: Katsushiro #219Načítám náhled komentáře...

219
Katsushiro 28. 05. 2008 14:53

Reakce na Ash #218Načítám náhled komentáře...: Myslíš fakt nebo ironicky?

Reakce na komentář: Ash #221Načítám náhled komentáře...

220
anonym 17. 08. 2008 12:51

to, ze neco znas, neznamena ze to umis, a uz vubec, ze to pouzivas !!!


221
Ash 18. 08. 2008 02:58

Reakce na Katsushiro #219Načítám náhled komentáře...: Myslím to fakt. Pokud holce, která o Tebe projevuje zájem na otázku jestli s ní chceš chodit řekneš něco ve stylu "ale jo, klidně" a pak žádné další aktivity neprojevuješ, je hra stále otevřená.

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.