Jak a proč flirtovat s holkou

Jak a proč flirtovat s holkou

Často mi chodí různé žádosti o radu, jak dostat nějakou holku, a většina z nich je hodně podobná. Pisatel mi vypráví, že si s holkou rozumí, povídají si spolu, je mu s ní fajn a prosí mě, abych mu poradil co má udělat, aby nebyl jen kamarád. Závěrem často dodává, že je hodně nesmělý a neví, jak jí říct, že ji má rád, nebo se obává, aby to nějak nezkazil.

Když si čtu podobné dopisy, vždy se divím, kam se z toho všeho vytratilo svádění a flirtování. Jak je možné, že tolik lidí zapomíná na něco tak krásného? Není divu, že vás holka bere jako kamaráda, nebo se na vás po pár setkáních vykašle, protože jste nic neudělali. Dívka chce být lovena, hýčkána. Napřed v ní musíte něco zažehnout a potom teprve útočit. Když taková dívka přijde domů po setkání s vámi, nesmí vás jen tak pustit z hlavy. Musí mít pocit, že to bylo fajn a ne, že jste si jen krásně povídali. Musí přemýšlet o vašich pohledech do očí, cítit na sobě vaše lehké a jakoby nevinné doteky a sama si přát, aby to opravdu nebyla jen náhoda.


Žena odpustí všechno kromě toho, že nevzbudila touhu.
Jean Jacques Rousseau

Flirtování je úžasné, protože je vhodné i pro nesmělé. Nemusíte sbírat odvahu, abyste holce řekli, co k ní cítíte, protože je jednodušší jí to naznačit. A když se nepovede? No tak se to dá vždy zcela nevinně uhrát do ztracena, zvlášť pokud to děláte s úsměvem.

Flirtovat totiž můžete bezúhonně různými způsoby. Pohledy do očí, lichotky, doteky, vtípky, usměvy… a když budete mít pocit, že se to holce nelíbí, můžete s tím přestat a tvářit se, že to, co jste dělali je úplně normální.

Pohled do očí

Jednou z věcí, kterou hodně kluků pomíjí, je pozitivní oční kontakt. Holce se zpravidla bojí podívat do očí a uhýbají pohledem, aby si náhodou něco nemyslela. Ale vždyť o to přece jde, aby si myslela!

Možná se to nezdá, ale existuje mnoho druhů pohledů do očí. Neměli byste se proto spokojit jen s jedním. Určitě umíte ukázat úzkost, strach a další, ale zkuste se chvilku smát jen očima, a nebo udělejte lesknoucí se oči. A co taková radost v očích? Vyzkoušejte si to a přidejte i svádivý pohled. Vezměte si zrcadlo a trénujte.

Nevíte jak na to? Ze začátku to možná nepůjde, ale později zjistíte, že všechny tyhle pohledy odráží vaše pocity a vaši náladu. Nemusíte proto křivit obličej, ale stačí si tu správnou náladu navodit. Rozhodně byste měli zvládnout alespoň pohled svádivý, zamilovaný a pohled „jako byste právě rozbalili skvělý dárek“ Tyhle tři se vám budou určitě hodit a nejsou těžké, jen se musíte pokusit cítit se tak, jak chcete naznačit.

Nemusíte hrát podle nějakého scénáře, ale máte před sebou krásné stvoření, po kterém toužíte. Neměl by být problém dostat touhu do výrazu, do očí, a nebát se to ukázat.

Lichotky

Dokážete dívku pochválit? Děláte to? Vždyť každá je v něčem úžasná a jedinečná! Stačí jen zapojit fantazii.

Naučte se pochválit ji. A nemusíte chválit jen zřejmé věci, ale zkuste i něco nezvyklého. Nemusíte každý den říkat, jak je dívka skvělá a jak jí to sluší, jinak by se z toho mohla brzy stát fráze. Ale zkuste si všimnout hloupostí, které potěší. „Krásně se ti lesknou vlasy…“, „Obdivuji, jak se dokážeš vypořádat s něčím takovým…“, „Máš moc krásný usměv, vždycky mi skvěle projasní den.“, „Moc báječně se mi s tebou povídá…“

Uvědomte si, že není ani tak cílem lichotit, jak dát najevo její výjimečnost. Lichotit může každý, ale jen málokdo dokáže vyzdvihnout na vrchol i obyčejné věci.

Doteky

O dotecích jsem už psal v jednom starším článku, takže jen zopakuji pár nejdůležitějších věcí: Na holku se zpravidla nechmatá celou rukou, ani ji nehladíte jako koně. Naopak, používá se jen pár prstů a lehkých doteků. To vedle vás je jemná, skoro éterická bytost, takže si drsnější doteky schovejte na dobu, až budete mít jistotu, že ona po vás touží stejně jako vy po ní.

Nejprve můžete zkusit něco zcela nevinně, později otestovat v kombinaci s pohledem do očí, když budete vědět, že to předchozí zabralo. Pokud vás nenapadá jak a kdy se holky dotknout, přečtěte si článek o dotecích, nebo se můžete inspirovat těmito několika tipy.

  • Pochválíte jí skvělý svetr, vaše dva prsty se přitom dotknou její paže a urazí po ní zlehka několik centimetrů. Dotýkáte se přece jen toho svetru, ne?
  • Vtipkujete spolu, smějete se a vaše ruka se zlehka dotkne jejího ramene, jakoby chtěla naznačit „Ale, no tak, nepovídej.“
  • Obdivujete prstýnky a vezmete její ruku do dlaní.
  • Řeknete jí, že krásně voní a nezapomenete si zlehka přičichnout.
  • Spravíte jí límec, vrátíte neposedné vlásky zpět za ucho – na začátku svádění není tak úplně od věci se nejdřív zeptat jestli smíte, ale potom nečekat na odpověď a udělat to. Je to často lepší, než dělat něco mlčky. Zvláště tyhle intimnější věci by měly být ze začátku „odsouhlaseny“, pokud máte obavu, že by vám to nemuselo projít.

Věřím, že zbytek už určitě vymyslíte sami.

A nezapomeňte si všímat, jak se chová ona. Holka se totiž kluka může také dotýkat, a často to i dělá. Problém je v tom, že on si toho mnohdy vůbec nevšimne.

Úsměvy

I na tohle téma jsem už napsal článek.

Sami se zamyslete, která holka vás přitahuje. Ta, která se tváří naštvaně nebo ta, která se usmívá? Zkuste se podle toho chovat.

Stejně jako pohledů i úsměvů může být více druhů. Pokuste se maximálně využít svoje výrazové prostředky. Pro muže je typické, že ať se smějí nebo mají špatnou náladu, tak se tváří stejně. No dobře, trošku jsem to nadsadil, ale v zásadě je to tak. Muž svoje pocity obvykle na tváři neukazuje. Nechává si je pro sebe a navenek je neutrální. Ovšem tím úspěch u žen netrhnete. Ony se totiž těžko orientují ve vaší tváři, když nedáváte nic najevo.

Pomožte jim a radost projevte úsměvem. Přece vás těší, že jste s ní. Máte radost, že si s vámi povídá. Tak proč to neukázat? Navíc úsměv plodí zase úsměv, což je fakt, který si můžete kdykoliv zkusit v terénu. Usmějte se na člověka, který jde proti vám, a hádejte, co to s ním asi udělá.



Troufám si říct, že flirtování a svádění je na balení to nejkrásnější. Vyzkoušejte to někdy a nejen že budete mít skvělý pocit, že jste si výsledek opravdu zasloužili, ale dáte tím možnost se zamilovat i dívce, o kterou máte zájem. A to je přece důležité. Těžko můžete vzít do rukou pochodeň lásky a vyběhnout s ní k srdci své vyvolené, když ona vůbec netuší, jak ten váš oheň umí krásně hřát.

Qark | 05. 01. 2006 23:39 | Komentáře: 159 | ::Jak na ženský


Jak na ženy, jak s nimi a jak bez nich.


Líbil se vám tento článek? Pomohl vám a nebo vás alespoň pobavil?

Potom si jej můžete s dalšími 49 články, rozdělených do kategorií Příprava na balení, Balení, Rande, Vztah a Rozchod, zakoupit knižně pod názvem Ulovte si ji aneb Jak na lásku například v knihkupectví Eruditus a udělat tak radost nejen sobě, ale i autorovi.





Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


Upozornění!

Tento článek obsahuje 159 komentářů.
Z důvodu snížení zátěže serveru, a pro rychlejší načtení tohoto článku, je nyní zobrazeno jen posledních 150 komentářů (tj. komentáře 10–159)

Zobrazit VŠECHNY komentáře

10
johnik 06. 01. 2006 14:59 (postmaster.bohemiacargo.cz.57.180.213.in-addr.arpa)

Reakce na PlayBoy #4Načítám náhled komentáře...: Zkus reklamaci u Qarka :-)

Reakce na komentář: Ash #18Načítám náhled komentáře...

11
nesmrtelny 06. 01. 2006 15:22 (kostel-jbc.infra.grepnet.cz)

John:Reakce na John #9Načítám náhled komentáře...: Nejsem toho nazoru, ze PlayBoy to myslel vazne… takze s blbcema bych byl opatrnej :-) Jinak co znamena kdyz holka dava kazdy den svou ruku mne do dlani s tim, ze "ma asi studeny ruce". Nejsem si jistej jestli je to nejakej pokus, protoze je vetsinou ma vazne ledovy :-D

Reakce na komentář: Smaky007 #13Načítám náhled komentáře..., Raven #14Načítám náhled komentáře..., heek #135Načítám náhled komentáře...

12
Navi email 06. 01. 2006 15:39 (host1-0.hkfree.org)

Reakce na John #9Načítám náhled komentáře...: to je ta digitalni doba – dnes mas moznost zabavy i komunikace bez styku s ostatnima lidma, nic te nenuti vyvinout si "social skills"…

jo, to za naseho mladi, kdy bylo porno jeste dabovano jednim hercem (a to i za zenske role)… se jeste chodilo ven, pralo se, machrovalo se,… :-)

Reakce na komentář: Psavec #31Načítám náhled komentáře...

13
Smaky007 06. 01. 2006 15:50 (user1_231.ktkadan.cz)

Reakce na nesmrtelny #11Načítám náhled komentáře...: Zkus jí říct,že jí je zahřeješ… A pokud to nevyjde,zahraj to do outu úsměvem… ;-)


14
Raven 06. 01. 2006 16:31 (217.197.159.69)

Musis ji rict,at si je strci nekam do tepla;)Reakce na nesmrtelny #11Načítám náhled komentáře...:


15
PlayBoy 06. 01. 2006 19:01 (ip-85-160-129-250.eurotel.cz)

Johne jak jsi to myslel s tema kozama u cerpaci stanice? To mam jako zkusit na obsluhu  – ze by obsluhy u cerpacich stanic byly pritulnejsi? A nevadi, ze nemam auto?

Reakce na komentář: Klea #16Načítám náhled komentáře..., Ghostwriter #17Načítám náhled komentáře...

16
Klea 06. 01. 2006 19:02 (r2y109.chello.upc.cz)

Reakce na PlayBoy #15Načítám náhled komentáře...: tohle nebyl vtipný dotaz…


17
Ghostwriter 06. 01. 2006 20:06 (u11-238.grapesc.cz)

Reakce na PlayBoy #15Načítám náhled komentáře...: Že nemáš auto nevadí. Pujč si od táty kanistr. Jo a nezapomeň z něj vylejt benzin ;-)

Reakce na komentář: PJ #23Načítám náhled komentáře...

18
Ash email 06. 01. 2006 20:12 (r3aq143.chello.upc.cz)

Reakce na johnik #10Načítám náhled komentáře...: Člověk by myslel, že to snad pozná každej blbec, jak to PlayBoy myslel, no ale zdá se, že asi ne…
Dejte sem někdo link na smysl pro humor prosím.

Reakce na komentář: Smaky007 #20Načítám náhled komentáře..., John #21Načítám náhled komentáře..., johnik #28Načítám náhled komentáře...

19
PlayBoy 06. 01. 2006 21:14 (ip-85-160-147-189.eurotel.cz)

GhostWriter: to jako ten benzit vylejt pred tou obsluhou, kterou chci balit? myslis, ze to zapusobi, kdyz ne.. tak to aspon bude originalni, diky za napad?

Reakce na komentář: konec #22Načítám náhled komentáře..., Ancient #24Načítám náhled komentáře...

20
Smaky007 06. 01. 2006 21:51 (user1_231.ktkadan.cz)

Reakce na Ash #18Načítám náhled komentáře...: A link na to jak si dojít na velkou nemáš??? :-)

Reakce na komentář: Sate #27Načítám náhled komentáře...

21
John 06. 01. 2006 21:53 (adsl-81-21-191.b-dsl.nextra.sk)

Reakce na Ash #18Načítám náhled komentáře...:
No jo, tak jsem mu asi naletěl, doufám. :]
Lepší než kdyby to myslel vážně. ;-)


22
konec 06. 01. 2006 22:46 (kpy-84-242-95-149.nat.karneval.cz)

Reakce na PlayBoy #19Načítám náhled komentáře...: ty ses lol radsi nepis !!!!!!


23
PJ 06. 01. 2006 23:44 (212.80.85.30)

Reakce na Ghostwriter #17Načítám náhled komentáře...: :-D


24
Ancient 06. 01. 2006 23:53 (pc82-208-3-014.abak.cz)

Reakce na PlayBoy #19Načítám náhled komentáře...: ne, vylej ho do kanálu před tátou.


25
Mozkomor 07. 01. 2006 01:51 (85.119.88.110)

Doufal jsem, ze se z clanku dozvim PROC flirtovat. Uprime – nechapu, co je na nem krasneho. Flirtovani mi vzdy prislo nesmirne pubertalni a nehodne zralych lidi. Vdyt cloveku byl dan dar reci, aby sve pocity vyjadroval slovy. Neni ostatne podobna komedie v rozporu s proklamovanou primou metodou? Vdyt je to lez, pretvarka, fales. Vazne stojite o to, aby se divka zamilovala do pomrkavajiciho, gesty hyriciho herce, namisto do vas?

Reakce na komentář: rasti #26Načítám náhled komentáře..., glu #34Načítám náhled komentáře..., Ash #35Načítám náhled komentáře..., Black_sun #61Načítám náhled komentáře..., Jossh #106Načítám náhled komentáře...

26
rasti 07. 01. 2006 10:52 (adsl-data-195.84-47-75.telecom.sk)

Reakce na Mozkomor #25Načítám náhled komentáře...: Ja flirt zboznujem,… je to super vec,…
a prejavujes sa len ty, ziaden herec, prejavujes sa svojim intelektom, sarmom, nic nepredstieras, ides priamo na vec,…

o tom to je


27
Sate 07. 01. 2006 10:57 (150.48.108.194.contactel.net)

Reakce na Smaky007 #20Načítám náhled komentáře...: tady


28
johnik 07. 01. 2006 11:29 (gprs190-30.eurotel.cz)

Reakce na Ash #18Načítám náhled komentáře...: Ale jistě že pozná, ale proč na vtip nereagovat vtipem, hm?


29
ree2 email url 07. 01. 2006 11:31 (ppp636.cb.tiscali.cz)

kua, proc jsem si to neprecet vcera!!!! :'-(


30
ree2 email url 07. 01. 2006 12:01 (ppp636.cb.tiscali.cz)

ony jsou stejne vsechny navody na nic, kdyz je clovek trouba…

Reakce na komentář: glu #33Načítám náhled komentáře..., ree2 #38Načítám náhled komentáře...

31
Psavec url 07. 01. 2006 13:11 (102.210.broadband3.iol.cz)

Reakce na Navi #12Načítám náhled komentáře...: Řekl bych, že bádat o tom jak na "společenské dovednosti" nás nutí především fakt, že po vypnutí počítače kde-nic-tu-nic.

Spoléhat se na návod "krok za krokem" sice nejde, ale něco z toho uvízne v podvědomí a třeba to pomůže při učení se těch dovedností. Jde o to nesedět furt u počítače a v tom vidim největší přínos qark.net – dává naději, že to jde. Problém zůstává už jen jeden: Jak se donutit vypnout tu zatracenou bednu a jít někam ven?? Ven do zákeřného světa. :-) (Zamyslel jste se někdo někdy nad slovem "zákeřnost"? Zá-keřnost … kupříkladu nebezpečí schované za keřem.)

Reakce na komentář: ree2 #32Načítám náhled komentáře..., Mawe47 #129Načítám náhled komentáře...

32
ree2 email url 07. 01. 2006 13:51 (ppp588.cb.tiscali.cz)

Reakce na Psavec #31Načítám náhled komentáře...: to urcite vymysleli ve starym Rime..


33
glu 07. 01. 2006 21:12 (232.164.broadband4.iol.cz)

Reakce na ree2 #30Načítám náhled komentáře...: Asi tak…

Reakce na komentář: ree2 #38Načítám náhled komentáře...

34
glu 07. 01. 2006 21:17 (232.164.broadband4.iol.cz)

Reakce na Mozkomor #25Načítám náhled komentáře...: A neni to dokonalý, jenom koukneš na holku, necháš působit svý charisma, nasadíš výraz "Nazdar kotě…" a pokud to zabere, máš pořádnej náskok oproti těm, co balej jenom konverzaci…

A navíc: holky (zvlášť ty nezkušenější) hodně věřej na ty věci jako OSUD :-) Tak proč by si nemohla myslet, že to byl osud, že jste se potkali v autobuse a NA PRVNI POHLED…!

Reakce na komentář: BERmaestro #60Načítám náhled komentáře..., Reinhard #157Načítám náhled komentáře...

35
Ash email 08. 01. 2006 00:46 (r3aq134.chello.upc.cz)

Reakce na Mozkomor #25Načítám náhled komentáře...: >Vdyt cloveku byl dan dar reci, aby sve pocity vyjadroval slovy.
Ano… tato schopnost byla dána… mužům :-) haha

Ba ne, no flame, ale každopádně dobývat ženy (předpokládejme to jako jeden z účelu flirtování) tím, že jim budu slovy sdělovat své pocity, je z principu věci blbost. Ženy opravdu nejsou počítače, nemaj žádnou textovou konzoli. Čistě verbální komunikace je vhodná třeba pro slovní fotbal, ne pro mezilidské vztahy. I když je to nutný doplněk.

Asi nikdy nebudeš schopen ostatním sdělit slovy tolik a tak přesně, kolik jim toho sdělíš právě neverbálně. Jazyk a schopnost v něm něco vyjádřit nemá smysl přeceňovat, je to jen takový dost omezený prostředek, vhodný m.j. k vyjádření věcí, které neverbálně vyjádřit nejdou. Také jím lze dobře "ujistit" právě lidi, kteří si nejsou jisti, jestli správně dekódují tvůj mimoverbální projev. (Někdo holt víc věří tomu, co sám "vidí", jiný zas tomu, co se mu řekne.)

Já tě chápu, ale flirt nemusí být přetvářka a faleš. To je něco jiného, spíš jde o to co si pod pojmem flirt člověk představí.

Je to asi tak jako když někdo řekne o někom, že má "co na srdci, to na jazyku". To je taky takový verbálně založený člověk :-) Někdo si řekne, jaký je upřímný, přímý, otevřený, "opravdový", no mně spíš zamrazí a říkám si, že bude spíš někdo sebestředný, kdo nejen že neví, že nemusí říkat všechno, co ho napadne, ale ještě navíc přitom abnormálně často nebere vůbec ohled na ostatní.

Takže řešit jesti je to dobré nebo špatné je zavádějící, dokud se dostatečně nezadefinujou pojmy. No a s flirtem to bude asi podobné…


36
sn3h email 08. 01. 2006 10:00 (r3l173.chello.upc.cz)

"Jazyk a schopnost v něm něco vyjádřit nemá smysl přeceňovat"

ale jazyk je sikovna vecicka :-)

Tyhle navody na balani jsou dobry k inspiraci a rozhledu pro lidi co jsou co k cemu. Nemam rad lidi co si prectou navod a jedou jen podle toho co nekdo oskousel. Zadna inovace. Jen prizivovani.

Jinak nechapu co kdo vidi na flirtu jako pretvarku? Je to proste hra, ktera vyjadruje naklonost a vyuziva veskere dovednosti cloveka. Nechapu proc si zbytecne ubirat zbrane a omezovat se jen na mluveni :-)


37
SAM 08. 01. 2006 17:44 (84.244.72.109)

Hoši ten PLAYBOY. Je fakt machr. Všivměte si toho humoru. Hej super. Zkuste nad tím , přemýšlet. Takovejhle kluk, na něj holky letěj jen otevře pusu. Takže si tady z Vás dělá jenom srandu, neberte to vážně a uč te se od něj.

Reakce na komentář: andy #141Načítám náhled komentáře...

38
ree2 email url 08. 01. 2006 20:19 (ppp333.cb.tiscali.cz)

Reakce na ree2 #30Načítám náhled komentáře...: Reakce na glu #33Načítám náhled komentáře...: …ale kdyz ma clovek vic stesti nez rozumu… ;-)

Reakce na komentář: sn3h #40Načítám náhled komentáře...

39
Smaky007 08. 01. 2006 21:30 (user1_231.ktkadan.cz)

Tak teď tu mám problém já,prosím vás o radu:
Mám kámošku (jo,líbí se mi,ale to je teď detail) a ona chodí s takovým jednim vypatlaným…no však vy víte… To by vcelku nebyl problém… Ovšem za předpokladu,že by jí nevyužíval a nesnažil se jí co nejvíc ublížit… Ona ho chce změnit,pořád věří v to,že ta možnost tam existuje,i když je strašně malinká… Jenže já vím,že už to nemá cenu a nevím,jak jí z toho pomoct,stojí si za svým a nechce mi věřit… Toho kluka už jsem párkrát seřval a málem došlo i na surovější metody,ale všechno bylo k ničemu… Ona ví,jaký je,ale přesto to nechce vzdát… Nevím jak jí pomoct,už jsem v koncích… Poradí někdo??? Omlouvám se,pokud je tento příspěvek brán jako nesouvisející…

Reakce na komentář: Jorge #42Načítám náhled komentáře..., Da Vinci #43Načítám náhled komentáře..., Jay #44Načítám náhled komentáře..., Psavec #45Načítám náhled komentáře..., BERmaestro #60Načítám náhled komentáře...

40
sn3h email 08. 01. 2006 21:31 (r3l173.chello.upc.cz)

Reakce na ree2 #38Načítám náhled komentáře...: taky znam tyhle pripady….


41
Aesen 08. 01. 2006 21:43 (g1city.grapesc.cz)

myslim, že naprosto¨souhlasim…¨možná si mě někteří pamatujete, jako toho nesmělýho kluka,pár komentářů už jsem tu psal…mno a musim říct, že mě tyhle Oarkovo stránky velmi pomhly, ale hlavně, hlavně jsem si pomoch sám…prostě už mi balení holek nedělá takový problémy jako před časem…takže díky Oarku i díky mě

Reakce na komentář: chleba #139Načítám náhled komentáře...

42
Jorge email 08. 01. 2006 23:20 (adsl10119.praha.tiscali.cz)

Reakce na Smaky007 #39Načítám náhled komentáře...: komu není rady, tomu není pomoci.


43
Da Vinci email 08. 01. 2006 23:50 (adsl-cb-045.in.ipex.cz)

Reakce na Smaky007 #39Načítám náhled komentáře...: Podle mě tím že s ní o tom budeš mluvit nic nevyřešíš. Ona s ním není proto, že došla k logickému záveru že s ním to bude nejlepši, takže ti logické argumenty nepomůžou. Musíš změnit její pocity – píšeš, že se ti líbí, takže bude asi nejlepší mu ji přebrat. Jako "kamarád" nic nevyřešíš…

Reakce na komentář: Smaky007 #46Načítám náhled komentáře..., beautiful lemon #65Načítám náhled komentáře...

44
Jay email 09. 01. 2006 01:37 (ACD4E41F.ipt.aol.com)

Reakce na Smaky007 #39Načítám náhled komentáře...: Zcela uprimne bych ti radila 'mind your own business'. Krome toho, ze michat se do vztahu dvou lidi je dost nevdecna vec, je to taky (aspon z myho pohledu) vec dost nesnesitelna. City se neridi logikou a holky vzdycky nemilujou jenom 'hodny kluky' a naopak. Tva kamoska je svepravna bytost a to ze v tom vztahu setrvava je jeji volba a vec jejich citu. Takze pokud na ni ten jeji navztahne ruku a 'jen' ji vyuziva, radim ti prestan resit a smir se s tim, byt se ti to nelibi…jejich vztah totiz vazne neni ani trochu tvoje vec.

Reakce na komentář: Smaky007 #47Načítám náhled komentáře...

45
Psavec url 09. 01. 2006 11:47 (102.210.broadband3.iol.cz)

Reakce na Smaky007 #39Načítám náhled komentáře...: Z toho co jsem se tady o ženských zatím dočetl :-) bych soudil, že aby tě měla ráda, musel by ses chovat jako ten její. Aby tě měla radši, potom ještě hůř než on. Takže se přikláním k řešení "nech jí plavat". (Nějakou dobu bys tu přetvářku třeba vydržel, ale pak bys jednou stejně začal bejt na ní hodnej no a ona by tě nechala.)

Reakce na komentář: Smaky007 #47Načítám náhled komentáře...

46
Smaky007 09. 01. 2006 14:03 (user1_231.ktkadan.cz)

Reakce na Da Vinci #43Načítám náhled komentáře...: Jo,to už mě napadlo.. Občas už to s nima bylo na spadnutí,ale zase jsem nechtěl bejt takovej "humusák",abych toho využil…


47
Smaky007 09. 01. 2006 14:09 (user1_231.ktkadan.cz)

Reakce na Jay #44Načítám náhled komentáře...: No jo,jenže jsem to já,ke komu chodí pro pomoc a komu se zpovídá (což se mezi lidma opačnýho pohlaví zase tak často nestává) a proto se snažim najít nějakej způsob,aby od toho šla… Ale neni to tak lehký,jak jsem si myslel… Už hodněkrát jsem jim pomáhal ten vztah udržet,ale po tom,co vidím,jak na tom je se snažím to vyřešit úplně opačně… Ale absolutně netuším,jak na to…
Reakce na Psavec #45Načítám náhled komentáře...: No zase jí znám natolik,že vím,že to tak neni,protože ten její se k ní zezačátku choval jako opravdu hodnej kluk… Ale pak to začalo skřípat… Vím sakra přesně jaká je,ale to je asi všechno,co vím jistě… Poznám chvíle,kdy jde domů se vybrečet,i když se to celkem dobře snaží zamaskovat… Proto jí chci pomoct…

Reakce na komentář: nevim #48Načítám náhled komentáře..., pLechiSek #143Načítám náhled komentáře...

48
nevim 09. 01. 2006 15:58 (kpy-84-242-95-149.nat.karneval.cz)

Reakce na Smaky007 #47Načítám náhled komentáře...: Hele je to od tebe hezký, ale každy svému štěstí strujce, nech ji ono ji to časem možná dojde co děla za chybu a chybama se človek kolikrat i učí a příšte uz to neudela :-)(možna)

Reakce na komentář: Jakub #49Načítám náhled komentáře..., Smaky007 #50Načítám náhled komentáře...

49
Jakub 09. 01. 2006 16:07 (217.118.99.132)

Reakce na nevim #48Načítám náhled komentáře...: Ale udělá :-)


50
Smaky007 09. 01. 2006 20:30 (user1_231.ktkadan.cz)

Reakce na nevim #48Načítám náhled komentáře...: No,nebejt to nejlepší kámoška,tak to nejspíš udělám,ale nejsem z těch,co umí jen přihlížet…


51
p3trik 09. 01. 2006 22:45 (r3q131.chello.upc.cz)

Reakce na PlayBoy #4Načítám náhled komentáře...: priste zkus neco min odvaznyho, treba "Máš krásně mastný vlasy" a pak ji tam strc ruku a poradne ji je prohrabni.


52
Arnold 10. 01. 2006 08:00 (kolej-bk-40.zcu.cz)

Nedavno jsme resili s kamosema takovej problem, je lepsi sedet v restauraci u stolu vedle slecny, nebo naproti?
Ja jsem spis pro druhou variantu.
Co myslite vy?

Reakce na komentář: Da Vinci #53Načítám náhled komentáře..., Mayday #54Načítám náhled komentáře..., Ash #55Načítám náhled komentáře..., lejol #68Načítám náhled komentáře..., Qark #87Načítám náhled komentáře...

53
Da Vinci email 10. 01. 2006 08:28 (www.kolej.mff.cuni.cz)

Reakce na Arnold #52Načítám náhled komentáře...: Když sedíš naproti tak jsou tvoje možnosti jak se jí dotknout dost omezené, navíc se musíš naklánět přes celej stůl když ji chceš políbit, přivonět k vlasům nebo jenom něco pošeptat. Takže jednoznačně vedle


54
Mayday email 10. 01. 2006 11:32 (adsl-d64.87-197-120.telecom.sk)

Reakce na Arnold #52Načítám náhled komentáře...: No ja myslim ze nejlepsi je kompromis a to sedet na dvou susednych stran stola. Tak mas na ni skvely vyhled a taky ji mas blizko po ruce na ty ostatni veci :-O)

Reakce na komentář: Da Vinci #56Načítám náhled komentáře...

55
Ash email 10. 01. 2006 11:58 (r3aq134.chello.upc.cz)

Reakce na Arnold #52Načítám náhled komentáře...: Nejlepší je sedět u jiného stolu a zády. Jinak se ani v klidu nenajíš :-P

Ale je fakt že pokud vím, tohle slečny docela dost řešej. Jednak maj zvláštní a nepředvídatelné požadavky na to, kde budou sedět, a také jakékoliv chování partnera, které se v tomto směru liší od jejich předpokladů, je dokáže viditelně rozhodit, a vůbec – přikládají tomu i všemu okolo zvláštní důležitost.

Asi jako my, když se na nás cizí holka usměje :-)

Záleží na tom, jak dlouoho a v jakém vztahu jste, ale pokud krátce a v žádném, tak je myslím standardní postup od face to faceas close as allowed, ne?

Reakce na komentář: Da Vinci #56Načítám náhled komentáře..., BERmaestro #60Načítám náhled komentáře...

56
Da Vinci email 10. 01. 2006 13:10 (www.kolej.mff.cuni.cz)

Reakce na Mayday #54Načítám náhled komentáře...: yo to je vpodstate taky vedle :-O)
Reakce na Ash #55Načítám náhled komentáře...: jsou to holky, kam je posadíš, tam si sednou :-) vždy sedím vedle nebo přes roh stolu a nikdy se mi nestalo že by protestovaly :-)


57
Arnold 10. 01. 2006 13:47 (kolej-bk-40.zcu.cz)

Problem je v tom, ze kdyz budu sedet vedle tak se budu muset neustale otacet, kdyz k ni budu mluvit, je to trochu neprakticky pokud jde o krcni pater,..

Reakce na komentář: Ash #59Načítám náhled komentáře...

58
Arnold 10. 01. 2006 13:50 (kolej-bk-40.zcu.cz)

Zato, kdyz sedimnaproti tak na ni stale vidim

Reakce na komentář: kyros #63Načítám náhled komentáře...

59
Ash email 10. 01. 2006 15:25 (r3aq134.chello.upc.cz)

Reakce na Arnold #57Načítám náhled komentáře...: Zdraví především!! :-D

Reakce na komentář: BERmaestro #60Načítám náhled komentáře...

60
BERmaestro email url 10. 01. 2006 19:51 (44.147.broadband4.iol.cz)

Reakce na glu #34Načítám náhled komentáře...: Nevím proč by to mělo být neupřímné…proč by člověk měl lhát a kupříkladu se daleko lépe lže slovi než pohledem…A vubec nechceš být při balení radši upřímný a nepřetvařovat se?Reakce na Smaky007 #39Načítám náhled komentáře...: TAk to je v haji počkej chvilu ona na to musi prijit sama..Reakce na Ash #55Načítám náhled komentáře...: Teda holky řeší různý chujiny ale tohle mně nikdy nenapadlo..ja nevim nikdy jsem nad timhle nepremyslel ale jednoznacne naproti abych ji viděl do očí tedy ono pujde si podle toho jakej je stul ale nejlepsi bude asi stula u nej rohová lavice…vic moznosti :-) Reakce na Ash #59Načítám náhled komentáře...: hlavně duševní!

Reakce na komentář: Smaky007 #62Načítám náhled komentáře...

61
Black_sun 10. 01. 2006 21:35 (231.164.broadband2.iol.cz)

Reakce na Mozkomor #25Načítám náhled komentáře...: rika ti neco pojem "neverbalni komunikace"? dojem z toho co rikas z vice nez 70% nepochazi z toho CO reknes, ale JAK to reknes.. vyraz tvare, smer a "barva" pohledu, ton hlasu…
jen tak pro upresneni…


62
Smaky007 11. 01. 2006 07:32 (user1_231.ktkadan.cz)

Reakce na BERmaestro #60Načítám náhled komentáře...: No,asi mi nic jinýho nezbyde… Zatím zkouším tu metodu,co popisoval Da Vinci a to změnit její pocity… A abych se přiznal,skoro bych řekl,že mi to začíná vycházet…


63
kyros email 11. 01. 2006 20:14 (persopolis.sks3.muni.cz)

Reakce na Arnold #58Načítám náhled komentáře...: Ako uplne idealne mi pripada sediet obaja v jednej rohovej sedacke. Je to pomerne blizko a ak by doslo k dotykom a dalej, nieje to problem. Btw. nedavno som rozoberal s kamaratkami, ako je to podla bontonu. Stol vybera muz a zena si vybera miesto(aspon dufam, ze som sa nepomylil)

Reakce na komentář: beautiful lemon #64Načítám náhled komentáře..., ree2 #66Načítám náhled komentáře..., Da Vinci #67Načítám náhled komentáře...

64
beautiful lemon 11. 01. 2006 22:05 (irwell-nat.salford.ac.uk)

Reakce na kyros #63Načítám náhled komentáře...: jo, taky to tak citim.


65
beautiful lemon 11. 01. 2006 22:09 (irwell-nat.salford.ac.uk)

Reakce na Da Vinci #43Načítám náhled komentáře...: Ona s ním není proto, že došla k logickému záveru že s ním to bude nejlepši, takže ti logické argumenty nepomůžou.
tak to presne je.


66
ree2 email url 11. 01. 2006 22:17 (ppp223.cb.tiscali.cz)

Reakce na kyros #63Načítám náhled komentáře...: to je opravdu asi nejlepsi. nedavno jsem na to taky prisel…


67
Da Vinci email 12. 01. 2006 00:16 (www.kolej.mff.cuni.cz)

Reakce na kyros #63Načítám náhled komentáře...: Ako uplne idealne mi pripada sediet obaja v jednej rohovej sedacke
Jo to je fajn, jen je docela škoda že míst kde jsou rohové sedačky moc není

nedavno som rozoberal s kamaratkami, ako je to podla bontonu. Stol vybera muz a zena si vybera miesto
Hmm nevím mně přijde přirozenější když vybírá místo muž, navíc se mi ještě nestalo že by mi holka vybrala místo…

Reakce na komentář: lejol #69Načítám náhled komentáře..., šaman #70Načítám náhled komentáře...

68
lejol 12. 01. 2006 00:38 (58.149.broadband3.iol.cz)

Reakce na Arnold #52Načítám náhled komentáře...: Pamatuj si, VEDLE !


69
lejol 12. 01. 2006 00:48 (58.149.broadband3.iol.cz)

Reakce na Da Vinci #67Načítám náhled komentáře...: Holky bývají v těchto situacích docela zmatené. Vždycky vybírej místo, restauraci, podnik ty, a pak se jen zeptej jestli to tak může být. Ty jsi přece ten, kdo se vyzná ne?


70
šaman email 12. 01. 2006 07:53 (linux.nemfm.cz)

Reakce na Da Vinci #67Načítám náhled komentáře...: Žena vybírá místo muži tím, že si sama nejprve vybere své a usadí se. Muž má potom na výběr ze zbývajících míst u stolu. Je chyba přijít do podniku a buransky si dřepnout na místo bez ohledu na přání partnerky a dřív než usedá ona.

Reakce na komentář: Da Vinci #71Načítám náhled komentáře...

71
Da Vinci email 12. 01. 2006 10:04 (www.kolej.mff.cuni.cz)

Reakce na šaman #70Načítám náhled komentáře...: Když vycítíš že si třeba sama nevybere tak je lepší jí místo vybrat, prisunout jí židli jako pravý gentleman a nechat ji posadit se, než jen čekat až se konečně rozhodne. Sedat si jako první je hloupost z taktického hlediska – nemůžeš vybrat, jestli budeš sedět naproti nebo přes roh či vedle.


72
Jakub 12. 01. 2006 10:38 (217.118.99.132)

Mě na téma "Místo k sezení" zajímá pouze názor Oki98!!!


73
Honza 12. 01. 2006 15:32 (ost1-v-2-65.static.adsl.vol.cz)

Chlapi volám akutně SOS…
Mám problém, mám 19 a nikdy sem neměl holku tak si to asi dokážete představit nejsem nic moc hezký a šíleně nesmělý. Ale k věci: Bydlím na malém městě a denně jezdím autobuse s jednou slečnou. Vůbec neznáme. Do vánoc se mi zdálo že tak občas po mě koukla. Ale říkal jsem si že se mi to jen zdá, jak by se taky mohla nějaká holka na mě podívat že? Po vánocích se mi zdálo že po mě kouká ještě víc. A pak jednou jsme stáli vedle sebe a dostali jsme stejný nápad že se chytneme na stejném místě… a nějak jsme se střetli rukama. Jen se omluvila a usmáli jsme se na sebe. A od té doby mi připadá že kdykoli nastoupím do autobusu tak se nějak divně usměje a začnou si něco štěbetat s kámoškou přičemž se občas nenápadně podívají na mě. Já fakt nevím co to znamená. Když jsem naposledy byl v takové situaci byly holky ještě v pubertě. A šeptali si co je to za kreténa nebo že má flek na triku. Znamená to něco? Nevím co mám dělat, bojím se že mě začne balit ještě víc. Ona se mi docela líbí ale já v tom absolutně neumím chodit, nikdy jsem s holkou nic neměl. Já vím každý jiný kluk by za to možná byl rád. I já jsem si tohle vždycky přál. Jenže teď si zase říkám že na to nemám že nejsem připravenej (je mi 19). A když udělám nějakou blbost budu pak muset jezdit každý den s ní autobusem. Prosím poraďte co bych měl udělat?

Reakce na komentář: Smoky la Moka #74Načítám náhled komentáře..., rejny #88Načítám náhled komentáře..., Big boss Bonsei #152Načítám náhled komentáře..., Big boss Bonsei #153Načítám náhled komentáře...

74
Smoky la Moka 12. 01. 2006 15:50 (u11-238.grapesc.cz)

Reakce na Honza #73Načítám náhled komentáře...: Kouká po tobě, líbíš se jí, to je jasný. Nemusíš se bát že na tebe kouká proto, že se jí nelíbíš, že se ti třeba směje atd., to určitě ne. Ty by se totiž nedívala pravidelně, jak píšeš.
Běž s ní hodit řeč. Normálně jí třeba řekni, že se stydíš, ale že se ti líbí. Uvidíš jak bude reagovat. Pokud všechno klapne, začnete se spolu normálně bavit a pak už to jde ráz na ráz. Než se s ní půjdeš seznámit, zkus nějakej delší oční kontakt (když tak si nacvič před zrcadlem pár pohledů), třeba právě při nastupování. Možná by ale bylo lepší, v tém postavení, kdybys za ní šel až bude sama, tedy třeba v den kdy pojede bez kamarádek.
Hlavně buď ale v klidu a nezapomeň, že holky celej proces balení a seznamování berou trochu jinak než kluci. Tobě se třeba může zdát že je divný abys z ničeho nic šel za neznámou holkou, jenže holkám to divný nepřijde. Holkám to přijde odvážný a obdivujou to, a už je celkem jedno jak vypadáš, což by však u tebe neměl být problém když píšeš že po tobě kouká. Tak hodně štěstí! :-)

Reakce na komentář: Honza #75Načítám náhled komentáře..., Portio #80Načítám náhled komentáře...

75
Honza 12. 01. 2006 17:04 (ost1-v-2-65.static.adsl.vol.cz)

Reakce na Smoky la Moka #74Načítám náhled komentáře...:
Děkuji za radu. Ono to není tak jednoduché, já se fakt bojím. Třeba dneska to byl extrém… seděla vedla mě přes uličku. Něco šeptali s kámoškou hihňaly se a občas se podívali na mě. Já se z ní strašně nervózní. Fakt nemůžu jít jen tak za cizí holkou! Ani nevím co říct! A co když se mi to fakt jen zdá? Já nejsem vůbec pohledný, holky na mě vždycky kašlaly takže mi příjde divný že bych se mohl nějaké snad i líbit. Já sem vůl co? Čekám celý život že mi třeba nějaká dá náznak a když se to snad děje nemám na to dotáhnout to dál. Když ji vidím sem šíleně nervózní, mám šimrání v žalůdku křeče v nohách sevře se mi v krku… a pak na ni mám něco koktat? Je mi strašně

Reakce na komentář: Ymberka #76Načítám náhled komentáře..., Tomfi #78Načítám náhled komentáře...

76
Ymberka 12. 01. 2006 17:10 (194.213.42.17)

Reakce na Honza #75Načítám náhled komentáře...: Qark tu má někde článek, jak odbourávat stres při balení, ten by mohl být akorát pro tebe :-) A jinak v klidu, potvrzuju jakožto holka, že k nervozitě opravdu nemáš nejmenší objektivní důvod ;-)

Reakce na komentář: Tomfi #77Načítám náhled komentáře...

77
Tomfi url 12. 01. 2006 17:48 (apolon.gy.svitavy.cz)

Reakce na Ymberka #76Načítám náhled komentáře...:
Jo má pravdu :-).Holky to berou asi úplně jinak.Pro ně je "normální".Naopak pro kluka je to děsnej stres,aby něco nepodělal.Neřekl něco co by si mohl vyčítat.


78
Tomfi url 12. 01. 2006 18:23 (apolon.gy.svitavy.cz)

Reakce na Honza #75Načítám náhled komentáře...: Chlape plně s tebou souhlasím.Není tak tak dávno,co jsem byl v podobné situaci.Docela se mi líbila holka od nás z druháku.No docela spíše až moc.Normálně jsme se míjeli na chodbě.Jenže pořád tak nějak jsem nemohl sebrat odvahu ji oslovit.Buď šla s kamarádkou,což je fakt blbý,v tomto případě člověk málokdy pochodí.Nakonec to dopadlo až na tanečních a to tím nejhorším způsobem, my jsme měli upito,a já idiot se prokecl kámošovi a ten to vůl prokecl hnedka kámošce taky z druháku.No umíte si tu rychlost představit.Už byla u nás u stolu.No pak to šlo ráz na ráz.No naštěstí jsem docela brzo vystřízlivěl! No ale tu část předtím si tak detailně nepatuju :-).Jó chybama se člověk učí.Pak jsme šli ven,povídali o všem možným.Zdálo se to celkem fajn.Docela se nasmívala.Druhý den proběhlo pár sms.Další týden jsem jui dvakrát doprovadil na bus.Pak jsem ji pozval na kafčo.Všchno pohodička,zdálo se mi,že je vše na dobré cestě.Když jsem jí teda řekl,že bych s ňou chtěl chodit,tak mě docela převezla.řekla mi,že to brala jako srandu, a že "prý někoho má".No docela jsem z toho byl špatnej tak dva dny.ale tak ani se tomu nedivím,ty taneční nejdou jen tak vymazat.Přišly Vánoce,a teď zase do školy.A světe div se.Vždycky mě zdraví a úsmívá se.A teď,co s tím.Už jenom to, že to napoprvé nevyšlo a předtím jsem chodil s jednou její spolužačkou.Teďka ty ostatní druhačky,před nima si člověk připadá ja vůl, už to ani nevnímám, ale ty pohledy někdy stojí za to!!!! Jsem zvědavej,co vy na to.
A teď ještě k Honzovi.Fakt bych neváhal.Zkus něco, třeba ju jenom pozdravit,nebo jak se máš.Pokud ona bude chtít tak to pak půjde samo.Čím dřív to uděláš, i za cenu trapáku bude to pro tebe lepší.Prakticky fakt není co ztratit.Já vím připadá to strašný,ale jde o to párkrát to zkusit.Taky jsem dřív měl z toho hroznýho nerva, že to všecko ztrátím,ale když vedle ní budeš chodit tak nic nezískáš.POZOR: todle neplatí u někoho koho znáš dlouhou dobu!!!!Třeba u kamarádek je todle smrt kamarádství i komunikace.

Reakce na komentář: Honza #79Načítám náhled komentáře...

79
Honza 12. 01. 2006 19:22 (ost1-v-2-65.static.adsl.vol.cz)

Reakce na Tomfi #78Načítám náhled komentáře...:
No já ji vůbec neznáme. Nic o sobě nevíme. Docela si mě vystrašil tím příběhem. A nakonec teda radíš jít do toho? Po tom co si zkusil bys do toho jako šel jo? Já prakticky nemám co ztratit jen co získat. Ale i tak se bojím že je to další z těch co si jen dělají srandu…

Kdyby si věděl co mi provedla kámoška pochopil bys… naprostá smrt kamarádství i komunikace. Ale z mé strany. Něco tak hnusného se nedělá. Ona mě balí dala mi moji první "opravdovou" pusu. Pak se mi neozývá nebere telefony a půl roku sem ji neviděl. A pak sem z ní dostal že to moc žeru že ten francouzák byl jen taková sranda že se to v hospodě dělá. Pro mě teda ne! Když dám někomu pusu myslím to vážně a zvlášť když je to dobrá kamarádka. Tímhle u mě skončila.

Reakce na komentář: Portio #81Načítám náhled komentáře..., Tomfi #82Načítám náhled komentáře..., Ash #84Načítám náhled komentáře..., ree2 #85Načítám náhled komentáře...

80
Portio email 12. 01. 2006 20:17 (rudnik.bartanet.cz)

Reakce na Smoky la Moka #74Načítám náhled komentáře...:
Honzo, bude mi taky 19 a věř mi, že nějaký zkušenosti s tím už mám. A všechny ty zkušenosti mě stály tolik práce, snahy a bolesti! Takže nemám důvod někomu radit, protože jen ať si každej pěkně na vlastní kůži ověří pravdivost těch zkušeností! Ale zrovna mám náladu. Takže k věci:
1) Až přečteš tenhle článek, už nad tím nepřemejšlej! Fakt mi věř, čím víc o tom budeš přemejšlet (ve stylu "dneska tam bude, sednu si tam a tam a řeknu to a to") tím víc se do toho budeš zahryzávat a tím víc budeš stydlivej! Takže nejdřív NĚCO UDĚLEJ. Mimochodem, jestli si tak stydlivej dokážeš si fakt představit že s ní budeš chodit a že jí budeš líbat? Chceš ji líbat? To ale vyžaduje 100× větší odvahu než to, nad čím se tady zabýváme! To si uvědom! Takže nějaký oslovení je úplně TO NEJMENŠÍ co můžeš udělat. Ale TY CHCEŠ PŘECE VÍC! A je to TVOJE volba, nikdo tě nenutí ale ty sám od sebe chceš něco dokázat!
2) Je nutný se odvázat. TO NEPŘECHČIJEŠ! Je potřba se aspoň na chvíli změnit ze stydlivýho introverta na volnomyšlenkáře! Mě osobně pomohla právě metoda tzv. volných myšlenek. Prostě nepřemejšlíš, jenom vnímáš věci který ti jdou do hlavy a bez přemejšlení na ně hned hlasitě odpovídáš! Děláš přesně to co tě napadne jako první. Jasný, zní to divně ale fakt to vychází a někdy je to děsná prdel! V reálu to vypadá takhle: sedíš v autobuse, ona je přes uličku a zase se s tou kámoškou hihňá… Ty to slyšíš a co tě jako 1. napadne? NO přece čemu se hihňaj, ne? Takže se na ně dlouze podíváš a zeptáš se ve stylu: ČEMU SE HIHŇÁTE?! HIHŇÁTE SE SNAD MNĚ?? když ti na to nic neodpoví a ty to chceš rozjet: VY SE HIHŇÁTE MĚ ŽE JO? JÁ TO VIM. A HIHŇÁTE SE KVŮLI TOMU JAK SEM HNUSNEJ NEBO JAKO ŽE JSEM HEZKEJ A ŽE SE VÁM LÍBIM??!
Prostě říkáš přesně to co tě zajímá metodou volnejch asociací… nepřemejšlíš a nebojíš se že řekneš kravinu, protože i kdybys řekl kravinu, ohromil si je odvahou, šokující upřímností bez kompromisů! Tebe přece nezajímá názor okolí, protože si budeš říkat co chceš, protože NA VŠECHNO najdeš logickej důvod! To je výhra! Řekl si kravinu? Má logickej důvod! Kde je ten důvod? Řekni ho naplno! "SORRY HOLKY, TAK TOHLE CO SEM TEĎ ŘEKL TO BYLA ALE TOTÁLNÍ KRAVINA, JENŽE JÁ SEM DĚSNĚ NESMĚLEJ A STYDLIVEJ A CHTĚL SEM VYPADAT VTIPNĚ, ALE ZROVNA MI TO NEVYŠLO. TAK ASI VYMYSLIM NĚCO JINÝHO. NENAPADÁ VÁS NĚCO? a zase pokračuješ v celym tomhle cirkuse… muhehehe :-)
3) Tohle je jen taková hra, stejně jako celý to dobývání… cílem je zaujmout a s trochou štěstí zabavit… pak už jen musíš vědět kdy s hrou přestat a začít se chovat normálně… ale to je už to nejmenší
4) Máš problém s tím začít? Lechtá tě v břiše, nervy, máš pocit že budeš koktat? Máš problém udělat tzv. první impuls? Tak zkus tohle: tři,dva,jedna, teď! "Ahoj…" nic jinýho nezbývá, prostě není na co čekat. A nebo ještě lepší: Vzpomeň si na něco co tě FAKT DĚSNĚ SERE. Tak sere, že když si na vzpomeneš, vstal bys a všechno kolem sebe rozmlátil… nevím co by to mohlo být… tak třeba ty holky co ti zničili sebevědomí.. ty tě serou! Představ si jak jim teď říkáš: Jó, holky, fakt sem ten ošklivej nesebevědomej humusák? Jó, holky fakt ve svejch nejlepších letech života, 19ti letech, nestojim aby mě měla nějaká holka ráda? Jó, fakt se mi má to nejkrásnější v životě (a žijeme jen jednou), láska, vyhýbat jen kvůli tomu, že nejsem stoprocentní a že nevypadám jako Pitt?? Asi ne, že jo? Protože já o/za lásku fakt stojim! Jedinou překážkou jste byly vy, co jste mi zničili sebevědomí, ale tomu je teď konec! Takže se klidně všichni koukejte na ten hurikán, sem desně nasranej a právě si jdu vyřídit účty!!! Jdu na věc!!!

Reakce na komentář: Ash #84Načítám náhled komentáře...

81
Portio email 12. 01. 2006 20:28 (rudnik.bartanet.cz)

Reakce na Honza #79Načítám náhled komentáře...:
No jako vůbec neuvažuj nad tím jesli do toho jít! Tak nad tím ani nepřemejšlej! Prostě do toho jdi, protože ty fakt nic ztratit nemůžeš! Nebo to snad může být ještě horší??!
A když zjistíš že jsou to pindy co si zase dělaly srandu? A co jako? Tys nehledal pindy, kterejm se budeš třeba líbit, ty hledáš holku která tě bude mít ráda takovýho jakej si! A tu mezi pindama nenajdeš. Takže i tak, ztratil bys něco?
A BTW: budeš nekompromisní, žádná sranda, ta holka se ti fakt líbí a nechceš s ní kamarádit. žádnej hodnej kamarád, nejseš kamarádskej, CHCEŠ JI SBALIT, pokud bude dost dobrá :-)


82
Tomfi url 12. 01. 2006 20:31 (apolon.gy.svitavy.cz)

Reakce na Honza #79Načítám náhled komentáře...: Prosím tě, neber to radu jako radu někoho, kdo je v tom sběhlej.Taky je mi čerstvě devenáct.Statistiky nejsou taky moc růžové. :-).Ale jedno je jasný, když se sebereš a i když to bohužel nevyjde, můžeš být na sebe hrdej, že jsi to zkusil.A získáš další sílu a zkušenost.


83
Portio email 12. 01. 2006 20:33 (rudnik.bartanet.cz)

a u tý metody volných asociací… pochopitelně musíš tomu přizpůsobit intonaci… celkovej neverbální projev…kterej je fakt nejdůlžitější s tím nesmí být v rozporu… když to bude znít nesměle, nebude to ono, říkáš to tak jak to má odpovídat situaci: drze, upřímě, rozhodně, nekomrpomisně…


84
Ash email 12. 01. 2006 20:51 (r5ca85.chello.upc.cz)

Reakce na Honza #79Načítám náhled komentáře...: Ty to Honzo fakt strašně žereš. Ujišťuju tě, jestli chceš holky něčím odradit, tak ber všechny věci velice vážně a s rozvahou. Utečou od Tebe pak všechny. Holky se v první řadě nechtěj zavazovat, dokud nemusí. A maj k tomu dost dobrý důvody.

Takže když holku oslovíš stylem, ze kterého bude čišet, jak dlouho a důležitě jsi to zvažoval, a ona bude vědět, že když Ti odpoví, bude to znamenat že už Ti bude muset odpovídat vždycky, že k tomu bude zavázaná, protože se na Tebe DOKONCE usmála, no a pak že se vemete a pak vychováte potomky… a nebo 2. možnost že Ti dá košem a ty se pak kvůli tomu pověsíš u ní na zahradě na jabloni, …tak ti ani neodpoví a uteče, ještě dřív, než Tě její případně nedostatečně opětovaná láska naprosto zničí. Holky se v tomto směru cítí velmi zodpovědné …v podstatě za všechno (kdo jinej by za to taky mohl).

Teoreticky je možný, že existuje dívka, která to ocení a nebude se toho bát, ale 99% holek se BOJÍ. Tak ji prosímtě nějak nevyděs svým vážným zájmem.

Všechno co psal "Reakce na Portio #80Načítám náhled komentáře...: " je dobrý, tak prosímtě zapomeň že spolu budete chodit, zapomeň že se jí kdy dotkneš, zapomeň že spolu pak budete aspoň kamarádít, zapomeň že se na Tebe ještě někdy třeba jen podívá, protože nic z toho neni jistý a hlavně to po ní v téhle fázi nemůžeš ani chtít, ani to od ní nemůžeš očekávat. Tak prosím nic neočekávej a jdi konečně do toho.


85
ree2 email url 12. 01. 2006 21:23 (ppp213.cb.tiscali.cz)

Reakce na Honza #79Načítám náhled komentáře...: každopádně bys ji měl spíš podle mě oslovit třeba "ahoj" (pak samozřejmě pokračovat v konverzaci), protože si osobně myslím, že ČEMU SE HIHŇÁTE?! HIHŇÁTE SE SNAD MNĚ??….VY SE HIHŇÁTE MĚ ŽE JO? JÁ TO VIM. A HIHŇÁTE SE KVŮLI TOMU JAK SEM HNUSNEJ NEBO JAKO ŽE JSEM HEZKEJ A ŽE SE VÁM LÍBIM??! by v týhle situaci moc nepomohlo. Prostě "ahoj" bys to mohl začít a pak už dál pokračoval…jak? No myslim, že tu byl článek o tom, jak balit holku – a navíc tu jsou testy v terénu, takže z nich by ses mohl taky přiučit.
Každopádně, když říkáš, že jsi s holkou ještě nic neměl (hlavně kvůli tý, co si z tebe udělala dobrej den), tak je nejvyšší čas s tím něco udělat. A věř mi, že ať už to dopadne jakkoliv, tak budeš spokojenej, protože budeš mít to nejcennější a to jsou zkušenosti! A kdyby to nedopadlo dobře, tak ty zkušenosti se ti dál budou hodit a hlavně se ti zvýší sebevědomí.
Takže se přidám ke kazdému, kdo ti tu radí jdi do toho!

Reakce na komentář: ree2 #86Načítám náhled komentáře...

86
ree2 email url 12. 01. 2006 21:26 (ppp213.cb.tiscali.cz)

Reakce na ree2 #85Načítám náhled komentáře...: a jak říká můj kamarád Mike "Hlavně žádnej štres.."


87
Qark url 13. 01. 2006 00:11 (ip-auth.qark.net)

Reakce na Arnold #52Načítám náhled komentáře...: Zkusil jsem tento problém podrobněji rozebrat v článku Jak si posedat u stolu na rande. Takže další případné komentáře na tohle téma můžete nechávat tam.


88
rejny email 13. 01. 2006 09:44 (user.mpsv.cz)

Reakce na Honza #73Načítám náhled komentáře...: Holky berou fyzickou krásu trochu jinak než my. Myšlenky, že nejsi dost hezký, klidně pusť z hlavy, na kráse vůbec nezáleží. Důležité je zaujmout, a to se ti už povedlo, když na tebe kouká. Pokud se jí líbíš, tak skoro nezáleží co řekneš – pokud se jí nelíbíš, můžeš říct tu nejlepší a nejvtipnější větu a stejně tě odpálkuje. Rozhodně jí oslov co nejdříve, ztratit opravdu nemáš co. Vždycky vyhraješ, buď na tebe bude reagovat pozitivně, a pak je to jasný. No a pokud negativně, tak aspoň víš na čem jsi, chvíli to bude bolet, ale pak se zase můžeš pořádně rozhlédnout kolem sebe. Teď jsi tak moc fixovaný na tu jedinou, že ostatní nevidíš. Třeba na tebe v tom autobusu kouká ještě jiná slečna…
Jsem sice o pár let starší a zkušeností mám také mnohem víc, ale plácám se v tom teď úplně stejně jako ty. Takže jsem asi ten poslední, kdo by ti mohl radit, dodávám tím asi odvahu i sobě. Věř že čím déle to budeš odkládat, tím to bude horší. Nakonec se dostaneš do stavu (v tom jsem asi teď já), kdy se budeš cítit trapně, že jsi nic neudělal a ona se už také bude cítit trapně, že jsi nic neudělal?


89
Hele 13. 01. 2006 15:59 (kpy-84-242-95-149.nat.karneval.cz)

PO nejakym case sledovani tehle sranky pomalu stracim zabrany oslovit cizi holku,a vubec uz se bavim s holkama jako normalni clovek, vtipky, lichotky atd, taky se mi to zacina vyplacet DIKY QUARKU,pomalu ale jiste se dopracovavam k nejakejmu vztahu vsecko chce cas;), ale HOnzo jak rikaj nic nemuzes stratit fakt nic ja sem na to prisel taky a uz du do toho hlava nehlava(Protoze uz me nebavy bejt sam sice se bojim taky prvniho vztahu,co kdyz me holka odmitne jen kvuli tomu ze sem nikdy zadnou nemel a nevim jak se libat,ale kdyz te ta holka bude mit rada tak si myslim te to nauci a kdyz ne a odmitne te jen kvuli tomu,tak je to nejaka Frajerka a radsi ji nech ;-) a kdyz to nejvyjde hold nevyjde jak Quark napsal kdyz zakopnes zvednes se a des dal a to je cista pravda!Chybama se clovek uci ale jak se muze ucit kdyz chyby nedela?? Bezchybnej Clovek neni i ty co si myslej ze sou proste nejlepsi MACHRICI(nesnasim je) tak maj chyby.


90
Hele 13. 01. 2006 16:02 (kpy-84-242-95-149.nat.karneval.cz)

Pro me snad nejlepsi odbourani stresu pri mluveni s cizi holkou je muzika v jednom uchu sluchatko pusteny tak aby si ji slysel ale kazdej ma jinej zpusob :-)ale RIKAM jako ostatni DI DO TOHO!!! ;-)


91
Honza 13. 01. 2006 17:17 (ost1-v-2-65.static.adsl.vol.cz)

Já vám fakt strašně moc děkuju za podporu. Skoro už se mi zdá že to mám v kapse. Když jsem doma sám tak fakt není problém. Říkám si že na tom přece nic není že? Buď řekne je nebo ne. ALe jak stojím vedle ní tak sem jiný člověk. Jako by mi vymazali paměť, zavázali pusu a bodli mě do slabin…
Doufám že se to nějak vyvrbí… šance že by ona když tak šla dál asi moc není a je to na mě co? Ach jo sem z toho úplně v…. kýblu

Reakce na komentář: