QARK.net — O dotecích
O dotecích

O dotecích

Doteky

Všimli jste si někdy, jak se ženy navzájem při komunikaci dotýkají? Jak se na sebe usmívají, spravují jedna druhé vlasy nebo se lehce se dotknou špičkami prstů kamarádky? Jestli ne, tak se schválně podívejte a učte se. Muži se navzájem nedotýkají, a proto to neumí. Dívky si pak stěžují, že je kluci jen ochmatávají.

Když mluvím o dotycích, nemyslím tím zkoušení pevnosti dívčího poprsí mačkáním. Ani nemám na mysli testování intenzity zvuku, který je vydáván po dopadu dlaně na pěkný zadeček. Mluvím tu o jemném dotýkání bříšky prstů, které vám otevře nejednu cestičku do ženského srdce.

Ženy potřebují dotyky, scházejí jim. A nenahradíte je ochmatáváním. Pokud se naučíte správně se žen dotýkat, usnadní vám to komunikaci s nimi a pomůže při balení. Takže jak na to?


Jak se dotýkat

Naučte se nejdříve nepoužívat k dotýkání celou ruku, hlavně vynechejte dlaň. Stačí vám jeden nebo dva prsty. V dotycích musí být něžnost. Dotýkejte se proto jen velmi zlehka, bříšky prstů.

Nejjemnější dotek, kterým nikoho do ničeho nenutíme, je dotek bříškem středním článku prstu. Za tohle vás asi nikdo neosočí, že ho osaháváte. Napřed samozřejmě testujte na kamarádkách.

Kam a kdy sahat

Pokud někoho balíte, vždy se vyhněte všem intimním místům. Na dotýkání jsou ideální ramena, ruce, vlasy, občas i bříško.

Pochopitelně, že se nevrhnete na holku a nezačnete na ní strojeně testovat svoje prsty. Dotýkejte se nenuceně a jemně. A nezapomeňte, že příliš mnoho dotyků je na škodu. Při seznamování stačí jen jeden. Vezměte si příklad z holek.

Dotýkejte se ze zvědavosti, ne z nadrženosti. Podle toho se taky musíte tvářit. Když obdivujete halenku, tak stačí lehký dotek na rameni, nebo paži. Můžete prsty i přejet jemně po látce.

Uvědomte si, že holek se takhle dotýká málo kluků. Některé mohou pojmout podezření, takže se musíte vždy tvářit jako by nic, že neděláte nic špatného, a že je to běžná věc. Potom se stanete zajímaví. Správným dotekem v dívce můžete rozpoutat vlnu touhy.

Když vám dívka něco podává a vy jí při převzetí přejedete jedním prstem po hřbetu ruky, přitom se jí budete dívat do očí a slušně poděkujete, tak stoprocentně vzbudíte zájem. Nebo zkuste jen letmé odhrnutí vlasů, které padají dívce do očí. Je to sotva znatelné gesto, ale dělá divy.

Rozhodně však budete mít před ostatními kluky výhodu, když se naučíte holek správně dotýkat. Vyplatí se to.

Qark | 05. 04. 2005 17:44 | Komentáře: 143 | ::Jak na ženský


Jak na ženy, jak s nimi a jak bez nich.


Líbil se vám tento článek? Pomohl vám a nebo vás alespoň pobavil?

Potom si jej můžete s dalšími 49 články, rozdělených do kategorií Příprava na balení, Balení, Rande, Vztah a Rozchod, zakoupit knižně pod názvem Ulovte si ji aneb Jak na lásku například v knihkupectví Eruditus a udělat tak radost nejen sobě, ale i autorovi.





Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
kuba-kubula 05. 04. 2005 18:05

jj, pěkně napsané… A ještě by se slušelo napsat, že doteky mohou více naznačit, než slova, že patří k mimice obličeje a k mimoslovnímu vyjadřování. (to my v tomhle článku trošku chybělo, ale je to asi už moc odborná otázka, že?)


2
pif 05. 04. 2005 19:34

ten horni obrazek je skvelej :-) kdes ho vzal? pripadne vytvoril? :-)

Reakce na komentář: Qark #3Načítám náhled komentáře...

3
Qark url 05. 04. 2005 19:51

Reakce na pif #2Načítám náhled komentáře...: Přiznám se, že jsem ho vyGooglil v obrázcích. Jde o cedulku z tohohle webu. Původně jsem hledal něco jako dotýkající se dvě ruce, ale tohle bylo dokonalejší.


4
Ash 06. 04. 2005 01:49

Hezký článek. K tomu testování na kamarádkách – určitě testujte na někom, koho máte rádi. Podvědomí je zvláštní, ale kupodivu zařídí, že to půjde úplně samo. Na rozdíl od někoho, koho vidíte poprvé v životě.

Drbete za krkem psa, nebo kočku? U slečen to funguje podobně :-) …ale neškrábat a nezvedat za kůži!

Po ramenech, rukách, vlasech a břišku ještě nezapomeňte na stehna :-) Ale ona nesmí stát. Takže pokud slečně chcete něco sdělit a ona na něčem sedí či dřepí, máte (u nás :-) 100% povoleno si dřepnou k ní a dát si ruce téměř kamkoliv budete chtít. Pochopí, že jen udržujete balanc. A tak můžete hovořit, dívat se jí při tom do očí, vzhlížet k ní, což se menším slečnám tak často nepoštěstí, houpat se při tom rozverně na špičkách a hladit ji po stehnech… No úplně jsem se zasnil :-) Ale až se budete zvedat, nezapomeňte ji pohladit, ne že se o ni opřete ;-)

Platí zde jen jediná výjimka. U majitelek psa si dejte pozor na všechny rasy, které se zdají být rychlejší než vy. A.


5
kuba-kubula 06. 04. 2005 14:04

úprkem v prk !!! že?

Mno, a určitě by se našlo ještě spousta věcí a míst, kam a jak šahat, ale myslím, že tenhle článek je dost hodně moc (a další superlativa) poučný pro začátečníky… :-)


6
RAT 15. 04. 2005 22:21

A kam sáhnout tak,aby to nebylo trapný a zároveň by to bylo vzrušující!?????


7
MINO 17. 04. 2005 22:09

JO?…A jak jí naznačím,že mám chuť na něco intimnějšího,ale aby to nebylo moc nápadný ani trapný.
Víš o takovém DOTEKU ????

Reakce na komentář: Qark #8Načítám náhled komentáře..., Afra #81Načítám náhled komentáře...

8
Qark url 17. 04. 2005 23:28

Reakce na MINO #7Načítám náhled komentáře...: To o dotecích je právě o naznačování něčeho víc. Ženy ty doteky vnímají jinak, než muži. Doteky sice neřekneš "Pojď si to rozdat" ale donutíš ji, aby o tobě začala přemýšlet. Aby jsi pro ni byl zajímavý. Doteky narušíš intimní bariéru a přitom to bude zcela nevinné. Odhrnutí vlasů, upravení límce.. to vše je intimní. A v kombinaci s pohledem do očí… hmm, to už mnohokrát doslova zajiskří.

Reakce na komentář: Ash #9Načítám náhled komentáře..., Ash #35Načítám náhled komentáře..., Kaajii #126Načítám náhled komentáře...

9
Ash 18. 04. 2005 00:55

Reakce na Qark #8Načítám náhled komentáře...: Jojo, zajiskří :-) "Ještě jednou na mě šahneš a…!"
Konstruktivnější komentář inspirovaný RATem #6: Asi je to fakt o tom, že začne víc přemýšlet. A podle toho, co vymyslí, pak "zařídí", že budou další doteky jak říkáš – buď vzrušující, a nebo trapný. Dostaneš zelenou nebo červenou kartu :-)

Reakce na komentář: kuba-kubula #10Načítám náhled komentáře..., RAT #11Načítám náhled komentáře...

10
kuba-kubula 18. 04. 2005 09:52

Reakce na Ash #9Načítám náhled komentáře...: žlutá neexistuje


11
RAT 18. 04. 2005 15:05

Reakce na Ash #9Načítám náhled komentáře...: No jo..vidíš….nad tím sem ještě nepřemýšlel….


12
RAT 18. 04. 2005 20:07

HEJ!!!VŠICHNI!!Jak se dělá to,aby to "Reakce na …" bylo modré a ne šedé…?????????????????????

Reakce na komentář: Ash #13Načítám náhled komentáře..., ? #14Načítám náhled komentáře...

13
Ash 18. 04. 2005 21:50

Reakce na RAT #12Načítám náhled komentáře...: Sem tě zmátl, co :-) Musíš napsat číslo XX příspěvku v hranatých závorkách. Takhle: [XX]. Nebo kliknout na "odpovědět", ono se pak vloží…

Reakce na komentář: RAT #15Načítám náhled komentáře...

14
? 19. 04. 2005 13:44

Reakce na RAT #12Načítám náhled komentáře...: hm


15
RAT 19. 04. 2005 13:45

Reakce na Ash #13Načítám náhled komentáře...: AHA!!!!Supr…DÍK…..!!!!


16
Mike 06. 05. 2005 13:18

Panove, tuhle stranku miluju. Diky boze (quarku :-) za ty dary…


17
Mike OC 04. 10. 2005 06:07

Quarku, tak tomuhle říkám "Základ nonverbální komunikace".
Dík!!


18
nepoucitelny 09. 10. 2005 22:25

Uz me to pekne vytaci. Kazdej druhej debil tady jenom dekuje Qarkovi, spasiteli, jak mu pomohl, jak mu poradil… Jděte se bodnout. Nemate vlastni hlavu? Ano, nekdo potrebuje postrcit, nekdo obcas trochu poradit, ale zaboha nekopirujte! Porad se ptate do detailu: "A co si presne rekl, zes ji sbalil.." Vykaslete se na nejaky rady a jednejte tak, jak jednate prirozene. Pretvarka je stejne vzdy brzy odhalena a holka pozná, za nejste ten borec, za ktereho jste se na zacatku, podle Qarkovy rady, vydavali. Kacejte na rady, nebojte se a budte svi!

Reakce na komentář: Sumix #20Načítám náhled komentáře..., insomnia #22Načítám náhled komentáře..., lamiksicht #24Načítám náhled komentáře..., Marťa #27Načítám náhled komentáře..., krtek #34Načítám náhled komentáře..., vector #91Načítám náhled komentáře...

19
a budte svi 13. 10. 2005 14:38

…ně


20
Sumix 17. 10. 2005 10:02

Reakce na nepoucitelny #18Načítám náhled komentáře...: Je to tvuj nazor, ale ja s nim absolutne nesouhlasim. Tobe to tu treba nic nerika, ale je spousta lidi, kterym to pomuze. A navic to, co se tu pise, nejsou zadne blaboly nebo jen nejaky kus textu, ale velmi zajimave informace. A to dost lidi IMHO oceni. Tak se nenavazej, neni k tomu duvod. Kdo to nebude chtit cist, tak to cist nebude…


21
insomnia 18. 10. 2005 17:45

Tohle je přesně to,co mě nastartuje. Je to krásnej článek, doufám, že si ho přečte hodně kluků :-). Jen by mě zajímalo, kde to všechno bereš..


22
insomnia 18. 10. 2005 17:46

Reakce na nepoucitelny #18Načítám náhled komentáře...: nekdo potrebuje trochu nakopnout aby byl svuj a nsel se…


23
kačenka 03. 11. 2005 20:23

Určitě souhlasím…Pan spisovatel má talent a jak je vidět i zkušenosti :-)Jen tak dál…

Reakce na komentář: Evka #125Načítám náhled komentáře...

24
lamiksicht 22. 11. 2005 16:16

Reakce na nepoucitelny #18Načítám náhled komentáře...: Me nahodou Qarkovy clanky pomohly odbourat nervy pri mluveni s holkama a nemyslim si ze bych neco kopiroval.

Mas pravdu, ze se muzem vykaslat na nejaky detaily, to hlavni o co tady jde je predevsim SEBEVEDOMI a zaroven SEBEKRITIKA. Nebat se, zkouset to, mluvit bez nervozity A zkoumat reakce, upravovat taktiky, ucit se..


25
lamiksicht 22. 11. 2005 16:17

A uzivat si to… :-)


26
Janinka 28. 11. 2005 20:05

Všechno co sem zatím četla, bylo absolutně pravdivé, buď si naprosto skvělý kluk, kterého tvojí holce může každý závidět, nebo hrozný děvkař a nebo si holka………..ale to není pravděpodobné když vezmu v potaz ten článek o kiss testu na ulici……….všechna čest.Určitě máš každou, kterou chceš………….nechceš něco takového udělat i pro holky?

Reakce na komentář: Karmen #28Načítám náhled komentáře..., niekto #127Načítám náhled komentáře...

27
Marťa 01. 12. 2005 14:12

Reakce na nepoucitelny #18Načítám náhled komentáře...: Víš co si myslím, že sice se ti kluci ptají na detaily, ale stejně, když si naplánuješ jednu věc, tak ji stejně řekneš úplně jinak, možná líp, možná hůř, ale po svém. Takže toto je jen malá pomůcka na odbourání prvotního strachu ze seznamování.


28
Karmen 05. 12. 2005 12:40

Reakce na Janinka #26Načítám náhled komentáře...: souhlasim, zkus poradit i nam holkam, take to s vama nemame lehke :{

Reakce na komentář: Qark #29Načítám náhled komentáře..., Liquid #96Načítám náhled komentáře...

29
Qark url 05. 12. 2005 12:45

Reakce na Karmen #28Načítám náhled komentáře...: Zrovna na tom pracuji… Píšu pár tipů pro holky, jak sbalit kluka ;-)

Reakce na komentář: OKi98 #30Načítám náhled komentáře...

30
OKi98 05. 12. 2005 13:06

Reakce na Qark #29Načítám náhled komentáře...: Tak to by asi měla psát holka. Stejně tak jako holka nemůže poradit jak sbalit holku.

Reakce na komentář: d #31Načítám náhled komentáře...

31
d 06. 12. 2005 21:58

Reakce na OKi98 #30Načítám náhled komentáře...: právě že může, protože právě holka ví co chce holka a jenom kluk přesně ví co chce kluk – proto se nám např. kupujou dobře dárky pro mamku nebo kamošku, ale s tátou nebo klukem je to těžší, protože jim do hlavy nevidíme!

Reakce na komentář: OKi98 #32Načítám náhled komentáře...

32
OKi98 11. 12. 2005 15:51

Reakce na d #31Načítám náhled komentáře...: napíšu o tom komentář do Jak sbalit kluka.., protože tam to patří.


33
Lerogia 22. 12. 2005 21:54

K 8 reakci – viz Qark – ………..(…nic nedodávám :-)..)…..


34
krtek 04. 01. 2006 20:44

Reakce na nepoucitelny #18Načítám náhled komentáře...: ty nedekujes kdyz te neco nadchne ja teda jo ale kopirovat se nema to je taky pravda ale ale inspiraqci brat muzes odevsad a jak nekdo kdysi rekl nejlepsi kradou

Reakce na komentář: BZimage #84Načítám náhled komentáře...

35
Ash 05. 01. 2006 00:55

Reakce na Qark #8Načítám náhled komentáře...: S úpravou ošacení IMHO raději šetřit, lepší jsou ty ostatní věci.


36
Ailee 28. 01. 2006 20:12

Dovoluji si nesouhlasit… Kluk s doteky taky může nadělat pěknou neplechu a vzbudit nechuť.


37
monva 01. 02. 2006 23:05

Ailee 36, alespoň je vidět, že ženy se nedají tak snadno hodit do žádného pytle, ačkoliv jsem si myslela, že v tomto případě budou všechny ženy za jedno. Upřímně nechápu, jak v Tobě výše popsané doteky mohou způsobit nechuť něbo nadělat neplechu. Myslím, že tenhle článek se oproti tomu Jak získat ženu (nebo jak se jmenoval)dost povedl, je stručnější a trefnější. Joo, milé :-)


38
mr(a)k 10. 02. 2006 00:45

ahojte diskutéři :-), rád poznamenávám, že se mi články a testíky Qarka fakt líbí :-) a taky oceňuji ftipné dopoznámky zejména od Ashe a dalších,… kluků i děfčat. S jemnými doteky jsem většinou dobře pochodil… i mě bylo po čase příjemný, že holce je to příjemný a dokázal jsem oddálit i to svoje potěšení,… nebo se na něj víc naladit :-)? Ať tak či onak, bylo to většinou přínosem pro strany obě. Ještě chci říct, že člověk je tvor jednak učenlivej a druhak přizpůsobivej – tedy základní vlastnosti vývoje– a po nějakých zkušenostech dobrých i špatných.., bude dělat nakonec to, co jemu vyhovuje, a ne to, co mu někdo předepsal nebo jako "tutově zaručený" poradil. Něžnostem zdar :-)! M.


39
Michaela 25. 03. 2006 20:48

No tak hlavne mi nekdo poradte jak sbalit kluka po netu :-P ;-) :-( pls pište na mail ;-) :-*

Reakce na komentář: sr #40Načítám náhled komentáře..., Norwaiz #41Načítám náhled komentáře...

40
sr 25. 03. 2006 20:51

Reakce na Michaela #39Načítám náhled komentáře...: Posielaj na neho pingy ;-)


41
Norwaiz 28. 03. 2006 15:26

Reakce na Michaela #39Načítám náhled komentáře...:
Pozvi ho na kávu :-) Nie je nič ľahšie… Mňa už tak zbalilo zopár dievčat!


42
Norwaiz 28. 03. 2006 15:26

Minulý týždeň som mal rande s prekrásnou brčkavou blondínkou, ktoré trvalo asi 5 hodín (najdlhšie rande, čo som kedy mal;-)
Na tom rande som okrem iných vecí urobil toto:
– asi 3× som sa dotkol (testoval) jej vlasov a obdivoval ich krásu
– asi 2× som si pričuchol k jej krku, kde som obdivoval jej parfém
– 1× som jej držal a nenápadne hladil jej ruku (chcel som jej čítať z ruky, no nejak som zabudol ako sa to už robí;-)
– a už si ani nepamätám čo som tam ešte stváral;-), len viem, že som to robil, nenútene, jemne a ako by sa nič nedialo. Pre mňa to bolo príjemné a pre ňu si myslím, že tiež.
A výsledok? Dostal som na konci pusu (čo sa mi ešte nikdy nestalo;-)
Aj keď Qark píšeš, že stačí iba jeden dotyk a veľa dotykov je naškodu, ja si myslím, že to treba prispôsobiť situácii;-).

Reakce na komentář: Benik #43Načítám náhled komentáře..., Da Vinci #46Načítám náhled komentáře...

43
Benik 31. 03. 2006 14:34

Reakce na Norwaiz #42Načítám náhled komentáře...: Mno tak to je silene cist z ruky, :-D uzasny trik, jdu shanet nejake materialy :-D
Jinak si myslim ze pokud jsou dotyky vedene s citem tak to ta holka musi urcite poznat ne, a to uz je jako ji z pulky rict miluji te…


Jinak me dotyk taky hodne pomohl….
Dneska jsem se ve skole videl s jednou uzasnou holkou, a ona mi ukazovala prstynek, ja jsem zabrousil v pameti prehral jsem si Qarkuv clanek a lehce jsem se ji dotknul, to jste meli videt jak ji ocka zasvitily rekl bych ze se ji to libilo a byla aji celkem prekvapena z te neznosti, nevinne pohlazeni a kolik to udela…
A rada na zever: Dotykejte se v pravou chvili na pravem miste a uspech zarucen :-D

Reakce na komentář: Norwaiz #44Načítám náhled komentáře...

44
Norwaiz 01. 04. 2006 20:01

Reakce na Benik #43Načítám náhled komentáře...:
Čítať z ruky je perfektná vec, máte zámienku, že sa jej budete dotýkať, pre ňu to bude príjemné, keď jej budete jemne prebiehať napr. po jej čiare života, a tiež ocení, že takéto veci viete, a tým vlastne aj vyjadrujete záujem o jej osobnosť;-) A pritom ani nemusíte vedieť čítať z ruky, stačí, keď si niečo povymýšľate, najlepšie niečo čo jej zalichotí alebo niečo srandovné…fantázii sa medze nekladú;-)

Reakce na komentář: Benik #45Načítám náhled komentáře...

45
Benik 01. 04. 2006 22:20

Reakce na Norwaiz #44Načítám náhled komentáře...: Hej ty jsi normalni borec, paradni napda, hned to vyzkousim :-D


46
Da Vinci 02. 04. 2006 01:48

Reakce na Norwaiz #42Načítám náhled komentáře...: Supeer, respekt :-) Jenom jednu věc bych asi udělal jinak – nečekal bych na to až mi dá pusu ona – myslím že takovouhle věc by inicovat muž…

Dobrý trik na doteky je taky třeba jí něco zašeptat do ouška a potom když se budeš vzdalovat tak jemně otřít svojí líci o její :-)

Reakce na komentář: Norwaiz #47Načítám náhled komentáře...

47
Norwaiz 02. 04. 2006 19:25

Reakce na Da Vinci #46Načítám náhled komentáře...:
Ono to je trošku zložitejšie. Išlo o to, že ja som jej nechel dať pusu (i keď squelá holka, ideálna na vzťah, len chodí do školy do iného mesta, kde aj býva na "koleji", tak kôli tomu som nechcel niečo vyvíjať, pretože by to bol vzťah na diaľku a ja o taký vzťah už nemám záujem…) Keby som chcel tak v to rande by som jej dal takú pusu, na ktorú by nikdy nazabudla! Ja som sa počas toho rande ani nejak moc nečinil, proste som si to užíval…ten pocit, že vy ste ten človek, čo rozhoduje o vašej budúcnosti, viete, že keď podniknete určitý krok, viete, že bude vaša…..sry nechal som sa uniesť;-)
No a keď mi dala ona pusu, tak som bol docela v šoku, stál som tam ako obarený.
No ale však uvidím, ďaľší víkend si dám znova s ňou rande, a tam už pôjdem na plný plyn;-)

Reakce na komentář: Da Vinci #48Načítám náhled komentáře...

48
Da Vinci 02. 04. 2006 19:43

Reakce na Norwaiz #47Načítám náhled komentáře...: Hlavně si ujasni co vlasně chceš. Na tvém místě bych bral tuhle na weekendy a našel si další na zbytek týdne ;-) Ale jestli zrovna hledáš exkluzivní vztah tak na ní radši zapomeň a najdi si nějakou co bude většinu času ve tvojem měste.

No a keď mi dala ona pusu, tak som bol docela v šoku, stál som tam ako obarený.
A ty se divíš, když jí tam dráždíš 5 hodin? :-)

Reakce na komentář: Norwaiz #50Načítám náhled komentáře...

49
donork 02. 04. 2006 22:08

tak tobych ani nečekal ale pravda to je


50
Norwaiz 04. 04. 2006 17:30

Reakce na Da Vinci #48Načítám náhled komentáře...:
Jednu na weekendy a druhú cez týždeň?! Hmm. To znie pekne, no pre mňa je to asi ťažko realizovateľné. Ja som taký pako, že sa do holky zaľúbim strašne rýchlo a teda už vidím ako budem trpieť, keď bude ona cez týždeň preč! A do postele ju dostať to nie je môj štýl…
Ale je pravda, že hľadám exkluzívny vzťah!

No a keď mi dala ona pusu, tak som bol docela v šoku, stál som tam ako obarený.
A ty se divíš, když jí tam dráždíš 5 hodin?

To je pravda, ja si už také veci ani neuvedomujem, pretože ja bývam na rande úplne v pohode a vlastne už to je pre mňa ako keby som nakupoval rohlíky;-)

Btw ešte jeden taký menší trik mám pre vás, trochu divný ale zaujímavý:
Pred týždňom som mal rande (druhé v poradí) s ďalšou kočkou. Zaujalo ma jej bruško a nejak som dostal chuť prejsť prstami po jej brušku (mala trošku kratšie tričko – pekná postava). Využil som toho, že mám odlišný pupok (vytŕča mi – zle odstrihnutá pupočná šnúra). Najprv som jej povedal o mojom pupku a spýtal som sa jej či si môžem pozrieť na jej pupok. Nečakal som na odpoveď a rukou som behol pod tričko a neskôr ho mierne odokryl. Následne som jej hladil celé bruško;-) A to nehovorím, keď som neskôr zablúdil na pod tričko a prehádzal sa po jej chrbte (cz – záda), a potom milé hľadkanie po tvári…Pusu som jej nedal, lebo to už by bolo na ňu moc;-) Takže docela fun;-)

Výsledok: Jedného dňa (pár dní po tom rande) sa zobudím, zapnem selfphone a čítam od nej SMS, ktorá znela: "Ľúbim ťa…" No a chce sa so mnou stretnúť…

P.S.: Škoda, že už má rok priateľa a škoda, že ja som mal s ňou iné umysly;-)

Reakce na komentář: Da Vinci #51Načítám náhled komentáře...

51
Da Vinci 05. 04. 2006 21:13

Reakce na Norwaiz #50Načítám náhled komentáře...: Ale je pravda, že hľadám exkluzívny vzťah!
Já jsem taky donedávna hledal, už mě to nebaví a pouštím se do víc vztahů najednou ;-) It's gonna be fun :-) Aspoň dokud nepřijde ta pravá :-)

No a keď mi dala ona pusu, tak som bol docela v šoku, stál som tam ako obarený.
Jinak to se mi taky jednou stalo. Hlavně mi celý rande bylo divný proč se tak divně xichtí, měl jsem tak trochu pocit že třeba možná chce pusu :-) A nakonec jsem ji dostal :-) Teď vždycky když mám tenhle pocit tak jdu do toho a políbím jí, a zatím to vychází ;-)

Škoda, že už má rok priateľa a škoda, že ja som mal s ňou iné umysly;-)
Myslím že její přítel už je ze hry ;-)

Reakce na komentář: Norwaiz #52Načítám náhled komentáře...

52
Norwaiz 06. 04. 2006 20:51

Reakce na Da Vinci #51Načítám náhled komentáře...:
No a keď mi dala ona pusu, tak som bol docela v šoku, stál som tam ako obarený.
Jinak to se mi taky jednou stalo. Hlavně mi celý rande bylo divný proč se tak divně xichtí, měl jsem tak trochu pocit že třeba možná chce pusu A nakonec jsem ji dostal Teď vždycky když mám tenhle pocit tak jdu do toho a políbím jí, a zatím to vychází.
Tak ja nemám problém pobozkať holku, len ja som išiel na to rande s tým, že ju nepobozkám, i keď neskôr počas rande som dostal chuť;-) Ale inak nemám zábrany dať holke aj na prvom rande takého 10 minútového francúzaka ala Norwaiz;-) Vlastne takýto bozk dávam každej novej potenc. partnerke;-) Keď prvá pusa, tak nech stojí za to;-)

Škoda, že už má rok priateľa a škoda, že ja som mal s ňou iné umysly;-)
Myslím že její přítel už je ze hry;-)
Myslím, že nie. Asi ju nechám ju na pokoji. Ja nie som žiadny rozvracač vzťahov;-)

Reakce na komentář: Hydr0gen #53Načítám náhled komentáře..., Da Vinci #55Načítám náhled komentáře...

53
Hydr0gen 06. 04. 2006 23:42

Reakce na Norwaiz #52Načítám náhled komentáře...: Myslim, že v tom máš binec…Má přítele? Neměl ses scházet. Žes to zjistil až tam? Něměl teda dělat ty prostocviky, o kterých píšeš, nebo jsi měl ROVNOU vycouvat…

Třeba by ti pak nepsala takový sms a tys nemusel říkat, že nejsi rozvraceč vztahů.

Reakce na komentář: Ash #54Načítám náhled komentáře..., Da Vinci #55Načítám náhled komentáře..., Norwaiz #57Načítám náhled komentáře...

54
Ash 07. 04. 2006 01:57

Reakce na Hydr0gen #53Načítám náhled komentáře...: Já tedy nevím, ona má přítele, on jí šmejdí pod tričkem, a ona mu za pár dní píše, že ho miluje? Takhle to vypadá, že to bude nějaká koza (pardon, aniž bych se chtěl někoho dotknout).

Reakce na komentář: Hydr0gen #56Načítám náhled komentáře..., Norwaiz #57Načítám náhled komentáře...

55
Da Vinci 07. 04. 2006 10:38

Reakce na Norwaiz #52Načítám náhled komentáře...: Asi ju nechám ju na pokoji. Ja nie som žiadny rozvracač vzťahov;-)
Reakce na Hydr0gen #53Načítám náhled komentáře...: Má přítele? Neměl ses scházet.
Opravdu vám zálaží na nějakém týpkovi kterého ani neznáte? Mně osobně je úplně ukradenej, chci aby byla šťastná ona, tak se o to snažím.

Jinak vztah kdy se ona chová takhle je už dávno u konce, pokud ho "nerozvrátíš" ty tak to udělá někdo jiný. Tobě pak jen zbydou oči pro pláč (pokud jsi jí opravdu chtěl, pokud ne tak proč s ní ztráceíš čas?).

Reakce na komentář: Hydr0gen #56Načítám náhled komentáře..., Norwaiz #57Načítám náhled komentáře...

56
Hydr0gen 07. 04. 2006 18:34

Reakce na Da Vinci #55Načítám náhled komentáře...: Záleží na osobním pohledu-já jsem se vyjádřil spíš o nekonzistenci Norwaizových postojů… Na tu holku dorážel a pak psal, že není žádný rozvraceč vztahů… Nevšiml jsem si, že by psal, že jakmile to zjistil, vycouval. To byla jedna cesta. Ve druhé by naopak chybělo ona formulka o rozvraceči vztahů a spíš by nám decentně naznačil další zářez na pažbě. Ale takováhle kombinace. Nechme Norwaize ať to sám uvede na pravou míru.

Reakce na Ash #54Načítám náhled komentáře...: Tak s tím nelze než souhlasit…Ale co my víme, třeba je Norwaiz fakt masér;). No z jeho přízpěvků to vypadá, že špatně na tom určitě není…


57
Norwaiz 08. 04. 2006 21:07

Reakce na Hydr0gen #53Načítám náhled komentáře...: Reakce na Da Vinci #55Načítám náhled komentáře...:
Ako vidím musím vám to trošku ozrejmiť;-)
Prvý krát som sa s ňou stretol z dôvodu toho, že som ju chcel spoznať ako človeka (prvá ženská, ktorú poznám čo pracuje vo Adobe Photoshope, Adobe Illustrator… = spoločné záujmy) a pôvodný zámer bol vytvoriť "kamarátsky vzťah". Ja som vedel, že má priateľa, ona vedela že ja mám tiež "niečo" (nemám vzťah, len randím, a randím…).
Prvé stretnutie bolo fajn, nič som nepodnikal a ani ona.
Druhé stretnutie už bolo viacej odviazané, a nejak mi vzplanula myšlienka, že by som ju mohol zbaliť do postele;-), tak som sa teda činil, a evidentne to malo účinok. No nie taký, aký som chcel. Dokonca som jej to priamo povedal, že by som ju chcel dostať do postele. Lenže ona mi odpovedala, že ona nie je "ten typ", a že nemá dôvod riskovať, podvádzať svojho partnera -> proste verná holka -> mňam…takú holku mať?! Tak som rezignoval.
Lenže potom mi začala písať tie "divné" SMS a už som vedel, že som v nej prebudil city). Napísala mi trebárs SMS: "Keby som bola voľná, tak by som chcela tvoju lásku a teba…"
Lenže ja som ju na lásku nechcel (nemám chuť ju niekomu preberať, trvalo by to dlho, a dlho by som nebol jediný muž, kto by jej chodil po gebuli, a tiež je z iného mesta…). Tak sme sa predvčerom stretli, ale tam už som išiel zo zámerom si všetko ujasniť, a opäť do dostať do statusu kamaráta, čo sa mi aj podarilo, i keď nie celkom.
Ale viem, že keby som chcel od nej lásku, tak by som ju asi získal. Lenže, na tom som ja lenivý, a dôvod prečo sa nedá so mnou dokopy, je hlavne ten, že ona býva s ním u jeho rodičov, pretože ona chodí do školy do jedného mesta, frajer býva blízko toho mesta, a ona býva ďaleko od školy, tak preto býva u neho, aby nemusela veľa dochádzať. A myslím si, že tam má určitý domov, výhodu, istotu, o ktorú by nechcela prísť kvôli mne, keďže má všetko čo potrebuje.

A myslím, že to nebola a ani nie je strata času, človek sa učí, opäť som spoznal nežné pohlavie z inej strany, trocha povyrástlo ego, mám novú kamarátku, mne to niečo dalo a nič ma to nestálo;-) Tak načo sedieť doma, keď môžem flirtovať s nejakou holkou?! :-)
Reakce na Ash #54Načítám náhled komentáře...:
A nie je to žiadna koza :-) Pokiaľ viem, tak nemá žiadnu briadku a nevydáva citoslovcia tipu: méé méé.
Je to inteligentná holka. A tá SMS: "Ľúbim ťa…" bol len akože "test", ako budem ja reagovať, i keď viem, že keby niečo necítila, tak by mi takú SMS nenapísala…

P.S.: Kurňa prečo nemám problém prinútiť holku sa do mňa zamilovať, ale dostať holku do postele áno? Asi stretávam nesprávne osoby, alebo vysielam nesprávne signály, alebo neviem…? Chcelo by to článok!!

Reakce na komentář: Hydr0gen #58Načítám náhled komentáře..., Ash #60Načítám náhled komentáře..., Mikey #63Načítám náhled komentáře...

58
Hydr0gen 09. 04. 2006 14:22

Reakce na Norwaiz #57Načítám náhled komentáře...: Myslím že na to tu něco je… Přímá metoda nebo tak nějak se to jmenuje…

Reakce na komentář: Hydr0gen #59Načítám náhled komentáře...


60
Ash 09. 04. 2006 15:36

Reakce na Norwaiz #57Načítám náhled komentáře...: Špatně si vybíráš. Aby se s Tebou holka vyspala a nezamilovala, to už musí být docela děvka.

Kozu beru zpět, přestože její citová akrobacie ve stylu "Keby som bola voľná", "Ľúbim ťa…" a pod. je opravdu "divná". Já bych váhal mezi možnostmi, že se semnou přecejen chce vyspat, a možností, že to je taková dívčí varianta odvety za to, cos jí řekl (že ji chceš jen do postele). Kupodivu bych příliš nevěřil té její …údajné lásce. Uvažovals o téhle možností? To by bylo prima, ne? Ale možná jsem jen nedůvěřivý… a nemám dost informací :-)

Hele, a stalo by se hodně, kdybys ji prostě svedl? Taková malá nehoda? Třeba by Ti to odpustila…

Reakce na komentář: Norwaiz #61Načítám náhled komentáře...

61
Norwaiz 10. 04. 2006 13:59

Reakce na Ash #60Načítám náhled komentáře...:
Ono môj svet lásky a sex-u je dosť komplikovaný! Ja by som chcel nejakú holku trebárs len na sex, ktorá nepichá s každým druhým v meste, ale takú slečnu, ktorá len má rada sex a nechce sa viazať.
Osobne si myslím, že v prvom rade by chcela odo mňa lásku, lenže to ja jej dať nechcem. V druhom rade by chcela možno sex so mnou, ale ako povedala citujem: "Nebudem to s tebou riskovať", tak si myslím, že nechce prísť o toho svojho (a všetko čo s ním súvisí).
Tú tvoju druhú možnosť, že by to bola taká menšia odplata, zavrhujem, pretože si skôr myslím, že ona chcela vedieť len ako zareagujem. Keby som zareagoval, že "Áno, páčiš sa mi, chcel by som to s tebou skúsiť, zamiloval som sa do teba…" tak určite by išla do toho so mnou…

Hele, a stalo by se hodně, kdybys ji prostě svedl? Taková malá nehoda? Třeba by Ti to odpustila…


Ono ja v tom nevidím problém ju zbaliť a dostať do postele, pripadá mi docela ľahký objekt pre mňa, len problém je v tom, že nemal by som kde s ňou stráviť tú vášnivú noc (keďže nemám vlastný byt a ona tiež nie, a niekde vonku v parku ma to neláka;-)


62
Tarta_tuning 25. 04. 2006 20:59

mas prehnanej web kamo fakt super


63
Mikey 26. 04. 2006 00:13

Reakce na Norwaiz #57Načítám náhled komentáře...: Kurňa prečo nemám problém prinútiť holku sa do mňa zamilovať, ale dostať holku do postele áno? Mam opacny problem. A to je o dost horsi…chces s nekym lasku kdo to tak brat nechce…ach jo. A to jsem myslel ze tenhle problem resi jen holky ;-)


64
Soki 29. 04. 2006 18:42

Ahoj clanek zajimavej ale nepride to ty holce trosku blbi ??

Reakce na komentář: Ash #67Načítám náhled komentáře...

65
Soki 29. 04. 2006 18:42

Ahoj clanek zajimavej ale nepride to ty holce trosku blbi ??


66
Soki 29. 04. 2006 18:43

Sorry ze sem to napsal dvakrat


67
Ash 29. 04. 2006 20:57

Reakce na Soki #64Načítám náhled komentáře...: Fakt ne :-D Asi tak stejně jako kočce přijde blbý, když jí hladíš, nebo psu, že ho drbeš.


68
Soki 29. 04. 2006 22:43

jj tak dik za odpovet


69
Norwaiz 02. 05. 2006 14:55

Cez víkend som mal 1. rande s jednou kočkou (ani neviem, kde som ju splašil;-). Bavil som sa fakt fakt squele, proste super holka (ja som tiež super;-)), no a asi tak po dvoch hodinách ma napadlo, že by sme sa mohli bozkávať, len-tak zo srandy;-) Tak sa jej pýtam:
Norwaiz: "Vieš, že podľa štatistiky sa priemerný človek bozkáva len 108 hodín z celého života?"
Ona: "To vážne?" – zamyslela sa…
Norwaiz: "No jasné, podľa mňa to je dosť málo…, nechceš tú štatistiku vylepšiť?"
Ona: Najprv sa smiala…výhovorky a tak, ale mne to nedalo, mal som strašnú chuť "komunikovať po francúzsky" a nakoniec z toho bol 15 minútový francuzák;-). Počas toho bozku som jej brázdil dlaňou po jej hrudníku;-) a neskôr držal jej vnady v mojich dlaniach;-) Za odmenu mi behala jej ruka po mojom brušku a sem-tam sa skĺzla aj do mojich nohavíc;-) (vykonala až na moje naliehanie, neskôr sa jej to zapáčilo…) Sranda bola to, že tam behala okolo nás moja bývalá (nevedel som, že pracuje v tom podniku…oops;-))
Takže aj na prvom rande sa dá slušne "dotýkať";-)

Poznámka č.1: Rozhovor je zjednodušený;-)
Poznámka č.2: Dievča malo 19 rokov, konzervatívna inteligentná panna, s nejakým partn. vzťahom (bližšie neurčila…).
Poznámka č.3: Rande trvalo 6 hodín (3 hodiny spolu v bare + 3 hodiny spolu na diskotéke) a nemalo žiadnu dohru (nebol záujem z mojej strany, bude z nej kamarátka…)
Poznámka č.4: Na druhé ráno ma neskutočne boleli čeľuste (sánka), bo počas tých 6 hodín sme sa neustále smiali a vlastne ja som hovoril o dosť viac (holt bývalý introvert;-)
Poznámka č.5: Bolo to najlepšie rande, aké som mal v živote;-)

Reakce na komentář: Ash #70Načítám náhled komentáře..., Denton #71Načítám náhled komentáře...

70
Ash 02. 05. 2006 18:51

Reakce na Norwaiz #69Načítám náhled komentáře...: Na tohle téma by mne docela zajímala jedna věc. Je to sice OT (kdyžtak mě zastřelte), ale snad to tak moc nebolí. Tebe Norwaizi chápu – ono zadaná, ty se chceš líbat ze srandy, taky to tak řekneš, bereš ji jako kamarádku atd.

Já, když už se s nějakou dívkou líbám, tak to je proto, že se mi 1) líbí, 2) mne přitahuje, 3) mám s ní i nějaké další úmysly (když budu hodně skromný, tak řekněme např. líbat se s ní ještě i příští týden, a třeba na nějakém lepším místě, než zrovna to, které tak nějak "vyšlo" na poprvé). Zkrátka, chtěl bych si to (ji) taky trochu užít v delším časovém horizontu.

Bohužel, doslova zakopávám o dívky (no ok, prostě je jich víc, než snesu), které to, že se s někým líbají, berou za jakýsi vrchol "vztahu", pak si (asi) udělají zářez, že kluka jakože ochutlany, proberou to s kámoškama, a tím věc tak říkajc považují za vyřízenou.

Co z toho maj??

Strategii "jednou a dost" naprosto nechápu. Mně přiměřené připadá (když už) tak např. "dívka na jaro", "dívka na léto", "od září do konce roku", ale takovéhle jednorázové úlety považuju doslova za ztrátu času. Protože – kde má člověk (sakra) ty baby pořád brát, žejo :-D

Dívka, o kterou trochu stojím, takovou nepotkvám každý den (ani týden, ani měsíc, spíš řádově v "letech"). Takže když ji konečně potkám, tak jedno sexy rande mi opravdu nestačí :-)

Hledal jsem důvody, jak to vlastně berou, ale bohužel – vždycky tam byla nějaké mizerná komunikační bariéra, no a znáte to. Člověk sám pořádně neví, jak se zeptat, holky zase odpovídají to své naučené, bez ohledu na otázku a tak.

Možnost, že by se jim to nelíbilo, tu jsem už vyloučil, protože zase líbat se s někým hodinu, případně 2×, když se to člověku nelíbí, tak blbé zase nejsou. Navíc – já třeba taky nejsem hned vším unešen, např. jazykem všude, no ale zas vím, že časem se to sladí, takže proč hned házet flintu do žita.

Zadaností to taky není, týká se to nezadaných dívek.

Mládí a nezkušenost taky neberu, v např. 25ti už snad trochu zhruba tuší, co chtěj.

Že by to byl vyloženě úlet a omyl taky neberu, mělo to třeba i pártýdenní předehru, takže žádné "zatmění mysli".

Nechuť se vázat budiž, to chápu, ale na druhou stranu – nabídku nevázaného užívání-si tu taky neberou :-D Ony už jsou prostě na vrcholu, jinak se to říct asi nedá. Ale jedno takové rande je přece o ničem, když vememe v úvahu další možnosti.

Tak nevím. Představa, že jsem nějakou dívku jakože svedl, a ona si to rozmyslela, to bych sice chápal, tak to už jsem také vyloučil, protože tam byla i taková, která si začla sama, bez mé iniciativy.

Pak už fakt nevím :-( Nechce nějaká dívka na toto téma napsat článek, nebo mi to nějak jinak vysvětlit ?? Byl bych jí opravdu moc vděčen. Vážně. (Pořád mi není jasné, jesli jsem já ten exot, co je mu 1rande/1skalp málo, nebo ony, protože neví, co je hezký.)

Reakce na komentář: Norwaiz #74Načítám náhled komentáře...

71
Denton 02. 05. 2006 19:44

Reakce na Norwaiz #69Načítám náhled komentáře...: Vyborny prispevek, Norwaizi, uz dlouho jsem se tady tak nepobavil! Myslim to uprimne a v dobrem :-)
(Nedavno jsem narazil taky treba na tohle :-)

Nejak mi prijde, ze vetsina chlapu, s kterejma se rozesla holka a ktery sem pisou prispevky (vcetne me :-) jsou strasne v pohode a fajn. Tak proc se s nama ty zensky teda rozchazej, sakra!!

Reakce na komentář: Ash #72Načítám náhled komentáře..., Norwaiz #75Načítám náhled komentáře...

72
Ash 02. 05. 2006 21:44

Reakce na Denton #71Načítám náhled komentáře...: Joke: Asi ženská solidarita. Chtěj, aby si užily i ostatní slepice. Když to vemeš naprosto objektivně a nezaujatě, i když třeba toužíme jen po jedné, pro jednu je nás stejně škoda… :-D

Reakce na komentář: Denton #73Načítám náhled komentáře...

73
Denton 02. 05. 2006 22:05

Reakce na Ash #72Načítám náhled komentáře...:
Diky za osvetleni :-)


74
Norwaiz 03. 05. 2006 21:07

Reakce na Ash #70Načítám náhled komentáře...:
Já, když už se s nějakou dívkou líbám, tak to je proto, že se mi 1) líbí, 2) mne přitahuje, 3) mám s ní i nějaké další úmysly (když budu hodně skromný, tak řekněme např. líbat se s ní ještě i příští týden, a třeba na nějakém lepším místě, než zrovna to, které tak nějak "vyšlo" na poprvé). Zkrátka, chtěl bych si to (ji) taky trochu užít v delším časovém horizontu.

Ty bláho, ja som na tom rovnako. Lenže toto bol špeciálny prípad: Ja som sa totiž ešte nikdy v živote neolizoval s ženskou "len tak zo srandy", tak som to chcel skúsiť. (Holt musím ešte veľa vecí dobiehať, dosť neskoro som si uvedomil, že ženy sú docela zaujímavé bytosti;-))


A k tej ich stratégií "jednou a dost"…
No myslím, že si celkom pekne a prehľadne vyvrátil všetky ich možné dôvody, no mňa napadli ešte ďaľšie:
– stavila sa s nejakou kamoškou, že sa bude s tebou olizovať
– chcela sa pre niekým úkázať
– možno sa bála, že sa budeš olizovať ty napr. s jej kamoškou od vedla, vieš ako si kamošky závidia;-)
– atď.

A nemyslím si, že u všetkých prípadoch bol dôvod rovnaký, skôr si myslím, že niekedy to bol len taký úlet, nikedy fakt dostala chuť ochutnať tvoje pery, a niekedy…….

Kurňa, ako vidím, ty aj ja robíme chybu: hľadáme v ich konaní niečo logické!!, a to je veľká chyba;-) Holt nezabúdajme, že sú to "ženy";-)

A ten článok od nejakej slečinky by sa fakt hodil, len neviem či sa chcú s nami mužmi podeliť s ich tajomstvami a s FUSOM (Frequently Used Strategies Over Male);-)

Reakce na komentář: Ash #77Načítám náhled komentáře...

75
Norwaiz 03. 05. 2006 21:08

Reakce na Denton #71Načítám náhled komentáře...:
Za málo;-) Aj nabudúce. Nabudúce možno na 1. rande skúsim nejakej holke prekúmať obsah nohavičiek, alebo ju vyzlečiem aspoň do pol pása priamo niekde v podniku;-)… a bude fun;-)

Reakce na komentář: Denton #76Načítám náhled komentáře...

76
Denton 03. 05. 2006 22:07

Reakce na Norwaiz #75Načítám náhled komentáře...:
Ale to je zase v pohode, jen kvuli mymu pobaveni se zas nemusis pretrhnout :-)


77
Ash 03. 05. 2006 22:37

Reakce na Norwaiz #74Načítám náhled komentáře...: hľadáme v ich konaní niečo logické
Pravda pravda :-) Ten poslední tvůj důvod "možno sa bála že" mě dost pobavil, díky :-) …to bude určitě vono :-)


78
Lojzik 12. 05. 2006 23:22

Ty jo fakt mrte dobry stranky :-)akorat bych doplnil ze holky maj dotyky dlani rady pokud se clovek nechova jak by dojil kravu;)proste kdyz se clovek tou dlani dotyka jako kdyz se hladi kocka..to je jemne spis bez vetsiho doteku tak se to holkam mrte libi…;)moje zkusenost..


79
Nickmaster 17. 05. 2006 20:41

Máš zase pravdu…. řek bych že je to nejlehčí způsob balení holky– pro mě každopádně, a taky je to dost častý u nich….(když někoho chtěj zbalit) …. je dobrý si takovýhle věci uvědomit…


80
Terka 18. 05. 2006 15:00

Asi tuhle webovku napíšu na plagaty a rozdám pár klukům ;-)


81
Afra 22. 05. 2006 21:33

Reakce na MINO #7Načítám náhled komentáře...: Takove misto asi neni. To vyplyne ze situace.


82
Friko 24. 05. 2006 22:41

tak o dotykoch, hmmm,
ako vidim, tak tu je zopar "vnimavych a sikovnych" chalanov, co vedia a skusaju hocico na holky, vsetka cest a poklona z mojej strany patri
Norwaiz – neviem kolko mas rokov, ale si spravny typek co vie co je to "laska" ;-)
inac z akeho mesta si??
Ash – moc riesis "jeden krat a dost", hold zivot je taky,
a vravis ze holky maju v 25 rozum??
na tuto temu som mal rozhovor so svojou tetou 28 ;o)
a ponaucenim mi bolo
"ak DAVAJU ta BER, ak BIJU tak UTEKAJ"
uzivaj si zivota, je kratky a treba ta zajtra zrazi auto,
ale tiez nechapem v com je problem ze stale iba jedno rande, a este k tomu bez kefovacky,
mohol by si mi presne popisat jedno tvoje rande, mozno najdeme chybu, alebo presedlas z holiek na hosanov :-D

citat made by Norwaiz
Kurňa, ako vidím, ty aj ja robíme chybu: hľadáme v ich konaní niečo logické!!, a to je veľká chyba;-) Holt nezabúdajme, že sú to "ženy";-)


tak a moj problem, stale robim to iste a stale to funguje,
no co mam robit,ked to funguje i ked to nerobim??
jednoducho, pri rozhovore s nejakou slecnou, asi vpolovicke zistim ze ju balim, popripade ze ju drzim za ruku,
alebo sa na mna tak "divne" usmieva, alebo ona mna drzi, v lepsom pripade za ruku, v horsom si ku mne presadne a obcas jej zbehne ruka aj tam kde by som nechcel keby som nechcel ;-)
a potom mam vizitku kurevnika a prietrtnika a Bratislava je tak mala :-(

Reakce na komentář: Norwaiz #86Načítám náhled komentáře...

83
Drajmi 25. 05. 2006 20:19

Nedávno jsem si přečetl tento článek a opravdu jsem to začal zkoušet na kamarádkách a reakce?
1. skupina – prakticky žádné
2. skupina – velice kladné, někdy i opětování doteků (ne žádné ohrabávání :-O))
Zrovna tento týden se mi stalo, že jsem chtěl jednu holčinu pohladit po vlasech, ona si toho hned nevšimla a pohodila hlavou tak zajímavě, že se mi do jejích vlasů trochu zapletla ruka – takové malé faux pas, ale s úsměvem se zvládne vše;o)


84
BZimage 27. 05. 2006 12:45

Reakce na krtek #34Načítám náhled komentáře...: Tohle byl snad Bill Gates nebo někdo z Mrkvo$oftu kdo řekl kopírujeme jenom špatné věci, ty dobré krademe. .) Alespoň se to tak traduje.


85
laci 28. 05. 2006 15:07

si hlupak ktory zavidi qvarkovy


86
Norwaiz 29. 05. 2006 14:14

Reakce na Friko #82Načítám náhled komentáře...:
Ja už som starý cap (cca 23 rôčkov budem mať…). Som z najväčšej dediny na Slovensku a volá sa Bánovce nad Bebravou;-)


87
max 21. 06. 2006 21:36

chtěl sem se zepta jestli nemáš nějakou radu jak se odhodlat k tomu abych vůbec tý holce tý vlysi odělal nebo jí vzal za ruku.to mi celekm dělá taky problém.tak jestli bys mi něco mohl navrhnout.díky

Reakce na komentář: Mikey #88Načítám náhled komentáře..., def #89Načítám náhled komentáře...

88
Mikey 21. 06. 2006 21:37

Reakce na max #87Načítám náhled komentáře...: Nejsi sám komu to dělá problém :-)


89
def 21. 06. 2006 22:59

Reakce na max #87Načítám náhled komentáře...: To vubec neres. Udelej to jaky kdybys ty vlasy odhrnoval sam sobe. Naprosto mimodek, bez nejakeho soustredeni ci planovani, normalne behem rozhovoru. Staci jeden, dva doteky behem celeho vecera, ktere zdanlive nic neznamenaji.
Na to odhodlani se neda snad nic navrhnout, nez se nebat. Odvaha a sebevedomi…porad dokola…


90
Norwaiz 22. 06. 2006 22:49

V nemenovanom bare, v nemenovaný deň, na nemenovanom mieste sedím zo slečnou (oproti jej kamaráti), s ktorou som sa zoznámil práve tam, zrazu dostávam chuť na jej krásny chrbát, nežne sa približujem, začínam hľadiť, behám po chrbáte, užívam si jej pokožku a zrazu sa ma pýta (som sa jej ani nečudoval – cudzí chlap ju ošaháva ;-)

Ona: Čo tým sleduješ?
Norwaiz: Nesledujem tým nič, mám rád ženskú pokožku.
Ona: Hmm
Norwaiz: Pre mna je to príjemné, ja si to užívam…
Ona: (ticho)
Norwaiz: Ak ti to je nepríjemné, tak prestanem…
Ona: (ticho – úsmev)
Norwaiz: (pokračujem…)

Pozn. Škoda, že ju už asi nikdy neuvidím;-)

Reakce na komentář: Liquid #97Načítám náhled komentáře...

91
vector 01. 07. 2006 12:13

Reakce na nepoucitelny #18Načítám náhled komentáře...: Milý Nepoučitelný
Jak jistě víš, život je neskutečně pestrý a pro každou situaci nabízí příliš mnoho různých způsobů řešení. Pokud zůstaneme u tématu kterému se věnuje tento web, musíš sám přiznat, že je zde snad nekonečné spektrum různých směrů, kterými se můžeme ubírat. Nespíše je potřeba připomenout, že každý člověk je originální a má vlohy/talent pro něco jiného než ostatní.
Jsou lidé kteří nejsou ke svému životu lhostejní a pochopili, že "než na všechno přijít sám" a ztrácet nejen čas (když je život tak krátký), tak se vyplatí získat radu u těch, kteří již danou zkušenosti prošli a znají řešení.
Děkovné komentáře, na které narážíš, píšou ti, kterým tyto informace pohohly najít správný SMĚR v tomto složitém tématu. Pokud patříš mezi těch málo, co nepotřebuji pomoc, neprojevuj svou duševní nevyzrálost tímto nejmizernejším způsobem, jako je urážení druhých!


92
Jaroslav Svěcený 06. 07. 2006 17:27

jako já nejsem ošklivý, ale na moji vysněnou holku by mi nepomohla ani svěcená…


93
tereza 06. 07. 2006 18:12

kluci,čtětě,čtětě…..jn tak dal!vsechno co sem tu precetla 100%funguje tak to vyzkousejte!


94
terka 06. 07. 2006 18:14

kluci jen tak dal…!fakt to funguje!


95
Radek 07. 07. 2006 21:57

Docela bych potřeboval radu. Mám kamarádku, která si doslova vyžaduje moje doteky. Jak tomu mám rozumět? Dělá to tímhle stylem:
Ona: To mě ale kručí v břiše. Půjdu se najíst.
Já: Jojo, slyším to až sem.
Ona (poodrhne si tričko): Ale fakt ukrutně. Šáhni si.
Já (opatrně přiložím prsty): Nojo.
Ona (vezme moji ruku a doslova mi přitiskne prsty): Teď to ucítíš pořádně.

Co si o tom myslíte?

Reakce na komentář: Norwaiz #98Načítám náhled komentáře...

96
Liquid 13. 07. 2006 11:48

Reakce na Karmen #28Načítám náhled komentáře...: Určitě ti nemůžu vyvrátit to, co jsi napsala. Někdy to s náma neni vůbec lehký, to si i "my" musíme přiznat, co chlapy? :-) Ale myslím, že "brečíš" na špatném rameni. Jak jsi sama zjistila, tenhle web je pro kluky, částečně možná i pro holky. Ale podle mého názoru, nemůžeš chtít po chlapovi, aby ti radil jak na nás, asi mi většina z vás rozumí, co tim myslim. Jde o to, že Qark zde uvádí vlastní zkušenosti, vlastní názory a proto si myslim, že pokud "vy", jako ženy máte zájem o podobný webík, který je mimochodem fakt povedený :-), měla by ho vést také žena(slečna) :-), která má podobné zkušenosti(své) s námi a měla by vám radit, pokud se to tak dá nazvat :-) také žena. Alespoň takový je můj názor, co myslíte pánove? :-)


97
Liquid 13. 07. 2006 11:50

Reakce na Norwaiz #90Načítám náhled komentáře...: Hezký příběh… Třeba se ti poštěstí, a znovu se s ní potkáš :-) Držim palce, a dej vědět, kdyby přece… :-) Myslím že nebudu sám, koho by zajímalo pokračování :-)


98
Norwaiz 14. 07. 2006 11:16

Reakce na Radek #95Načítám náhled komentáře...: S kamarátkami sa dajú robiť rôzne veci takmer bez následkov ;-) Niekedy majú kamarátka ku kamarátom omnoho bližšie než ku svojmu partnerovi. Ja takéto veci beriem ako normálnu vec, nehľadám za tým nič, pretože viem, že s mojej kamarátky nikdy nebude a ani nechcem aby bola niečo viac;-)


99
a 14. 07. 2006 20:04

zajímavý, funguje to!! jedna holka mi rekla ze se mnou chodit nebude, protoze ma jinyho a chodi spolu uz dlouho. pak sem ji hladil podle vasich rad a ona najednou zacala silet, libala se se mnou a podobne…
Diky Vám!! :-)


100
BeNnItO 17. 07. 2006 11:22

Tohle nevyzkoušet, tak asi nejsem v pořádku. To je skvělej článek. Dost mě poučil. Moc dík.


101
adélka 05. 08. 2006 16:27

a kam šahat klukum se dozvim kde? :-D


102
kendi 11. 08. 2006 20:59

Jo jo! Kluci, tenhle článek si přečtěte! Holky zbožňují dotyky – lehké, jemné! Dejte si záležet… :-)

Reakce na komentář: Faithful #103Načítám náhled komentáře...

103
Faithful 14. 08. 2006 14:57

Reakce na kendi #102Načítám náhled komentáře...: Ja bys spir rek ze u holek plati prima umernost – cim vic platis, tim vic se muzes dotikat :-O/

Reakce na komentář: faithful #104Načítám náhled komentáře...

104
faithful 14. 08. 2006 14:58

Reakce na Faithful #103Načítám náhled komentáře...: Ehm dotykat

Reakce na komentář: BERmaestro #105Načítám náhled komentáře...

105
BERmaestro 14. 08. 2006 17:20

Reakce na faithful #104Načítám náhled komentáře...: zajimavý postřeh…

Reakce na komentář: Faithful #106Načítám náhled komentáře...

106
Faithful 15. 08. 2006 08:14

Reakce na BERmaestro #105Načítám náhled komentáře...: Reality Bites.


107
bus 15. 08. 2006 11:19

Po zkušenostech jsem si vypracoval takový algoritmus doteků, jak by to mohlo po sobě jít, pochopitelně lze podle situace měnit, zatím funguje! Ale doteky, pohlazování mají ženy obecně rády. Zkuste pokus :-Po napití postav svoji skleničku těsně vedle její – odsune?, ne – pak se dotýkej jejích prstů.


108
igi 15. 08. 2006 11:24

Bus, dobry napad :-D
Robil som taky nenapadny prieskum na nete (icq), a zistil som ze niektorym babam sa to paci (doslova: "niekedy staci ked ma chyti za ruku") a niektorym nie ("dala by som mu facku"). Takze asi treba zacat rukami, za to mi snad nijaka facku neda, a ked sa jej to paci, tak pokracovat…

Reakce na komentář: bus #109Načítám náhled komentáře...

109
bus 15. 08. 2006 13:18

Reakce na igi #108Načítám náhled komentáře...: Facka, no a co čekáš, když se jen zeptáš, co ti na to má říct? Je třeba konat. Dnes ráno vyzkoušeno na ženě, kterou jsem dosud jen zdravil, nechala se podotýkat a je pozvání na kafe. Zpočátku takové letmé dotyky, jakoby nechtěné, neúmyslné. A naslouchat, politovat!! To je umění. Pozvání využiju.

Reakce na komentář: igi #110Načítám náhled komentáře...

110
igi 16. 08. 2006 09:07

Reakce na bus #109Načítám náhled komentáře...:
No asi mas pravdu v tom, ze vyskusat to priamo v terene dava objektivnejsie zavery :-D
No ale ked uz mam tie holky na chate, tak sa spytam, ne? Aspon zistim co si myslia (to sice neni to iste ako to, co potom robia, ale aspon mam predstavu). Inak dik vsetkym co to skusaju za postrehy, ja momentalne akosi nemam na kom to skusat… take hluche obdobie… :-(


111
Jirka 21. 08. 2006 11:05

Je to super.Opravdu to funguje.Mnoho se změnilo.Moc ti děkuju.Mám navrch před klukama.Dřív mně moc holek nechtělo ale teď je to o mnoho lepší.Všichni kluci by se to měli naučit.


112
Caeli 30. 08. 2006 23:38

Jasně, že to funguje..Letmý dotek, pohlazení… A hlavně ty vlasy z čela…. Jo, ON to umí…. :-) A nejlepší… Odhrnul mně vlásky z čela a řekl moje jméno…V tu chvílu bych byla jeho, kdyby jen trošku chtěl…. :-(


113
On 05. 09. 2006 17:14

Různé hlazení jsem zkoušel se svojí starší ségrou.Holky maj rádi dotyky.Bylo jí to hodně příjemné,dokonce mi dovolila,abych jí laskal mezi nohama.

Reakce na komentář: Denton #114Načítám náhled komentáře...

114
Denton 05. 09. 2006 18:57

Reakce na On #113Načítám náhled komentáře...:
Uzasny…. Na babicku jsi to nezkousel?


115
Já já a já 24. 09. 2006 15:40

Zajímavé a pravdivé… jen nechápu, jak může Qark psát o něžných zamilovaných dotecích a hned vedle napsat "holka na jednu noc" o tom, jak jí kluk má napovídat všechno možné a ráno zdrhnout… Trochu rozdvojená osobnost, nezdá se vám?

Reakce na komentář: grande #119Načítám náhled komentáře...

116
johny 24. 09. 2006 23:39

idealni prvni dotyk je kdyz treba dete do dveri a holka de prvni, je to takovy nenuceny a poznate jestli se to holce libi nebo ne;)


117
Hcam 28. 09. 2006 09:53

Zajímavej článek :-)

Reakce na komentář: hmm #118Načítám náhled komentáře...

118
hmm 01. 10. 2006 17:34

Reakce na Hcam #117Načítám náhled komentáře...: suhlasim, članek je to skvelej a poučnej mnoho lidí by si z toho mělo vzít ponaučení místo kritizovaní, to nemluvím jen o tomhle članku ale i o ostatnich na tehle stránce!


119
grande 05. 10. 2006 20:14

Reakce na Já já a já #115Načítám náhled komentáře...:

ale prosím ťa ty rozdvojená osobnosť, ved to čo si napísal je niečo rozdvojené u teba – to ako keby si napísal ako môžu v obchode predávať kondomy a vedla toho plienky pre deti – tak sa vyjadruje ku všetkým témam a situáciam nie ?


120
Rachel 27. 10. 2006 14:32

Ještě připomínám pomáhání dívce do kabátu (tedy – jestli se taková stromódnost ještě provozuje – ale měla by!), při tom se dá i tak trochu zezadu obejmout a do vlásků dýchnout (pokud ovšem dotyčná není o hlavu větší) :-)

A někoho tu zajímala strategie "jednou a dost"? Možná je to tím, že dívkám je líbání moc příjemné, pro ně je to to nezávazné užívání, a tím to skončí – možná víc dívek, než si myslíte, má zábrany v tom směru, že jen pro zábavu by se s někým nevyspaly. Přeci jen to berou trochu jinak, než kluci (jistě, jsou i holky, co si "užívají" se vším všudy,ale je jich určitě míň). Ale líbat se pro zábavu – to je snadné a ne tak riskantní. To jde, dokonce i když je dívka zadaná.


121
fanda 04. 11. 2006 22:23

fakt supr clanek hned to vyskousim.fanda15


122
Pata 10. 11. 2006 13:12

moc dobrej clanek jen tak dal chlape vsechna cest


123
*UN1QU3* 19. 11. 2006 12:55

Ahojec lidi qark má moc pěkný texty a tak se chci zeptat qarka-kolik ti je? zajímalo by mě v kolika letech máš tolik zkušeností že by se daly krájet.. díky za odpověď


124
Kanja 19. 11. 2006 18:53

Teda tak to je prima – teda myslím, že na mě by to teda určitě zabralo. A jak tam je napsáno, že se holky hodně dotýkaj kámošek, nejdřív jsem samozřejmě v duchu protestovala. Ale potom mi teprve došlo, že to je vlastně pravda. Vždyť já úplně normálně kámošce poodhrnu pramen z očí, chytnem se za ruku. Ten článek je fakt dobrej.
Navíc, nejsem sama kdo si to myslí,kámošky jsou na tom stejně – nám vážně celkem chybí takový to mazlení. Prostě dotýkání… ;-P


125
Evka 21. 11. 2006 20:27

Reakce na kačenka #23Načítám náhled komentáře...: musím souhlasit… :-)


126
Kaajii 27. 11. 2006 23:41

Reakce na Qark #8Načítám náhled komentáře...: psat podobny clanky by me taky bavilo….ale kdyz na to ma prijit realne,tak sem stejne v haji a nevim co delat-zvlastní…..A muzu se zeptat kolik ti je let?Zajimalo by me z jakyho pohledu je to bráno….Diky


127
niekto 18. 01. 2007 23:03

Reakce na Janinka #26Načítám náhled komentáře...: ono myslim si ze kluci maji balit holky, i kdyz je to i opacne. a ked je tak je mala sanca ze holka kluka nezbali, ne???


128
orbi 22. 01. 2007 10:08

noo, trosku som skumal a zistil som ze ono to FUNGUJEEEE :-D Vdaka ti o velky Qark a napis este nieco ;-)


129
Igor 09. 02. 2007 00:52

Qarku ty mne prekvapujes respekt
jses fakt dobrej ve stazich

Reakce na komentář: Lonely One :P #131Načítám náhled komentáře...

130
Erika 19. 02. 2007 13:24

nemůžu dosáhnou orgasmu. co mám dělat?

Reakce na komentář: Lonely One :P #131Načítám náhled komentáře..., Honza #132Načítám náhled komentáře...

131
Lonely One :P 19. 02. 2007 18:46

Reakce na Igor #129Načítám náhled komentáře...: Joooo na stahovani to je Qark machr :-D
Reakce na Erika #130Načítám náhled komentáře...: No, zalezi na partnerovi :-) A jestli ti to nejde ani kdyz si to delas sama, tak bych to tipoval na to, ze se nedokazes uvolnit, dost….


132
Honza 19. 02. 2007 19:43

Reakce na Erika #130Načítám náhled komentáře...: Zavolat mi =)


133
LUCKA 24. 05. 2007 16:17

skvělej článek ale dejte si pozor…to s tou halenkou…že reknete že ma hezkou halenku a přejedete po ní prsky mi přijde trošinku teplý…ale jinak ostatní je moc užitečné hlavně to upravování to udelá dojem….


134
Vendula 21. 06. 2007 15:21

Qarku, musím říct, že jsi lišák. :-) Asi jsem se právě vrhla do jámy lvové, ale nedalo mi to nereagovat. Vzpomněla jsem si totiž na jedno velmi velmi vydařené rande. Ten hoch snad celou noc studoval tvou "příručku". :-)
Nevím, jestli jsem potěšená nebo zhrozená (pocity jsou hodně smíšené), každopádně mi lichotí, že se kolem balení holek nadělá tolik humbuku…který má navíc často velmi pozitivní efekty. :-)
Přeju hezký den.


135
Jonas 26. 06. 2007 17:47

ja nevím :-D ja to dělám, kdy se to hodí.. nic trenovat nemusim.. dělal sem to dycky tagže.. nic novýho pod sluncem.. ale dobrý je že aspoň vim že su na nejlepší cestě.. ale něžné pohlazení po prsu taky nemusi být na škodu ne?? holky bývaj hodně citlivý na takových místech jako jsou bradavky.. a když mě připadá že se holka nudí.. tak ji polechtám v podpaží :-) zasměje se a jedem dál :-)


136
anti 18. 07. 2007 13:01

Quarku mozna by nebylo na skodu sem jeste doplnit par radku o tom, ze kdyz se holky dotknu, tak ona mi to muze oplatit. Mne blbcovi to samozrejme nedocvaklo a s tou chudinkou to tak skublo a ten vyraz v obliceji uz bych nechtel videt.


137
Pepa 24. 09. 2007 15:55

No to teda cumim ,vetsinu toho znam ,ale je zde par vecicek ktere urcite vyzkousim.


138
alex 25. 09. 2007 15:46

ja mam holku bez toho pitomiho clanku reknu hnus


139
Lada 15. 01. 2008 07:08

Dotýkejte se ze zvědavosti, ne z nadrženosti. – Nejduležitější část článku :-D


140
Dave 02. 03. 2008 13:21

Tip: Pokud bude možnost (např. jí chcete vráti vlasy za ucho, které jí padají do očí), zkuste se holky JEMNĚ prstem Dotknout její tváře. Je jí to příjemné. A zabírá to. A nezapomínejte se jí koukat do očí :-)


141
lykbery 16. 06. 2008 19:07

ahoj mám holku a nevim jak pokročit dál.já se bojím že kdyš na nu sáhnu že se třeba lekne nebo tak něco


142
Ivosek.... 24. 06. 2008 07:11

Holka je jako pes… doufám že se dámy neurazí..

Pes nejvíce nevníma to že ho pochvalite… že mu dáte sladkost… ale že ho pohladite…. doteky jsou věc kterou lidé nejvíce vnímají… i když dělají třeba že ne….


143
Ewa 27. 06. 2008 18:21

Musím říct, že souhlasím do slova….miluju oční kontakty a dotýkání se…ale málo který chlap to umí :-( …doporučuji každemu…když tohle nekdo umí já osobně neodolám… :-)

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.