QARK.net — Jak se stát pravým chlapem
Jak se stát pravým chlapem

Jak se stát pravým chlapem

Jestli čekáte návod, který z vás přes noc udělá skvělého chlapa, tak ani nečtěte dál. Byli byste zbytečně zklamaní. Tohle čtení vás nenaučí drsně se chovat, pořádně prdět, ani vypít víc piv. Nebudu to totiž mluvit o pravém muži z pohledu chlapů, ale podívám se trošku pod pokličku ženské touhy a fantazie.


Nejdůležitější, ženami požadovaná vlastnost správného muže, je sebevědomí. Všechny ženy chtějí sebevědomé muže. Kdyby si holky mohly skočit pro chlapa do obchodu, tak by se asi popraly o sebevědomé, chytré a vtipné muže, kteří mají charisma a osobnost. Než by však zaplatily, tak by si je nejprve vzaly domů na zkušební dobu, aby otestovaly jestli umějí naslouchat, poradit si v obtížných chvílích, být něžní a zároveň i chlapsky drsní. V měsíční zkušební době by jim ideální chlap vařil, nosil květiny a chodil s nimi do divadla. Večer by je u televize něžně laskal a hladil, nebo by poslouchal jejich problémy. V noci by usínaly na jeho silných pažích, v láskyplném objetí.

A co by se s ideálním mužem stalo za měsíc? To co s každým hodným chlapem, který kdy zkusil splnit ženě všechna přání. Vrátily by ho do obchodu, nebo ho opustily kvůli jinému, který by si dělal co chce, občas by na ně zakřičel, pustil si fotbal a otevřel pivko, zatímco ony by si utíkaly na něj stěžovat kamarádce.

Zdá se vám to přitažené za vlasy? Ale kdepak, taková je realita. Správný chlap prostě nedělá všecko co si žena přeje. Hodného hlupáčka si žádná vážit nebude. Nechci tím říct, že máte být na ženu hrubí, to v žádném případě. Jen byste jí neměli plnit všecky její rozmary.

Správný chlap je podobný tomu, kterého by si ženy podvědomě chtěly koupit v pomyslném obchodě. Jen to má jeden malý háček. Žádná z těch ideálních vlastností nesmí být extrémní. Nejlepší je všeho s mírou.

Když se tohle naučíte, tak se stanete tím pravým chlapem, který je sebevědomý, milý, ale i chlapsky tvrdý a rázný. Stanete se osobností, která má svoji cenu a dokáže si prosadit svoje.



A já utíkám s kamarádem na pivo, které jsem včera odřekl kvůli romantické večeři. Přítelkyně mi sice cosi vykládá o tom, že si zase uděláme společný večer, ať to pivo zruším, že jí udělám radost. Ale… však víte ;-)

Qark | 09. 04. 2005 23:15 | Komentáře: 82 | ::O mužích


Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
Navi 10. 04. 2005 04:31

jen ne tu veceri jdi – jeste 3–4×, ona utece za jinym a ty budes mit na pivo zbytek zivota :-)

ale s clankem souhlasim – trvalo mi zatracene dlouho, nez jsem tuhle jejich "lez" prokouknul…

Reakce na komentář: Qark #2Načítám náhled komentáře...

2
Qark url 10. 04. 2005 12:47

Reakce na Navi #1Načítám náhled komentáře...: Vsak ten zaver jsem myslel tak, ze na veceri jsem byl vcera a dneska jdu na pivko. Proste vcera jsem udelal ustupek, odrekl pivo a sel na romantickou veceri, ale to neznamena, ze to tak bude automaticky porad.


3
Keyoke 10. 04. 2005 22:39

Quarku, pod tohle se podepisuju. :-) Obvykle jsem za toho hodnyho idiota, kteryho maji holky za sqelyho kamarada, ale chodit budou radsi s jinym a se mnou pak resit problemy jejich vztahu. Nastesti jsem ale nasel slecnu, ktera je naprosto uzasna a vsechnu tu peci nebere vubec jako samozrejmost a je za ni vdecna a oplaci ji stejne tak nazpet. Preju vsem, aby si nasli taky tu svoji *dokonalou* polovicku. ;-)

Reakce na komentář: Karotka #21Načítám náhled komentáře..., k.eight.a #34Načítám náhled komentáře..., xxx #61Načítám náhled komentáře..., pavel #64Načítám náhled komentáře...

4
LaCo 16. 04. 2005 23:26

Ahoj Quarku. Precet jsem toho od tebe spoustu a s vetsinou souhlasim. Az ted me napadlo projevist se. Mluvis mi z duse i timhle clankem. Na tohohle troubu jsem doplatil a budu se snazit, abych jim priste uz nebyl. Obcas uprednostnit sebe pred partnerkou…


5
LaCo 16. 04. 2005 23:35

jo a sorry za zprzneni nicku Qarku :-)

Reakce na komentář: Qark #6Načítám náhled komentáře...

6
Qark url 16. 04. 2005 23:49

Reakce na LaCo #5Načítám náhled komentáře...: No nejsi sam, kdo tam pridava to "U". Ani nevim co k tomu lidi vede :-)

Reakce na komentář: GRF #41Načítám náhled komentáře...

7
Ash 17. 04. 2005 09:18

To dělá těch skoro 5 milionů příznivců quarka…
[ GoogleBATTLE ] hodně piš ;-) za chvíli je převálcuješ.


8
Ash 17. 04. 2005 09:23

Qarku htmlspecialchartizuj výstup pro poslední komtáře… de well-formedizoval jsem ti web :-(

Reakce na komentář: Qark #9Načítám náhled komentáře...

9
Qark url 17. 04. 2005 13:06

Reakce na Ash #8Načítám náhled komentáře...: Díky. htmlspecialchars samozřejmě používám. Ta chyba tam byla proto, že mám naboku těch posledních pět komentářů a odstraňuji v nich na výstupu odpovědi [cislo] na předchozí komentáře a potom používám strip_tags.
Jenže ouha, tím tvým [ <odkaz> ] se to celé neprovedlo a odstranila se závorka, ale ne odkaz. Zamotané, ale je to tak. Chyba byla ze jsem nepoužil funkci preg_replace, ale měl tam stupidní str_replace. Teď už je to opraveno. Takže ještě jednou díky.

Reakce na komentář: Ash #10Načítám náhled komentáře...

10
Ash 18. 04. 2005 00:32

Off Topic: Reakce na Qark #9Načítám náhled komentáře...: No fak je, že já se trošku bál, když jsem to [ <odkaz> ] odesílal.

On Topic: Slyšel jsem, že pravej chlap :-) považuje za bezpečné pořadí htmlspecialchars(strip_tags(strip_mybrackettags(chytrejsi_substr($message))));
tedy htmlspecialchars každopádně až naposled (a pak zavřít oči, na nic nesahat a rychle to poslat to na výstup, že :-), aby to bylo 100%.


11
mike 04. 10. 2005 05:35

Qarku – musím říct bez jakýkoliv nadsázky, že to máš – co se týče žen a dívek – v hlavě velmi dobře srovnaný. A dodávám, že i když jsem například výše uvedené (ale v jiném "balení") už někde slyšel nebo četl, tak teprve tvé podání mne zaujalo a silně oslovilo i tak nějak podprahově – to znamená, že se v tý mý palici konečně rozsvítilo. Dík!!


12
Jirka 17. 10. 2005 14:02

Piva se nikdo nevzdávejte. Myslím tedy piva v hospodě. Někteří nešťastníci přistoupili na zdánlivý kompromis, že jim ženská kupuje doma lahváče a oni je ucucávají u televize. Fuj. Rozhodně si už na začátku vztahu vybojujte svůj volný čas se kterým můžete libovolně nakládat. A čím více, tím lépe. Pokud si partnerka zvykne, že chodíte třikrát týdně s partou na pivo, tak se to naučí akceptovat. Pokud však budete chtít vyrazit pouze 1 – 2× měsíčně, tak s tím budete mít neustále problémy.


13
Fish 21. 10. 2005 18:19

čus Qarku tak mě napadá nejsi přeoperovaná ženská :-)
jakto že vždycky víš jak holky myslej, dyť pochopit ženský myšlení je dost obtížný ne

Reakce na komentář: Merffyss #48Načítám náhled komentáře...

14
zivot 29. 10. 2005 07:06

Dal jsem své vysněné ženě v´še. lásku, něhu porozumení,zařídil ji byt.OPESTIL JSM JI, Trápím se, ale memohu s ní být, proto, že to vím, že ns to nemohu zapomenout, jak si psala z mé postele z jinými atd. Rozvedl jsem se a všechno ztratil. Nemám už proč dál žít.
Už jsem prožil hodně a nic mš tady nedrží. Jen teď premýšlm jak. Nechci demonstrovat, chci aby se mi to povedlo.Mám hodně peněz, ale jsou me k ničemu. Loučím se,,

Reakce na komentář: Ash #15Načítám náhled komentáře..., Qark #16Načítám náhled komentáře..., Fish #17Načítám náhled komentáře..., Portio #20Načítám náhled komentáře...

15
Ash 29. 10. 2005 10:13

Reakce na zivot #14Načítám náhled komentáře...: Ježiši takový krásný prodloužený víkend a s nešťastníkama se nám tu roztrhl pytel!

Megalo promiň – je dopoledne a já mám před sebou celý den. Dlužno ríct, že velmi hezký den, byť jeho náplň bude poměrně všední a zavání prací. Fakt také je, že ho nebudu s nikým sdílet. Ono – konec konců je to MŮJ den, že. Je celý celičký jenom MŮJ MŮJ MŮJ. Vím, zní to hamižně, tak promiň. Ale dnešek nemám v úmyslu nikomu věnovat. Vlastně ani ještě přesně nevím, co mne dneska čeká, takže se i nechám trochu překvapit.

Jak už jsem tady někde psal, partneři mají velkou schopnost zabírat nám život. Pokud nyní najednou partnerku nemáš, je logické, že je tvůj život malinkej a slabej. Je to malej chudáček, kterej je vysílenej a žízní. Žízní po své někdejší velikosti. Než ses narodil, vychodil nějakou tu školu, něco i odpracoval, bavil se, prožil spoustu dní, tak Ti to dalo docela zabrat. Nebylo to vůbec jednoduché. To všechno Tvůj život naplňovalo a obohacovalo. Pak přišla partnerka, zaměřil ses 100% na jednu holku. Teď odešla. Co by podle Tebe asi mělo logicky následovat?

Teď, příteli, musíš dát svému malinkému životu napít. Jdi se podívat, co je kde hezké. Co kde nového postavili, zatímco jsi spal. Co kde vyrostlo. Užij si to TY. TY sám, osobně. Nezapomeň koukat i po holkách, některé jsou docela kus ;-) Je TOLIK věcí, o kterých VŮBEC NIC nevíš. Jestli máš pocit, žes toho "hodně prožil", tak bohužel. Prožils prd, to mi věř. O životě NIC NEVÍŠ. Buť rád, že máš teď víc času o něm něco zjistit.

Na podzim má depku taky každej trouba. A eště k tomu napíše, že má hodně peněz. Blbec. Jestli chce nějakou konkrétní životní náplň, mile rád se mu o ní postarám. Dalším krokem v jeho životě by mohl být bankovní převod :-D Nemá každej hodně peněz, a taky je živ. Pořád je proč žít. I kdyby měl člověk "jenom" vydělávat peníze pro sirotky.


16
Qark url 29. 10. 2005 23:41

Reakce na zivot #14Načítám náhled komentáře...: Pravidlo číslo jedna: Nepij alkohol, když máš náběh na deprese. Alkohol prohlubuje deprese, ničí tě a zahání do lítostivých stavů. Přestaň pít, bude ti líp.
Pravidlo číslo dva: Máš-li problém, na který sám nestačíš, někomu se svěř a popovídej si o něm. Nemáš-li takového kamaráda seber se, vyběhni z baráku a utíkej kam až to půjde, po cestě klidně můžeš sprostě řvát, prostě cokoliv. Uvidíš, že po pár metrech tě to přejde, zastavíš se a začneš se smát sám sobě.
Pravidlo číslo tři: Nebuď sám. Někam zajdi a buď mezi lidmi.

Kecy o tom, že život je k ničemu a že nemá smysl, poslouchat nemíním, jsou to jen řeči lidí, kteří se litují a sami nechtějí nic řešit. Člověk, který svůj problém řešit chce, tak se chová jinak. Nechlastá, nelituje se.. nepláče nad sebou. Řeší ho. Jestli si myslíš, že jsi jedinej člověk, kterej má na tomto světě problém, tak jsi na omylu. Na světě je mnohem víc lidí, kteří mají horší problémy než ty, jen se hloupě nelitují. Začni žít a přestaň chlastat. Dostaneš úplně jinej nadhled nad věcí.


17
Fish 30. 10. 2005 17:56

Reakce na zivot #14Načítám náhled komentáře...: myslim si že to psal nalitej :-)

Reakce na komentář: OKi98 #19Načítám náhled komentáře...

18
nicco 30. 10. 2005 23:15

rozumim mu, je to pro neho tezke…ale casem na to prijde, kazdy na to prisel :-), zivot jde daaaaal a kdyz se kolem sebe podivas, "zivote", tak ma cenu zit. Ja zazil neco podobneho, topil se v alkoholu a depresich nez jsem prisel na to, ze to nikam nevede, holek, zen, pani a nevim ceho vseho je kolem hromada. Jen se zacni divat kolem sebe a zjistis, ze to jde. Vzpomen si na ni, ale uz se neohlizej. Pozvi nejakou znamou na kafe a uvidis jak ti bude lip… :-). Vim o cem mluvim :-). Drzim ti palce. A jak rika Qark…nechlastej!!! Je to k hounu :-).


19
OKi98 30. 10. 2005 23:20

Reakce na Fish #17Načítám náhled komentáře...: :-) super reakce. gj


20
Portio 04. 11. 2005 16:22

Reakce na zivot #14Načítám náhled komentáře...: tak jo, mam napad. domluvime se, ty vezmes svoje auto a ja moje a udelame falesnou dopravni nehodu. ty narazis ve velky rychlosti do me nebo ja do tebe, to uz je jedno. nebude to aspon vypadat tak trapne jako sebevrazda. co ty na to, mam s tebou pocitat?
BTW predtim bysme mohli zajet jeste nekam do stacionare, treba by nas to jeste preslo, ale nevim no…


21
Karotka 06. 11. 2005 09:57

Reakce na Keyoke #3Načítám náhled komentáře...: a kde, taky chci jednu .)

Reakce na komentář: k.eight.a #34Načítám náhled komentáře...

22
Klery 07. 11. 2005 20:26

V článku je jistě velký kus pravdy. Přiblížím ovšem svůj pohled z druhé strany. Rad na téma, jak mají být kluci drsní, sebevědomí a nenechat ze sebe dělat hodného hlupáčka, je plný internet. Už pár let ale na svém okolí pozoruju, že naprostá většina kluků rady tohoto typu dokážou dotáhnout do "dokonalosti". Domněnka, že "budu co nejvzácnější a nejdůležitější a ona se mě nepustí hodně dlouho", je většinou chybná a nejpozději za měsíc má slečna takového chování dost. Naprostá většina kluků totiž nedokáže udělat kompromis.
Co se týče mě, tak nejsem na žádné "dělání se vzácným" u chlapů zvědavá. Alespoň ne v tom smyslu, co předvádějí polovičky mých známých a kamarádek, kteří si myslí, že týdenní nezavolání a rušení schůzek kvůli hospodě z nich dělá pravého chlapa, po kterém se žena usouží.
Klukům bych poradila, aby se chovali přirozeně a ne podle nějakých návodů, jak se stát pravým chlapem. (nic ve zlém) A jestli se s váma slečna rozešla proto, že jste byli prý moc hodní, tak si buďte jisti, že na vás někde čeká ta, která si toho bude naopak vážit.

Reakce na komentář: já #42Načítám náhled komentáře..., Lalin #50Načítám náhled komentáře..., lálin #51Načítám náhled komentáře...

23
Viktor 23. 11. 2005 00:48

no jasny, je hodne pravdy na tom, ze naivni blbecek vetsinou zustane stat stranou (clovek na to prichazi dnes a denne). Jak se rika "pokud zenu aspon dvakrat do tydne nezbijes, utece Ti" :-) Posledni dny nad tim hodne premyslim, protoze jsem se setkal ze strany nekterych holek s tak drsnym a nepochopitelnym jednanim ze me to zase dovedlo k myslenkam, co vlastne ty zensky od tech chlapu chcou.

Pred asi dvema dny jsem ale potkal jednu kamaradku, ktera je strasne hodna a takova duveriva/naivni, .. neni hloupa, to ne! No a vzpomnel jsem si na jejiho kluka, je to uplne stejny pripad. Je to takovy dobrak, naivka. Zadny egocentricky drsnak. Ale funguje to! A jde to v pohode, vim ze ty dva by hned tak nekdo od sebe neroztrhl…

Tak snad jen bych tim chtel dodat nadeji vam vsem, co nemate zaludek na to, aby jste si nad holkou dokazovali nadrazenost proste jen proto, aby k vam vzhlizela a neutekla za jinym "drsnakem"… Dobra holka si vas bude vazit pro uplne jine veci. Skoda ze tech takto dobrych je zatracene malo.

Jinak skvely projekt, tyhle stranky…

Reakce na komentář: Karotka #24Načítám náhled komentáře...

24
Karotka 23. 11. 2005 12:43

Reakce na Viktor #23Načítám náhled komentáře...: dobrých, nebo a to asi spíše dospělých, protože to přichází většinou s věkem a zkušenostmi, aby si vážila člověka jaký je a co dělá, než hledala a vypichovala chyby co dělá


25
Karotka 23. 11. 2005 12:50

v jedne knize jsem našel, že si hodně lidí trěba myslí, že:

Opravdový muž je pouze, když je drsný a chlapácký.

Tyrani se tak chovají jen proto, aby vypadali jako chlapi.

A to je velmi smutné :-(


26
Phere 24. 11. 2005 18:11

Ano! Ano! Ano! Tak vskutku vypadá popis správnýho chlapa! Musíme to všechny přiznat, že po takovém opravdu toužíme.. :-)


27
Eva 10. 12. 2005 19:40

Mluvím za holky – nebuďte hodní hoši, co jí udělají všechno, co na očích vidí – je to nuda!!! Já mám milostnejch vyznání od hodnejch kluků plný zuby, si pak připadám jak matka!
Charisma, sebevědomí, smysl pro humor, to je ono.
A klidně fotbálek a pivko :-)

Reakce na komentář: Lukasenko #28Načítám náhled komentáře...

28
Lukasenko 11. 12. 2005 10:23

Reakce na Eva #27Načítám náhled komentáře...: Co tady řešíte? Vždyť lidé jsou různí a tak má každý na to svůj vlastní názor. Každému vyhovuje v partnerství něco úplně jiného. Někdo chce rovnocený vztah, někdo chce být spíš veden… Univezrální recept na správného partnera neexistuje! Proto mě překvapuje, že to v článku není uvedeno. Nejvíc mě štve, jak Eva mluví za všechny holky. To je naprostá pitomost. Já osobně se snažím být svým pánem, ale ve vztahu je přece důležitý kompromis. Když ale vím, že má holka nemá ráda alkohol a opité lidi, tak se prostě kvůli ní krotím.

Reakce na komentář: Perseus #29Načítám náhled komentáře...

29
Perseus 12. 12. 2005 20:54

Reakce na Lukasenko #28Načítám náhled komentáře...: "…ale ve vztahu je přece důležitý kompromis…"
Ale já si myslím, pokud jsem dobře pochopil, že to přesně Qark říká.
Je totiš mnoho druhů kompromisů. Ten nejhorší je dle mě typ "každý ustoupí trochu". Ona chce společnou večeři, já jít na pivo, tak ustoupíme oba a půjdem koukat na televizi. Neužije si nikdo, ale svým způsobem taky kompromis.
Mnohem lepší je přesně ten Qarkův: včera jsem Ti vyhověl já, dnes čekám to samé od Tebe.


30
nigghea 22. 12. 2005 02:29

Sakra, proc tady pisete o me!? :-)


31
Lee 22. 12. 2005 11:41

To je neuveritelna pravda.. me to trvalo asi 4roky, 5 partnerek a strasne moc nervu, bolesti a slz… Ale ted.. Hmm ten clanek je fakt cool! Bohuzel nebo nastesti se ne vsichni panove promeni do osobnosti, ktera dokaze davat zaroven prijimat a to vse s bytosti zenskou, aby byl vztah plne funkcni a neochvejny.


32
lucie 27. 12. 2005 20:01

podle mne ma spravnej chlap byt hodne zarostlej, to je libi vetcine zen u nas. dale by mal bejt hodne surovej… takovi se mi libjej!


33
Majka 15. 01. 2006 11:19

tak vetsi blbost jsem jeste neslysela!!!!!!


34
k.eight.a 18. 01. 2006 03:26

Reakce na Keyoke #3Načítám náhled komentáře...: Přesně takovou taky hledám… :-(
K téměř všem holčičím reakcím: FIGHT! LOL! :-D
Reakce na Karotka #21Načítám náhled komentáře...: …nápodobně…


35
evollegna 18. 01. 2006 14:05

Pánové možná až moc přemýšlíte o tom co vlastně chceme!Ale jedno vím jistě tohle je velice výstižné i když mnohé dámy vám to popřou!!!

Reakce na komentář: Ash #36Načítám náhled komentáře...

36
Ash 18. 01. 2006 14:36

Reakce na evollegna #35Načítám náhled komentáře...: No… hlavně že zrovna VY v tom máte jasno :-D


37
Karel 26. 01. 2006 07:12

no ja taky patrim mezi ty hodnaky, nevim jestli se dokazu predelat na neco jineho alespon ne nasilnou a rychlou formou. asi bych to uz nebyl JA. kompromis je v pohode, nekdy klidne i ustoupim, ale na pivo prosim nesahat. nechodim lejt kazdej den z prace, ale kdyz ona rekne "co ti prosimte na tom pivu furt chutna" a podobne varianty, tak to by neslo.

Reakce na komentář: ebs #39Načítám náhled komentáře...

38
medlinne 03. 02. 2006 20:35

poznej Ježíše!miluje Tě.odkaz kde se můžeš dovědět víc http://www.isst.cz/SUP/ARCHIVE/NOVOSAD%20JAKUB/akce.htm..stránka mýho kamaráda


39
ebs 05. 02. 2006 20:38

Reakce na Karel #37Načítám náhled komentáře...: Hlavně ji neříkej, co je na tom pivu nejlepší nebo začne chlastat taky :-D


40
Martin 17. 02. 2006 15:12

SOUHLASÍM …. ten článek je přesnej a zcela přesně jsi to vystihl jako 95% témat, které jsem zde četl … jen tak dál :-)


41
GRF 07. 03. 2006 15:40

Reakce na Qark #6Načítám náhled komentáře...: lidi k tomu vede nemecky vyraz toho slova….tvaroh


42
03. 04. 2006 15:59

Reakce na Klery #22Načítám náhled komentáře...: Nemáš její mail, nebo telefon? Asi ne – je to totiž postava z nějakého románu :-)
Ženská, která by si vážila chlapa, který je na ni hodný, nosí jí květina, těší se na schůzky a ještě píše veršované SMS (jako já – blbec)? Hoho – takaja děvuška nět…
Ženské asi opravdu musí být dost často lískány chlapovým nezájmem – jinak si ho neváží. Já jsem právě na celou tu laskavost dojel…
Vzhůru na pivo…

Reakce na komentář: Ash #43Načítám náhled komentáře...

43
Ash 03. 04. 2006 16:43

Reakce na já #42Načítám náhled komentáře...: Nojo, Ty to holt žereš :-) Ale dej si na to bacha. Čím víc jsi ve vztahu aktivnější, tím víc a nápadněji pak vyniká propast mezi tvojí aktivitou a aktivitou partnerky. Člověku pak může připadat, že je té holce pomalu ukradený. To přesně poznám, když mi na nějaké dívce nějak extrémně nezáleží – to je pak najednou všechno v pohodě a vztah je vyrovnaný (i když to v téhle souvislosti zní blbě :-D ) Holky se klukovi většinou nepřizpůsobujou, ale jedou si tak nějak po svým. Jenomže člověk pak takové holce pomalu dá košem, protože má vlčí mhu a vidí jenom ty mraky. A to i když o něj hodně stojí. Aktivní být člověk může, ale nesmí tím sám sobě zastřít zrak. (PS Můk komentář netřeba brát příliš osobně, to byl jen obecný postřeh, když jsem viděl ty veršované sms a květinky :-) Vím, že samotného mne to někdy mate, a musím si dávat pozor na své vlastní úsudky, abych nedošel k scestným závěrům… )

Reakce na komentář: Jarko #46Načítám náhled komentáře...

44
Džaky 12. 04. 2006 10:44

Tak bych řekl, že tohle je nejlepší ale hlavně NEJDŮLEŽITĚJŠÍ článek a zároveň rada co jsem kdy četl na tomto webu… Měl by být nastaven na HOME.


45
Jimmy 21. 04. 2006 15:13

hoší , jděte na pivo a bude dobre ! :-)


46
Jarko 26. 04. 2006 20:52

Reakce na Ash #43Načítám náhled komentáře...: ja si to naopak beriem velmi osobne ten tvoj komentar. pretoze je uplne presny, ako uliaty na moju osobu a vztah ktory uz nie je.a myslim ze sa s nim stotozni znacne percento ludi.

toto v nom (vztahu) totiz zohralo veeeeelmi velku ulohu. vjem ze to znie trosicku sebecky, tvrdo a nevjem ako zaporne, ale ako si sam napisal – kym mi moja partnerka bola "lahostajna" (preto uvodzovky, lebo v skutocnosti nebola), vztah bol jedna balada, super (to som nebol zalaskovany az po usi). potom, ked uz som bol "v tom" (a moje vnimanie reality sa mi nekonecne vzdialilo …), zacal som robit tie extremy o ktorych sa tu pise (dalsie radsej ani nebudem vymenovavat). a vtzah uz len siel dole vodou a tak dalej … a ona sa len cudovala preco nie som taky ako predtym (no skuste jej vysvetlit ze ste sa do nej nezamilovali hned ale az po case a ze proste nedokazete normalne vnimat tento svet, tento vztah, nic, pretoze mate plnu hlavu jej samotnej :-) … ak by mala vacsiu trpezlivost, dockala by sa ma opat takeho aky som bol, pretoze zamilovanost pominie a potom prichadza to pekne … prichadza opat vase skutocne ja :-) ) dalsia vec ktoru si niekde uz napisal a ja sa s nou uplne stotoznujem – zamilovany clovek ma velmi daleko k realnemu vnimaniu sveta – veta tak jednoducha, jasna a pritom tak pravdiva :-(

Chlapi, podme na pivko :-P

Reakce na komentář: crusader #47Načítám náhled komentáře...

47
crusader 27. 04. 2006 09:41

Reakce na Jarko #46Načítám náhled komentáře...:
Tak presne tohle se mi taky stalo. Dokud bylo ona do me zamilovana vic nez ja do ni, tak to bylo OK, ale pak jsem se taky do ni zamiloval az po usi a jako mavnutim kouzelneho proutku jsem se prestal chovat jako chlap a zacal se chovat jako slintajici poslusnej pejsek. S tim sla ruku v ruce zrata sebevedomi a pak uz to slo cely tak nejak samo do riti.
Byla to celkem dobra, i kdyz bolestiva, zivotni lekce. Chlap muze byt klidne zamilovany, ale mel by se snazit mit nad tim vsim kontrolu.

Reakce na komentář: Merffyss #49Načítám náhled komentáře...

48
Merffyss 13. 05. 2006 20:57

Reakce na Fish #13Načítám náhled komentáře...: lol :-)


49
Merffyss 13. 05. 2006 21:14

Reakce na crusader #47Načítám náhled komentáře...: Sakra, to sedi i na me!


50
Lalin 23. 05. 2006 09:12

Reakce na Klery #22Načítám náhled komentáře...: Pravda je někde uprostřed.Udržování vztahu je vždycky kompromis. Taky záleží na okolnostech a na obou partnerech. Jsou ženy dominantní i submisivní. Pokud dominantní chlap žije s dominantní ženou, je to neustálý boj. Respektování osobních zálib (pěstovaných v rozumné míře) je základem úspěchu. Každopádně si nemyslím, že je pravidelné chození do hospy ušlechtilou zábavou. Samozřejmě že občasné a nepravidelné "zajití" na pivo s kámoši by nemělo vadit. Lidské povahy jsou jako puzzle. Buď do sebe zapadnou nebo ne. Když je do sebe cpete násilím zkončí to deformacema a stejně to nedrží. Ke každému výstupku musí být odpovídající prohlubeň. Časem se to někdy ohladí a drží to, ale už z toho není ten původní pěkný obrázek. Na bývalou partnerku jsem docela kašlal tak dlouho, až si po pár letech našla zábavu s jinými chlapy. K současné partnerce se chovám rytířsky, ale je to taky chyba. Mám pocit, že už jí to začíná nudit. Každý touží po tom co nemá a z toho je třeba vycházet. Nedostupnost touhu zvyšuje. Když se to přežene a protějšek nemá dost trpělivosti, tak se obrací ke snadnějšímu podobnému cíli.
Mám taky dotaz: Jakou máte zkušenost s tím, že partnerky někdy nemají chuť na sex. Se sou časnou se mi to stalo v průběhu 4let už několikrát, že se tomu třeba tři i čtyři týdny vyhýbala, že na to nemá chuť. (Jindy by zas na mě roztrhala oblečení.) Někdy jsem to řešil sám se sebou, jednou dokonce s jinou. Není to samozřejmě ono. Jak ji k tomu jemně dohnat, aniž by měla pocit, že jí nutím? Sex je pěkný když je spontánní, ale je to i tělesná potřeba, která se u jednotlivců liší. Já mám tu poptřebu skoro denně a jsem na ni dost fixován, líbí se mi to nejvíc s ní. Jak s tím bojovat?


51
lálin 23. 05. 2006 09:14

Reakce na Klery #22Načítám náhled komentáře...: Pravda je někde uprostřed.Udržování vztahu je vždycky kompromis. Taky záleží na okolnostech a na obou partnerech. Jsou ženy dominantní i submisivní. Pokud dominantní chlap žije s dominantní ženou, je to neustálý boj. Respektování osobních zálib (pěstovaných v rozumné míře) je základem úspěchu. Každopádně si nemyslím, že je pravidelné chození do hospy ušlechtilou zábavou. Samozřejmě že občasné a nepravidelné "zajití" na pivo s kámoši by nemělo vadit. Lidské povahy jsou jako puzzle. Buď do sebe zapadnou nebo ne. Když je do sebe cpete násilím zkončí to deformacema a stejně to nedrží. Ke každému výstupku musí být odpovídající prohlubeň. Časem se to někdy ohladí a drží to, ale už z toho není ten původní pěkný obrázek. Na bývalou partnerku jsem docela kašlal tak dlouho, až si po pár letech našla zábavu s jinými chlapy. K současné partnerce se chovám rytířsky, ale je to taky chyba. Mám pocit, že už jí to začíná nudit. Každý touží po tom co nemá a z toho je třeba vycházet. Nedostupnost touhu zvyšuje. Když se to přežene a protějšek nemá dost trpělivosti, tak se obrací ke snadnějšímu podobnému cíli.
Mám taky dotaz: Jakou máte zkušenost s tím, že partnerky někdy nemají chuť na sex. Se sou časnou se mi to stalo v průběhu 4let už několikrát, že se tomu třeba tři i čtyři týdny vyhýbala, že na to nemá chuť. (Jindy by zas na mě roztrhala oblečení.) Někdy jsem to řešil sám se sebou, jednou dokonce s jinou. Není to samozřejmě ono. Jak ji k tomu jemně dohnat, aniž by měla pocit, že jí nutím? Sex je pěkný když je spontánní, ale je to i tělesná potřeba, která se u jednotlivců liší. Já mám tu poptřebu skoro denně a jsem na ni dost fixován, líbí se mi to nejvíc s ní. Jak s tím bojovat?

Reakce na komentář: Lenka #57Načítám náhled komentáře...

52
Erik 28. 05. 2006 11:30

Chlap musi byt osobnost, tzn. ze si vazi sam seba, dokonca viac ako partnerku. Ak zena zisti ze partner sa o nu trasie, tak to hned zacne zneuzivat.
Z mojich skusenosti vyplyva, ze sa oplati byt skor na zenu trochu zly, ako prilis dobry. Obcas jej treba dat najavo, ako sa veci maju, aby nemala cas vymyslat hluposti.

Reakce na komentář: jablos #66Načítám náhled komentáře...

53
Jean 03. 06. 2006 13:37

Ahoj Qarku, tenhle článek je opravdu trefa do černého :-)
Jen by mě zajímalo, jestli své zmoudření musel také zaplatit hořkou zkušeností jako já nebo jestli to máš od přírody :-)


54
Jean 03. 06. 2006 13:39

To je dar od pánaboha :-) :-)


55
Jean 03. 06. 2006 13:43

Skvěle napsaný Ashi


56
Jean 03. 06. 2006 13:45

Sakriš, nějak se mi na mých příspěvcích neozobrazuje na koho reaguji, tak pardon, že je to takové "zmantené"
Zdravím Ashe a Qarka.


57
Lenka 03. 06. 2006 22:29

Reakce na lálin #51Načítám náhled komentáře...: Tak koukám, že máte docela stejný problémy se vztahy jako holky, jenom v bledě modrým. – moc hezky píšeš "láline". O tom puzzle a tak. Ještě bych k tomu přidala časový rozměr. Lidi se mění, vyvíjejí. Takže když si dominantní partner pořídí submisivní partnerku, může se stát, že ji ta jeho nadřazenost po čase přestane bavit… a naopak… a různě.
K tvé přestávce v chuti na sex: Proč se ptáš tady, měl by ses ptát jí. Nejde o to ji k tomu dohnat, byť jemně. Jde o to zjistit, kde je problém. Možná, že jí vadí nějaký stereotyp. Možná ti uklouzlo něco, co se jí dotklo, na to jsme dost citlivé a při sexu se to projeví nejvíc. Možná je někde příčina zdravotní a s tím se taky každý nerad chlubí. Možná jen chce vystupňovat tvoji touhu, možná si rozmýšlí, zda s tebou ještě chce být… Ale na to, abys zjistil, o co jde, se musí udělat příjemná atmosféra a jemně se ptát. Když ani to nepomůže, zkus maličko drsnější metodu, třeba na ni čeká, ale je to velice riskantní. Může ji to odradit navždy… zkus to tedy předem nejdřív naťuknout. To zvládneš. Ale ne bez "spolupráce" s ní.


58
Lenka 03. 06. 2006 23:10

Taky mě napadlo k celému tématu: Myslím, že je vždycky dobré si najít takového partnera, který nám pomáhá být lepší. Jednou jsem též byla nějaký čas s člověkem tak oddaným a přecitlivělým, že to nebylo k vydržení. Ačkoli jsem sama poměrně hodná (snad ne hloupá :-), u tohohle chlapa jsem si říkala, že bych po něm za chvíli mohla dupat, že by ze mně takovou bestii svými reakcemi udělal. Pořídila jsem si tedy drsňáka. Líbilo se mi, že má ostré lokty, že mě chrání a proráží cestu životem… líbilo se mi to, dokud neotočil ty lokty proti mně. (Že bych zase já udělal bestii z něj? :-) Hezky jsem se přepočítala. Nezbylo než zmoudřet, prosadit si své, odejít a hledat mezi kluky, kteří umějí být hodní a citliví tak akorát a jsou silní, ale ne arogantní a agresivní. Všichni se učíme a pořád. Nechci tady propagovat žádnou víru, ale líbí se mi věta: Miluj bližního svého jako sebe samého. Znamená to ne méně, ale také ne více! Jde o to udržet rovnováhu.


59
rig 24. 07. 2006 18:09

jak spieva jedna slovenska kapela…

nemozes chciet dat viac ako zobrat
narobis viac zla ako dobra

:-)


60
riccardo17 31. 07. 2006 08:28

zdarec qarku.. tve clanky jsou bezkonkurencni.. a s timhle musim souhlasit nejvic.. sve byvale holce bych taky snesl modre z nebe.. kvuli tomu se se mnou rozesla.. ted sem se z toho poucil a neda se to srovnat..


61
xxx 03. 08. 2006 23:02

Reakce na Keyoke #3Načítám náhled komentáře...: Taky připojuju svůj podpis…Dělal jsem v tomto směru vola dlouho a je na čase s tím něco udělat.. :-)


62
poe 11. 10. 2006 17:14

Opět s Vámi nesouhlasím, Quarku!Co kdyby jste si chtěl udělat hezký večer Vy a Vaše partnerka by ho chtěla trávit jinde? Je poměrně zvláštní, že o takové situaci ve vašem příspěvku není ani zmínka.Jak byste reagoval???


63
poe 11. 10. 2006 17:23

Za další: Nechápu, proč si myslíte, že ženská očekává od partnera, že jí bude PLNIT JEJÍ ROZMARY! Může si je splnit snad sama, ne? Já fakt nevím, kolik Vám je let, ale pokud víc jak 30, máte buď špatné zkušenosti se stále stejným typem partnerky, nebo nějaký problém ve vztahu, který ventilujete tímto způsobem, popř. problém vůbec kvalitní vztah navázat.

Reakce na komentář: Idealista #69Načítám náhled komentáře...

64
pavel 11. 10. 2006 21:00

Reakce na Keyoke #3Načítám náhled komentáře...: přeju ti, aby ti to vydrželo, taky jsem takhle vždy dopadl


65
H@nes 12. 10. 2006 00:26

hele, ale taky se muze stat, ze se kvuli tomu, ze si s ni nepujdete nekam sednout s vama rozejde…..ale s takovou by to asi stejne moc dlouho nevydrzelo co?


66
jablos 22. 10. 2006 08:35

Reakce na Erik #52Načítám náhled komentáře...: Máš pravdu. U mě to vypadá, že budu mít celkem pěknou holku. Teda jestli mi to vyjde.Ale jestli jo,tak se kni budu chovat jaks napsal.Zadím čus všichni a velkému vůdci Qarkovi zdar.


67
hmmm 24. 10. 2006 17:33

hmm, tak koukam ze to muzu zabalit rovnou, protoze takovejdle chlap ze me nikdy nebude :/


68
Rachel 26. 10. 2006 20:35

Jak to tady tak čtu, tak se to všude jen hemží příliš hodnými chlapy, na kterých jejich partnetky dříví štípají… :-) No, no, moje zkušenost z reálu je trochu jiná, jak už tady někdo napsal, ve vztahu musí být ochota ke kompromisu na obou stranách, a Qarkova charakteristika se dá vlastně upravit i pro ženy – měly by být sebevědomé, chytré a vtipné, s charismatem a osobností, měly by umět i mlčet, být samostatné, něžné i rafinované, zvládat lehce domácnost i zasvěcené hovory o sportu a automobilech…a kdyby toho hýčkání již bylo příliš, vybídly by muže k návštěve hospody s přáteli…;-)
Ale ani správná žena nedělá všechno, co si chlap přeje. A ta mužnost opravdu není v drsnosti…
Řekla bych, že správného muže dělá mimo jiné spolehlivost. Dále i největší drsňák by měl umět ve správných chvílích zjihnout, nebo nemá v pořádku sebevědomí.

Reakce na komentář: FE #73Načítám náhled komentáře...

69
Idealista 31. 10. 2006 12:01

Reakce na poe #63Načítám náhled komentáře...: A co treba, ze by sis pral aby se k tobe lide chovali tak, jak se chovas k nim. Takze potkas holku, ktera ti pripada krasna, jses na ni hodnej a myslis si ze diky tomu ona bude na tebe taky hodna, taky pro ni budes ten nej… No budu snit dal…


70
J-jan 10. 11. 2006 18:31

Ahoj.
Me pritelkyni je 26let a me take 26let. Neustale mi rika, ze pro ni nejsem dost dobrej chlap. Samozrejme jen do te doby, nez neco potrebuje. Urazi me to, ale neustale mi to dava jasne na jevo..Nikdy nemela otce a moc nevi, jak se k chlapum chovat. Furt mi rika, at prijdu s necim novym necekanym..Kdyz ji neco reknu, tak se to nakonec obrati pro ti me..

Reakce na komentář: crusader #72Načítám náhled komentáře..., fL@Sh #74Načítám náhled komentáře...

71
o 10. 11. 2006 19:11

tak se na ni vykašli


72
crusader 11. 11. 2006 18:53

Reakce na J-jan #70Načítám náhled komentáře...:
Skonči to s ní. Jinak budeš mít na krku pěknou slepici.

Reakce na komentář: fL@Sh #74Načítám náhled komentáře...

73
FE 30. 12. 2006 03:01

Reakce na Rachel #68Načítám náhled komentáře...:  – ano, ale k ideálu dorého partnera chybí ještě něco. T oněco bych popsal na příkladu:
znám jeden pár, jsou šťastně sezdáni již 23let, mají 3 již téměř dospělé syny. Jemu závidím (resp. je pro mě vzorem ženy/dívky, kterou hledám) manželku pro její chrakterové vlastnosti– když jedou autem (nebo jsou po ulici) ano uvidí hezkou slečnu či paní, upozorní jej na ni se slovy "hele, ta by pro tebe byla dobrá." Tento způsob komunikace funguje i na druhou stranu ;-)

Další zajímavostí je její čestné prohlášení, které je sepsáno zhruba takto "Dovoluji svému manželovi jakékoliv uspokojování fyzických potřeb s jinými ženami. Prohlašuji, že mne nezajímají hlášení ochotných 'přátel'. Případná finanční odměna za dobrý výkon je vítána" + podpis a razítko.

Co dodat? to se prostě někdo má :-)


74
fL@Sh 22. 01. 2007 21:49

Reakce na crusader #72Načítám náhled komentáře...: Reakce na J-jan #70Načítám náhled komentáře...: promin, ale… posli ji do haje a na nic necekej… a nekam se pred ni rychle schovej kdyby nahodou zase neco potrebovala


75
Axonite 18. 02. 2007 10:04

Do pytle to sebevědomí…ach jo…~


76
RE5PEKT 09. 03. 2007 16:35

možná to tu někdo psal ale na poznání takového chlapa aby jsme si všichni uvedomili je je treba citlivy chlap je asi nejnazornější ukázka film Smlouva s Dáblem celý jsem jej sice nevidel ale mohl by vás zajímat a věřím že ti co jej videli mi dají za pravdu
dekuju za přečtení ;-)


77
Ivetka 11. 03. 2007 13:42

Autor zabudol na jednu dôležitú vec. Hra na mačku a myš je pre deti. Pravá láska je o niečom inom. Áno, môžete sa sem tam zahrať na nedobitného. Ale len vtedy, ak máte pevný základ vzťahu a holka si je istá, že ju ľúbite. Pokial túto istotu nemá a zabudli ste ten základ vytvoriť, jediné, čo dosiahnete je, že jej bude ublížené a ona si začne vytvárať odstup. A viete za kým pojde? Áno, za tým ,,hodným hlupáčikom,,.Hrajte sa na mačku a myš koľko chcete.Je to pekné spestrenie vzťahu. Ale najskôr si vytvorte základ. Inak ju stratíte skôr, ako si to stihnete uvedomiť.


78
Veber 03. 04. 2007 19:37

No, možná jste zapomněli i na to, co chcete vy chlapi – vám by se naopak zamlouvala holka, co vám bude dělat všechno co vám na očích uvidí, co? Nuda… A co když je chlap tím, kdo se chce s vámi denně vídat a on vám tak ubírá volný čas?


79
Evelina 09. 07. 2007 13:40

Nebudu generalizovat, ale mluvit sama za sebe. Mě se líbí kluci, kteří si jdou za svým a přitom dovedou být strašně něžní a citliví a nestydí se za to. A z vysoka kašlou na nejrůznější tipy a rady z netu.

Reakce na komentář: crusader #80Načítám náhled komentáře...

80
crusader 10. 07. 2007 18:46

Reakce na Evelina #79Načítám náhled komentáře...:
… protože nemají připojení :-D

Reakce na komentář: duri #82Načítám náhled komentáře...

81
peter 02. 08. 2007 01:02

tiez sa asi spravam k holce ako ten "hlupacek". a tusim ju to uz prestava bavit, a leze jej to na nervy. a myslel som ze ako sa budem spravat ja k nej, tak bude aj ona kumne. ale mylil som sa. teraz mi pripada ze uz nema taky zaujem ako mala na zaciatku, a venuje sa mi cim dalej tym menej. a bojim sa ze ked budem na nu "zly", tak sa namna uplne vykasle.


82
duri 10. 08. 2007 14:08

Reakce na crusader #80Načítám náhled komentáře...: komentar roka…klobuk dole :-D

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.