Velký ŠUKACÍ test v terénu

Velký ŠUKACÍ test v terénu

Šukací test v terénu

Myslíte, že je možné přijít za cizí holkou a zeptat se jí, jestli si s vámi nechce zašukat? Co vám na to odpoví? Jak bude reagovat? Kolik facek na vaši tvář asi po této otázce padne? A existuje vůbec reálná šance, že by na to nějaká holka přistoupila?

Jediná možnost, jak to zjistit, je otestovat si to v terénu.


Jak mě to vlastně napadlo?

Bavil jsem se jednou s kamarády, se kterými chodím často oslovovat holky na ulici, o uklidňování negativních reakcí pomocí určitých slov a gest. Svoji řeč jsem suverénně zakončil větou: „Věřím, že není problém zajít za jakoukoliv holkou a zeptat se jí, jestli si se mnou nechce zašukat, aniž by mě po tom okamžitě poslala do pr*ele.“

Jistě, je to smělé tvrzení, a tak není divu, že se ostatní ihned dožadovali ukázky, ze které se nedalo vycouvat.

Vybrali mi kolemjdoucí holku se sluchátky na uších a já to měl jít zkusit. Co se dalo dělat, šel jsem do toho. Doběhl jsem za ní, zastavil ji a ukázal na její sluchátka s otázkou: „Můžeš?“ Pochopila a sundala si je.


Já: „Už ti bylo osmnáct?“
Ona: „No jasně!“
Já: „Ok, to je super, protože jsem se tě přišel zeptat, jestli by sis se mnou nezašukala!“

Holka polkla na prázdno a pak povídá, že má přítele a vykročila pryč. Žádná ultra negativní reakce se nekonala, holka odpověděla naprosto normálně. Zajímalo mě tedy, co se jí při té otázce odehrávalo v hlavě.

Já: „Klid, já jen testoval tvoje reakce,“, zklidnil jsem ji gestem ruky, „zajímalo mě, jak na takovou otázku budeš reagovat.“

Holka se zase zastavila.

Já: „Docela mě zajímá, jak to na tebe působilo, když jsem se tě na něco takového zeptal.“
Ona: „No bylo to dost přímý!“
Já: „A dokážeš si představit, že bys na něco takového přistoupila?“
Ona: „No, kdybych neměla přítele…“, chvilka přemýšlení, „…tak kdybych si s tebou chtěla zašukat, tak si s tebou klidně zašukám!“


Toto oslovení pro mě otevřelo hodně témat k přemýšlení. Vyzkoušel jsem si, jak lehké je jednoduše se holky zeptat na něco takového a došlo mi, že s trochou cviku by to mohlo i v pohodě vyjít. Proto jsem se rozhodl udělat tento Velký test v terénu a otázku i řeč těla doladit tak, abych se dobral k úspěchu.


Den nultý – oslovena 1 dívka

Na příštím srazu s kamarády jsme se dohodli, že tuto otázku položí nějaké cizí holce každý z nás v rámci komunikačního cvičení.

Já s jednou dívkou zahájil rozhovor stylem: „Ahoj, rozumíš historii? Rád bych ti položil zajímavou historickou otázku. Nechceš si se mnou zašukat?“ Cílem bylo ze začátku odvést pozornost někam jinam a rozmělnit možnou negativní reakci na slovo zašukat. Nevyšlo to, protože dívce další můj kamarád zmateně pobíhal za zády (nevšiml si, že se jí na to ptám) a ona se ho lekla a odešla pryč.

Druhý můj kolega na to šel lépe: „Ahoj, zapomněl jsem si doma hodinky,“, ukázal na své zápěstí, „nechceš si se mnou zašukat?“, zeptal se dívky sedící na lavičce. Nechtěla, ale v pohodě si s ním povídala dalších několik minut. Opět se nekonala žádná facka, ani nic podobného.

Další člověk to vzal naprosto jiným směrem a zkusmo zahájil rozhovor, s dívkou jdoucí po ulici, stylem: „Ahoj, můžu ti položit jednu intimní otázku? Nechceš si se mnou zašukat?“ Jako jediný se ten den dočkal tvrdé odpovědi: „Běž do prdele!“, což byla logická reakce na parafrázi s „intimní otázkou“, která vedla k jasné obranné reakci gradované následujícím slovem „zašukat“. Už oslovení cizí dívky na ulici aktivuje její obrannou sekvenci a tady byla tato fáze dvojnásobně podpořená. Ale ani tak nepadla žádná facka, holka jen šla dál.


Den první – osloveno 5 dívek

Trošku jsem testoval v terénu a zjistil jsem, co nedělat. Rozhodně nemá smysl jít do toho přímo, když holka nestojí na místě.
Takové: „Ahoj, nechceš si zašukat?“ vede jen k „NE“ a holka zmizí (jde dál a už se nezastaví). Je to naprosto logické chování. Takže je evidentně potřeba nejprve začít tak, aby první věta ihned nevzbudila silně obrannou reakci. Chce to tedy vymyslet nějakou klidnější úvodní větu – třeba tu s hodinkami.

Bohužel jsem byl děsně utahaný z práce a tak jsem nechal další testování na příští den.


Den druhý – osloveno 10 dívek

Ještě předchozí den jsem si myslel, že je super první větou odvádět pozornost někam mimo. Například: „Ahoj, rozumíš historii? Mám na tebe zajímavou historickou otázku. Nechtěla by sis se mnou zašukat?“ anebo: „Ahoj, zapomněl jsem si doma hodinky. Nechceš si se mnou zašukat?“ Ale po otestování na dalších dívkách si to už nemyslím. V těchto případech to totiž holka sice vezme s humorem, ale od humoru a legrace je v tomto momentě k sexu docela daleko. Hovor se prostě rychle stočí tak, že téma šukání je odsunuto na druhou kolej a vy se s holkou normálně bavíte o čemkoliv dalším – kromě sexu. Je tedy potřeba vymyslet jinou úvodní větu.

Zatím nejzajímavější se jeví začít: „Ahoj, už ti bylo osmnáct?“, anebo „Ahoj, už jsi plnoletá?“ Tam už to nehraje na legraci, ale na záměr. Takže když holka odpoví, že jí už samozřejmě 18 bylo, tak to krásně navede k: „A nechtěla by sis se mnou zašukat?“
V tomto případě holka jednak neodejde ihned pryč, ale zároveň to nebere jako legraci a přemýšlí v reálné rovině. Vypadne z ní často nějaká upřímnost okořeněná překvapením (například dlooouze přemýšlí, než řekne NE – „Ne, nechci.“, „Ne, spěchám.“, „Ne, mám přítele.“, … – anebo cudně odpoví NEVÍM, atd.).

Tady se naskytl další prostor k testování, protože zatímco předchozí postup vedl k rychlému konci rozhovoru, teď za NE následovalo i vysvětlení – obhajoba, proč si se mnou nezašuká.


Ukázka:

Já: „Ahoj, doufám, že už jsi plnoletá.“
Ona: „No jsem, proč?“
Já: „Protože jsem se tě přišel zeptat, jestli si se mnou nechceš zašukat.“
Ona: „Co, cože?“, … , „Děláš si srandu?“
Já: „Ne, myslím to naprosto vážně.“
Ona: „No, ale já… já musím ještě do práce.“, vypadlo z ní.


Cítil jsem, že jsem opravdu na dobré cestě. Ihned jsem ji vzal na kafe a strávil s ní hodinku povídáním o všem možném. Předpokládám, že k sexu by došlo, kdybychom se ještě párkrát setkali, ale to nebylo předmětem tohoto testu.


Den třetí – osloveno 16 dívek

Nutno poznamenat, že jsem nehodlal ustoupit od formulace dotazu. Pro mnohé asi bude otázka: „Nechceš si se mnou zašukat?“, znít se záporem jako nesprávně sestavená, ale tady je to účel. Otázku jsem tak pokládal záměrně. Je cílená na slovo „zašukat“, které stahuje pozornost. V praxi je to tak, že dívka první část věty skoro vědomě nevnímá, protože je její pozornost zakotvená na slově „zašukat“, které ji šokuje. Přesto první část věty mění její náladu. Kdybych řekl: „Chceš si se mnou zašukat?“ je to moc ostré a řekne NE. Když řeknu „Nechceš si se mnou zašukat?“ je věta jemnější a ona o tom začne přemýšlet.
Trošku mi taky přijde, že ta negativní reakce na slovo zašukat nabízí automaticky nejrychlejší únikovou odpověď NE přidanou k začátku věty. Takže při „Chceš…“ vzniká ihned NEChci a při „Nechceš…“ – NENechci. A tento dvojitý zápor ve druhém případě má za následek, že o tom dívka chvilku přemýšlí, a podívá se na vás, protože neví, co má ihned odpovědět. Je prostě najednou v šoku, tápe ve vaší tváři a hledá záchytný bod, od kterého se může odrazit (Je to legrace?, Myslí to vážně?, Není to úchyl?, …) Tohle je moment, kdy je potřeba se správně tvářit. A přesně to jsem si vzal nyní za prioritu k vyzkoušení.

Po práci jsem šel do města, sluníčko krásně svítilo a já oslovil 15 holek. S každým pokusem jsem se posouval dál a dál. Bohužel se mi ani po patnácti osloveních nezadařilo, i když jsem byl mnohdy už velmi blízko.


Ukázka:

Já: „Ahoj, už ti bylo osmnáct?“
Ona: „Jo, bylo.“
Já: „A nechceš si se mnou zašukat?“
Ona: Chvilka přemýšlení. „Nevím.“ Další chvilka přemýšlení: „Asi ne.“
Já: „Ty to nevíš určitě?“
Ona: „No nevím, to je divná otázka. Vůbec jsem to nečekala. Nevím, co mám říct.“
Já: „Tak řekni ‘Ano můj princi.’ a je to.“
Začala se smát, ale pak řekla, že spěchá (a dala mi na sebe číslo)


I po patnácti nezdarech jsem se však cítil skvěle a tak jsem si řekl, že to dnes zkusím ještě jednou, naposledy, a dám do toho všechno. Šel jsem, rozhlížel se kolem sebe a vybíral si cíl. A pak jsem ji uviděl:

Holka, zhruba tak 25 let 8/10, si kupovala v podchodu lístky na MHD. Počkal jsem, až zaplatí a šel rovnou k ní:


Já: „Ahoj, jak vidím, tak ti už osmnáct bylo, že?“
Ona: „No … bylo.“
Já: „Skvělé, protože jsem se tě přišel zeptat, jestli si se mnou nechceš zašukat.“ – díval jsem se jí zpříma a rozhodně do očí.
Ona: „… A … a … a…, to myslíš vážně?“
Já: „Naprosto.“ – tvářil jsem se suverénně jako vítěz běžeckého závodu, který na trati nechal všechny ostatní kilometr za sebou.
Ona: Chvilku přemýšlela a prohlížela si mě nevěřícně: „A kdybych řekla, že chci?“
Já: „Tak bych se tě zeptal, jestli pojedeme ke mně anebo raději k tobě.“
Ona: „No asi raději ke mně.“, řekla po chvilce uvažování.


Teď mi teprve došlo, že to myslí vážně. Na to jsem nějak nebyl připravený. Představil jsem si, jak jedeme k ní někam daleko tramvají, stojíme naproti sobě a nemáme si co říct. Fuj, to byla hrozná myšlenka.


Já: „Ok, tak jedem. Navrhuji, vzít si taxi.“, vypadlo ze mě v zápětí.
Souhlasila.


Šli jsme na taxi a já stále vůbec netušil, o čem se s ní bavit. V hlavě se mi honila pouze témata, o kterých jsem s jistotou věděl, že nesmím vyslovit, jinak bude konec. Rozhovor se logicky nesměl dotýkat toho, co dělá či studuje a dalších věcí, které jsme vlastně mojí šukací otázkou přeskočili. Kdybychom se k nim vraceli, ocitnul bych se na začátku svádění a sex by se nekonal. Stejně tak jsem věděl, že nesmím dlouho mlčet, jinak je konec. Viditelně to tak cítila i ona, protože nakonec to ticho rozčísla otázkou: „To se takhle běžně ptáš holek na ulici, jestli s tebou nechtějí mít sex?“ Odpověděl jsem krátce a stručně: „Ne.“ Po chvilce ticha pokračovala: „A proč jsi vlastně přišel za mnou?“ Děkoval jsem Bohu za tuhle otázku, konečně jsem měl téma, o kterém se dalo mluvit a někam rozhovor směrovat. Popsal jsem té holce, že mě upoutalo, jak z ní pozitivní energie sálala na celé okolí. A že když jsem ji uviděl, měl jsem obrovskou chuť se ji obejmout, hladit, dotýkat se jí a líbat se s ní, … atd. Říkal jsem prostě, co jsem cítil a táhl jsem to přes emoce.

Zastavila se hodně blízko u mě a zeptala se, jestli to myslím vážně. Chvilku jsem přemýšlel, jestli to není nějaký test, ale podle jejího výrazu to spíš vypadalo, že jí něco takového už dlouho nikdo neřekl. Potvrdil jsem jí, že to vážně myslím a nahnul se k ní blíž. Neuhnula a tak jsem si jí rukou přitáhl k sobě a políbil. Vyšla mi vstříc, až jsme o sebe narazili zubama a začali jsme se hodně tvrdě líbat. Na taxík zbývalo ujít pár metrů, tak jsem po chvilce líbání zavelel a pokračovali jsme opět směr drožka.
Otevřeli jsme první taxi, které jsme uviděli, ale chlapík v něm nám vysvětlil, že je v řadě druhý a že musíme za kolegou před ním. Posunuli jsme se o auto vpřed, nasedli, ona řidiči nadiktovala svoji adresu – a jelo se.


Shrnutí

Přemýšlím, jak to celé shrnout. Na jedné straně mám radost, že se mi to povedlo, ale zároveň cítím, že tohle pro mě není. Potřebuji si s ženskou před milováním říct víc, jak deset vět. Něco by tam mělo vzniknout. A tady ten začátek byl fakt strašně divný až nepříjemný. Ono je prostě rozdíl, jít se milovat s dívkou, se kterou jste se předtím o trošku blíže poznali a zeptat se cizí holky na šukání a bez jakékoliv konverzace na to skočit.

Tímto bych tento test rád ukončil. Sice jsem si vyzkoušel nejrůznější reakce dívek a hodně mě to posunulo dál, ale pokračovat v tom, mě opravdu neláká. Přestože to milování nakonec nebylo vůbec špatné, tak mi to přišlo ze začátku (myslím tu cestu k ní a podobně) na můj vkus až příliš neosobní.

Qark | 06. 05. 2008 21:40 | Komentáře: 273 | ::Velký test v terénu


Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


Upozornění!

Tento článek obsahuje 273 komentářů.
Z důvodu snížení zátěže serveru, a pro rychlejší načtení tohoto článku, je nyní zobrazeno jen posledních 150 komentářů (tj. komentáře 124–273)

Zobrazit VŠECHNY komentáře

124
Ash email 11. 05. 2008 11:49 (rb5ct210.net.upc.cz)

Reakce na steeve #121Načítám náhled komentáře...: Pravdu díš. Jinak pro ty co jsou na druhé straně řeky se pak zase píší články, že "si o všem musí promluvit, všechno do detailu vysvětlit, otevřeně beze studu, a nejlépe i názorně předvést (co se jim líbí, jak, kde, kolikrát, apod.)". Prostě jako když přijdete třeba s autem do servisu a nadiktujete si přesně co chcete umýt vysát naleštit… Na tom našem břehu sázíme spíš na to že když dáme vůz do servisu kam už chodíme léta, tak žádnou detailní objednávku vyplňovat nemusíme a výsledek bude ještě lepší, než bychom bývali byli sami vymysleli.

Podle mne jsou to dva natolik odlišné principy, že člověk jde buď po jednom břehu, nebo po druhém, ale rozhodně nependluje každý den sem tam. Někdo má pocit, že Qark nám trochu začal fungovat jako převozník na ten druhý břeh, někdo zase že jen "ukázal že to jde" a tak nějak mlčky se předpokládá, že každý bude podle svého gusta dělat to, co považuje za správné a pro sebe vhodné.

Nevím, ale každopádně reakci "doteď jsem hledal nějakou slušnou holku, ale teď když vidím že se sex dá pořídit snadněji tak se budu ptát cizích holek na ulici přímo" jsem zatím nezachytil, tak snad to s tou návodností článku nebude tak strašné.


125
.:Zee:. 11. 05. 2008 15:38 (gwlet.alberon.cz)

No a já si říkám jak je možný že je takovýho porna :-D Příjdou, zeptaj se, nabídnou pěkný koruny a už se točí a fotí … (ale samo, že taky záleží na vychově a chtíči)


126
CZBios 11. 05. 2008 16:57 (user2_46.ktkadan.cz)

Quarku, ten tvůj test mi připomněl public invasion :-)

Kdo viděl pochopí, kdo ne ať se rychle podívá :-D

Jinak, určitě bych neměl problém se holky na ulici zeptat, však když mám chuť si s nějakou třeba jen pokecat u kávy, vždy začínám nekonvečně jako například: "Tak co říkáš na počasí?" apod.

Reakce to má různorodé, ale ve většině kladné :-) Na druhou stranu by mi vadilo, ta neosobnost celé akce..To není vůbec pro mě, holku potřebuji resp. chci znát.

+ Moc se mi líbí tvé úvahy o stavbě věty a efektu jednotlivých slovních spojení :-)

Reakce na komentář: iluzionista #127Načítám náhled komentáře...

127
iluzionista 11. 05. 2008 23:09 (ip-88-212-18-232.antik.sk)

Reakce na CZBios #126Načítám náhled komentáře...: no presne :-) a ja som sa vzdy pytal ci rychlyprachy mozu fungovat a pozeram ze urcite ano…ved qark ani peniaze neponukal…

inak zvrhla sa tu brutalna diskusia…who cares si mysli ze zeny su asi ako zvieratka ze co im das spapat spapaju atd…predsa ma svoju vlastnu hlavu chcela si uzivat qark sa jej opytal zapacilo sa jej to a vpohode
nebol to oblb typu milujem ta a zajtra sa neozvem…tak neviem co riesite…a keby moju slecnu takto prehovoril no problem…proste ju necham tak…lebo viete ako to je ked suka neda ani pes nej*be

Reakce na komentář: Rixo #142Načítám náhled komentáře...

128
mejla 11. 05. 2008 23:46 (studovna04.hladnov.osu.cz)

Jenom by me zajimalo, kolik zen v CR bylo po tomhle clanku osloveno, jestli nechce jit zasukat :-D


129
venca 12. 05. 2008 13:48 (wifi-eduroam.mendelu.cz)

no to je celý na hlavu postavený


130
venca 12. 05. 2008 13:53 (wifi-eduroam.mendelu.cz)

Jo a ještě něco, že se Quarku nestydíš!

Reakce na komentář: wolf #158Načítám náhled komentáře...

131
Tomas :-P 12. 05. 2008 14:33 (246.194.broadband4.iol.cz)

Popravdě…
Jestli někomu ten článek sedí nebo ne. Na tom až tolik nezáleží. Každý je jiný a není to směrováno pro káždého. Pro mě bych v této "diskuzi" viděl problém v tom, že Qarkovi nestojíme za vyjádření ke komentářům. Tenhle web se hlásá k pomoci. A není jádro pudla v diskuzi? Tak to Qarku dotahni do konce a vyjádři se ke zdejším komentářům, dotazům. Nikdo nejsme neomylný a i Tebe toto publikování článků posílá na jinou duševní uroveň. :-O)
Tom


132
Kanvoj 12. 05. 2008 15:35 (r4n237.net.upc.cz)

To jo tolik komentářů za tak krátkou dobu! 8-) To jsem tu ještě neviděl. Ještě sem něco napíšu.


133
Peca url 12. 05. 2008 20:11 (ip4-83-240-84-183.cust.nbox.cz)

Nebral bych tenhle článek jako pokus o prasácké chování nebo návod na něho, spíš je to podle mě zajimavý průzkum psychologie lidí… lidem kteří tento článek odsuzují bych doporučil ostatní články Qarka.


134
Lucka 12. 05. 2008 20:25 (104.178.broadband4.iol.cz)

Proboha. Proč tady děláte z holek kurvy? Měla chuť, tak co. Chlapi nejsou jediní, kdo je nadržený… Neříkejte, že by jste nekývli, kdyby vás na ulici oslovila pěkná holka a nabídla sex. Uvažování některých fakt nechápu.

Reakce na komentář: Ash #136Načítám náhled komentáře..., wolf #158Načítám náhled komentáře...

135
B.W. 12. 05. 2008 20:34 (78.141.95.238)

Inak, je celkom zaujimave sledovat ake vselijake zivotne mudra si ludia z jedneho dvoch zazitkov vymyslia, ako sa nechapu a pri tom vsetci tvrdia to iste co ostatni…

Ad clanok, je to vynikajuce a zaujimave, aj ked…
Keby tych viet pred tym bolo aspon 20, uz by to malo trochu zmysel :-)


136
Ash email 12. 05. 2008 22:52 (rb5ct210.net.upc.cz)

Reakce na Lucka #134Načítám náhled komentáře...: Ale ne, nikdo tu z holek kurvy nedělá, to se jen tak řeklo jako že "někdo je tak může brát". A asi jsem to řekl já :-D Ono představ si to v reálu -– přijde ke mně dívka, a její první věta (jak už jsem psal) je "nechceš zašukat". První co mne hned napadne je: "heleme se, kurva". To není hanění, to je prostě empirická záležitost. Zatím mi na ulici nabízely sex opravdu jen kurvy, z ne-kurev zatím žádná, takže proto tato okamžitá asociace. Přece jen, ani v dnešní době není v určitých kruzích tak rozšířeným zvykem šukat s kdekým.

Každopádně souhlasím že to označení je opravdu nešťastné, většinou se třeba na kolejích říká rádodajka a pod., zkrátka se, logicky, používají méně hanlivá označení.

Jinak já třeba zase nechápu lidi co kývnou. Je to pro mne spíš věc kterou vezmu na vědomí, než kterou bych se snažil chápat.

Nevím jak ostatní, ale já si tedy sexuální partnerky vybírám dost obezřetně a pečlivé, rozhodně se u mne nejedná o proces, který lze stihnout během několika málo vět. Vždyť to si tu holku nestihnu ani pořádně prohlídnout :-) To prostě nejde, a to přesto, že základní rozdělení s tou možná ano/s tou ne zvládnu během klasických pár vteřin. Ale přechod od možná ano do ano, tu chci, to je delší proces.

A to neříkám, že se musím zamilovat, jde o to jestli se ukáže jako někdo, koho si pustím k tělu, nebo naopak jako někdo, koho poprosím, aby se raději vzdálil a zkusil štěstí jinde.

Asi se dá zjednodušeně říct, že zkrátka chci vědět, s kým spím. Není mi to jedno. Ale neříkám že to někdo musí chápat, nakonec sám tomu úplně přesně nerozumím. Jen vím že jít do postelejít do kina jsou pro mne natolik odlišné věci, že si žádají i odlišný přístup.

Reakce na komentář: Peca #139Načítám náhled komentáře...

137
Scientist 13. 05. 2008 01:14 (217.169.178.11)

Nj… jasny, pride za mnou uplne cizi zenska a rekne chces sex? ….. Nemam slov proste… Nejste sukaci zviratka… Ale lidi na urovni s mozkem…. Jestli mate takovy potreby tak je to dosti ubohe.


138
RobC 13. 05. 2008 08:25 (ip4-83-240-87-32.cust.nbox.cz)

Zdravim vsechny diskutujici. Zajimavy test s jeste zajimavejsim vysledkem. Cekal bych ze testovane damy budou trochu ostychavejsi. Otazkou je, zda uspechy pana Qarka jsou dany jeho sex appealem nebo sebevedomym vystupovanim, moment prekvapeni bude asi taky hrat svoji roli… No ja bych na to asi nemel, bal bych se, ze dostanu facku :-) Navic nez bych to ze sebe vykoktal, asi by se mi slecna spis zacala smat nez ze by na to pristoupila :-) Jinak kdosi tady psal, ze tim pan Qark asi vycerpal sve namety na testy. Me treba jeste napada testik, jehoz cilem by bylo ukecat 2 holciny na trojku O :-) Jinak urcite budu tyto stranky dale sledovat, treba se neco priucim…

Reakce na komentář: Peca #139Načítám náhled komentáře...

139
Peca url 13. 05. 2008 11:33 (ip4-83-240-84-183.cust.nbox.cz)

Reakce na Ash #136Načítám náhled komentáře...: Tak nějak, možná jsem divnej, ale sex s nějakou, na které mi vůbec nezáleží nebo mi nepříjde něčím zajimavá je podle mě dost o ničem. Ale každému podle jeho chuti…

Reakce na RobC #138Načítám náhled komentáře...: Vzal bych to spíš něco zajimavého ohledně psychologie, tohle téma bych už moc nepitval. Třeba nějaké postřehy na téma "ostýchavému pomohl při balení kamarád"…

Reakce na komentář: RobC #140Načítám náhled komentáře...

140
RobC 13. 05. 2008 12:58 (ip4-83-240-87-32.cust.nbox.cz)

Reakce na Peca #139Načítám náhled komentáře...: [141] Tak ten sex nemusi byt o nicem, zalezi jak si ti dva padnou… Zajimal by me nejaky feedback od tech holek, ktery do toho sly, co je k tomu primelo :-P
To s tim kamaradem je dobrej napad, ale musis davat bacha, aby se z vas nestali souperi. Taky ta holka bude asi vydesena, kdyz na ni nabehnou 2 borci :-) Ale pokud by sli ke skupine holek, tak to je lepsi nez se tam jit ztrapnovat sam… :-)


141
hm-... 13. 05. 2008 15:25 (79-173-207-85.morava.adsl-llu.static.bluetone.cz)

Sorry, ale tohle mi rict kluk a myslet to vazne, bez okolku mu jednu vlepim. Nelibi se mi to vubec, je to sproste a vulgarni. Nechapu, kam vsichni spejem, kdyz bereme tyhle veci jen jako zabavu a holky jen prostredek k orgasmu. Hm…

Reakce na komentář: RobC #140Načítám náhled komentáře...

142
Rixo 13. 05. 2008 20:52 (r6o124.net.upc.cz)

Reakce na iluzionista #127Načítám náhled komentáře...: Panove nechci vam brat iluze, ale porady jako Rychly prachy a Public Invasion jsou hrane, zinscenovane. Pokud to nevite, tak nejvyssi cast prozrit. Takove pohadky pro dospele :-)

Reakce na komentář: Ash #148Načítám náhled komentáře...

143
Lucka 13. 05. 2008 21:24 (104.178.broadband4.iol.cz)

reakce na Ash *136 Dík za vysvětlení, tak jak jsi to teď podal to na mě už působí přijatelně :-D :-)

A tvůj názor beru, z 99% to tak mám i já :-) hlavně to "možná ano/ano tu chci" (u mě samozřejmě "toho") – fakt se to nedá za pár minut.


144
Caplosch 13. 05. 2008 21:29 (r9it190.net.upc.cz)

Jj, má pravdu, nevím jestli ve všem, ale třeba v otázce s "NEchceš" určitě ;-)


145
Lucka 13. 05. 2008 21:39 (104.178.broadband4.iol.cz)

jj to taky každopádně :-)


146
Prasevžitě 13. 05. 2008 22:16 (alexatrade.dialtelecom.cz)

pořád mi někdo povídá…….proč jsou ženy tak složité??a ja vždycky odpovim že jenom mi si to děláme složitým………………zatraceně, ja věděl že mam pravdu :-D


147
ananas 13. 05. 2008 23:39 (kolej-mk-90.zcu.cz)

Nářez.


148
Ash email 14. 05. 2008 02:01 (rb5ct210.net.upc.cz)

Reakce na Rixo #142Načítám náhled komentáře...: Pro ještě dospělejší jsou tu pak logické hádanky jako: Kdyby si byli bývali mysleli, že hrané nejsou, kladli by si pak vlastně otázku "jestli to může fungovat ve skutečnosti"? Nebo: mohli si vůbec klást otázku "může to fungovat ve skutečnost", kdyby si bývali byli mysleli, že to hrané není?

V souvislosti s tím mne napadá, že ač jsem si myslel, že Qark už nemá moc kam pokračovat, tak teď si říkám možná ještě zdaleka neskončil. Příště přijde s nějakým videem, potom bude následovat live show v přímém přenosu, ve třetí fázi to bude live show v přímém přenostu s účastí čtenářů kde odměnou pro vítěze bude vlastnoručně ulovená kočka, a nakonec to bude live show čtenářů s účastí Qarka, kdy odměnou bude vlastnoručně ulovený… tajemný… Qark.


149
Honzík 14. 05. 2008 02:58 (r9ef224.net.upc.cz)

Tak smutně musím konstatovat že slečny 24 a víš dost dají na finanční zajištění muže. Zrovna jsem se sešel s "kamarádkou" se kterou sem randil v době kdy jsem žil zase u matky a byl bez práce, po pár týdnech se na mě naprosto vysrala, k ničemu to nakonec nevedlo. Ted když je to všechno jinak tak jsem najednou žádoucí. V době kdy jsem někoho potřeboval, protože jsem slaboch jsem akorát dostal deprese. At jdou do prdele. Jo a abych se dostal k tomu co jsem chtěl napsat – rychlý prachy = je to nahraný (nebo věříte tomu že to hovado si vybere vždycky holky s relatině pěknou postavou a poprsím?), ale nevidim důvod proč by to nefungovalo v reálu, zvlášt na moravě kde najde člověk pěkné dívky lehčích mravů téměř bez problému, a upozornuju že nejsem žádnej fešák. V Praze je to jiná káva. Ale můžu říct že po dnešku (včerejšku) jsem dosti deprimován, a začínám mít náběh ve smyslu že když dívku tak jenom sex (stejně se ráno pomazlí a v lepším případě udělá i snídani a pak at tahne k čertu), poněvadž se mnou stejně žádná dlouho nevydrží (sem divnej), sem moc vybíravej (a nemám na to, resp. mám, ale neměl bych mít) a nemůžu najít takovou kterou bych chtěl já – taková totiž neexistuje.

2 Ash: Ty si předtim psal něco o tom že radši jezdíš svým novým autem apd. Ukaž mi dneska jednu nejetou "pěknou" dívku… obvzlášt na moravě. Nejhorší je schůzka s dívkou která ti začne vyprávět o svých předchozích partnerech – z toho je mi na blití. Takže sex "na slepo" nebo po seznámení je v určitym smyslu naprosto nepodstatná záležitost.

Neberte to moc vážně, píšu pod vlivem a sem nasranej.

Reakce na komentář: Johannes #151Načítám náhled komentáře..., RobC #152Načítám náhled komentáře..., Ash #157Načítám náhled komentáře...

150
Honzík 14. 05. 2008 03:02 (r9ef224.net.upc.cz)

Jo a když musíš tak musíš, horší je když musíš a není s kym. Anča dlanča přeci jen není to pravé ořechové.


151
Johannes 14. 05. 2008 09:48 (ip-89-103-128-138.karneval.cz)

Reakce na Honzík #149Načítám náhled komentáře...: Nejenom slečny 24 a výš. Takovou sortu najdeš i v nižší věkové oblasti. Ani osmnáctky nejsou výjimkou.


152
RobC 14. 05. 2008 17:25 (ip4-83-240-87-32.cust.nbox.cz)

Reakce na Honzík #149Načítám náhled komentáře...: Hmm, docela pesimistickej pohled na svet chlape. Take it easy! Ne kazda je na prachy, ale na druhou stranu, je jich hodne, zalezi v jake spolecnosti se pohybujes a jaky si hledas kamarady/ky.
Jinak ja su z moravy, ale ze bych tady narazel pravidelne na divky lehcich mravu, to se rict neda… :-D
Jo a s tim mluvenim o predchozich partnerech na rande mas naprostou pravdu, to ja taky nesnasim, posledne mi s timto tematem jedna malem vykecala diru do palice :-)

Reakce na komentář: Honzík #155Načítám náhled komentáře...

153
Dam email 14. 05. 2008 19:32 (89-24-93-211.i4g.tmcz.cz)

Tak to je naprostej mazec!
Ale velice qarku oceňuji, s jakou tvrdostí jsi do toho šel, oslovoval jsi docela velké počty dívek a i přes prvotní nezdary jsi měl motivaci jít dál… Každopádně opravdu skvělá práce, popřel jsi všechny pravidla o ženském myšlení :-D

Reakce na komentář: Honzík #155Načítám náhled komentáře...

154
h0n24 url 14. 05. 2008 22:39 (1048655650.ip2long.net)

Hmm… Qarku! Ty podněcuješ! Jdu taky něco zkusit ;-)


155
Honzík 15. 05. 2008 02:03 (r9ef224.net.upc.cz)

Reakce na RobC #152Načítám náhled komentáře...: No tak konkrétně mám na mysli piškotéky v Jihlavě a okolí, tam i jak řikám si nepříliš pohledný mladík relativně lehce najde pěknou dívku na ukojení svých mrzkých pudů. A Brno samo o sobě je celkem ráj, pokud se člověk příliš nestydí a nebojí. Třeba to co zabírá v Brně s tím se v Praze vůbec nečapu, resp. prostě pražáci a moraváci sou trochu jiní, teda hlavně mluvíme pražačky/moravačky. S těma ženskejma se o tom přesvědčuju čim dál víc – že prachy jsou hodně důležitý, jako chudas si taky muže najít pěknou holku, ale otázka je na jak dlouho. Ty peníze jsou taková v uvozovkách pojistka. A na rovinu, když si bude moc vybrat dívka příjemného mladíka chudého nebo bohatého, po kterém asi sáhne, což je pochopitelné ale bohužel i to jsou vyjímky. Ted sem nedávno viděl bývalou spolužačku po který sme na základce všichni slintali, s jejím manželem, opravdu "odpornej" padésátiletej chlap, od pohledu zazobanej jak svin, dal se popsat jednim slovem SLIZ.

PS: K těm předchozím partnerům, to je taky otázka – jednou jsem se prostě nebyl schopnej přenést přes to že moc pěkná dívka která o mě jevila zájem, přede mnou chodila a samozřejmě dělala prasečinky s takovym hnusnym fetakem (technar), kterýmu měl člověk chut dat po hube uz jen z principu kdyz tu trosku videl. Tohle jako fakt ne, na to abych něco takovýho překousl sem moc sebestřednej. Druhá věc je že třeba přítel kamarádky se kterym se rozešla a tak sme spolu trochu flirtovali a tak, beru ji tak trochu jako nevlastni segru (takže k ničemu podstatnému nedošlo), tak ten typ mi byl natolik sympatický, že by mi naprosto nevadilo kdybych věděl že je to bývalý přítel mé nynější partnerky, teda kdyby nějaká byla samozřejmě. Já se snažim tohle téma vždycky nerozebírat, protože fakt lepší žít v nevědomosti.

Reakce na Dam #153Načítám náhled komentáře...: Tak to teda nechápu jaký pravidla tim popřel? Jak tady někdo psal určitě už vybíral podvědomě dívky u kterých si byl jistý že min. nedostane tu facku. A víš co, kdyby qark vypadal jako nějaký ten hardcore intelektuál a přišel s tímhle článkem, to by bylo něco.

PS: Ted me napadl další zajímavý test, kdyby se Qark nějak trochu cíleně zhnusil, hrozně oblékl a šel do terénu balit. Fakt by mě zajímali výsledky.

Reakce na komentář:  #156Načítám náhled komentáře..., Sirion #159Načítám náhled komentáře...

156
15. 05. 2008 11:52 (ip4-83-240-87-32.cust.nbox.cz)

Reakce na Honzík #155Načítám náhled komentáře...: Hele a co teda na ne plati konkretne v Brne a co v Praze? Mne teda prijdou i v Brne docela odmereny a nafoukany… Ne ze bych nemel zadny uspechy, ale zadna slava to taky neni :-) Ja taky nejsem ten typ, co by je jen tak oslovoval na ulici… :-/
S tema penezma to asi bude pravda, zenska asi vzdycky trochu kalkuluje, zda bys ji (a pripadne vase deti) dokazal zajistit. A ty vztahy – ona 20 a on 50, to taky moc nechapu. Kdybych se na to podival z opacne strany, tak s 50 letou babou bych si asi nebyl schopnej zacit, ale never say never :-)
K tem predchozim partnerum, me nestvalo s kym chodila, ale ze ho na nasem rande celou dobu vychvalovala, coz me stvalo. Ale ja nejsem moc ukecanej, takze vzdycky necham mluvit zenskou a ja nasloucham :-) Jinak taky bych radsi nerozebiral minulost a resil na rande jiny temata. Ne ze by me to nezajimalo, ale mluvit o tom 2 hodiny a zachazet do podrobnosti, to uz se mi hnusilo… :-/


157
Ash email 15. 05. 2008 12:25 (rb5ct210.net.upc.cz)

Reakce na Honzík #149Načítám náhled komentáře...: Zcela určitě jsem nepsal nic o novém vlastním voze :-) Takže na 25leté panny které sis snad v mých komentářích vybájil zapomeň :-D

Psal jsem o tom, že když se s nějakou dívkou seznámíš a trochu ji poznáš, je to velký rozdíl oproti situaci, kdy se s dívkou neseznámíš, nepoznáš ji, pouze si s ní zajdeš někam užít anonymního sexu. Nevím tedy, z čeho děláš závěr že sex naslepo a po seznámení je stejný, patrně z jiných předpokladů než já, a tvé cíle jsou jiné než moje.

Pro mne opravdu není podstatné s kým se stýkala slečna před tím, než poznala mne. Ovšem -– vzhledem k tomu, že mám určité nároky na charakter -– je pravděpodobnost, že přede mnou udržovala nějaký delší vztah s nějakým hovadem podstatně menší, než kdybych se se slečnou prakticky nijak neseznámil a první den s ní šel rovnou do postele.

Jinak Tvé roztrpčení chápu, pokud se setkáš s pár dívkami za účelem seznámení, víc než 9 z 10ti, zvlášť blížící s třicítce, pokud ony třeba vydělávají průměrně, si budou první ze všeho všímat jestli máš byt, kde, jak velkej, kolik máš peněz, jak rychle ti přibývají… :-) Prostě když od prvního pohledu necítí nějaké neodolatelné napětí či jiskření tak začnou myslet hlavou a žádná jiskra => žádný plamen.

Právě proto pokud nejsi perspektivní zbohatlík je důležité se takovýmto praktickým ženám vyhýbat (ony chtějí od života něco jiného než lásku a milujícího partnera) a u těch zbývajících, kompatibilních, je důležité dělat jako že nic a snažit se slečnu utáhout na její vlastní touze, která jí zatmí mozek a přestane přemýšlet kde vlastně budete brát na chleba.

Takže musíš prezentovat to, že se Ti (možná) líbí, máš o ní (možná) zájem, toužíš po ní (máš ten dojem), protože asi nemůžeš být bez NÍ (patrně). Její vztahy, rodiče, domácí mazlíčky, spolupracovnice neřešit, jde ti (a i zbytek života asi půjde) jen o NI, nic víc nic míň. Ona stejně tak musí toužit po TOBĚ, musí se to TEBE zamilovat, protože… pouze s tvým autem nebo domem trávit zbytek života nebude, v první řadě ho bude trávit s tebou. Čily typy co chtěj být v první řadě zajištěné a na partnera mají základní nároky jako že milovat ho nemusí, ale neměl by je mlátit (nebo alespoň ne moc často) tak ty nebrat, buď rád že už se třeba neozvou, byla by to ztráta času. Potřebuješ nějakou skromnou idealistku, která k dosažení štěstí nemusí snídat kaviár, ale bez milujícího partnera být šťastná nemůže. Jo a také se do tebe právě musí zabouchnout jak zamlada ;-) Musí mít dojem že jí s tebou asi čeká něco, co s nikým jiným možná nepozná, a tedy by si tě neměla nechat ujít.

Strašný kecy, viď? Mnoho párů je postaveno na zajištění vlastní ekonomické stability, případně na tom, že si rozumí v sexu. Ty musíš nabízet dojem toho, co je úzký profil, a na co už řada lidí ani moc nevěří -– tedy lásku.

Sex v případě preference před láskou můžeš v základní kvalitě získat snadno na ulici, nebo v případě vyšších nároků na sex ale jisté nechuti k lásce můžeš získat postupným střídáním partnerek až najdeš sexuální bohyni -– pak jen vymyslet jak si ji udržet, nejspíš to ale bude otázka peněz, s láskou vzhledem ke způsobu hledání moc nepočítej.

Pozn.: láskou zde nemyslím nějaké neuchopitelné teoretikum, ale něco, co má v první řadě sice základ v sexu a vzájemné přitažlivosti, ale současně platí i to, že toho druhého máš rád a záleží ti na něm víc, než právě na tom sexu samém. A víš, že když se vzdáš jednoho, ztratíš druhé a obráceně. Je to taková… past :-)


158
wolf 15. 05. 2008 13:59 (217.12.49.50)

Reakce na venca #130Načítám náhled komentáře...: Reakce na Lucka #134Načítám náhled komentáře...: Moja ak mala chut tak nech si zozenie priatela ale ak take dievca odpovie okolo iducemu na otazku ci si chce zasukat? ANO tak je to 100% stetka lutujem jej buduceho manzela :-D


159
Sirion 15. 05. 2008 16:39 (rb5cr206.net.upc.cz)

Reakce na Honzík #155Načítám náhled komentáře...: To by mě také celkem přesně zajímalo, co zabírá na dívky v Brně, ale v Praze naopak vůbec ne.
Mně osobně přijde, že většina věcí, co tu Qark radí, jde bez problémů použít v jakémkoliv velkém městě u nás.


160
venca 16. 05. 2008 07:12 (82.243.broadband7.iol.cz)

Možná se pletu, ale předpokládám, že už další články na tomto blogu přibývat nebudou, protože autor už vyčerpal svá témata. :-P

Reakce na komentář: RobC #161Načítám náhled komentáře...

161
RobC 16. 05. 2008 10:39 (ip4-83-240-87-32.cust.nbox.cz)

Reakce na venca #160Načítám náhled komentáře...: Ja bych byl rad, kdyby dale pribyvaly. Nemusi to byt zrovna sukaci testy, ale empiricky overene zkusenosti s balenim se vzdycky hodi… :-P


162
Lada url 16. 05. 2008 19:50 (r3j69.net.upc.cz)

Kecáš :-D Udělám to přesně podle toho, budu to zkoušet a snad už nebudu panic :-D


163
Honzík 16. 05. 2008 20:59 (r9ef224.net.upc.cz)

2 Ash: Napsal si to docela pěkně, ale nesouhlasím s tím že je tak podstatný ženskou blíže poznat, z vlastních zkušeností (není jich ale zas tak moc, resp. já bohužel at už jsem v předchozím příspěvku napsal cokoli, nechci střídat partnerky, neuspokojuje mě to, naopak mi to víc připomíná že už mi neni 18, že už jsem v podstatě své ideály o dívkách/ženách ztratil a že asi zůstanu starým mládencem). Reaguju na to ohledně toho předchozího partnera, ted mluvím třeba o "kamarádkách" z práce, tam udržovala vztah fakt pěkná, sympatická, prostě fakt dobrá holka s takovym nechutnym hovadem, že ikdyž jsem o ní neměl zájem tak jsem žárlil, prostě vidět že takováhle holka může mít někoho takovýho bylo naprosto masakrální. Už s nim samozřejmě neni. A naopak třeba jednou "zrovna na moravě :-)" jsem v nejlepším nebyl schopnej pokračovat, když jsem zjistil že dotyčná je ještě panna. Taková docela fakt fajn holka, já myslel že dostatečně pochopila že jí chci jen v ten večer. A o ní jsem si myslel že je to zkušená rajdařka, takže to jaká dívka je o předchozích partnerech vůbec nic nevypovídá. A k tý lásce, viz. ztráta mých idálů. Jo ještě musim dát jeden příklad, když mi bylo 23, tak můj šef (32 tušim, ale vypadal hrozně sešle) chodil s 29 letou holkou která s nim byla jen pro prachy. V tý práci jsem skončil v podstatě ze dne na den, od záčatku jsem po sobě pokukovali (byla fakt hrozně hezká a příjemná) a vzhledem k tomu že já jsem spíš vzhledově podprůměr tak jsem akorát z povzdálí záviděl (prostě v tomhle případě bych nic neukusil, ani sem nezkusil). No a jednou po jednom úspěšném obchodu jsem byl pozván na večeři s jedním klientem, šéfem a TOU. Zase po mě celou dobu pokukovala a pak ze sebe vychrlila asi uprostřed večeře, když si všichni všimli že na mě pořád civí, že mám nádherný oči. Já zůstal jak opařenej, oba dva typové čuměli jak pucy (hlavně šéf) a já si mohl začít hledat novou práci. A pak jsem si uvědomil co jsem skutečně záviděl, že jí může šukat on, ale rozhodně bych nechtěl bejt na jeho místě.

PS k Moravě: No já nevim, ty holky z moravy jsou takový víc žensky hloupější a oproti pražačkám se s nima skvěle kecá (když už se rozhodnou že jim za to stojíte) a v neposlední řadě mi nepřijdou že jsou tolik na prachy. Já byl do svejch 21 let uplnej pičus bez zkušeností, pak jsem začal makat v ženskym kolektivu kde jsem se cejtil zezačátku fakt hrozně a teprve tam jsem se naučil mluvit s holkama (v podstatě to o čem tady píše ve článkách qark, tak na to sem si přišel sám díky práci, jen škoda že sem tohle nevěděl před tím, uštřil bych si mnoho zklamání), díky tomu že tam byly holky z moravy – většina pražaček jsou hrozný sucharky a jakmile člověk nemá vzezření šámpona tak jim nestojí pořádně ani za odpověd a když už odpoví tak to většinou stojí za to nebo jim vidíte na očích ten nezájem, což mi přijde že moravanky ikdyž nemaj zájem tak s váma rády pokecaj a vy si nepřipadáte jak looser. A možná že takový to klasický prážáci přijeli má taky něco do sebe, že je člověk hned trochu zajímavější. Konkrétně ty testy v térenu – nikdy jsem takovýhle věci nezkoušel, přesto si myslím že tady v Praze by v tomhle případě klidně tu jednu přes držku dostal. Jinak nevim co konkrétně platí tam a tady, ale myslim si že i našroceni qarkem budete mít větší šanci uspět na moravě než v Praze.


164
Honzík 16. 05. 2008 22:26 (r9ef224.net.upc.cz)

Ještě k tý moravě, s kámošem jsme tady v Praze v prosinci a lednu byli téměř každej pátek na diskotékách, a pokud jsme nebyli iniciativní my, tak nic. No a pak jsme v březnu jeli jen na výkend k němu nachatu a šli na tamní piškotéku a ejhle ihned si k nám přisedla skupinka holek a bylo. Možná náhoda, ale já bych řekl že spíš ne.

Reakce na komentář: RobC #165Načítám náhled komentáře...

165
RobC 17. 05. 2008 10:20 (ip4-83-240-87-32.cust.nbox.cz)

Reakce na Honzík #164Načítám náhled komentáře...: To jsi me moc nepotesil :-) Ja jsem zadnou prazacku zatim nebalil a na Morave taky moc uspechu nemam, takze v Praze by to bylo asi uplne zabity :-D


166
Michal 17. 05. 2008 14:35 (rb5at110.net.upc.cz)

Nevěřím, že v Praze se holky balí hůř. Bude to chtít nějakej test }:->

Reakce na komentář: RobC #167Načítám náhled komentáře...

167
RobC 17. 05. 2008 14:54 (ip4-83-240-87-32.cust.nbox.cz)

Reakce na Michal #166Načítám náhled komentáře...: Hehe, to je dobrej napad, ja jsem pro… A pokud by si slo vsadit, tak bych asi precejenom vsazel na vyssi uspesnost u moravacek :-P

Reakce na komentář: Ploutev #175Načítám náhled komentáře...

168
Peca url 17. 05. 2008 19:09 (ip4-83-240-84-183.cust.nbox.cz)

Podle mě Praha už trpí syndromem velkoměsta, lidi mají jinou mentalitu (víc kosmpolitní) a proto to podle mě pro úspěch vyžaduje kapku jiný přístup… ale třeba se pletu ;-)


169
Tommy email 18. 05. 2008 11:17 (ip-89-103-144-173.karneval.cz)

Jak mám rád tento web,tak tento článek mě rozhodně nějak pozitivně neoslovil.Myslím si že tento test je hrozně neobjektivní.Taky si nemyslím,že by všecky dívky co Qarkovy příkývli,by se s ním vyspali.Řeknu to tak,když se někdo cizí zeptá dívky jestli si nechce zašukat tak to může být ze dvou důvodů:1.buď jde od úchyla,který dívku svléká pohledem=>takového dívka ovšem hned pozná a takovému by nepřikývla 2.člověk který si z ní dělá srandu nebo chce zjisti jak je on sám na tom(viz tento test)=>dívka takovému člověku klidně řekne ano,aniž by to myslela vážně,protože ví,že dotyčný s ní vlasně "doopravdy" spát nechce.Tím chci říct,že rozhodně nevěřím tomu,že by takové procento dívek šlo do postele s naprosto neznámým klukem.Nedělal sem žádný průzkum,ale myslím si,že možná tak jedna hoka z 1000 by to myslela opravdu vážně.Sorry Qarku toť můj názor k tomuto testu.


PS:Věnováno všem nymfomankám

Reakce na komentář: Mx #170Načítám náhled komentáře...

170
Mx 18. 05. 2008 13:58 (stip-static-8.213-81-189.telecom.sk)

Reakce na Tommy #169Načítám náhled komentáře...: tak tommy,skús si ten článok prečítať ešte raz..qark to dotiahol až do konca….a dalšia vec..1 z 1000? to nemyslíš vážne…v akom naivnom svete to žiješ?

Reakce na komentář: Tm #171Načítám náhled komentáře..., Tommy #173Načítám náhled komentáře...

171
Tm 18. 05. 2008 15:17 (1389432933.ip2long.net)

Reakce na Mx #170Načítám náhled komentáře...: šukat chce každej i holky , sám to někdy vidím na kamarádkách. a docela mi kazí o sobě představu ty holky


172
Daniel email 18. 05. 2008 17:29 (190-82-164-240.adsl.cust.tie.cl)

Qarku, osobně si velmi vážím tvých stránek a jsem přesvědčen, že mnohým lidem pomahají. Přesto jsi mě tímto testem (a tím že jsi to dotáhl do konce) zklamal. Většina žen, se totiž tímto cítí opravdu sexuálně obtěžována, bohužel se něco takového nedá "měřit" jako osahávání atp. Normální ženu bolí, pokud se muži zabývají jako prvním jejím tělem – že jim jde o sex více, než o to poznat její srdce. Ta žena se s tebou vyspala, ale jakožto to bylo jen jednou, umím si představit, že po prvním pozitivním pocitu "někdo o mě stojí", přišlo rozčarování "chtěl si se mnou jen užít, kdybych byla také vnitřně přitažlivá, neskončilo by to prvním sexem"
Argumentace mnohých, že takový je svět neberu – takový je svět, protože tací, jako ty, Qarku, to děláš a navíc to prezentuješ jako OK! Líbí se mi, že dodáváš lidem sebevědomí, ale návody jak např. někomu přebrat holku?
Podrženo sečteno, máš dar komunikace, v tom jsi prostě dobrý a rád se od tebe přiučím, ale každý dar se dá sobecky zneužívat, hledajíce obdiv druhých…
Držím ti palce, aby se ti dařilo skrze tyto stránky šířit nejen komunikační schopnosti, ale také správné hodnoty. Líbil se mi článek "V čem tkví krása člověka", kdy umíš druhého potěšit. Tímto šukacím testem myslím že jsi spíše pár lidem ublížil.
Přesto díky za tvé stránky, je fajn že existují!


173
Tommy email 18. 05. 2008 20:17 (ip-89-103-144-173.karneval.cz)

Reakce na Mx #170Načítám náhled komentáře...: Dočet sem to až do konce…Prostě postrádám cokoliv pozitivního na tomto testu.Je jasné,že holky chtějí sex při nejmenším stejně jako muži,ale rozhodně si nemyslím,že by běžně spali s kýmkoliv cizím kdo je osloví na ulici.Bavme se o oslovení na ulici,něco jiného sou diskotéky,kam chodí lidé často vyhledávat partnery na jednu noc a také tam velkou roli sehraje alkohol a jiné omamné látky…Taky je pravda,že není nic nemožné,tak proto se to Qarkovy povedlo dotáhnout dokonce…Nicméně si dokážu představit,co to bylo za dívku.Já nevím jak ty,ale rozhodně bych nestál o holku,která dává kamukoliv na potkání.A navíc když si sáhnu sám do svého svědomí,určitě bych nešel do postele s holkou,která by se mě na ulici zeptala,jestli si nechci zašukat.A mohla by být sebehezčí.Když sex,tak s holkou,kterou znám.Chápu ale,že existují chlapy,kteří mají naprosto opačný přístu než já,proto ta rozdílnost názoru.

Reakce na komentář: Ploutev #175Načítám náhled komentáře...

174
Tommy email 18. 05. 2008 20:35 (ip-89-103-144-173.karneval.cz)

Výjma tohoto testu si taky vážím Qarkovi práce,stejně jak tu psal Daniel…Ostatně i já sám sem se z jeho článku velmi poučil…Každý má právo sem tam udělat chybu,toto podle mě byla jedna z chyb,kterou Qark udělal.Doufám,že jeho web se po tomto vrátí do těch správných kolejí.


175
Ploutev 20. 05. 2008 10:53 (rb5dn69.net.upc.cz)

Reakce na RobC #167Načítám náhled komentáře...: Já jsem z Prahy (to nepovažuju za plus ani minus, prostě to tak je), můj názor je, že to, co Qarkovi vychází v Brně, by mu vycházelo i v Praze… :-D Respektive přímo bych řekl, že to vychází i v Praze. Sám už jsem ozkoušel v praxi použít pár jeho typů (i když na šukací test asi nemám koule :-) )… A s tim přístupem holek – i v Praze lze najít holku na 1 noc…

Reakce na Tommy #173Načítám náhled komentáře...: Nesouhlasím, ale pravda je, že každý má právo na svůj názor… K příspěvkům tebe a Daniela – "(Normální ženu bolí, pokud se muži zabývají jako prvním jejím tělem – že jim jde o sex více, než o to poznat její srdce. Ta žena se s tebou vyspala, ale jakožto to bylo jen jednou, umím si představit, že po prvním pozitivním pocitu "někdo o mě stojí", přišlo rozčarování "chtěl si se mnou jen užít, kdybych byla také vnitřně přitažlivá, neskončilo by to prvním sexem")" – pokud ta holka řekla ano na sex, tak nečekala nic jiného než sex… A řadit někoho do normální a nenormální – znám takový holky, který si rády JEN užívaj, ale nikdo by to do nich neřek, přijdou mi taky úplně normální…

Tolik můj jiný pohled na věc… Mimochodem přijde mi zajímavé a obohacující číst různé příspěvky, člověk se má stále co učit. A nikdy neškodí poznat i úplně odlišný přístup k věci…


176
Katčinka 20. 05. 2008 17:06 (ip-89-103-113-21.karneval.cz)

zajímalo by mě jak by to bylo obráceně…kdyby se holka ptala na to samí kluků…myslim, že by nebylo za potřebí takhle filozofovat, protože kluk by akorát zapřemýšlel, jestli se mu ta holka líbí nebo ne a kdyby jo, tak by prostě šel!! S holkou je to složitější, protože po světě běhaj samý úchyláci, takže se holka prostě bojí :-)

Reakce na komentář: Mx #179Načítám náhled komentáře...

177
Daniel email 20. 05. 2008 18:56 (61-133-20-190.adsl.tie.cl)

Uznávám, že ohánět se argumentem "normální žena", jak jsem to učinil, je dost pochybné. Můj názor je, že "chladný sex" na jednu noc, není pro ženy typický – ženě více než muži záleží na tom, aby byl sex projevem hlubokého vztahu. Jistě je mnoho žen, které vyhledávají i tento sex, ale myslím si, že jsou to ženy, které už mají své srdce zraněné zklamáními ve vztazích.
Pokud vycházíme z toho, že žena která Qarkovi svolila, byla toho typu a že neočekávala nic jiného, můžeme si také klást otázku po objektivnosti celého tohoto testu, jak už bylo někým zmíněno: totiž vědomě či nevědomě si Qark mohl vybírat právě tento typ žen, které na první pohled zrovna "nejsou ostýchavé v těchto otázkách" na to má člověk s trochou zkušeností dobrý nos. Pokud je tomu ale tak, pak výsledek není až tak úspěch komunikace, jako úspěchem vytipování si druhé polovičky, která si chce prostě taky užít a která nemá žádné zábrany (tedy pro ni není takto otevřená otázka nějak pobuřující či šokující). Je to tedy otázka pouze zprostředkovat, že to není sranda, překonat pochybnosti jestli dotyčný není úchyl či nemá nějaké vedlejší úmysly a doufat, že ji nenakazí nějakou nemocí. Objektivně náhodný výběr žen, by myslím přinesl jiné výsledky, ale opakuji, že v takovém případě by se mi to zdálo opravdu neetické, protože jsem přesvědčen, že by to většině žen vnitřně ublížilo – či prohloubilo jejich negativní pohled na muže – a to předpokládám také nechceme, že? ;-) Myslím si, že není správné když jde muži jen o sex, a i když to tak někdy může vnímat, je to něco co by měl umět překonávat a učit se od žen spojení s dimenzí vztahu, věrnosti a také zodpovědnosti. Ne jen prohlásit, takový holt jsem.

Reakce na komentář: Ploutev #180Načítám náhled komentáře...

178
Boris 21. 05. 2008 12:16 (mail.trustfin.cz)

Sakra, když to tady čtu, tak si říkám, má to vůbec dneska ještě cenu mít nějaký vztah. Kluk, aby se pomalu bál, jestli nechodí s nějakou lehkou holkou a naopak holky s největším sukničkářem. Chtělo by to možná udělat taky článek, jak si vážit jeden druhého, protože začínáme být horší než králíci :-)


179
Mx 21. 05. 2008 14:19 (pc-119xmvbkk6nvdpm0wkd8uscea5wfhb6.users.student.utc.sk)

Reakce na Katčinka #176Načítám náhled komentáře...: Ty sama by si si dokázala niečo takéto predstaviť?..že,keby sa ťa niekto spýtal,je možnosť,že by s ním šla?


180
Ploutev 21. 05. 2008 15:39 (rb5dn69.net.upc.cz)

Reakce na Daniel #177Načítám náhled komentáře...: Tvá předposlední věta ve mně zanechala hloubavého červíka … Možná přispěje svým dílem ke změně mé osobnosti :-)… Každopádně jinak s tebou vcelku souhlasim, navíc je mi sympatický, že neodsuzuješ jinej pohled na věc ;-)


181
Pry 21. 05. 2008 16:47 (mail.oltis.cz)

Já jen dodám, že by MI vůbec nevadilo takovýmto způsobem začít vážný vztah. Protože žijeme jen jednou a ta holka byla (podle mě) naprosto normální holka, která to chtěla. Nic víc. Určitě použili kondom, ona si třeba spravila sebevědomí (kdo ví?), rozhodně bych to neviděl tak černě. Že ji Qark předtím neznal? Nevím, docela si dokážu představit, že bych si to užil, však do ní nemusel bušit hned jak zavřel dveře – při troše fantazie si mohli užít krásné odpoledne. Když jdu s někým poprvé na kafe, tak ho taky neznám, taky ještě nemáme svá oblíbená témata a přesto je to příjemné a může mít člověk pocit, jako by ji znal roky. I když je to hrozně nárazové, asi bych se to snažil kompenzovat něžností, nenuceností, užívat si to (však je to poprvé a naposled) – jako nějaké vzácné víno, na které už nikdy nebudete mít. Ne ten superdrahý šampus protřepat, odbouchnout někam do stropu a půlku vylít na koberec a televizi. Ne, dát si na čas, udělat atmosféru, i když jsem třeba sám někde v anonymním hotelu. Je to všechno o tom, co si vsugeruju. Já bych se o to aspoň pokusil. I když všechno bude trochu zmatené a rozpačité a výsledek NEMŮŽE být stoprocentní.

Reakce na komentář: Qark #183Načítám náhled komentáře...

182
Pry 21. 05. 2008 16:53 (mail.oltis.cz)

Ještě dodám, že znám (podle mě) MOC pěkné ženské, které neměly chlap roky, dlouhé roky. Tahle holka NEMÁ co ztratit. Pravděpodobnost, že ji někdo osloví, pokud ji někdo neoslovil třeba pět let, je prostě čistá nula. Je to tak. Cítí se třeba jako hadr na podlahu. Myslím, že prostě jakýkoli zájem by v ní našel odezvu. Bohužel už se vůbec nic o té holce nedozvíme. Ačkoli to by mě zajímalo nejvíc. Jak jsem psal – myslím, že je naprosto nepravděpodobné, aby Qark ve 40ti pokusech potkal nějakou, co jde s každým. To je NESMÍRNĚ vzácné. A ona nejspíš nebyla ani tak nadržená (ostatně i Qark to přiznává), jako jí fatálně chyběla pozornost, pocit, že o ni někdo stojí. Nevím, jestli z toho neměla obrovskou kocovinu a nepodřezala si žíly, ale na druhou stranu ji nemůžeme pomlouvat.


183
Qark url 21. 05. 2008 17:31 (ip-auth.qark.net)

Reakce na Pry #181Načítám náhled komentáře...: Díky! Na tento komentář jsem čekal. Jde vidět, že jsi vyrovnaný člověk, který přemýšlí. Takových komentujících tu ale bohužel bylo opravdu jako šafránu. :-(
-----------

Nesmysly a fikce:
Pobavilo mě, kolik zde komentujících jsou jasnovidci a telepati. Protože, já přece nikde záměrně nenapsal jaká ta holka je a proč to udělala, ale ONI to "věděli" (=protože je rádodajka, že?) a ještě ji dle své fantazie ihned odsoudili (nejlépe TAKOVÉ ženy lynčovat, že!) Fakt se musím smát, kolik lidí dokáže jiné odsoudit bez jakéhokoliv důkazu.

Takže teď fakta:
Holka to udělala, protože chodila přes čtyři roky s přítelem a on ji už delší dobu podváděl (což zjistila pár dní před testem). Vzalo jí to a přemýšlela, jak se s ním rozejít a bojovala sama se sebou, aby to dokázala (přece jen, byli spolu už dlouho, …) Do toho jsem přišel já a "pomohl" jí se rozhodnout a začít žít. V současné době se poměrně často vídáme a musím říct, že jí rozchod prospěl, úplně září.

Shrnutí:
Jsou ženy pěkné, zábavné, hodné, milé a úžasné… Jsou ženy otravné, nudné, na peníze, rádodajky… To je prostě fakt. Ale dokud budou muži automaticky předpokládat tu horší variantu, dokud nebudou milovat ženy takové, jaké jsou, nikdy nenajdou lásku! Platí tu zákon akce a reakce: Dokud nebudete milovat ženy, nebudou ženy milovat vás!

Reakce na komentář: houmr #186Načítám náhled komentáře..., IGI #244Načítám náhled komentáře..., Ash #246Načítám náhled komentáře...

184
sakanka email 21. 05. 2008 19:48 (kolej-zk.zcu.cz)

Reakce na Pavel #39Načítám náhled komentáře...: Rosenberg to dovedl do dokonalosti a nakonec si na to téma založil několik life show :-)


185
pan.huu 22. 05. 2008 19:08 (147.33.1.56)

Větu "Dokud nebudete milovat ženy, nebudou ženy milovat vás!" bych nechal povinně zarámovat! Díky za ní!

Reakce na komentář: kossai #199Načítám náhled komentáře...

186
houmr 23. 05. 2008 10:17 (89-24-27-78.i4g.tmcz.cz)

Reakce na Qark #183Načítám náhled komentáře...:
Díky! Na tento komentář jsem čekal. Jde vidět, že jsi vyrovnaný člověk, který přemýšlí. :-)


187
rev 23. 05. 2008 22:13 (r4y59.net.upc.cz)

Zajímavý článek. Mimochodem nejsem si jistý jestli to víš, ale když se ptáš záporně (nechtěla bys…?), rovnou vkládáš do úst negativní odpověď. Tady by se asi nic nezměnilo ani s "chtěla bys…?", ale v jiných případech ano.

Reakce na komentář: Ploutev #188Načítám náhled komentáře...

188
Ploutev 25. 05. 2008 23:34 (rb5dn69.net.upc.cz)

Reakce na rev #187Načítám náhled komentáře...: Za prvé o této problematice má Qark jiný článek, za druhé v popisu tohoto "šukacího" testu vysvětluje, proč použil spojení Nechceš…


189
alča 27. 05. 2008 15:33 (nat2.ovfree.net)

nemas ty nahodou pritelkyni??

Reakce na komentář: Ash #190Načítám náhled komentáře...

190
Ash email 27. 05. 2008 21:55 (rb5ct92.net.upc.cz)

Reakce na alča #189Načítám náhled komentáře...: Takové dotazy jsou nejlepší. Úplně to vidím. Probudí je sluníčko prodírající se žaluziemi, slečna se rozkouká, vybaví si průběh noci a dí "Hele, Qarku, chodíš teď s někým?" :-D


191
Ares email 29. 05. 2008 00:49 (82.100.63.173)

Chlape ty seš génius :-D :-D :-D :-D Sice mě po dnešku bolí huba od smíchu, ale takový srandy jsem si neužil už hodně dlouho… Doporučuju zkusit… Ikdyž třeba nikoho neulovíte, tak nebudete litovat :-D :-D :-D


192
the one 29. 05. 2008 14:44 (snat-komornik.slany-vojencak.skvelynet.cz)

qark tady furt popisuje, jak by oslovil starsi 18 let. Ale co kdyz ta holka jeste neni starsi 18? nebo by se ji zeptate jestli ji bylo 18 a rekne ze ne…tak jak pokracovat?

Reakce na komentář: Lischai #193Načítám náhled komentáře...

193
Lischai email url 29. 05. 2008 15:18 (ip-85-160-93-154.eurotel.cz)

Reakce na the one #192Načítám náhled komentáře...: Odejít a už nikdy, nikdy, nikdy nesvádět holky se školní aktovkou.


194
Franta url 29. 05. 2008 15:44 (ip-89-102-8-218.karneval.cz)

Na tohle mi poslal odkaz kámoš a přijde mi to jako hodně nápaditá pomsta nevěrné ex! :-D
http://www.sexy-lena.com/?uid=478170


195
Organic email url 29. 05. 2008 17:39 (22-208-207-85.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz)

a co mám dělat jako osoba co nemá ani přátele a ani holku ? už několik měsíců jsem sám po svojí první známosti a akorát se topim v depresi u PC protže pokaždý když si jdu skusit jakejkoliv Qarkův návod jak se před holkama nestydět tak stejně pohořim :/ a ani nemůžu použít pomoc od přátel protže žádný nemám :-( spíš než velký šukací test bych uvítal další rady jak se osmělit. ani oblečení nezabralo abych si dodal sebevědomí asi jsme už tak an dně že se z něj nedáá vyhrabat :-(

Reakce na komentář: Yorge #197Načítám náhled komentáře..., Alex #198Načítám náhled komentáře...

196
alča 29. 05. 2008 21:37 (nat2.ovfree.net)

neptala jsem se kvuli sobe, ale kvuli tomu ze jeho pritelkyni by se asi sukaci test nelibil ne??

Reakce na komentář: Ash #201Načítám náhled komentáře...

197
Yorge 29. 05. 2008 23:56 (pc168-152.upce.cz)

Reakce na Organic #195Načítám náhled komentáře...: Tak si dej jednu velkou facku a rekni si kurva drat zitra to zkusim zas a vyjde to. A jestli nemas pratele tak to je uz hodne zle. Zabal PC do krabice, vykasli se na nejake zvasti na internetu a zacni zit realny zivot. Porid si boty na behani, trence a tricko a jdi behat, pak zajdi vecer na pivko a snaz se seznamit s nekym s kymkoliv, s lidmi z prace, ze skoly. Proste One Man Show nejde a na PC se fakt vyser. Minimalizuj cas u nej pac se akorat stanes jeste vic uzavrenym a introvertem. Clovek, ktery jen sedi u PC a nic nezazije preci nema potom co lidem vypravet. Nebo tebe by snad zajimalo, kdyby ti nekdo vypravel vcera jsem zas surfoval, stahoval neco, hral si na pc, cetl Quarka atd. Zivot je neco jineho nez tento imaginarni svet a to si malokdo uvedomuje. Hlavne live is very short!!!


198
Alex url 30. 05. 2008 08:12 (fred12.plzen-city.cz)

Reakce na Organic #195Načítám náhled komentáře...: Doma u poče nikoho nepotkáš.
Teď je hezky – choď plavat, jezdi na kole, potuluj se po hospodských zahradách… cokoli je lepší než strávit léto před počem.


199
kossai email url 30. 05. 2008 09:20 (kukatko.mendelu.cz)

Reakce na pan.huu #185Načítám náhled komentáře...: Asi jsem fakt přehnaně dokonalej a každá holka se bojí jakkoli se mnou vůbec mluvit.


200
Andre 30. 05. 2008 12:30 (sauron.atcomp.cz)

no verte nebo ne ale jeste i dnes existuji lide co nekouri a sou abstinenti ,a ostatni ze sve generace nechapou.Nebo ve svych 23 nemeli jeste zenskou a co!Svet se nezbori.

Reakce na komentář: orel235 #207Načítám náhled komentáře...

201
Ash email 31. 05. 2008 01:08 (rb5ct92.net.upc.cz)

Reakce na alča #196Načítám náhled komentáře...: Asi nelíbil takže asi nemá. A pokud snad má, tak je asi zvláštní a asi se jí test líbil. Tedy ať tak nebo tak, vychází mi, že je všechno v pořádku :-)

Ale ok, jen se mi prostě líbí ta otázka. Vzpomněl jsem si na (nejen) jednu dívku, se kterou jsme se po kratším či delším běžném konverzování bez zabíhání do otázek partnerského života konečně vyhrabali na rande, a ona se v půlce zeptá jestli teď s někým chodím. No, já chápu že se prostě zeptat "musí", ale zároveň si představuji co by se dělo, kdybych řekl "jo nojo vlastně, vidíš, ještě žes mi připomněla, já vlastně s někým chodím, tak to budeme muset zabalit" :-D Já osobně se dívek neptám a preferuji takové typy, kterých kdybych se (na jednoznačném rande) býval byl zeptal, tak by mne flákly předmětem co by byl zrovna po ruce se slovy "no dovol, co si o mně myslíš" a šly by domů. Jo, to by byla paráda :-)

Reakce na komentář: Rakac #211Načítám náhled komentáře...

202
Organic email url 31. 05. 2008 21:50 (22-208-207-85.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz)