QARK.net — Velký test v terénu - 2. část
Velký test v terénu - 2. část

Velký test v terénu – 2. část

Předchozí díly [1]

Další pokračování Velkého testu v terénu je tu. Svoje zážitky z balení mi poslali tři lidé: W, VormJossh.

Pusťte se směle do čtení.


Markéta, cca. 20 let, Delvita, 6/10

Brigádničila u pokladny. Byl nějaký zmatek kolem chleba, co mi nenamarkovala.
Usmál jsem se. Řekl, že jí to za kasou moc sluší a zeptal se, jestli je na brigádě, nebo to má na doživotí.
Řekla, že brigáda, doživotí – to tak…
Zeptal sem se, jestli by se mnou nezašla někdy na kafe. Začala o tom, že tam má frmol, tak sem jí řekl, ať mi napíše číslo. Napsala, vyměnili jsme si pár SMS, pozítří jdeme do kavárny.

Autor: W

Jana, 22 let, 8/9

Šel jsem po chodníku a uviděl velice hezkou dívčinu, která si na obrubníku zapínala přezku u sandálů. Jak byla ohnutá, tak se jí vyhrnovala sukýnka nahoru…
Já: „Slečno, Vy mne chcete zabít?“
Ona: „Prosím?“
Já: „Říkám, že mne určitě chcete zabít!“
Ona: „Zabít? Já? Zatím nemám důvod. Měla bych?“
Já: „To né, ale já jsem kousek od infarktu. Jak jsem viděl to zapínání přezky, tak se mi zvýšil tep o polovinu, tlak mám, že bych mohl nafouknout pneumatiku u tiráku a i když nosím brýle, tak vidím, že na takové krásné tělo by měl být zbrojní pas a pokud se chceš ohnout, tak jedině za plentou, jestliže z toho nemám mít já smrt…“
Ona: Smích.
Já: „Teď nevím, jestli se směješ mně, nebo na mě. Osobně bych uvítal tu druhou možnost. Faktem zůstává, že můj srdeční sval se patrně do tebe zamiloval… podívej.“
/Stahováním levého prsního svalu napodobit těžký tep srdce./
Ona: „No to jsem netušila… to ti opravdu tak bije?“
Já: „Nevěříš? Šáhni si… dej mi ruku“.
Ona: „To nejde, jsou tu lidi… přeci tu nebudu ošahovat cizího kluka.“
Já: „Dobře, čili já jsem /mé jméno/. A teď už nejsme cizí.“
Ona: „Já jsem Jana a musím už běžet, za chvíli mi jede autobus.“
Já: „Počkej, vezmu tě autem.“
Ona: „Ale nevíš kde bydlím.“
Já: „Ale ty ano… a pár kilometrů mne nezabije.“

Poznámka autora: Já tam auto neměl, ale jelikož jsem měl sraz ve městě s kámošem a jeho autem, tak jsem toho využil. Ostatně on je pro každou srandu a navíc to odřídil :-)

Pokračování: Sice jsme spolu ještě nespali, ale jinak skvěle líbá…

Autor: Vorm

Pavla, 26 let, 8/9

Když jsem procházel okolo prodejny s kuchyňskými potřebami a spotřebiči, tak z této prodejny vycházela zajímavá blondýnka. No vycházela… snažila se protlačit dveřmi, protože držela krabici s mixérem.

Ona: „Sakra. Au… blbý dveře.“
Já: „Počkat, já je podržím.“
Ona: „Díky. Už jsem myslela, že jsem se tam zasekla.“
Já: „To už by přispěchal jiný muž a ujal by se role zachránce… taková krásná žena nikdy nezůstane bez pomoci.“
Ona: „Krásná? Ale vdaná!“
Já: „Já bohužel né… dokud neschválí zákon o registrovaném partnerství, tak mám smůlu… a přitom mi ty bílé svatební šaty tak sluší.“
Ona: „Co?“
Já: „To byl vtip. Jen jsem chtěl trochu zlehčit tu situaci, že se mi moc líbí jedna vdaná žena, která si dnes koupila mixér.“
Ona: „Líbí?“
Já: „Strašně moc se mi líbí a chtěl bych ji poznat trochu blíže.“
Ona: „Ale já jsem vdaná!“
Já: „No a já svobodný… čili dobrá kombinace. A teď doopravdy. Chtěl bych tě pozvat na kafe. Počasí nic moc a kafe by bodlo. Co? Ten mixer ti vezmu.“
Ona: „Ne, to je dobrý.“
Já: „Jako správný "dženklas" ho vezmu… tady na rohu dělají bezva kafe.“
Ona: „Dobře, ale jenom na chvíli.“

Poznámka autora: Tenhle rozhovor jsem trochu vyškrtal. Moc přesvědčování a moc výmluv. Ta chvíle se pěkně protáhla a loučili jsme se až pozdě večer… tentokrát s pozvánkou k ní domů, kde jsme na to vlítli.

Autor: Vorm

Lenka, 15 let, OD Kotva, 9/10

Prvně ještě moje první láska :-) bylo mi tenkrát 18.

Stála před automatem na colu a chtěla do něj vhodit peníze. Nádherná holka. Přišel jsem k ní, položil prst na otvor, kde se vhazují mince, podíval se jí do očí a mile, slušně a se sebevědomím se zeptal: „Slečno, nešla byste raději na kafe?“
Ona: „Na kafe? Hm proč ne…“

Výsledek: Dostal jsem telefon, pusu a za týden hodně drsné kopačky.

Autor: Jossh, 24let, http://blog.lide.cz/Jossh/

Radka, 19 let, Vidles pub Třinec, 7/10

Chtěla jít ven z klubu, postavil jsem se před ní tak, že se musela zastavit, koukl do očí, ona se musela podívat na mě, a řekl: „Chceš projít?“ Řekla ano.
Odpověděl jsem: „Dám ti dvě možnosti, buď tě normálně pustím a ty půjdeš dál, anebo si se mnou zatančíš a pak tě taky pustím dál.“ Šla tančit.

Výsledek: Dostal jsem prvně pusu, telefon, neměl o ní zájem, takže ji ani neodprovodil a později zjistil, že má přítele.

Autor: Jossh, 24let, http://blog.lide.cz/Jossh/

Dvě hezké slečny, blondýnky, ?? let, Vidles pub Třinec, 9/10

(to jsem byl ještě mladší) Seděly u stolu.
„Slečno, smím prosit?“
„Ne.“
„A vy slečno, šla byste si zatančit?“
„Ne.“

Výsledek: Úplný odpal :-)

Autor: Jossh, 24let, http://blog.lide.cz/Jossh/

Lucka, 19 let, Club Bagsy Č. Těšín, 8/10

Byl jsem opřený o bar a objednával pití, vedle přišla holka a taky objednávala pití. Koukl jsem na ni lehce, přemýšlel pár vteřin a pak se na ni otočil a koukal na ní. Znervózněla a koukla na mě. Uhnula. Já koukal dál. Pak se na mě otočila, dívala na mě, já na ni trochu drze a pak řekla: „Co je?“
Já řekl s klidem a sebevědomím. „Jak se jmenuješ?“
„Lucka.“ podala mi ruku a přišel můj trik! Přitáhnul jsem se k ní, jako když jí chci dát polibek na rty na pozdrav, ale uhnul jsem těsně u rtů, zamířil k uchu a zašeptal: „Hezké jméno.“

Pak jsme se bavili, co dělá atd. Zhruba 10 minut. Barmanka asi chtěla vědet jak to dopadne, takže jí ty dvě piva nedala, dokud po mě nechtěla číslo. Učila se jako kosmetička a já jí požádal o nějakou kosmetiku pleti, ona řekla, že bych jí ale musel dát kontakt :-)

Výsledek: Telefon, ozvala se mi druhý den, jsme dobří kamarádi, pusa a rande taky proběhly, velmi sympatická holka. Časem se uvidí…

Autor: Jossh, 24let, http://blog.lide.cz/Jossh/

Lenka, 19 let, Club Bagsy Č. Těšín, 9/10

Stál jsem u vchodu na parket a vedle slečna. Zeptal jsem se, jestli se nechce vsadit, řekla o co? O to, kdo vydrží déle tančit. Řekla, že radši ne. Ok. Za chvíli přišla její kamarádka. Řekly si, co jsem udělal a kámoška přišla za mnou, že to bere. Kdo prohraje, půjde se koupat do řeky. Tančili jsme, až do konce, pak vyšli spolu ven, povídali si, neřekl jsem si o telefon, nedostal pusu, jen rozloučení, a že bude ráda, kdyby mě ještě někdy viděla.

Výsledek: telefon ne, pusa ne, rande ne.

Autor: Jossh, 24let, http://blog.lide.cz/Jossh/

Katka, 19 let, Vidles pub Třinec, 8/10

Stál jsem opřený o zábradlí a vedle dvě holky, nevšímal jsem si jich dvacet minut, pak jedna odešla a zůstala ta méně hezčí. Přišla a pak odešla druhá a zůstala ta hezčí. Koukl jsem na ni, usmál se a zeptal se: „Jak se jmenuješ?“ S úsměvem odvětila: „Katka“ Povídali jsme si, já šel pařit za kámošem, pak jsem ji vzal pařit k nám, vzala mě ven, tam jsme si povídali, pak šel každý po svém. Až začali hrát ploužáky, z ničeho nic se objevila vedle mě. Šli jsme tančit, provokoval jsem ji polibky nos na nos, hladil trochu, až to nevydržela a políbila mě.

Výsledek: Polibek, telefon, rande, chození, sex.

Autor: Jossh, 24let, http://blog.lide.cz/Jossh/

Eva, 19 let, Vidles pub Třinec, 9/10

Nafintěná blondýnka co vypadá namyšleně a podle toho co jsem poznal, i je. Asi dvě hodiny stála poblíž, pak mě s ní seznámil kamarád. Použil jsem trik s políbením, začal si s ní povídat asi hodinu, místo výzvy k tanci jsem řekl, co kdyby tě vyzval někdo jako já k tanci. Odpověď: „Asi bych nešla.“ Ušetřil jsem si práci. Povídal si sní a pak z ničeho nic odešel za jinou kamarádkou s kterou jsem flirtoval. Asi za deset minut se slečna balila a odcházela. Zašel jsem za ní, řekl mile: „Ty už jdeš?“ Řekla, že ano. Řekl jsem jí rozkazovacím tónem: „Půjč mi tvůj telefon.“ Zeptala se: „Proč?“ Já řekl: „Neptej se a půjč mi telefon.“ Vytáhla ho z kabelky. Já jí napsal svoje číslo, že budu rád, když napíše. Pak jsem ji odprovodil, chytil za boky a zeptal se jestli ji můžu políbit. Souhlasila.

Druhý den jsem si vzal její číslo od kámoše a napsal jí. Odepsala, že se můžeme vidět, že končí, a když tak, ať se ozvu. Vymazal jsem si ji. Další den mě potkala s kamarádkou, pozdravil jsem ji a hodně spěchala a říkala, ať se jí ozvu. Ozvala se večer, ale to jsem zakončil tím, že se mi teď hodně čísel smazalo a že nevím, kdo mi píše, po pár zprávách to zakončila, když tak se můžeš ozvat, jestli se ti nesmaže zase číslo, papa. Už se neozvu. Na tyhle holky bych chtěl upozornit – Nebrat!!!!!

Výsledek: Popsáno výše.

Autor: Jossh, 24let, http://blog.lide.cz/Jossh/

Jana, kolem 30-ti let, nejmenovaný klub, 7/10

Při tanci jsem přišel k ní koukl do očí, natáhl ruku a vyzval tímto gestem k tanci. Oslovení, v jednoduchosti je síla – s tímto oslovením mám nejvíc úspěchů: „Jak se jmenuješ?“ –  „Jana.“ Trik s políbením, seznámení s jejími kamarádkami (triky s políbením) Tanec, konverzace a otázky v rámci tance se všemi. Po čase, flirtování s Janou. Dál flirtování se všema stylem „Něco pro tebe mám.“ Byla překvapená. „Nastav ruku a zavři oči.“ Pomazal jsem ji trochu parfémem Cartier. Nechal odvětrat. Řekl, ať přivoní a dodal, to aby když budeš usínat, aby sis přičichla a myslela na mě…

Kámošky odešly, já skončil u Jany doma (poprvé, když jsem se měl zeptat holky, jestli mě vezme domů, jsem měl strach a klepal jsem se. Po čase je to jako kupovat rohlíky.)

Došlo na mazlení a lízání, ale ne na šukání. Byla zasnoubená. Odchod od ní, druhý den její prosba o druhou šanci. Ok. Došlo k sexu, a potom, že my jsme záletníci.

Výsledek: Velmi sympatická holka, polibek, telefon, rande, sex, milenka.

Autor: Jossh, 24let, http://blog.lide.cz/Jossh/

Táňa, 17 let, Club Fontána Třinec, 9/10

Na parketu jsme si s kámošem vyměnili holky s kterýma jsme tančili.
„Ahoj,jak se jmenuješ?“
„Táňa.“
Zeptala se natvrdo: „Máš holku?“
„Ne.“
Já se taky zeptal: „Máš holku?“ – jasně, že neměla…
„A kluka?“ – taky ne.
Říkám: „Nedali jsme si ještě pusu na představení.“, a koukl se jí do očí. Dal jsem jí pětiminutového francouzáka.
Telefon a sex.
Trochu tomu pomohla atmosféra a alkohol, ale u tak mladých holek to je jednodušší.

Výsledek: Polibek, telefon, sex

Autor: Jossh, 24let, http://blog.lide.cz/Jossh/



Související články:
Qark | 18. 09. 2005 15:01 | Komentáře: 85 | ::Velký test v terénu


Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
Tony 18. 09. 2005 15:52

docela zajímavý, ale Jossh má jen příběhy z klubů, na ty ti sere pes chlape. Promiň že to tak řikám, ale ty nebaliči potřebujou spíš zážitky z ulice, autobusu atd. Když už jde někdo do klubu, je asi jasný, že tam nejde kupovat polohrubou mouku.

Reakce na komentář: Siska #3Načítám náhled komentáře..., Jossh #48Načítám náhled komentáře...

2
SGS 18. 09. 2005 16:05

hm vdanou zenskou, no to ses teda fakt machr …

Reakce na komentář: Drifter #26Načítám náhled komentáře...

3
Siska 18. 09. 2005 16:56

Reakce na Tony #1Načítám náhled komentáře...: Ale s tím automatem je to fajn… :-O)

Jinak první pokud vorna je skvělý, ale ně každý má podobnou kuráž a výmluvnost.


4
traged 18. 09. 2005 18:11

jeste prihodte svy fotky :-)

Reakce na komentář: Packet #7Načítám náhled komentáře...

5
Salda 18. 09. 2005 18:21

Josshi, ses pasak (pašák, ne pasák ;-) Zajímalo by mě jestli to takovymhy tempem vedes i v normalnim zivote a nejen pri testu v terenu (jako ze dehem dvou tydnu osukas 10 zenskejch)
Jo, a Qarku toto je poslední část, nebo bude i díl 3?)

Reakce na komentář: Noobik #6Načítám náhled komentáře..., Jossh #54Načítám náhled komentáře...

6
Noobik 18. 09. 2005 19:45

Reakce na Salda #5Načítám náhled komentáře...:

Myslim ze kdyz prijdou naky dalsi odezvy tak to sem hodi


7
Packet 18. 09. 2005 21:11

Reakce na traged #4Načítám náhled komentáře...: Staci trochu hledat http://profil.lide.cz/profile.fcgi?akce=photo_iframe&user_ID=5216863# :-)

Reakce na komentář: Siska #12Načítám náhled komentáře...

8
Skeeter 18. 09. 2005 21:36

Díky


9
Marty 18. 09. 2005 22:15

Myslím, že ten s tím automatem je asi nejvíc fajn. Tohle si asi ozkouším naostro …


10
kajinek32 19. 09. 2005 00:03

spousta tipů úžasný, jen některý se mi zdají ehm… nereálné (ale to je možná tím josshi, že se nevyskytuju v prostředí klubů..) každopádně fajn zábava a fajn nápady!!

Reakce na komentář: Jossh #49Načítám náhled komentáře...

11
MiK 19. 09. 2005 10:09

Naprosto skvělý seriál a doufám že bude pokračování :-) teď to už jen použít v praxi


12
Siska 19. 09. 2005 15:10

Reakce na Packet #7Načítám náhled komentáře...:
Toho bych brala… jen kdyby mi nebyl tak nesympatický díky svým komentářům :-O)

Reakce na komentář: Jossh #52Načítám náhled komentáře...

13
pif 19. 09. 2005 17:33

wow, mam aspon dalsi zajimavy blog. Zdravim josshe, je to mile ze je asi z trince, ja jsem z hnojnika :-).

Reakce na komentář: Jossh #50Načítám náhled komentáře...

14
MekMek 19. 09. 2005 21:29

Hmm.. dobry, jsem introvert a nejak moc neumim komunikovat. Pro me by navod nebyl? :-)

Reakce na komentář: Qark #15Načítám náhled komentáře...

15
Qark url 19. 09. 2005 21:32

Reakce na MekMek #14Načítám náhled komentáře...: Já jsem taky introvert, šílený. A přesto se dokážu donutit.


16
MekMek 19. 09. 2005 22:06

Mas dobry! Ja ani nevim, jak zacit …. vzdycky, kdyz ji vidim, tak se desne vynervuju. Nejsem schopny se k ni priblizit na toz neco rict…


17
hmm 19. 09. 2005 22:07

jossh, to te este porad bavi pouzivat "trik s polibenim" ?

Reakce na komentář: Jossh #51Načítám náhled komentáře..., Jossh #56Načítám náhled komentáře...

18
Martin 19. 09. 2005 22:18

naprosto tomu něvěří!že by bylo tak lehké zbalit ženu to je jak v pohádce.Jsem nesmělí a léčím se!je mě ještě pomoci?

Reakce na komentář: Qark #19Načítám náhled komentáře...

19
Qark url 19. 09. 2005 22:32

Reakce na Martin #18Načítám náhled komentáře...: Víš, ženy nejsou nedosažitelné mnohakarátové diamanty. Jsou to lidé. A lidé rádi komunikují, těší je přízeň a hledají si partnera. Někdy jsou veselé, jindy naštvané. Chovají se prostě jako každý normální člověk. Sbalit je není lehké. Chce to obrovský kus odvahy nějakou oslovit. Vlastně to celé připomíná stezku odvahy. Vypravíš se do temného lesa a můžeš se lekat každého hluku a prasknutí větvičky. Nebo přijmeš fakt, že to je jen hra a bude ti jasné, že se ti nemůže nic stát. Uvědomíš si, že každý zvuk, který ve tmě uslyšíš není strašidlo, ale jen tvoje představivost. A až si tohle uvědomíš, budeš se cítit dobře. Ženy nekoušou. Občas sice mohou být podrážděné a poslat tě někam, ale copak ty nemáš svoje špatné dny? Dej jim šanci, není co ztratit. Něco ztratit můžeš jen svojí pasivitou a tvoje ztráta je každá vteřina tvého života, kterou jsi promarnil tím, že jsi nic neudělal.

Reakce na komentář: MekMek #20Načítám náhled komentáře..., YaCooB #77Načítám náhled komentáře...

20
MekMek 19. 09. 2005 22:34

Reakce na Qark #19Načítám náhled komentáře...: Tak to je fakt! A nevis, jak sebrat odvahu na cestu do "strasidelneho lesa" ?

Reakce na komentář: Qark #21Načítám náhled komentáře...

21
Qark url 19. 09. 2005 22:48

Reakce na MekMek #20Načítám náhled komentáře...: Byl jsi někdy na táboře? Já ano. Před stezkou odvahy nám vykládali horory a každý se pak bál. Jenže pak, když jsem byl starší, jsem si uvědomil že strašidla nejsou. Že v lese vás hlídají vedoucí a že by si nedovolili, aby se vám něco stalo. A tak je to i v životě. Jediné čeho se bojíte jste vy sami. Nejsou strašidla, jediné co vás straší je vaše představivost. Buďto se necháte unést, nebo si to užijete.
Chápu, je hnusné být odmítnutý. Stalo se mi to mockrát. Ale v konečném důsledku si uvědomíte, že ta co vás odmítla vám prokázala službu. Díky ní jste si našli jinou holku, které byla moc fajn. Raději si nechám dát pár facek, jen abych se projel super autem, poslechl parádní hudbu, jedl kvalitní jídlo… Jsou věci, za které není špatné slíznout pár pohlavků… hlavně to aspoň zkusit! Proč nevyjít ven a nesnažit se.. pokud se vám z deseti pokusů deset nepovede, řekněte si třeba, že jsem vůl, který tu mele hlouposti… ale napřed si těch deset pokusů zkuste. Realita je jiná, než představa.

Reakce na komentář: Mekmek #22Načítám náhled komentáře..., MINO #23Načítám náhled komentáře...

22
Mekmek 19. 09. 2005 22:56

Reakce na Qark #21Načítám náhled komentáře...: Na tabore jsem nebyl. V tom je ten problem! Do ted jsem svuj temny pokoj osviceny zaricimi monitory opoustel jen do skoly. Ale uz me to fakt prestava bavit. Jedine co se mi povedlo, bylo otevrit ji nahodou dvere, za coz mi podekovala. A to je tak vsechno….od te doby nebyla prilezitost….

Reakce na komentář: Jirka* #24Načítám náhled komentáře...

23
MINO 20. 09. 2005 07:43

Reakce na Qark #21Načítám náhled komentáře...: A opravdu se dá jen tak na ulici přijít za úplně cizí holkou a promluvit na ni ????????? určitě ????


24
Jirka* 20. 09. 2005 08:34

Reakce na Mekmek #22Načítám náhled komentáře...: V tom případě je načase to změnit. Můžeš dopadnout jako jeden známý z práce, který žije se svým počítačem a rodiči v bytě. Když přijde do náhodného kontaktu s holkou, tak reaguje jako čtrnáctiletej harant a slon v porcelánu dohromady. Je mu 41 (!) Když tě to už přestává bavit, tak jen dobře, ale druhá věc je pro to něco udělat, tak ať se daří 8^)

Reakce na komentář: Mekmek #25Načítám náhled komentáře...

25
Mekmek 20. 09. 2005 10:38

Reakce na Jirka* #24Načítám náhled komentáře...: Lehko řekně. Težko udělá :-)


26
Drifter 20. 09. 2005 15:38

Reakce na SGS #2Načítám náhled komentáře...:
Žádnej problém, nechal jsem se sbalit 2 vdanými, kupodivu je to snažší než u svobodný. A pak že my jsme záletníci..

Reakce na komentář: SGS #28Načítám náhled komentáře...

27
lUpa 20. 09. 2005 17:59

Hele Qarku bude ještě díl 3 ??? Myslel jsem že nemám co poslat ale jak sem čet ty příspvky od Josshe tak jsem si taky na něco vzpomněl. Tak kdybys planoval v budoucnu další dil tak mi dej vědět :-) Ok?

Reakce na komentář: Qark #29Načítám náhled komentáře...

28
SGS 20. 09. 2005 18:03

Reakce na Drifter #26Načítám náhled komentáře...:
ja to nemyslel jako pochvalu


29
Qark url 20. 09. 2005 21:09

Reakce na lUpa #27Načítám náhled komentáře...: Třetí díl jistě bude! Takže jestli máš něco na poslání, neváhej.

Reakce na komentář: Mekmek #31Načítám náhled komentáře...

30
Tony 20. 09. 2005 21:29

Bacha ale ať si lidi nezačnou vymejšlet nějaký vlastní příběhy co se nestaly, teda vlastně co to kecám, Qarku, mam dost supr zážitky, chceš je taky poslat? :-)

Reakce na komentář: Qark #33Načítám náhled komentáře...

31
Mekmek 20. 09. 2005 21:54

Reakce na Qark #29Načítám náhled komentáře...: Tak jsem se vydal na cestu do "strasidelneho lesa". Sice me odbila tim, ze nekoho ma, ale nedal jsem se. Vyloudil jsem cislo. A to vse jen diky napadum z tohoto webu…

Reakce na komentář: Qark #33Načítám náhled komentáře..., Salda #45Načítám náhled komentáře...

32
Smaky007 20. 09. 2005 22:20

Poděkujme bohu lásky – qarkovi…. :-)


33
Qark url 20. 09. 2005 23:28

Reakce na Tony #30Načítám náhled komentáře...: Jasně, pošli. Pošlete všichni, pokud máte nějaké opravdové zážitky. Jakékoliv, i špatné. Často mi lidé posílají jen úspěchy, tak se nebojte napsat i neúspěchy, pokud jsou :-)
Reakce na Mekmek #31Načítám náhled komentáře...: Tak to moc gratuluji, chlape!


34
Mike 21. 09. 2005 10:51

Ty Qarku, jenze ono je baleni a baleni. Jak tady z toho testu ctu, tak jit balit zenskou, ktera uz nekoho ma (dejme tomu, ze ted nekeca) a i kdyz ti to rekne, tak dal otravovat, tak to je uz pod uroven – vzdyt ty ji balis bez ohledu na jeji vztah, jen aby jsi si neco dokazal. A kdyz ona kyvne, tak se oba dostavate na docela tenkej led, jestli mi rozumis… Sorry, taky rad oslovuju cizi holky, ale ty mantinely vidim nekde jinde.

Reakce na komentář: Qark #35Načítám náhled komentáře...

35
Qark url 21. 09. 2005 12:13

Reakce na Mike #34Načítám náhled komentáře...: Jenže ono je mít přítele a mít přítele. Plno holek ti klidně řekne, že někoho má a přitom nikoho nemá. Takže zkoušet to dál má smysl. Navíc i kdyby někoho měla, tak to nemusí znamenat, že je šťastná, že s ním chce být na věky a nebo, že je do něj zamilovaná. Tak stejně, když řekne, že nikoho nemá, to taky nemusí být vůbec pravda. Je to těžká volba. Já osobně, když balím (pomineme teď Velký test) nebalím abych si něco dokázal, ale proto, že se mi ta holka líbí a mám o ni zájem.

Reakce na komentář: Mike #36Načítám náhled komentáře..., veverka #73Načítám náhled komentáře...

36
Mike 21. 09. 2005 12:29

Reakce na Qark #35Načítám náhled komentáře...: Jasne, prave o tom mluvim – o te situaci, ze nekoho opravdu ma a ty ji do toho takhle vpalis a muzes ten vztah treba rozvratit – my si rozumime, je to pohyb na tenkem lede – opravdu muze lhat, muze mit a nebyt stastna, souhlas s tebou, jenze da se tohle vubec poznat, dokud neni prilis pozde a neco pekneho znicime?

Reakce na komentář: Tomfi #37Načítám náhled komentáře..., Sanchez #38Načítám náhled komentáře..., lUpa #39Načítám náhled komentáře...

37
Tomfi 21. 09. 2005 14:20

Reakce na Mike #36Načítám náhled komentáře...: Pokud je ta holka opravdu spokojená, tak ti do toho nepůjde. Maximálně ze zvědavosti, co z tebe vyleze. Samozřejmě todle už smrdí pěkným průserem. Určitě se to může zkusit, ale aspoň podle mě spíše takovými náznaky.Třeba se chytne tak máš vyhráno. Jestli ne, tak holt nemá cenu se v tom rýpat. Akorát ubližuješ jí a tím pádem taky sobě.
Problémem je, že většina holek v rozmezí 16–18 let ti řekne, že někoho má jen proto, aby se s tebou nemusela bavit, a aby ukázala, že je něco víc.


38
Sanchez 21. 09. 2005 16:10

Reakce na Mike #36Načítám náhled komentáře...: Nemyslíš, že záleží na ni, jak se rozhodne? Jestli vymění tebe za dosavadního přítele, asi to s nim moc pěkný nebylo ne? Naopak když ho bude milovat, s tebou si nic nezačne. Nehledej v tom žádnou vědu, když ji nebudeš do ničeho nutit, ona se do tebe zamiluje a opustí tak svýho bejvalýho, bude to podle mě mnohem lepší než kdyby se s tim současnym dál tahal jen proto, že nenašla nikoho lepšího.


39
lUpa 21. 09. 2005 17:19

Reakce na Mike #36Načítám náhled komentáře...: A jakou mas zaruku ze kdyz to neudelas ty ze to neudela nekdo jinej ??? A jen pro uplnost nektery zensky se chovaj stejne, nebo jeste hur. Jestli chces muzu ti dat priklad …


40
PeterBA 22. 09. 2005 00:31

Nemám rád ľudí, ktorí sa chovajú ako zvieratká…


41
Jason.JC 22. 09. 2005 09:54

Tak jako, jak jsem ti Johne koukal do profilu na seznamu už se nedivím že ti většina holek dá telefon nebo víc.
Kdyby jsi vypadal tak jako já tak by to bylo horší.

Reakce na komentář: Jossh #53Načítám náhled komentáře...

42
Zatu 22. 09. 2005 22:19

Lidi a co byste poradili mně? Jsem tak trochu romantickej typ a vyloženě nesnášim restaurační zařízení, kavárny apod. Něco jiného je třeba noční bar nebo hospoda, ale jít se ve dne najíst do nějaký restaurace je pro mě docela obtíž. Nevim přesně čim to je, nemam rád tu oficialitu, lidi kolem, číšniky, pocit že mě někdo obskakuje, žádný soukromí. Radši mam procházku v parku, západ slunce, noční oblohu s hvězdami. Když už si musim koupit něco ve městě k občerstvení, většinou využiju fastfood nebo automat na kafe, pak to zkonzumuju někde na lavičce nebo ve stoje :-O).
Jde o to, že ve výše zmíněném prostředí se necitím moc dobře a když bych si tam ještě navíc pozval holku, nevim jak by to dopadlo. Myslíte si, že je to normální, bojim se toho že sem tak trochu divnej :-O).
Nicméně neřikám, že do restaurace nebo kavárny mně nikdo nedostane, zas tak šíleně mi to nevadí, jen se tam prostě necejtim tak dobře a uvolněně, což je podle mě pro balení, resp. pro příjemnej pokec s holkou nevyhovující.
Co vy na to?

Reakce na komentář: Miken #43Načítám náhled komentáře..., Mikeron #44Načítám náhled komentáře..., Ash #57Načítám náhled komentáře...

43
Miken 22. 09. 2005 22:31

Reakce na Zatu #42Načítám náhled komentáře...: Nejseš divnej, jenom máš rád to co máš rád. Každej sme jinej a jenom kvůli tomu, že se tobě líbí něco jinýho, než většině ostatních nejseš divnej… Mimochodem, myslím si osobně, že holka nebude naštvaná, když jí nabídneš aby se s tebou podívala na západ Slunce, spíš naopak bude příjemně překvapena, že na světé ještě existuje chlap romantik :-)


44
Mikeron 22. 09. 2005 22:33

I když podívat se na takovej západ Slunce ve středu města je celkem výkon;-)

Napsal sem omylem jinej nick, nejsem Miken, ale Mikeron;-Reakce na Zatu #42Načítám náhled komentáře...:

Reakce na komentář: Zatu #46Načítám náhled komentáře...

45
Salda 22. 09. 2005 22:33

Reakce na Mekmek #31Načítám náhled komentáře...: Jak jsem nehem tohoto tydne zjistil, cesta do strasidelneho lesa je hooodne obtizna, mam z toho v kalhotech, ale zitra do toho pudu a napisu sem jak to dopadlo ;-) Teda pokud zase neutecu se stazenym ocasem, doufam ze tomu tak nebude!!!

Takhle to mam naplanovany:
Ja: Ahoj, prozradíš mi prosím Tě své jméno?
Ona: Ahoj já jsem xxx
Ja: xxx, to je krasne jmeno. Kolik mate dneska hodin? Muzu tě někam pozvat?
Ona: mame x hodin.
Ja: OK, tak já na tebe počkám a pak někam zajdeme, souhlasis?
Ona: Dobře, tak v xx hodin

Pak už se to nějak vyvrbí… jestli vůbec bude souhlasit! O čemž pochbuji, ale kdyby jo, tak….JUPÍÍÍÍ ;-)
BTW: Co na to rikate, myslite ze to vyjde, vim ze to tezko posoudite kdyz me ani ji neznate, ale aspon podle toho rozhovoru…


46
Zatu 23. 09. 2005 14:42

Reakce na Mikeron #44Načítám náhled komentáře...: Jj, ve středu města a navíc ještě tak ve dvě hodiny :-).
Ale jde o to, že třeba oba dojíždíme vlakem a nabídnout jí že za ní dneska večer přijedeš a půjdete se podívat na západ Slunce, je na první schůzku docela zvláštní, nemyslíš?


47
Sidonie 25. 09. 2005 16:22

No, jestli vás zajímá můj skromný názor, tak podle mě holka skoro vždycky řekne – pro jistotu, že někoho má, protože nikdy nevíš, co se z toho kterýho kluka vyklube, je to takovej obrannej mechanismus asi…. :-)


48
Jossh 29. 09. 2005 14:18

Reakce na Tony #1Načítám náhled komentáře...: Ahoj-zpětně si to pročítám a souhlasím – je to spíš návod jak balit v klubech – přidám tedy aspoň do příspěvků něco z ulice.


49
Jossh 29. 09. 2005 14:21

Reakce na kajinek32 #10Načítám náhled komentáře...: Určitě je to tím,že se nevyskytuješ v prostředí klubů.Vše co jsem napsal se mi reálne stalo tečka.


50
Jossh 29. 09. 2005 14:22

Reakce na pif #13Načítám náhled komentáře...: Zdravím do hnojníka –  snad se někdy potkáme :-)


51
Jossh 29. 09. 2005 14:26

Reakce na hmm #17Načítám náhled komentáře...: Používám ho,když chci – navíc díky němu zjistím jaké má holka zásady,když mi jde na rty a klidně by mi dala pusu,vím že s ní nebudu chtít chodit,když zásadně uhne a políbí mě jen lehce na tvář zajímá mě.


52
Jossh 29. 09. 2005 14:26

Reakce na Siska #12Načítám náhled komentáře...: Nechtěj se zalíbit všem,nezalíbíš se nikomu.


53
Jossh 29. 09. 2005 14:39

Reakce na Jason.JC #41Načítám náhled komentáře...: Ahoj,sice nemám nick John,ale budu předpokládat,že je to na mě? Víš ty máš hroznou výhodu,ono to totiž není o tom jak vypadáš,ale jak si s ní rozumíš a jak se cítíš,takže se vůbec neboj oslovit holku co je ti nečím sympatická,a když se budete dobře bavit máš z poloviny vyhráno :-)


54
Jossh 29. 09. 2005 16:17

Reakce na Salda #5Načítám náhled komentáře...: Tohle jsem nestihl za dva týdny-psal jsem to Qarkovi,že je to za delší období. Normálně,když s nikým nechodím a mám dobrou náladu tak celkem řádím,jinak normálně :-)


55
Jossh 29. 09. 2005 22:00

Takže žážitky z ulice LENKA 24let,Praha-tramvaj– připravil jsem si hezkou a vtipnou básničku.Tady je básnička: ANI NEVÍM ČÍM TO DÍVKO,ŽE JSTE MĚ TAK ZAUJALA,KAŽDOPÁDNĚ INSPIRACI K TÉTO BÁSNI VELKOU JSTE MI DALA.TADY NA TÉHLE PLANETĚ VAŠE OČI JENOM ZÁŘÍ,NEJRADŠI BYCH VÁS HNED POZVAL K OLTÁŘI :-) JE PRAVDA,ŽE CELKEM DOBŘE VYPADÁTE,MĚ ALE SPÍŠ ZAJÍMÁ CO VE SVÉM NITRU SCHOVÁVÁTE.BUDU RÁD KDYŽ POZNÁM CO SE VE VÁS SCHOVÁVÁ,TÍMTO SE MÁ NABÍDKA POZVÁNÍ NA KAFE PODÁVÁ.DOUFÁM A VĚŘÍM,ŽE NEJSTE JEDNA Z TUCTU,A I JÁ SI URČITĚ ZASLOUŽÍM VAŠÍ ÚCTU.NEJRADŠI BYCH VÁM DAL JEDNU KRÁSNOU RUDOU RŮŽI,A PŘIVONĚL K VAŠÍ HEBKÉ KŮŽI :-) PODPIS A TELEFON – vše je napsané na hezkém psacím papíře a v hezké obálce.V tramvaji seděla hezká holka,koukal jsem na ni a počkal až vystoupí. Šel jsem za ní a oslovil ji:Ahoj,jak se jmenuješ? Proč? Protože jsem ti složil básničku a nevím jaké jméno na ni napsat. Néé opravdu. Opravdu říkám.Lenka. Otevřel jsem obálku a před ní napsal nahoru,pro LENKU.Podal jí básničku a zeptal se,jestli jsem jí sympatickej. Řekla,že ano a začala si číst básničku.Usmívala se při čtení a pak řekla,že je moc hezká.Na mé pozvání na kafe řekla,že jo,ale teď spěchá do školy a že se mi ozve. Ozvala se druhý den :-)Výsledek: polibek,víc než kamarádský vztah.


56
Jossh 30. 09. 2005 13:20

Reakce na hmm #17Načítám náhled komentáře...: Ahoj hmm,cítím za Tvým příspěvkem osobní narážku,podle všeho to vypadá,že budeš jedna z mých bývalých-pletu se nebo ne?


57
Ash 03. 10. 2005 13:46

Reakce na Zatu #42Načítám náhled komentáře...: Myslím, že v tomhle směru máme hodně společného.

Když se jdu s nějakou dívkou projít, můžeme si povídat hodiny v kuse a stále je o čem mluvit. Oba pak snadno dojdeme k názoru, že si výborně rozumíme. A to až tak, že už kolikrát to dopadlo i tak, že jsem jí úplně zapomněl balit a stali se z nás docela dobří kamarádi :-) Zkrátka mi byla sympatická, a není všechno přece jen o sexu. Trvalo to minimálné do té doby, než přebrala iniciativu a pak to byl docela zmatek, protože už jsem jí bral tak nějak jinak. Ale to sem nepatří. Mimochodem kdy zapadá slunce zkoumám docela často, i když bydlím uprostřed města. Stačí vylézt na nějaký kopec. Nebo na nějaký dům, nejlépe její :-)

Když naopak nějaká dívka chce jít do restaurace, nebo já nevím někam na zahrádku, tak to dopadne tak, že komunikace vázne, já nevím kudy kam a říkám si, jestli to má cenu tam s ní sedět. I když jinak dokážu být docela společenský; plesy a tak beru. Ale celkově vzato v restauraci se docela nudím a docházím k závěru, že se k sobě naprosto nehodíme a že jsem nemožnej. A že rande/večeře v restauraci je dobré akorát tak do filmu. A ona mi pak třeba řekne, jak se jí to líbilo a jak jsem fajn. To je taky důvod, proč občas i to posezení přetrpím, protože když se tam líbí jí, a je tam semnou, tak proč jí tu radost neudělat.

Jinak ale radím jen to, být sám sebou. Není nic divného (jak tu někdo psal) pozvat dívku na večerní procházku se západem slunce, i kdybys za ní měl kvůli tomu jet vlakem. I kdyby to mělo být první rande. Vlastně je to pro mne něco jako typické první rande. Líbí se mi to, a je docela rozumné, dělat první rande to, co se člověku líbí, protože pak snáze a rychleji najde někoho, s kým si bude rozumět. Druhá rada je, že v létě je nejlepší v rámci té procházky posedět někde na dece, v parku, nebo někde v přírodě, čímž se zbavíš té oficiality, kterou nemáš rád, a dívce se to bude líbit, protože …tohle zkrátka zabírá :-) Když chce jít slečna "třeba někam posedět na kafe nebo tak", a nemyslí-li tím zrovna sex :-), řeknu, že kafe sice nepiju, ale můžem zajít na čaj, vemu deku a chlazený čaj a jdu se s ní projít. Ještě se mi nestalo, že by se vzpírala a řekla, že jí to nebaví a že chtěla jít do restaurace :-) Je pak na ní, jestli Tě veme, nebo jestli si radeji najde nějaký restaurační typ. Problém těch restaurací je v tom, že je to prostě takové měšťácké a komerční. Jim jde hlavně a pochopitelně o to, vydělat peníze. I když se Ti snaží utrácení zpříjemnit hezkým prostředím a dobrým jídlem. Zkus jít do restaurace jen posedět a nic si neobjednat :-) Rozhodně nejsi sám, komu to nevyhovuje a necítí se v takovém prostředí dobře. Ale doporučuji přecejen se trochu otužovat. Holkám se to vysedávání často líbí. Není nutné ji přehnaně bavit. Jen seď, dělej že netrpíš a buď milý. Bude se jí to líbit. Když pak s tebou půjde za odměnu na procházku, je ruka v rukávě. Když se "nebude obtěžovat", protože by "ji to nebavilo", tak na ni kašli, nestojí o Tebe, ale o posezení v restauraci…

Reakce na komentář: Zatu/Caballero #58Načítám náhled komentáře...

58
Zatu/Caballero 14. 10. 2005 15:21

Reakce na Ash #57Načítám náhled komentáře...: Dík moc za tenhle příspěvek, btw Caballero který psal komentář k článku Vadí vám, že jste introverti? jsem taky já :-). Nevšiml jsem si, že si už reagoval na můj starý příspěvek zde, proto jsem napsal podobný k jinýmu článku.
Nicméně ti moc děkuju, jsem rád že se dozvídám, že nejsem divnej, resp. že takových lidí je víc.
Co se týče toho dojíždění kvůli večerní procházce… už mam svoje auto, takže vlak bych vynechal :-), ale podle mě i ta holka by z takového gesta měla vycítit, že o ní mám skutečný zájem. Přijet totiž doslova až k ní před barák mi přijde mnohem přesvědčivější než si domluvit rande třeba v tom městě, kam oba dojíždíme. Aspoň na mě to tak působí.

Líbí se mi to, a je docela rozumné, dělat první rande to, co se člověku líbí, protože pak snáze a rychleji najde někoho, s kým si bude rozumět
Přesně tak, tímto pozváním totiž vlastně zjistím i to, jestli se mnou má dívka něco společného. Když by třeba odpověděla "To se mi nechce, pojď radši někam do kavárny.", je jasný, že si s ní asi moc rozumět nebudu. Jsem totiž takovej typ (zřejmě moje další zvláštnost), že bych asi nedokázal chodit s holkou, o který bych věděl, že se jí na mě něco nelíbí. A i kdyby to byla jen nějaká kravina. Je to ale oboustranné, takže u mě je fakt docela problém najít holku, kterou bych bral. Je to trochu jinak, další moje zvláštnost; absolutně nesnášim ty diskotékový typy, prostě zmalovaný modelky s velkejma kozama. Neřikám že si mi třeba některé nelíběj, ale pusu bych jim dát nemohl. A těmhle holkám se "bohužel" líbím zase já a ty který se líběj mě dělaj že o mě zájem nemam, protože si asi myšlí, že o ně nemam zájem já… A vysvětli takový holce, která třeba ještě neměla kluka, že se jí fakt líbíš, že nejsi žádnej kurevnik (tyhle holky to občas souděj podle vizáže) a jak se chováš (tím že jí směle oslovíš, nejsou na to zvyklý). Ale to jsem trochu odbočil…

Reakce na komentář: Ash #59Načítám náhled komentáře...

59
Ash 14. 10. 2005 15:42

Reakce na Zatu/Caballero #58Načítám náhled komentáře...: Jo poznal jsem, že to asi budeš ty, podle toho slunce, žejo, no ale nick byl jiný, takže jsem si pak řekl, že to asi bude náhoda.

Když za holkou přijedeš, tak ji to určitě trkne. Já to tak většinou dělám, je to pro mne snažší. Ale je dobré také zjistit, třeba později, jestli je také ochotná ona přijet za Tebou :-)

Když opravdu stojíš o tu, co na to není zvyklá, doporučuju mimikry… To, že jsi smělý, je sice fajn, ale nesmělost zabírá taky slušně, že. Zastavit sebevědomě protijdoucí holku s tím, že se Ti líbí, tak co s tím jako uděláte, může být klíčem k neúspěchu. Když někde vydrží v klidu, nepodceňuj brouzdání kolem, pokukování, váhání, nesmělé oslovení. Tohle jsou často pro holky projevy zájmu. Né to, že jí řekneš, jak moc o ni stojíš. Jinými slovy, nepodceňuj předehru. Udržuj ji ve střehu, aby si Tě všímala. Osobně předehru považuju snad za to nejdůležitější :-) Sebevědomí můžeš pak demonstrovat kdekoliv jinde, třeba při řešení různých situací etc.

Reakce na komentář: Jakub #60Načítám náhled komentáře..., Zatu #62Načítám náhled komentáře...

60
Jakub 14. 10. 2005 15:57

Reakce na Ash #59Načítám náhled komentáře...: Já jsem ale kupř. s výsledky "přímé metody" max. spokojen.


61
Ash 14. 10. 2005 16:09

Určitě. Ale Z/C říkal, že v jeho případě v holkách vzbuzuje nedůvěru, takže tohle byla alternativa. Holka se pak často chytne, začne intenzivně koukat po Tobě a to už je skoro ruka v rukávě. Pak už vlastně jen přešalftuješ na přímou metodu a jdeš do ní :-)


62
Zatu 14. 10. 2005 16:22

Reakce na Ash #59Načítám náhled komentáře...: Jo, to zní dobře :-).
Jinak většinou to je naopak, resp. já sám dívku která si mě nevšímá nikdy neoslovil. A určitě zrovna tobě nemusim řikat, jak se projevuje holka, který se líbíš. A za takovou potom jít a popovídat si s ní, to je úplně o nečem jinym, než oslovit dívku která třeba někam jde a nevšimla si tě dokud si ji neoslovil. A právě po mě pokukujou a usmívaj se na mě právě ty holky, o který "nestojim", pokud to nezní moc hnusně. Tím chci říct, že zastavit sebevědomě protijdoucí holku s tím, že se mi líbí, tak co s tím jako udělámě u mě neplatí, tímhle tónem bych to NIKDY nepodal. Nevim jak to na tebe zapůsobilo, ale ve skutečnosti nejsem zas tak moc sebevědomej, až v poslední době se s tim snažim něco udělat.

Reakce na komentář: Ash #63Načítám náhled komentáře...

63
Ash 14. 10. 2005 17:50

Reakce na Zatu #62Načítám náhled komentáře...: > A právě po mě pokukujou a usmívaj se na mě právě ty holky, o který "nestojim", pokud to nezní moc hnusně.

Chápu, já vidím řešení v tom, že k tomu pokukování musíš tu, která tě zajímá, cíleně vyprovokovat, takže to chce trénink :-) Pro městské krysy :-) jako já je cesta ze školy nebo z práce ideální. Netřeba courat po klubech, je to alternativa. Prostě na ty holky "působ" – pohledem, změnou místa, atd. Nejedná se o strnulé civění, to je snad jasné. Jde to kdekoliv, kde je holka alespoň chvíli v klidu. Někdy chvíli trvá, než si tě všimne. Cílem hry je, aby si tě všimla a ještě po tobě chvíli pokukovala… Celé to pak následně prezentuju tak, že sbalila ona mne. (Což je svým způsobem pravda.) Oblečení odlišné od okolí dost pomůže, povrchnost nepovrchnost. Až pak někde uvidíš dívku, bez které na první pohled nebudeš moc být, bude to už rutina ;-)

Opravdu bych Ti doporučil nepodceňovat tu předehru. Všude zatím myslím bylo, jen jak slečnu oslovit a co říkat. Ale ne to, jak si připravit půdu pod nohama. Prostě normální neverbální flirt, zná to úplně každý, jen se to tu nepsalo :-) Dokonce jsem někde četl, že oslovit holku je nejlepší např. hned po nastoupení do busu. To je ale dobré pro ty nesmělé, aby neztratili odvahu, a bylo to i v tomto kontextu psáno. Kdybych byl ale na Tvém místě, snažil bych se prvně přijít na to, jak zařídit, aby si tě všimla i holka, které by si tě podle tebe zaručeně nevšimla. Je to jednoduše podle pravidla, že zájem budí zájem. Tohle je opravdu věc tréninku. Prostě "týden zaujímání holek". Má to výborný dopad na psychiku a s velkou pravděpodobností se necháš i sbalit nějakou zajímavou slečnou :-), kterou sis ale… vybral sám. A nestojí to ani čas, ani peníze. No neber to.

Funguje to dobře pro "normálně" hezký kluky, což je většina. Nejsu žádný idol :-)

Reakce na komentář: Zatu #64Načítám náhled komentáře...

64
Zatu 14. 10. 2005 19:14

Reakce na Ash #63Načítám náhled komentáře...: Oblečení odlišné od okolí dost pomůže, povrchnost nepovrchnost.

Právě proto po mě ty holky tak pokukujou, aspoň si to teda myslim :-). Neoblíkám se totiž podle toho co je a neni módní, ale podle toho, jak se mi to líbí. A to samý účes, to co mam na hlavě já asi nikdo jinej nemá :-) a to neni nic úchylnýho typu "dvoumetrovej kohout" nebo tak, prostě takovej zajímavej originální účes :-). Ale rozhodně se nesnažim bejt výstřední a už vůbec ne umělej (to fakt nesnášim), prostě jsem svuj a to asi zabírá. No a potom ještě ta přirozená krása :-)

Jinak to co píšeš, opět, máš ve všem pravdu, ale určitě se mám ještě co učit. Tak třeba, jak vycítim okamžik, kdy je vhodný k dívce přistoupit a začít se s ní bavit. Přece jenom je divný abychom po sobě půl hodiny mrkali a usmívali se na sebe a to by bylo tak všechno. Rád bych se naučil jak poznat, kdy je holka "připravená na konverzaci".
Jinak vůbec nepočítám s tim, že by ke mně přistoupila holka sama a sbalila mě tedy, ne jen svým způsobem jak píšeš, ale plnohodnotně :-). Takových slečen asi moc nebude. I když budou holky po klukovi šílet, málokterá k němu podle mě zajde.

Reakce na komentář: Ash #65Načítám náhled komentáře...

65
Ash 14. 10. 2005 20:13

Reakce na Zatu #64Načítám náhled komentáře...: > kdy je holka "připravená na konverzaci"
Rada je jediná: To neřeš. Jestli se po tobě párkrát podívala a začala se usmívat, tak to bohatě stačí a pak už je to jedno, nemá smysl řešit "už teď, nebo ještě jedno kolečko kolem". Začni až budeš chtít ty, většinou není čas na to, abys to prošvihl. To by se mohlo stát třeba ve vlaku, že by po půl hodině vytáhla knížku a vzdala to :-)

Uvedu triviální příklad: zmerčíš na zastávce zajímavou slečnu, projdeš kolem ní, aby sis jí prohlédl. Pak se vrátíš, až budeš u ní, tak se na sebe podíváte (delší kontakt očima, to je jasný). Čím víc lidí okolo, tím víc musíš k ní, aby se chytla. Pokud ji zaujmeš (nebo alespoň tvůj účes :-) ), tak tě zaregistruje, a ty pokračuješ směrem za ní. Tam chvíli lelkuješ, ona o tobě v lepším případě už alespoň trochu přemýšlí. Po chvilce se vynoříš vedle ní, tam se zastavíš, a děláš, že přemýšlíš, jak ji oslovit. Případně opravdu přemýšlíš :-) Pokusíš se, abyste se na sebe zase podívali. Když to nevyjde (holky maj dobrý periferní vidění a kolikrát si s ním vystačí :-) ), musíš kousek před ní, aby na tebe líp viděla a nemohla dělat, že tě nevidí. To už zabere stopro, ty už víš, jestli se ti fakt líbí, ona už taky vidí "toho kluka co ho před chvílí viděla", takže pokud ji chceš rozesmát, tak tam budeš ještě chvíli podobně šmejdit a pokukovat po ní a váhat a tak a nakonec se zeptáš, jestli čeká taky na metro, případně cokoliv podobně debilního, a ať už odpoví cokoliv, vážně se nad tím zamyslíš. Musí to být něco hodně evidentního (asi tam nechytá ryby, že), protože chceme dívku se smyslem pro humor.

Nemá cenu se ptát, kdy jede ta nebo ona linka, protože to je pro ni způsob, jak z toho vyklouznout (aha, on se chce jen zeptat a já myslela, že mě balí).

Prostě to všechno musí být asi tak, jak by se cítila, kdyby sis v jinak téměř prázdném vagónu sedl přímo naproti ní a usmíval se (necivět). Tedy poněkud nervózní, že. To by ji zaujalo. Akorát že tu situaci holt musíš vytvořit i na ostrůvku plným lidí. Jasný?

"Připravená na konverzaci :-)" je v momentě kdy už o tobě ví, sama se po tobě jednou – lépe víckrát – podívala, a ty máš dojem, že teď by se HODILO něco pronést. To je ten moment, kdy nesmíš mlčet, ale něco prohodit. Ale s tím jak říkáš problém nemáš.

Pokud holka vůbec nereaguje, nebo si třeba čte a neví o světe, tak to je horší, ale stejně ji můžeš nějak vyrušit, aby si tě začla všímat. (Rady "nějak ji oslovit" jsou fajn, ale přijdeš o předehru, což není cílem). Když si stoupneš bokem těsně před ní a koukáš do dálky, zabere to. Když se na tebe podívá "pane co mi lezete před nos", uděláš jako že sis jí teď všiml a uhneš (jako ježíš pardon, já si vás nevšim). Tím bychom měli první kontakt :-) Pokud tě to bude ještě pořád bavit, tak ti před ní spadnou klíče (čím větší svazek, tím lepší), někomu krátce ale hlasitě zatelefonuješ ("hele TOME kdybych se zdržel, tak se omlouvám, ale dorazím, jo? OK.") A pořád po ní pokukuješ. 100% poznáš, jestli ji trochu zajímáš, nebo ne. Když máš dojem, že jo, tak něco řekni. Když ne, udělej si černej puntík, pak ho smaž (nesbírat je) a jdi dál. Protože černý puntíky neschováváme, vytvoříme si skoro 100% úspěšnost v balení holek. Protože když po tobě už sama kouká, tak tě neodpálkuje. NIKDY se mi to nestalo. Je to bezvadný na sebevědomí, nenudíš se cestou z práce a holka bude ráda, že se ti líbí. NIKDY tě sama neosloví, ani když po tobě evidentně jede (leda že bys byl tak moc vlezlej, že by řekla "co je?"). Taže pokud ji necháš třeba v metru vystoupit, a ona se na tebe ještě mezi dveřmi podívá, tak proboha běž za ní, není nad čím váhat. Pokud se nepodívá, běž taky za ní :-) Vhodné oslovení typu "počkej ….něco blabla…" si připrav předem. Ale jinak cílem je ji zaujmout, zvýšit si tím sebevědomí a otrkat se v "zaujímání". Nemusíš se seznamovat. Ale pokud se ti opravdu líbí, nenech ji utéct. Jasný?

Informací máš dost, mindráky nemáš, tak do toho, už tu nerozebírejme detaily, to by nemělo smysl… Cíl je jasný (zaujmou každou, kterou si umaneš, začít těma snažšíma), metodiku najdi sám, to tě nebudu učit, ty to umíš, každý je "svůj". Rozebírat to tu určitě není ta správná zábava na páteční večer ;-) Good Luck

Reakce na komentář: Ash #66Načítám náhled komentáře...

66
Ash 14. 10. 2005 20:36

Reakce na Ash #65Načítám náhled komentáře...: Jo k tomu "tréninku" mě přiměla jedna slečna. Představ si, že stojíš v metru, vstupuje do něj dav lidí, a ty už z dálky zaregistruješ nějakou holku. Je sice o 2 hlavy menší než ty a před ní jde 2metrovej chlap, ale ty ji "nějak" zaregistruješ. A ona si to štráduje jakože sednout, pak u tebe zaváhá a stoupne si přesně před tebe. (Ta holka byla NESKUTEČNĚ hezká. 11/10 řekněme.) A kouká na Tebe. Bylo to po zimě o víkendu, začlo být teplo, ale já to natolik nečekal, že jsem tam jen stál, koukal na ní… trvalo to dost dlouho. Pak jsem se myslím já vůl i rozesmál, což ji nepotěšilo a začla koukat trochu bokem. Až vystoupila, já koukal za ní, a další zastávku vystoupil, chvíli bloudil, pak šel do školy a celou hodinu to rozdejchával. Řekl jsem si, 1) že tohle už se nesmí opakovat, nachytat mě takhle nepřipravenýho (možná mě chtěla jen uspat a okrást, ale to by mi snad ani nevadilo :-) a 2) že stejně by mě zaujala i jakákoliv jiná, pro mne alespoň trochu zajímavá holka, kdyby tohle udělala. Takže jsem vymyslel inverzní strategii (modifikace byla nutná, kluk by na holku neměl jen civět, to neni úplně dobrý) a zkusil to. "Suchý" pokukování přes půl vagónu je o ničem, to ti nic nedá. Hraj si, přestup k ní, prorvi se celým vagónem a zakotvi u ní. Někdy se holka nejdřív ušklíbne (nojo, další co mě chce balit), ale pak po tobě začne koukat, je zvědavá. Pokud máš pocit, že ji zajímáš, tak ji oslov. Aj když příležitostí je i jinde dost, za ty prachy, co v Praze platíme za dopravu, by byl hřích se občas s někým neseznámit ;-)

Reakce na komentář: Zatu #67Načítám náhled komentáře..., Kyros #68Načítám náhled komentáře...

67
Zatu 14. 10. 2005 22:26

Reakce na Ash #66Načítám náhled komentáře...: No já už ani nevim na co bych se ptal, tohle bylo naprosto vyčerpávající :-). Nezbývá mi tedy nic jinýho než ti poděkovat, dost jsem si z toho vzal, už se těšim až to vyzkoušim v praxi. Takže fakt moc dík!


68
Kyros 15. 11. 2005 14:44

Reakce na Ash #66Načítám náhled komentáře...: Toto bolo fakt vycerpavajuce, co sa tyka zoznamovania. Ale, ak uz si s nou dohodnem rande, nastáva v mojom prípade veľký problém. Bavíme sa bez problémov, komunikácia neviazne, ale akosi ju neviem poriadne"balit". Tak sa casto stane ze zacne brat ako kamarata, pripadne ze sa s nou stretnem len raz. Este horsie je to, ak sa s babou poznam ako kamarat. Uz sa napriklad trocha pozname zo skoly a pod., ale ta komunikacia sa vzdy dostane do takej neutralnej temy a pokazi sa to..zostaneme kamarati :-(. Vedeli by ste mi niekdo poradit? je mozne ze by to bolo aj na clanok. Díki.

Reakce na komentář: Ash #69Načítám náhled komentáře...

69
Ash 15. 11. 2005 17:47

Reakce na Kyros #68Načítám náhled komentáře...: Jo to je těžký, protože na tohle jsem také expert :-) Na druhou stranu mi to i vyhovuje, protože ne každá skvělá milá dívka ve mně zároveň také vyvolává nějaké vlastnitelské pudy :-) Kdyby se rozhodla vstoupit do harému, tak bych se jistě nezlobil, ale podmínkou to rozhodně není :-) Ale pokud už o něco jde, tak strategie jsem vysledoval asi dvě.

Strategie dlouhodobá spočívá v tom, že s ní budeš randit, pokud možno často, nejlépe za šera, na všelijakých romantických místech, kde je dostatek soukromí, maximálně občas šlápnete na nějakou mileneckou dvojici… a nebudeš se mít vůbec k ničemu, tím méně k ní, maximálně jí budeš dávat slovně a gesty a dotyky najevo, že se ti líbí etc. etc., aby nemyslela, že o ní nestojíš. Budeš hovořit o různých kamarádkách, aby pochopila, že jsi vlastně takový společenský a ona že je jednou z nich. Žádné hlazení líbání – zapomeň. Slečně nejpozději do půl roku selžou nervy a začne si sama. Tedy pokud o tebe stojí. Je teoreticky možné i že má nějaký jiný zástupný důvod, proč se s tebou vídá, i to se stává. Předpokladem ale je, že o tebe stojí alespoň natolik, aby se s tebo vídala, a že ji někdo brute-force-neskolí dřív, než dozraje tvůj plán :-) Funguje spíš u časově vytížených slečen, které krom školy, práce, nějakého koníčka a tebe už nemaj na nic jiného čas.

Úspěšnost bych označil jako dost nízkou, většinou to tak nějak vyčpí, buď ztratí zájem ona, nebo ty, nebo se do toho prostě něco připlete a jde to k šípku. Nicméně mně osobně to nějak nedrtí, protože když už je to holka sympatická, tak s ní trávím volný čas rád, bez ohledu na to, jestli to dopadne tak či mák, a jsem na to aj zvyklý. Mám rád život jako takový, rozhodně bych netvrdil, že mi chybí nějaký "dlouhodobý perspektivní vztah". Alibismu je v tom tak 10% :-) (Jo a když to vyjde, tak je to ale bezchybný.)

Druhá možnost je po slečně vyjet hned na druhém rande, neboť jsou i dívky, které se s tebou vidí spíše za tímto účelem, a na nějaký "nezájem" a okolky nemaj ani čas, ani náladu. Většinou se poznaj podle toho, že jsem děsně natěšený a hrr a nedokážou nic skrývat. Nevýhoda je ta, že další týden už zas budou dost možná natěšený na někoho jiného, neboť se nechtěj/bojí vázat.

Úspěšnost – to záleží, co považuješ za úspěch. Výhoda je, že je "za málo peněz hodně muziky" (nebo žádná, když to zvoráš).

Pokud omylem :-) vyjedeš po holce, která to až tak nečeká, tak se to ještě dá zachránit, pokud jsi to nepřehnal.

Když nevyjedeš po holce, která to čeká, tak druhou šanci ti už nedá.

Prosím nehledej v tom nějaké rady, je to jen takový soukromý rozbor, abys věděl, že v tom nejsi sám ;-)

Určitě se najde někdo, kdo ti řekne, že nejlepší je se zeptat, jesli s tebou chce chodit, no a buď chtít bude, nebo nebude a je to ;-)

Za článek by to určitě stálo. Smůla (no…) je, že univerzální návod jak sbalit a dobalit holku neexistuje, je to kus od kusu. Snad jen případy, kdy chce ona – tam je prakticky jedno, co budeš dělat, ona už si s tebou poradí :-)

P.S. Ježíšmarjá co to píšeš, jaký "komunikácia sa vždy dostane do takej neutralnej témy" :-) Komunikícia to je přece na tobě, musíš jí BALIT, šmarjá tak mluvim o jejích očích, úsměvu, lichotim, ale né zas moc, laškuju s ní, flirtuju, ať ví, že se ti líbí, chovam se k ní jako k holce, se kterou už skoro chodím, chybí už jen její souhlas, buď celou dobu, nebo lépe třeba jednou za rande něco zkusim, aby věděla; to se s ní chceš procházet a mluvit o škole??? Maximálně dojde k názoru, že jsi vlezlej a nechá tě, ale je to furt lepší, než když "sa komunikácia dostane do takej neutralnej témy". To di někam. To je lepší se s ní vyspat, no a pak to buď vyjde, nebo nevyjde ;-)


70
jenda 08. 02. 2006 20:36

snad tomu nevěříte..


71
patriot 02. 03. 2006 19:32

hmm zajímavé…akorát by mě zajímalo jak by to asi dopadlo kdybych takle balil krásnou holku a ze záchoda by přišel její nabušenej kluk :-)


72
M Michalík 18. 04. 2006 23:27

ja – Ahoj jak se menujes?
ona– Nela
ja – Kam jedes?
ona– Domu
ja – No pro začátek by stačilo telefonní číslo. Já bych ti zavolal a mohli bychom třeba zítra někam zajít a probrat tu moji závěť

:-)


73
veverka 08. 05. 2006 18:19

Reakce na Qark #35Načítám náhled komentáře...: Podle sebe soudím tebe.Když bych já někomu řekla,že mám kluka,přestože bych ho neměla,čekala bych,že to na mě přestane zkoušet a kdyby nepřestal,docela by mě to otravovalo…Tak bacha na to!!!A taky nebudu chodit s klukem ,do kterýho nejsem zamilovaná a vím,že to neklape…Vlastně jsem výmluvu,že mám kluka,ještě nepoužila. Ono stačí prosté:,,Nemám zájem."

Reakce na komentář: Ash #74Načítám náhled komentáře...

74
Ash 08. 05. 2006 19:02

Reakce na veverka #73Načítám náhled komentáře...: docela by mě to otravovalo
Obdivuji Tvou jistotu :-)

Samozřejmě se tady počítá i s nevyzrálými a zmatenými či zaskočenými slečnami. Připěh ze života: divka, 18let, vzal jsem ji za ruku a
Ona: "Víš, ale já mám kluka." (Já na to "Aha, no já si říkal že by to byla náhoda…")
Ona: (dodává) "Ale já s ním nechci chodit."
Já: "No… tak s ním nechoď?"

O něco později jsem se dozvěděl, že ten její kluk byl její dlouholetý kamarád, se kterým byla před 14-ti dny v Zoo nebo kde, a na konci výletu si dali takovou spontánní pusu, prý ji to docela překvapilo… (Od té doby s ním ovšem v kontaktu nebyla.) No – a tak měla kluka. Škoda že o ten kluk taky nevěděl. Možná by ji i bral ;-)


75
Nickmaster 15. 05. 2006 20:29

Fakt dobrý…. tyhle testy sou nejlepší, co je na těhle stránkách– člověk se z nich nejvíc poučí a vezme si dobrý příklady…. mohlo by jich tady bejt víc…


76
Alescó 22. 07. 2006 14:07

No, když pominu to, že rozvraciš jiné vztahy :-D tak sem se bájenčně nasmál.


77
YaCooB 23. 07. 2006 03:10

Reakce na Qark #19Načítám náhled komentáře...: To si popsal pekne Q,ale asi se 100× vydam do toho nejhlubsiho lesa a nebudu se bat,ale proste,kdyz stojim pred holkou a kouka se mi do oci,tak mam zaludek na vode a kolena jak z rosolu,hlasivky si proste odbehnou nekam na kafe,pigment ve tvari jde do barvy zapadajiciho slunce a nejsem schopnej vypotit ani ahoj…


78
RAIA 04. 09. 2006 10:09

: :-) Tak ji rekni, co se s tebou deje. Vetsina z nich si neco podobneho taky zazila. Obcas to funguje :-)


79
Luke 24. 12. 2006 15:31

Lidišky, mám problémek a nevím teď co s ním…jedná se o jednu fajn holku…Jsme super kámoši a tak, pak jsem jí řekl, že jí miliju, ani nevím, jak a po delší době jsem si už namlouval, že jí nemiluji, ale včera jsem se dozvěděl, že čtvrt roku miluje někoho kdo mi stojí v cestě holkám celej život, což mi přitížilo ještě víc. A to co jsem se dozvěděl, mi úplně zlomilo srdce…A chci se zeptat, jestli nemáte nějákej návod, jak se odmilovat a nebo, jestli se mám pokoušet o její zamilovaný srdce do jinýho dále?…Předem mockrát děkuji za pomoc


80
Merffyss 31. 12. 2006 04:58

No nevim, ale jsem tu jedinej normalni nebo jsem ja z jiny planety?! :-D Ale holka co si k telu pusti kluka behem par vterin a roztahne nohy behem par minut, to mi prijde naprosto ujety.. Proto se ptam, holka co dala Josshovy a pritom je zasnoubena, byla podnapila, tak i povolnejsi, a za normalniho stavu by mu nedala nebo to pokazde kdy potka nekodo jako Jossh dela?! Ok, jak casto nekoho takovyho potka cca jednou za tyden, jednou za mesic ci jednou za rok. To v sobe nema ani trochu hrdosti, aby si rekla, jsem zasnoubena, to preci nechci. Nechapu lidi co se zacnou chovat jako opice, potlaci veskerou racionalitu jen kvuli tomu, aby uspokojily sve sexualni pudy. Nezlobte se, ale prijde mi to naprosto nemoralni, ale na druhou stranu mam pochopeni. Treba ji jeji pritel delal to samy nebo o tom byla predsvedcena, nebo ji nedokazal dostatecne uspokojit, tak i presto, ze ma sveho budouciho rada, tak mela svoji potrebu uspokojeni. Kazdopadne mi prijde normalni, kdyz mam s partnerem problem, kterej se neobjevil poprvy, ale pretvava, sednout, promluvit si, najit nejaky reseni mezi nema a ne tahat do vztahu dalsi, treti osobu a bejt presvedcenej o tom, ze je to spravny reseni.. Pak se jeste naskyta otazka, zda vubec resini chteji, treba jim takovej partnerskej zivot vyhovuje, treba ani reseni nechtej, ale sit boudu na sveho pritele a byt presvedcenej, ze to jaksi neoslaby vztah je u veci. Reakce uvitam, ba naopak chci, abych si nemyslel, ze to tu pisi zbytecne, predem diky! :-)

Jo a to co tu pisi, jsou ve smes blaboly, pac kazdej cekame neco jinyho od zivota, kazdej se nachazime v jine fazi svejch tuzeb a toho co chceme! A pres veskerou osobytost kazdeho z nas, milovat sam sebe a sve blizke je neco nedocenitelneho.

Reakce na komentář: gekon #81Načítám náhled komentáře...

81
gekon 07. 02. 2007 16:24

Reakce na Merffyss #80Načítám náhled komentáře...: no jako koukni se jak on vypadá to se neni cemu divit :-)


82
finch 04. 06. 2007 20:47

No jo holka, ale pokud se chces do nekoho zamilovat, tak ho taky musis nejdriv poznat! :-)


83
Monča 16. 12. 2007 20:01

Celkem dobrý, jen bych chtěla vědet jestli jsi takový frajer i vzhledem nebo jen výřečností :-)


84
Kanvoj 15. 02. 2008 15:46

Ahoj,
je to fakt dobrý. Musel jsem se prokousat až sem celým čánkem i příspěvky, ale stálo to za to. Musim zopakovat to, co už tu někdo psal, že to s tim automatem je dost dobrý. Já zatim do klubů nechodim, takže s tim nemám žádný zkušenosti. Pojedu ted´ na jarnáky na hory s kámošem, takže tam určitě něco zkusíme. Kdyžtak to, až bude něco dalšího, hodím taky Qarkovi. Tak se zatim mějte!


85
bejbypank 13. 06. 2008 18:06

Jen jsem nepochopil, pročs tam (chlapsky?) vymazal tu borku z mobilu a proč je to důvod takový nebrat.

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.