QARK.net — Balící metody
Balící metody

Balící metody

Dnes mi došel už třetí mail, ve kterém se mě lidi ptají, jaká je nejlepší metoda na balení holek. A taky jakou metodu používám já. Musím všechny zklamat, ale nejlepší univerzální metoda „jak sbalit holku“ není a doufám, že nikdy ani nebude. Sice bychom to jako muži měli lehčí, ale jaký by to byl lov bez lovení a bez dobývání? Copak bychom si vážili vztahů, kdybychom věděli, že jsme cíle dosáhli pomocí nějaké univerzální metody?


Univerzální metoda nemůže existovat už z jednoho prostého důvodu: Neexistuje totiž univerzální holka. Chcete-li holku úspěšně dobývat, musíte volit metody podle situace, nálady a hlavně podle dívky. Nemusím ani dodávat, že občas není na škodu použít i své srdce.

Bohužel přiznávám, že balení je často založeno na tricích a přetvářce, kdy se snažíte ze sebe dělat někoho jiného a lepšího, nebo jen jednoduše holku zaujmout. Dívky tohle šálení určitě odsoudí, ale klamání je prostě jen jednou z možností, jak upoutat pozornost. Málokterou totiž zaujme obyčejný člověk, většina dává přednost někomu výjimečnému. Přesto však existuje metoda bez přetvářky, a tou je metoda přímá.

Přímá metoda

Přímá metoda v sobě zahrnuje několik pozitivních věcí, na které holky letí.

  • Sebevědomí – bez toho přímou metodu nezvládnete.
  • Pravda – žádné lhaní.
  • Upřímnost – řeknete naplno co chcete.
  • Rebelství – nebojíte se, jste jiní než ostatní.

V jednom starším článku jsem o této metodě mluvil. Ale málo jsem ji vysvětlil, takže to trošku napravím. Přímou metodu nemusíte používat jen když chcete sex. Můžete to být třeba jen pro pozvání na rande. Stačí přijít za holkou a říct si o to, co chcete, ale hlavně se nesmíte nechat odbýt a bát se, že to nevyjde. To samozřejmě platí i u jiného balení.

  • „Ahoj, seš vážně nádherná holka. Hned jak jsem tě uviděl, tak jsem si začal dávat dohromady čím tě oslovím, abych upoutal. Ale ty seš tak pěkná, že mi došla slova. Nezajdem někam na kávu?“
  • „Jé vážně? Děkuji.“
  • „Promiň, ani jsem se nepředstavil, já jsem Qark.“
  • „Já Eva.“
  • „Moc mě těší Evo, tak pojď, tady za rohem je kavárna, zvu tě. Můžem si tam pěkně popovídat.“

Vlastně, když o tom tak přemýšlím, přímá metoda je základ většiny metod. Plácat prázdnou slámu nemá cenu a lhát je zbytečně náročné.

Metoda kamarád

Povídejte si s každou kolem vás a buďte jako její kamarád. Vidíte holku na přednášce nebo na cvičení? Tak s ní dejte řeč. Proč byste vedle sebe měli sedět přes hodinu a mlčet jako ryby. Budete zajímaví a ne jako ostatní kluci, kteří je balí. Vy to přece neděláte.

Má to plno výhod. Taková holka vám může pomoci, když to budete potřebovat, seznámí vás s kamarádkama a  nakonec víte co se říká:


Každej chlap, kterej chtěl s holkou nějak začít, se vždycky uvedl jako dobrej kamarád.

Metoda zvaná nezájem

Když se vám dívka líbí, běžte a popovídejte si s ní. Klidně o obyčejných věcech, bez náznaku balení a pak se rozloučíte a odejdete. A v té dívce to hlodá: „Kdo je ten milej kluk, kterej si se mnou povídal a nic nechtěl? Proč mě nikam nepozval?“ Když ji uvidíte znovu, stačí ji jen rovnou pozvat na rande a ona jde.

Metoda cukr a bič

Metoda je podobná předchozí, jen je vyhrocena do extrému.

Pokecáte a ukážete zcela otevřeně svůj zájem, doslova se můžete přetrhnout, jak se kolem holky točíte, pak si vezmete číslo a nezavoláte třeba týden. Holka se může zbláznit, nechápe proč jsem měli zájem a nejednou nic, pořád o tom přemýšlí. Pak stačí jedno zavolání a zamotáte jí hlavu.

Metoda chudáček

No s tím nemám osobní zkušenosti. Já si moc na chudáčka hrát neumím, ale přesto to na některé holky zabírá. Zvlášť na typy co vás politují. Nevsázejte však na to. Holky raději chlapa… i když… takovej chlap, co umí projevit city před holkou, má velkou cenu.

  • „Já mám pořád takovou smůlu, nic se mi nedaří. Je mi z toho hrozně, nemám si ani komu postěžovat. Jsem pořád sám. Děsně se doma nudím, a přitom bych si tak rád zašel do divadla, nebo do kina, a nemám s kým…“
  • „Vážně? Já bych ráda šla do kina, proč mi někdy neřekneš?“

Metoda vtipálek

  • „Sákryš tady je vedro. Jsem zpocenej jako Elvisův kapesník.“
  • „Hihi. To je dobrý, to jsem ještě neslyšela.“
  • „Ježiš, nejseš ta modelka Simona Krajinová?“ (blbej příklad, ale stačí)
  • „Ne, proč?“
  • „Aha promiň máš pravdu, ty jsi mnohem krásnější.“
  • „Děkuji.“
  • Nezajdem někam na …?

Metoda mazák

Buďte drsňák, který má všecko na háčku. Takový, který je totálně v pohodě a vypadá, že si umí urvat co chce.

  • „Tak kočenko, co kdybys mě pozvala na kávu.“
  • „A proč bych tě měla jako zvát já?“
  • „No to máš pravdu, takovou krásnou holku přece musím pozvat já. Tak pojď kotě.“

Metoda postelová

Poznámka: Na tuhle metodu musíte být starší.

  • „Ahoj, já jsem Franta Vopršálek. Česká televize za dva měsíce začne točit nový seriál ze studentského prostředí a já dělám casting. Neměla bys zájem si zahrát ve filmu?“
  • „No já nevím, asi ano.“
  • „Už jsi někde hrála?“
  • „Nehrála.“ (pohled odevzdaného kolouška)
  • „Vážně? To se divím, jsi moc pěkná holka. Pokud bys měla zájem, tak mi zavolej setkali bychom se a já bych ti řekl víc. Každopádně bys na to byla perfektní, úplně tě v tom seriálu vidím. Přesně takovou holku hledáme.“

Metoda polointeligentní

  • „Dobrý den slečno. Libo-li květu smetanky lékařské ode mne s pozváním na kávu přijmouti?“
  • „Co? Cože?“
  • „No jestli ti můžu věnovat tuhle pampelišku, a pozvat tě na kafe.“
  • „Aha, hihihi. Děkuji.“
  • „Následujte mne krásná princezno do království kávového.“

Metoda dětsko-puberťácká

  • „Ahoj, ty teda vypadáš, máš děsnou sukni.“
  • „Nemám, je pěkná, mně se líbí.“
  • „Ale máš, vypadáš v ní děsně.“
  • „Teda, ty seš blbej, nebudu se s tebou bavit.“
  • „Vážně, stejně to dlouho nevydržíš, určitě se ti líbím.“
  • „A nelíbíš, seš mi odpornej.“
  • „Zamilovaná, zamilovaná.. Seš do mě zamilovaná.“

Metoda uháněcí

  • „Nešla bys dnes se mnou do kina.“
  • „Nešla.“
  • „Aha, a zítra.“
  • „Ne, já nemůžu, nemám čas.“
  • „A co v pondělí?“
  • „Nemám čas ani v pondělí.“
  • „Tak já ti zítra zavolám, kdyby sis to náhodou rozmyslela.“

  • „Ahoj, to jsem já. Koupil jsem lístky, vážně se mnou nechceš jít?“
  • „Ne, už jsem ti řekla, že nechci a nemůžu, mám zaracha.“
  • „Jsou na šestou. Volal jsem tvé mámě a říkala, že se mnou by tě pustila. Vážně budu milej.“
  • „A na co že jsou ty lístky?“

Metoda volí

  • „Ahoj vole, seš dobrá žába, nepudem na pivo?“
  • „Jasně vole, že váháš.“


Já osobně nemám nejoblíbenější metodu, vlastně nepraktikuji metodu žádnou. Snažím se usmívat, zaujmout, být milý, sebevědomý a přímý. Pro mě žádná striktní metoda s velkým „M“ neexistuje.

Ale vy se můžete přiučit z metod všech, a když ne přiučit, tak aspoň pobavit.



Teď mě napadá ještě malý dodatek. Nejlíp se balí, když vám o nic nejde. Prostě si chcete jen pokecat. Jakmile si představíte jak je ta holka báječná, jak ji musíte mít, a když ji nezískáte, tak se z toho položíte, máte těžkou práci. Sami budete svým protivníkem, protože se budete brzdit, abyste neudělali chybu.

V jedné písničce se zpívá, že v lásce vyhrává ten, který miluje míň. A je to krutá pravda. Přesto je láska krásná, ale v každém vztahu má jeden rád víc a druhý míň. Snažte se proto vždy chovat tak, aby vás vaše dívka opravdu a vroucně milovala.


Sice jsem to už jednou psal, ale dnes to znovu zopakuji:


Při balení není ani tak důležité co řeknete, ale jak to řeknete.
Qark | 11. 05. 2005 22:28 | Komentáře: 156 | ::Jak na ženský


Jak na ženy, jak s nimi a jak bez nich.


Líbil se vám tento článek? Pomohl vám a nebo vás alespoň pobavil?

Potom si jej můžete s dalšími 49 články, rozdělených do kategorií Příprava na balení, Balení, Rande, Vztah a Rozchod, zakoupit knižně pod názvem Ulovte si ji aneb Jak na lásku například v knihkupectví Eruditus a udělat tak radost nejen sobě, ale i autorovi.





Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


Upozornění!

Tento článek obsahuje 156 komentářů.
Z důvodu snížení zátěže serveru, a pro rychlejší načtení tohoto článku, je nyní zobrazeno jen posledních 150 komentářů (tj. komentáře 7–156)

Zobrazit VŠECHNY komentáře

7
Qark url 15. 05. 2005 19:05

Reakce na Maverick #6Načítám náhled komentáře...: S kamarádkama je to divný. Nejlepší je napřed si spočítat o co všecko přijdete, když se do ní zamilujete. Přijdete totiž o její přátelství, protože po rozchodu už kamarádi nebudete. Takže si dejte dohromady, jestli to za to stojí. S kamarádkama je to těžký, berou vás většinou naprosto asexuálně, pouze jako kamaráda a donutit je brát vás jinak dá hodně práce. Na kamarádku ani nezabírají běžný věci, takže i když o ní všecko víte, i když je vám známo co ji v současným vztahu chybí, tak s tím moc nepochodíte. Jediná možnost je dobře si s ní rozumět, chodit s ní do kina, jemně flirtovat, být jí na blízku a čekat až její přítel udělá chybu. Potom je umět utěšit, pohladit, přidat trošku alkoholu a doufat, že to vyjde. Stačí totiž malá chybička a ona se vám začne vyhýbat, aby mám svým "Ne" neublížila. Říct kamarádce, že ji milujete je jako bruslení na hodně tenkým ledu. I když se to někomu povedlo, je to pořád moc riskantní a můžete o hodně přijít.
Reakce na miq #5Načítám náhled komentáře...: Spolužačka nemůže být problém. Pokud ji za tu dobu co ji znáte jen nekoukáte na kozy, měli byste o ní i něco vědět. Tak to využijte k tomu abyste ji získali. Začněte se s ní častěji vidět, zkuste nějaké letmé doteky… atd.

Reakce na komentář: Maverick #8Načítám náhled komentáře..., Navara #9Načítám náhled komentáře..., kata #154Načítám náhled komentáře...

8
Maverick 16. 05. 2005 00:26

Reakce na Qark #7Načítám náhled komentáře...: Kdybych měl počítat o co všechno přijdu tím, že se do ní zamiluju, tak by se to ani nemohlo stát. V tom je to kouzlo, že se něco stane náhle a nepočítá se s tím. Vím že už to díky tomu mezi námi skřípe, rozumíme si jen když jsme sami. Dřív to byla samá smska, prozvánění (nechápu koho to baví,ale sám to dělám) ale teď po jedné seminárce, kterou sme dělali u nás, od té doby je vše nějak pasé, jak kdybychom se navzájem vyhýbali a neměli si co říct. Ani nevím jak bych s ní měl teď navázat rozhovor, mám větší chuť si radši povídat s někým okolo, protože ať řeknu co řeknu, bude to blbost.


9
Navara 16. 05. 2005 02:54

Reakce na Qark #7Načítám náhled komentáře...: nevim jestli v jinem clanku, ale konecne jsi narazil na "vselek" – přidat trošku alkoholu (rozumne, bezna slecna je akorat po 1–2 panacich, ozrale preci nechceme) – coz je az kupodivu uspesna metoda – jakmile prijdou o ty nejsilnejsi zabrany, jsou uplne zlate…


10
Ash 16. 05. 2005 12:32

Reakce na Maverick #6Načítám náhled komentáře...: S kamaradkou je to tezky. Moznosti jsou asi tyto:

1) Můžete zamlkle sedět a nedělat nic. V podstatě jste v tu chvíli dohrál. Game Over. Mimoto pokud nebudete dělat nic, vaše kamarádství půjde k šípku. Skrývat lásku (není-li to jen nějaké chvilkové pobláznění) ve prospěch udežení kamarádství je sice šlechetná myšlenka, ale krom tohoto faktu je úplně na hovno. To si pamatujte. Sprosté slovo je zde na místě. Ušetří člověka mnoha dalších podobných slov v pozdějších letech. Na druhou stranu, mnozí volí variantu jedna a zbytek života si pořád říkají, jak vlastně udělali dobře. Většinou tomu ale stejně neuvěří. Takže …záleží na tom, jak dokážete sám sebe přesvědčit ;-)

Důsledek: budete trpět jak zvíře, když budete mlčet.

2) Budete se snažit… dáte jí najevo, že pro vás znamená něco víc. Konec konců už tím, že se s ní budete stýkat bez přítomnosti kamarádů, jí dáte dobrý důvod zamyslet se nad tím, co je za tím. Dáte jí šanci, aby vás měla ráda, dáte jí kus sebe, kus svého života. Pravděpodobnost, že to nevyjde, je dost velká.

Důsledek: budete trpět jak zvíře, když to nevyjde.

Ale na druhou stranu, existují i dívky, které se do člověka zamilují až poté, co ho trochu poznají, začnou ho mít rády a a pak ještě raději a pak… Ne každá holka se zabouchne do kluka, který jí řekne na zastávce "Ahoj, víš, jsi moc hezká, pořád po tobě koukám, co kdybychom někam zašli, znám tady bla bla bal kecy kecy kecy" vizte různé povídky typu přímá metoda. Ona na rande klidně půjde (mnou často zmiňované "proč by nešla"), vždyť je to stejně nezávazné, jako to pozvání. Ale aby se zamilovala? Nebo se s vámi vyspala? Cha cha cha. No stane se, což o to, stane se, ale na této hladině už se statistiky úspěšnosti nezveřejňují. Hádejte proč. Takže podtrženo sečteno pokud je ta vaše ta milá chytrá slušná dívka co všichni (mnozí) hledáme, utčitou šanci máte.

Důsledek: budete trpět jak zvíře, než ji získáte. Pak budete trpět i když ji budete mít (co když to není napořád?) Pokud to skončí, budete trpět dvojnásob.

Myslím, že člověk potká nějakou Báječnou* dívku, kterou by nevyměnil za nic na světě (tedy kdyby ji měl, tak si myslí, že by ji nevyměnil), pak pár skoro tak skvělých, pak nějaké co nejsou k zahození, z nich se jedna dvě ukáže jako skvělé no a pak i nějaké dívky, které stojí o něj :-)
U holek je to podobné. Potkají pana Úžasného*, pak pár skvělých kluků, nějaké se kterými je bezva zábava, a pak třeba pár těch, co si jdou tvrdě za svým a mělo by se toho trochu využít ;-), ale ne moc.
A teď si vemte dva lidi, každý chce toho jednoho svého, no a jaká je šance, že bude happy end? Pokud je ona ta báječná a vy ten úžasný, je šance docela dobrá. Jste-li v jiné pozici, asi je dobré být si toho vědom. Určitá šance jak zlepšit statistiky a cekově haldinu štěstí ;-) je ve chvíli, kdy si ti lidé uvědomí, že ti báječní a úžasní jsou báječní a úžasní hlavně díky jejich vlastnímu pobláznění. Stejně báječní a úžasní by mohli být i jiní lidé, když jim dají šanci. Zpravidla se do toho nikomu nechce. A to přes to, že právě pak je tady možnost, že se opravdu setká ta Báječná s tím Úžasným. Když se tomu nebudou příliš bránit. Akorát že to holt budou dva jiní lidé, než na začátku. Ono v 99% případů to tak stejně dopadne. Akorát že lidé statistiky ignorují a jdou si dlouho za tím svým jedním procentem. Holt pudysti :-)

Důsledek: budete trpět, když si vzpomenete na tu dávnou lásku. V mezidobí budete šťastný. Budete stejně šťastný, možná šťastnější, než s tou svou dávnou. Nikdy tomu ale dost jistě neuvěříte. Budete tím i trochu trpět.

P.S. Vím, že jsem vám nepomohl. Jen sem si odpočinul a trochu se vykecal. Udělejte to také tak. Udětejte to, co chcete udělat, co si myslíte, že vám pomůže. Ono už to nějak dopadne. (Tak to byla rada dne, co.)

Reakce na komentář: Kvejk #17Načítám náhled komentáře..., Arne #22Načítám náhled komentáře...

11
noAsh 16. 05. 2005 12:39

Chtěl jsem dodat radu dvě, nikoliv odemne: ožat a přefiknout. To jen tak pro pobavení :-)


12
LaCo 21. 05. 2005 23:43

Cau. Peknej o5 peknej clanek. Po dlouhe dobe samostatnosti jsem vyzkousel primou metodu. V hospdoe jsem zahlidl nadhernou holku. Mela ale kolem sebe plno chlapu a nejsem typ, co by prisedl a zacal se do neceho montovat. Nechci to protahovat. Zjistil jsem si jeji jmeno a kde bydli a rozhodl se ji napsat dopis, kde jsem sdelil co a jak a jestli bude mit zajem at se ozve. Ozvala se. Jsme spolu mesic a je nodhera a doufam, ze to jen tak neskonci. Takze prima metoda funguje. Funguji samozrejme i ty ostatni. Ale jak uz bylo receno funguji na urcite skupiny lidi. chci primou holku, ktera nebude lhat, tak pouziji primou metodu. Chci naivni pipku, tak ji budu vtloukat do hlavy jak moc se pdodoba nejake modelce a ze ji muzu protlacit do filmu. Svuj k svemu :-)

Reakce na komentář: Qark #13Načítám náhled komentáře...

13
Qark url 21. 05. 2005 23:49

Reakce na LaCo #12Načítám náhled komentáře...: Uhodil jsi hřebíček na hlavičku! Přesně tak to je. Přímá metoda není o lhani, tricích a dalších věcech. Je o vsazení všeho na jednu kartu. Lhát někomu a dostat ho do postele je snadné, jenže o to tu přece nejde. Jediná možnost jak být upřímný, a přitom zajímavý, je právě "Přímá metoda". Vřele doporučuji :-)


14
nevim 23. 05. 2005 16:12

nechci te nejak buzerovat nebo tak ale myslim ze je to spis na pobaveni nez na bezny zivot nevim jestli jsi to tak bral taky nebo ne ale kdyz uz do necoho jdu tak jak jsi rikal tak nepotrebuju zadne metody nebo tak a staci mi inteligence usmev sebevedomi a byt mily a nic jineho. urcite nejsem sam co toto napsal ale urcite mas i hodne priznivcu


15
Keff 24. 05. 2005 17:17

Jojo, dovetek rulez. A taky to o nezajmu. Kdyz si vezmu, ze uz me nekolik obycejnych holek chtelo jen proto ze jsme se nejak zacli bavit a jen stranou prisla rec na par zajimavych veci co delam a zaroven jsem nijak netouzil po tom je 'sbalit' (ja totiz radeji chytrejsi :-)… Psychologie vetsiny holek je tak jednoducha… jenze ja si vybiram takve na ktere zadne masove navody nepusobi :-).

Reakce na komentář: Ash #16Načítám náhled komentáře...

16
Ash 24. 05. 2005 20:35

Reakce na Keff #15Načítám náhled komentáře...: Zájem je dobrý pro začátek (aby si protějšek vůbec všimnul našich kvalit a zmiňovaných "zajímavých věcí co děláme"), nezájem zas pro koncovky, aby protějšek -dostatečně zaujat a vytížen lovem– neřešil případná negativa. Nejhorší je to vyladit. IMHO právě proto se u lidí vyvinula inteligence! Děsně moc přemýšleli nad banalitama (chytit, lehce omráčit, XXX, vypustit zpět do přírody) až si uvařili mozek do dnešní podoby (pořád stejná hrouda, ale mnohem víc to v ní vře).


17
Kvejk 30. 07. 2005 02:58

Reakce na Ash #10Načítám náhled komentáře...: Tohle bude taky trochu výlev: Potkáš cizí holku a zamiluješ se,ale nic o ní nevíš,takže co na ní vlastně miluješ?-Cítíš jen její "skicu"(jaká je)a domaluješ ji pestrejma barvičkama,a pak ten obrázek miluješ. časem ji poznáš a můžeš milovat opravdu JI!
Závěr:
Zamilovat se nestačí k tomu abys mohl milovat JI,ale je to jen veliká motivace abys někoho konkrétního poznával.
Věřim že kdyby byl elixír zamilovanosti co funguje jen měsíc a pak kouzlo pomine,hafo lidí by se za tu dobu do toho druhého zamilovalo doopravdy prostě proto,že měli motivaci v tom duhém pátrat po něčem obdivuhodnym a krásnym co se dá obdivovat a milovat.

Reakce na komentář: Undertaker #20Načítám náhled komentáře..., Ash #21Načítám náhled komentáře...

18
Štěpánek 20. 10. 2005 18:20

No super článek!! Fakt jsem se pobavil. A co takhle metoda nechat se sbalit… :-)


19
rodei 02. 11. 2005 18:12

Reakce na Qark #2Načítám náhled komentáře...: přesně – záleží na cílové skupině


20
Undertaker 02. 11. 2005 19:10

Reakce na Kvejk #17Načítám náhled komentáře...: To jsi napsal naprosto přesně chlape. Nevim co k tomu dodat :-)


21
Ash 02. 11. 2005 21:44

Reakce na Kvejk #17Načítám náhled komentáře...: Je to tak. Člověk má velkou touhu milovat, být milován, a stačí mu k tomu málo. Je důležité si všímat… ale co, jiní už to řekli za nás.

Štěstí je mozaika složená z nepatrných malých radostí.
[ Maurois ]


Jistá paralela s mezilidskými vztahy tu je.

Znám jednu dívku. Je to taková – objektivně vzato – asi normální hodná milá dívka. Denně takových potkám tucet i se zavřenýma očima. Jenomže… má takový ten pohled. Vlastně – je naprosto netuctová. Je neobyčejná. Je jedinečná. Je to vlastně ta nejúžasnější dívka :-) Asi tak.


22
Arne 06. 11. 2005 20:05

Reakce na Ash #10Načítám náhled komentáře...: Jo tak nad tím jsem taky dlouho přemýšlel a tady to ted vidim cerne na bilem. Bral bych to dokonce jako konecne reseni v problematice vztahu mezi dvema lidmi opacneho pohlavi :-)


23
K 17. 11. 2005 12:55

Pro mně by byla jediná přijatelná metoda "metoda polointeligentní" Je to vtipné a zaujme to. Když mě kluk rozesměje (nějakým !inteligentním! vtipem), má pak cestu k úspěchu o hodně ulehčenou :-)


24
secouver 20. 11. 2005 17:36

[24]Podle mě kluk nejlíp zaujme holku nějakým trapasem, ale né nic extrémního. Něco přičem se ta holka zasměje. Mně se minule stalo, že jdu s kámošem proti nám dívenka a já bezrozmyslu řeknu "no hele tahleta je taky dobrá" ona to slyšela, začala se smát a už jsem dostal číslo :-)

Reakce na komentář: secouver #24Načítám náhled komentáře..., Ash #25Načítám náhled komentáře...

25
Ash 20. 11. 2005 19:45

Reakce na secouver #24Načítám náhled komentáře...: Dobrý komentář! Zrovna dnes jsem trochu zaujal :-) Naprosto souhlasím, bude si tě pamatovat (i když si třeba nevezmeš číslo) a o to často jde…


26
Dan 28. 11. 2005 17:27

Dobře jsem se zkamarádil s jednou holkou a šíleně jsem se do ní zabouch, já si myslím že mě má ráda JENOM jako kamaráda :*(
Na poslední chvíli odmítla rande, že nemá náladu. Holek jsem pár měl ale vždy jsem se nechával tak nějak zbalit. U této fakt nevím co mám dělat, když mě odmítne tak se klidně zabiju, protože jiné holky mě najednou vůbec nezajímají. Poraďte mi prosím


27
sumo 29. 11. 2005 19:29

a co kdyz tu holku uz znam ja takovou mam chodi se mnou do tridy a bydli ve stejny ulici


28
D. 01. 12. 2005 23:58

Povedlo se mi balení na enogiánský klíče…


29
Kubinn 07. 12. 2005 01:03

Demence!… :-)


30
Erik 08. 12. 2005 18:01

Já jsem z Ostravy a každej mi říká Ostravák. Zamiloval jsem se do jedný holky… 7.A. Já si myslím že mě má ráda, ale já ji šíleně miluju. Ale tak děsně. Rád bych aby si mi pomohl protože doopravdy nevím co mám dělat. :-( Jmenuje se Niky Mu"hlbauerová.


31
Miloslav 08. 12. 2005 18:06

Já jsem poznal děsně sexi holku z dlouhýma hnědýma vlasama. Byla úžasná ale pravděpodobně o mě nejeví zájem :-( Ani trochu.
A bojím se jí říct jak strašně… strašně ji miluju. Jen se na mě vždy koukne a odvrátí pohled. Jednou se i usmála. a to je vše. Asi už rok. Chtěl bych pomoc.Strašně ji milujú!!!


32
MARTIN 10. 12. 2005 12:52

ČUS QARKU MAM JEDEN PROBLEM VZDYCKY KDYZ SE ODVAZIM ZA NĚJAKOU HOLKOU TAK SE ZACNU STRASNE CERVENAT A VYPADÁ TO FAKT BLBĚ. NEVÍŠ JAK TOMU MUZU PREDEJIT??? DÍKY ZA ODPOVED


33
lidoop 10. 12. 2005 14:01

MARTIN:
Zkus se pred tim nadechnout a vydechnout. Nedelam si prdel, v nedeli jsem se potreboval cca 20 nadechu/vydechu nez jsem se zklidnil a odstartoval 'action'.


34
Smoky la moka 13. 12. 2005 19:22

Martin: Kašli na to. Když se budeš červenat, holka tě za to neodpráskne. Naopak, mnohým to připadá roztomilý, určitě lepší než tam jít ve stylu "Tak kočko kam mě pozveš". Navíc když si sám sobě připustíš, že to červenání se je blbost a bude ti to jedno, červenat se nebudeš. Je to jenom o psychice :-).


35
Tomáš 28. 12. 2005 00:53

ja sem byl na diskotece a tančil sem z jednou holkou . vim že mě má ráda moc. ja ji taky ale nevim jak ji to mam dokazat když se stydim hrozněporadte mi prosim co mam dělat


36
ja/bu 04. 01. 2006 00:38

tja lidi, copak balení, to se vždycky nějak skoulí, ale já mám takovýhle dilema -> co když se ta dotyčná ptá, jestli mám holku? Pravda se mi říkat nechce (to by z toho nic nebylo) a lhát je taky blbý (co když se to pak dozví…) A teď jak ven z toho?

Reakce na komentář: Ash #37Načítám náhled komentáře...

37
Ash 04. 01. 2006 02:24

Reakce na ja/bu #36Načítám náhled komentáře...: Dyk to je jednoduchý…

Když máš holku a chceš jí zahnout, odpověz tak, aby se ti to podařilo.
(Když se to pak dozví, je úplně jedno cos jí předtím řekl.)

Když máš holku a nechceš jí zahnout, nemáš co řešit.

Když nemáš holku, řekni něco veselého, třeba že s holkama nechodíš, a dodej nějaký mozkovrtný důvod.

Reakce na komentář: ja/bu #38Načítám náhled komentáře...

38
ja/bu 04. 01. 2006 12:39

Reakce na Ash #37Načítám náhled komentáře...: No, kdyby to bylo tak jednoduchý… Já většinou nebalím takhle holky na ulici, ale různý kámošky (vo tom to je, když jí člověk postupně získává ;-) ), no akorát tam fakt je nebezpečí, že se vo mý holce dozvěděj, tak mi to spočítaj, že jsem jim lhal :-(

Reakce na komentář: Hydr0gen #45Načítám náhled komentáře...

39
Pejsvidek 05. 01. 2006 21:20

Jak to tady tak procitam, tk me napada jestli maj samponi nakou vyhodu nad ostatnima ?


40
Ymberka 06. 01. 2006 16:42

No nazdar, o funkčnosti těch poslední tří metod bych si tedy dovolila velmi pochybovat :-D


41
simka 25. 01. 2006 20:27

a jak mám balit v menším městě nebo na vesnici, kde se každý zná? strach z drbů zatím převáhá :-)


42
janula 31. 01. 2006 22:34

noo ja jsem se zasmala…a jeste lip bych se pobavila, kdyby na me nekdo takovou finticku vytahl

Reakce na komentář: freeman #84Načítám náhled komentáře...

43
adria 06. 02. 2006 03:41

xlapci neviem ci chcete rady od holky… ale existuju aj celkom uspesne metody:
a) neznama outdoor – hrat sa na strateneho-> Kde je ta a ta ulica? (Ktora tramvaj jede tam a tam? Nastupil som do spravneho autobusu? etc.) pak na blbeho-> mozes mi to vysvetlit este raz? az to dotycna vzda a zavedie vas aspon kusok tym smerom (predpoklad uspesnosti: zrovna sa nikam neponahla a ste jej sympaticky) co mozete vyuzit na dalsie spoznanie danej osoby.
b)neznama indoor – komplikovane zavisi od toho kde. Neberme do uvahy miesta ako disko kde sa ludia casto chodia balit. Predpokladam ze tu su vacsinou mladi ludia takze e.g. skola, prednaska. No treba odvahu, sadnut si vedla slecny a dat sa do reci. Trebars o tom predmete, ucitelovi. len tak nezavazne. Ja som napriklad v prvaku stretla kopec ludi tym, ze som mala okuliare (do dialky) v oprave (mesiac lebo mi mesiac trvalo kym som si po ne dosla) a cocky som vtedy nenosila. Holt tak som si vzdy vyhliadla neaku sympaticku osobu ku ktorej som si sadla a od ktorej som opisovala poznamky (lebo som nic na viac ako meter neprecitala). Clovek sa tak lahko (chtiac nechtiac) zoznami.
c) kamaratka – neodporucam, napriklad ja mam zatriedenych ludi a ak sa nachadza niekto v sekcii kamarat tak naozaj nema sancu a keby sa pokusil iba to nastrbi kamaratstvo. Zacnem pochybovat nad tym ci je moj kamarat alebo ci je so mnou len preto lebo ma chce zbalit. Takze asi by bolo vhodne najpred zistit ci vas dana slecna povazuje za kamarata alebo ci si nechala otvorene zadne vratka pre buduce ine zatriedenie. To sa najlepsie zistuje pri roznych party (ludia maju vypite a kecnu kade co) alebo stanovackach, cunroch, inych vyletoch (vecery su velmi vhodne na "vazne" konverzacie)

holt neako som sa rozpisala… sorry… proste navodov by bolo vela… len som chcela naznacit ze fakt existuju metody ako zbalit holku. Problem je v tom ze to nemozete brat ako "zbalenie holky" to je az zaverecny efekt. Najpred sa treba dat do reci takze by som dane metody nazvala "ako sa dat do reci s holkou" popripade "ako zaujat holku". Mozno zistite ze ta buchta za nic nestoji ;-)

Inak hezka stranka… nikdy som nepredpokladala ze niekto sa moze tak vedecky zamyslat nad vecami ktore sa mne vzdy zdali take nevedecke… a vono to fakt jde ;-)

a ted si prosim rady ako zbalit kluka…(joking)

Reakce na komentář: Ash #44Načítám náhled komentáře..., Rumburak #103Načítám náhled komentáře...


45
Hydr0gen 14. 02. 2006 14:52

Reakce na ja/bu #38Načítám náhled komentáře...: To snad ne? To se takhle veřejně přiznáš k tomu, že jsi normální vypočítavá svi**??? Tak se s ní rozejdi a pak jdi do kámošek, nebuď labuť (spíš ubohej chudák)…


46
nemtudom 18. 02. 2006 03:36

Zajímavý, jak článek, tak reakce. Ovšem základem všech "metod" je, že dotyčná vybraná bude nějak (jakkoliv) reagovat. Nejednou se stane, že člověk narazí na ženskou, která komunikuje max. dvěma citoslovci (hm a ehm či jak by se to napsalo) a to pak ani nemá smysl se nějak snažit.

Pokud jde o "balení sbalených", tak je problém nepropásnout pravou chvíli, aby jim člověk ještě omylem ten vztah nespravil (s tím mám bohužel bohaté zkušenosti, věta typu: "ty jseš můj nejlepší kamarád, díky tobě jsem teď s xxx fakt šťastná" nezní dvakrát povzbudivě). Tedy lze doporučit nepomáhat, hájit vlastní zájmy (bohužel to není můj styl).

Metodu kamarád taky nepovažuju za ideální – ve chvíli, kdy už myslíte, že to je v kapse a už se nadechujete pro překročení další mety přijde věta typu: "ty jseš tak fajn, jako kdybys byl můj brácha". Taky mám nejednu takovou zkušenost.

Nicméně vždy (kromě případu na začátku) platí jednoduché "každá ženská se dá ukecat". Problém může být akorát čím. Takže radím trénovat na náhodných objektech (když o nic nejde, tak nevadí, když to nevyjde).

Pěkně jsem se vykecal, teď jen mít štěstí potkat nějakou tu fajn holku…


47
Psavec 21. 02. 2006 19:37

Podle mě ideální balící metoda je mít záminku. Dá se tím zamaskovat pravý důvod oslovení a nehrozí trapas nebo přímé odmítnutí. Jenže jak pořádnou záminku na místě sesnovat?? Seznámil jste se někdo někdy se záminkou? Můžete uvést příklady? ( Právě příklady z reálu dost chybí. :-( )

Reakce na komentář: Th0mas #48Načítám náhled komentáře...

48
Th0mas 22. 02. 2006 23:05

Reakce na Psavec #47Načítám náhled komentáře...: Zdar ,,ja sem si chtel nap minuly tyden popovidat s holkou,,byl jsem si s kamosem zahrat kulecnik v bowling klubu,,,u jednoho stolku sedela jedna holka sama,,jelikoz sem si ji vsiml az jak jseme zacaly tak jsem si rek ze az dohrajem jednu hru nabidnu ji zahrat si s nami(ocividne se tam nudila) a pokusim se s popovidat,,,,bohuzel pro me(maxim.loosra)odesla,,jelikoz jeji znami skoncily hrat jinou hru …….


49
crusader 23. 02. 2006 10:16

Nejlepsi balici metoda je, kdyz nepostupujete podle zadne predem pripravene balici metody, ale prizpusobujete si taktiku "lovu" aktualni situaci.
U predem pripravene balici metody totiz nevedomky pusobite trochu strnule, protoze jste si ve sve hlave ke svym otazkam pripravili i jeji "ocekavane" odpovedi. Ta jemna strnulost je zpusobena tim, ze si mozek resp. vy nemuzete pomoci a dale kombinujete ruzne varianty jejich odpovedi na vase "vtipne" otazky a v hlave vam vznika vyvojovy diagram konverzace s objektem vasi touhy.
Pokud tento vyvojovy diagram ve vasi hlave nabyde obludnych rozmeru, pak jemna strnulost prejde do absolutni krece, ktera vam vubec nedovoli se zvednout od stolu a jit dotycnou oslovit.
Takze nejlepsi asi bude nad tim moc nepremyslet a nezrat to tolik.


50
Peter 28. 02. 2006 09:28

Fakt super web. Vždycky jsem měl trochu problémy se sebevědomím a nikdy mě ani nenapadlo holku na ulici oslovit. Ale po tom, co jsem si nějakou dobu pročítal tyhle články, jsem si říkal, že to přece zvládnu taky. No a včera jsem v autobuse uviděl tak nádhernou holku, že už jsem to nevydržel, šel k ní a nasadil přímou metodu. Samozřejmě že byla zadaná, ale jsem hrozně rád, že jsem to dokázal a budu to zkoušet dál.

A pokud se vám stává (jako se to donedávna stávalo i mě), že když uvidíte holku, tak máte pocit, že by jste za ní nikdy nedokázali přijít a něco říct, mám jednu radu. Zkoušejte si to doma nahlas před zrcaldlem a představujte si, že naproti vám zrovna stojí ta slečna, kterou jste se včera báli oslovit. Mě osobně to neuvěřitelně pomohlo.
Přeji hodně štěstí.


51
Benik 18. 03. 2006 23:38

Lidi pls poradte kdokoliv mam nouzi… Dneska jsem se byl podivat na volejballe a roztleskavacku tam dela moje kamoska no spis znama. ( ja jsem to vedel ale jeste jsem ji tam nevidel a nikdy jsem se nejak o ni nezajimal ) a jak jsem tam byl tak jsem na ni mohl oci nechat je nadherna jeste jak tam hopsala v te minisukynce a ja jsem si vlastne uvedomil ze je to uplne uzasna holka, a tak potrebuju do pondeli nejaky iteligentni kec abych navazal rozhovor pak to bude uz v poho ale nejakou tu prvni vetu. Ja jsem s ni tak pul roku nemluvil jenom jsem ji vzdycky pozdravil a sel jsem. Ale pred ti pul rokem jsem s ni byl velky kamos a aji vic nez to. Proste jsem se meli hodne radi ale nikdy spolu nechodili pak jsem se asi 2 tydny nevideli a pak uz to nepokracovalo a nvic jsem se pohadal se jeji nej. kamoskou ale to je v pdostate jedno potrebuju nejakou tu vtipnou inteligentni hlasku na osloveni ( treba v sobotu pekna sukynka :-D ale to moc dobry priklad neni ) musite pls vymyslet neco lepsiho ale specha do pondelka musi byt.. PLS !!


52
Benik 19. 03. 2006 00:13

Ne jako ze je jenom krasna, ale jak jsem se na ni tak dival a vzpominla na stare casy jak jsme spolu usinali v jednom spacaku tak jsem proste zjistil ze je i mila inteligentni a proste prijemna holka ( samozrejmne nekuracka ) a tak nejaky zkuseny Evzen lovec zen jestli by mi mohl poradit prosim at delam co delam nejak nemuzu vymyslet to prave orechove.

Reakce na komentář: Hydr0gen #58Načítám náhled komentáře...

53
jara Singh 11. 04. 2006 13:43

Nevim jestli to pomahá ale u mne to zabralo.měla by mit dobrou náladu a musite ji pobavit a hlavně ze sebe nedelat machra.taky mužete skusit strapnit toho chlapa kteryho si myslite že ma rada.

SKUSTE TO!!!!!!!!!!


54
Petr 11. 04. 2006 20:16

neporadíte mi jak na jednu žábu?U nás na gimplu se mi líbí jedna holka.Někdy se naní občas podívám a v tu chvíly i ona namě.No a tak asi 5 sekund na sebe čumíme z očí do očí a pak zase uhnu.Myslím že se jí líbím taky.Občas se na mě podívá a usměje což na jiný borce nedělá.No a někdy chce třeba půjčit gumu.Přitom gumu má a jen ji schová do pouzdra.

Reakce na komentář: sejra #80Načítám náhled komentáře...

55
Smoky la Moka 11. 04. 2006 21:29

Tak jestli chce pujčit gumu, tak to už o něčem svědčí ;-). Chápeš, ona chtěla půjčit GUMU! (ne tu na gumování :-) takže jasnej náznak, běž do ní


56
Marťas 16. 04. 2006 15:24

Tak nevim kde nebo v cem delam chybu, ale uz nekolikrat po sobe se mi stalo, ze kdyz potkam nejakou holku na ulici, ktera me necim zaujme seberu odvahu a oslovim ji, holka se se mnou velmi ochotne bavi a jmeno a jine osobni informace z ni vypadnou jako nic, zatimco o me se moc informaci zatim nedozvi, kupodivu jsem nenarazil zatim na zadnou, ktera by se se mnou bavit ani nechtela nebo byla neprijemna jako treba u nekterych holek v Qarkovych testech v terenu, asi nahoda, ale kdyz prijde na kontakt, tak se najednou zabrzdi a nebo coz si nejak neumim vysvetlit, uplne v pohode prijmou pozvani na kafe, ochotne mi za tim ucelem nadiktuji telefon, ale pak nezvedaji telefon ani nereaguji na sms, proste delaji mrtveho brouka, tak nevim jestli si tim holky neco dokazuji nebo je to u nich bezne. Zatim se mi stalo pouze 2 !, ktere aspon rekli na rovinu, ze maji pritele.
Nevim jestli je to i mojim zjevem, dle jedne moji kamaradky prej mohu na ne pusobit jako holkar, pritom si tak ale vubec nepripadam, spise opak, nakonec jsem dokonce introvert a kupodivu používám přímou metodu pro balení, nač chodit kolem horké kaše, ale to hlavně diky qarkovym strankam na tom pracuji, kazdopadne o nejakem stridani holek nemuze byt u me rec. Nicmene jsem si vsimnul, ze jak prijdu do nejake spolecnosti, tak spousta holek si me dosti okate prohlizi (drive jsem si toho nevsimal) a ne zridka se s nejakou zahledim hloubeji do oci, i kdyz tam neni sama. Jsem z toho ale zmateny, takze z toho vseho mam pocit, ze asi budu muset chodit v otrhanych a spinavych riflich s plesi na hlave a znat zubni pastu a parfem jenom z televize. Protože jinak si to uz nedovedu vysvětlit :-(
Sorry, ale uz se v tom fakt nevyznam, protoze to aspon u me absolutne nesouhlasi s tim co tady na strankach pise Qark nebo je to proste smula na holky, i když to prej neexistuje :-(

Reakce na komentář: Hydr0gen #57Načítám náhled komentáře...

57
Hydr0gen 16. 04. 2006 16:08

Reakce na Marťas #56Načítám náhled komentáře...: Chlape…evidentně s ženskýma problém nemáš… Já tyhle testové metody momentálně zapotřebí nemám, ale nevim, jestli bych do toho šel na plno jako ty, kdybych nebyl zadán. Čili vydržaj. A nebo zkus místa jako kluby, didžiny, kde se s balením počítá.

Reakce na komentář: Marťas #59Načítám náhled komentáře...

58
Hydr0gen 16. 04. 2006 16:10

Reakce na Benik #52Načítám náhled komentáře...: Přečti si všechny články, dobře se připrav a normálně jí někam pozvi a bavte se a nech tomu volný průběh (nevyjevuj se hned)… Už jste se přece bavili, píšeš. A dobře. Tak šup do toho. Ještě si ale ocheckuj, že nemá kluka!

Reakce na komentář: Benik #63Načítám náhled komentáře...

59
Marťas 16. 04. 2006 17:12

Reakce na Hydr0gen #57Načítám náhled komentáře...:
No nevim…kazdopadne diky za nazor, priznam se ale, ze moje sebevedomi uz to dosti tlaci k zemi, ne ale ono pripadne odmitnuti, s tim se holt musi pocitat, ale ziskany kontakt, ktery je nakonec bez odezvy a nejak se to stava pravidlem (za posledni tyden 2×) :-(
Stalo me to spoustu usili a premahani, abych se dokopal k prime metode a nemam moc rad spolecnost cizich lidi, zvlaste kluby a diskoteky, tam se citim dosti spatne a nejiste pokud tam nikoho neznam, oproti baleni nekde venku, proste ja i ona jsme sami a zadna dalsi cizi spolecnost, to mi vyhovuje.
Nicmene zacinam mit pocit, ze to bude o te neduvere holek v nekoho, kdo nejak asi vybocuje od prumeru a proste dostavam zaporne body a jakysi cejch a nemam sanci, jak jsem tady na strankach uz nekde taky cetl :-(
No nic budu to zkouset dal… i kdyz zacinam byt ponekud pesimista, to se priznam.


60
Kaťa 20. 04. 2006 13:23

Všechny tyhle metody jsou strašně průhledný-roztomilý,ale průhledný. I když sebevědomí a nezájem (nerada přiznávám) docela fungují, stačí když si budete sympatičtí,ale k tomu Vám žádná metoda nepomůže!!!Buď to tam je nebo není…hodně štěstí kluci


61
holka odvedle 20. 04. 2006 13:37

Reakce na Maverick #6Načítám náhled komentáře...: Máš dvě možnosti dělat že tě nezajímá nebo jí říct, že tě zajímá,ale že víš že má toho chlapíka,kterému bys v žádném případě nechtěl zbořit jejich jistě silný vztah,avšak muselo to z tebe ven. Pokud máš dost odvahy jistě to zvládneš…a některé holky se nad tím zamyslí a navíc je to lichotivý fakt,který často vede k přátelství,které často vede k…


62
Stevenn 21. 04. 2006 21:30

Reakce na pif #1Načítám náhled komentáře...: Třeba budeš na chlapečky………. :-)


63
Benik 23. 04. 2006 14:32

Reakce na Hydr0gen #58Načítám náhled komentáře...: Jop neco zkusim, ale nevim nevim kdy a jak to dopadne, ale napisu


64
Luke 28. 04. 2006 21:50

Tak se taky musím přidat do diskuze. Je mě už něco přes dvacet a zatím jsem taky holku neměl. Jsem totiž ten typ, kterej bude radši sedět v koutku a jenom se dívat než aby šel na věc. Ale přece jenom to postupem času začínám odbourávat. V zimě jsem chodil na brigádu do pizzérie a byla tam jedna celkem fakt pěkná holka, tak jsem si řekl, že ju zkusím někam pozvat. Připravoval jsem se fakt dost dlouho a potom jsem ju celkem nečekaně viděl samotnou skládat zboží do regálu. Tak jsem za ní hned šel a řekl jí narovinu jestli bych ju nemohl někam pozvat. Asi byla trošku překvapená, ale nakonec řekla že už někoho má, ale co je pro mě hlavní, řekla že to je milý a že děkuje. Myslím že kdyby nikoho neměla tak by možná aji šla. Ale ikdyž to nedopadlo podle mých představ, jsem neskutečně rád že jsem to udělal, teď už vím že to prostě jde(bylo to poprvní co sem takhle oslovil holku) a že mě za to hlavu neukousla :-)
Snažím se dívat se na problémy z obou stran, to znamená, že bych byl strašně rád, kdyby se se mnou dala holka do řeči, takže teoreticky by to mělo fungovat i naopak, že budou i ony rády když se o ně bude někdo zajímat. A ono to tak určitě je. Taky už jsem si nechal utýct hodně příležitostí a potom jsem se mlátil do hlavy. Ale teď už vím, že radši dostanu košem než abych si nechal utýct něco, na co se v životě jen tak nezapomíná.
Je pravda že psát a mluvit je rozdíl, ale už i díky těmto článkům do toho prostě půjdu, nemám co ztratit. Mějte se a hodně štěstí… my to zvládnem :-)


65
Heppy17 13. 05. 2006 01:36

Tak v tom stebou souhlasím je to pěkná pitomost..


66
j.m.e.l.i. 14. 05. 2006 22:01

no, inteligenta bych neodmitla, a i kdyz ma nekdo zajem a pak se tyden neozve me taky dhani k silenstvi, ale zadny vukl ani pubertak nema sanci, no preju prijemne flirtovani

Reakce na komentář: Ash #67Načítám náhled komentáře...

67
Ash 14. 05. 2006 23:14

Reakce na j.m.e.l.i. #66Načítám náhled komentáře...: S tímhle nickem? Jmelí??? To každej kluk jak vezme mobil, tak se začne tak chechtat že ani nevytočí číslo, a takhle to půjde týden a když ho to konečně trochu pustí, tak konečně zavolá… šílenýmu jmelí. Jo. Tak tomu říkám výhra :-D

Pardon.


68
Afra 22. 05. 2006 22:37

Reakce na Packet #4Načítám náhled komentáře...: Nesnaz se bejt jako on a nedelej z nej …. a o tu holku projevuj zajem dal. Ona v tom bude mit zmatek a nebude vedet kteryho. Ale kdyz budes opravdovej,vytrvalej a nebudes si na nic hrat tak mas velkou sanci. Bud k ni pozornej a rekni ji ze ji milujes. Nevzdavej to.


69
Erik 28. 05. 2006 07:26

Rady na tejto stranke su fakt celkom dobre, je vidno ze Quark do psychologie trosku vidi. Lenze vsetky tie "postupy, zarucene finty" v praxi az tak velmi nefunguju. Zeny si hned na zaciatku ako sa spoznate zatriedia muza, ci ho pustia dalej alebo nie. Urobia si virtualny zoznam vlastnosti ktore dotycny splna, a ked nie, tak nepostupuje do druheho kola. Vecsinou ide v prvom rade o fyzicku pritazlivost a financne zabezpecenie. Nechapem ako si niekto moze mysliet, ze vyvoj potencialneho vztahu zavisi od toho ci neposle SMs ale zavola, alebo aky typ balenia je najlepsi.. V realite je to velmi casto uplne, uplne jedno, ked dotycneho baba chce, tak ho k tomu aj dokope aby s nou chodil. Bude pripravovat podu aby k ich zblizeniu doslo aj bez tych vselijakych trapnosti.
Poviem Vam to inak> Zazil som ix krat ked kamosi balili nejaku babu, snazili sa ako mohli, a nakoniec aj tak ona sama od seba zbalila mna, pritom som ju odzaciatku ignoroval, a v komunikacnych schopnostiach dvakrat zbehly nie som. Takze pracujte na tom aby ste vyzerali zaujimavo,
a potom si dotycna ulovi Vas, bez toho aby ste vyvijali nejaku extra aktivitu.

Reakce na komentář: Ash #70Načítám náhled komentáře...

70
Ash 28. 05. 2006 09:24

Reakce na Erik #69Načítám náhled komentáře...: Tos napsal něco ve stylu "nehledám nic, jen se chválím :-)". Ale jsme rádi, že vypadáš zajímavě.

Nevšímavost samozřejmě zabírá výborně… Ale o tom, že by se kluci přesvědčit nechali a holky nikoliv slyším prvně. V tomto směru mám zase opačné zkušenosti. Není to vůbec tak hrozné, jak popisuješ.

Reakce na komentář: Erik #71Načítám náhled komentáře..., Merffyss #101Načítám náhled komentáře...

71
Erik 28. 05. 2006 11:06

Reakce na Ash #70Načítám náhled komentáře...:

urcite ze sa daju zeny presvedcit. Lenze zavisi od toho, co vlastne v tomto smere povazujeme za uspech. Ze pojdu spolu na rande, alebo sa s nou vyspi?
Verim tomu, ze skoro kazda zena sa da zbalit, ale za aku cenu?
Lebo ked do Teba nie je aspon trochu zalubena, tak to dlho nevydrzi tak ci tak.
Quark pise "že balení je často založeno na tricích a přetvářce, kdy se snažíte ze sebe dělat někoho jiného a lepšího"
to je samozrejme pravda, ale dotycna slecna to skor ci neskor zisti, a chalanisko moze zacat balit zasa novu.
Staci si zosumarizovat, kolko krat mu dala, a co on vsetko
do toho musel vrazit /cas, energia, peniaze/ + neuspesne pokusy. Vysledok bude asi dost zdrcujuci.
Zatial co ked clovek sa necha zbalit nejakou, ktora chce JEHO, tak je od zaciatku v lepsej pozicii, lebo podmienky si diktuje on.

Reakce na komentář: Ash #73Načítám náhled komentáře...

72
Mar.gita 31. 05. 2006 07:22

Reakce na Qark #2Načítám náhled komentáře...: tak to by mě zajímalo, proč přitahuju zrovna tu cílovou skupinu chlapů kteří mě vůbec neinponují… Takový ožralý individuum co zavolá: "slečno můžu se svámi kousek cesty svést?" je opravdu příšerné :-(


73
Ash 31. 05. 2006 08:01

Reakce na Erik #71Načítám náhled komentáře...: Jistě že je v lepší pozici a vyjde ho to levnějš. A já také sympatické slečny kterým se člověk líbí rozhodně doporučuju :-) Ale každý zase nemyslí takhle ekonomicky..

Argument "dotycna slecna to skor ci neskor zisti" neberu, protože to, co říkal Qark je například o tom, co každý ví – že se slečny před rande nafintí a jsou dokonalé, u kluků je to často podobné, ví co a jak, jsou na všechno připravení.. kdežto když pak slečnu náhodně přepadne ráno nevyspalou, nebo kluka zaskočíte když se mu to zrovna vůbec nehodí a má sakrašpatnou náladu… Naštěstí už jsou v tu chvíli oba dostatečně zamilovaní, takže je takovéto detaily, většinou povrchního rázu, nerozhodí, a nikdo si nikoho nového hledat nemusí.

Ty "triky a přetvářka", tím opravdu není myšleno něco, co by byl důvod k rozchodu.


74
m.l.k. 17. 06. 2006 22:28

Jak mám sbalit holku, se kterou chodim do třídy, abych se neztrapnil před ostatníma a i v připadě neúspěchu se moh jí a ostatním kámoškám podívat do očí??

Reakce na komentář: def #75Načítám náhled komentáře...

75
def 17. 06. 2006 23:28

Reakce na m.l.k. #74Načítám náhled komentáře...: Vetsinou se nedoporucuje balit holky ze tridy. Slecnu je lepsi si hledat jinde a ve tride mit hodne dobre kamaradky. Pockej ale, co ti reknou zkuseni balici…

Reakce na komentář: m.l.k. #76Načítám náhled komentáře...

76
m.l.k. 18. 06. 2006 07:24

Reakce na def #75Načítám náhled komentáře...: To jo no, jenže někdy to tak přijde… :-D


77
J1rik 23. 06. 2006 01:26

Tak tu metodu kamarádskou nedoporučuju!!! Je lepší, když holka ví, že tenhle kluk by s ní někdy mohl chodit. Jakmile ji ukážete, že jste kamarád, málokdy už jde povýšit na rande! Kamaráda už nepustí!

Přímá metoda je nejlepší! Mám všechno kromě sebevědomí a rebelství. Rebelství mám vlastně taky, ale jenom když mám tu správnou náladu. Jak získat sebevědomí?

Metoda nezájem je podobná metodě cukr a bič. Akorát že cukr a bič je o malý kousek popředu. Máme v ruce kontakt. Ale to je taky dobrý! A většinou to vychází!

Metoda chudáček ano, ale nesmí se to přehánět.

Metoda vtípálek 100%, ale musí být doprovázena okouzlením, aby jste tu holku zaujali!!!

Metoda mazák mi moc nešla! No jo, ale v trošku jiném stylu.

Zbytek metod jsem nikdy nepoužil a nikdy nepoužiju. na to už nemám! :-)

Nejsem žádný znalec, jenom jsem je vyzkoušel a teď se s vámi o tom dělím! :-)

Reakce na komentář: Robbie #138Načítám náhled komentáře...

78
dana 26. 06. 2006 18:03

metoda chudáček, mazák atd. na většinu NORMÁLNÍCH holek moc
nepusobí.Záleží na tom koho chcete.Doporučuju metodu přímou,
kamarád,vtipnou…

Reakce na komentář: J1rik #79Načítám náhled komentáře...

79
J1rik 26. 06. 2006 18:34

Reakce na dana #78Načítám náhled komentáře...: kamarád ne…….to už by tak zůstalo


80
sejra 29. 06. 2006 15:25

please nemuzete mi nekdo poradit?Mam stejnej problem jako PETR Reakce na Petr #54Načítám náhled komentáře...: :U nás na gimplu se mi líbí jedna holka.Někdy se naní občas podívám a v tu chvíly i ona namě.No a tak asi 5 sekund na sebe čumíme z očí do očí a pak zase uhnu.Myslím že se jí líbím taky.Občas se na mě podívá a usměje což na jiný borce nedělá.No a někdy chce třeba půjčit gumu.Přitom gumu má a jen ji schová do pouzdra.
až na to :Občas se na mě podívá a usměje což na jiný borce nedělá.No a někdy chce třeba půjčit gumu.Přitom gumu má a jen ji schová do pouzdra.ona se na me nikdy neusmala a taky sme si na lyzaku smskovali ( ja na lyzaku ona ve skole je o rok starsi)pak kdyz sme se tyden zdravili a byly jarni prazdniny (od te doby je nesnasim)a pak kdyz sme se potkali tak na me ani nemrkla a ani nehla koutkem nevite jak na ni aby zase byla trochu kamaradska?predem vam dik .


81
jedna holka 08. 07. 2006 18:20

proč vy kluci se nás tak bojíte oslovit???Vždyť by se nic nestalo.Když projevíte o holku zájem a ona o vás nestojí,tak se vám nebude smát,ale bude potěšená,že se aspoň někomu líbí.A nevim,jak by jste se mohli před náma ztrapnit…Vždyť je úúplně normální,když se někomu někdo líbí;)nebo ne?Takže přeju hodně seběvědomí ;-)a taky soustu úspěchů :-)


82
krehntiko 08. 07. 2006 18:43

[bklobouk dolu,tak u tohohle jsem se pekelně zasmála=)kam se na takovýhle vtipy chodí? :-D

Reakce na komentář: Jeden kluk #83Načítám náhled komentáře...

83
Jeden kluk 15. 07. 2006 14:23

Reakce na krehntiko #82Načítám náhled komentáře...: nikam má pravdu, dobře a výborně to řekla, nevím co to zase tady meleš!


84
freeman 23. 07. 2006 01:03

Reakce na janula #42Načítám náhled komentáře...: Reakce na Ash #44Načítám náhled komentáře...: Qark tak tohle chce potlesk


85
Rumburak 23. 07. 2006 22:59

No já nevím Qarku, moc rád čtu Tvoje články, ale tenhle se mi zdá hodně zjednodušený. Vážně si nemyslím, že zabírají hlášky typu: "nejseš ta modelka ?" nebo "Neměla bys zájem si zahrát ve filmu (to si mám hrát na filmovýho producenta, jak dlouho?)". Myslím, že ty hlášky jsou dost průhledný a otřepaný. Taky si nemyslím, že by holka reagovala na větu "Jsem zpocenej jako Elvisův kapesník" větou "Hihhi". Slibuju, že vyzkouším to s tou pampeliškou a jestli, některá řekne: "Aha, hihihi. Děkuji.“", tak klobouk dolů. Asi jsi ty hlášky nemyslel tak doslova, já vím – ale jde o to, že většinou očekáváš kladnou reakci – možná že by podobný způsob balení zabral, kdyby to takhle zkoušel třeba Brad Pitt nebo někdo, kdo by se holce dost líbil. Nejen že nezáleží na tom, co se řekne a záleží na tom, jak se to řekne, – ale myslím, že záleží i na tom, kdo to řekne.


86
Ahoj Naďo, ... Tučková 01. 08. 2006 01:25

Skvělej popis metod, který fungujou, když se správně použijou. V mým připadě se většinou holek chytá metoda nezájem – chci si jen popovídat s holkou u baru, řeknu jak mam skvělou přitelkyni, bla bla a jak jsem spokojenej a za půl hodiny se dovím od kamaráda, že ta holka touží po mým čísle a kde mě najde. A taky mi nevěří, že ta holka co tam je s náma, není moje přitelkyně (a fakt není. doporučuju vzít nějakou hezkou kamarádku pro motivaci – Pokud má ta holka trochu seběvědomí, tak jí určitě nedá, aby nezkusila tu neznámou holku trumfnout a toho kluka sbalit ;-) 90% holek mi potvrdilo, že se nelíčí kvůli chlapům, ale naopak a tohle je je podobný. Jen k tomu dostane bonus – toho kluka a to už ji za to stojí :-)

Výstup je: každá holka potřebuje nalákat, získat pocit pohodičky (klukovi o nic nejde a to je ji divný) a pak jí nechat se trochu snažit a "smažit". Jo a jak už tu bylo asi 100×, úsměv resp. flirt je půlka výhry, protože nejistota v očích je to, co ji provokuje …


87
Honza 03. 08. 2006 21:00

ta metoda volí me nejvíc rozesmála…Bohuzel ji pouzivam jedinou


88
hebron19 04. 08. 2006 23:09

Hm, asi nejsem dost zajimavej typ, pac mi prijdou vsechny zpusoby krome primyho ne moc dobre pouzitelny…Mozna to akorat nemam dobre vyzkouseny. Nicmene prima metoda se nejspis osvedci kazdymu :-)


89
Petra 05. 08. 2006 15:07

Gratuluju Qarku,máš vážně velkou autoritu,včera mi jeden týpek v metru tvrdil že se jmenuje Franta Vopršálek..to mě fakt dostalo

Reakce na komentář: Ash #92Načítám náhled komentáře...

90
lucinkeeee 10. 08. 2006 19:43

určite to nekdy zkusím…jak rpo kluky tak rpo holky pchee


91
Alchenar 12. 09. 2006 23:23

Teda panove, dneska jsem zazila dalsi metodu, ale musim rict, ze nevim, co si mam myslet…
Dalnice od nekud nekam (OK, v Cechach je jedno z tech mist temer jiste Praha). Typek v audine me 40 km predjizdel, zpomalil, predjizdel… no a u posledni pumpy zdalo se, ze getikuloval, at jedu za nim. (vzhledem k tomu, jak vystrelil, kdyz jsem nejela-asi se mi to nezdalo :-) ) Tomu byste rikali jak??


92
Ash 13. 09. 2006 00:48

Reakce na Petra #89Načítám náhled komentáře...: No jó, Jan Novák, Karel Vomáčka, Franta Vopršálek… známá trojka :-D Ti druzí dva byli určitě někde opodál… Hele a pořád to ještě zkoušej na casting, nebo už si chlapci našli něco novýho?


93
hermanLi 13. 09. 2006 07:29

zdarec…
chlapi, mám problém velkého kalibru.Vím že se to tady celkem už dost řešilo, ale přece jen to napíšu.
kamarádka…začala si ona, pak jsme se do sebe trochu "zakoukali", fungovalo to asi měsíc…prostě pár akcí a posl dobou mi příjde jako by měla srach v tom pokračovat že nechce zničit kamarádství. O to víc to člověka štve…
snažili jsme se o tom mluvit, ale její názor byl takový jako že "prostě neví"…
To je další problém, že mi nedokáže říct co od toho očekává a já prakticky nevím na čem jsem. A i přesto že se chová stále méně aktivně, tak se do ni stále víc a víc zamilovávám…nevím jak z toho vybruslit…


94
SM 27. 09. 2006 21:54

Ahojte,
CHcela by som sa opytat aj na opacnu situaciu, ked zene sa paci muz a nevie ako ho oslovit. Stretavam ho v praci na chodbe, vo vytahu, zakazdym je ku mne velmi mily, prihovori sa mi, no vacsinou to skonci pri 2 – 3 zdvorilostnych vetach (cestou vo vytahu sa toho vela povedat nestihne) a ja by som chcela vediet co na vas muzov by v takejto situacii zabralo, co povedat alebo urobit alebo ako sa tvarit, ake gesto urobit, alebo proste nieco, ako mu naznacit, aby pochopil ze nanho pozeram inak ako na ostatnych… Poradte. Dakujem.

Reakce na komentář: ja #95Načítám náhled komentáře...

95
ja 27. 09. 2006 22:15

Reakce na SM #94Načítám náhled komentáře...: na vztahy v praci bacha…dost to pak boli a co hur, nemuzes z toho utect :-(

Reakce na komentář: SM #96Načítám náhled komentáře...

96
SM 28. 09. 2006 17:46

Reakce na ja #95Načítám náhled komentáře...:
Nepracujeme v jednej firme iba nase firmy sidlia v jednej budove. Ale viem ze tym myslis asi to ze ked to nedopadne dobre, ze ho budem stretavat a bude to boliet. Uvedomujem si toto riziko no aj napriek tomuto riziku chcem ist do toho /prezila som uz rozchod aj po 6-rocnom vztahu pred svadbou/.


97
Pájuška 04. 10. 2006 19:58

Ahojky to se ti povedlo je to fakt dobá technika jak sbalit holku jelikož jsem holka tak vím že se tyto metody používají ale nejvíc metoda postelová a metoda vtipálek a mohl by jsi přidat ještě pár metod ráda si je přečtu


98
david url 05. 10. 2006 19:38

ahojik lidi mam problem je mi 1O (12.10. mi bude 11 a líbí se mi jedna holka je prekrasna nevim jak ji mam vyznat lasku chci ji libat ale ma to jeden háček ja jsem vietnamec umim cesky protoze jsem se tu narodil prosim poradtemi


99
jablos 05. 10. 2006 21:13

Normálně to zkus, za to nic nedáš.A jestli tě odmítne tak aspoň zjistíš,že je to blbá rasistka a že krása není všechno.Hodně štěstí!
P.s. do 15 let ale stejně chození nemá smysl :-)


100
Merffyss 05. 10. 2006 22:52

Hehe, diky Qarku.. boli me bricho od toho jak jsem se u clanku nasmal, nej je ta Metoda volí. :-D


101
Merffyss 05. 10. 2006 23:46

Reakce na Ash #70Načítám náhled komentáře...: LOL! :-D To se povedlo!


102
Maya 08. 10. 2006 19:41

hey….jediný co by mě zaujalo, kdyby to na mě vybalil, je ta polointeligtní metoda


103
Rumburak 09. 10. 2006 21:43

Reakce na adria #43Načítám náhled komentáře...: hrat sa na strateneho ? a pak na blbeho ? A proč vlastně vy holky od nás vyžadujete, abychom si na něco hráli ? Proč vás musíme takhle oblbovat ? Je opravdu nutné vymýšlet nějaké metody ? Nestačí přijít usmát se a říct ahoj, jsi fakt hezká.. šla bys na kafe ? a pak už by to bylo na vás jestli budete chtít…

Reakce na komentář: Boston #104Načítám náhled komentáře..., Ash #105Načítám náhled komentáře...

104
Boston 10. 10. 2006 00:13

Reakce na Rumburak #103Načítám náhled komentáře...: Nestačí přijít usmát se a říct ahoj, jsi fakt hezká.. šla bys na kafe ?

ano staci, osobne si myslim, ze toto je ta nejlepsi metoda.


105
Ash 10. 10. 2006 08:21

Reakce na Rumburak #103Načítám náhled komentáře...: Nestačí přijít usmát se a říct ahoj, jsi fakt hezká.. šla bys na kafe ? a pak už by to bylo na vás jestli budete chtít…
Napadají mne i apokalyptičtější vize – každá by měla cedulku, z jedné strany "dám", z druhé "nedám", a ty bys jen tak kejvnul hlavou, ona by ukázala cedulku a tím by to bylo "vyřešené" :-P

Reakce na komentář: Rumburak #107Načítám náhled komentáře...

106
poe 11. 10. 2006 17:28

Rumburaku, to by bylo fakt moc jednoduchý!A tohle fakt nestačí, je to moc průhledný..

Reakce na komentář: Rumburak #107Načítám náhled komentáře..., divny #108Načítám náhled komentáře..., orel235 #109Načítám náhled komentáře...

107
Rumburak 12. 10. 2006 08:57

Reakce na poe #106Načítám náhled komentáře...: Mě naopak připadá průhledný a někdy až trapný dělat ztraceného a blbého.
Reakce na Ash #105Načítám náhled komentáře...: O cedulkách nebyla řeč, samozřejmě, že kluk musí nějak zaujmout, ale ne vymýšlet fígle a hrát si na ztraceného ve městě – jen jsem chtěl říct že nejlepší je přímá metoda. Zajímalo by mě, co si o tom myslí holky.


108
divny 12. 10. 2006 13:36

Reakce na poe #106Načítám náhled komentáře...: Takze najlepsie je to urobit co najkomplikovanejsie a tak, aby druha strana nemala ani tusenie, ze ju chcem niekam pozvat. K tomu uz len treba dodat, ze najlepsie je to cez nejake NAZNAKY.


109
orel235 12. 10. 2006 14:15

Reakce na poe #106Načítám náhled komentáře...: Souhlasím s Rumburakem. Opravdu stačí za dívkou přijít a říci jen: "Slečno máte moc hezké oči." usmát se na ni, podívat se jí do očí, slečna poděkuje a vzápětí dodáte:"Zašla byste se mnou někam na kávu?". Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že to funguje.(statistika:za posl. 14dní 3 ze 4 slečen se mnou okamžitě šly někam sednout) Nemám nic proti zajímavým a složitým metodám, ale ty zatím nechám těm zkušenějším ;-)


110
alchenar 15. 10. 2006 21:46

Jojo, souhlasim… Uplne by to stacilo, pozvat na kafe, proste primo…
Ale chlapi jsou srabove, a vetsinou se o nicem primo nevyzvejknou :-(


111
Anonym 21. 10. 2006 10:58

zdravim qarku, tenhle návod a vůbec celej web je super. Najdou si v něm svoje nejenom pubertáci co chtěj pozvat holku do cukrárny tak my starší co už máme pár let za sebou :-D


112
Jana 21. 10. 2006 23:17

Tak to je sranda!!!!!!!!! takle dlouho sem se jeste nepobavila ale jinak je to pravdivy….. mne osobne se nejvic libi kdyz je kluk sebevedomej rebel! tak takovy ja zboznuju ;-)


113
Pepinaa 22. 10. 2006 16:07

Ahojky, jsem docela dost zoufalá.Líbí se mě strašně jeden kluk od vidění,jezdím s ním občas v autobuse,jenze nevím jak ho mám oslovit :-(jsem hodně stydlivá,navíc ani nevím,jestli nekoho uz nemá .. mám strasnej strach z odmitnutí ..pls poradte

Reakce na komentář: def #115Načítám náhled komentáře..., johnny89 #119Načítám náhled komentáře...

114
Jiří 22. 10. 2006 17:39

Nijak ho neoslovuj. Akorát dej mu o sobě trošku vědět. Podívej se mu na chvilku do očí. Po nějakom čase poznáš, zda už to pochopil a počkej. Dle mého názoru, není dobré, aby dívka chlapce první oslovila. Jiří

Reakce na komentář: def #115Načítám náhled komentáře...

115
def 22. 10. 2006 21:10

Reakce na Pepinaa #113Načítám náhled komentáře...: IMHO neni dobre se takto vazat na jednoho cloveka. Zklamni z neuspechu je potom vyraznejsi, nez kdyz se venujes vice klukum. To, ze ti na nem tolik zalezi, te navic muze negativne ovlivnit (napr. budes prilis nervozni).
Mozna by bylo dobre zkouset oslovit i jine lidi a moc si od tohoto borca neslibovat.

Reakce na Jiří #114Načítám náhled komentáře...: Dle mého názoru, není dobré, aby dívka chlapce první oslovila.
Dle meho nazoru je to jedno.


116
HOLKY ZE ŠKOLKY 31. 10. 2006 10:19

TAAK METODA DETSKO-PUBERTALNI JE VIC NEZ POVEDENA… :-)HA HAAAA A VOLI TA TAKY STOJI ZA REC..VOLE


117
informátor 31. 10. 2006 16:43

Fungujou tyhle metody i u dětí ( 12–18 let) ????????????

Reakce na komentář: ja #118Načítám náhled komentáře...

118
ja 31. 10. 2006 16:48

Reakce na informátor #117Načítám náhled komentáře...: nevim na co by deti takove metody potrebovaly…


119
johnny89 05. 11. 2006 13:11

Reakce na Pepinaa #113Načítám náhled komentáře...:
mne by to pripadlao skvele keby ma nejaka babenka prva oslovi ason by som vedel ze u nej mam nejake sance….. len keby to bola ta co ju chem oslovit ja :-( ….


120
johnny89 05. 11. 2006 13:15

nevie mi niekto poradit??? strasne sa mi paci jedna baba co chodi na skolu hned vedla nasej….. sme len znami(zoznamila moja kamaratka,jej spoluzacka ked sme cakali na bus) a iba sa zdravime….. ja by som chcel aby bolo nieco viac, (uz som si len zohnal jej cislo) len neviem ako jej to povedat a ze ci je dobre napisat SMS s nejakym (nemam ani sajnu akym) textom?? poradte pliiiizzzzzz


121
johhny89 05. 11. 2006 13:41

caw svec…nevim ti poradit asi mas smolu…..tak caw


122
buko 111 07. 11. 2006 20:21

cafko potrebujem poradit mam koleginu ktora ma titanove srdce je to neskutocne na nu nezabera nic a mne uz dosli napady takze vas pani prosim o radu lebo je to smrtelne dolezite inak prehram stavku a miji kamarati mi to len tak lahko nedaruju PS :-Dik za pripadnu radu :-)


123
Rachel 10. 11. 2006 14:38

Qarku, hodí se ti při balení holek taky tvoje příjmení, respektive slovní hříčky, kterými se dá rozvinout? :-)


124
tomino18t 12. 11. 2006 00:46

Kalte nato… Nelovte baby!!!Nechte se lovit!!A když poznáte že je na blízku nějaká lovkyně předstírejte mírnej nezájem pak teprv uvidíte co dokáže taková lovkyně :-)

Reakce na komentář: ched #152Načítám náhled komentáře...

125
Karlos 22. 11. 2006 14:41

Moc fajn téma i příspěvky. Škoda, že se tu tak málo vyjádřují dívky a ženy……….co jim je nejpříjemnější, když je osloví muž.
Nejlíp se opravdu seznamuje, když o nic nejde…jen tak mimochodem oslovit ženu…něco vtipného prohodit a sledovat,jak zereaguje. Pokud se s vámi začne bavit, máte za sebou první krok, pokud ucítíte , že ji jste sympatický, máte za sebou druhý krok. Další kroky mohou vést k další schůzce….a další až do postele..a možná i k oltáři.
Buďte svůj…v pohodě…a snažte se rozsvítit sluníčko v jejich očích…mně už se to podobně podařilo.


126
Petra 16. 12. 2006 21:17

Karlos se zminuje že se neprojevujou divky a ženy. Mě osobně aby mě někdo zbalil, nezamiluju se do nekoho na prvním rande.Kluk si mě získá hlavně tim že se s nim dá normalne o vsem bavit a umí se taky uvolnit a odvázat… :-)


127
Saša 21. 12. 2006 19:19

Karlosi, je těžké říct co na děvče zapůsobí. Já osobně vyžaduji nejdřívé takové to pokukování jeden na druhého, musí to cítit oba, že tam něco zajiskřilo. Moje kámoška se mi řekla že jsem naivka a že ona volí přímou volbu. Jak říkám – co žena, to jiná finta.


128
šeilička 11. 01. 2007 15:51

Myslím že väčšina z tých metód je totálne stupídna… Pochybujem že by si dáku babu na to zbalil… Teda aspoň väčšina z nich by ťa poslala kade ľahšie…


129
Vilibush 13. 01. 2007 21:57

cau lidi hej jak mam poznat jestli se nejake holce libim pred tim nez se s ni zacnu bavit ja jdu po parku a na lavicce sedi 2 pekne holky a porad se na mne a na kamose tak pekne smali jak jsme porchazeli a my jsme se smali taky ale jen jsme prosli …a sem rikal kamosovi ze za nima mame jit se tak citim lip s kamosem a on ze ne ze ani nefis jestli se na nas smali ze jsem se jim libily nebo jim na nas neco bylo smesne diky za odpoved :-)

Reakce na komentář: def #130Načítám náhled komentáře...

130
def 14. 01. 2007 09:57

Reakce na Vilibush #129Načítám náhled komentáře...:
Nic proti tvému kamarádovi, ale na balení holek vem raději jiného. Tento se akorát vymluvá, zřejmě ve svádění není zběhlý a hlavně jít NECHCE. Takový kamarád ti to spíš bude kazit.
Samozřejmě, že nikdy nebudeš vědět na 100%, jestli se nějaké holce líbíš. To bys prostě musel číst myšlenky a ani to by nestačilo, protože se jí můžeš zalíbit až během rozhovoru. Pokud se na tebe pěkně usmívá, je to jasná volba – nic lepšího už čekat nemůžeš :-)


131
Vilibush 14. 01. 2007 10:52

Jinak se mi tenhle web libi a ty nekdtere clanky jsou goood sem se aji u nich někdy zasmal :-)


132
Str3p 29. 01. 2007 21:31

Qarku netvrdim ze tyhle metody nejsou k nicemu ,ale neni lepsi byt sam sebou ,protoze jedine tak se ukazes jakej opravdu jsi. Stejne to casem zjisti


133
AMO 05. 02. 2007 11:36

nazdar lidi.tak sem se tu tak nahodou dostal a musim rict ze je tu to fakt supr!mam stejny problem.jen tak dal!!!!!!!!


134
majky 17. 02. 2007 16:52

no tak to urco pekne kecas…
vsadim se ze skocis na prvniho capka kterej ti neco z tohohle rekne…
a jestli reknes ze ne tak kecas


135
Kubanec 18. 02. 2007 01:36

Ti kraaavo…to je masacer…teda qarku ses ten nejvetsi blazen..je to uplne supr silene,ale doufam ze z toho nezblbnu sam sebe :-O)))jinak ale paraada


136
slawa 27. 02. 2007 12:04

ty woe dobry.po toho vtipalka bych tomu aj veril ze to funguje,ale ty dalsi…ony sou fakt nektery zensky tak moc blby???


137
nezkusena 19. 03. 2007 17:23

Můžu se zeptat co rikate tomu dostal jsem se na 2 metu jaké jsou ty mety chápeš ne??


138
Robbie 23. 03. 2007 23:34

Reakce na J1rik #77Načítám náhled komentáře...: Jsou tu super články a velmi nadprůměrně inteligentní komentáře. Fakt supr stránka! Zajímala by mě ale jedna věc. Většina lidí tu tvrdí, že být kamarád je špatnej začátek, pokud chcete z té holčiny mít víc než-li kamarádku. Mě ale přijde, že kamardástvím to přece vždycky musí začínat..(pokud pomineme přímou metodu) Proč by holka nechtěla kamaráda jako kluka? Když už je přece kamarád, tak je jasný, že si spolu rozumí, tím pádem, že by to byl pohodovej vztah. Věřím, že na tom asi něco je, pač jsem zrovna v situaci, kdy jsem neuvěřitelně zamilovanej do svý dobrý kámošky a ona nic :-( Pořád mám pocit, že patříme k sobě a ona nic. Nechápu ale proč by holky nechtěly kamráda. Chtěl bych znát důvod. Když ukážete, že jste kamarád, tak je to snad předpoklad pro ještě lepší vztah, ne?

Reakce na komentář: Fifi #140Načítám náhled komentáře..., crusader #141Načítám náhled komentáře...

139
LordKiller 24. 03. 2007 00:26

hehe, metoda polointeligentní je asi jediná, u které jsem se opravdu zasmál a říkal si, že stojí za vyzkoušení :-) jinak jsem se samozřejmě pobavil u všech, ale království kávové je správně poťouchlý :-D


140
Fifi 24. 03. 2007 19:47

Reakce na Robbie #138Načítám náhled komentáře...:
my holky chceme kluka bud jako kamarada a nebo jako partnera. U holek je to s laskou jednoduchy: bud chce a nebo nechce. Nic mezitim neexistuje, ledaze nektera bere i to, o co vlastne doopravdy nestoji, jen aby nebyla sama. Takze, pokud si z kluka udelam kamose, proste s nim logicky nechci nic mit, jinak bych se hned od zacatku snazila o neco jineho….

Reakce na komentář: xyz #142Načítám náhled komentáře...

141
crusader 24. 03. 2007 23:51

Reakce na Robbie #138Načítám náhled komentáře...: Nevím, co ti je na tom nejasný. Buď s tebou holky chtějí chodit a nebo jen kamarádit. My chlapi to vidíme samozřejmě jinak. Pro nás je kamarádka stále ženská, která se dá op*chat :-), ale holky to vidí úplně jinak. Takže bacha na to. Když ti holka řekne, že jsi bezva kamarád, tak je to pro tebe, co se sexu týče, tak z 99% konečná stanice. Když už chceš s nějakou holkou chodit (a mít s ní sex), tak se rozhodně nestylizuj do role kamaráda, ale svým chováním jí jasně naznač o co ti jde. Ušetříš si tím spoustu času.

Reakce na komentář: Robbie #143Načítám náhled komentáře...

142
xyz 25. 03. 2007 11:55

Reakce na Fifi #140Načítám náhled komentáře...: hmm a nemůže to být někdy tak, že dost slečen neví co vlastně chtějí a zjistí, že toho kamaráda milují? ( většinou pozdě ) nebyl by to první případ .-)


143
Robbie 26. 03. 2007 18:38

Reakce na crusader #141Načítám náhled komentáře...: Dík za vysvětlení a za radu :-), ale tenhle přístup bohužel stejně jaksi nesedí k mýmu stylu. Nejdřiv si radši chci získat kamarády a kamarádky, pak až ty lidi znáš opravdu, tak si můžeš vybrat někoho, koho máš fakt rád. Asi jsem moc náročnej, ale nestačí mi, že se mi ta holka líbí… dobře…uznávám, že během toho seznamování se celkem poznáte, ale stejne mi proste jako vhodnejsí holky přídou ty s kterýma si hodně rozumim..tudíš kámošky..tak to mam teda asi pak težký…ach jo :-(


144
dfh 22. 04. 2007 15:51

Většina věcí zabere jen v případě že ta holka je mentál :-)


145
Ryan 01. 05. 2007 13:41

tak to más asi pravdu,to keby ta pocula moja bývala ta by sa potesila


146
FerdaMravenec 18. 05. 2007 19:08

zdravim … mam otazku : když se seznamujete s holkou a podáte si ruky tak ji přitom i rovnou dáte bozk nebo ne ?? zní to trochu trapně, ale chci to vědet abych si v budoucnosti nepřipadal trapně :-P

Reakce na komentář: Jana #150Načítám náhled komentáře...

147
FerdaMravenec 19. 05. 2007 17:48

ješte 1 otazka … od jakeho věku fungují tyto balící metody ?? ja jenom tak, ne ze to funguje az od 25+ :-)


148
Anetka 22. 05. 2007 15:09

No ták, kluci, neřešte to tolik! Ať řeknete cokoli, bude každá holka ráda, že o ni má někdo zájem. Hlavně ze sebe prosím nedělejte žádné šílené borce :-O


149
JANA 08. 06. 2007 06:54

každy byměl mit svuj sistem jak zbalit holku.Holky maji rady originalni napady.


150
Jana 08. 06. 2007 06:58

Reakce na FerdaMravenec #146Načítám náhled komentáře...: dnes už se to neděla neni to moderní a ty mlade žabky ani neví co to znamená


151
alca 01. 07. 2007 20:35

muzu rict ze za metodu CUKR A BIČ bych zabijela… takovou metodu hned zavrhuju, protoze se mi zda blba, treba ja bych takoveho kluka poslala do haje… :-)ale mozna, ze nektere holky se na to opravdu chyti, ale vazne nechapu proc…


152
ched 10. 07. 2007 17:06

Reakce na tomino18t #124Načítám náhled komentáře...: To se mi nezdá, je mi 27 a v životě mě žádná neoslovila jako první, natož abych byl balen. No možná jsem natvrdlej a nevšiml jsem si :-)

Moje metoda je plácat blbosti, ono mi stejně nic jinýho nezbývá, protože když mluvim s holkou, co se mi líbí, tak mi vypíná mozek a s přibývajícím věkem se to spíš zhoršuje :-)


153
Next 22. 07. 2007 00:08

Navody jsou to sice hezke, ale jak tady jiz bylo zmineno, musis vedet, co na koho pouzit. Z meho pohledu staci 1.inteligence 2. sebevedomi(!) 3. trosku originality a nakonec vzajemne symaptie. Vsechny body jsou podstatne – zadny min, nebo vic. Sebevedomi zduraznuji jenom proto, ze hodne lidem chybi a ja nechapu proc. Kdyz chces s nekym byt, musis byt presvedceny, ze jses ten nejvhodnejsi a pro danou osobu nejlepsi ze vsech.

Proc se vsichni tak bojite nasledne komunikace?..Ku prikladu ched – v klidu placej blbosti..pokud se ji libis (z jakehokoli duvodu), tak ta holka do toho vlozi trochu humoru a taky se bude snazit. Pokud to dopadne jinak, tak neni duvod to vzdavat..premysli si, v cem byla chyba a napriste to neopakuj. Simple.


154
kata 27. 07. 2007 22:23

Reakce na Qark #7Načítám náhled komentáře...: o co jako s kamaradkama pridete… sems e dala dohro se spoluzakem a potom sme se rozesli a ted sme nejlepsi kamaradi…


155
Lada 06. 10. 2007 21:18

Tohle je nejlepší článek :-)


156
Martin 29. 03. 2008 15:41

Metoda Chudáček

Tak tohle používají i holky, ale bohužel (pro ně :-D ) tohle na mě fakt nezabírá :-D

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.