QARK.net — Jak se připravit na balení a rande
Jak se připravit na balení a rande

Jak se připravit na balení a rande

Věci, na kterých nám v životě záleží, si zaslouží pořádnou přípravu. V dnešním článku nebudu dělat rozdíl v tom, jestli jdete na rande, nebo si rande teprve zařizujete. Pravidla jsou totiž stejná.

Dobrá rybka se ráda chytne na chutného červíka, takže byste se měli trošku ochutit. V první řadě byste o sebe měli začít trošku dbát, pokud to už dávno neděláte. Neberte si příklad z tvrzení, že „správný chlap má smrdět i z fotky.“

Nemusíte vypadat jako ze žurnálu, ale rozhodně byste neměli být cítit na sto honů.


Když se nad tím zamyslím, tak skoro všechna pravidla se týkají hygieny. Plno kluků si nageluje vlasy, postříká se sprejem a vyrazí. A neuvědomí si, jak je jejich tričko za krkem špinavé, jak mají zaprasené boty, dlouhé nehty a další „drobnosti“, kterých si však holka všimne. Takže jsem raději sepsal pár základních pravidel.


Vlasy by neměly být mastné. Je děsně odpudivé, když se holka musí dívat na kluka s mastnými smradlavými vlasy. S gelem si experimentujte, jak chcete. Ale experimentujte na umytých vlasech. Na střihu tolik nezáleží. Je fuk, jestli máte hlavu holou, nebo vlasy na ramena.

S vousy je to různé. Záleží taky na tom, jak vám rostou. Já osobné dávám přednost dvoudennímu strništi před hladce oholenou tváří. Ale ať už si vyberete cokoliv, je důležité být upravený. Nedávno jsem viděl kluka s bradkou, kterému vousy pod nosem lezly až do pusy. Fuj. Copak je takový problém použít nůžky?

Zoubek

Jedna z nejnechutnějších věcí je, když člověku smrdí z pusy. Můžete být modelem roku, ale pokud oslovíte holku a potáhne vám z pusy, nemáte šanci. A co takový krásný povlak na předních zubech? To je taky hrůza. Možná vám to přijde vtipné a neskutečné, ale znám hodně kluků co si zuby pravidelně nečistí a o žvýkačce slyšeli jen v televizi.

Taky si uvědomte, že když si ráno vyčistíte zuby a odpoledne někoho oslovíte, tak nemůžete čekat, že z vašeho dechu ještě někdo ucítí tu zubní pastu z rána.

Rozhodně doporučuji nosit s sebou (a používat!) žvýkačku, nebo alespoň takové ty peprmintové plátky co se strčí do pusy a hned se rozpustí.

Umýt krk. To je bez debat. A taky vyměnit tričko co smrdí potem. Hlavně to nepřehánějte se sprejem. Kluk by měl vonět decentně. Proto je lepší nějaký antiperspirant proti pocení, jemný sprej, možná voda po holení – ale aby se to moc nebilo.

Nehty ostříhat. Nebo alespoň vyčistit. Hodně kluků si neuvědomuje, že holky často mužům obdivují ruce. Mnoho žen je na ruce zatížené a kladou na ně důraz, proto by měly být umyté a upravené!

Vezměte si čisté spodní prádlo. Není důležité, jestli ho budete někomu ukazovat, ale co kdyby. Myslím, že nezapůsobíte sepranými a děravými trenkami.

Ponožky bez dírek. Nebo si myslíte, že se stejně zouvat nebudete a tak je to jedno? Jeden můj kamarád si vzal na rande ponožky s pořádnou dírou vepředu. Prý doma jiné nenašel. Ale šel někam do kavárny a byl si jistý, že se tam si boty nesundá. Jenže dívka místo kavárny navrhla čajovnu a tam na zutí bot neočekávaně trvali. Užil si krásný trapas, kdy schovával prsty na noze tak, aby nic vidět nebylo. Nepovedlo se.

Podívejte se na svoje boty. Měly by být vyčištěné! Na to si dávejte pozor, podle bot se dá o člověku hodně říct. Podle toho jak se o ně stará se často stará i sám o sebe. Nemusíte mít boty drahé. Stačí, aby byly čisté.


Možná vám přijde divné, že tu mluvím jen o tom, jak máte vypadat, ale na prvním dojmu opravdu záleží. Těžko upoutáte jako špinaví a smradlaví. Těžko holce na prvním rande dokážete, že vám na ní záleží, když vypadáte jako šupáci. Nemusíte mít oblečení podle poslední módy, důležité je být upravený. A taky se usmívejte. Dobrá nálada se vždycky hodí. Uvědomte si, že holka chce často chlapa, o kterého se může opřít. Ne kluka, který se mračí, jak se mu nedaří, lituje se a podobné věci. Buďte usměvaví, veselí. Víc není třeba.


Směj se a svět se bude smát s tebou, plač, a budeš plakat sám. Neboť smutný svět si musí půjčovat tvé veselí, ale smutku vlastního má dost.
Qark | 02. 09. 2005 13:01 | Komentáře: 181 | ::Jak na ženský


Jak na ženy, jak s nimi a jak bez nich.


Líbil se vám tento článek? Pomohl vám a nebo vás alespoň pobavil?

Potom si jej můžete s dalšími 49 články, rozdělených do kategorií Příprava na balení, Balení, Rande, Vztah a Rozchod, zakoupit knižně pod názvem Ulovte si ji aneb Jak na lásku například v knihkupectví Eruditus a udělat tak radost nejen sobě, ale i autorovi.





Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


Upozornění!

Tento článek obsahuje 181 komentářů.
Z důvodu snížení zátěže serveru, a pro rychlejší načtení tohoto článku, je nyní zobrazeno jen posledních 150 komentářů (tj. komentáře 32–181)

Zobrazit VŠECHNY komentáře

32
Jossh 04. 09. 2005 13:44

Reakce na aCIDfire #30Načítám náhled komentáře...: 507 stojí 2070,– na netu,já je zkoušel,ale na václaváku v prodejně a za Bootcut jsem dal 2700,– ale nemají dole rozparek,jen je to model s nejširšími nohavicemi dole-něco jako do zvonu,ale ne tak moc-nemám rád odle úzké kalhoty a tyhle jsou super,když tak mám na ně odkaz na mém bloku


33
Jakubos 04. 09. 2005 19:53

(15) Moje nejoblíbenejsí jsou ,,MUSTANGY"


34
Ash 04. 09. 2005 22:20

Reakce na Navi #10Načítám náhled komentáře...: Takze nejdrive vyresit svoje problemy, aby opravdu zadne nebyly a pak se zacit usmivat
Usmívat se začněte hned teď a problémy řešte postupně a jistě. S úsměvem to jde o X% lépe. Nemá smysl čekat s usmíváním, až nebudete mít žádné problémy…


35
Ash 04. 09. 2005 22:27

Reakce na OKi98 #7Načítám náhled komentáře...: Neodpustím si trochu primitivní reakci:
100% souhlas.
A to včetně těch oranžových Tic Taců :-) Ona žvýkačka sice funguje podobně, ale málo kdo ji vyhodí stejně rychle, jako se rozplyne Tic Tac… A ten úklid – zásadní věc, když na sobě člověk chce něco změnit. Zkuste uklidit a pak udržovat pořádek. Pokud to přežijete, budete mít skvělý pocit. Jenže spousta lidí se chová, jako by je udržování pořádku zcela zásadně omezovalo na životě. Ach jo :-)


36
Ace 05. 09. 2005 10:33

Zdar lidi, co se hader tyce, urcite vlastni styl – kupte si obyc triko a neco si na nej namalujte, nabarvete si ho, pouzivejte kontrastni barvy a verte, ze brzy zacnete vycuhovat! V zadnym pripade se nespolehejte jen na veci z obchodu, to mi osobne nestaci (takze jsem posledni dobou sklonenej porad nad nejakym hadrem a barvim a barvim :-).

4 Sanchez: Nepodcenuj METAL, i on dokaze byt elegantni. :-)

Reakce na komentář: Sanchez #37Načítám náhled komentáře...

37
Sanchez 05. 09. 2005 15:46

Reakce na Ace #36Načítám náhled komentáře...: Už seš druhej kdo mi to píše. Ale já nemam nic proti metalu, pořádně si přečti co jsem tam nahoře psal. Dal jsem to jen jako příklad. Psal jsem, že obyčejný holky který se k nikomu neřaděj často berou skejťáky. Prostě sem myslel nezávislý holky, který nejsou ani technařky, ani skejťačky, ani nacistky, ani metalistky. Myslel sem že když sem napsal jeden příklad, že to bude stačit, ale holt sem se splet. :-)

A co se týče toho barvení, tak to zní dost dobře. Jaký používáš barvy (druhy a za kolik v obyč. drogérce) a co s trikem když ho dobarvíš?
Já bych spíš chtěl zkusit udělat si vlastní nápis s logem (nějakou svoji skate značku :-) ) na PC a pak si ho vytisknout (nebo nějak nažehlit) na tričko, ale nevim jak se to dělá a abych si ho nechal natisknout za prachy u nějaký firmy, to se mi nechce. To je se mnou potom těžký, co? :-)

Reakce na komentář: Ace #41Načítám náhled komentáře...

38
Aladinek 08. 09. 2005 16:16

Reakce na Gorr GrimWolf #11Načítám náhled komentáře...: No tak takovej disco style bych na sebe v zivote nevzal…Podle me je to otresne trapny a zzenstily…ale je to jen muj nazor…
PS:ja nejradsi nosim siroky volny kalhoty(BAGGY) a k tomu naky tricko bo kosily a siroky boty
PPS :-DC*cka jsou nejlepsi,jen kdyby se tak casto nerozpadavaly…

Reakce na komentář: Michal #40Načítám náhled komentáře..., autink #46Načítám náhled komentáře...

39
Aladinek 08. 09. 2005 16:23

Reakce na aCIDfire #15Načítám náhled komentáře...: Ja mam Nugget,ty jsou fakt super a jeste exe,ty jsou taky v poho…cena tak do 2000


40
Michal 08. 09. 2005 17:47

Reakce na Aladinek #38Načítám náhled komentáře...: jasny SK8 style rules :-)ale kazdej je nejakej a kazdej ma svuj styl :-)

Reakce na komentář: Jan #175Načítám náhled komentáře...

41
Ace 09. 09. 2005 13:19

Reakce na Sanchez #37Načítám náhled komentáře...: OK, dik :-). Ja pouzivam barvy Setacolor a poridis je v potrebach pro vytvarniky (barvy na latky prodavaji treba na Josefske naproti obch.pasazi). Jedna barva je za 100 (aspon byvaly), ale je ji dost a dlouho ti vydrzi. Je dobry si na triku vytvorit obrys motivu, ktery pak jen vybarvujes a delej to ve dvou vrstvach (jak kdyz natiras plot :-) kvuli sytosti (napoprve trochu prosvita barva latky). Jak to vybarvis (schne to za 5 minut), tak vem zehlicku a cely to zazehli (ne zas extremni teploty) a mas to forever a bez firmy! :-)
Co se odstinu tyce, tak pouzivam nejvic bilou na cerne podklady (delam metalovy veci) a odstiny sedi. Ale planuju dokoupit dalsi odstiny :-)


42
karolilinka 12. 09. 2005 16:13

Reakce na Gorr GrimWolf #11Načítám náhled komentáře...: To jseš bukvice nebo co ?? Myslím to přiléhavý trígo atd. Fakt divný..

Reakce na komentář: Caballero #43Načítám náhled komentáře..., Ash #44Načítám náhled komentáře...

43
Caballero 12. 09. 2005 19:04

Reakce na karolilinka #42Načítám náhled komentáře...: lol homokláda


44
Ash 13. 09. 2005 13:55

Reakce na karolilinka #42Načítám náhled komentáře...: Divný příspěvek, skoro bych řekl nesmyslný… Vzít si triko o dvě čísla menší působí poněkud trapně jak u holek, tak u kluků, no ale vzít si triko odpovídající velikosti, tedy přiléhavé, to mi připadá normální. Pro někoho i pohodlnější než XXL. A aspoň maj holky na co koukat (samozř. pokud je na co koukat). Homosexuální prvek zde zcela postrádám – ? Bílé kalhoty nosí taky spoustu heterosexuálů, tak nevím.

Každopádně je to prostě snaha nespadnout do "Džíny, nejlépe roztrhaný a o 5 čísel větší + Velký, vytahaný triko, který smrdí potem".

Reakce na komentář: Caballero #45Načítám náhled komentáře...

45
Caballero 13. 09. 2005 16:08

Reakce na Ash #44Načítám náhled komentáře...: Každej má svuj styl oblíkání, někomu to přijde pohodlný, nic proti. Já jen vim, že kdyby mi byly vidět bradavky a měl jsem džínama rozřízlý koule na půl, moc dobře bych si nepřipadal. Jako vážně, v těchle věcech se nedá sedět, natož se hejbat a chodit jako Robocop by mě moc dlouho nebavilo.
A myslim že je lepší spocený XXL, který je pořád vzdušný, než spocený buzi-tričko, který se lepí a zapařuje se celý tělo.
Jinak moc dobře víš jak to Karolilinka myslela s tou bukvicí, moc dobře víš že se to těmhle typum řiká, protože tak prostě vypadaj.

Reakce na komentář: xyz #131Načítám náhled komentáře...

46
autink 16. 09. 2005 21:35

Reakce na Aladinek #38Načítám náhled komentáře...: Souhlasim souhlasim :-) For all guys (=kluky, neni to preklep :-): Nechte si rozmluvit bily kalhoty do zvonu:´( )pleeeeaaseee! :-)


47
Pat 18. 09. 2005 14:31

Ja nosim cerny tricko a modry ryfle. Tj oproti vam usetrim asi 2000Kc na obleceni a muzu je investovat lip :-) Vypadam 'neutralne'. Verim, ze u cloveka je dulezitejsi to, co je v nem nez to co ma na sobe nebo jak vypada. Asi su divnej, ale nikdy nepochopim kult znackoveho obleceni… Mno, kdyz se v tom nekdo citi jako 'velky frajer' a pomaha mu to, tak proc ne, ze. Jinak cistota je samozrejmost, spinu nemam rad :-)

Reakce na komentář: Caballero #48Načítám náhled komentáře...

48
Caballero 18. 09. 2005 15:40

Reakce na Pat #47Načítám náhled komentáře...: Verim, ze u cloveka je dulezitejsi to, co je v nem nez to co ma na sobe nebo jak vypada.

Jenomže tyhle dvě věci spolu docela souvisej, víš?

Reakce na komentář: Pat #49Načítám náhled komentáře...

49
Pat 18. 09. 2005 16:16

Jo? Takze kdyz nekdo nema hadry z Kenvela tak to svedci o jeho podprumernosti/nadprumernosti? Kdyz ma nekdo tricko z trznice tak je hloupej, vycuranej atp.? Vlastnosti cloveka vazne souvisi s tim co ma na sobe? Nepovidej. To mi prosim vysvetli at neziju ve tmach.

Samozrejme, kdyz je nekdo roztrhanej a spinavej, tak to o nem neco svedci. O tech by se taky dalo rict, ze 'razi svuj styl' a je 'originalni' :-)Reakce na Caballero #48Načítám náhled komentáře...:

Reakce na komentář: Ivanka #147Načítám náhled komentáře...

50
Caballero 18. 09. 2005 16:29

Ježiš a já snad řek, že ten kdo nakupuje o žlutejch je vychcanej? To řikáš ty a že si to myslíš, za to já nemůžu. Já si myslim trochu opak, když má někdo neznačkový věci, tak je většinou pohodář; nejde mu ani tak o to, aby vypadal jako onačkovanej guru, jako spíš o to, jak se v tom cejtí. Naopak, když někdo řeší značku riflí kterou si vezme v pondělí, je to většinou nějaký cucpéro.
Třeba já nakupuju vlastně jedině u šikmookejch. Tuhle jsem si koupil pěkný skate tříčtvrťáky za nějaký pětikilo a ve škole sem se dozvěděl, že sem frajer protože nosim Globe kalhoty (toho jsem si tam u čongů nevšim). Je ale jasný, že když si koupíš bundu Adihaš nebo tepláky Nake, moc velkej frajer nebudeš :-).
Tim ale nechci říct, že ten kdo má značkový věci je frajer, záleží na každym jak se k tomu postaví a co si koupí, nicméně trvám na tom, že oblečení o člověku hodně prozradí, stejně jako třeba účes. Neřikám, že z toho vyčteš kolik mu je let nebo s čim si nejraději maže chleba, ale něco určitě jo.

Reakce na komentář: Pat #51Načítám náhled komentáře..., Pat #52Načítám náhled komentáře...

51
Pat 18. 09. 2005 16:40

Reakce na Caballero #50Načítám náhled komentáře...: Jo, presne tohle nechapu, 'ses frajer pac mas Globe kalhoty'. Nejses frajer, protoze nosis teplaky Adidaš. Neni to skatulkovani podle obleceni tak trochu… povrchni?

Povaha a obleceni spolu nesouvisi, vubec. Zacit si cloveka zarazovat podle toho co ma na sobe, neco z toho vyvozovat, … mozna nekdo pochopil co chcu rict :-)


52
Pat 18. 09. 2005 16:56

Reakce na Caballero #50Načítám náhled komentáře...: Jo, presne tohle nechapu, 'ses frajer pac mas Globe kalhoty'. Nejses frajer, protoze nosis teplaky Adidaš. Neni to skatulkovani podle obleceni tak trochu… povrchni?

Povaha a obleceni spolu nesouvisi, vubec. Zacit si cloveka zarazovat podle toho co ma na sobe, neco z toho vyvozovat, … mozna nekdo pochopil co chcu rict :-)

Reakce na komentář: Caballero #53Načítám náhled komentáře...

53
Caballero 18. 09. 2005 17:21

Reakce na Pat #52Načítám náhled komentáře...: Njn, to si holt myslej ve škole, že sem hned frajer.. ale taky to mysleli z prdele a já taky, zkus to brát s nadhledem, man ;-)

Povaha a obleceni spolu nesouvisi, vubec
Hm, tak asi málo znáš lidi, počkáme na někoho jinýho kdo sem napíše svuj názor.


54
Mike 21. 09. 2005 11:08

Pro vas pro vsechny: Nee, ze bych si tu chtel hrat na chytryho… :-) Modu vzdycky pouzivejte jako prostredek k vyjadreni sve individuality, ne vsak egoismu! Poznejte nejdriv sami sebe, nenechte se vlacet nejakymi trendy (on ma super hadry, ja je chci mit taky), naopak si vytvorte vlastni vkus a pak i vlastni outfit a hlavne STYL, ktery pri trose fantazie na ulici zpusobi, ze se za vami budou lidi opravdu otacet tu s obdivem a zajmem, tu treba se snobskym opovrzenim (tech bude mensina). Nikdy se nebudete libit kazdemu (to je moudro co? :-).
Takze v podstate jde o to, byt napohled zajimava individualita, ne vsak vyoblikany, arogantni snob s nosem, do ktereho kapanek prsi. Nejvic uspechu u opacneho pohlavi maji ne ti, kteri chodi obleceni prudce elegantne podle posledni "mody" v satech za tisice, ale ti kteri i z levnejsich materialu dokazi sami vytvorit prijemne barevne a mirne exoticky pusobici modely – verte mi, ze ti zaujmou mnohem vic, protoze vypadaji minimalne stejne elegantne, pritom nedavaji najevo svoji zalibu v luxusu (u mene majetnych to prirozene vyvolava obranne reakce – jsme v Cechach, ze), davaji najevo, ze do toho zevnejsku vlozili svou dusi a jsou pro vetsinu lidi jaksi mnohem pristupnejsi… Vemte si treba Annu Geislerovou, ta ma presne tenhle typ vkusu a jaka je to kocka! Tak asi tak drazi diskuteri.


55
Adam 30. 09. 2005 19:35

Reakce na Sanchez #9Načítám náhled komentáře...: To bych teda nerekl skejtak nejsem a holek mam dost.A nejlepsi holky nechcou kluka ktery ma kalhoty jak dva pytle od 10kg brambor!!!!!!!!!!!

Reakce na komentář: Sanchez #58Načítám náhled komentáře...

56
dave-o- 12. 10. 2005 00:19

Reakce na Gorr GrimWolf #11Načítám náhled komentáře...: Tos mohl na začátek napsat že si diskofil a ušetřit mě čtení toho zbla. Jinak nejradši nosím nějaký volný kalhoty, třeba manžestráky(to slovo je strašné) a nějaké triko, protože mám kotel trik, s metalovým motivem :-), tak si na rande musím brat něco normálního. Sice takové triko Cannibal Corpse na holku zapůsobí, ale trochu jinak, než bych potřeboval :-)

Reakce na komentář: ernie #109Načítám náhled komentáře...

57
LamiKsicht 26. 10. 2005 20:15

Reakce na OKi98 #7Načítám náhled komentáře...: Mam pocit, ze AKNE je to UPLNE POSLEDNI, co ve skutecnosti brani navazani kontaktu. Dulezite je chování, rec, vystupování… Akne je stejne jen docasne a to drtiva vetsina holek chape.

Reakce na komentář: OKi98 #59Načítám náhled komentáře...

58
Sanchez 31. 10. 2005 16:03

Reakce na Adam #55Načítám náhled komentáře...: Já sem taky nemluvil o holkách který zjevně myslíš ty, jasně jsem psal, NORMÁLNÍ HOLKY, né žádný tvoje diskofilní zmalovaný děvky, ale hlavně že jich máš dost. Pro každýho jsou nejlepší holky jiný, tak se uklidni. Jako kdybych já řek', že nejlepší holka nemůže chtít kluka kterej má rifle jak elasťáky a když jde tak se mu zařezávaj koule.


59
OKi98 31. 10. 2005 20:09

Reakce na LamiKsicht #57Načítám náhled komentáře...: Vedle špatného oblečení, špatné postavy, zapáchajícího dechu, potížemi s erekcí, kruhy pod očima akné samozřejmě vadí. Jako druhé přichází duševno, ale vzhled hraje prim.
Holt jsme součástí přírody a v ní to takto chodí.

Co je ale hlavní je to, že všechny tyto věci máme pod naší kontrolou.
Pokud máš problémy s pletí, nic ti nebrání zajít ke kožařce (ne ke kosmetičce!), nechat si s tím něco udělat a za měsíc mít pleť jako dětskou prdýlku.

Nemyslím tím, že nemáš u holek šanci – to samozřejmě máš, ale vem si to takto – koho myslíš, že by si holka vybrala, kdyby se rozhodovala mezi LamiKsichtem s akné a LamiKsichtem bez akné?

Reakce na komentář: Trouble Man #65Načítám náhled komentáře...

60
Gorr GrimWolf 31. 10. 2005 21:35

Jak tak koukám tak jse to rozjelo :-) No abych uvedl na pravou míru některé věci… Nejsem ani diskofil ani buzerant :-) Tričko není o 3–5 čísel menší. Je prostě úplně normální, jenom tam není místa tolik abych tam ještě narval obrovskej polštář. Kalhoty mám prostě bílí a jsou lehce do zvonu, opravdu lehce. Nejsou dámský. Prostě normální kalhoty akorát o trošičku rozšířený…

Reakce na komentář: Ash #61Načítám náhled komentáře..., OKi98 #62Načítám náhled komentáře...

61
Ash 31. 10. 2005 21:54

Reakce na Gorr GrimWolf #60Načítám náhled komentáře...: Ona si ten tvůj popis karolilinka tak trochu vycucala z prstu… Caballero přisadil a tričko bylo čím dál upnuťější, kalhoty čím dál zaříznutější a zvony zvonvitější. Alespoň je vidět, co zmůže jeden agresivní příspěvek :-)


62
OKi98 31. 10. 2005 23:09

Reakce na Gorr GrimWolf #60Načítám náhled komentáře...: Pokud zdůrazňuje tvar trupu do V, tak je upnuté tričko naprosto na místě.


63
hulehule 31. 10. 2005 23:16

ashi, jsi tu?

Reakce na komentář: Ash #64Načítám náhled komentáře...

64
Ash 01. 11. 2005 00:19

Reakce na hulehule #63Načítám náhled komentáře...: Jo, ještě dýchám… I když – to je už hodně mimo téma :-)


65
Trouble Man 02. 11. 2005 19:14

Reakce na OKi98 #59Načítám náhled komentáře...: Co je ale hlavní je to, že všechny tyto věci máme pod naší kontrolou.

To ti docela závidim, pač erekci já pod kontrolou moc nemam, teda doufám že sem tě dobře pochopil :-)


66
Agressor 16. 11. 2005 23:27

Já teda bez mučení přiznám, že sem diskofil. Nosím šampónský rifle keep out, spogi, kenvelo, diesel, trika reporter, oxide apodobně… nejraději nakupuju ale v Chaosu a v Kenvelu. Ale strašně mě serou vlasy, chtěl bych na té hlavě něco originálního, ale nemůžu na nic přijít…
P.S. nevim nevim, ale takovy ty bily teplaky bych si asi taky nevzal a) vsecko bílé hned zaprasím, b) fakt bych si připadal asi jako Teplomil :-)

Reakce na komentář: Fish #67Načítám náhled komentáře...

67
Fish 17. 11. 2005 09:34

Reakce na Agressor #66Načítám náhled komentáře...: Já teda nevim ale pro mě dost diskofilů se oblíká jako teplomilové

Tim nechci urazit, jenom chci říct že pokud si na sebe nevemeš nic s růžovim nápisem (viz vlado) tak nebudeš považovanej za teplomila protože lidi už sou zvyklí


68
Agressor 17. 11. 2005 14:05

Ja vim ze lidi to tak vidi, ale pro me bych si pripadal jak teplous, a na tom mi zalezi hlavne… :-)


69
ondřej 26. 11. 2005 13:14

Reakce na Gorr GrimWolf #11Načítám náhled komentáře...: lool víš jak se řiká takovým těm jako si ty – diskofilům v Plzni – ALFÁCI :-D A většinou skejťáci nemají rádi alfáky a naopak :-D ale nic proti nim nemam!


70
Frank 27. 11. 2005 16:57

Už jste byli na rande s 8–9 (10 jsou filmový hvězdy a nejsou pro normální smrtelníky) a druhý den se vám neozvala – to znamená, že jste to posrali

1. dejte si rande, co nejdřív od zbalení, ale nijak ji do toho nenuťte, jen říkejte věty typu“ příští týden nemohu jedu do Prahy atd.
2. Nebuťte z ní nervozní, jak uvidí, že máte strach zabalí to s vámi co nejdřív, protože tyhle holky jsou ostrý a chytrý a neberou někoho kdo není dost sebevědomý.

3. A s ní někam usednete, mějte hlavně pořád na paměti, že je to normální havajka, že je to standard se kterýma chodíte na rande dnes a denně. Což znamená, že se k ní tak budete chovat.

4 jak ji zaujmete: Slyšeli jste kecy od modelky Sklenaříkové jak ji zbalil ten její současný manžel? Cituji: Byli jsme v letadle a zbalil mě tak, že mě vůbec nebalil.
Osmičky a devítky pořad poslouchají řeči typu jsi krásná, s tebou bych se usadil atd, atd.
Tak tyhle kecy a všechny lichotky si vyřaďte ze slovníku, nejlepší bude když pro vždy. Nikdy je totiž nebudete potřebovat, protože je říká každý jsou úplně neúčinný.

6. za určitou chvíli co se k ní budete chovat jako k normální havajce(představujte si že je to pětka), jí to začne vrtat hlavou a řekne si že jste sebevědomý. Což je dobře, ale tohle je teprve její zjištění, všimla si toho, bude si to ale chtít potvrdit. Její potvrzování bude spočívat na tom že se tě bude ptát na věci co jsou ti nepříjemný: např. Kolik vyděláváš v té nové práci(protože vy víte, že to není mnoho, znejistíte a prozradí se vaše nesebevědomý v této oblasti a pošle vás doprdele). Takže odpověď, něco vydělám a dál se o tom nebavte. Mužete na to odpověďět také vtipem, ale kotě to přece pro tebe není vůbec důležitý taková osobní otázka. Když se vás zeptá na auto udělejte si srandu, že máte trabanta a odpovězte stejně, že to pro ni přece není důležitý. Uvidíte, že ji tím pobavit a ona přestane řešit to jestli vás znejistí nebo ne. Tím ji máte na lopatě a co nejdřív ji začněte líbat. Po sadě polibků ji začne srát, že vám rychle podlehla a začne být zase nepříjemná a říkat věci typu: Já se na veřejnosti nelíbám, nebo já se z cizíma klukama nelíbám. Nechte ji být, a řekněte že už musíte jít po svých a nedomlouvejte si žádnou další schůzku, přátelsky ji pozdravte, dejte ji pusu na rozloučenou a pošlete ji domů MHD. V žádným případě ji nevozte domů idioti a nepředvádějte se. Stejně by vám nedala, když ji dovezete domů akorát se ztrapníte, jako rozvozce havajek.

7. neozývejte se: Druhý den by vám měla dojít zpráva, jak se máš, co děláš, nebo což je více neutrální, přeji ti pěkný den. Odpovězte to stejné. Pokud znervózníte a po rande se jí druhý den ozvete jako první, bude si myslet, že jste nervózní z toho že se vám neozývá a začne si myslet, že jste nesebevědomý.

8. během týdne si domluvte rande, rande si domluvte třeba tři a po třetím se s ní vyspěte, většinou se jedná o sérii tří rande, protože potřebuje ztratit pocit, že je děvka, když vám vleze do postele po prvním. Vy samozřejmě ale nečekejte a s nějakou se mezitím vyspětete.

9. Jak s ní zůstat: je jednoduché: pořád musíte mít na paměti, že je to normální havajka, váš standard, takových můžete mít spoustu a pořád, tím že jste s ní déle neztrácíte čas je to váš standard, nepřičítejte jí nadpřirozený schopnosti: jako například je okouzlující atd. blbost je to normální havajka. Nedostaňte se do pozice, že ji potřebujete, buďte vy ten potřebný, ona potřebuje vás a ne vy ji – mějte to na paměti. Jakmile něco z tohohle porušíte, přestanete být zajímavý pro ni a je po vás. Klidně si to zkuste – uvidíte, že je tak povrchní a co jsem teď řekl se stane. Jakmile ji začnete potřebovat vy – začnete se zamilovávat, stanete se slabší a ona to vycítí a protože s ní už budete delší dobu, bude těžší pro vás od ní odejít a bude vás to bolet, takže to bude dělat postupně a vy nebudete mít veselé období.

10. Rizika – pořád budete každý den testováni – havajce se každý den opakuje volba proč s ním jsem. Bude vás chtít znejistit, znemožnit, ztrapnit, ukrást vám duši, bude vás prostě chtít ničit, když tomu budete odolávat a zůstanete v pohodě, tak je pička vaše a můžete mrdat pěknej kousek znovu a znovu.

11. Jestli chcete mít z 8–9 havajky nadrženou otrokyni, tak ji můžete mít když se budete držet tohohle návodu a buďte na sebe tvrdí. Ale pamatujte je to vaše otrokyně ne kamarádka, hlavně to si nemyslete, že je to kamarádka – jestli jí svěříte problém nebo se budete vykecávat tak jste změkli a pošle vás do prdele. Jestli hledáte kamarádku, tak ne v ní.

12. Pokud vás bude ale vážně srát tak ji pusťte z hlavy podle pravidla sveď a smeť. Určete si svůj cíl, že ji budete píchat třeba do prosince – aby jste nemuseli kupovat posraný dárky, samozřejmě protože tuto hotovost už můžete použít na pokusy balení jiných otrokyň.

13. jedna rada na závěr: nebuďte u toho blbci, vždy se ji snažte přechcat nesmí nad vámi mít navrch držte se rad a držte se kalendáře (tři týdny – tři schůzky(zbavení sebe sama pocitu, že je děvka),(že ji chcete jen do ledna)). Z této hry odejte jako vítěz vy – takže to hrejte na úrovni a nedělejte strategický chyby jako školáci. Každá chyba vás dostává dál od cíle (opakuji cílem je nadržená otrokyně), není detail, který by nehrál roli, ženy jsou všímavé a všimnou si i toho čeho si vy nevšimnete. Takže na to bacha.

Předesílám, že tohle není způsob jak si najít tu pravou, pokud se s ní cítíte na schůzce dobře a nemáte pochyb o jejích morálních kvalitách, tak je tohle zbytečný řešit. Pokud si to nemyslíte a víte, že by vám tahle holka ublížila, tak je to jedna nekonečně mnoha možností jak se s ní můžete tímto způsobem vyspat. Prostě je to návod je se vyspat s nějakou co se vám hodně libí, ale nikdy by jste s ní nechodili, protože je zkažená, nafintěná, rozmazlená atd.,atd.

Reakce na komentář: d #71Načítám náhled komentáře..., Barca #113Načítám náhled komentáře...

71
d 06. 12. 2005 22:02

Reakce na Frank #70Načítám náhled komentáře...: mám k tomu celkem výhrady – hlavně k tomu neozývejte se. Tím, že se kluk ozve první dá holce akorát jistotu, že se předešlej večer nelíbil jen jí, ale i jemu. Mimochodem tím že by se kluk neozval, holka nabyde dojmu, že na ni kašle a že je prostě blbej a ne nesebevědomej.


72
Eva 10. 12. 2005 19:35

Tak jsem si říkala, že taky přihodím svůj názor na chlapy a randění, jasně že je to individuální a každá holka to vidí jinak, ale jak to vidím já. Oblečení a vzhled bohužel důležitý je, co si budem povídat, sice ve finále je to nejdůležitější duševno, ale na první pohled většinou upoutáte holku tak, že nevypadáte hrozně. Oblečení klidně může bejt od Ťamíků, ale kdyby to z něj aspon tak nesálalo! Čili bunda Adihaš a tepláky Nake…ne ne. Osobně tam občas taky něco koupím, ale myslim si, že kvalitní a pěkný originální oblečení jde sehnat i za levno a není v tom člověk jak ve stejnokroji (tím myslím, že ve vietnamským chodí půl národa)…třeba značkový sekáče nebo tak něco. Nejde o tu značku (tejpka celýho ve značkovým bych taky nesnesla)…ale o tu snahu se tím vzhledem zabejvat a dobře vypadat.
Jo a na tom randění…zabírá smysl pro humor, ten inteligentní. Nedávno jsem se s jedním klukem pobavila tak, jak už dlouho ne, a od tý doby se na jinýho ani nepodívám.
Jsem obyč normální holka, diskofilky, metalačky a já nevím, jak to ještě třídíte, to můžou brát jinak. Záleží na tom, jakou hledáte a jací jste, ptž těžko ze sebe uděláte něco, co nejste. Takže good luck!


73
Eva 10. 12. 2005 19:37

Ještě něco – můj ex považoval za vrchol ústní hygieny nástřik osvěžovacím sprejem a machroval, že se mu zuby nekazí. Hrůůůza!!


74
msai 16. 12. 2005 11:04

ahoj laskojirka moc chyis mas dve se skola miluji te radi kocicko a preci lasko vonace 2006 milačku


75
Honzik 31. 12. 2005 18:57

Reakce na Qark #2Načítám náhled komentáře...: Proc ne roztrhaneho???


76
deleted 31. 12. 2005 19:03

Reakce na Sanchez #9Načítám náhled komentáře...: Podle me je nejlepsi styl oblekani skinheads – Tezky boty az nahoru zavazany, kratsi kalhoty, aby byly vysoke boty videt (nejlepe rifle), jako triko cokoli a na tom bundu nejlepe Bombra… (jo, a ne dlouhe vlasy)
>> Tot muj nazor…

Reakce na komentář: ree2 #77Načítám náhled komentáře...

77
ree2 31. 12. 2005 19:33

Reakce na deleted #76Načítám náhled komentáře...: nejsi nahodou ten, kdo si myslim, ze jsi?

Reakce na komentář: Honzik #79Načítám náhled komentáře...

78
ree2 31. 12. 2005 19:54

no jasne…takze: ja mam ty hadry taky rad, ale na baleni ne! treba dneska do hospy klidne. btw beru tu slivku.. :-)

Reakce na komentář: Honzik #80Načítám náhled komentáře...

79
Honzik 01. 01. 2006 12:24

Reakce na ree2 #77Načítám náhled komentáře...: Nahodou jsem…


80
Honzik 01. 01. 2006 12:25

Reakce na ree2 #78Načítám náhled komentáře...: Ale brat jsi ji nemel nejak ji porad citim na sve stabilite…


81
Jorge 02. 01. 2006 23:36

docela me zarazilo, ze v celem clanku neni ani jedna zminka a kondomu.. :-)


82
Pejsvidek 05. 01. 2006 07:38

Jo ten kondom si treba muzes vzit na hlavu :-D


83
Daniel D 08. 01. 2006 12:12

to Quark: hezký článek :-)..

to Frank: výborný příspěvek, nesmírně jsem se bavil, díky za něj :-)..Máš v hodně věcech pravdu. Dodávám ovšem "bohužel". V závěrečných bodech jsi možná až příliš přísný. Nicméně je to výborné. :-)

Pokud se týká volání a SMSek. Samozřejmě, že muž by se měl ozvat první :-)..Krásné pravidlo "dvou dnů" je ale podle mě nefunkční.
Doporučuji ozvat se už druhý den. A třeba až večer. A s něčím neutrálním. Počkat na odpověď a podle odpovědi se uvidí, co třeba navrhnout hned příští rande ?.. :-) Dost záleží na tom, jak proběhlo první rande. Když už na něm třeba proběhlo líbání, je přece hloupé být v první SMSce neutrální ;-)..
Já nevím jak vy, ale já beru první rande čistě jako "křižovatku". Rozhodnu se, zda-li se vydám:
(A) s ní (tedy, zda-li v tom budu pokračovat), anebo prostě druhou cestou, tedy
(B) bez ní (zabalím to, zjistil jsem, že mě třeba až tak nebere-nezajímá, anebo třeba..ale těžko tomu uvěřit :-)..neberu já ji! :-).

Jestliže dojde na možnost (B) pak se samozřejmě už neozývám. Nedáváme plané naděje, že ano, pánové. To není hezké… Ano, může se stát, že se ozve ona…ale potom doporučuju jen neutrální (skoro formální) odpověď, bez jakohokoliv náznaku dalšího pokračování. Neodpovídat je nicméně burantsví, a to i ze strany ženy (pokud nejde o nevhodné nebo dokonce obtěžující smsky).

Pokud se týká oblečení a třeba značek..

Je nesmírná zábava dívat se na někoho oblečeného ve značkovém kousku a vidět už na první pohled, že mu to nepadne (!!). Hodně často je to třeba u sak, kabátů apod.
O čistotě nemluvím, to je conditio sin equa non, to se prostě předpokládá.
Můj styl je "oblekový". Když jdu na rande přímo z práce, tak kolikrát jen sundám kravatu, a na kabát vezmu nějakou zajímavou šálu. Když jdu z domu, vezmu rifle, sako (který musí ovšem skvěle padnout!), a do toho buď triko, který bude ladit. Upřednostňuji italský styl – tj. triko s nápisem, a to i do saka, rifle, pásek, kvalitní boty.

Co je možná dobré připomenout, je fakt, že oba dva "randící" by v zájmu úspěšného rande, měli být alespoň rámcově sladěni k sobě. Když půjdu totiž na rande se skejťačkou, nevezmu si smoking.
A platí to i naopak, dostanu-li chuť na business lady…no tak…..přinejmenším alespoň povytáhnu své skejťácký kalhoty od kolen trochu nahoru, ne ? :-)

…A to prostě proto, aby se ten druhý necítil v přítomnosti jinak oblečeného tak nějak nepatřičně..Nejsem rozhodně typ, kterému by to vadilo, ale vím, že ženy občas tohle řeší..takže s telefonátem typu "co budeš mít na sobě" (anebo s tím souvisíjícím "kam půjdeme") by se mělo možná počítat :-)..

…Pokud se týká chování.. Žena, která se ptá na výši platu nebo na auto, je prostě…ehm…prostě už předem určená jen jako "krátkodobá záležitost". Ženám doporučuji neptat se na to. A nastane-li tahle situace – pak na mužích je, aby se rozhodli zda do této max. několikaměsíční "záležitosti" půjdou :-)..

…Jinak, pánům doporučuji spíše naslouchat :-)..Méně mluvit o sobě. To samozřejmě nejen tehdy, není-li se ve skutečnosti ani vlastně čím chlubit, ale dokonce i tehdy, jste-li celkem úspěšný. Působí to dost trapně a vychloubačně. To platí ale i naopak, začne-li se slečna vytahovat hloupůstkama, je to nudný večer. Pravidlo naslouchající, ale třeba vtipný nebo alespoň vtipně glosující společník je celkem asi osvědčené.

Pravda je, že na přecitlivělé duše, osůbky řešící a schopny řešit jen vlastní problémy a jak to Franz nazval "ztroskotance", prostě nikdo (kromě jejich přátel) nemá náladu… Nebude-li z jakohokoliv důvodu možné dostat se na večer do normální příjemné sebejisté pohody, raději doporučuji to přesunout…tohle ovšem nenaznačuje dobrý začátek vztahu nebo čehokoliv…

..takže ..choďte čistě oblečení v tom co vám padne a dobře to vypadá, dbejte na hygienu, budťe milí, nevtíraví a naslouchejte…zdravé sebevědomí jako nezbytný předpoklad úspěchu v randění se dostaví potom automaticky….a take it easy :-)

D.
:-)

Reakce na komentář: Ash #84Načítám náhled komentáře...

84
Ash 08. 01. 2006 13:08

Reakce na Daniel D #83Načítám náhled komentáře...: Také se podepisuji!!
A.

:-)


85
Hans 10. 01. 2006 14:47

Reakce na Sanchez #9Načítám náhled komentáře...: Co máš proti metlistkám ty pako? Metalistky jsou nej..

Reakce na komentář: Sanchez #86Načítám náhled komentáře...

86
Sanchez 10. 01. 2006 15:56

Reakce na Hans #85Načítám náhled komentáře...: Už sem to jednou vysvětloval, metalistky sem použil jen jako příklad. Už seš asi třetí co mě za to seřval. No, hlavně že sem pako viď? Tohle byl třeba krásný příklad toho, jak sou metalisti vypatlaný.

Reakce na komentář: Pejsvidek #87Načítám náhled komentáře..., loles #122Načítám náhled komentáře...

87
Pejsvidek 10. 01. 2006 20:55

Reakce na Sanchez #86Načítám náhled komentáře...: A ty si nakej sampon discofil ?

Reakce na komentář: Sanchez #88Načítám náhled komentáře...

88
Sanchez 18. 01. 2006 20:04

Reakce na Pejsvidek #87Načítám náhled komentáře...: já sem nezávislej, ale kdybych se musel někam zařadit, tak asi do sekce SKATE

Reakce na komentář: Pejsvidek #89Načítám náhled komentáře...

89
Pejsvidek 18. 01. 2006 20:32

Reakce na Sanchez #88Načítám náhled komentáře...: hmm…


90
anečta 24. 01. 2006 19:29

no tak s tema skejtakama souhlasim, berou me asi nejvic a to si o sobe troufam tvrdit ze sem punkerka…
jinak styl ala diskofil vazne rozdejchat nemuzu, sala z toho teplo, takze od toho raci ruce pryc :-D


91
anečta 24. 01. 2006 19:41

jo a jeste kdyz ste treba na nejakym plese, rozhodne nezapomente na kravatu! muzete pak delat ze vam vadi a sundat si ji, samozrejme pobliz objektu sveho zajmu ;-). holky(aspon vetsina) kravaty milujou a pokud to nejsou nejaky putky nebo nemaji chorobnou potrebu predvadet svuj vystrih nebo saty, tak po ty kravate hnedka skoci a chteji si ji obliknout! 1) pri pomahani divce s kravatou ste k sobe pomerne blizko a kdo vi co se muze stat… :-D 2) mela by vam ji behem vecera nekdy vratit, takze je tady aspon trochu zaruka ze se jeste uvidite ;-) ale samozrejme je lepsi, kdyz ten svuj objekt zajmu aspon trochu bliz znate, jinak si od vas tu kravatu asi nevezme….jo a zapomente na motylky, kravaty sou prece taaak rajcovni ! :-D


92
Newton 24. 01. 2006 20:47

anečta: A co kravata jako doplněk normálního každodenního oblečení? Nemyslim oblek, spíš takovej ten "crazy style". Třeba kostkovanou košili a na to nějakou kravatu, ne utaženou, ale spíš volnější, určitě víš co myslim :-). Do skatu to podle mě pasuje docela dobře…


93
anečta 25. 01. 2006 14:54

Newton: njsně, to se mi libi! jenze ne kazdej by na sebe neco takovyho vzal zj, to je ale skoda… :-)


94
Pejsvidek 25. 01. 2006 15:22

Skate SUX !


95
anečta 25. 01. 2006 18:41

jo a jeste neco– ubec nejlepsi je dyz ma na sobe kluk mikinu(nejlip s kapuci :-) ) a rukavy ma vyhrnuty….podle myho je hooodne holek zatizenejch na ruce a tohle je uzasnej zpusob jak je prezentovat ;-)

Reakce na komentář: BERmaestro #96Načítám náhled komentáře...

96
BERmaestro 25. 01. 2006 19:47

Reakce na anečta #95Načítám náhled komentáře...: No tak to bych si na sebe nikdy nevzal a nikdy bych se neprezentoval jako zhulenej skejťák raper nebo přislušník podobné skupiny i kdyby na to letělo 100% holek nikdy bych do toho nešel…to je podle mně takový wrong life style..zhulit se a pak něco dělat to je ještě horší než se ožrat…važně to odsuzuju..a mimochodem kdyz jsi vezmu mikinu s kapuci a vyhrnu rukavy budu vypadat jak debil…zasdně nesouhlasim..nebo spíš ze zásady…Chlap ma mit svuj vlastni styl..preferuji modrý jeansy a modrý tričko ne moc přilehavy ani ne moc volny tak akorat..pokud je zima doladim to čimkoliv třeba mikinou bílou…bez kapuce z praktickejch duvodu..kdyz pres to hodis bundu a mas kapuci pak mas hrb nebo alespon pocit ze ho mas…to neni dobre na sebevědomí…

Reakce na komentář: Pejsvidek #97Načítám náhled komentáře..., Sanchez #98Načítám náhled komentáře..., DogG-rmann #99Načítám náhled komentáře...

97
Pejsvidek 25. 01. 2006 20:51

Reakce na BERmaestro #96Načítám náhled komentáře...: Jo jo docela souhlasim az na to, ze skejtaci nejsou vzdycky zhuleny :-D ale neci se jich zastavat pac je taky nemam rad. A myslim ze skejtackej styl je dost chabej…..


98
Sanchez 26. 01. 2006 15:59

Reakce na BERmaestro #96Načítám náhled komentáře...: Ty seš dobrej magor. Sorry, ale fakt seš. Znáš jednoho vyhulence co nosí kalhoty bez pásku a hned řikáš že všichni skejťáci pálej trávu? Bože muj… Nehledě na to, že dneska hulej i 13ti letý parchanti, stejně tak ale hulej i vystudovaný intelektuálové… vítej v roce 2006.
Jinak s tou kapucí a bundou se to řeší tak, že tu kapuci prostě vytáhneš a necháš ji zvenku na bundě a hle, hrb zmizel. Ale tyhle věci asi normálního chlapa s vlastnim stylem (tj. s modrýma jeansama a modrym trikem) nenapadnou.

Reakce na komentář: BERmaestro #100Načítám náhled komentáře...

99
DogG-rmann 26. 01. 2006 17:54

Reakce na BERmaestro #96Načítám náhled komentáře...:
No tak to já si zase klidně vezmu na volno kravatu přes triko… Nejradši červenou přes bílý triko s nápisem a sem spokojenej… Když nic víc tak mě to aspoň odliší od hafa skoro stejně vypadajících týpků co na diskárně sou… Diskofil nejsem -poslouchám hlavně hipec, vypadám normálně-nosim co mi je pohodlný… Ne moc velký , ne moc malý :-)

Reakce na komentář: BERmaestro #100Načítám náhled komentáře...

100
BERmaestro 26. 01. 2006 18:36

Reakce na Sanchez #98Načítám náhled komentáře...: NE ja neznam ani jednoho co ji nepali!!..Mimochodem to že huli 13ti leti parchanti je jejich problem…je rok 2006 njn blbej argument a až bude rok 2016 tak si tu budou všichni pichat kokain že? a bude to normalni nevymlouvej to na rok..neříkám že je špatné někdy trávu zkusit 1–2× do roka..ale dat si to jako svuj hlavni životni cil a vyvinout na toto tema životni styl mi přijde ujety dost ujety stejně jako to ho porpagovat…jo jsem konzervativni dost..konkretně mi ale žadny životni styl (krom hip hopu a rasismu nevadi) protože ma sve cile ktere nemaji těžiště v huleni…Reakce na DogG-rmann #99Načítám náhled komentáře...: Kravata je ok…


101
Sanchez 26. 01. 2006 20:06

Hm a kolik jich znáš, dva? Možná by pomohlo, kdyby sis zkusil o vývoji hip hopu a skejtový kultury něco zjistit a neplácat tu kraviny který sis přečet v Blesku nebo slyšel na Nově. Tobě vadí rasismus, ale podivej co sám děláš. Házíš všechny kteří se řadí pod svoji kulturu do jednoho pytle, nazýváš skejťáky huličema. Jako kdybys řek', že všichni cikáni jsou zmrdi a kradou. Zamysli se nad tim a přestaň tu mlejt takový kraviny.
Měl bys taky pochopit, že dneska už hulej všichni. Všechny skupiny. Technaři, diskofilové, metalisti, i skejťáci. Dokonce i muži se svym stylem, jako třeba ty. A kdybych měl jednat tvym stylem, tedy všichni zástupci dané skupiny jsou totožní, tak to ber tak, že skejťáci nedělaj do extáze, kokainu ani perniku. Kdybys občas vylez od kompu a zašel mezi lidi, zjistil bys, jak to dneska je.
Nevim co ti víc říct. Seš prostě teoretik a s těma se nedá rozumně bavit. Zkus trochu změnit postoj, jinak myslim že nemá dál cenu vést tuhle debatu.

Reakce na komentář: Pejsvidek #102Načítám náhled komentáře...

102
Pejsvidek 26. 01. 2006 20:41

Reakce na Sanchez #101Načítám náhled komentáře...: Hmm tak by me zajimalo jak muzete tvrdit ze lidi sou hulici nebo ne, jen podle toho jakej maj styl… je to picovina…

Reakce na komentář: Sanchez #103Načítám náhled komentáře..., BERmaestro #104Načítám náhled komentáře...

103
Sanchez 26. 01. 2006 20:55

Reakce na Pejsvidek #102Načítám náhled komentáře...: Jo, je to píčovina. BERmaestrovi prostě někdo vryl do hlavy, že VŠICHNI skejťáci jsou pakáž co jen hulí a dělaj bordel. A tuhle myšlenku má asi tak zafixovanou, že neni schopen ji změnit. To je ale jen a jen jeho věc a já mu to neberu…

Reakce na komentář: BERmaestro #104Načítám náhled komentáře...

104
BERmaestro 28. 01. 2006 23:12

Reakce na Sanchez #103Načítám náhled komentáře...: Ja doopravdy nemam v umyslu hazet lidi do jednoho pytle tedy abych to vyjádřil přesně ne každej skejťák je zhulenec ale více než 50% ano…Stejně tak většina technařů fetuje když se zeptáte co se dělo na czechteku tak odpověď je nevim byla jsem sfetovana…Taktéž ne každej technař je feťák..Proto by každej měl mít svůj styl..a pokud jsem tedy zhulenej skejťák tak pak zkus odsuzovat ty zfetovane technaře… ožralé punkery…Reakce na Pejsvidek #102Načítám náhled komentáře...: No prostě když budu pařit s punkerama tak si asi ty jejich oblibene piva dam…a daji se je všichni to sami je pokud jsem někde s lidma jako skejťáci a rapeři copak myslíte že se asi vytáhne?? A ted mi řekni ty osobně jako zapřísáhlý skejťák dáš si taky? jestli ne tak jsi vyjimka potvrzujici pravidlo..proto to mužu takhle shodnotit..nic jineho než psychologie..jestli si nedáš jsi psychicky silný jedinec…A ne všichni jsou natolik silni aby když k nim někdo přijde a nabízí travu řekli ne.. samozřejmně jde o to v jake společnosti jsi a jsi li mezi skejťákama co hulí….JA nepopírám existenci odnože skejťáku nehuličů..asi existují…mimochodem tohle off topic…a tohle je moje poslední slovo….jo a dělat bordel je relativní…

Reakce na komentář: Pejsvidek #105Načítám náhled komentáře...

105
Pejsvidek 30. 01. 2006 06:29

Reakce na BERmaestro #104Načítám náhled komentáře...: Psal sem ze skejtaky nesnasim….

Reakce na komentář: BERmaestro #106Načítám náhled komentáře...

106
BERmaestro 30. 01. 2006 15:19

Reakce na Pejsvidek #105Načítám náhled komentáře...: to uz bylo obecně řečeno a nejen tobě :-)

Reakce na komentář: Pejsvidek #107Načítám náhled komentáře...

107
Pejsvidek 30. 01. 2006 15:28

Reakce na BERmaestro #106Načítám náhled komentáře...: Ok to beru ;-)


108
baksh 30. 01. 2006 22:43

Reakce na kuk #1Načítám náhled komentáře...: jee tak to je snad na tobe nee. nebude ti rikat aby sis dal sako gdyz ti to vadi ne? si dej co nosis normalne a mas to.


109
ernie 07. 02. 2006 21:52

Reakce na dave-o- #56Načítám náhled komentáře...:
"Manžestráky" (mandžestráky) jsou odvozenina slova Manchester (to už chlapi doufám víte, co to je). Tato tkanina se údajně začala vyrábět v tamnějších manufakturách.


110
Parankaxy 09. 02. 2006 16:29

ahojik… musím rict ze ziram…. je to suprově napsany clanek…. nidky sem snad nevidela rady pro kluky.. vsude jenom ctu ze jako holka bych se nemela moc malovat, davat si tunu rasenky atd. ale tohle je bezva… :-) musím rict, že ja taky bohuzel dam na prvni dojem, prostě me zaujme vzhled a pak az se o toho kluka zajimam… ale naopak to je kdyz si s nim treba pisu a zaujmeme, tak se pak pídim po vzhledu… ale je fakt ze nemusí byt suprove oblecenej, ale aspon upravenej… my holky (teda aspon vetsnina z nas) na to koukame… :-)


111
Hydr0gen 13. 02. 2006 23:03

To si děláte srandu ne? V co se to tady zvrhlo? Vy tady začnete řešit, jaký džíny si máte vzít…Jossh neopomene možnost, jak se vytáhnout, tentokrát jaký má značkový hadry a pak ta diskuse o skupinách, kdo je skejťák, kdo diskofil, kdo metloš… O tom to snad není, ne? V tom vám nikdo neporadí dobře-je na vás jak se vidíte, a jak chcete, aby vás viděl vás vysněný idol…


112
daja 25. 02. 2006 19:51

nejlepsi jsou volne znackove rifle nebo skejtacke crictvrtaky a znackove tricko nebo volna mikina a znackove skejtacke boty. a pak mate vyhrano


113
Barca 09. 03. 2006 10:58

Reakce na Frank #70Načítám náhled komentáře...:
No tak to je teda priserny!Nocni mura.Takovej frajer by u me skoncil okamzite,raz dva,na tuty.Kluci, proboha, hlavne ten clanek neberte vazne , protoze to psalo asi jedno velky frajersky ucho co se ostatnim klukum chlubi kolik uz mel holek a dava jim "dulezity" poucky.MY CHCEME GENTLEMANY

Reakce na komentář: ororg #120Načítám náhled komentáře...

114
Queer 20. 03. 2006 21:16

Mám hrozněj problém všechny ty věci jako vlasy, vůni a tak zvládám v poho, ale ty zuby…čistim co můžu a žvýkačky tak často, ale mám prostě hnusný zuby…o povlaku ani nemluvim, zažloutlý a ve předu tmavší flek….vyčistit to nejde tak co mám dělat ?

Reakce na komentář: Benik #116Načítám náhled komentáře...

115
Petr 21. 03. 2006 17:18

nevylízat z domu :-)


116
Benik 21. 03. 2006 17:26

Reakce na Queer #114Načítám náhled komentáře...: Mno a nebo je tady jeste jedna moznost, drzet furt hubu, neusmivat se, proste za boha neotevrit pusu :-D a nebo taky existujou zubni protezy :-D Ne zamozrejmne sranda, vim v jake jsi situaci a jak te to asi sere, protoze prvniho ceho si na holce vsimnu ( hned po zadku, obliceji, vlasech, hrudniku ) jsou prave zuby. No tak zkus zajit k zubari a poradit se s nim ??


117
J. 02. 04. 2006 11:27

No mě se zase osvědčila jedna jednoduchá věc – zkuste si jednou vzít místo trička pěknou košili. Taková pěkná jednobarevná košile k džínům vypadá podle mě zajímavěji a elegantněji než tričko a zdá se mi, že to na holky dost působí.
A jestě něco – když jdete na rande, vemte si něco, o čem víte (nebo si to myslíte) že vám opravdu sluší, i kdyby to mělo stát majlant (ale rozhodně to majlant stát nemusí). Protože to vás perfektně uklidní a dá vám to sebedůvěru chovat se přirozeně a nezmatkovat.


118
Kush 07. 04. 2006 23:53

Mno ja mam spis problem s tim, jaky styl si mam vybrat. Dosud jsem to docela stridal a vubec nevim co mi z toho padne nejvic. Nejradsi bych valil do schopu koupit nejaky novy hadry akorat nevim styl. Ted mne napadly modry jeans a bile tricko, ale nevim jak v tom budu vypadat. Sam to asi moc neposoudim a nechci za to zbytecne vyhodit majlant. Ale ta kosile by myslim sekla skoro kazdemu, mno tak to alespon zkusim :-)


119
SYRUP 14. 04. 2006 09:37

pravda tento článok, ale podla mna si zabudol este na jednu doležitú vec a tou je vyčistit si uši…., dokáže to byť poriadne odpudivé… ;-)


120
ororg 28. 04. 2006 13:38

Reakce na Barca #113Načítám náhled komentáře...: Je mi líto – to co psal Frank je pravdivé až hanba… Tak to prostě je. Sám jsem už asi 8× doplatil na celou tu upřímnost, květiny, atd. Navíc on psal o metodě jak na povrchní kravičky, které mají postavu jak modelka a dušičku jak podsvinče… A takových je hodně… Psal o tom, jak je sbalit a přefiknout – ne o tom, jak se oženit s kvalitní holkou. Taky nemluv za jiné. Spousta holek si vůbec neví rady s obyčejným, hodným klukem. Proč jich tolik chodí s vypatlanými grázly a frajírky? A obvykle ty hezké… To je záhada, co?


121
Hydr0gen 01. 06. 2006 19:57

Když už tady řešíte tu módu, poradíte, kde by se daly koupit pěkný tenisky (na kluka :-), který zároveň nejsou moc okoukaný, ani moc drahý? Tj.hrozný, na spoustě holek vidím takovejch pěknějch, ale pro kluky zas tak moc velkej výběr neni. Jestli by to zajímalo i vás, do užšího výběru se u mě dostali nějaký umbra a pak "dockers". U Bati taky nemaj marný, ale mě se prostě na noze nelíbily.


122
loles 08. 06. 2006 22:09

Reakce na Sanchez #86Načítám náhled komentáře...: To iste sa da povedat o vas… nie kazdy metalista je radikal ze ho sre to ze sa nanho niekto skaredo pozre, meltaci su vacsinou vpoho super ludia, vezmi si punkacov 3/4 su sami kkti tak sa do metalu nenavazajte, a ako priklad premna zamna metalistky ok… no nikdy nehovorte o metalistoch ze je to ,,divna,, kultura len preto lebo su ini a pocuvaju inu muziku ako vy, nenavidim skatulkovanie nerobim to tak nerobte ani vy… :-)

Reakce na komentář: Nora #123Načítám náhled komentáře...

123
Nora 08. 06. 2006 22:24

Reakce na loles #122Načítám náhled komentáře...: Pche, neznáš punkáče…,o)

Reakce na komentář: loles #125Načítám náhled komentáře...

124
loles 08. 06. 2006 22:24

tazko sa ujebavam na vasich dotazoch o ozralych punkeroch, sfetovanych skejtakoch, klobuk dole :-D :-D :-D :-D :-D :-D tak som sa este nikdy nezasmial :-D :-D :-D :-D


125
loles 08. 06. 2006 22:25

Reakce na Nora #123Načítám náhled komentáře...: Moja ja som kedysi bol punkac a viem ako to chodi :-D
iba ma natiahli do problemov ktore riesim doteraz

Reakce na komentář: Nora #126Načítám náhled komentáře..., Sanchez #129Načítám náhled komentáře...

126
Nora 08. 06. 2006 22:34

Reakce na loles #125Načítám náhled komentáře...: Hochu hochu, neni punkáč jako punkáč, my v Česku máme punkáče jenom slušný s kravatama,o))) (vtip)

Reakce na komentář: Marek #127Načítám náhled komentáře...

127
Marek 09. 06. 2006 09:14

Reakce na Nora #126Načítám náhled komentáře...:
Omyl u kravaťáků to nebude, punk se znova probouzí k životu u náctiletých a jejich minikohoutů co mají na hlavě, akorát
jim ještě chybí ty barvy a ta filozofie a životní styl :-)


128
TomTAS 03. 07. 2006 16:38

Původně jsem hledal návod, jak z hader odstranit žvýkačku a našel jsem tenhle článek a docela mě zaujal. :-)
Jasně, na prvním pohledu záleží. Každý má o každém jiné mínění. Co si asi nějaký disco-boy řekne o holce, která má řetěz kolem krku a pearcing v obočí?
Kdysi co jste měli na sobě spíše vypovídalo stav vašeho majetku nebo z kterého stavu pocházíte. Dnes o Vás poví sice to samé,ale také v jakém stylu jedete. Záleží na té druhé straně, co jí je sympatické. Asi těžko projeví zájem o nějakého Hoppera dívčina, co holduje tvrdému metalu.
Podle mého názoru by jsme si měli tak trochu náš objekt vycílit a říct si vlastně kdo jsme a co chceme?
Možná to tak trochu spadá do hledání sama sebe, což někomu třeba i trvá až do středního věku :-).
Hlavní jsou teda ty zásady, co tady autor popisuje (+ ty uši) a prostě se oblect, tak aby se v tom člověk cítil dobře a líbil se sam sobě a výsledek se dostaví sám.
BTW. rákosniky teda nemusím, každý si řekne, že v normálním obchodě je draho, ale stačí se i trochu podívat do výprodeje a jste perfektně oblečení za 1000 Kč se vším všudy a to ve značkovém obchodě. Nejlépe však ve větším městě. Když půjdete do místního sport-shopu v Kotěhůlkách, tak Vás teda pěkně oškubou.


129
Sanchez 03. 07. 2006 22:39

Reakce na loles #125Načítám náhled komentáře...: Dřív si byl punkáč, teď si pupkáč :-) Ne hele já se do žádný kultury nenavážim, už jsem to tu jednou vysvětloval, že ten metal byl jen PŘÍKLAD. Takže peace ;-)


130
JohnyPine 04. 07. 2006 19:28

Jako obvykle výbornej článek.Jen bych si dovolil trochu polemizovat u těch vlasů.Jsem vyučenej kadeřník.Je sice pravda,že vlasy nesmějí být mastné,ale na některých vlasech se prostě nedá gelem vytvarovat přesně podle potřeb,pokud jsou vlasy umyté.Mám ozkoušeno,že stačí 1denní mastnota,a uděláte účes podle potřeb…


131
xyz 07. 07. 2006 20:17

Reakce na Caballero #45Načítám náhled komentáře...: No mě teda připadaj přiléhavý trička děsně sexy – když jsou vidět bradavky

Reakce na komentář: Adalbert Stiftr #134Načítám náhled komentáře...

132
Jeanbob 08. 07. 2006 18:53

Reakce na kuk #25Načítám náhled komentáře...:

neskryve pihy, ses to TY, tak se za to nestyd!


133
Jirka 18. 07. 2006 01:28

Celkem dobrej článek!


134
Adalbert Stiftr 18. 07. 2006 08:30

Reakce na xyz #131Načítám náhled komentáře...:
Jo, ale maximalne tak u zenskejch…

Reakce na komentář: xyz #137Načítám náhled komentáře...

135
Jana 23. 07. 2006 14:47

to co na rande nasebe????to je jednoduchy!!!se podivejte na partnerku!!!jestli chodi v tech otrhanych kalhotech co se ted nosi a v nakym tricku ,ze jim leze pupik,je jasny ze byste si nemeli oblict oblek(svatebni pohrebni do divadla…)meli byste si oblict naky dziny a naky triko napr.s napisama!!!k holce co je v minisukni se hodi kluk v dzinach a napr v naky pekny kosili!!ale samozrejme zalezi natom jak ta sukne vypada!!!


136
donCarlos 28. 07. 2006 13:00

myslim ze obleceni a zevnejsek (krome smradu) jsou veci, na kterejch by si mel i sebevetsi sexualni desperat natolik trvat, ze kdyz se to slecne nelibi, tak muze jit… Inteligentni lidi totiz vedi, ze o zevnejsek zase tolik nejde.


137
xyz 28. 07. 2006 13:42

Reakce na Adalbert Stiftr #134Načítám náhled komentáře...: Ne, ne, ne, u chlapů je to sexy, u ženskejch třeba taky, ale to já ze svýho ženskýho pohledu neposoudím :-)

Reakce na komentář: Adalbert Stiftr #139Načítám náhled komentáře...

138
Martin 30. 07. 2006 17:27

A copak ponožky v sandálech…pořád se divím kolik mladých a jinak pohledních lidí stále holduje této hnusné módě…

Reakce na komentář: Adalbert Stiftr #140Načítám náhled komentáře..., nextwave #144Načítám náhled komentáře...

139
Adalbert Stiftr 30. 07. 2006 18:05

Reakce na xyz #137Načítám náhled komentáře...:
Mno, asi to bude tim, ze na chlapy nejsem, ale mne to teda sexy rozhodne nepripada :-)

Akorat to mozna bude tim, ze sou dva druhy takovejch "prilehavejch tricek" u chlapu – ten prvni je o tom, ze chlap ma vymakanou celou postavu a to triko normalni velikosti proste tak nejak prirozene "vyplní" tim svym tělem.

No a ten druhej, horsi a bohuzel castejsi – "chlap" má jen kapánek nateklejší biceps, kterej má 18 hodin denně zatnutej, aby ukázal jeho mohutnost a aby vypadal větší při balení zmalovanejch pubertacek na dydžině, nosí triko své sestry velikosti S :-)

Asi sem nějakej dement, ale pod pojmem "přiléhavé tričko" si většinou představím to druhé :-(


140
Adalbert Stiftr 30. 07. 2006 18:08

Reakce na Martin #138Načítám náhled komentáře...:
Ano, to je vazne nic moc. U starsich lidi ci uz clovek nejak zvyka, ale u lidi pod dvacet? To mi nejak nejde.
Treba ja, protoze se mi v sandalech bez ponozek ukrutne potej nohy (ale kdyz mam ponozky, tak vubec, coz je vazne divny), tak je radsi nenosim vubec :-) Navic mam takovej panickej strach, ze si ukopnu palec, coz se mi jako malymu stavalo :-(


141
Smile X 31. 07. 2006 16:49

Lidi,mě by celkem zajímalo, jak se dívají holky na vousy, když je má člověk dejme tomu v osmnácti letech.Nemyslím strniště,myslím normální bradku s knírkem…?


142
Staša Kaša 01. 08. 2006 14:21

Reakce na swamp #3Načítám náhled komentáře...: Hmm, takovou bych poslal do … Já pokud to holce moc nesluší, tak nic neříkám co se týče jejího oblečení, ale pokud ji to aspoň trochu sekne, tak ji hned chválím, jak ji to oblečení sluší a ona tak nenásilně zjistí, co si má v mé přítomnosti obléknout. :-) A kdyby ji to třeba nějak nedocházelo, že by si měla obléct něco jiného, tak bych nenápadně naznačil. A ne někomu říct, že vypadá tak či onak.


143
Staša Kaša 01. 08. 2006 14:29

Reakce na lUpa #5Načítám náhled komentáře...: No tak chlupy v nose a obočí bylo první, o co jsem začal dbát. Chlupy pryč a oboči upravené, jedno jako druhé jako odraz v zrcadle :-) Už protože mi stejně roste tak nějak šíleně. Jo a holit si xicht musím úplně na hladko, protože mi to roste taky úplně divně, tak abych nevypadal jako nějaký trotl. :-D Jinak higienu jsem řádně dodržoval vždy. Péče o nehty atd. také.


144
nextwave 01. 08. 2006 15:29

Reakce na Martin #138Načítám náhled komentáře...: to je asi nejhorsi kombinace. Nejenze je nelogická, ale vypadá to strasně!


145
fargo 02. 08. 2006 19:51

Ještě by se dalo dodat, že by mel být člověk barevně sladěný. Když jde člověk v lehkých bílých kalohtách s modrýma ponožkama … nic proti exotice, ale vypadá to strašně!


146
hebron 06. 08. 2006 13:11

Urcite neni na skodu hodit si sprchu rano, pak vetsinou odpada nutnost deorantu :-D


147
Ivanka 11. 08. 2006 21:42

Reakce na Pat #49Načítám náhled komentáře...: není to o tom že když máš tričko z tržnie tak jsi kretén a když z kenvela tak seš velkej kluk. ale spíš záleží na tom stylu.chapeš jako já o vidim oblečení na tržnii tak se mi většinou nelíbí…je to upnutý látka totální hadr ale zase jak co…i když já už tržnici nenavštěvuju asi od 13 let. prostě v obchodech jako Kenvelo(i když mám radši jiný) je oblečení originálnější a někdy taky mnohem líp šitý(ne vždy) takže není to o tom z jakýho je to obchodu ale jak to vypadá a jakýmu stylu dáváš přednost

Reakce na komentář: hebron #149Načítám náhled komentáře...

148
technosmazka 13. 08. 2006 21:08

nikdy bych nesel na rande v komercnim triku ..ja nosim tohle


149
hebron 20. 08. 2006 15:09

Reakce na Ivanka #147Načítám náhled komentáře...: Kenvelo ze je originalnejsi? :-D :-D Sorry, ale mne to zbozi prijde casto o gradu horsi, nez hadry od stankare…A nemyslim, ze je to jenom muj subjektivni pocit ;-) Ja sice od stankaru nenakupuju, ale v Kenvelu si podle me taky nejde moc vybrat. Beztak to sou vsechno veci Made in China. Pro dobrej styl bych doporucil zabrousit mezi trochu "lepsi" znacky, tam se daji casteji objevit zajimavy kousky :-D


150
Carlito 22. 08. 2006 17:55

Reakce na swamp #3Načítám náhled komentáře...: Ta "slecna" zrejme pochazi ze spodiny. Kosile je uplne v poradku. Je to soucast klasickeho obleceni a s intelektuali (at ziji) nema nic spolecneho. Priste si dej na takove krav* pozor. Takova dokaze pekne cloveku zkazit naladu.


151
GJC 24. 08. 2006 15:03

Tak když někdo má,a je ochoten dát za oblečení několik tisíc,proč vám to některým vadí.Že ty peníze třeba nemáte,nezávidtě.A když se vám to nelíbí taky vás to nikdo nenutí nosit.Já taky nakupuju ve značkových obchodech,ale když se někdo obleče u Ťonga tak je mi to úplně jedno.Ať se oblíká kde chce,a klidně za 20 KČ mě je jedno,že dám za hadry daleko víc.Já si to vybral a líbí se mi takovej styl.Prostě když se ti něco líbí kup si to,a na peníze nehleď,ať to stojí 20 korun,nebo 20 tisíc.A pokud ty peníze nemáš,tak alespoň nezáviď někomu kdo to nosí.Vďyť by bylo směšný,kdyby všichni nosili stejný oblečení.Noste si to včem si připadáte dobře,když se podíváte do zrcadla.Lidi poznaj,co si o sobě myslíte,a nemají rádi srágotky.


152
martinek 25. 09. 2006 14:09

Reakce na stalesam #31Načítám náhled komentáře...: jj, máš recht


153
tekknař 25. 09. 2006 14:20

a co takhle maskace a bombr? proste tekno uniforma…czechtekk forever…u tehle lidi se spis hledi na to jak vypadaji zevnitr…proc si na neco hrat s nejakym priteplenym oblecenim? Jako podle vas se na rande "vymodite" a pak zase budete nosit nejaky vase shity? Budte prirozeni a ty quarku jd balit maly dyliny do karlovek…inteligente


154
jájík 05. 10. 2006 16:33

a kde je to obleceni?????


155
Mr. X 24. 10. 2006 01:34

Zdarec, mam takovy problem pls mohli byste mně někdo poradit?? Jsem zabouchlý do jedné holky, kdysi jsme spolu byli na táboře a pak sme se tak rok spolu nebavili. Ale najednou sem si s ni zacal psat ruzne sms, pochvalila mi nove tricko, nakonec jsme spolu byli parkrat venku. Poprve v životě sem rekl holce do oci ze ji miluju, pak sem ji rekl ze se ji musim na neco zepta t, ale nejak to zamluvila. Dnes sem s ni byl zase wenku ale ja uz newim jak se ji na to mam zeptat……nejsem totiž žadna mluvka, a rict ji ze ji miluju uz ze sebe asi nevypacim. :-( prosim poradte mi nekdo co mam delat dik moc :-O)))

Reakce na komentář: kuk #156Načítám náhled komentáře...

156
kuk 27. 10. 2006 12:58

Reakce na Mr. X #155Načítám náhled komentáře...:
Nejspíš si jí neměl říkat, že jí muluješ, tím si ztratil to, co ona chtěla získat tím jak tě vychvslovala. 'Takže se začni chovat chladněji a s odstupem a po čase snad ….


157
Tod 04. 11. 2006 23:09

bílá košile zastrčená v kalhotách zaplá do posledního knoflíku, rukávy hornuté pod lokty a přes to slaboučké červené kšandy a taky pořádnou korbu ať to vypadá pořádně, Jeansi ohrnuté do výše zakončení vašich botou nejlépe když máte deseti dírkové, černé s bílíma tkaničkama a se stylem vázání " MOSTY "… hlavu vylepanou žiletkou/ břitvou a na tváři nic neříkající výraz… Takový jsem já, krom té korby, to budu muset sníst ještě hodně sirového, krvavého masa :-)


158
defekt 05. 11. 2006 11:15

TOD:
proboha! ty se tím ještě tady veřejně chlubíš………du blejt


159
chachar 10. 11. 2006 22:10

quark ty si myslis ze jsi jediny kdo vi ze se ma oholit atd…
pises to stylem jako kdyby jsi byl jediny chlap co to vi


160
chachar 10. 11. 2006 22:13

no a ta veta ze vlasy by nemeli byt mastne me fakt dorazila to vi kazdy chuj


161
sisi 07. 12. 2006 20:16

Musíte se obléci takhle ze se oblečete moderne,skejtácky a nebo podle toho jak se obléká ona-on to je nej řešení…


162
grázl 25. 12. 2006 18:02

jak si můžete myslet že široký katě a vytahaný tričko je skejťáckej styl? to jich asi moc neznáte..takhle se oblíkají hiphopeři a ne skejťáci…většina skejťáků nosí spíš upnutý kalhoty…tím nemyslim 'český' skejťáky,takový ty pitomečky namyšlený co na skejtu ani nejezdí….achjo


163
***** 31. 12. 2006 23:28

nejsi nahodou teplej?


164
***** 31. 12. 2006 23:30

nejsi nahodou teplej?


165
***** 31. 12. 2006 23:34

naprosto souhlasim


166
***** 31. 12. 2006 23:50

nemam sice nic proti homosexualům ale nosit tyhle hadry mi pride dost divny ale sam si narazel na o 5 cisel vetsi kalhoty a propoceny triko(ne ze bych to nosil a tenhle styl taky nemam rad)ale kazdej ma svuj styl a nosit sk8 boty, nebo co si to rikal,je v poho… a je to pohodln


167
biker 01. 01. 2007 00:17

souhlasim s tebou skejtaci nenosi rozkrok u kolen a vytahany triko atd. protoze se v tom musi dat taky pohybovat(a mimochodem sk8 obleceni je dost kvalitni protoze musi hodne vydrzet) a mas pravdu i s tema ceskejma skejtakama ja totiz nemusim kdyz nekdo dela machra ze je skejtak nosi sk8 hadry a nejezdi ani na skejtu a jeste si mysli ze fosnaci nosi rozkrok u kolen


168
Beliar 18. 01. 2007 21:26

Jak to udělat, když večer vyrazím do Metal/Rock klubu v černém oblečení, všude řetězy, podmalované oči War-Paintama Death metalovyma symbolama (jsem kluk)a dlouhe rozpuštěné tmavé rovné vlasy jen tak hozené na pěšinku a potkám nějakou super roštěnku ? Si o mě bude myslet že jsem zrůda, ale to je jen styl … Mimochodem v civilu (škola atd) preferuji Skejťácké boty, protože jsou pohodlné a vyadají dobře ..i holky je nosí … široké tmavé rifle, protože vyprané džíny které vám vylezou pod kolena, když si sednete nejsou zrovna sexy a tričko normal velikosti s klasickým rukavem bez limečku a zbytečných ozdob a střihu jen s jednoduchym napisem na zatylku a na hrudi. Vlasy umyté, boty čisté …


169
*3*luc!k*3* 30. 01. 2007 18:03

Achjte krasne se to tady cte,a s vetsinou ve vsem souhlasim jo a hodne me zaujala ta zprava kde se pise o ty bily kosili,k tomu 3/4 skate kalhoty a poradne siroky boty…to me fakt bere a predstavuju si v tomhle mojeho kluka a da se rict ze me to fakt hodne bere avubec je to tady mocka super!!!thak pako zlatiiiiii!!!!!!!!!


170
Lufinka:o) 30. 01. 2007 21:07

Ahojte prosim poradte mi nekdo,v lete jsme se sestrenici o prazdninach hlidaly male bratrance a vozily jsme je v kocarcich.Mame tam zastavku na konecne kam jsme si vzdycky sly jakoze odpocinout a pak jsme sly zase vozit.A jak jsme tak vozily zacali tam na tu zastavku a na blizke fotbalove hriste jezdit 3 kluci.Prvne nas nijak nezaujali,ale pak me jeden zaujal mel jediny z cele te party freestylove kolo a delal na nem ruzne triky.Pak jsme se se sestrenici rozhodly ze pojedeme schvalne kolem zastavky aby si nas vsimli.Ano dosahli jsme toho ceho jsme chtely zacali si nas vsimat a jezdiit tam casteji.Postupem casu na nas zacali pokrikovat takove ty klucici hlasky a my jsme byly strasne stastne ze uz jim nejsme lhostejne a ze o nas jevi zajem.zaslechli jsme i jejich jmena Ríša tomu se rikalo siki,Ondra tomu se rikalo sidi a Miro tomu se nerikalo nijak :-).Nakonec sestrenici neco napadlo a to byl nas cil a zaroven zacatek neceho krasneho.Sestrenice si nasla na Skypu(dopisovani pres net)ve vyhledavaci prezdivku sidi a nasla ho.mel tam prezdivku biker_sidi ja ji pak rekla at mi ji da a tak jsem si ji nasla doma na pocitaci a zacala si s nim psat.Byla jsem hrozne stastna.No a plynuly tydny a zacali jsme si psat takove nadherne veci.Psal mi ze se mu libim a co na neho rikam ja mu psala ze me zaujal a ze se mi taky libi jenomze hacek je v tom ze mivaji turnaj v pocitacovych hrach jako je GTA san andreas CS no kdyz jsem mu porad psavala ahoj a on neodepisoval myslela jsem si ze uz si se mnou nechce psat ale nakonec mi vzdycky napsal a zacali jsme si psat parkrat se mi omlouval ze nemuze ted psat ze hraje a ja nevim co si o tom mam myslet nevykasle se na me???za 3 tydny spolu budeme mit asi prvni rande pokud tomu tak muzu rikat.A proc az za tri tydny?no protoze je valentyn no a ja se desne bojim bude to moje prvni rande a ja z nej mam strach psala jsem mu co mu mam k valentynu koupit a on rekl ze mu bude bohate stacit pusa takze se tam ocividne budem libat mam z toho desny strach a hlavne mi prosim poradte o cem s nim mam mluvit ja sem sice ukecana ale v takovyhle situacich fakt ne prosim poradte???!!!Predem dik za odpoved!!!

Reakce na komentář: Jake #179Načítám náhled komentáře...

171
Chita 15. 02. 2007 18:52

Chtěl bych se zeptat holek co říkaj na to, když kluk nosí zlato?Prostě řetěz na krku, náramek na ruce(nemyslím prstýnky!!)

Reakce na komentář: Lenka #172Načítám náhled komentáře..., Trpaslik #176Načítám náhled komentáře...

172
Lenka 21. 02. 2007 17:49

Reakce na Chita #171Načítám náhled komentáře...: Podle mě a kámošek nic moc… Takovy ten jemny, plochy retizek kolem krku je maximum, naramky a retezy vypadaji obvykle strasne vulgarne ;-)


173
Rasta_Eliz 22. 04. 2007 19:41

Reakce na Sanchez #9Načítám náhled komentáře...: Metal i všici lidi kolem něj jsou v klidku až teda na některé vyjímky :-).Jinač popravdě ….miluju skateový styl a co teprv ti týpci….hmmm :-P


174
majk 10. 06. 2007 15:47

No tak skusit se to da


175
Jan 14. 10. 2007 18:14

Reakce na Michal #40Načítám náhled komentáře...: Jako já nemám rád ani skate ani disko styl, když se to někomu líbí tak klidně, já preferuji boty Buldog a oblečení od Thor Steinar a poslouchám Metal.


176
Trpaslik 14. 10. 2007 21:16

Reakce na Chita #171Načítám náhled komentáře...: No ja kuprikladu rozhodne nenosim "prstynek". Spis poradnej kus uslechtileho kovu. Inox 18/10 ocel se strohym a cistym dizajnem. Rozhodne to nevypada zzenstile, naopak.


177
sanny 20. 03. 2008 08:00

jj, kluci by o sebe měli dbát. Smradlavé vlasy, to je hrůza.


178
Katsushiro 27. 05. 2008 13:04

Zdar! Mám problém. Postavu mám dobrou, občasné chození do posilovny a pravidelně bojové sporty mi dávají hodně. Často však narážím na frázi… Víš… kluk nemusí být hezký, ale měl by mít dobrý účes a hadry… Na to jak bys moh vypadat vypadáš děsně. Hadry sem změnil, ale nevím jak s těma vlasama (mám černé kudrnaté)… Myslíte, že nakrátko, tak na cenťákového ježka to bude vypadat jakž takž dobře?


179
Jake 18. 07. 2008 01:22

Reakce na Lufinka:o) #170Načítám náhled komentáře...: IMHO nevykasle….tohle vim z vlatni zkusenosti,jednu dobu sem taky hraval ruzny turnaje atp a ono se proste nejde jen tak uprostred zapasu sbalit a odejit,takze tohle bych mu nejak nehrotil ;-)….a o cem s nim mluvit…..kdyby byla fakt nouze o temamta,tak zkus nahodit,jak mu ty turnaje dou a jaky ma uspechy :-D….jinak hodne zdaru s nim ;-) :-)

Reakce na komentář: Jake #180Načítám náhled komentáře...

180
Jake 18. 07. 2008 01:25

Reakce na Jake #179Načítám náhled komentáře...: ROFL tak az ted sem si vsiml,ze reaguju na pres rok starej koment…no coz :-D


181
strycek Pompo 31. 07. 2008 17:35

Zajimave nazory jen si myslim ze prvni rande nejde az tak naplanovat. Osvedcene rady pisi v kazdem casopise btw proto nesnasim "bulvar" :-)… Myslim ze zalezi na hygiene ale hlavne na pohotovosti reagovat, kdyz vidite ze vetsinu casu prvniho rande je ticho, tak asi neni neco v poradku. Jiz v tomto okamziku poznate jestli mate sanci z jeji tvare. A)Holka nemluvi protoze nema co rict, v takovem pripade je nejlepsi se prekonat dopit sklenicku vina rozloucit se a tesit se, az ulovite jinou. :-)
B) Holka nemluvi protoze ji dobre bavite, rada vas posloucha.
…kazdopadne je lepsi nabit si nos hned pri prvnim rande a zkusit na ni neco, nez ztracet cas a utracet za ni penize;-)

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.