Proč mi neodpověděla na sms?

Proč mi neodpověděla na sms?

Jdete se večer někam pobavit a tam se seznámíte s báječnou holkou. Líbí se vám, a vypadá to, že jste jí velmi sympatičtí. Dokonce se vám přizná, že nemá žádného kluka. Napadne vás, že by byla škoda nevyužít příležitosti a tak se s ní domluvíte druhý den na rande a vyměníte si i telefonní čísla. Domů jdete s radostí a s jednou veledůležitou položkou telefonního seznamu navíc. Těšíte se, jak spolu zítra půjdete randit, jak to bude báječné a s tímto skvělým pocitem jdete i spát.


Ráno se probudíte a přemýšlíte kdy a co jí napsat. Vzpomenete si, jak vám včera říkala, že má dnes večer volno. Sáhnete proto po mobilu a pošlete textovku s návrhem, že byste se mohli večer setkat. Těšíte se, plánujete a čekáte na odpověď.

Sms byla doručena, ale přesto vám nedošla ani po několika hodinách žádná její reakce. Neustále kontrolujete mobil, jestli nemáte novou zprávu a lámete si hlavu s tím, proč neodpověděla. Druhý den jí z nervozity pošlete sms s žádostí o vysvětlení, ale to se stále nekoná. Přemýšlíte, co se stalo, nechápete to a říkáte si „Proč mi sakra neodpověděla na sms?“

Těch závěrů by samozřejmě mohlo být více. Někdy se například stává, že holka sice odpoví, ale až za dlouho a její odpověď je naprosto bez zájmu. Jindy se dokonce na rande domluvíte, ale ona to před tím zruší, atd. Výsledek je ve však všech případech naprosto stejný. Žádné rande se nekoná a nedostanete ani logické vysvětlení náhlé změny jejího chování.

Rozhodně nemá cenu si s tím lámat hlavu a hledat v sobě nějakou příčinu jejího ochladnutí. Důvodů může být plno. Například ji mohla opustit odvaha z předchozího večera, či jí kamarádka promluvila do duše a vysvětlila jí, že vám šlo jistě jen o něco nezávazného. Další z možností může být ta, že se holka chce bavit stejně jako kluk a tak vám řekne, že je volná. Užije si s vámi krásný večer a nakonec vám dá i telefonní číslo, protože jste byli moc sympatičtí. Ale potom se vrátí domů k příteli a uvědomí si, že to byl sice pěkný večer, ale ona má doma nějaký vztah a nebude ho proto ničit. Když jí druhý den píšete, raději neodpoví, protože nechce nic vysvětlovat a předpokládá, že vás to psaní za chvilku přestane bavit.

Variant může být strašně mnoho a nemá cenu se s nimi zaobírat. Důležité ale je, že pokud by o vás měla zájem, dala by vám jistě, dřív nebo později, vědět co se stalo.


Ať je příčina jejího chování jakákoliv, zkuste se pro příště řídit podle následujícího pravidla:


Pokud holka na vaše sms nereaguje vůbec, případně reaguje stroze až po dlouhé době nebo zruší z ničeho nic schůzku bez toho, aby vyjádřila lítost a navrhla jiný termín, smažte ji ihned ze seznamu a pusťte z hlavy. Je úplně fuk, jak moc byla skvělá a krásná. Ona prostě nemá zájem.
Qark | 25. 01. 2006 22:22 | Komentáře: 170 | ::Jak na ženský


Jak na ženy, jak s nimi a jak bez nich.


Líbil se vám tento článek? Pomohl vám a nebo vás alespoň pobavil?

Potom si jej můžete s dalšími 49 články, rozdělených do kategorií Příprava na balení, Balení, Rande, Vztah a Rozchod, zakoupit knižně pod názvem Ulovte si ji aneb Jak na lásku například v knihkupectví Eruditus a udělat tak radost nejen sobě, ale i autorovi.





Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


Upozornění!

Tento článek obsahuje 170 komentářů.
Z důvodu snížení zátěže serveru, a pro rychlejší načtení tohoto článku, je nyní zobrazeno jen posledních 150 komentářů (tj. komentáře 21–170)

Zobrazit VŠECHNY komentáře

21
Qark url 26. 01. 2006 14:20 (ip-auth.qark.net)

Reakce na Tomfi #10Načítám náhled komentáře...: Reakce na llook #15Načítám náhled komentáře...: Tento článek se nepozastavuje nad tím, jestli je vhodnější psát SMS, nebo zavolat. Ale abych to teda pro úplnost doplnil i o možnost telefonní, tak si představte že…

…holce druhý den voláte a ona to nebere. Zkusíte to za chvíli a ona má najednou vypnutý telefon (v horším případě vám to típne a přesměruje vás do hlasovky)…

dál příběh pokračuje stějně, jako se sms.

Je jedno jestli voláte a ona to nebere, nebo píšete textovku. Když nechce, tak nechce. Mimochodem, kdysi jsem zjišťoval co holky mají raději při prvním kontaktu přes mobil, jestli sms a nebo zavolat. Většina jich byla pro sms, protože mají obavy, že nebudou vědět co mají říkat nebo jsou doma a nechtějí mluvit třeba před rodiči, atd.

Reakce na komentář: Da Vinci #24Načítám náhled komentáře..., Tomfi #28Načítám náhled komentáře..., llook #30Načítám náhled komentáře..., Qark #46Načítám náhled komentáře..., norwaiz #61Načítám náhled komentáře...

22
Jorge email 26. 01. 2006 14:35 (adsl10119.praha.tiscali.cz)

hehe :-)


23
Sanchez 26. 01. 2006 16:15 (u11-238.grapesc.cz)

Reakce na rejny #19Načítám náhled komentáře...: Jenže chcete být s holkou která s vámi být třeba ani nechce, jen vám nedokázala říct ne?
K tomu není co dodat, vystihls to naprosto přesně ;-)

Jinak s tim že nemá kredit je dobrý, když holka odepíše něco jako: Ahoj.Uz nemam kredit,tohle je posledni zprava kterou muzu poslat,uz sem v minusu.


24
Da Vinci email 26. 01. 2006 16:17 (www.kolej.mff.cuni.cz)

Reakce na Qark #21Načítám náhled komentáře...: …holce druhý den voláte a ona to nebere. Zkusíte to za chvíli a ona má najednou vypnutý telefon (v horším případě vám to típne a přesměruje vás do hlasovky)…
Úplně stejný to není, třeba má zrovna práci/školu, nebo je s přítelem…prostě náhodou se víckrát trefíte do času kdy nemůže – prostě 2× to zkusit, potom 1× SMS a konec. Neodepisuje => pravděpodobně jste to pojebali v reálu nebo jste ji napsali hloupou sms.

SMS mají možná raději proto, že je jednodušší ji ignorovat. Zajisté jim volalo hodně kluků, kteří nevěděli co mají říct. Pokud nejste jeden z nich pak tohle fakt problém není.
Když jí vadí že ji slyší rodiče tak ať jde někam kde ji neuslyší – prostě je to hloupá výmluva.

Reakce na rejny #19Načítám náhled komentáře...: Často se stává že holka neví co chce. Ale určitě chce víc kluka který přebírá iniciativu než toho, který čeká na to až mu dá najevo že ho chce. Holky se někdy bojí naznačit že o vás mají zájem proto, že si nejsou jisté vaším zájmem o ně a bojí se že je odmítnete.


25
Hele 26. 01. 2006 16:24 (kpy-81-27-203-135.karneval.cz)

Tak uz vim proc neodepisuje parada diik :-),ale je divny ze kdyz sem se ji ptal v realu tak ,mi rekla ze zapomela hmm?
Pak sni keca kamos a ona se ho pta proc sni nemluvim(nemel sem zrovna dobrou naladu se snekim bavit :/ ) a zjistuje dal napisu sms a nic no tak to fakt uz nechapu :X

Reakce na komentář: Da Vinci #27Načítám náhled komentáře...

26
hele 26. 01. 2006 16:29 (kpy-81-27-203-135.karneval.cz)

Btw vidim se sni jenom na praxy :-(


27
Da Vinci email 26. 01. 2006 16:34 (www.kolej.mff.cuni.cz)

Reakce na Hele #25Načítám náhled komentáře...: Třeba jsi jí napsal něco na co neví jak odepsat nebo něco co nechtěla slyšet :-O)


28
Tomfi url 26. 01. 2006 16:42 (apolon.gy.svitavy.cz)

Reakce na Opposer #14Načítám náhled komentáře...: Nikdo se v ničem nenimrá.Zdravá agresivita ano ta je potřeba, ale ne vždy ji člověk najde.Není to o tomhle,každý nad tímto občas filozofuje.
Reakce na Qark #21Načítám náhled komentáře...: Jasně Qarku,já jen naznačil,že se dá i jinak :-).Máš pravdu.když nechce tak nechce,ani kdyby jsi u domu postával to nezměníš


29
Tomfi url 26. 01. 2006 16:45 (apolon.gy.svitavy.cz)

Reakce na rejny #18Načítám náhled komentáře...: Pod todle se nedá nic jiného než podepsat.


30
llook email url 26. 01. 2006 16:53 (133.15.broadband2.iol.cz)

Reakce na rejny #19Načítám náhled komentáře...:
No a právě jde o to, že my kluci nechceme holkám nechávat takovou svobodu.

Pokud jde o holku, se kterou jsme se seznámili tak jak bylo popsáno v článku, tak si málokdy stihla vypěstovat dostatečně silný zájem. Přesto se nedá říct, že nás vysloveně nechce. Řekněme, že jsme pro ni jedna z alternativ.

Chce víc věcí najednou a teď se rozhoduje: tři kluci ji lákají přes SMS (kdoví kdo všechno má její číslo), kámošky ji tahají do hospody a v televizi bude její oblíbený film. Musí si vybrat jen jednu věc a všechny chce stejně.

Pokud ji přesvědčíme, aby šla s námi, tak jde někam kam chce. Pokud bychom jí napsali a ona by se rozhodla pro esemeskového konkurenta, byla by šla jinam, kam by také chtěla.

Pokud opravdu nechce, tak prostě už něco má a "snad někdy jindy". Myslím, že málokterá by šla s klukem, se kterým vlastně nechce nic mít.

Reakce na Qark #21Načítám náhled komentáře...:
Jasně že mají radši textovky, ale teď jde o to, co je lepší pro nás. :-)


31
Darja email url 26. 01. 2006 16:55 (86.49.105.127)

Reakce na rejny #18Načítám náhled komentáře...: Souhlasím, tak jsem to nějak myslela. Já si myslim, že holce volat je špatně. Většina holek se děsení bojí a holku vyděsit je prostě špatně. Lekne se a co pak. Uteče. Prostě jedna sms, jestli bude chtít, tak napíše, i kdyby měla ukradnout matce mobil nebo já nevim co. Nezapomene. Na to se nezapomíná. Jestli ne, hodit to za hlavu, holky jsou prostě divný. Dejte jí dva dny (přece vás musí vydusit a nedat na sobě tolik znát, že vás chce) a pak tradá!

A ještě k obsahu tý smsky… já si myslim, že by měla bejt mile neutrální, veselá, vtipná, milá, taková, jakou ženský chtěj,o) A hlavně originální a měla by v ní bejt hodně z vás. některý sms jsou prostě pěkný a některý mažu,protože jsou o ničem. Nesmíte tu holku nechat, aby si jí smazala! Musí se ještě s ní chlubit slepičím kamarádkám,o) (to jsem přehnala,o)

Reakce na komentář: Ash #32Načítám náhled komentáře...

32
Ash email 26. 01. 2006 17:33 (r4bu58.chello.upc.cz)

Reakce na Darja #31Načítám náhled komentáře...: A ještě k obsahu tý smsky… já si myslim, že by měla bejt mile neutrální, veselá, vtipná, milá, taková, jakou ženský chtěj,o)

!!Pozor pozor, ženská v diskuzi!!

Že se holky bojí, to je pravda. Že člověka rády dusí (bo musí), to je taky pravda. A ze chtej mile neutrální veselé vtipné originální sms, ve kterých je hodně z vas to je bohuzel take pravda.

Holky tyhle sms milujou, jsou schopne si jimi popsat cely denicek, vypsat nekolik propisek, ale bohuzel kdyz by pak mely s autorem vytahnout paty z baraku, jsme opet na vychozim bode. Takova holka klidne muze s nekym (jiným) chodit, a nebo pokud ne tak se rovnez muze standardnim zpusobem jakemukoliv kontaktu s vami vyhybat.. hlavne kdyz ji zase vecer napisete.

To, ze stoji o vase sms, to vubec neznamena, ze stoji o vas. Mam s tim bohate zkusenosti, tak pozor. ;-) Je to moc prima si dopisovat s divkou, resp. spis psat divce, ale je taky dost pravdepodobny, ze to bude vrchol vaseho vztahu.. Berte to realisticky. Jsou to jen sms. Vykročit ze sms do reality je někdy nepřekonatalné.

Holky (hodně jich) se boji. Holka je tim odvaznejsi, cim mensi pravdepodobnost je, ze se s vami nekdy bude muset videt. Mile vtipne sms nechavaji jeji odvaze obrovský prostor – dokud o nic nejde. Když pak o něco půjde, může to být ještě těžší – protože už se vlastně znáte, takže bůh víc co by se vlastně mohlo dít.. Takže pak raději vypne mobil a bude se modlit, abyste jí už nenapsali.

U holky ani když je jí 20, to neznamená, že je dospělá. Je to prostě holka.

Reakce na komentář: johnik #33Načítám náhled komentáře..., Darja #42Načítám náhled komentáře..., vv #57Načítám náhled komentáře...

33
johnik 26. 01. 2006 17:43 (postmaster.bohemiacargo.cz.57.180.213.in-addr.arpa)

Reakce na Ash #32Načítám náhled komentáře...:

U holky ani když je jí 20, to neznamená, že je dospělá. Je to prostě holka.

Přesně, to je výstižné, kolikrát i starší slečny se chovají na patnáct let.Některé dokonce umí otevřeně komunikovat jen přez sms/maily, ale při face2face kounikaci jsou jaksi uzavřené, zaprdnuté a neemotivní (zřejmě nějaký firewall :-) ).


34
Pavel email url 26. 01. 2006 18:53 (beroun.tipsport.cz)

u dobývání vysněné ženy jde většinou o kejhák a vlastní hrdost. :-)

Reakce na komentář: Ash #36Načítám náhled komentáře...

35
Tom 26. 01. 2006 19:43 (nat.sychrovnet.cz)

Zvlášť nepříjemná možnost je, když jí kamarádka "otevře" duši a promluví o tom, jací jste zoufalci, úchyláci, oplzlíci a zvrhlíci. Aniž byste něco zavinili, většinou jste v pasti. Každá další smska už pak jen dílo dokoná.. :-(

Reakce na komentář: Tomfi #37Načítám náhled komentáře..., Mirek #39Načítám náhled komentáře...

36
Ash email 26. 01. 2006 20:13 (r4bu58.chello.upc.cz)

Reakce na Pavel #34Načítám náhled komentáře...:
=' :-D


37
Tomfi url 26. 01. 2006 21:07 (apolon.gy.svitavy.cz)

Reakce na Tom #35Načítám náhled komentáře...:
Přesně si vystihl Tome, zkrátka jak o tom začně štěbetat s kamarádkama tak je to špatný.Pokud nezapůsobíte zárověň i na kamrádku.


38
Mirek 27. 01. 2006 08:29 (ms.gys.cz)

Reakce na llook #15Načítám náhled komentáře...: Naprosty souhlas!!! Zavolat je obtiznejsi, ale pokud je holka nerozhodna, mate velkou sanci ji ukecat. Samozrejme, pokud opravdu nema zajem, telefon nezvedne, to je jasne. Fakt je, ze lide jsou ovlivnitelni. A pokud mate charisma a umite na lidi zapusobit, tak mate velkou sanci to dobre uhrat. Jde jen o to uvedomit si, ze kazda ma jine duvody a premysli jinak, proto se z pripadneho neuspechu nepo… =kdyz to nevyjde, vyrazte do ulic a myslete na Okiho98 …"osukat dalsich deset holek!"


39
Mirek 27. 01. 2006 08:48 (ms.gys.cz)

Reakce na Tom #35Načítám náhled komentáře...: kuwa…tak tohle znam! Kamosky jsou mrchy. Pred vama se usmivaji a flirtujou, jako by vas chteli za kazdou cenu prebrat kamosce a pak vas u ni pomlouvi, ze jste to jeste nevideli…mrchy ….jo, jo, mrchy! :-)

Reakce na komentář: zik8 #40Načítám náhled komentáře...

40
zik8 27. 01. 2006 10:28 (85.13.78.4)

Reakce na Mirek #39Načítám náhled komentáře...: jojo to je svata pravda


41
Hele 27. 01. 2006 13:49 (kpy-81-27-203-135.karneval.cz)

Nejsou to mrchy ale Drbny :-)


42
Darja email url 27. 01. 2006 14:17 (86.49.105.127)

Reakce na Ash #32Načítám náhled komentáře...: ale o to nejde! já bych použila sms HLAVNĚ jako prvotní kontakt na rande, ale určitě bych na nich nezakládala! nějaký ujetý vztahy po sms-kdo je chce? já teda ne, ale možná najdete ženskou, co se jí to bude líbit, ale zase se to asi nebude líbit vám. milá líbivá vtipná atd. sms s pozvánkou na rande, když teda říkala, že má večer čas. ale volání doporučuju až po tom, co odepíše na sms. nevnucovat se, neshazovat se, nechat holce prostor. hlavně se jí nesnažit ukecat, když vás nechce, tak vás nechce a ukecávánim to ještě zhoršíte.

bože bože, už chápu, proč mě žádný můj chlapec nechápal… žádní muži ženy nechápou…,o) až na qarka a tomu se nedá věřit,oD

Reakce na komentář: Klea #48Načítám náhled komentáře..., Ash #49Načítám náhled komentáře...

43
DogG-rmanN 27. 01. 2006 16:31 (193.165.73.40)

žádní muži ženy nechápou…
No já teda rozhodně ne – nevidim jedinej důvod proč si holka pustí k tělu někom o kom tvrdí že ho nesnáší a hlavně se mu vyhybá a někoho koho má ráda a pořád to tvrdí si nepustí tak blízko ??? hm – holt ženská logika , mám to z vlastní zkušenosti


44
Klea 27. 01. 2006 17:28 (r2y109.chello.upc.cz)

Reakce na Qark #6Načítám náhled komentáře...: A co takhle zavolat???
Já třeba sms nepíši téměř vůbec, jen volám. Přátelé si zvykli a také mi volají, protože jinak se odpovědi dočkají třeba až za týden (pokud nezapomenu)…
třeba je i nějaká jiná holka stejně praštěná :-)

Reakce na komentář: Qark #46Načítám náhled komentáře...

45
Klea 27. 01. 2006 17:32 (r2y109.chello.upc.cz)

Reakce na llook #15Načítám náhled komentáře...: souhlasím :-)


46
Qark url 27. 01. 2006 17:33 (ip-auth.qark.net)

Reakce na Klea #44Načítám náhled komentáře...: Přečti si nejdřív: Reakce na Qark #21Načítám náhled komentáře...:


47
Rada 27. 01. 2006 17:33 (pra-s305.adsl.dial-up.cz)

Dobrý den.

Myslím si, že jedinou a správnou radou je tato:

Nikdy si neberte telefon od dívky, ale dívce dejte telefon svůj!!!

Pokud bude mít dívka opravdový zájem, určitě se Vám sama ozve a Vy nebudete zklamáni z toho, že Vám na Vaše SMS neodpovídá!

Přeji příjemný zbytek dne.

Reakce na komentář: Ash #50Načítám náhled komentáře..., Tomfi #53Načítám náhled komentáře..., OKi98 #59Načítám náhled komentáře..., ree2 #63Načítám náhled komentáře...

48
Klea 27. 01. 2006 17:46 (r2y109.chello.upc.cz)

Reakce na Darja #42Načítám náhled komentáře...: příklad… také jsem takto dala číslo, dotyčný mi druhý den zavolal, šli jsme na rande a byl z toho hezký vztah. Ale garantuji vám, pánové, že kdyby byl jen napsal sms, tak jsme se už nikdy neviděli!


49
Ash email 27. 01. 2006 17:58 (r4bu58.chello.upc.cz)

Reakce na Darja #42Načítám náhled komentáře...: Budiž, možná jsem to trochu přepísk, chtěl jsem tím říct, že sms se všemi nej může být ta z těch "kategorie 2" (Reakce na Ash #17Načítám náhled komentáře...: ) a bude mít ten efekt, že se dívce bude líbit, opíše si ji, odepíše na ni, schová si ji, pochulubí se s ní kamarádkám, ale vás, myšleno kluka, z toho vynechá.

Když se pak případně klukovi donese, a to třeba i od té dívky, řekne si "líbila se jí, opsala si jí, chlubí se s ní, odepsala na ní" a 100% (každej kluk včetně mne) dojde k závěru "to asi něco znamená".

Já ten závěr obratem racionalizuji na rozumné "znamená to to, že se jí líbila sms, protože dívkám se sms líbí". Ale pamatuju doby, kdy jsem si třeba (sic!) myslel "líbí se jí, a tedy se jí líbí, jak jsem vtipný/duchaplný/milý a tak podobně". Kdepak :-)

Bez ohledu na to, jestli dívce spojí "v/d/m sms píše jistě v/d/m člověk" nebo ne, podstatné je to, že vztah dívky ke mne je stále na nulovém bodě. Až se s ní potkám, budu na tom stejně, jako když se potkám s dívkou, které jsem žádnou sms neposlal. Což bych si já memusel uvědomit, když mi napsala, jak uchvácená tou sms je. Mohl bych si říct "je ze mně (myšleno z sms) hotová, takže to osatatní bude hračka. Chápej, kluci jsou hrozně naivní. Zveličujou všecko a význam všeho. Hlavně reakcí dívek. Čus.

P.S. (Fight!> Ujeté?? Nešahej mi na vztahy doprovázené dopisováním přes sms :-D Nemůžeš vědět, o čem mluvím. Ještě jsem Ti žádnou neposlal. <Fight)


50
Ash email 27. 01. 2006 18:15 (r4bu58.chello.upc.cz)

Reakce na Rada #47Načítám náhled komentáře...: Nefunguje. Sice se nebudete třást, jestli napoprvé odepíše, ale zas prijdete o mraky dívek, které z mnoha různých důvodů nejsou ochotný udělat první krok.

Funguje jako doplňkové řešení – a sice svůj telefon před dívkami netajit. I když to má to úskalí, že ona se čas od času nějaká ozve. Ovšm typické případy: "Ahoj, jsem tam a tam, nejsi tu taky/nechceš prijít?", "Ahoj, zrovna jedu tam/onam, co ty zrovna děláš?", kterými dívky tradičně řeší ošemetné situace, kdy se ocitnou bez partnera. Takové kontakty jsou někdy skoro nepříjemné a je dobré si na ně dát bacha, resp. reagovat dostatečně pružně.


51
Kade url 27. 01. 2006 18:42 (135.176.broadband4.iol.cz)

Myslím, že je občas dobrý nápad si to vyjasnit už při získání čísla. Pokud ona řekne "zavolej", tak zavolam … atd. :-)

A žádný problémy s tím jestli volat nebo psát sms nejsou.

Reakce na komentář: Tomfi #52Načítám náhled komentáře..., Ash #55Načítám náhled komentáře...

52
Tomfi url 27. 01. 2006 18:56 (apolon.gy.svitavy.cz)

Reakce na Kade #51Načítám náhled komentáře...:
Teda nevím,ale když ti dá číslo,tak většinou je pak už jen na tobě jestli se odhodláš.Už tím, že ti dává dobrovolně číslo tak má aspoň trošičku zájem.Ale nesmíte ji přemlouvat,aby vám ho dala.
Nejlepší je poprvé sms,a pak zavolat.To že nepíše, může mít i více než jeden důvod.Ale pokud hodně stojí,tak "šlohne" telefon třeba mamce,či sourezenci. :-)

Reakce na komentář: Kade #56Načítám náhled komentáře...

53
Tomfi url 27. 01. 2006 18:58 (apolon.gy.svitavy.cz)

Reakce na Rada #47Načítám náhled komentáře...: myslím,že většina holek ten první krok očekává od kluka.Samotné ho nechtějí udělat.


54
alo 27. 01. 2006 19:47 (ip-85-160-135-134.eurotel.cz)

Nevim jestli to tu uz nezaznelo neb se mi reakce nechteji cele cist …ale v clanku chybi varianta ze neodpovi z duvodu ze nama kredit…a proto radeji volejte.Uz jste snad videli holku s kreditem?lol …(urcite videli,ale moc jich neni)


55
Ash email 27. 01. 2006 19:51 (r4bu58.chello.upc.cz)

Reakce na Kade #51Načítám náhled komentáře...: To je dobrej postřeh.. Jen s tím atd opatrně. Fakt je, že já třeba taky řeknu "mám ti zavolat večer, nebo kdy se to hodí", a už bych se praštil. Sice se tím pádem dovím leccos i o jejím denním režimu :-), ale bum už mi tam flákne nálepku "slušňák" a "bude volat večer", případně "napíše sms" když si objedná sms, což pro na některé dívky, zvlášť ty nedospělé, blbá strategie. Ale jinak nic proti. Souhlasím.


56
Kade 27. 01. 2006 20:03 (135.176.broadband4.iol.cz)

Reakce na Tomfi #52Načítám náhled komentáře...: Tak to jsme se špatne pochopili :-). O číslo přeci člověk nežebrá.

Jinak si myslím, že je rozhodující, kolik je jí a vám let. Holce nad 20 je myslím lepší zavolat…

Vždy prostě závisí na tom, jaká je ta holka, jaký jste vy. Co chcete vy, co chce ona.

Reakce na komentář: Tomfi #60Načítám náhled komentáře...

57
vv 27. 01. 2006 20:06 (75.34.broadband2.iol.cz)

Reakce na Ash #32Načítám náhled komentáře...:
To same asi plati o ICQ. Zazil sem cosi takoveho dvoumesicniho, dokonce mam dojem, ze mi i dala jen proto, abych mel motivaci a psal dal. :-)


58
OKi98 email 27. 01. 2006 20:10 (bno-84-242-67-79.karneval.cz)

Myslím, že se tady nejde k meritu věci. Základem je, že dáma vám dá telefon téměř vždy, když si o něj řeknete. Pokud bych se chtěl pobavit, tak není problém, abych za večer dostal třeba 10 telefonů. Problém je v tom, že z těchto telefonů se pak v 95% procentech vyvine tzv. šunt(uvítal bych, kdyby někdo přišel s lepším výrazem).
Další věcí je to, že se z těchto kontaktních uzavření setkání (telefon/email) dělá mnohem více než co skutečně znamenají. Mnohem efektivnější je líbání nebo soulož.

Mezi šunt bych zařadil:
 – číslo si vymyslela
 – číslo si nevymyslela, ale nebere vám telefon/neodpovídá na sms
 – číslo si nevymyslela domluví si s vámi schůzku, kterou buďto zruší nebo se na ni vůbec nedostaví
 – číslo si nevymyslela, ale do telefonu vám oznámí, že se s vámi jen pobavila, ale nejste pro ni zajimavý natolik, aby se s vámi sešla (to je asi nejvíce fér)

Šunty jsou způsobeny jednoduchou věcí – dámy se bojí říct ne.
probíhá to asi takto:
Vy: "Dej mně telefonní číslo."
Ona: (další z mnoha, doufám, že se neozve) "123456789."
Vy: (mám to v kapse, je to budoucí matka mých dětí, za dva roky se s ní ožením) "Jé ty máš ale hezký číslo.."

Aby se ze získaného čísla nevyvinul šunt dodržte následující zásady.
1. O číslo si neříkejte, dáma vám ho musí dát sama
2. Konverzaci nejdříve musíte uzavřít na emocionální úrovni a až potom můžete uzavírat kontaktně
3. Buďte diskrétní, dámě dejte i svoje číslo, aby pokud bude zrovna se svým přítelem, věděla, že to nemá brát
4. Oznamte jí, kdy ji hodláte kontaktovat ("Začátek přístího týdne toho mám docela dost, ozvu se ve středu"), tento termín pak nedodržte (pokud dámy mají rády vydušení klučiny, tak tady se role obrací)
5. určitě jí zavolejte nejdříve za 3 dny (nebudete působit zoufale)
6. Na sms se úplně vyserte, telefonát má mnohem větší výhody (lépe řečeno pro sms žádnou výhodu nevidím)
7. Schůzky si domlouvejte maximálně 2 dny dopředu (nejlepší je setkat se ještě ten den, kdy voláte)

Pokaždé, když od dámy dostanete číslo, tak si stanovte pravděpodobnost, zdali se z toho vyvine něco víc.

Reakce na komentář: Ash #62Načítám náhled komentáře..., Klea #89Načítám náhled komentáře..., Jossh #93Načítám náhled komentáře..., janula #108Načítám náhled komentáře...

59
OKi98 email 27. 01. 2006 20:35 (bno-84-242-67-79.karneval.cz)

Reakce na Rada #47Načítám náhled komentáře...:
Nikdy si neberte telefon od dívky, ale dívce dejte telefon svůj!!!
To je jedna z nejznámějších fint, které dámy dělají:
kluk si řekne o telefon => dáma řekne, že si raději vezme jeho (jinak řečeno, nechce říct ne) => nikdy nezavolá (místo ukládání čísla si totiž v telefonu cvrnkala nějakou hru)

I kdyby se nakrásno stalo, že si dáma skutečně vezme telefon s úmyslem ti zavolat, tak ti nezavolá už jen proto, že by působila zoufale a že máš všechno v kapse.


60
Tomfi url 27. 01. 2006 20:43 (apolon.gy.svitavy.cz)

Reakce na Kade #56Načítám náhled komentáře...: Jasný,pochopili jsme to každej jinak.Já to předtím jen přelétl. :-(
<div>
Vždy prostě závisí na tom, jaká je ta holka, jaký jste vy. Co chcete vy, co chce ona
</div>
Ano přesně tak, pokud si sednete tak je v podstatě jedno jestli napíšete sms nebo zavoláte.


61
norwaiz email url 27. 01. 2006 20:53 (adsl-d113.87-197-200.telecom.sk)

Reakce na Qark #21Načítám náhled komentáře...:

Je jedno jestli voláte a ona to nebere, nebo píšete textovku. Když nechce, tak nechce. Mimochodem, kdysi jsem zjišťoval co holky mají raději při prvním kontaktu přes mobil, jestli sms a nebo zavolat. Většina jich byla pro sms, protože mají obavy, že nebudou vědět co mají říkat nebo jsou doma a nechtějí mluvit třeba před rodiči, atd.

No ja som si vždy myslel že nežné pohlavie sa nebojí chlapov;-) Hmm, myslel som, že iba my máme také problémy.
Osobne si myslím, že zavolať a napísať SMS je veľký rozdiel. Holka si môže myslieť, že keď dostane SMS od vás, tak že máte malé sebavedomie, že sa bojíte žien, a o takých chlapov ženy nestoja.
Osobne radšej na druhý deň zavolám a hneď zistím ako na tom som, samozrejme treba jednať na rovinu (ak si dohadujete daľšie rande). Keď sa jej nedovolám alebo mi nezdvihne telefón tak už jej nevolám druhý-krát v ten istý deň. (musím ukázať, že nie som zúfalec;-)). Pokiaľ bude chcieť mi zavolať tak si pozrie neprijaté hovory a buď mi zavolá alebo ma aspoň prezvoní aby som jej mohol opäť zavolať. Ale ak nenastane žiadna reakcia tak volám až o den neskôr alebo až o dva! A ak znova nereaguje tak ešte je tam možnosť jej poslať SMS (osobne moc nevyužívam). Ak nebude reagovať na SMS tak ju nechám (ušetrí ma to od ďaľšieho zbytočného utrpenia.


Většina jich byla pro sms, protože mají obavy, že nebudou vědět co mají říkat nebo jsou doma a nechtějí mluvit třeba před rodiči, atd.



Nemyslím si že nebudú vedieť čo majú hovoriť, veď predsa ten kto jej volá je moderátorom rozhovoru, a keď sa spýta či pojde s ním na rande tak buď odpovie "ano" alebo "nie", ona bude vedieť či chce ísť niekde s vami. Buď bude chcieť alebo nebude, alebo nemôže -> dohodne sa iný termín.

takže Call no SMS :-)


62
Ash email 27. 01. 2006 22:44 (r4bu58.chello.upc.cz)

Reakce na OKi98 #58Načítám náhled komentáře...: Šunt = neperspektivní kontakt? :-D

Jinak když někdo nevěda dostane vymyšlené číslo, tak už by se nad sebou měl docela vůžně zamyslet.

Asi si aj stoupnu na stranu holek, protože když někdy vidím, jak kluci sbíraj čísla (přijde, prohodí pár slov, vezme číslo načež obratem odchází, protože najednou pochopitelně neví co říct) a pak ten kontakt navíc považují za perspektivní, tak to já být holka tak po pár týdnech taky rozdávám veselý čísílka a mám z toho náramnou pr^H^Hsrandu.

S tím nebraním si čísla ala bod 1 bych to nehrotil. To bych si neužil žádnou srandu a nejen sexem živ je člověk. Vůbec ono rande s dívkou, která o vás asi moc nestojí, může stát za to. Hlavně ji doprovoďte domů a u dveří se zeptejte, jak to uděláte s pusou. (Ale pak se jí nesmějte, to by bylo hnusný). Tak. Teď jsem si tu trochu pokazil renomé tak můžu jít klidně spát. Dobrou.


63
ree2 email url 28. 01. 2006 11:14 (ppp128.cb.tiscali.cz)

Reakce na Rada #47Načítám náhled komentáře...: spis bych rekl, ze je lepsi nechat holku at ti bud sama cislo nabidne nebo bude chtit tvoje – oboje znamena, ze o tebe ma zajem. nekdy se to ale nestane a vy musite poznat do kdy to jeste nechat na ni a kdy si rict o cislo samy…


64
Nomusichere email url 28. 01. 2006 11:29 (r79s03p17.home.nbox.cz)

Jenom troska by řešila proč neodpověděla. Za večer je třeba si těch čísel opatřit víc => větší pravděpodobnost odpovědi. ;-)

Reakce na komentář: Ash #66Načítám náhled komentáře...

65
Rob 28. 01. 2006 11:43 (gate2.hlucin.net)

…prostě a jasně, nejen z vlastní zkušenosti, když ženská chce tak nemusíme hnout ani prstem! Budete dostavat min.10SMS denně, na email její provokující fotky, bude dělat ze sebe cokoli, jen aby strhla vaší porornost a zájem k sobě!



66
Ash email 28. 01. 2006 13:31 (r4bu58.chello.upc.cz)

Reakce na Nomusichere #64Načítám náhled komentáře...: To je hrozně sporný. Někomu zase připadá jako troska takovej sběrač čísel. To je fakt na každým. Netřeba o nikom říkat že je troska. Někdy i holka která neodpověděla se dá sbalit. Pak je z trosky borec. Stejně může být člověk zklamanej z holky, která mu číslo dala sama. I když – řekněme – lépe spolupracuje.

Já za nejlepší považuju, když si já řeknu o číslo, a ona odpoví. A taky nemám rád "dušení" holek, protože mám rád dívky, na které je spoleh, a takový chtěj reciprocitu. Buď je vydusíš jen jednou a dost, nebo Ti to dušení daj sežrat zpátky (daj tě na blacklist těch, kterým se odpovídat v termínu nemusí) a pak taky dost. Nebaví je přemejšlet, jestli jim teda zavoláš nebo jak, stejně tak to nebaví přemejšlet mne. Jistě má to nevýhodu, takových je málo, skoro žádný, takže kvantitativně to zas s tím dušením spíš vyjde OKimu. To jsem tomu dal, teď nevím jak to uzavřit :-O Kažému co jeho jest?


67
Maphodix email 28. 01. 2006 16:00 (xdsl-246-87.244.84.bluetone.cz)

Nazárek, a co když se s tou holkou už trochu znám, ale když jí napíšu, jestli by někam nechtěla jít. Tak mi buď neodepíše nebo mi napíše, že jsem hodný a milý, ale že nemá čas nebo že už něco má atd. A přesto se nedá říct, že by mě přímo odmítala. Díky za odpověď

Reakce na komentář: Ash #68Načítám náhled komentáře...

68
Ash email 28. 01. 2006 17:25 (r4bu58.chello.upc.cz)

Reakce na Maphodix #67Načítám náhled komentáře...: Znáš nějakou dívku, která by Tě přímo odmítala? To už bys na ni musel hodně tlačit. Do té doby jsou všechny milé, vstřícné, ochotné.. Asi je někde v holčičím manuálu napsané, že to je pro dívky lepší, takhle vstřícně působit…

Jednodušší je jít s někým, kdo tě trochu víc žere, takže půjde. Pokud nikdo takový není, tak ho buď najdi, nebo holt ukecávej tu, co se brání (za výsledek ovšem já ani Qark.net nenesou žádnou odpovědnost :-) ). Blbé je, když pak tu holku ukecáš, někam půjde, a přitom se třeba prokecne, že s Tebou šla, bo jí už bylo hloupé Ti pořád říkat ne (ahoj Lenko). A to jste prosím zdánlivě třeba kamarádi. Tak pak už asi nebudete ani to. Asi chápeš, že šance tu sice je, ale když si od toho nebudeš moc slibovat, uděláš líp.

Je to takové odvěké dilema. Každej ví, že ty, co půjdou, jsou jakože lepší/snažší/jistější, jenže to zas zpravidla nebývaj ty, co chceme atp. story continues.

Ber to tak, že holky jsou prostě mrchy, ale neber to jako že jsou špatný. Jsou to prostě holky. Když by Ti řekla, že jde večer s Pepou, tak na ní podle ní budeš naprdnutej, což by jakoby házelo i stín na ní, jako že je špatná, takže je lepší říct, že nějak neví jestli bude mít čas, takže ty jí budeš volat a furt jí někam zvát, což na ní bude naopak házet světlo žádoucí slečny, no a třeba Ti to časem dojde a necháš ji být. Nebo kdyby to s Pepou nedopadlo, tak s Tebou může taky strávit prima večer, protože jsi fajn, ovšem ve vší počestnosti, případně skoropočestnosti, případně časově omezené nepočestnosti, třeba do té doby, než narazí na Lojzu. Pak zas nebude mít čas.

Navíc sám víš, jak je těžké někoho odmítnout. Já když nemám zájem a vidím, že holka má zájem, tak mám nutkání jí to nějak sdělit, dřív než se to někam moc přehoupne. A to je tak 1 holka za rok ani ne, prosim, a stejně s tím mám problém, neumim to moc dobře, v odmítání jsem věčnej začátečník. Qarku asi napiš howto jak odmítnout chlapa, aby si přestal dělat naděje a jak odmítnout ženskou, aby se necítila zhrzená, ale nějaké advanced, protože z těch základních metod se mi zdaj všechny nějaké nekvalitní. Co třeba dohodit kamaráda/kamarádku :-D Nebo se s nim/ni vyspat a pak říct, že to bylo tak supr že by Tě opakování zabilo a zmizet? Fakt nevím.

Holky to nutkání něco "nemilého" sdělovat maj asi o dost slabší, no ale taky Ti to nějak sdělujou. Třeba tim, že nemaj čas.

Reakce na komentář: Ash #69Načítám náhled komentáře..., Maphodix #70Načítám náhled komentáře...

69
Ash email 28. 01. 2006 17:48 (r4bu58.chello.upc.cz)

Reakce na Ash #68Načítám náhled komentáře...: P.S. My holkám konec konců taky neříkáme "šla bys tam a tam, jo a když se mi budeš zamlouvat tak mam taky vedlejší úmysly". To se tak nějak rozumí. Říkáme jen tu první půlku. Takže holky rovněž neříkaj "šla bych, ale 6. holčičím smyslem tuším, že bych o přidruženej program neměla zájem". Taky říkaj jen tu první půlku. Ta druhá se tak nějak taky rozumí.

Je to tak zhruba nějak, ne?


70
Maphodix email 28. 01. 2006 17:55 (xdsl-246-87.244.84.bluetone.cz)

Reakce na Ash #68Načítám náhled komentáře...: Tvoje odpověď mě moc nepotěšila, ale díky. Já totiž vůbec nevom na čem jsem :-( Ona se tváří mile, ale … zkrátka nevim. Já bych ji tak moc chtěl… A pořád se mi to nedaří… btw to s tim návodem na odmítání je dobrý nápad.

Reakce na komentář: ahoj #71Načítám náhled komentáře..., Ash #75Načítám náhled komentáře...

71
ahoj 28. 01. 2006 18:13 (bb-ce-h01.knetint.cz)

Reakce na Maphodix #70Načítám náhled komentáře...: a víš jestli nemá nějakyho "borce"? To se mi taky stalo taky mi psala po sms že jsem moc fajn a milej… no a když jsem "přitvrdil" tak z ni vylezlo že už rok někoho má :X … i se se mnou scházela! Mno pak jsem málem dostal přes hubu :-D

Reakce na komentář: Maphodix #72Načítám náhled komentáře...

72
Maphodix email 28. 01. 2006 18:30 (xdsl-246-87.244.84.bluetone.cz)

Reakce na ahoj #71Načítám náhled komentáře...: Nevim určitě, ale myslim že nemá. I když možný je všechno. Před ní se mi asi dva roky líbila jedna holka z vedlejší třídy, ale já se bohužel na nic nezmohl. A tak to už nechci zažít znova. Tentokrát už musim něco udělat, a jestli ne, tak jsem ten největší zoufalec na světě :-( Já už nevim moc co dělat, napadá mě jen na ni víc zatlačit. Ale zase ne moc. Chjo…


73
Opposer 28. 01. 2006 19:37 (117.157.broadband5.iol.cz)

Kluci, probůh, přestaňte to tu už dokolečka POŘÁD ŘEŠIT. Vždyť sami vidíte, že co člověk to názor! :-)

Když jste v akci, tak se spoléhejte hlavně na vlastní EMPATII a pozorujte přitom u protějšku oči (v nich přečtete všechno). A důvodů, proč vám slečna ve finále neodpoví, je opravdu hafo a nemá cenu to tu ze všech stran rozebírat, každý si na ně (zřejmé i méně zřejmé) přijdete sami praxí a ne tím, že si něco přečtete…

A prosím, nebuďte takovými egoisty, protože to, že si tu buď vylíváte utrápené srdce nebo hážete příspěvky, na které zbytek bloggu stejně nezareaguje, protože téměř každý je zaujat jen tím "svým" problémkem, vám asi život neulehčí. Celému qark.net by prospělo, pokud by místní bloggeři spolu více komunikovali a články řešily věci, které nejsou po několika zkušenostech typu "nabil jsem si hubu" každému zřejmé a které vám něco opravdu dají.

Reakce na komentář: Ash #74Načítám náhled komentáře..., True #76Načítám náhled komentáře..., rejny #80Načítám náhled komentáře..., BERmaestro #81Načítám náhled komentáře...

74
Ash email 28. 01. 2006 20:13 (r4bu58.chello.upc.cz)

Reakce na Opposer #73Načítám náhled komentáře...: Sem s takovým článkem. Jinak Ti budem přezdívat Opplooser ;-)

Reakce na komentář: Opposer #77Načítám náhled komentáře...

75
Ash email 28. 01. 2006 20:30 (r4bu58.chello.upc.cz)

Reakce na Maphodix #70Načítám náhled komentáře...: Kdepak, Ty víš moc dobře jak na tom jsi. Jsi na tom dost blbě. Víme to oba. Jistoty můžeš nabýt, když se jí zeptáš, žejo. Dozvíš se, že nic nebude.

Možná bys to měl udělat. Pěkně jí řekni, jestli by tam/onam šla čistě kvůli Tobě, že bys o to stál, být chvíli s ní, prostě že bys ji chtěl vidět, tak jestli by si nenašla 10 minut. Ona řekne, že nemá čas, což je evidentně blbost, protože 10 minut má každej, takže nám bude pěkně jasný, že se na to máš vys^Hkaškat.

Nebo 2. možnost – nepřemejšlej jak na tom jsi, ale přemejšlej, co udělat, abys na tom byl dobře.

Fakt Ti neporadim co přesně, no ale život by byl nudnej, kdyby sis nechal jen radit, žejo. A taky bych Ti radil to brát s nadhledem, bo když to nejde, co na tom sejde, my máme čas a věnuj se i jiným slepicím, protože to je asi tak nejlepší co můžeš udělat čéče, rozumíš??

FIGHT! Takže máš 2 možnosti, tak si jednu vyber, a už sem nelez, dokud nebudeš mít jasno. Howgh!

GL


76
True 28. 01. 2006 20:36 (kpy-81-27-203-135.karneval.cz)

Reakce na Opposer #73Načítám náhled komentáře...: TRUE TRUE konecne nekdo kdo na to kapnul ;-) kazdej je jinej a kazdej uvazuje a premejsli jinak proto nikdo nema sve dvojce :-), mozna podobou ano, ale vlastnostma a tak dale ne!kazdej je jedinecnej a prijit na to musi kazdej sam !
Chce to se ucit ucit a ucit :-) a poznavat.Teorijemi k tomu tezko dojdete praxe je lepsi! :-P

Reakce na komentář: Opposer #77Načítám náhled komentáře...

77
Opposer email 28. 01. 2006 21:09 (117.157.broadband5.iol.cz)

Reakce na True #76Načítám náhled komentáře...: Reakce na Ash #74Načítám náhled komentáře...: Tak na to nedojde Eši, já klidně napíšu :-), ale pokud vím, tak tady je to jen Qarkova doména a my tu jen přicmrndáváme, ne? :-) Jen předběžně – doplnil bych to tu o články trochu "ponuřejšího" ducha, ať jsme "100% reál"! A ty by jsi taky mohl něco napsat – Tvoje příspěvky jsou samy o sobě malé články :-).

True, thanks for support! :-)

Reakce na komentář: Ash #79Načítám náhled komentáře...

78
norwaiz email url 28. 01. 2006 21:25 (adsl-d113.87-197-200.telecom.sk)

K tomuto tématu som náhodou v tomto období napísal básničku, heh, to je ale náhoda;-)

"
Krátku správu som poslal,
len 160 znakov v nej bolo,
akoby som záchvat dostal,
plno citov v nej ukotvilo.

Písal som pravdu pravdivú,
to čo som cítil a vnímal,
prekonal som stenu márnivú,
za odpoveď by som hlavy stínal.

Čakal som na jej odpoveď,
no čakal som iba márne,
tak som si dal výpoveď,
všetok čas my už starne.

Pochopil som jednu vec
že zmysel jej krokov niet,
snahu som zavesil na klinec,
na niekoľko dlhých liet."

(Norwaiz)


79
Ash email 28. 01. 2006 21:59 (r4bu58.chello.upc.cz)

Reakce na Opposer #77Načítám náhled komentáře...: Takhle – mně nečílí, když sem někdo přijde a vyleje si srdce, protože to je většinou tak, že prostě dorazí někdo novej a zas to rozvíři. Když se v něčem někdo babrá moc dlouho, tak ho s láskou stranicky nakopnem, ať pokročí o krok dál, no a co na tom že pak přijde někdo další.

Taky mi nevadí, že třeba tenhle článek řeší v podstatě triviální věc, protože to je něco, s čím se každý setkává denně, takže proč o tom nepokecat. Třeba já. Reakcema holek se už rozhodně netrápím, ale asi bych dneska byl zas jednu ukecával aby šla na zimák. Už dvakrát říkala, že to je výbornej nápad, že určitě jo, a že mi zavolá z práce, a že se těší. Navíc já tim nic jiného nesleduju, kdysi jsme se tam vídali, bylo to fajn, tak mi to prostě přišlo jako dobrej nápat. Jenže teď jsem se 2× nedovolal, na sms neodpověděla, takže pod dojmem "omýlání pořád dokola" na Qark.net ji nechám svému osudu, resp. nechám toho drív, než to MNE semotného stihne otrávit. Třeba někdy dorazí, vždyť na tom tak nesejde, bude tam nějakej jinem kámoš/kámoška.

Vidiš, pomohlo mi to. A to roznodně nic neřešim furt dokola. Jen se s něčím setkávám furt dokola, tak se tomu dost dobře nemůžu vyhnout.

Mrzí mne, jestli z toho máš negativní pocit, že se tu něco řeší furt dokola a ještě je to nezajímavý, nicméně – "ponuřejší duch", "100% reál", "články ..řešící.. věci, které nejsou po několika zkušenostech typu "nabil jsem si hubu" každému zřejmé a které vám něco opravdu dají" já jsem pro.

Jestli něco máš v hlavě, pošli to Qarkovi, když to bude mít hlavu a patu, věřím (imvho), že rád něco uveřejní (i když zatím na cizí články nebyl až takový chvalozpěv, no holt velka qarkurence :-)

--

Ještě jsem chtěl něco k těm sms.. jo už vim. Nebral bych jako měřítko to, jak moc je něco dolézání, vnucování, obléhání, spíš bych hleděl na dvě věci:

Jestli to slečna ještě bere s úsměvem (takže ji neobtěžovat).
Jestli mne samotného to ještě neotrávilo.

Tak už zas koukam radim, ale budiž. Radim i sobě ;-) Myslím, že o tom to je. Když vás něco začíná trávit, trápit, tak je to špatně. Jinak slečně volejte, zvěte ji, proč ne. Kdyto o vás začne roznášet a shazovat vás, začne vás to prudit a pošlete jí někam. Když to zůstává mezi vámi dvěma, třeba ji i ukecáte. Stane se. Občas. Ale nesmí vás ten proces, ať je jakej chce, a s jakým výsledkem chce, sžírat.

Nenechte se štvát. Když vás holka štve, hledejte nějakou neštvací. Jestli se přes její nevim/asi/někdy přenesete a nikoho to nebolí, tak ji ukecávejte. Ale ať vidí, že se vám to ukecávání fakt líbí. Třeba mne to docela baví :-D A jestli to nějaké vadí a nedokáže to říct, co je mi po tom. Mně je dobře, dělám co mne baví, ona může být taky. Nějak už se dohodnem.

Nesmí vás to štvát ani zpětně. Třeba si říct, že jste s ní ztratili čas. Třeba já čas, kterej byl fajn, nepovažuju za ztracenej. Takže když je něco fajn, klidně to dělám. Když mám pocit, že víc fajn bude ukecat nějakou, co se nechá, udělám krok stranou. Ne zpátky a vpřed. Stranou. Zati je vše ok, no a pak to bude taky. OK? GL

Reakce na komentář: rejny #80Načítám náhled komentáře...

80
rejny email 28. 01. 2006 23:06 (ip-85-160-182-157.eurotel.cz)

Reakce na Opposer #73Načítám náhled komentáře...: Nám co zrovna nemusíme řešit jak je to s těmi sms (jsme tak nějak nad věcí), to může připadat jako banalita a omílání věcí pořád dokola, ale těm co zrovna řeší něco podobného, to určitě připadá jako šílený problém. Téměř otázka života a smrti. A myslím, že jim pár rad a postřehů může pomoct…

Reakce na Ash #79Načítám náhled komentáře...: Mě ukecávání taky docela baví, ale záleží na situaci. Když mi až tak moc nezáleží na výsledku, tak si to užívám. Nesmíte to brát jako ztrátu času, když to třeba nevyjde. Prostě sbíráte nové zkušenosti a poznáváte ženy. Když se seznamujete, balíte a flirtujete, žijte tím okamžikem a užívejte si to. Bavte se, o tom to je.


81
BERmaestro email url 28. 01. 2006 23:27 (44.147.broadband4.iol.cz)

Reakce na Opposer #73Načítám náhled komentáře...: To vypadá na ženský názor..ženy mně dokáži vždycky nebranim telefonu nas… takovým způsobem… jako by nebylo jednodušší říct ne co je na tom tak těžkého ne ..chlapi nejsou chuji ne je ne a pochopí to… misto toho dostanou sms typu strašně rada bych byla s tebou ale….pokud pišu sms…proto je lepší volat když to nebere napsat sms a když neodpovida tak to není partnerka o kterou bych ještě někdy mohl mit zajem…Pokud se to ale stava často tak je třeba změnit kalhoty,triko(nebo vyprat) :-) Když napíše 3 zaporne odpovědi za sebou tak asi nemá čas a asi v nejbližším období čas mit nebude (asi celej život)..Je sice pravda ze je to individualni…a ze bychom to nemeli řešit kdybyste byly trochu spolehlivější a upřimnější a přestali nam nadavat do egoistu..no to mně vždycky dostane jak vy bezchybné ženy se trefujete do nas egoistyckých zlých hovad..TAk a bychom se tehle debatě vyhnuli napište prostě "ne!" myslím že se tu nenajde nikdo kdo by za to nebyl vděčný…Pokud někdy někomu tohle udělám, stydím se za to a rozhodně se to nesnažím obhajit..natož kombit nad tim proč prostě se stydím a snažím se aby se to příště nestalo..Jo kdyby se holky chovali tak abychom si o nch nemuseli vyprávět zajimavé slova..tak by to asi nebyly holky a nebyl by to tenhle svět a tahle civilizace takže nepsat sms volat!! a zasadní věc ať vypadáte jakkoliv ta slečna hlavně musí chtít vás a když vás nechce tak je to její problem že přijde o tak skvělýho kluka jako jste vy!!


82
OKi98 email 29. 01. 2006 00:28 (bno-84-242-67-79.karneval.cz)

Reakce na Opposer #14Načítám náhled komentáře...:
A zase se tu nimrate v nesmyslech
Chyba! Toto téma je hodně zásadní. Většina klučinů jsou na tom stejně jako ty – berou to jako nesmysl a neřeší to. Právě proto existuje tolik zoufalců.

Reakce na komentář: Opposer #85Načítám náhled komentáře...

83
Fix hymlhergot 29. 01. 2006 13:32 (gw-o5.vslesy.cz)

Sem necekal ze se tu rozjede tak dlouha debata… kdyz neodepise, tak neodepise. Cele sem to necet, na to nemam silu… Zaznelo tam nekde jak dopredu zaridit aby odepsala? Nebo aby odepsala kdyz uz neodepisuje? Neodpovida, nema zajem.

Reakce na komentář: OKi98 #84Načítám náhled komentáře...

84
OKi98 email 29. 01. 2006 14:40 (bno-84-242-67-79.karneval.cz)

Reakce na Fix hymlhergot #83Načítám náhled komentáře...: jo zaznělo


85
Opposer 29. 01. 2006 15:41 (117.157.broadband5.iol.cz)

Reakce na OKi98 #82Načítám náhled komentáře...: No když myslíš… :-)

Reakce na komentář: OKi98 #86Načítám náhled komentáře...

86
OKi98 email 29. 01. 2006 17:04 (bno-84-242-67-79.karneval.cz)

Reakce na Opposer #85Načítám náhled komentáře...: no seš jeden z nich, tak to musíš vědět nejlíp sám.

Reakce na komentář: Opposer #92Načítám náhled komentáře...

87
Jossh email 29. 01. 2006 18:03 (www.spindleruv-mlyn.net)

Přesně takhle to dělám – pokud nenapíše sama do dvou dnů-mažu ji-přijde další tečka.

Reakce na komentář: zik8 #88Načítám náhled komentáře...

88
zik8 29. 01. 2006 20:50 (85.13.78.4)

Reakce na Jossh #87Načítám náhled komentáře...: konecne slovo chlapa :-)


89
Klea 30. 01. 2006 00:12 (r2y109.chello.upc.cz)

Reakce na OKi98 #58Načítám náhled komentáře...: Překvapivě s Tebou souhlasím :-)


90
Stenly 30. 01. 2006 00:36 (85.92.63.54)

Nema kredit :-D


91
KUBA 30. 01. 2006 08:39 (212.47.19.244)

Kaslete na sms…..pošlete ji dopis tim ji dostanete..ktera holka dostane v dnesni dobe milostny dopis :-D…echhh ale musite si zjistit adresu :-)..jestli ji vam da u setkani tak mate vyhrano :-D


92
Opposer 30. 01. 2006 10:33 (uf-pc014.q.mendelu.cz)

Reakce na OKi98 #86Načítám náhled komentáře...: Snažíš se být agresivní a jedovatý, ale střílíš mimo. Uměl by jsi mi to říct do očí?


93
Jossh email url 30. 01. 2006 12:28 (www.spindleruv-mlyn.net)

Reakce na OKi98 #58Načítám náhled komentáře...: Šunt? co třeba necharakterní dáma? co se mi stalo za poslední dva týdny-potkal jsem hezkou holku(tentokrát zase u baru) usmáli jsme se na sebe,jdu za ní a už by si každý myslel,že když s ní odcházím mám ji – omyl šli jsme si zatančit do lepšího klubu,kde potkala bývalého a samozřejmě se mi omluvouvala,že bude s ním,tak jsem dělal,že nechápu za co se omlouvá? vždyť já se tady přišel bavit a bavím se i bez ní skvěle-opět se omluvila a já ji pustil z hlavy a bavil se – asi za týden jsem ji potkal a pozdravil ji jako,že ji hrozně rád vidím a že minule byla super zábava – během pěti m¨inut po mě chtěla číslo,cukal jsem se,ale pak jsem jí vysvětlil co bude dělat,teď mě pozveš na frisco,pak si ti dám číslo a pak jdem tančit – stalo se a druhý den se ozvala sama a strávili jsme hezký den – samozřejmě mi říkala,že až přijede hned se mi ozve – asi to nebude ,,šunt,, ale číslo jsem si vymazal.. a tak to dělám teď skoro se všema a tím si ty ,,šunty,, vyřadím

Reakce na komentář: Ash #94Načítám náhled komentáře..., OKi98 #123Načítám náhled komentáře...

94
Ash email 30. 01. 2006 15:22 (r2ac61.chello.upc.cz)

Reakce na Jossh #93Načítám náhled komentáře...: Připomínáš mi jednu holku. Byla taková chlapský akční, ale ani při druhém zavolání mne opět nepoznávala :-) Říkala něco o smazaných číslech a nových mobilech, čemuž jsem nevěnoval pozornost. Říkal jsem si, že to hraje, protože při osobním setkání na mne docela myslela.. no ale vlastně asi taky vyřazovala šunt. Je to docela dobrej způsob, každopádně to šetří čas a nemáš blbej pocit, že někoho do něčeho nutíš.


95
Pejsvidek email 30. 01. 2006 15:37 (dm-pisek-fwl.customer.vol.cz)

Tk se mi zda ze ty mobily sou naky slozitejsi nez by se zdalo :-D

Reakce na komentář: Ash #97Načítám náhled komentáře...

96
Frodobegins email 30. 01. 2006 17:20 (1389429634.ip2long.net)

Jakoby ses mi právě trefil fo života! :-O)
Mělo to úplně stejný scénář tak jsem to nechal plavat…
Sem rad že nejsem vul abych to furt zkoušel..

:-ODD


97
Ash email 30. 01. 2006 17:22 (r2ac61.chello.upc.cz)

Reakce na Pejsvidek #95Načítám náhled komentáře...: Hlavně mě štve, že maj prostě místo na 1000kontaktů nebo kolik, no to je normální provokace, nemyslíš? A hlavně to vytváří špatné návyky! Mobil ala Jossh by měl 5 – 6 míst a ty by se po zaplnění přemazávaly metodou LRU, nejdele nepouzite nejdřív. Ideální mobil.

Reakce na komentář: Pejsvidek #98Načítám náhled komentáře..., Jakub #104Načítám náhled komentáře..., Augi #105Načítám náhled komentáře...

98
Pejsvidek email 30. 01. 2006 17:46 (dm-pisek-fwl.customer.vol.cz)

Reakce na Ash #97Načítám náhled komentáře...: :-D jo celkem dobrej napad

[<