QARK.net — Záhada mizejících ponožek
Záhada mizejících ponožek

Záhada mizejících ponožek

V životě existuje plno záhad. Únosy mimozemšťanů, ženská logika, kam opravdu jdou naše daně, pyramidy, ježek v kleci, a další. Ale troufám si říct, že jednou z největších, je prapodivné mizení ponožek. Aspoň teda pro mě.


Mizející ponožky

Pojďme přímo k věci. Na sklonku minulého roku jsem si za těžký peníz koupil pět párů ponožek – černých a naprosto stejných. Po několika měsících nošení a praní jsem s hrůzou zjistil, že z nich mám už jen páry čtyři, plus jednu nebohou a osamocenou chudinku, ke které jsem nebyl schopen najít kamarádku. Poslední ponožka totiž není k nalezení. Prostě zmizela, vypařila se. Prohledal jsem naprosto všechno (podíval jsem se i pod postel), ale ztracenou ponožku jsem nenašel. A co je nejhorší, nestalo se to poprvé! Stačí jen otevřít šuplík se spodním prádlem a nespárovatelných ponožek je tam hned několik. Přitom dám ruku do ohně za to, že každá z nich měla původně svoji vlastní sestřičku.

Kam se sakra v bytě, o rozloze čítající se na metry čtvereční, můžou zašantročit ponožky velikosti jedenáct a půl? Rozum opravdu zůstává stát. Prohledal jsem úplně všechno, ale nic jsem nenašel.

Pochopte, ponožky se prostě logicky jen tak ztratit nemůžou. Není jak. Sundám je z nohy, hodím je někam na zem do špinavého prádla – odtud putují do pračky a pak se suší. Ponožky nemají nožičky, aby utekly. Nemají ani ručičky, aby vzaly za kliku a vyrazily na zkušenou s rancem buchet přes rameno do širého světa. Ale přesto nenávratně mizí! Někdo a nebo (bojím se pomyslet) něco je určitě musí krást.

Zkoušel jsem na to jít postupně. Mám dvě nohy a na nich stejný počet ponožek. Sundám je a ihned hodím do koše se špinavým prádlem. Tady se těžko ztratí. Odtud putují přímo do pračky. Teoreticky se mohou zakutálet, ale prakticky není kam. Navíc ponožek velikosti nedospělého jezevčíka by si někdo stejně brzy všiml. Takže je buď žere pračka a nebo se vypaří při sušení. Jiná, reálná možnost asi není.

Nebo mi snad chcete tvrdit, že existují ponožkoví skřítci, kteří ponožky kradou? Ale, proč by to dělali? Nějak mi nejde na mysl, že takoví skřítci v noci ostřížím zrakem (a v plynové masce) scanují zem a jakmile narazí na moji ponožku, šup s ní přes rameno a hurá do svého kutlochu ji pěkně schovat do truhly – a potom ji na ponožkové burze směňují třeba za vlněné podkolenky mé sousedky. I když, to asi ne, protože ženám se ponožky neztrácejí. Alespoň jsem o tom neslyšel. Možná ty jejich nejsou tak cenné, jako pánské, nevím. Ale co jsem se tak poptával kolem, nepřiznala se ke ztrátě žádná dáma, zato však nějakou ponožku postrádali skoro všichni dotazovaní muži.


Pokud někdo dokážete záhadu mizejících ponožek vyřešit, podělte se v komentářích. Rád bych si totiž konečně koupil i několik různých párů ponožek, bez obav, že je za chvilku opět nespáruji.



Také vám mizí ponožky?
Počet hlasů: 3518
Qark | 10. 07. 2007 17:17 | Komentáře: 105 | ::Jen tak


Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
Pjotr 10. 07. 2007 17:39

To vieš, ženy majú na to svoj systém. Podľa priateľky súdim takto:

žena:
1) vyzuje si ponožky,
2) hodí ich do koša na prádlo,
3) operú sa v tej istej práčke spoločne,
4) po opratí sa dajú spoločne sušiť,
5) keď sú suché, stočí ich do takej jednej kôpky (dve ponožky tvoria jednu guličku),
6) túto jednu (dve ponožky) guličku odloží tam, kde sa patrí.

Takže keď si ide ponožky obuť, vyberie jednu guličku a vždy sú tam dve ponožky = len ťažko sa môže jedna z nich stratiť.

Muž obvykle odkladá ponožky (bod 5) osamotene, teda ako dva kusy tam, kde sa patrí. Neodloží ich ako jeden kus – guličku.

A teraz k miznúcim ponožkám

Väčšinou miznú ponožky samy so sebou. Teda keď si v šere idem obuť dve ponožky a námatkovo dve tmavé podobné v nevhodných podmienkach na pozorovanie vytiahnem. Tie si obujem a ani neviem, ako sa zrazu z páru stanú dva rôzne nezlúčiteľné kusy. Stačí ich už len prať v takomto vzájomnom vzťahu a o neustále odďaľovanie sa dvoch je postarané.

Keďže sa do toho zapojí ešte entropia, o všetko je postarané. Entropia znamená, že čím viac oddeliteľných prvkov daná sústava (byt) obsahuje, v o toľko viac stavoch sa môže nachádzať. Čiže nakoniec sa dve ponožky od seba tak neskutočne vzdialia, že dokonca jedna vybledne viac a druhá menej a už je nenávratne stratená ich súvislosť (okrem tej súvislosti, že si ich môžeš navliecť na nohy).


2
lotus 10. 07. 2007 17:50

čoveče přesně tuhle záhadu řešil i novotný v novotách, je to už trochu dýl ale myslim že na to nakonec přišel, ale už si to nepamatuju, mě fusekle taky mizeí, a to se docela divim protože je má nastarost moje máma ;-)


3
Drcek 10. 07. 2007 18:25

podle meho to neni jen tak, je v tom vic nez si myslime. Vyrobci ponozek uzavreli smlouvy s vyrobci pracek, o tom, ze pracky budou prubezne uzirat ponozky tak, aby byl uzivatel nucen si koupit dalsi par. Po nekolika letech ponozky v pracce zmizele zacnou nekale pracovat a postupne pracku nici (samozrejme po skonceni zarucni doby automatky), ta je jednoznacne neopravitelna, a tak je majitel pracky nucen zakoupit novou automatickou pracku a vsichni jsou spokojeni.

Ale spis bych veril te variante o mimozemstanech :-)


4
Bugday 10. 07. 2007 18:26

Ahoj qarku, jak byla rubrika "co se chysta" (nebo jak se to jmenovalo) tak tam jeste pred par dny bylo neco o nejakym clanku :-) Ted to zmizelo, jakto?

----
Qark: článek bude brzy, jen se mi pořád úplně nezdá jeden příklad, který tam chci zakomponovat, tak hledám lepší.


5
petr 10. 07. 2007 18:30

po uschnutí je vezmu dovnitř a hodim na křeslo, do toho se občas nějaká schová nebo taky občas s nějakou umeju boty a ta krůzně prostě mizí :-)


6
krtek joy 10. 07. 2007 18:32

taky to nechápu, stává se mi to pořád a nevím co s tím, vsázel bych nejspíš na Ponožkožrouta obecného :-D, ale nikdy nejsem schopný ho chytit při činu, je to pěkně rychlá mrška. nicméně jsem to vyřešil tak, že si kupuju jen stejné ponožky a když se nějaká ztratí tak ta druhá čeká do té doby, dokud se neztratí nějaká jiná a pak se ty oamocené dají dohromady :-). hold musím často kupovat ponožky……..


7
ArchimonDe 10. 07. 2007 18:33

My mladší… kterým se o praní starají rodiče… taky postrádáme ponožky :-D taky nevysvětlitelně. Je mi blbé obviňovat mamku, ale asi na tom něco bude! (jestli ne, tak mami promiň :-D )

Reakce na komentář: prostě já #76Načítám náhled komentáře...

8
Schmaker 10. 07. 2007 18:55

Díky Qarku, právě jsi mi připomněl, že se mi pod stolem asi 3 dny válí ponožky, které jsem chtěl hodit do pračky…. Málem bych přišel o celý pár :-D


9
StaNov 10. 07. 2007 19:04

Parazit jménem Google AdSense využil příležitosti a do reklamního okénka hned vlepil odkaz, cituji: "Ponožky a punčochy, velkoobchod ponožek a punčochového zboží." Njn, kapitalismus :-)


10
Tivad 10. 07. 2007 19:54

Raz som vydel serial, v ktorom sa jeden chlap prezliekal za nejakú príšeru a vkrádal sa ľudom do bytu ak kradol im lavé (jak to zistil?) ponožky. :-D
Inak mne tiež miznú, už som sa stým zmieril.


11
Edwin 10. 07. 2007 19:55

No me taky mizej a mamca z toho docela sily pac ji se neztracej ale tatovi brachovi a me furt a resim to podobne jak Qark proste si koupim vic stejnych protoze kdybych si koupil ruzne nemel bych ani jednu. A napadli me 2 reseni jednim sem se inspiroval od kamose ten sche bit extravagantni a tak nosi kazdou ponozku jinou ( ale pouze rika ze je extravagantni ja zatim vidim tento problem ) a druha moznost chodit v lete v sandalech na boso => zadne ponozky se nepouzijy a tak se nemaji klde ztratit. :-)

tod vse


12
hoQ 10. 07. 2007 20:31

Me se treba ztraceji, ale tatovi a mame ne…divny :-/


13
zimmi 10. 07. 2007 20:34

Trochu se mi (a mé matce) ulevilo, že nejsem (nejsme) jediný (jediní), komu se ponožky ztrácí. Přitom dráha koš na prádlo – pračka dosahuje délky právě onoho nedospělého jezevčíka, žádná motorová vozidla se na trati nepohybují, takže můžeme jen hádat, kam ponožky odchází (za Manitouem?).

Četli jste v MF Dnes ten článek o UFO…?

Reakce na komentář: Edwin #14Načítám náhled komentáře...

14
Edwin 10. 07. 2007 20:49

Reakce na zimmi #13Načítám náhled komentáře...: v jaky MF my odebirame jen CTVRTEK A SOBOTA ale jeslti to bylo nekdy ted jinej den tak to mozna mam doma

Reakce na komentář: zimmi #17Načítám náhled komentáře...

15
Alda 10. 07. 2007 21:12

Víte, mám kamaráda, který se na svět dívá způsobem poloplné sklenice. A má opačný problém, než tu řešíme. Jemu vždycky po vytažení prádla z pračky jedna ponožka nadbývá :-)


16
Shimon 10. 07. 2007 21:40

Páruji ponožky do klubíček, ale problém to zdaleka neřeší… jednoduše se ztrácejí po párech :-D.

Reakce na komentář: zimmi #17Načítám náhled komentáře...

17
zimmi 10. 07. 2007 21:42

Reakce na Shimon #16Načítám náhled komentáře...: Potom to ale není tak zjevné, když se zavře voda nad celým párem :-O).

Reakce na Edwin #14Načítám náhled komentáře...: Tuším že to bylo včerejší vydání.

Reakce na komentář: Edwin #25Načítám náhled komentáře...

18
VlaDog 10. 07. 2007 23:09

Už velký Al Bunda na tu záhadu přišel!! Jednou za čas se Ufoni na své cestě kolem Země zastaví aby doplnili palivo do svých pohonných jednotek!!! No a hádejte co používají jako palivo! ;-)


19
Lysohlavec 11. 07. 2007 00:11

No ponozky mi miznu snad pravidelne. A keby mizli len ponozky, tak by to bolo OK, ale uz mi zmizlo aj tricko a to je uz o nieco vascie ako ponozky :-). A keby mizli len ponozky a tricka tak aj to by som este prezil, ale pred par rokmi som vecer vypral rifle a dal ich susit na balkon. Rano som ich isiel skontrolovat ci su suche a poviem vam, ze nebolo co kontrolovat lebo tam neboli :-D. Akoze vobec som to nechapal, no doslo mi, ze mi ich niekto asi ukradol, lebo byvam na prizemi… :-D ale to tricko a ponozky si doteraz neviem vysvetlit.


20
Rodney 11. 07. 2007 00:16

Specialně pro tebe sem to Qarku spočítal. Samotných chudinek mám přesně "6" kam, kdy a jak se podeli dodnes nechapu. Přitom mám tu samou "parníkovou" nohu jako ty :-D. Na druhou stranu si říkam, že těch pár ponožek není až tak velká a nenahraditelná ztráta. Přeci jen ponožky koupíš za několik málo desítek korun. Mnohem více by mě mrzela ztráta přítelkyně z postele. Nebo nějaké ráno kdy bych od snídaně dorazil ke svému "miláčkovi" (chápej sčítací mašinky :-P) a ona by nebyla na svém místě …pak bych se doopravdy :-O :-X víš co! A začal bych to teprve řešit … :-)


21
hoQ 11. 07. 2007 03:05

jo, taky mi ted doslo, ze se mi nedavno objevila nejaka jedna ponozka v spinavym pradle, kterou jsem nikdy v zivote nevidel (a driv jsem ji urcite nenosil-protoze mela nejakej znak na sobe :-) ) a rodicu jsem se ptal taky, a zase: neznaj ji. Takze timto se ptam, nechybi nekomu jedna ponozka? Treba je jeho a nejakym zahadnym zpusobem se dostala ke mne(pripadne poslu foto) :-D


22
siver 11. 07. 2007 07:56

ahoj,take se mi stavalo,ze jsem ztracel svoje kamaradky fusky :-O)ale prisel jsem na to,ze mrsky chodi na mejdan bezemne :-O) Rady se schovavaji do kupy se spinavym pradlem a to vecinou do svetru ci trika a pak si mysli kamaradky jedny,ze ja snimi mam hrat na schovavanou a hledat je.Tak vzdy to dopadne tak,ze sve verne kamaradky,vymenim za nove.A tem starym ne a ne to vysvetlit,kdyz je nahodou po 7 dnech schovavani najdu…Tak asi tak :-)


23
Hans 11. 07. 2007 08:04

Jsem přesvědčen, že ponožky mizí v pračce, je to totiž nejmenší kus prádla, takže se asi při tom odstřeďování nějak procpe těma dírama v bubnu a někde se tam namotá. otázkou ovšem zůstává, proč vždycky jen jedna :-)

Reakce na komentář: Vilibald #48Načítám náhled komentáře...

24
Willow 11. 07. 2007 08:34

Jsem asi jeden z mála tvorů ženského pokolení, kterému se taky ztrácejí ponožky. O tom, že koš je těsně vedle pračky se asi zmiňovat nemusím… Podle mě je ale něco zákeřného v pračce, páč se mi nejednou stalo, že jsem z pračky vytáhla ponožku, která na sobě měla někoik děr – a to dost velkých. Takže po jedné se zem slehla a druhá je nepoužitelná, tak asi vlezu do pračky já, abych zjistila, kdo to tam dělá neplechu!!! :-P

Reakce na komentář: Dan #54Načítám náhled komentáře...

25
Edwin 11. 07. 2007 08:53

Reakce na zimmi #17Načítám náhled komentáře...: Aha tak to sem si nekupoval :-( ale to ufo jsem tam videl to jo ale koupeny je nemam ted mi to doslo jak si napsal ze byly vcerejsi


26
LordAli 11. 07. 2007 09:59

A co straka ? :-D

No, nevim co s tema ponožkama děláte, ale já to dělám tak jak všichni píšete a skoro žádný se mi neztrácí :-P


27
Jackxl 11. 07. 2007 10:17

Už jsem na to přišel.Prací prášek rozpustí ponožku a ta se změní ve vodní kámen.Calgon to pak všechno jistí,určitě zmizí.Máte tvrdou vodu?


28
Toom 11. 07. 2007 11:19

Nějaký ten rok zpět běžel v televizi seriál…konkrétně Garfieldovy příšerné příběhy, a tam bylo velice názorně ukázáno, jak mizí ponožky a prádlo z pračky…určitě se na to podívejte… :-D


29
Willzn 11. 07. 2007 11:49

Třeba se některá ponožka omylem dostala do nějakého kusu oblečení,možná do kaspy od kalhot možná do rukávu od košile, a ted neni k nalezení páč je tam pořád schovaná :-P


30
Karel Štědrý 11. 07. 2007 12:27

I kdepak. Ta ponožková záležitost se má zcela jinak.

Protože se Cassum Ponoscius (lichost ponožková, jak byl jev popsán) projevuje na celém světě (kde znají ponožky) a nevyhýbá se ani hlavám pomazaným, rozhodl se jeden nejmenovaná Jirka W. Kokršpaněl-Křoví, alias z Boží vůle Vládce světa podívat se věcem na kobylku (i když tady by bylo asi lepší použít přirovnání na nit).

Zapojil v jednom neblahém roce do výzkumu mizejících ponožek všechny tajné i veřejné či veřejně prospěšné služby své země, což mělo nakonec za následek ochromení a vystavení se teroristickému útoku. Rozhodně však nelze říci, že by to za to nestálo. ba právě naopak, tímto rozumným a zcela střízlivým krokem se mu podařilo odhalit daleko větší a nebezpečnější spiknutí.

Podařilo se zjistit že v noci, když jde každý poctivý muž spát, ponožky ožívají svým vlastním životem a pořádají reje.

Všechno to má jediný cíl – ponožky z celého světa se snaží spojit, vybudovat si dostatečně silnou pozici a pak v pravý okamžik zaútočit.

To čeho jsme svědky jsou zatím jen letmé náznaky blížící se katastrofy.

Hodně z tohoto tajemství odhalila tajná uzlíková depeše, zasílaná jednou z nejvlivnějších ponožek Představených (tak si říkají šedé ponožky) tajné konfederaci. Z jejího úryvku je patrné, co se chystá. však posuďte sami:

"…a nadejde den kdy způsobíme chaos a bezpráví. Nadejde den kdy nebudeme strkány do bot vystavovány odérům rozličným. Skončíme s prodíráním a potupnými loutkovými hrátkami. Přestaneme otročit lidské rase! Nadejde den a my se vzepřeme! každá lichá sestra se přes noc ztratí a lidé budou tak zahledění do svých vlastních záležitostí, že se nám povede náš plán! Mužové hledajíc svoje ztracené fusekle nepostřehnou naši invazi a podaří se nám ovládnout svět..!"

Tady depeše končí, neboť nit byla přetržena.

Obávám se že je nejvyšší čas na ně začít dávat pozor. Do pračky je pouštět jen scvaknuté kancelářskou sešívačkou nebo alespoň sešité obyčejnou jehlou a nití.

Jen tak snad zabráníme nejhoršímu.


31
fiiii 11. 07. 2007 12:50

no me se taky ztraceji, hlavne ty kratky, jednou to doslo tak daleko, ze jsem skoro nemel zadny, a ty obyc ponozky nosit nechci … no a pak jsem ponozky nasel u mamy v supliku ;-)

nic jsem ji nerikal, proste jdu k ni, a vemu si ty ponozky z5 … ;-) a takhle furt


32
Pandrhola 11. 07. 2007 14:44

Hm,

to bude párovací leností. Taky to mívám. Včasné párování je totiž meditativní záležitost a  na to člověk musí mít náladu za splnění dalších počátečních podmínek. A ta se nedostaví na povel, takže vzniká babylon nesparovaných ponožek, ze kterýho člověk vytahuje nejdřív ponožky zjevně párové, pak podobné barvou a pak podobné pouze v materiálu. Následkem toho vzniká koloběh o nejméně dvou koncích – skříň ( hromada čistých ponožek) a koš ( hromada nečistých) a pak mezistupně ( pračka, sušák, nohy) . A sestřičky ponožky se v tomhle kolotoči už nikdy nemusejí sejít.

Reakce na komentář: Typson #38Načítám náhled komentáře...

33
Fuss 11. 07. 2007 15:22

Dovolím si objasnit tento fusologický problém.
Nekoupil jsi náhodou páry 4 a jedna ponožka se narodila některému z těch párů ?
Osobně se domnívám,že je to možné.Všiml jsem si jisté podobnosti u ponožek a lidí.
1.) žijí v párech
2.) mají podobnou barvu
3.) ztrácejí se a pak se objevují.
4.)pokud dojde k opuštění jedné z ponožek tou druhou přestává první ponožka jevit zájem o svět a zůstává doma.Nevychátí ven atp.

Z těchto důvodů se nebojím domnívat,že ponožky jsou schopny se i rozmnožovat stejně jak jsem si toho všiml u lidí.
Pravda neviděl jsem nikdy jakým způsobem si ponožky navzájem vyměňují genetické informace,ale s velkou jistotou bych se nebál vyslovit myšlenku "dochází k tomu v pračce".

S přáním,hodně úspěchů Qarkovi a ostatním diskutujícím,nad pátráním v tomto oboru.


34
Tomcat 11. 07. 2007 20:54

U těch levnějších ponožek to je přece jasný:
Po prvním vyprání změní barvu – modrá přejde v bílou
Po druhým vyprání změní velikost – XL -> m
Po třetím vyprání odtečou kanálkem :-D


35
Petr 11. 07. 2007 21:00

budte radi ze vam mizej jenom ponozky me treba zmizi i takovy tricko sam bych rekl sundam otocim se za 5 minut to tricko hledam a nikde neni ale vubec nikde jestli nemam zidli co zere tricka tak nevim


36
noname 11. 07. 2007 22:11

ono je to jednoduché – jsme prostě bordeláři. ponožky házíme po zemi, tu jednu někam zakopnem atd. takže se ponožky dostávají do koše na prádlo v jiný časový okamžik, ergo i do pračky, ergo se jinak perou, ergo mají pak jiné odstíny (případně i mírně jiné velikosti když se perou v různých teplotách). Když je vyndáme z pračky, tak nám chybí ten kus, co je někde pod židlí, nebo ještě v koši, potom jej nějak přibližně spárujeme s jinou podobně postiženou ponožkou, takže pak se znovu vypere ta jedna ponožka a po dalším vyprání je už úplně jiná.
Novotného řešení bylo následující – manželka nevypere ponožku, která není svázaná s jinou ponožkou. Tj. chcete-li vyprat ponožky, musíte je svázat dohromady, ona je pak rozváže a hodí do pračky.
Druhé řešení je nekupovat hodně ponožek jednoho typu, ale naopak páry s nějakým snadno rozpoznatelným vzorkem. Potom by se velmi dobře párovaly. Tohle je ostatně velká díra na trhu. Být výrobce, tak dělám třeba balíček dvaceti černých ponožek, kde bude nějakou černou nití napsáno číslo od jedničky do dvacítky. Nikdy byste pak nemuseli u párování složitě hledat, prostě byste je seřadili.


37
Typson 11. 07. 2007 22:32

Já jsem si všiml ještě dalšího jevu, a to je předčasné stárnutí jedné ponožky z páru. Stává se mi tak, že jedna je po vyprání pochmurně šedá a druhá stále svěže černá.. A to je neperu zvlášť ve woolite black nýbrž v obyčejném prášku (s aviváží?)!


38
Typson 11. 07. 2007 22:34

Reakce na Pandrhola  #32Načítám náhled komentáře...:

Teď jsi to dokonale vystihl!! Zkrátka zde chybí spirituální stránka věci.. }:->


39
Karlos 12. 07. 2007 00:58

Jo taky se mi to stává, brouzdal jsem po netu a našel jsem vysvětlení!!!
Myslim, že vysvětlení je jasné ;-)
vysvětlení teorie lichých ponožek


40
Mawe47 12. 07. 2007 12:50

Nojo, u nás je jasné, že když se ponožky pohodí večer před postel, ráno bude minimálně jedna z nich někde po bytě – záleží, zda psy v noci chrápou :-)
A protože psy tahají po bytě především použité ponožky, už tak se do prádelního koše někdy obě dvě nedostanou. A když ano, obě se vyperou, pověsí se na sušák, sklidí do plastového umyvadélka na ponožky a ejhle, stejně je opět zase jen jedna…

Ono je dobré ty ponožky smotat hned po odstranění z nohou a mám zkušenost, že i když se takhle hodí do pračky, vyperou se dobře. Přesto i když se tohoto držím, pořád se nám ponožky ztrácejí…


41
Honza K. 12. 07. 2007 15:18

Ahoj,

k narozeninam jsem dostal knihu "Proc pracka zere ponozky a jiné záhady každodenního života" od Bernda Hardera.

Vřele doporučuji, naleznete tam například zda je možné zpěvem rozbít sklo, či důležitost slepého střeva.

Mějte se Honza

PS: Dik za tento web.


42
anonym 12. 07. 2007 21:01

Řešení je jednoduché. Je to jednoznačně poddruh nějakého skřítka ponožkožrouta!


43
Chayla 12. 07. 2007 21:56

Osvědčila se nám jedna věc. Ten, kdo chce mít své ponožky vyprané, sešpendlí si je! Takto sešpendlené se perou (v sáčku ušitého ze záclony) a věší a předávají se členům rodiny. Sice je to pro každého práce navíc, ale každý si to pochvaluje!


44
Peca 12. 07. 2007 22:09

Jestli jde sklenička rozbít hlasem bylo už v MythBusters… zajimavé, nevěřil bych tomu :-) Nimcéně tam zase zasklili, že infrazvuk nahání strach, za což je nemám rád…


45
Sytret 13. 07. 2007 00:35

Mizení ponožek je obrovská záhada. Nevím jak ostatním holkám, ale i mě se čas od času ňáká ta fusakle stratí. :-)
Jen mě tak napadlo Qarku ohledně těch tvých ponožek, co se podívat u své přítelkyně nebo u nějaké slečny doma?
Tam se třeba nachází ty tvoje ponožky :-D

PS:To je rada pro všechny muže.


46
Netorack 13. 07. 2007 11:38

Ztrácí se mi, za posledních 5–6 let se mi mimo šuplíku s ponožkama vytvořil ještě jeden, skoro stejně velký, s ponožkama nespárovanýma… Od jisté doby si nekupuju ponožky čistě černé, ale s nějakým miniznamínkem, podle kterého bych je párovat mohl – ztrácí se stejně. Jinak jsem na to viděl prodávat takový (něco jako) velký kolíček na prádlo, kterým se ten pár sepne hned po sundání z nohou, aby nemohly ty svině utéct… Ale mám svoji hrdost, to si radši každý půlrok koupím 5 nových párů… :-D


47
P.J. 13. 07. 2007 13:22

Tohle je celosvětový fenomén,kterým se zabýval i Terry Pratchet. Já jsem tenhle problém vyřešil tím,že si kupuju jen černé ponožky. Pokud se jedna ztratí,nahradí ji jiná zcela totžná soudružka :-)


48
Vilibald 13. 07. 2007 13:54

Reakce na Hans #23Načítám náhled komentáře...:
Souhlasim. Ponozka se mi ztratila jen jednou v zivote a bylo to prave v pracce. Mrcha se vtlacila mezi gumy u poklopu. Po tydnu jsem ji nasel v pradelne na pracce. Byla chudinka asi tak polovicni velikosty a barvu mela hodne sepranou. Taky byla obalena kulickama vlaken z jinych kusu obleceni.


49
james 13. 07. 2007 20:19

No tak já než dám ponožky do koše se špinavým prádlem, tak si je večer nechystám pod židli, abych je ráno mohl dát do toho koše. Což je logické, že? A když se potom převlíkám do pyžama, tak na tu židli položím trenky, tričko, mikinu domácí…. tohle vše krásně narovnám na rifle a mikinu pracovní, které už jsou na židli od odpoledne, kdy jsem přišel z práce. No a abych pak ráno neměl toli práce, tak si na tuhle stejnou židli ještě nachystám čisté ponožky. Ještě taky musím napsat že těsně vedle židle ještě leží deštník (na co ho pořád dávat do skříně a zas vydělávat – navíc ráno by to bylo zase o práci víc…), který si s sebou beru pouze když ráno prší. A taky je u té židle pár igelitek. No je fakt, že ráno ty ponožky někdy nestihnu dát do koše se špinavým prádlem, takže na mě pod židlí čekají než přijdu z práce. Sami uznáte, že zatím se neměly kam ztratit, zvlášť když ráno občas nechtěně posunu židli tak, že třeba stojí na některé ponožce, popř.na nohavici od tepláků. Jenže když přijdu z práce, tak ještě jdu ven, a když se vrátím, tak mám rozhodně na starosti jiné věci. Takže k těm ponožkám pod židlí obden přibývají další (stejné barvy)a navíc tam k nim přibývá přibližně obden (ale nepravidelně – podle potřeby) nějaké to tričko nebo trenky. Občas ale jdu pro něco do skříně (ted si nevzpomínám pro co, protože oblečení mám v druhé skříni), a tak musím celou židli posunout aby šla skříň otevřít, a pak zase zasunout, aby židle nezavazela. No a v sobotu všechno to krásně nachystané prádlo vždycky dávám do koše na prádlo, tak mi řekněte jak je možné, že i mě se ponožky občas ztrácejí.
P.S. Nový pohled na věc: Qarku, a co když se ty ponožky neztácejí. Ono to může být taky tak, že jedna přibyde, zvláště když si třeba špatně zapamatujem kolik párů ponožek máme nových. A když potom vidíme že je jich lichý počet, tak si logicky myslíme, že jsme nějakou ztratili, jenže ona mohla nějaká přibýt. Ale to by zas byla záhada kdo by tam pořád nosil tu lichou ponožku, a ještě k tomu vždycky černou :-)


50
Joker Island 13. 07. 2007 21:42

http://www-ucjf.troja.mff.cuni.cz/scheirich/index.php?s=4&strip=41

Faktor kompatibility matfyzáckých ponožek :-)


51
DangeMask 14. 07. 2007 00:09

Doporučuju freeware adventuru Vesmírná Becherovka, tak je problém mizejících ponožek vysvětlen vědeckou cestou. Dokonce je mimozemšťani používají jako zdroj energie…ale doporučuju si to zahrát a pochopíte ;-)


52
tynuša 15. 07. 2007 00:46

no unás doma se to děje tak že se nějáká ponožka ztratí ale zas je nejáká navíc kterou nikdo nezn a nikdo neví čí je :-D………….je to asi tak jak řekli Novotnej že pračky jsou jakosi propojený a ty ponožky si navzájem mnění tím se vysvětluje že máme doma cizí ponožky…………..no ale aspon že je to neco za něco ještě že za tu moji ponožku dostanu náhradu i když ji stejně neuplatním :-)


53
H@mplfx 15. 07. 2007 03:13

cece me taky mizej ponozky myslim si ze je zere pracka vzdycky dam do pracky pary a vytahuji obcas samotne ponozky ne pary ale jen jednu nebo druhou ponozku nechapu kam mizi


54
Dan 15. 07. 2007 12:53

Reakce na Willow #24Načítám náhled komentáře...: Mě se ponožky
1) ztrácí-to řeším redundantním párováním (prostě víc kusů každého typu)
2) občas z pračky vytahnu ponožku úplne děravou, s otvory na zcela nelogických místech…


55
JimmyN 15. 07. 2007 18:27

Za vším hledej ženu!Rovnice o jedné neznámé ponožce ,,p'' má dvě řešení: 1. maminka (obsluha pračky) Buďme všichni rádi,že ji máme,i když se jí ta ,,p'' někdy zatoulá. 2. můžeme si za to sami.Přiznejme si,že se nám někdy stane,že ,,p'' použijeme při masturbaci (náhle není do čeho…) a ,,p'' leží u postele,jen natáhnout ruku.V ten moment je tendence ,,p schovat.''A tak radši nepočítám kapesníky…


56
Honza 15. 07. 2007 19:47

Qarku, qarku… copak jsi nikdy neviděl Ženatý se závazky? Kdyby jsi viděl díl o mizejících ponožkách bylo by ti jasné kde jsou… v noci k nám (jako k Alu Bundovi) chodí malí zelení mimozemšťani kteří kradou naše (hlavně použité) ponožky a velmi vyspělou technologií z nich v reaktoru získávájí energii pro motory létajících talířů… vždyť to je úplně jasné!


57
Travis 16. 07. 2007 11:24

Brácha pracuje pro indesit a říká, že se objevují přímo v továrně Indesit, kde je používají jako palivo pro stroje, testování nových typů (zpravidla ty nejsmradlavější) a jako prostředek na hubení krys. Výrobci o tom ostatně informují na svých webových stránkách, které najdete hned na konci stránky sitemaps. poté stačí v PDF souboru, který tam naleznete nalistovat stranu 3258. :-P


58
Klea 17. 07. 2007 22:28

Nečetla jsem všechny komentáře, ale mně se tedy také ztrácí. A nechápu, jak je to možné.
Sundám je, hodím do pračky (pravda, peru je každou zvlášť), nicméně už na šňůru se je snažím věšet v páru, ale ať se snažím jak se snažím, stále nějaké chybí.
Vždy tu jednu pečlivě uschovám v domnění, že dvojče se ještě někdy někde najde, ale ono nic. A tak mám již roky osamocené a smutné ponožky, ke kterým se přidávají nové a smutné…
A jinak – nejsem jediná holka, které se to děje. Spíš naopak, mám pocit, že neznám jedinou, která by na tom byla jinak (chlapů jsem se neptala ;-)


59
pixie 18. 07. 2007 23:09

teda lidi, já nechápu, jak to děláte :-D
já mám nohu 36 (asi trojka, typla bych), což normálně mívaj tak jedenáctiletý děti a ponožky mam všechny a v páru :-D tak já teda jako nevim :-)
když už se mi náhodou nějaká ponožka ztratí, tak jí najdu jako nespárovanou u sestry v šupleti, takže nevim, nevim :-)


60
Scorpio 20. 07. 2007 22:15

Nejsem si jist, ale ponožky se může zdát, taky mohou zapadat, pod matraci postele či za křeslo a tak… To ony tam jen tak leží, pak se přiblíží nějakej chlap a protože nejsou blbý tak hned utíkaj, přece se nenechaj zasednout ne? Ale často mizí jen jedna, protože ta druhá, leží o trošku dál…


61
Arkay 21. 07. 2007 23:29

Quarku…rozeber si pračku a tam najdeš stratene ponožky…vy filtroch a podobne…Tak aj ja…došel nam opravar spravit pračku a ejhla…jakesi zbytky nápadne pripominajuce ponožky :-D

Pripadne mam ešte mladšiho bráchu a to je fakt expert na únosi ponožek…Svoje poožky si mosim poriadne stražit :-(


62
Next 21. 07. 2007 23:32

Ano, ponozky mizi i zenskym. Koukla jsem se na hromadku, nakolik jsem to pred nekolika dny prave resila, protoze jsem mela pocit, ze tech sparovanych mam nejak malo. Takze jsem se pokousela je dat dohromady, ale krome dvou se to vubec nepovedlo a moje hromadka cita asi 10 kousku nesparovanych ponozek. Jedine vysvetleni ktere mam, jsou alieni. A to myslim zcela vazne!


63
hl2run 22. 07. 2007 13:18

To aj v South Parku boly skriatkovia ktory kradli ponozky a slipy…


64
fL@Sh 23. 07. 2007 01:51

mno taky mi mizi, mrsky.. na koleji shazuji ponozky vsemi smery, sem tam je shrnu do skrine a ze skrine je vyhrnu do batohu (vetsinou patek)… no prisahal bych, ze se asi poziraji, bo jich je min a jsou tezsi.. :-)
ale pak jsem na to prisel.. kradou je doopravdy ti skritci a davaji si je do foliaku z mikrotenovych sacku a na tom pestuji houbicky, ktere nasledne fetuji.. neverite? tak ja je nafotim, zitra nebo pozitri dodam prukazne foto..


65
prostě já 23. 07. 2007 07:49

To je ale komentářů. Teď nemám čas to číst :-) ale to je fuk.
V jednom díle seriálu Ženatý se závadky kradli Elu Bundovi ponožky mimozemšťani, protože potřebovali palivo do své lodě. Není to podobný případ? :-D
Mě pomožky taky mizí. Tak nějak celé rodině. Ale připisujeme to spíš naší prababičce, protože jsme ji v našich ponožkách již několikrát viděli. Ale už to není tak strašný, protože si ty ponožky už víc hlídáme.
Děje se mi ale ještě jeden jev. V zimě mi schází zimní ponožky a v létě jich mám plný šuflík a zase nemůžu najít nějaké ty letní. :-)
Jinak zdravím všechny, ahoj.


66
tadmen 23. 07. 2007 09:49

No me se ztratila mikina a pritom merim 195 cm tak kam se takova mikina moze v pracce schovat jestli tuhle zahadu nekdo vyresi tak ma u me pivo na rok zdarma :-P


67
Katka 23. 07. 2007 21:21

já jsem si založila šuplík lichých ponožek, který čekají na to svoje dvojče. myslela jsem si, že po nějaké době se prostě musí zase potkat, ale nic. takže aby nebyly smutný, nosím je doma, každou jinou a prostě na to kašlu :-)


68
Marťas 24. 07. 2007 01:14

Hele já sem to bravurně vyřešil, pravý ponožky si dávám zvlášť do šuplíku na pravo a levý do levýho a je to… xD nic se mi už neztrácí(možná ze skřítečci nevyšplhají tak vysoko a nebo jim nevoní ta nová aviváž co teď používám)


69
maxpower 24. 07. 2007 14:59

Konecne nekdo zverejnil tuto hruznou pravdu. Ja mam takovych osamocenych ponozek asi 10. Pravda ze sem casto cestoval, ale stejne to nechapu.


70
Mingan 24. 07. 2007 16:19

Do každé domácnosti se časem nastěhuje banda skřítků/trpaslíků/elfů/čehokoliv chcete. Je jich mnoho druhů. Někteří schovávají cokoliv, další se specializují na papírky s poznámkami, účty, seznamy pro nákupy atd. Nejznámější je ovšem druh, kterému se říká ponožkožrouti (na latinský název si nemůžu vzpomenout).

Existují už od vzniku prvních bot. Zpočátku měli těžký život, protože takový pravěký člověk boty moc neodkládal, ale s postupem času měli víc a víc příležitostí schovat nějakou tu botu a pak si na ní pochutnat. Když se na světě objevili ponožky, byli blahem bez sebe, protože tahat se s fuseklí dá mnohem méně práce, než s botou (ačkoliv občas, když si chtějí kompenzovat komplexy, tak schovají pantofle nebo sandály). Jsou to gurmáni, proto jdou po ponožkách, vědí, že mají ohromnou vůni. Je tudíž jasné, že (mini)fusekle od nějaké holky je nenadchne – je malá a vůně také nicmoc. V jejich počínání existuje jedno pravidlo: nikdy nebrat stejnou ponožku dvakrát. Nebyl by to takový chuťový zážitek jako napoprvé a člověk by pak měl o starost méně.

Ideálním řešením problému ponožkožroutů je tedy mít všechny fusekle stejné a ideálně i takový počet, že je nejsme schopni spočítat. Pak nám nevadí, že chybí jedna, protože to nepoznáme…


71
catalina 25. 07. 2007 13:57

Jestli si myslíš, že holkám ponožky nemizí……tak děkujeme za důvěru :-) , ale neni to tak. Akorát jich VĚTŠINA vyplave (já je třeba obvykle najdu u sestry) tak cca do 2 týdnů, a ten zbytek je ztracenej navždy.


72
Luky 25. 07. 2007 19:31

Hele Qarku, asi by sis měl najít nějakou stálici, co se ti bude starat o prádlo, pak s tim nebudeš mít problém. Nemluvim ale z vlastní zkušenosti, já jí taky nemám, jen si to myslim a nepočítám ponožky. (jestli něco opakuji, tak se omlouvám, ale tu diskusi jsem celou nepřečetl – a za to se taky omlouvám, nešlo to).


73
bla 25. 07. 2007 19:32

jednou nekdo radil ty dve ponozky svazat dohromady, kdyz je davas do spinavyho

Reakce na komentář: catalina #74Načítám náhled komentáře...

74
catalina 26. 07. 2007 21:03

Reakce na bla #73Načítám náhled komentáře...: jo, to je nápad……aspoň já to tak dělam :-) ale uplně na 100 procent to ztráty neodbourá

Reakce na komentář: bla #75Načítám náhled komentáře...

75
bla 27. 07. 2007 14:31

Reakce na catalina #74Načítám náhled komentáře...: tak tomu teprv rikam zahada :-)


76
prostě já 27. 07. 2007 14:34

Reakce na ArchimonDe #7Načítám náhled komentáře...: No, mě se o ponožky taky stará mamka.
Stejně tam pořád žádné nemám a postupně mi mizejí.
Zato se mi tam objevují ponožky barev, které bych na sebe nikdy nedal. Třeba taková bordelově červená (omlouvám se za ten výraz, ale takhle je to nejvýstižnější) a i jiné barvy, které pojmenovat neumím. Asi byly vymyšleny specielně pro ponožky, které nikdo nosit nemá.
A taky nechápu, proč se mi tam objevují ty silonové, o kterých jsem výslovně říkal, že je nosit nechci, protože je mi ten materiál nepříjemný a po dni nošení jsou ty ponožky nepříjemné i ostatním z rodiny, a to nejen materiálem. :-)


77
Jan Horák 30. 07. 2007 17:31

To je už jasně odborně prozkoumané.
Vědecký rozbor naleznete na nové wikipedii.
Krásné počtení.
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Teorie_lich%C3%BDch_pono%C5%BEek



78
Kjetilie 30. 07. 2007 19:24

Přestože jsem slečna, ponožka mi semtam opravdu někam uteče, ale ono to bývá třeba tím, že ji hodím do tašky a někde vypadne, pak se sama dostane do koše na vyprání prádla a ta druhá si zatím hopsá v tašce. Z tašky se dostane do skříně, ta druhá se mezitím vypere a jedna pak zustane ve skříni a druhá u košíku s šitím, protože je sama. Pak se udělá ve skříni čistka a pomožna zmizí…a ta jeji párovka zmizí taky od košíku. Ale mnohem častěji se mi ztrácí hrnek s čajem a nebo knižky.


79
eunike 30. 07. 2007 23:00

Ahoj Qarkovi i všem příspěvkářům.
Díky za článek, už dlouho jsem se tak nepobavila. Přečetla jsem také všechny příspěvky a Ti kdo píší, že to neudělali, o moc přišli. Doporučuji celé jako lék proti depresím. Aspoň mě to zabralo na jedničku :-)


80
matik 01. 08. 2007 10:56

pripomina mi to teoriu kompatibility ponoziek :-)


81
Tommy 01. 08. 2007 21:53

Ty ponošky jsou zkrátka svině.Většině z vás se ztrácí jen jedna z páru,čili vám zůstane aspoň ta jedna.Mě se ale ztrácí rovnou celé páry.Připadne mi,že ježíšek ví proč mě má na vánoce zásobit ponožkama,páč než uteče rok,tak už mi skoro žádný pár nezůstane.A nejhoší na tom je že v létě mám nedostatek letních ponožek a v zimě zase těch zimních.Može mi kur….va někdo vysvětlit jak je to možný!!!Já si to prostě nedokážu logicky objasit.


82
ťoulinka 02. 08. 2007 17:26

Ahoj Qarku.. :-)dnes mi ňák zbyl čas a tak jsem bezpřemětně brouzala Internetem..ani nevim jak ale narazila jsme na stránku Letinky a pomalu se zaujetím jsem pročítala její texty a v uchu si řikala..škoa že jsem nenarazila poobnou stránku od muže,kluka…frajera…,no.. :-) A jak jsem ci tam četla najenou se zmiňovala o jejích osudových net – mužích (teda ten článek je asi 3 roky starej)…no a tak jsem se na tebe musela jít pro její chválu mrknout…a narazila jsem na tadyten článek o ponožkách.. :-) a musim uznat fascinoval si mě …tvoje úvahy a způsob vyjadřování a kdybych s eměla vjádřit k těm ponožkám…jjj jsem teda slečna a v naší rodině taky neustále řešíme záhadu lichých ponožek…. ale mojí poslení stracenou ponožku našla s velkým záchvatem smíchu moje mamka v kabelce, když si jí pučila a jela na úřady ke pak místo oklaů vytáhla mojí ponožku…. :-) tak dííky za tvoje stránky buu chodit …je to tu supr.. :-)


83
Lotte 04. 08. 2007 20:13

Vzhledem k tomu, že mou vášní jsou ponožky– prstové, kotníkové, barevné, smradlavé, tak se mi ztratila jen jednou jedna (ovšem moje oblíbená).Ale prakticky bych řekla, že chlapům se za A smradlavé ponožky tolik neštítí, za B někteří asi spoléhají na to, že je za ně uklidí partnerka a za C souhlasím s prvním příspěvkem, ženy je dávají do kuličky, takže jediným rizikem je, že buď můžou zůstat přilepené v pračce (a tam při troše štěstí zabarví další prádlo), nebo ulítnou ze šňůry (a pak má nějaký chlap konečně ponožku do páru, když mu přistane na hlavě).
Tak jako tak, chlapi jsou prostě nepořádnější a ponožky jim to dělají naschvál..(Upřímně, chováte se k nim vždycky hezky?).

Reakce na komentář: bla #84Načítám náhled komentáře...

84
bla 09. 08. 2007 22:52

Reakce na Lotte #83Načítám náhled komentáře...: no i nekteri chlapi si ponozky uchovavaji v kulickach. ja osobne nevidim ale problem v tom, ze by se ztracely v supleti nebo kde si je kdo uchovava, nybrz nekde na ceste kos na pradlo-pracka-susicka-trideni. kazdopadne nechapu, jak nekdo muze nemit ponozky v kulicce. protoze kdyz potrebuju urgentne ponozky, tak hledat 10 minut 2, co k sobe patri mi prijde skutecne jako ztrata casu. v rodine, kde zije vice lidi je stejne potreba ponozky roztridit, takze zabalit je pritom do kulicky je uz minimalni prace navic ne?


85
Janina 10. 08. 2007 11:53

:-D Zajímavé o čem všem se dá rozpoutat bouřlivá diskuze, ikdyž víme řešení tohoto "problému".


86
saarushka 10. 08. 2007 16:58

z toho si nic nedělejte kluci..já jsem holka a taky ztrácim ponožky..občas i kalhotky xD


87
marian 12. 08. 2007 21:44

Jeden kamos ma inspiroval genialnym napadom.
Raz som mu pozical ponozky (preco to je iny pribeh ;-), vratil mi ich oprane a spojene jednu do druhej, diky.

O originalny navod sa podelim:
1. par ponozier polozte na seba
2. vyhrnte jednu z nich trochu, druha sa vsunie do prvej
3. voila! – cele to drzi po kope

Nebola to zenska 'gulicka' ale muzsky zvazok ponoziek (:-#)
Takto pohodlne vyberiem rovnaky par zo suflika aj zo zatvorenymi ocami.


88
Inka 15. 08. 2007 21:41

Opravdu je žere skřítek ponožkožrout. Kam jinam by se ztrácely? Nám jich také chybí několik. Ve filtru pračky nejsou, za bubnem taky ne, mimo pračku stopro ne a že by se přes filtr dostaly do hadice a opluly do Černého móře se mi fakt věřit nechce. Je to skřítek prostě.


89
erichus 15. 08. 2007 21:53

moje teorie spočívá v tom, že ponožky jsou ve skutečnosti naprogramovány tak, aby se po čase stráveném u svého majitele-bordeláře vrátili zpátky do továren na ponožky, kde budou následně očištěny a vráceny do prodeje. kdo ví, třeba už jsem si koupil jeden a ten samý pár už víckrát!


90
Hunter 20. 08. 2007 01:47

Nevím kam z páru mizí druhá ponožka, ale vím, jak ji spolehlivě najít.
Stačí vyhodit tu první.

Jak prosté milý Watsone.


91
zemi 20. 08. 2007 16:46

To máš ještě dobrý, mě mizí i trenky(zrovna dneska jsem si kvůli tomu koupil troje nový) a taky se mi někam vypařilo moje nejlepší tričko a kraťasi, ale to už sem fakt zuřil!!!!


92
Avaranger 23. 08. 2007 00:06

U nas je to vyreseno tak, ze je jedna krabice a do te se ponozky hazi (krome bilych a tech co pousti barvu). Kdyz je krabice plan, tak se cela vysype do pracky a prihodi se k ni treba trenky, neb otak… a uz se moc neztraci. Krome taboru, vykendovek, vyletu, cundru, atp.


93
Smash 27. 08. 2007 21:22

Mě osobně krom toho že se mi strácí z párovaných ponožek vždy jen jedna neznámo kam,tak se už dokonce stalo že jsem oběvyl úplně nové ponožky.Ovšem Já je nekupoval a ani nikdo z rodiny o nich vlastně nic neví.Byli úplně nové,ale bez štítku a jakékoliv cenovky či cedulky.A paradox spočíva v tom že mi je zase někdo šlohnul během příštiho měsíce,ale obě :-)


94
Kyklop 06. 09. 2007 23:50

no nejlíp to asi vyřešil El Bunda (Zenaty se zavazky), v jednom dile tti rikala Pegy priblizne toto : "… a matka ho taky naucila aby si pomozky predtim nez je hodi do spiny sepnul dohromady. Jako bych mu nekdy ztratila ponozku nebo co"

:-)


95
Zlobr 14. 09. 2007 15:26

mám geniální řešení…..www.ponozkove-kolicky.cz, já už to mám a nemá to chybu…koukněte na to!!


96
ingPepa 16. 09. 2007 22:38

Jde to, že aby mohli vznikat nové planety, souhvězdí a tak, je potřeba někde vzít materiál. Jenže není možné brát po velkých kusech, to by bylo příliš nápadné.. Proto se materiál bere po malých částech. A těmi jsou všemožné špendlíky, šroubky, ponožky a podobně, protože o nich je možno tvrdit, že se prostě ztratili.

Reakce na komentář: Trpaslik #97Načítám náhled komentáře...

97
Trpaslik 16. 09. 2007 22:46

Reakce na ingPepa #96Načítám náhled komentáře...: Pricti k tomu neustale se ztracejici penize ze statnich rozpoctu a emzaci si z hmoty bankovek muzou uplacat rovnou celou novou galaxii :-)


98
skaut 27. 09. 2007 20:03

Teória, že ženám sa ponožky nestrácajú, neplatí ani pri mojich sestrách. Tým sa ponožky strácajú neustále. No a v tom, čo sa s nimi deje, majú úplne jasno: žerie ich práčka :-)


99
slniecko:) 26. 11. 2007 21:41

no nie je celkom pravda ze nam holkam sa ponozky nestracaju. mne ano a to si v svojom pohlavi naistom :-). vazne tiez mi z novych 5 parov v priemere 1 a pol zmizne… :-O


100
Hasju 27. 11. 2007 14:09

Nejen, že mizí jednotlivé ponožky, ale mizí hlavně ve skupinkách. Tohle není práce jednotlivců, ale celých sdružení! Kam mizí mě, to nevím – večer je hodím do koše s prádlem a pak je hledám ve skříni – myslím, že jsem na tom však ještě hodně dobře :-D


101
Infr@ 08. 12. 2007 21:35

Umírají smrady :-D
BTW občas nějakou děravou hodím do koše a zapomenu na to… pak se divím že nejdou spárovat :-D


102
SPIDEX 03. 01. 2008 00:34

je to jednoduche… ked is ponozky dam dole, hned vopcham jednu do druhej…a tak ich hodim do kosa…tak sa peru a tak sa aj susia…a nakoniec sa tak dostanu aj na hrbu medzi ostatne ponozky…a teda ked tam posmatram a vyberiem jednu "gulu" tak v nej je hned druha ponozka….


103
bublinka 11. 01. 2008 14:24

Tak to teda nevím asi jsme divná, ale mně se ponožky taky ztrácejí….A to jsem holka…Teda aspoň doufám… :-)


104
kojot 22. 02. 2008 06:11

Teda… Do této chvíle jsem se považoval za toho šťastného člověka, kterého problém ztrácejicích se ponožek jednoduše míjí… A jako na potvoru mi po přečtení článku několik mých oblíbených exemlářů zmizelo :-)


105
elrastard 14. 04. 2008 19:33

moje přítelkyně
pere moje ponožky dohromady se svýma kalhotkama, takže vysvětlení je jednoduchý, její kalhotky požíraj moje fusekle :-)

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.