QARK.net — Zlatý klíček k dobrému vztahu s přítelkyní
Zlatý klíček k dobrému vztahu s přítelkyní

Zlatý klíček k dobrému vztahu s přítelkyní

Zlatý klíček k dobrému vztahu

Plno mužů v momentě, kdy mají vztah jistý, začne polevovat a uchylovat se k stereotypu. Stávalo se to dříve i mně. Například jsem byl zvyklý chodit k přítelkyni každý večer, prostě se pomilovat a ráno zase hurá do práce. Stačilo mi to a maximálně vyhovovalo, byl jsem spokojený. Partnerka však ne. Vzpomínám si, jak mi jednou jedna v posteli taktně naznačila, že by se mnou chtěla prožít taky nějaké rande. Tenkrát mi to došlo. Zatímco mně stačilo jen milovat se každý večer, ona se mnou chtěla trávit více času i jinak, aby se ujistila, že mně na ní záleží. Noční radovánky ji ke spokojenosti nestačily, protože pro ženu je ve vztahu skvělé milování erupcí krásných okamžiků a emocí, které k partnerovi cítí, ne však automatickým důkazem lásky!


Druhý den jsem jí zavolal a pozval ji do kina s tím, že to chce změnu, protože mě už nebaví každý večer trávit jako nějaký důchodce neustále stejně. Partnerka byla potěšená, bral jsem jí slova přímo ze srdce. Když jsem ji na schůzku potom nečekaně donesl růži, štěstím zářila. Měla své rande. Nečekala to. Romantika byla splněna, její hodnota definována – dal jsem jí přesně to, co potřebovala a ani to nebolelo. Naopak, líbilo se mi to a cítil jsem se báječně. Tu noc jsem také zažil i naprosto úžasné milování.

Tahle zdánlivá maličkost je vlastně základní klíč k dobrému, harmonickému a pevnému vztahu. Žena potřebuje cítit svoji hodnotu a zájem, nesnáší stereotyp, do kterého muži rádi upadají, jakmile mají „svoje jisté“. Přitom řešení je jednoduché. Berte přítelkyni také občas do společnosti, nedělejte stále ty stejné věci dokola, buďte více aktivní, nabízejte jí romantické chvíle.

Nemusí to být žádné nákladné záležitosti. Není třeba zahrnovat ji drahými diamantovými prsteny, přítelkyni si nemusíte kupovat nějakými penězi. Stačí maličkosti, které však děláte od srdce a spolu. Klidně ji můžete například vytáhnout někam mimo město a chvilku s ní pozorovat na temné noční obloze stříbrně zářící hvězdy. I takové okamžiky mají své kouzlo – bude tam s vámi, odevzdaná ve vašem náručí, objatá vašimi pažemi pod černým nebem, posetým hvězdami, které se skládají v úžasné obrazce, podněcující lidskou mysl k fantazii. Ukažte ji na obloze Malý i Velký vůz, Kuřátka, Orion a další. Odmění se vám za to svojí oddaností, láskou a skvělým sexem.

Qark | 13. 01. 2008 17:50 | Komentáře: 75 | ::Jak na ženský


Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
sig 13. 01. 2008 18:00

určitě to je pravda.. ale podstatu chování to ani zdaleka nevystihuje je to jenom střípek v mozaice bez udaných souvislostí.. ale snahu máš takže jsi na dobrý cestě :-)

Reakce na komentář: LaMa #73Načítám náhled komentáře...

2
Amoondre 13. 01. 2008 18:25

Ano, to co si napisal je pravda, avsak ocakaval by som nejake alternativy, pretoze chodit kazdy tyzden do kina s ruzou je po case takisto stereotyp.

Reakce na komentář: Qark #3Načítám náhled komentáře..., Yorge #5Načítám náhled komentáře..., LordAli #23Načítám náhled komentáře...

3
Qark url 13. 01. 2008 18:26

Reakce na Amoondre #2Načítám náhled komentáře...: A co tak zapojit vlastní fantazii? :-D

Reakce na komentář: Avaranger #65Načítám náhled komentáře...

4
Tommy 13. 01. 2008 18:45

pravda, nejdůležitější je vyvarovat se stereotypu, a pak už to jde skoro samo ;-)


5
Yorge 13. 01. 2008 18:49

Reakce na Amoondre #2Načítám náhled komentáře...: Přesně tak jen zapoj fantazii. Je nepřeberné množství jak ten vztah oživit a vyhnout se stereotypu. Nejhorší je, ale když máte pořád nějaké plány a touhy něco podnikat a vaše přítelkyně to neocení a nemá o to v podstatě zájem. Jsem, ale toho názorů, že ženy si často stěžují na to, že je muži málo hýčkají, nedonesou jim květinu nepoteší maličkostí, ale přitom ony ještě v menší míře hýčkají partnery. Muži to potřebují stejně tak jako ženy. Bavil jsem se na toto téma s maminou kamaráda co už má v životě neco za sebou a nakonec mi v tomto dala za pravdu. Že si stěžují, že muži nejsou pozorní atd. přitom ony už vůbec ne. Co si budem namlouvat ono, že nám uvaří teplou večeři je tak nějak dáno jako samozřejmost, ale to že by koupili láhvinku vína zapálili svíčky a laškovali s náma to se stane málo kdy. Je to asi nějak tak zažito a očekává se to, že muži budou pořád pozorný hýčkat si ženy a ony si stěžovat. Ideální by podle mě bylo aby se oba starali, aby vztah neupadl do stereotypu a docela mě štve, že se to dává za vinu jen mužům.

Reakce na komentář: Peca #32Načítám náhled komentáře..., StagaZ #45Načítám náhled komentáře...

6
Lada 13. 01. 2008 19:55

Moc dobrý článek :-) tady mě každý článek vždycky potěší a něco nového se dozvím, jsem moc rád za tento web :-)


7
Sagi 13. 01. 2008 20:09

Pokud tedy vztah neupadne do stereotypu, budem všichni spolu štastně žít až do smrti? To jsem moc nepochopil.. :-)


8
Carl114 13. 01. 2008 20:26

Moc krásně napsané, ale mám problém, protože nevím kde je Orion velký vůz atd :-D

Reakce na komentář: StaNov #9Načítám náhled komentáře...

9
StaNov 13. 01. 2008 20:38

Reakce na Carl114 #8Načítám náhled komentáře...: Já zase poznám jenom Orion a Velký vůz :-)

Reakce na komentář: koupiter #41Načítám náhled komentáře...

10
katman 13. 01. 2008 21:02

mám úplně stejnej názor, dobrej článek i dobrý téma.


11
Marekzprahy 13. 01. 2008 21:09

Článek je sice 100% pravdivý, ale jestli je to náhrada toho "Jak se chovat k přítelkyni – buď chlap!", tak mi to přijde dost málo objevné…

Reakce na komentář: Qark #12Načítám náhled komentáře...

12
Qark url 13. 01. 2008 21:13

Reakce na Marekzprahy #11Načítám náhled komentáře...: Není to náhrada, je to něco úplně jiného. Tebou zmíněný článek nechávám v současnosti číst několika ženám (je totiž trošku drsnější), ať je to objektivní. Takže čekám jen na jejich vyjádření a připomínky.

Reakce na komentář: Marekzprahy #28Načítám náhled komentáře...

13
Pavel 13. 01. 2008 21:20

Když ji nevezmete na rande vy, tak to může udělat někdo jiný. To jsem nevymyslel já, to jsem citoval Teorii zájmu, kterou Someone publikoval na Svadeni.cz A tam píše nejen o romantice, ale i o dalším – na čem stojí a co potřebuje dlouhodobý vztah. Tak vida, už i Qark mu dává za pravdu }:->


14
Georg606 13. 01. 2008 21:23

Joo články se mi vždycky moc líbí rád si je tady pročítám. Ps. To Qvark Tady se někdo v posledním odstavci nechal krapek unést svou fantazií zamilovaně koukajíc na rozzářenou tajemně vyhlížející noční oblohu. Že? :-)


15
Frodo 13. 01. 2008 23:04

Krásně napsaný poslední odstavec :-O) Krásně rozvitá věta myslím obsahově.


16
jerrry 13. 01. 2008 23:23

Njn, to je krasny


17
Fedajkin 14. 01. 2008 02:52

Super článek, každej tohle asi trochu sám cítí, takže když to Qark potvrdí, nikomu už nebrání v uteku ze stereotypu.

Na Bud Chlap se těšim jak malej kluk, at holky čtou rychle a pozor: Venušanky maj zakotvený podvědomě ochranný reflexy, takže když to bude moc drsná pravda, stejně nepotvrděj a budou se xichtit :-D


18
yamato 14. 01. 2008 08:44

no, z vlastnej skúsenosti viem že holky o tej nočnej oblohe radšej počúvajú, než že by sa na ňu šli skutočne pozrieť. Ono totiž hviezdy svietia v noci (kto by to bol povedal…) a to sú slečny už unavené, a radšej by boli doma v teplej postieľke než vonku na lúke, v zime a v totálnej tme… Takže radše j k nim vlezte do tej postieľky a šepkajte im do uška ako by ste sa s nimi radi pozerali na hviezdy ;-)


19
MiSHAK 14. 01. 2008 13:16

Aj ta slza málem ukápla :-)


20
Tommy 14. 01. 2008 13:54

Znám plno lidí,kteří přesně jak se píše v tomto článku,vedli stereotypní vztah a také na to doplatili.Co říct…Jen snad,že chybama se člověk učí.Ale na druhou stranu by měli i dívky projevit v této situaci trošku iniciativu a snažit se o to,aby vztah neby stereotypní.Není přece všecko jen na chlapovi :-P

Reakce na komentář: Fedajkin #21Načítám náhled komentáře...

21
Fedajkin 14. 01. 2008 14:08

Reakce na Tommy #20Načítám náhled komentáře...: je


22
MShaky 14. 01. 2008 14:55

JJ pěknej článek :-) …jen sem zauvažoval podobně jako yamato. Při představě že svoji slečnu tahám večer v mínus šesti stupních ven a ještě si přitom jít někam lehnout do sněhu na "zasněženou" louku! …Do te zimi by ste nedostali ani mě a ještě tak moji přitelkini :-D …tuhle metodu budu praktikovat radši až na jaře nebo v létě :-) …a jinak s tím stereotypem sem si to uvědomil hned jak sem si přečetl tenhle Qarkuv članek :-) …tk hned dneska stím něco udělám ;-)


23
LordAli 14. 01. 2008 15:21

Reakce na Amoondre #2Načítám náhled komentáře...: Tak ji vem místo po padesátý do kina jednou do divadla (je to taky změna ne?) :-D

Reakce na komentář: Hunter #29Načítám náhled komentáře...

24
AlahaMora 14. 01. 2008 15:53

Prijde mi docela usmevne, ze "vrchni balic" CR ma problemy ve vztahu… Kovarova kobyla chodi casto bosa… Podle toho co pises, muzes byt opravdu rad, ze ti to partnerka alespon naznacila a radeji se rovnou nevydala hledat nekoho, kdo ji krome kazdodenni lupacky da i pocit, ze je opravdu s tim pravym.

Reakce na komentář: Dan #38Načítám náhled komentáře..., Dan #39Načítám náhled komentáře..., Qark #42Načítám náhled komentáře..., Ferror #48Načítám náhled komentáře...

25
Sebastian 14. 01. 2008 15:55

No nevím jestli k tomu upadají jen muži. Mě se u jedné slečny stalo to, že mě do toho dotáhla ona a hlavně to přestalo bavit mě.
Občas si ale hraji myšlenkou, že někdy být nestereotypní je až špatný. Trocha toho "sterea" :-) není od věci, ať taky víte na čem jste…

Reakce na komentář: Peca #34Načítám náhled komentáře...

26
Véna 14. 01. 2008 18:19

Tak to kino bych asi zvládl. Ale tu hvězdnou oblohu nevím, nevím. To se fakt musí?

Reakce na komentář: jarop #59Načítám náhled komentáře...

27
Grendel 14. 01. 2008 20:44

Jelikož má moje slečna za dědečka hvězdáře tak bych jí asi moc s mejma znalostma obloho nezaimponoval :-D jinak dobrej článek akorát ted v zimě je vždycky těžší vymyslet něco originálního a zábavnýho… 8-)

Reakce na komentář: Kačí #31Načítám náhled komentáře...

28
Marekzprahy 14. 01. 2008 22:05

Reakce na Qark #12Načítám náhled komentáře...: Díky, tak se tedy těším :-)


29
Hunter 14. 01. 2008 23:16

Reakce na LordAli #23Načítám náhled komentáře...: Nebo ji může vzít do jinýho kina, že? :-)


30
dalax 15. 01. 2008 10:26

kritika musi byt… tenhle clanek je asi jeden z nejhorsich, ktere jsem tady cetl… to jako za zaklad vztahu vsichni povazuji jen sex? to neumi delat neco jinyho? uprimne lituju tech, co si mysli, ze vztah=sex…z tohoto clanku celkem logicky vyplyva, ze autor snad ani nevi co je to skutecne vztah v pravem slova smyslu nebo pise cely clanek prehnane ironicky. kde je pravda?


31
Kačí 15. 01. 2008 11:46

Reakce na Grendel #27Načítám náhled komentáře...: hele … nejdůležitější je být originální :-) jednou jsem koukala na oblohu s klukem, který o hvězdách nevěděl vůbec nic. Tak vymýšlel různá souhvězdí podle toho, co mu to zrovna připomínalo. No a tak vznikl "Velký myšák, Slon, Hamburger, nebo hvězdné hodiny". V životě jsem se tolik nenasmála …


32
Peca 15. 01. 2008 12:39

Reakce na Yorge #5Načítám náhled komentáře...: Večeře každý večer, vyprané, vyžehlené apd. je celkem dost pozornosti partnerovi :-) Ale uznávám, že vymýšlet neobvyklé věci věci, které by potěšily partnera dost holek moc neumí (vymyslí třeba divadlo, což je spíš za trest) :-D


33
Yorge 15. 01. 2008 12:41

Podle mě, jestli oba nebo jeden z páru není absolutní pecivál, nikdy nemůže nastat stereotyp. Já si ani nedokážu představit, že bych každý večer nebo přes den seděl jen s přítelkyní u bedny. Nejlepší je si budovat společné přátelé, s nimi můžete podnikat nějaký výlety, sportovat, zapařit atd. a hlavně mít i oba nějaké koníčky nebo touhu něco dělat, zajít si do bazénu, na kolo, squash, pizza, kino, divadlo, zahrát si stolní hru, koupit láhev vína a zajít někam jen tak ven posedět, sáňkovat, bruslit, nakupovat, plánovat atd. Je toho podle mě mraky, ale z vlastní zkušenosti vím, že když máte protějšek, který o takové věci nemá zájem, tak se můžete snažit sebe víc a ten vztah dřív nebo později upadne do stereotypu a nebo se budete muset hodně omezovat, protože vaše přítelkyně nebude chtít takové aktivity dělat, ale vy ano.


34
Peca 15. 01. 2008 12:43

Reakce na Sebastian #25Načítám náhled komentáře...: Jo, taky se mě to stalo a zdrhl jsem :-P


35
peter 15. 01. 2008 13:08

a proč musí být originální chlap?Proč musí vymýšlet zábavu pro ženskou chlap?(ok odpoved znám, to ženská roztahuje nohy, takže pokud chceme sex…).
Já bych chtěl, aby se to střídalo, někdy vymyslím já, někdy zase ona.Ale aby jen naznačila "nebaví mne to, něco vymysly a zabav mne".Proč nepozvala ta přítelkyně Qarka do kina?

Reakce na komentář: Yorge #36Načítám náhled komentáře...

36
Yorge 15. 01. 2008 13:26

Reakce na peter #35Načítám náhled komentáře...: Joj presne tak, to me take sve proc je tak nejak zazito ze by mel byt jen chlap originalni, byt pozorny, koupit obcas tu kvetinu potesit zenu malickosti a vymyslet co se bude delat. Vsak to je snad v zajmu obou tak by to mela byt automaticka vec a ani by to nemelo byt jednou on jednou ja .-)

Reakce na komentář: Peca #37Načítám náhled komentáře...

37
Peca 15. 01. 2008 13:54

Reakce na Yorge #36Načítám náhled komentáře...: Protože žena chce být neustále dobývána :-D Nevšimli jste si někdy, že když máte holku zadarmo, tak o ni ani tak nestojíte ? Není to taková výzva…

Reakce na komentář: peter #40Načítám náhled komentáře...

38
Dan 15. 01. 2008 16:31

Reakce na AlahaMora #24Načítám náhled komentáře...: Prosím tě, AlahaMoro, každý má ve vztahu nějaký problém, ať už malý nebo velký, nebo se to alespoň říká. Myslím, že je zbytečné posmívat se Qarkovi, že kobyla chodí bosa. A jen tak mimochodem, tohle rčení o kovářově kobyle nemůžeš vypustit z úst jen tak bez rozmýšlení. Myslíš si, že třeba truhlář si nemůže pro sebe vyrobit krásnou skříň? Prostě to někdy platí a někdy neplatí. :-)


39
Dan 15. 01. 2008 16:33

Reakce na AlahaMora #24Načítám náhled komentáře...: Hups, omlovám se :-O, psal jsi: "často chodí bosa". V tom případě je tedy půlka mojí reakce k ničemu.


40
peter 15. 01. 2008 17:24

Reakce na Peca #37Načítám náhled komentáře...: ano to máš sice pravdu, ale jak řekl Yorge, pokud to má být harmonický vztah, tak je přeci důležité, aby na vztahu pracovali oba dva společně a ne jen muž.Nebo si snad myslíš, že muž nestojí o (za) to, aby ho žena pozvala do kina?

Reakce na komentář: Peca #44Načítám náhled komentáře...

41
koupiter 15. 01. 2008 20:11

Reakce na StaNov #9Načítám náhled komentáře...: no mrkni se na Google Earth.


42
Qark url 15. 01. 2008 21:21

Reakce na AlahaMora #24Načítám náhled komentáře...: Kde je napsané, že mám nějaké problémy ve vztahu? To, že mi někdy nějaká partnerka něco řekla, přece neznačí problém ve vztahu. To je normální komunikace. Partneři si běžně spolu povídají o tom, co by chtěli. Místo jedovatého tónu by bylo příště lepší si článek pořádně přečíst. ;-)


43
lasendou 15. 01. 2008 23:02

Takový článek mi tady chyběl. Většina článků na tomto vebu se zabývá tím, jak slečnu ulovit. Málo se jich ale věnuje vztahu který už nějakou dobu funguje.


44
Peca 15. 01. 2008 23:44

Reakce na peter #40Načítám náhled komentáře...: Jo, to s tebou souhlasím, určitě by bylo fajn, kdyby mě holka sama od sebe inciativně někam pozvala. Ale ony jsou většinou ostýchavé a nechávají inciativu na chlapovi, max. něco navrhnou :-) Takovej mají prostě mozek… Podle mě se ve vztahu prostě projevují jinak. A přehnaná iniciativa taky škodí, pochybuju, že by se někomu líbilo, kdyby měl od partnerky nalajnovaný život :-)


45
StagaZ 16. 01. 2008 00:05

Reakce na Yorge #5Načítám náhled komentáře...: Promiň, ale u člověka takhle pěknýho vyjadřování mě dvojnásobně zaráží viditelná negramotnost…

Reakce na komentář: Yorge #46Načítám náhled komentáře...

46
Yorge 16. 01. 2008 09:32

Reakce na StagaZ #45Načítám náhled komentáře...: Díky za upozornění příště si to po sobě raději přečtu. Co ti budu namlouvat, gramatika, slovosled a shoda přísudku s podmětem není moje nejsilnější stránka a nikdy nebyla ještě k tomu, když jsem z IT a návykem je psát bez diakritiky a rychle. Ale abych tě upozornil, použití výrazu negramotnost by v tomto případě znamenalo, že neumím psát a číst, což určitě umím. Jinak pěknýho by správně mělo být pěkného. Pro příště si dám pozor. Děkuju


47
Michelle 16. 01. 2008 21:45

tenhle člověk mi mluví z duše :-)


48
Ferror 17. 01. 2008 00:45

Reakce na AlahaMora #24Načítám náhled komentáře...: Nikdo není dokonalý a chybami se člověk učí. A je ke cti, že Qark náznak pochopil dobře a podělil se o svou zkušenost


49
Rumburak 19. 01. 2008 12:05

..a ja som si myslel ze to je samozrejmost :-)


50
james 20. 01. 2008 09:55

A to jsi ji přinesl růži a pak jste šli do kina? Tu růži potom držela během celého filmu?

Reakce na komentář: BER #68Načítám náhled komentáře...

51
20. 01. 2008 10:45

na chlapech, jako je třeba Qark, je hezké to, že si všimnou toho, že holka někdy v něčem pocítí stereotyp, naznačí a on pochopí. Mám přítele, se kterým jsem tři roky a když tak čtu tyhle stránky a víc přemýšlím o tom našem vztahu, docházím k závěru, že jsme se dostali někam jinam, kde být nechci. Bojoval a snažil se na začátku, ruku na srdce, já jsem mu to taky nijak nezkomplikovala, takže byla v podstatě "ruka v rukávu" hned. A tím taky to hezký asi skončilo, protože všechno ostatní, co jsem pro něho udělala a doposud ještě stále dělám bere jako velkou samozřejmost, což je špatně. Naopak já od něj nevidím sebemenší snahu změnit každodenní rutinu. Kytku mi naposled donesl právě před 3 lety na první rande, vánoční dárky dostávám s komentářem, že to nebyla levná záležitost a kdykoliv ho chci vytáhnout od počítače (kde tráví pomalu 24 hodin denně) třeba do toho kina, tak slyším, že nemám pochopení a že jsem ta špatná, co ho tahá ven, kvůli svým rozmarům. Svým odmítavým postojem ke mně si bohužel vybudoval můj odstup a vážně přemýšlím o tom, jestli takový vztah má do budoucna cenu, když snahu o něco lepšího a nového má jen ten jeden. Závěrem bych chtěla jen říct, že kdyby se mi snažil víc porozumět a třeba jednou jedinkrát navrhl to kino, tak bych přemýšlela o našem vztahu úplně jinak, než přemýšlím teď. Takže Qarku – klobouk dolů.

Reakce na komentář: Yorge #55Načítám náhled komentáře...

52
Sophia 20. 01. 2008 18:25

To, že žena naznačí potřebu jít na rande, nemusí hned znamenat problém ve vztahu, jak se tady někteří mylně domnívají. Ano, může to být snaha předejít stereotypu, ale napadlo vás, pánové, že může jít i o něco jiného? V okamžiku, kdy jsme pozvány na rande, snažíme se hezky obléct, namalovat, učesat, abychom pro toho dotyčného byly ten večer ty nejkrásnější. Protože, co si budeme povídat, když víme, že přítel dorazí večer a zůstaneme doma, tak nemáme takovou snahu a potřebu se nějak extra zkrášlovat. Čili iniciativa partnera vzít přítelkyni „mezi lidi“ bývá patřičně oceněna, čehož je důkazem i Qark.

Nikde nemáte napsáno, že když partnerka jednou takové přání vysloví a je vyslyšeno, že za nějaký čas nebude chtít pozvání na rande partnerovi oplatit. Pánové, neházejte nás všechny do jednoho pytle! Nejste jediný, kdo měl snahu nenechat padnout vztah do stereotypu, ale protějšek, v tomto případě mužského pohlaví, nadšení nesdílel. Taky podle toho ten vztah dopadl…

Na randění by se nemělo zapomínat ani po několikaletém vztahu, protože může minimálně přinést svěží vítr do zajetých kolejí.


53
otylka 20. 01. 2008 21:31

Qarku kolik jsi měl v životě žen? :-)


Reakce na komentář: Qark #54Načítám náhled komentáře...

54
Qark url 20. 01. 2008 21:37

Reakce na otylka #53Načítám náhled komentáře...: Žádnou, jsem dosud svobodný }:->


55
Yorge 21. 01. 2008 13:25

Reakce na vé #51Načítám náhled komentáře...: Podle toho co popisuješ, je to přítel na nic. Je jasný, že může vydělat peníze, postarat se dobře o rodinu, ale když ti nedává lásku, nikam nechce s tebou jít a čumí jen do PC tak je to absolutně k ničemu. Být tebou povím mu o svých pocitech, jestli bude vůbec ochoten se nad tím zamyslet a uvědomí si, že vážně něco není v pořádku, bude se snažit to změnit a po měsíci se nevrátí do starých kolejí tak to má budoucnost, ale jinak to nemá smysl a akorát by tě to užíralo víc a víc. Není na co čekat život letí jako voda a předpokládám, že ho chceš prožít a ne prosedět vedle kluka co čumí jen do PC.

Reakce na komentář: vé #56Načítám náhled komentáře...

56
22. 01. 2008 21:12

Reakce na Yorge #55Načítám náhled komentáře...: no, díky za reakci, jenže ten můj chlap ztratil snahu i vydělávat, když všechno stačím zajistit sama – hypotéku a spoustu dalších věcí. Máš pravdu, život chci prožít, proto se už netrápím tím, co dělám špatně já, je mi jasný, že chyba je vždycky na obou stranách, já sama nejsem dokonalá, ale snahu o to, aby to mezi náma bylo lepší, jsem měla. To, že se to nesetkalo s odezvou, navíc pozitivní, to už je impulz k tomu, že není na co čekat a že musím udělat krok, kterej bude sice krokem do neznáma, bude to bolet, ale bohužel, není vyhnutí. Být celý život s člověkem, který v ničem nepomůže, vinu hází na druhý a veškerá jeho činnost spočívá v tupým hledění do PC – to není to, co jsem vždycky chtěla, zvlášť, když já sama jsem aktivní a společenský člověk.

Reakce na komentář: Yorge #57Načítám náhled komentáře..., Andrej #60Načítám náhled komentáře...

57
Yorge 22. 01. 2008 23:27

Reakce na vé #56Načítám náhled komentáře...: V tom případě není absolutně co řešit a přeji ti jen dostatek síly k tomu, abys to všechno ustála a dokázala provést radikální změnu, je jasné že to bude bolet. Ale je lepší být nějakou dobu samotná, uvědomit si pořádně co od života a partnera chceš, než ztratit nemalou část života s partnerem s kterým to nemá budoucnost. Vidím to doma u svých rodičů, jeden z nich je ten co život chce žít a druhý co životem jen proplová. I když se mají rádi a jsou spolu, jeden tomu vztahu dává míň, spíš mu vrhá klacky pod nohy a ten druhý je pořád jen sbírá a vynakládá nemalé úsilí, aby bylo vše v pořádku, bohužel díky tomu jeho touhy, sny a zájmy jdou stranou.


58
ZMAR 23. 01. 2008 21:49

To co rikas je moc hezky, souhlasim stim ale co kdyz ta holka nechce?.. ja sem do ted chodil s holkou ktery takovyhle veci vubec nebavily.. Kdyz sem rikal, ''pojd pujdem do akvaparku'', tak se ji nechtelo s duvodem ze je ji zima.. dyz sem rikal.. pojd pujdem do parku posedet'', ''a co tam jako budem delat''… pica to byla asi no :-D


59
jarop 24. 01. 2008 00:25

Reakce na Véna #26Načítám náhled komentáře...:
Odporúčam kúpiť alebo požičať si teleskop, ísť niekde do hôr a možno sa od toho ani nebudeš chcieť odtrhnúť. A na koniec budeš priateľke vysvetľovať ako sa majú čierne diery.


60
Andrej 24. 01. 2008 13:08

Reakce na vé #56Načítám náhled komentáře...: Zrejme maš doma namiesto chlapa "veľké dieťa", a to nie je bohviečo. Takže ak ti nesedi rola ženy, ktorá je vo vzťahu dominantná, je podľa mňa lepšie vycúvať (dúfam, že nemate deti).


61
Qu i ark 24. 01. 2008 20:18

Jsem počítačovník a taky jsem do toho sklouzával, naštěstí jsem si to víceméně včas uvědomil.

Jinak tady jě nějaká inspirace http://zenhabits.net/2007/06/ways-to-be-romantic-on-the-cheap/


62
Merffyss 25. 01. 2008 02:12

To je clanek od srdce!


63
Janina 25. 01. 2008 21:24

Škoda, že jsem se nesetkala s podobným typem muže jako jsi ty Quarku. Většinou si připadám, jakoby lidé okolo mne neuměli naslouchat a nic necítili. Jedno máme společné a to analizovat situace, lidské povahy a vše co se kolem toho točí. Já mám bohužel tu nevýhodu, že toho neumím využívat. Těším se na další články :-)


64
knyttr 29. 01. 2008 19:28

Takove veci nejsou samozrejmost?


65
Avaranger 30. 01. 2008 00:59

Reakce na Qark #3Načítám náhled komentáře...: Nepřetěžuj ho, Qarku :-P


66
misstriss 01. 02. 2008 12:31

O něčem podobném jsem zrovna nedávno psala… Čas od času se ve vztahu něčím překvapit a projevit pozornost je nejenom zdravé, ale taky příjemné. Nemusí jít jen o romantiku a nemusí to být jen ze strany muže. Ženy si často ztěžují, že se muži přestali ve vztahu snažit a přitom ony samy se také moc nesnaží.

Reakce na komentář: Yorge #67Načítám náhled komentáře...

67
Yorge 01. 02. 2008 18:00

Reakce na misstriss #66Načítám náhled komentáře...: Bingo konečně nějaká slečna, která napsala, že to nění jen na chlapovi .-)


68
BER 21. 02. 2008 12:50

Reakce na james #50Načítám náhled komentáře...: No kamo, taky jsem to tak jednou udelala priznavam je to trochu nepohodlný ale neni to problem a ymslim ze ten rpoblem ktery vznikne ej tak nicotný…ze to nema smyls resit :-)


69
Jiřík 25. 03. 2008 02:56

Taky zkusím něco připsat..
Když jsem si článek přečetl, chtěl sem hned reagovat ve smyslu "no vždyť jo! :-) ale občas by pro nás mohli něco udělat i ty holky" Po pročítání reakcí už to tu i z větší části padlo, tak bych jen dodal.. holky se často ohání tím, že uklízí, vaří, perou.. a chlap to ani neocení i když jim to dá přeci tolik práce. Jj, čistá pravda;) Ale na druhou stranu koho z vás holka ocenila za to, že jste v bytě spravili to a tam to, zaridili ji nejlevnejsi komponenty do jejiho pc, za to, že jsou na autě zimní gumy dřív než napadne sníh?? Já většinou krom prostého konstatování "díky" ještě uslyším neco ve smyslu "a je to určitě udělaný pořádně?" :-D
Podle mě toto jsou věci sami o sobě stereotypní a tak moc ani jedna strana nemůže čekat nějaký větší uznání :-) Ovšem když si holka dá jednou za čas záležet a místo včerejší topinky dostanete k večeři dlabanec kterým by se i vaše oblíbená restaurace mohla pochlubit, určitě se jí odměny dostane;) A tím jídlem určitě dokáže zabodovat i chlap :-) Samosebou to berte, jako jeden z mnoha příkladů..


70
Andrea 28. 03. 2008 22:18

jo tak tenhle článek mi fakt sednul. je to pravda. přesně tohle v současný době taky potřebuju..i když si myslím že kapka stereotypu občas není na škodu – člověk aspon cítí určitou jistotu. ale nesmí to být moc. tohle zrovna teď taky řešíme. dnes sem přítelovi vysvětlila jak se věci mají a co teda po něm vlastně chci. jinak je skvělej tak doufám že mě pochopil a dočkám se nějakého výsledku. já sama často vymýšlím co bysme spolu mohli podniknout..ale jaksi bohužel často bez odezvy..


71
Renisz 25. 04. 2008 08:32

jestli ti prijde samozrejme, ze ti nekdo uvari teplou veceri, tak abys nedopadl, ze si ji budes muset varit cely zivot sam :-P .


72
cajik 28. 04. 2008 00:44

teda já nechci nic číkat, jsem holka a s tvým názorem nesouhlasím, jakým právem jsi přišel na to, že pokud ti dívka uvaří, je to normální a očekává se to tedy od ní. Pokud považuješ za normální, že máš doma navařeno, uklizeno, vypráno, atd. a tvá parnerka k tobě navíc bude milá a bude dělat, co ti na očích vidí, tak z ní neděláš svou partnerku, ale robota. Proti romantické večeři a sexu nic nemám, ale musíš i to zasloužit, klidně jenom tím, že umyješ nádobí, sedneš si za ní na gauč, obejmaš ji a nebudeš si připadat jako týpek, že jsi udělal něco, co s přehledem zvládne i ona. Nejsem feministka, jenom jsem vám chtěla říct, jak se na to díváme my.


73
LaMa 30. 04. 2008 21:42

Reakce na sig #1Načítám náhled komentáře...: svata pravda, musim jenom souhlasit, diky tomu memu stereotipu se mi rozpada manzelstvi a doufam ze ho jeste zachranim, no spis doufam ze ho manzelka jeste bude chtit zachranit…nemate nejakou inspiraci co pro to udelat? Jinak ta nocni obloha je moc cool to urcite vyzkousim ;-)


74
elephant 24. 05. 2008 10:46

Trochu me stve, ze je potreba se kvuli pritelkyni tak snazit. Proc s ni musim delat, co me nebavi, a porad ji neco dokazovat, kdyz ja od ni nic takoveho nechci?


75
Pitak 26. 05. 2008 16:03

Porad mi nějaká temata.Prosím

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.