QARK.net — Holku si nevymodlíte
Holku si nevymodlíte

Holku si nevymodlíte

Modlení za holku

Měl jsem pocit, že jsem už v minulém článku ukázal, že oslovit holku není nic hrozného. Že nejsou důvody proč to neudělat. Naopak, můžete tím jen získat. Mýlil jsem se, plno lidí mi psalo, že oni to nezvládnou.

Předpokládat, že za vámi přijde holka, sbalí vás, pozve domů a tam se s vámi pomiluje – to je pořádné sci-fi.

Snít celý život sen, že vás nějaký šťastný kamarád seznámí s nějakou volnou kamarádkou jeho přítelkyně, ta se k vám bude báječně hodit a vy spolu budete žít šťastně až na věky – to je romance od Danielly Steelové.

Ženská si vás musí vážit a za něco vás obdivovat, vzhlížet k vám. Myslíte si, že na ni uděláte dojem svým stydlivým chováním, tím že ji budete jen okukovat a ani ji neoslovíte? Takovým chováním totiž ukazujete, že nemáte doopravdy zájem.

Uvědomte si, že těžko sbalíte holku pouhým pozorováním – to je realita.


Já vlastně vůbec nechápu, jak někdo může tvrdit, že to nezvládne, když to nezkusil. A ani to nezkusí, protože by to prý nezvládnul. To je začarovaný kruh. Přitom na tom nic není. Nemáte co ztratit. Můžete jedině získat. Je jasné, že se vám to na poprvé povést nemusí. Ale příště vám to půjde líp a uvědomíte si plno věcí, které jste udělali špatně. A hlavně se už příště nebudete tak bát.

Pokud si myslíte, že oslovit holku je děsná věc, zkuste si napsat na papír pět důvodů, proč z toho máte obavu. Zjistíte totiž, že jsou to jen ničím nepodložené výmluvy a že všechny příčiny jsou jen ve vás. Faktem zůstává, že pokud doopravdy nechcete, tak to nezvládnete. Holky nekoušou, maximálně vás odmítnou. Kdyby vás odmítlo osm z deseti, budete mít o dvě holky víc, než když se nezeptáte.

Nebo se bojíte, že se vám budou smát? Když neoslovíte zmíněných deset holek, tak si o vás deset holek bude myslet, že jste divní. Budou se divit, proč jste na ně jen civěli a nic neudělali. Když je ale oslovíte, tohle si myslet nebudou. I kdyby o vás neměly zájem, potěší je, že se někdo zajímal o ně.


Podívejte se, kolik lidí chodí. Přitom se může stát, že člověk zakopne a upadne. Občas se mu za to smějí, někdy si i pěkně nabije hubu. Ale přesto každý vždy vstane a jde dál, aniž by ho o to musel někdo prosit a zvedat mu kvůli dalším kroků sebevědomí.

Je zvláštní, že jak jde o ženy, je to najednou jiné. Nastupuje ješitnost. Co JÁ CHLAP si ale počnu, když mě ONA odmítne… atd. Nic si nepočnete, vstanete a půjdete dál. Když se budete válet po zemi, tak nikam nedojdete a ještě vás plno lidí nakope do zadku. Když raději strachem vůbec nevyjdete z baráku, budete okolní svět znát jen z fotek a filmů.


Pokud nedokážete přijmout fakt, že oslovení musíte zvládnout VY a že to není nic děsivého, tak asi vážně nemáte šanci. Ale v tom případě vám to patří a nestěžujte si. Holku si totiž nevymodlíte od Boha, musíte se o ni snažit sami.



Související články:
Qark | 28. 08. 2005 19:21 | Komentáře: 144 | ::Jak na ženský


Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
Marcellus 28. 08. 2005 20:17

Kdyz ma nekdo oci jako ja, tak dokaze holku sbalit i pohledem ]:-> =))))

Reakce na komentář: Qark #2Načítám náhled komentáře...

2
Qark url 28. 08. 2005 21:01

Reakce na Marcellus #1Načítám náhled komentáře...: No, chlapovi který balí pohledem, se prý říká POHLED-NEJ chlap :-)


3
Jossh 29. 08. 2005 00:43

,,Ženská si vás musí vážit a za něco vás obdivovat´´tohle je spravny nazor a pokud to dokazete,muj nazor je ze jste spravny chlap! Ja mam nejlepsi pocit sam ze sebe,kdyz dokazu v zene probudit takovou touhu,ze mi prvni polibek da sama,prvni me pozve domu a ze se kvuli me rozbreci,protoze me ma rada-probudit v zene touhu je myslim si zaklad-horsi je,kdyz vy tu touhu v ni probudite,ale ona ji nedokaze probudit ve vas-to si ji pak neprejte :-)

Reakce na komentář: Navi #5Načítám náhled komentáře...

4
Navi 29. 08. 2005 01:25

On to neni kruh, ale sestupujici spirala – prislusne posilen ruznymi clanky, frazemi a kamarady se chlap vyda ulovit tu kterou vyvolenou a neuspeje. Sebevedomi na nule (on totiz nesel balit "nejakou", ale tu ktera se mu libila). Za mesic se z toho vylize.

Opet posilen, jde do utoku a zas neuspeje (porad nejsme ani na tech 8mi neuspesich), sebevedomi jde opet k mrazu, za dva mesice se vrati, ale uz ne na 100%, ale treba na 80%.

Takhle se to opakuje a (nejen) diky pochroumanemu sebevedomi ma stale horsi a horsi sance na uspech.

Pak skonci na nule :-) Sebepresvedcovani uz nefunguje a kamaradku, ktera "zautoci" asi kazdej nema.

Pak je tu samozrejme problem s chtenim se te holky zbalit – coz maji hezci jednodussi, holka sama ukaze zajem, pak to jde "jak po masle"; opet, problem nastava u toho zbytku – ti nemaji "praxi" v tom presvedcovani holky, ze je vlastne chce (a zpatky ve spirale)…

Abych to shrnul – imho. kazdej to parkrat zkusil, ale hafo neuspelo vickrat, nez na kolik meli a uz se jejich sebevedomi z tech sramu nevyhrabalo.

Reakce na komentář: Jossh #6Načítám náhled komentáře..., Qark #12Načítám náhled komentáře...

5
Navi 29. 08. 2005 01:28

Reakce na Jossh #3Načítám náhled komentáře...: jenze nemuzou byt vsici hrdinove – to by se jen posunula hranice hrdinstvi… takze ten zbytek skonci jak ?

Btw. myslim, ze udavana cisla u tech, kteri zustanou po cely zivot sami jsou silne podhodnocena – uz jenom proto, ze to ti lide sami nepriznaji – kolik bude takovych, co se svymi naroky nikdy nesli az na nulu "beru cokoli co dycha" ?

Reakce na komentář: Jossh #7Načítám náhled komentáře...

6
Jossh 29. 08. 2005 03:10

Reakce na Navi #4Načítám náhled komentáře...: ,,Abych to shrnul – imho. kazdej to parkrat zkusil, ale hafo neuspelo vickrat, nez na kolik meli a uz se jejich sebevedomi z tech sramu nevyhrabalo´´
Dovolim si jeste pridat poznamku,urcite neuspeli,protoze na to nemeli,ale taky proto,ze si natolik neverili.
NAS USPECH ZAVISI DOST TO TE MIRY NA TOM,JAK MOC SI DOOPRAVDY VERIME
Ja uz to tady nekde psal,ale chtel bych,aby to nekdo kdo ma problem sbalit holku udelal a pak napsal tady jak dopadl a hlavne CO TO UDELALO S JEHO SEBEVEDOMIM.
Takze nez to udelate(pochybuju,ze do toho pujde nekdo rovnou po hlave) si to promyslejte JAK to udelate,JAK budete uplne klidni a v pohode,JAK budete sebevedomi a JAK slecnu zaskocite,ohromite a pritom o nic nepujde-az si budete jisti(zkousejte to klidne i pred zrcadlem) vyhlidnete si svuj objekt a JDETE do toho.
Tady to je: Prijd za svym objektem,postav se pred ni podivej se ji do oci a rekni ,,Slecno mohl bych Vas osukat?,, koukej ji do oci a usmivej se a cekej co udela – kdyz rekne jo tak fajn,kdyz rekne ne tak ne – facku ti vetsinou neda no a po jeji reakci dodej tohle. A slecna na to:A mladiku pres hubu jste jeste nedostal? A mladik na to,ale dostal slecno,ale vite kolikrat jsem si uz zasukal lehce se usmejte,reknete ze jste ji chtel pobavit vtipem a ze doufate,ze si nemyslela neco vic-no pak se staci predstavit a zacit dalsim vtipem a pak uz jde kecani samo-neni to zrovna slusne,ale se sebevedomim to dela divy-z vlastni praxe jsem to udelal ca. desetkrat-poprve jsem se celkem klepal,kdyz jsem to rikal do oci,ale klaplo to-holka byla prvne uplne zaskocena a divala se na me jak na prasaka,ale az jsem to dorekl tak jsme se zacali smat,povidat si a jelikoz to byla pritelkyne meho kamarada tak jsem si s ni nic nezacal,ale i presto pak za mnou prisla a navrhla mi ze se mnou bude neverna.A od te doby mi nedela problem to rict kterekoli holce. JDETE DO TOHO

Reakce na komentář: Navi #13Načítám náhled komentáře..., mirad #100Načítám náhled komentáře...

7
Jossh 29. 08. 2005 03:13

Reakce na Navi #5Načítám náhled komentáře...: Doufam,ze po tomhle navodu to bude vzestupujici spirala :-)


8
aCIDfire 29. 08. 2005 10:47

Já si myslim,že právě největší problém je v tom sebevědomí a v tom,co tý holce ze začátku nakecat,respektive úvodních pár slov,což je problém i u mě. To o tom ošukání je sice pěkný,ale už vidím svýho brejličkatýho kamaráda (trochu studijní typ),jak přijde za buchtou,že ji chce opíchat,tak dostane tak akorát jednu dobře mířenou mezi nohy :-),že si holka bude myslet,že je to ňákej úchyl. Odhodlání to udělat si myslim nechce moc dlouhý plánování,jak tu píše Jossh,pač to člověka ještě více znervózní,znejistí,řekne si seru na to,takže když už náhodnej kontakt,tak jít na to natvrdo,pokud se ta holka vyskytuje v našem okolí častějc(bus,..),volil bych ňákou pozvolnější cestu.

Někdy zabírá i holku šokovat(ne brokovnicí v ruce a ropláclým mutantem za ní na stěně),ale ňákym činem (např.kámoš se převlík do obleku slepice s velkým zobákem či co a šel na to a zabralo to,holka se chechtala,že ji ještě takovýhle stvoření na rande nepozvalo). Např.mě se stala komediální situace,kdy se buchta málem sama nabídla. Šel jsem do Kauflandu nakoupit 36 šišek housk.knedlíků!!(pro bratra na školní zájezd),lidi se samozřejmě divili vč.pohledný pokladní,s kterou jsem prohodil pár slov o těch knedlíkách,nejdřív mi je pomáhala dávat do košíku,pak prohodila něco ve smyslu,že by si taky dala,stačilo ňáký menší pozváníčko a bylo :-)Za pokladnou už na mě čekala přitulka,tak bych akorát dostal přes čenich :-),ale jako modelová situace to postačí.

Reakce na komentář: Jossh #11Načítám náhled komentáře..., Navi #15Načítám náhled komentáře...

9
aCIDfire 29. 08. 2005 10:59

Pokud víte,kde buchta bydlí(víme,nevíme,stopování,zjistíme :-),tak trochu dražší cesta je poslat jí něco jako haldu kytek,medvěda,..+ňákej krátkej verš (najdete na www.protebe.cz),pak ji třeba někde na ulici či v buse nenápadně oslovit a říct ji třeba:"Slečno,máte ráda poezii?Kdy jste naposledy dostala nějaký verš?" Buchta znejistí a už to pak jde,někdy i zčervená ->(..a nedostala jste k tomu náhodou i ňákýho plyšáka..?)a pač už jste rozkecaní a odpadá úvodní
věc co vymyslet o čem navázat kontakt. Věřte zabírá to :-),pokud jste nesmělejší povahy a znáte ňákou kamarádku té dotyčné,zjistěte nějak tel.číslo a zkuste pár dobře mířenejch SMSsek z adresy viz.výše,taktéž odzkoušeno,akorát to ta kamarádka nesmí prokecnout,že jste chtěl její číslo,to pak odpadá moment překvapení.


10
aCIDfire 29. 08. 2005 11:08

No a pokud máte nějakej komplex působící na sebevědomí,zkuste to před "akcí" odstranit. Choďte do posilky,solárka,dobře a VKUSNĚ se oblíkejte (šaty dělaj člověka!!) a většina ženskejch uvítaj chlapa,co se o sebe trochu stará a dobře se oblíká,je dobrý si udělat vlastní styl,nechodit oblíkanej jak stádo ostatních týpků s potrhanejma jeansama a nabarvenou hlavou,že vypadaj jak buzny. Zdůrazňuju to zde mmj pro to,neb kamarád furt jak na ňákou babu a podobný otázky co má dělat a přitom chodí ve vytahaným tričku,džínách pomalu po dědovi a mokasínách jak když prošly staveništěm,s tímhle těžko někoho "uloví",už jsem se ňák rozkecal,takže na sobě zapracujte nebo vám pak už zbejvá jen to modlení :-)

Reakce na komentář: Navi #16Načítám náhled komentáře...

11
Jossh 29. 08. 2005 12:25

Reakce na aCIDfire #8Načítám náhled komentáře...: ,,už vidím svýho brejličkatýho kamaráda (trochu studijní typ),jak přijde za buchtou,že ji chce opíchat,tak dostane tak akorát jednu dobře mířenou mezi nohy´´
A uz to zkusil tvuj kamarad nebo ty,ze tady hned vyvozujes zavery? Ja schvalne napsal tuhle metodu,protoze je k ni treba dost sebevedomi a jde o to prekonat sam sebe a dokazat sam sobe ze to dokazes-a jestli tohle zvladne tvuj studijni kamarad,pak pro neho uz nebude vubec zadny problem oslovovat holky zpusoby jak tady popisujes.
K te pokladni: ne ze by me nejak braly holky za pokladnou,ale kdyz ji chci zaujmout a pobavit tak to delam takhle – koupim si banany a nezvazim je,vyberu si kdy je v obchode nejvic lidi a kdyz slicna pokladni prebira muj nakup a dojde k bananum bez stitku,tak se zastavi a rekne ze jsem si to nezvazil-udelam hloupeho a zeptam se kde to mam zvazit,rekne mi kde a ja slibim,ze jsem hned zpatky-banany zvazim,ale nalepku si nevezmu,prijdu az potom co se utvori jeste vetsi rada pekne v klidu ji podam banany bez stitku a koukam na ni-samozrejme zacne hledat a nic nenajde-podiva se na me a zepta se,vy jste to nezvazil? a s klidem a usmevem,ano zvazil-ma to presne 680gramu-ona se popadne za hlavu a zacne vysvetlovat,ze tam ma byt stitek,tak ji vezmu banany,zeptam se kde ten stitek je a za chvili jsem u pokladny se stitkem na kterem je muj telefon a pozvani na kafe,ze bych se ji rad omluvil a odcinil moji hloupost-stitek staci nalepit na plexisklo u pokladny :-)


12
Qark url 29. 08. 2005 14:00

Reakce na Navi #4Načítám náhled komentáře...: No tak člověku, který má 100% sebevědomí ho nikdo o 20% nesrazí. Ale člověku, který má jen 20% sebevědomí ho i maličkost srazí o 100%.

Já myslím, že neuspěch nic srážet nemusí, pokud se z něj poučíte. Když kluka odmítne holka o kterou měl zájem, tak ho to jistě naštve, prostě proto, že ji chtěl a líbila se mu. Pokud se mu tím aktem srazí i sebevědomí, není to důsledek balení, ale toho, že si předtím nevěřil. A vlastně proto, že si nevěřil, to nezvládl. Takový člověk pak hledá chybu jinde, říká si, že ON má smůlu (nebo že pro ni není dost pěknej,…) a nic nedělá s tím, aby příště uspěl. Naopak, do další holky jde často s pocitem, že to zase nevyjde, místo aby šel s chutí, že si s ní chce popovídat.

Je známo, že člověk si raději najde tisíce výmluv proč to neudělat, než aby to udělal.

Reakce na komentář: Navi #14Načítám náhled komentáře...

13
Navi 29. 08. 2005 15:28

Reakce na Jossh #6Načítám náhled komentáře...: ze zacatku si verili a nepotvrdilo se – sebeduvera sla dolu, ukecali se, sli do "toho" znovu, zase neuspeli, opet duvera v jejich schopnosti "samce" sla dolu,…
pripadnej uspech ho hodi nahoru ("rechargne na 100%"), ale to uz neni probirany pripad :-)

a pritom o nic nepujde – a tohle je prave to, co si muze rict zkusenej proutnik, ale pro chlapa kterej jeste nesmocil, vzdycky o "neco" jde, zadnej vztah pro nej nebude "jentak".

Reakce na komentář: Qark #17Načítám náhled komentáře..., Jossh #18Načítám náhled komentáře...

14
Navi 29. 08. 2005 15:31

Reakce na Qark #12Načítám náhled komentáře...: ze zacatku ho mit muze, postupne o nej s neuspechy prijde – "tak ho to jistě naštve" – nastve a sesune, ta holka mu "dokaze", ze coby samec stoji naprosto za prd, ze je neschopnej sbalit byt i ji – a ted je jedno, jestli se k tomu ta holka postavi jako kamaradka nebo jako "svinucha" co ho v tom chce utopit (a ze takove jsou)…

Reakce na komentář: Jossh #19Načítám náhled komentáře...

15
Navi 29. 08. 2005 15:33

Reakce na aCIDfire #8Načítám náhled komentáře...: brejličkatí kamarádi – prave, co maji delat ti ? uz tak zakomplexovani, ze maji bryle, jsou radi ze se donutej k "ahoj" – a jak maji balit ? bez 5g neurolu nemaji sanci, museji jit s naroky rapidne dolu a uz to samo jim moc na balicich schopnostech neprida…

Reakce na komentář: Kráťa #20Načítám náhled komentáře..., Jakub #21Načítám náhled komentáře...

16
Navi 29. 08. 2005 15:38

Reakce na aCIDfire #10Načítám náhled komentáře...: pokud je ten problem mozno vyresit troskou sportovani, je to v rukach lovce, ale beres v uvahu lidi s "nelecitelnou" vadou (at uz fakticky nebo treba pro nedostatek statisicu na laserovy zakrok,…) – oci, kulhani, vyska, koktani, holohlavost,… – nic z toho ti posilka ani solarko nevyleci a pritom to jsou znatelne body dolu (neb na vzhledu preci zalezi, je jen otazkou jak moc).

staci aby jsi se rozhlednul kolem sebe a sam urcite uvidis aspon 1/3–1/4 u kterych ti bude jasne, ze to s balenim budou mit HODNE tezke, ne-li prakticky nemozne.

Reakce na komentář: Kráťa #20Načítám náhled komentáře..., aCIDfire #22Načítám náhled komentáře...

17
Qark url 29. 08. 2005 16:02

Reakce na Navi #13Načítám náhled komentáře...: Chyba je ve stanovení si cíle. Je špatné se na něco upnout a myslet si, že jestli tohle nedám, tak se zhroutím. Potom tě takové balení vystresuje. Lepší je si říct "To je ale fajn holka, půjdu za ní a pokecáme si." místo: "Ježišmarja, co mám říct. Co když to nevyjde, co si o mě bude myslet, co když to zkazím…"

Reakce na komentář: Navi #33Načítám náhled komentáře...

18
Jossh 29. 08. 2005 16:02

Reakce na Navi #13Načítám náhled komentáře...: NE neverili si dost,nebo to posrali,anebo precenili sve sily-ale mas pravdu,kdyz si vezmes realitu je to jak pises,potrebuji uspech a pak to pujde.Potrebuji,aby je uspech nesrazil,ale posilil,aby prisli na to kde udelali chybu a postupne se zlepsovali,az se dostavi uspech. Je to hodne o vnitrni sile nedat se srazit a bojovat-vzdyt zivot je boj a stoji za to vyhrat – ja spis razim,ze je to hra a vyhraje ten kdo ji umi hrat :-)

Reakce na komentář: Navi #34Načítám náhled komentáře...

19
Jossh 29. 08. 2005 16:09

Reakce na Navi #14Načítám náhled komentáře...: Vis jaky je clovek se 100% sebevedomim? Takoveho cloveka nesrazi v podstate nikdo a nic,natoz nejaka holka.Pečti si třeba knihu Kuponovy Kral,je tam popsano co vsechno udelal pro me hodne sebevedomy clovek Viktor Kozeny-tomu nesrazilo sebevedomi ani milion lidi :-)

Reakce na komentář: Navi #34Načítám náhled komentáře...

20
Kráťa 29. 08. 2005 16:30

Reakce na Navi #15Načítám náhled komentáře...: Reakce na Navi #16Načítám náhled komentáře...:
Brejličkatí kamarádi nemají proč mít komplex z brejliček. Leda že si koupili nějaký šeredný brejle. Kdyby si koupili nějaký fakt dobrý, hezký, k nim se hodící a ještě ke všemu technicky dobrý, tak se s nima můžou ještě vytahovat. Třeba takový obruby z TitanFlexu …
Možná, že pro někoho je kulhání nebo koktání handicap. U někoho ale vůbec nevadí, že nemá jednu nohu (např.). Čím to asi bude ? Je to o tom, že člověk musí vědět, že v té fyzické dokonalosti to není a musí o tom umět přesvědčit ostatní.

Reakce na komentář: Navi #37Načítám náhled komentáře...

21
Jakub 29. 08. 2005 16:37

Reakce na Navi #15Načítám náhled komentáře...: Největší proutník, kterého jsem kdy fyzicky potkal, nosil brejle.. :-). Koktání je asi trochu problém, ale brejle určitě ne!!! A propós, znám kluka, který trochu zadrhává a má velice pohlednou (a i jinak skvělou) manželku. Myslím, že problémy to může způsobovat v nižším věku, kdy sou ty holky tak trochu telata, ale pak na tom už zas tolik nezáleží..

Reakce na komentář: Navi #37Načítám náhled komentáře...

22
aCIDfire 29. 08. 2005 16:57

Reakce na Navi #16Načítám náhled komentáře...: S tou holohlavostí je to právě naopak,spoustě žen
muži s kolenem imponují a jsou pro ně žádaní hřebci,pokud jim ty vlasy vypadaly z vyšší hladiny testosteronu.

2Jossh: …s těma banánama je to dobrý :-),ale musíš narazit na ňákou,co má smysl pro humor a abys nevypadal jak idiot před tou nazlobenou bandou stojící za tebou,to chce taky vyšší špetku sebevědomí.


23
Inka 29. 08. 2005 19:37

Chtěla bych pánům klukům říct jednu věc: Pokud holku oslovíte slušně a s úsměvem (tzn. ne: Hele, bejby, máš super kozy!), mile se zeptáte, jestli by nešla na kávu, nebo jen řeknete, že jí to sluší, tak je možné, že se vám nedostane odpovědi. Jisté ale je, že "Ne" ta holka řekne vlastně jen proto, že se také tak nějak stydí anebo jí to zavelí pud sebezáchovy a za rohem lituje toho, že to "Ne" řekla. Ale: Když mě osloví kluk na ulici a pozve mě na kávu, sice vlivem pudu sebezáchovy řeknu "Ne", ale zpříjemní mi to celý den. Kluci, věřte tomu, že pokud se na nás culíte v metru nebo nám říkáte, jak nám to sluší, nevlepíme vám pár facek. Naopak -potěší nás to a zvedne seběvědomí. A vám taktéž, protože zjistíte, že máte odvahu někoho oslovit. A je jedno, jestli pozvání přijme nebo ne, tak jako tak totiž ocení, že jste našli odvahu se zeptat a s úsměvem na vás bude vzpomínat po celý den. Věřte mi, jsem taky ženská!

Reakce na komentář: Marquise #24Načítám náhled komentáře..., Jossh #25Načítám náhled komentáře..., Jossh #27Načítám náhled komentáře..., Navi #38Načítám náhled komentáře..., Mike #99Načítám náhled komentáře..., schlogelovamisa #139Načítám náhled komentáře..., Alexandr #141Načítám náhled komentáře...

24
Marquise 29. 08. 2005 21:24

Reakce na Inka #23Načítám náhled komentáře...: Taky uz me to u jistych slecen napadlo – take ty automaticke odpovedi: "Mam pritele". A kdyz se o ni trochu vic zajimas, zjistis, ze zadneho nema a ze to je nachystana frazicka :-), ze Inko? :-)

Reakce na komentář: Jossh #26Načítám náhled komentáře..., Inka #28Načítám náhled komentáře...

25
Jossh 29. 08. 2005 21:35

Reakce na Inka #23Načítám náhled komentáře...: To je jasne,ze to kazdeho potesi,ale my nechceme jen potesit a slyset NE,my vas chceme dostat a slyset ANO,tak proto pouzivame jak uz jsem nekde cetl ruzne programy jak se nabourat do zenskeho ,,harddisku´´ – ver mi jsem taky chlap :-)
PS: super clanek na tvem blogu ,,Co ještě nevíte o ženách?´´
videt jak je zenska uplne v nebi a nemuze ani chodit jak se ji podlamuji kolena je to nejvetsi uspokojeni pro chlapa

Reakce na komentář: Inka #29Načítám náhled komentáře...

26
Jossh 29. 08. 2005 21:45

Reakce na Marquise #24Načítám náhled komentáře...: Na tyhle slecinky se musi jinak-maji takovych pozvani denne minimalne 10,takze uz odopvidaji opravdu automaticky

Reakce na komentář: Marquise #53Načítám náhled komentáře...

27
Jossh 29. 08. 2005 22:32

Reakce na Inka #23Načítám náhled komentáře...: Dekuji Ince za inspiraci,po shlednuti jejiho blogu jsem si taky jeden zalozil,abych se mel kde realizovat,kdyz nebudu mit do ceho pichnout :-)


28
Inka 30. 08. 2005 00:55

Reakce na Marquise #24Načítám náhled komentáře...: Hehe, ale já teď mám opravdu přítele… Tak sorry, no ;o)


29
Inka 30. 08. 2005 01:01

Reakce na Jossh #25Načítám náhled komentáře...: Nějaká z nich se přeci chytí nebo ne? Chce to jen zkoušet a nebát se. Časem zjistíte, co zabere a co ne. Ale pravda je, že český kluci jsou strašně nesmělí nebo se bojít tolik odmítnutí? Proč? Zboří se kvůli tomu svět? V jedné drogerce ke mě přišel černoch, jen tak mě objal a řekl mi, že jsem krásná, mrknul na mě a šel dál. Je fakt, že to objetí mě trochu vyděsilo, ale jaktože cizinec se nebojí složit kompliment holce u regálu se šampóny a Čech ano? Můj kamarád dělá to, že občas koupí u stánku květinu a pak ji dá na ulici první holce, která se mu líbí. Ne každá ji přijme, ne každá s ním pak jde na kafe, ale některé ano. Zvedá sebevědomí sobě i jim. Najděte si ten svůj originální způsob. Originalita totiž zabírá nejvíc!

Reakce na komentář: Jossh #30Načítám náhled komentáře..., Navi #39Načítám náhled komentáře...

30
Jossh 30. 08. 2005 01:37

Reakce na Inka #29Načítám náhled komentáře...: To je jasné,že se chytí nějáká. Já osobně,ale nechci jen tak nějakou – když už si zamanu tak ji prostě dostanu :-) Jo český kluci jsou nejspíš nesmělí,např. jsme byli na dovolené s přáteli v tunisku a mistní černoši vůbec nic neřešili,balili každou sukni a holky z toho byly úplně v extázi jak jsou na roztrhání. Doufám, že jsem na tomhle webu popsal dost originálních způsobů balení,když tak přidám i ty co holkám lichotí :-)

Reakce na komentář: Jakub #31Načítám náhled komentáře...

31
Jakub 30. 08. 2005 07:54

Reakce na Jossh #30Načítám náhled komentáře...: Sem s nima!!! :-)


32
De Marco 30. 08. 2005 09:28

Qarku a ostatní trochu zapomínáte na to že jít za ženou a pozvat/poznat jí není jen o odvaze, znám pár lidí kteří chodí oblíkaný jak z komunistických žurnálů a diví se že to nefunguje napiš něco o přípravě! Protože dobré jídlo se musí připravit . . . ;o)

Reakce na komentář: Navi #40Načítám náhled komentáře...

33
Navi 30. 08. 2005 09:33

Reakce na Qark #17Načítám náhled komentáře...: a kolik lidi to tak bude napoprve (a po par neuspesich v rade) tak brat ? takhle to muze brat nekdo dospelej s par vztahama za sebou – ale ne 15–17ti leti kluci, kteri jsou v "nejskakavejsim" obdobi sveho zivota…

Reakce na komentář: Qark #36Načítám náhled komentáře...

34
Navi 30. 08. 2005 09:42

Reakce na Jossh #18Načítám náhled komentáře...: uspech posili sebevedomi, sebeduveru – protoze vis, ze uz jsi to dokazal, ze na to mas – proto si imho. myslim, ze proto je prvni vztah TAK dulezity (at uz dopadne nakonec jakkoli), protoze to tomu chlapovi ukaze, za na to ma (a obracene).

Reakce na Jossh #19Načítám náhled komentáře...: protoze vedel, jak s nima vsema vyjebal – to je uspech, ne zcela moralni, ale uspech :-)

Reakce na komentář: Jossh #35Načítám náhled komentáře...

35
Jossh 30. 08. 2005 10:02

Reakce na Navi #34Načítám náhled komentáře...: souhlas,je fajn,kdyz prvni vztah dopadne dobre :-)
2Kozeny: tenhle uz vedel davno predtim ze s nima vyjebe(mozna na nej,ale taky dojde :-)


36
Qark url 30. 08. 2005 10:07

Reakce na Navi #33Načítám náhled komentáře...: Když něco nevychází, je nutná změna. Třeba změnit taktiku. Vážně doporučuji jít za holkou s cílem si s ní jen popovídat. Třeba se zeptat kdy jede autobus, nebo kde je nějaká ulice… prostě obyčejnou věc. Později se dá zkusit i něco promyšleného. Ale nesmíš si dávat za jedniný cíl ji sbalit.

Když ji budeš balit a pak řekneš, jestli by nešla na kávu, tak se může stát, že odmítne. Překvapí ji to a holčičí pud sebezáchovy jí zavelí ústup. Mnohem lepší je si s ní popovídat, něco pochválit a na závěr třeba říct, že ji děkuješ, že je milá a tobě se s ní krásně povídalo – a naznačit, že bys ji ještě rád viděl a vytasit se s pozváním (třeba na to kafe). Tím se z role baliče, co ji chce uhnat, přesuneš do role fajn kluka, který má o ni zájem.

Chce to zkusit, co ti líp půjde. Jestli balič, nebo fajn kluk.

Reakce na komentář: Navi #42Načítám náhled komentáře...

37
Navi 30. 08. 2005 10:15

Reakce na Kráťa #20Načítám náhled komentáře...: Reakce na Jakub #21Načítám náhled komentáře...:
nemusi to byt jen bryle muze to byt cokoli…

a v nizsim veku kdy jsou holky telata se prave formuje pristup cloveka ke vztahum – takze jestli mu ty holky nacpou, jaka je obludka (o jedne si rekne, ze je kravka, ale kdyz mu tou budou rikat vsechny ?)

Reakce na komentář: BERmaestro #109Načítám náhled komentáře...

38
Navi 30. 08. 2005 10:17

Reakce na Inka #23Načítám náhled komentáře...: holky ktere chlapi obletuji to ignoruji, odpovi frazi, nebo je to dokonce obtezuje.
stejne tak nebudou reagovat stejne na kompliment od krasavce a obludky.
ovsem osklive holce to zprijemni den o 100% :-)

Reakce na komentář: Inka #47Načítám náhled komentáře...

39
Navi 30. 08. 2005 10:18

Reakce na Inka #29Načítám náhled komentáře...: jo, koleduje si o pendrekovani za sexualni obtezovani – v tomhle smeru se americe blizime vice nez je libo…


40
Navi 30. 08. 2005 10:19

Reakce na De Marco #32Načítám náhled komentáře...: vzhled JE dulezity, tvrdit ze neni je silne pokrytecke…

Reakce na komentář: Navi #41Načítám náhled komentáře...

41
Navi 30. 08. 2005 10:20

Reakce na Navi #40Načítám náhled komentáře...: nerikam ze je nejdulezitejsi nebo jediny dulezity – kazdy/a to muze mit hozene jinak, ale imho i u tech nejvetsich ezotericek ten vzhled aspon 20% roli hrat bude.


42
Navi 30. 08. 2005 10:24

Reakce na Qark #36Načítám náhled komentáře...: tohle ovsem predpoklada kladnou reakci z jeji strany – ne studenej odstup "odstup obludko" – ale smysl to samozrejme ma.

jen, kolik lidi lovi opravdu nahodne ? jdou po ulici a zacnou balit (jakkoli) nejakou slecnu ? nebo spis pruzkum nekde na akci a az pak, kdyz se zalibi, tak utok ?

Reakce na komentář: Qark #43Načítám náhled komentáře...

43
Qark url 30. 08. 2005 10:43

Reakce na Navi #42Načítám náhled komentáře...: Řekněme si to na rovinu. Jsou to jen výmluvy, nejsou ani podložené. Ještě jsem neslyšel holku co o někom řekne že je obluda a nebude se s ním bavit. Naprosto to nesedí s nekonfliktním chováním žen a jejich problémem říkat věci na rovinu – ale to jsem odbočil.

Mám kamaráda. Je malý, má brýle, má jednu nohu kratší, v obličeji vypadá jako křeček. Přesto mu nedělá problém jí za skupinou holek, sednout si k nim a bavit se s nima. Co jsem viděl, má neskutečný úspěch. Skoro vždy si vede jednu domů. Nedávno jsme třeba seděli v hospodě, kde chodila obsluha nahoře bez. On se s ní dal do řeči, vzal si od ní číslo a pozval ji na narozky kamaráda, kde se s ní vyspal. Řeknu vám, byla to moc pěkná holka. – Tak kde je sakra problém? Jen VE VÁS. On vypadá přímo děsně a úspěch má. Jenže se nevymlouvá, nelituje se a jde za holkama a tlačí to do nich třeba dvě hodiny. A ony jdou. Jistě, na tom jak člověk vypadá, záleží. Ale přesto to nezaručuje úspěch ani trošku.

Reakce na komentář: Navi #44Načítám náhled komentáře..., lejol #92Načítám náhled komentáře...

44
Navi 30. 08. 2005 12:08

Reakce na Qark #43Načítám náhled komentáře...: zkus s nim udelat interview :-)

Reakce na komentář: 120picbumdohuby #45Načítám náhled komentáře...

45
120picbumdohuby 30. 08. 2005 13:01

Reakce na Navi #44Načítám náhled komentáře...: no to bys teda fakt moch…

Reakce na komentář: Tony #46Načítám náhled komentáře...

46
Tony 30. 08. 2005 15:15

Reakce na 120picbumdohuby #45Načítám náhled komentáře...: Taky se připojuju k zájemcum ;o)


47
Inka 30. 08. 2005 21:01

Reakce na Navi #38Načítám náhled komentáře...: S tím tedy nesouhlasím vůbec. Nedávno mě v metru zval na kafe chlap, o kterého bych si jak se říká kolo neopřela, ale udělal to tak šarmantně, že jsem se musela usmát a usmívala jsem se pak celý den. Namyšlenou ženu to znechutí, ale každou normální holku těší, že je o ni zájem. Zastavovat holky na ulici nedoporučuju, většinou někam chvátají a na to kafe s vámi nepůjdou stopro. Ale přisednout si k nějaké na lavičku, v autobusu, ve vlaku, kdy nikam nepospíchá… to je něco úplně jiného.

Reakce na komentář: Navi #48Načítám náhled komentáře...

48
Navi 30. 08. 2005 21:12

Reakce na Inka #47Načítám náhled komentáře...: a podle ceho poznam normalni holku ? zda se mi, ze takove jsou pouze zadane slecny mych kamaradu – jakmile holka neni zadana, tak je ostrazita a chova se pod psa…


49
120picbumdohuby 31. 08. 2005 11:36

Otázka hl.pro holky: Je nějaký znamení, který holky vydáváte, abyste daly klukovi najevo, že o ně máte zájem????

Reakce na komentář: Jenda #50Načítám náhled komentáře..., lily #51Načítám náhled komentáře...

50
Jenda 31. 08. 2005 12:39

Reakce na 120picbumdohuby #49Načítám náhled komentáře...:
Dobrá otázka! Jak poznám že je tu nějaká šance? Nechci "zbytečně" riskovat…


51
lily 31. 08. 2005 12:41

Reakce na 120picbumdohuby #49Načítám náhled komentáře...:
to je taky u každý holky jiný a záleží na situaci, prostředí….těžko říct :-)
ale třeba v metru nebo v tramvaji, když nastoupí kluk, který se mi líbí(řeknu si: jeeee, ten je vážně zajímavej! :-) ), dělám přesně to, co qark popisoval a kritizoval :-D a sice: koukám, koukám, jestli se taky kouká, a když zjistím že jo-o, přestanu se koukat a dělám "jako že nic" a pak ho pozoruju jenom, když o tom neví! :-D mnooo.. :-D .. když se mi někdo líbí opravdu hodně, hodně moc, vysonduju, jestli se dívá, pak zachytím pohled a dívám se dloooouho, pak uhnu, pak zase ;-) usmívám se(myslím, že úsměv je asi nejdůležitější "indikátor" zájmu)…ošívám, kroutím si vlasy atd. a taky se červenám, což je příšerný :-D , proto jsem taky ráda, když jsou kluci aktivnější ;-);)

Reakce na komentář: Jenda #52Načítám náhled komentáře..., Salda #55Načítám náhled komentáře..., Ash #108Načítám náhled komentáře...

52
Jenda 31. 08. 2005 13:33

Reakce na lily #51Načítám náhled komentáře...:
Ne ne řervenání je fajn…
Jenže my s nízkým sebevědomím… stalo se mi asi jednou v autobuse. Že jsme na sebe s jednou holkou holkou pokukovali jak říkáš. Jenže já si pak řeknu: "Copak se může tak pěkná holka zajímat O MĚ? Těžko, možná za mnou stojí nějaký krasavec, nebo se mi jen vysmívá… Jen bych chtěl ještě říct že než tahle slečna vystoupila darovala mi tak krásný pohled z očí do očí, na který nikdy nezapomenu. Tehdy jsem asi pochopil co znamená probodnout člověka pohledem…

Jen kdybych nebyl takový vůl!

Reakce na komentář: 120picbumdohuby #54Načítám náhled komentáře..., Ash #108Načítám náhled komentáře...

53
Marquise 31. 08. 2005 16:08

Reakce na Jossh #26Načítám náhled komentáře...: Tak tak…


54
120picbumdohuby 01. 09. 2005 16:33

Reakce na Jenda #52Načítám náhled komentáře...: nAPROSTO SOUHLASÍM, NAPROSTO…člověk si myslí, že neni krasavec ale přitom kdyyž se ohlídneš tak spousta holek chodí s fakt nic moc týpkama, i když…já když si tak vybavuju, tak každou co sem chtěl, tak každá jela spíš po takovejch těch frajerech s bodlinama na palici..

Reakce na komentář: Jenda #56Načítám náhled komentáře...

55
Salda 01. 09. 2005 21:02

Reakce na lily #51Načítám náhled komentáře...: lily, sakra nepotkal sem tě 1. áří šalině V Králově Poli? Přesně takové chování ta dotyčná slečna po které jsem pokukoval vykazovala!

Reakce na komentář: Ash #108Načítám náhled komentáře...

56
Jenda 03. 09. 2005 09:59

Reakce na 120picbumdohuby #54Načítám náhled komentáře...:
Jenda jo to se mi taky stává často… Zajímalo by mě jak nám tohl qark vysvětlí? Holky co za něco stojí hledají "bodlináče" a my máme smůlu…

Reakce na komentář: lily #57Načítám náhled komentáře...

57
lily 03. 09. 2005 12:38

Reakce na Jenda #56Načítám náhled komentáře...:
hele, a co je to "my"? kdo "my" má smůlu? ;-) já teda nevím nic o tom, že by si holky hledaly kluka podle účesu…. ;-)

Reakce na komentář: 120picbumdohuby #58Načítám náhled komentáře..., BERmaestro #109Načítám náhled komentáře...

58
120picbumdohuby 03. 09. 2005 14:44

Reakce na lily #57Načítám náhled komentáře...: tak podle čeho lily, podle čeho si hledaj kluka?

Reakce na komentář: lily #59Načítám náhled komentáře...

59
lily 03. 09. 2005 15:43

Reakce na 120picbumdohuby #58Načítám náhled komentáře...:
mno…když já nemůžu mluvit za ostatní, ale můj názor: speciálně u tebe – nevím, co řešíš! a většina kluků, co sem píšou – připadáte mi hrozně fajn..v pohodě..žádní arogantní šmejdi :-)
zatím jste sice nejistí, ale možná taky proto, že vám ještě nikdo neřekl, jak jste fajn – ráda se toho ujmu ;-)
a jestli chceš vědět, co je nejdůležitější: fakt to není o tom, jak máte učesané vlasy, jestli máte správnou značku oblečení atd.
první dojem je sice důležitý, takže bys měl něčím zaujmout, ale druhý je důležitější!!! sebekrásnějšího kluka pošlu do háje, když se bude chovat jako namyšlenej idiot ;-) a naopak: na první pohled ne zrovna krasavec, ale zato děsně milej, zábavnej a pozornej kluk dostane moje telefonní číslo :-D
nejdůležitější je první krok – bez něj se nikam nedostaneš a za b) zůstat sám sebou ;-)

Reakce na komentář: 120picbumdohuby #60Načítám náhled komentáře..., Jenda #61Načítám náhled komentáře..., l1bor #105Načítám náhled komentáře...

60
120picbumdohuby 03. 09. 2005 16:00

Reakce na lily #59Načítám náhled komentáře...:
krásný, moc pěkně jsi to řekla, a víš, tenhle web navštěvuju už měsíc a za ten měsíc jsem se tu seznámil s takovou spoustou úvah, problémů atd., že normálně začínam byt jinym než před tim měsícem, tyhle stránky mi totiž pokaždé dodávají takovou zvláštní energii a chut do života a možná – i sebevedomí. takže už jen z toho důvodu opravdu vyzkoušet to všechno, co tu Qark a ostatní lidi radí těm stydlivejm (mezi ktere zatim ještě patřím) mě přimělo začít něco dělat a opravdu to prostě třeba jen ,,náhodně" zkoušet…prostě nepůjdu na žádnou holku se záměrem že jí chci ale se záměrem zkoušet si na ní praktiky, co se tu radí, nebudu se bát jí oslovit a budu prostě flirtovat, bavit se, třeba i balit, když se mi nepodaří jí sbalit, tak nic, řeknu si, aspon sem si pokecal a pudu zkoušet dál…takže takhle to prostě zkusim udělat a začnu pořádně hned v úterý…

Reakce na komentář: Jenda #61Načítám náhled komentáře...

61
Jenda 03. 09. 2005 20:22

Reakce na 120picbumdohuby #60Načítám náhled komentáře...:
jj hned v úterý… Ty tomu opravdu věříš? Já si myslím že tyhle stránky mi docela hodně daly. Určitě mi hodně zvedly sebevědomí, ale stejně… Kdykoli má přijít na věc, radši si řeknu že na to kašlu, protože nemám šanci

Reakce na lily #59Načítám náhled komentáře...:
a nemáme holky právě proto že nejsme arogantní hajzlíci? Někdy mi to tak připadá… že kluk kterej je fakt hajzl může mít holku a může mít kterou chce. Využívá ji, pak ji odkopne a hned má jinou. A my co bychom ji snesli modré z nebe prost máme smůlu


62
Tim 04. 09. 2005 00:19

Ahoj, zaznela tu spousta nazoru, ze je to v podstate jednoduche, ze se staci osmelit. Ale to rikaji lide, kteri maji na baleni talent. A o tom to prave taky je. Nekdo je prirozeny, prisedne si k holce u baru a papula mu jede a tu holku obycejne ukeca. Nic proti tomu, snad jen zavist. Pak je ale takovy jouda, ktery se pri pohledu na fesnou divcinu rozklepe a kdyz nahoda da a setka se s ni, tak se cely orosi a blekota nesmysly v lepsim pripade, nebo uplne mlci. Cim vic se snazi, tim horsi to je. Asi ted namitnete, ze to muze holce pripadat roztomile, ale to plati jen do urcite chvile, pak je to uz trapne. Proste at se kluk snazi sebevic, tak to nejde. Vyhovuje mu nahodne a uplne nevazane setkani s nejakou divcinou, od pouheho pozdravu pres jednoduchou koverzaci, pote delsi dialogy se sblizi. Pomalinku, polehounku, pres fazi kamosky az po pritulku, jak tu nekdo hezky nazyva svou pritelkyni. Jo, ale ma to jeden hacek. Tento clovek byl na zakladce premiant tridy, jezdil po vedomostnich soutezich, mel titulek sprta a protoze na diskoteky nechodil, byl na okraji spolecnosti, ktera byla v te dobe IN. Po zakladce sel na prumku, kde byl opet premiant a zaroven to byla klucici skola, takze ztratil kontakt s holkami. Kamosi ze skoly byli z cele republiky, takze jit s nimi o vikendu na disko moc neslo. Pro kamose ze zakladky je takovy clovek sprt, protoze je na prumce, zatimco oni sotva udelali ucnak. Pak tento clovek nastoupi na technickou vysokou skolu, kde je pomer holky/kluci jeste zalostnejsi. Jelikoz je ten clovek sprt, tak se mu kamosi ozyvaji vzdy jen o zkouskovem, kdyz potrebuji neco vysvetlit. Nabizeji pozvani do klubu, ze az pujdou, ozvou se. Samozrejme se ozvou az pri dalsim zkouskovym, kdyz maji problem.
Tak a ted by me zajimalo, co takovemu cloveku poradite udelat, jak ma sbalit nejakou aspon trochu normalni holcinu.

Reakce na komentář: Jenda #63Načítám náhled komentáře..., ja #122Načítám náhled komentáře..., Augi #123Načítám náhled komentáře...

63
Jenda 04. 09. 2005 09:54

Reakce na Tim #62Načítám náhled komentáře...:
No tak nevím jestli to píšeš zrovna o sobě… ?
Ale je to taky o mě. Stádium šprt na základce mám už za sebou. Přesně jak říkáš nikdo si na mě ani nevzpomene dokud něco nepotřebuje. V současné chvíli jsem ve stádiu šprt na prumce (doslova) na klučičí škole holky opravdu nejsou. Takže absolutní ztráta kontaktu s holkama. Když člověk mluví s holkou jednou za čtrnáct dní asi pět minut, jak potom nemá být nervózní před úplně cizí slečnou? Taky by mě zajímalo co mi na to někdo řekne….

Reakce na komentář: Ghostwriter #64Načítám náhled komentáře...

64
Ghostwriter 04. 09. 2005 14:35

Reakce na Jenda #63Načítám náhled komentáře...: Je to jednoduchý. Ber holku jako obyčejnýho člověka, třeba jako kámoše ze třídy a tak s ní taky jednej. Prostě nezávaznej pokec, kdy ji nechceš sbalit, ale jen si popovídat. Když po holce nevyjedeš nějakym baličskym stylem typu "Čau kočko, nechceš píchat", tak si snad s každou můžeš normálně pokecat jako člověk. Je to jenom o tom, jak dokážeš ovlivnit svoje vědomí.
Až budeš mít zmáklou konverzaci s holkama, můžeš začít s balenim.

Reakce na komentář: Jenda #66Načítám náhled komentáře...

65
Tim 04. 09. 2005 21:52

Spravne jsi analyzoval problem, ale je to jen cast. Stydlivy clovek asi tezko pujde sam nekam do klubu a tam se s nekym svevolne pusti do reci. Bude tam stat jak tydyt nekde v koutku a koukat na ostatni, jak se nevazane bavi.


66
Jenda 04. 09. 2005 22:00

Reakce na Ghostwriter #64Načítám náhled komentáře...:
Přesně tak. Copak můžu jít za nějakou úplně cizí holkou a bavit se s ní jako mámoš i když o ní vůbec nic nevím? Tohle přece nejde. Budu vypadat jako blbec… já tak vlastně vypadám…
Tak radši sedím někde v rohu, sleduju ostatní, jak se baví občas něco prohodím. Ale že bych se zapojil? Vždyť já nemluvím moc ani s cizíma klukama natož pak s holkou.

A víte co mě dnes naštvalo? Můj 70-ti letý děda-vdovec si našel přítelkani a já? $#^#@^!!!!!

Reakce na komentář: Ash #67Načítám náhled komentáře..., Ghostwriter #68Načítám náhled komentáře..., Slada #70Načítám náhled komentáře...

67
Ash 04. 09. 2005 22:34

Reakce na Jenda #66Načítám náhled komentáře...: Copak můžu jít za nějakou úplně cizí holkou a bavit se s ní jako mámoš i když o ní vůbec nic nevím? Tohle přece nejde. Budu vypadat jako blbec…
Budeš vypadat jako komunikativní člověk. Mně cizí lidé, kteří se semnou začnou bavit, jako blbci nepřipadají. Když k tobě přijde cizí holka a začne se s tebou bavit, bude ti připadat blbá? Třeba se chce jen seznámit, nebo se nudí, tak si chce povídat, hledá společnost. Ale že by byla blbá? Děláš si srandu?

já tak vlastně vypadám…
Di se rovnou spláchnout s tímhle přístupem.

Vždyť já nemluvím moc ani s cizíma klukama natož pak s holkou.
Přiznám se, že já taky moc nemluvím s cizíma klukama. Neudělám si kamarády tak snadno, jako někteří jiní. S holkama kupodivu pokecám rád skoro vždycky :-) Jsem zvědavý, jaké jsou.


68
Ghostwriter 05. 09. 2005 18:41

Reakce na Jenda #66Načítám náhled komentáře...: Dyť sem to nahoře psal. Nejdřív se musíš osmělit, prostě umět se bavit s holkama někde mimo diskotéky, kde si nemůžou bejt jistý jestli je chceš balit nebo si s nima jen povídat, jak píše Ash. Až se nebudeš stydět, nebude pro tebe problém zajít na disko a bavit se s cizíma holkama.
Sice tě neznám, ale myslim že nevypadáš tak zle, abys to hned vzdával. Radostně žijou i lidi co nemaj třeba půlku ksichtu nebo jsou nějak popálení, tak si to uvědom a nedělej ze sebe chudáka. A snaž se s tim něco udělat, co je na tobě tak ošklivýho, pověz?

Ale musim vám dvěma dát v jedný věci za pravdu. Ashi, vážně jsou i holky, za kterýma když přijdeš a třeba je jen pozdravíš a usměješ se, tak se hned začnou smát (když jich je víc pohromadě například) a z jejich výrazu je jasný že si myslí něco jako "Ježiš co je to za úchyla". Prostě to jsou holky, který nejsou zvyklý bavit se s cizíma lidma a přijde jim to divný, stydlivý nebo sociálně zanedbaný, nevim jak je přesně popsat, ale určitě víte jakou skupinu ženský populace mam na mysli. Nebo taky ty děsný puberťačky-krávy, ty jsou schopny se třeba i nějakýmu stydivýmu klukovi co po měsíci sebere odvahu někoho oslovit, vysmát do ksichtu a dost ho ponížit. Takovejch je ale naštěstí minimum a s těma bych si určitě nic nezačínal…


69
120picbumdohuby 06. 09. 2005 15:29

kdo si na mě pamatuje z fóra a tak, ty moje příspěvky a problémy, ví, že jsem stydlivej kluk…ale pozor! nejsem na tom zas až tak, že bych se bál oslovit třeba jen spolužačky ve škole, to ne s těma klidně a rád hodim řeč, sem tam i zaflirtuju, ovšem TO, jak je sbalit…to už nevim a čekam že mi někdo poradíte…

prosím…

jinak dik a zatim čau


70
Slada 06. 09. 2005 15:37

Reakce na Jenda #66Načítám náhled komentáře...: Jendo ses normalni? Takhle neuvazuj! Ja jsem taky stydlivej, ale po precteni tohoto a dalsich Qarkovych clanku sem to jakz takz odboural a reknu Ti: NIC NA TOM NENÍ!!! A na 100% NEBUDES vypadat jak blbec, PRAVE NAOPAK!!!

BTW: THX to Qark: Tve stranky mi moc pomohly ;-)


71
Dreed 06. 09. 2005 22:11

Ja osobne se neradim mezi ty co maji vysoke sebevedomi, ale rozhodne nepatrim k tem co maji sebevedomi na nule. Kazdej by si mel uvedomit, ze se proste nejak narodil a je jenom na nem jak s tim nalozi. At vypadame jakkoli, kazdej musime v zivote prekonavat prvni krucky at jde jen o oslovovani, nebo o baleni bab a v podstate to plati uplne na vsechno. Ja osobne tvrdim "RADSI BUDU LITOVAT TOHO, ZE MAM JASNO, NEZ TOHO, ZE JSEM NECO NEZKUSIL A BUDU SI DLOUHO RIKAT CO KDYBY". Zamyslete se nad tim, hlavne vy co tu pisete ze ze sebou nejste spokojeni. A vite co, mate vyhodu, clovek by mel byt zdrave nespokojenej sam se sebou protoze ho to donuti se neustale zlepsovat… Jinak stranky jsou supr, chvalim :-)


72
Jenda 07. 09. 2005 18:04

Co je na mě špatného? Jsem malej (165cm), nosím brýle, mám obličej jako třináctiletej fracek… hlavně ta výška je mů největší mindrák.
Jo tyhle stránky mi pomáhají pomalu si uvědomit že to asi nebude tak strašné… ale stejně když někde potkám pěknou holku, řeknu si že na to prostě nemám… třeba časem no…

Taky děkuju za opravdu super stránky!

Reakce na komentář: Ghostwriter #73Načítám náhled komentáře...

73
Ghostwriter 07. 09. 2005 18:45

Reakce na Jenda #72Načítám náhled komentáře...: No jéžiš, já myslel že nemáš ruku nebo tak něco :-O). Že nosíš brýle, ani nepiš, to je úplně normální, ty nosí každej druhej kluk-balič. A co se týče tý vejšky, určitě bych to neviděl tak zle. Holt si nehledej žádný žirafy, zkus ty menší a drobnější holky, denně jich potkávám hafec a většina je dost pěknejch, ale na ty si zase netroufnu já, protože mam 191 a ony by určitě takový velký hovado nechtěli :-O). Ber to v klidu, když si budeš věřit, zmákneš i tu žirafu, to sem si jistej ;-)

Reakce na komentář: Karotka #110Načítám náhled komentáře...

74
Jenda 07. 09. 2005 19:38

Proboha co bych dělal se žirafou?! Mě se líbí spíš drobné holky. Ani nejsem náročnej… a kdyby měla třeba nějaké ty pihy byl bych nejšťastnější na světě! No právě: když si budeš věřit! Když já si nevěřím! Nikdo mě nepřsvědčí, že dokážu jít za úplně cizí holkou a mluvit s ní jako kamarád. Jen tak z ničehonic… tohle nejde


75
Salda 07. 09. 2005 21:53

Ale jde, vůbec nic těžkého na tom není! Vem si, že dost holek je třeba taky stydlivejch jako ty, a zvládnu to. Pročti si celý Qarkovy stránky pokud jsi tak již neučinil(ty sekce o holkách a jak na ně) a někdy až se ti bude některá holka líbit, tak to s ní prostě zkus, třeba v tramvaji (tam to jde docela dobře)nauč se nemyslet na to, jak hrozně teď asi vypadáš, že na ni nemáš a podobný nesmsly. A pokud si nevybereš nějakou nafintěnou sexbombu, tak určitě uspěješ, je celkem jedno, co jí řekneš, ale o tom si už přečteš v těch článcích. Čili GL & HF ;-)


76
Jenda 08. 09. 2005 15:44

Ale víš čeho se prostě bojím? Vím že i holky můžou být stydlivé a pak to bude třeba v tramvaji:
"Ahoj! Já jsem Honza"
"Ahoj…"
"Jak se máš"
"bla bla bla… "
"no to je fajn ehhhhhh"
"ehhhhh"
* trapné ticho *
"aehh tak já asi budu vystupovat…"
* útěk *
prostě se jen bojím že ji budu nudit, otravovat, nebo já nevím jak to popsat…

Reakce na komentář: Tony #77Načítám náhled komentáře..., lily #78Načítám náhled komentáře...

77
Tony 08. 09. 2005 15:48

To je fakt, taky nevim o čem se s nima mam bavit. Je tu dost článků jak překonat trému a promluvit k holce, to zmáknu, dokážu jí pozdravit, sednout si k ní a zeptat se jí jak se má, ale tim to končí. Taky nevim jestli má zájem abych se s ní bavil nebo ne…Reakce na Jenda #76Načítám náhled komentáře...:


78
lily 08. 09. 2005 16:01

Reakce na Jenda #76Načítám náhled komentáře...:
komu není rady….
honzo, neštvi! ;-) vyprdni se na nějaký "coby-kdyby", přestaň všechno rozebírat do podrobností a prostě to udělej ;-) zkus to! uvidíš, že až prolomíš ten první krok(i když to třeba dopadne: * trapné ticho *
"aehh tak já asi budu vystupovat…"
* útěk *)půjde všechno pořád líp a líp! najednou zjištíš, že oslovit cizí babu není takový drámo ;-)
až jednou ulovíš tu holku s velkým..H, co se ti o ní zdá :-D :-D
ps: můj nejlepší kamarád měří 160, nosí brejle a vypadá tak trochu jako opička(promiň tome ;-) ), ale přitom by ho chtěla každá hoka v okolí ;-)
co ty na to, hm? :-)

Reakce na komentář: Jenda #79Načítám náhled komentáře...

79
Jenda 08. 09. 2005 19:48

Reakce na lily #78Načítám náhled komentáře...:
Je to komunikativní typ co? Jestli ho chce každá holka v okolí tak to asi trošku kecáš… proč by to dělaly?

Reakce na komentář: lily #80Načítám náhled komentáře...

80
lily 08. 09. 2005 20:20

Reakce na Jenda #79Načítám náhled komentáře...:
protože je úžasnej ;-) nebojí se a to se holkám líbí.. ale máš pravdu, že je komunikativní.. možná až moc :-D
jen jsem ti chtěla říct, že i ne úplně krásní kluci žijou plnohodnotnej život a nebrečej nad sebou doma v koutku ;-) ;-)

Reakce na komentář: 120picbumdohuby #81Načítám náhled komentáře..., Jenda #87Načítám náhled komentáře...

81
120picbumdohuby 08. 09. 2005 21:33

Reakce na lily #80Načítám náhled komentáře...:
nevěřim, a baví se s nim všechny typy holek, i ty co vypadaj jako namyšleny???

Reakce na komentář: lily #83Načítám náhled komentáře...

82
120picbumdohuby 08. 09. 2005 21:47

Sakra lidi, jak mam jít po holkách co vypadaj namyšleně ale třeba vůbec nejsou…jak???moc se trápim, zamiloval sem se do jedný a strašně to bolí, asi sem se vážně zaabouch…

Reakce na komentář: Qark #84Načítám náhled komentáře...

83
lily 08. 09. 2005 22:47

Reakce na 120picbumdohuby #81Načítám náhled komentáře...:
baví se s ním všechny…i ty "nepřístupné" ;-) a velká většina kňourá, jaká je škoda, že má holku :-) je to přesně ten případ, kdy tě někdo zaujme až "na druhý pohled", tím, jak se chová..najednou se promění a je přitažlivej :-)


84
Qark url 08. 09. 2005 22:59

Reakce na 120picbumdohuby #82Načítám náhled komentáře...: Nepřístupná a namyšlená holka, která se třeba na vás ani nepodívá bývá často ta, které vás chce. Holky prostě maskují zájem za nezájem a někdy to i hodně přehánějí. Pokud je holka opravdu namyšlená, je to taky výhoda. Taková holka ti řekne na rovinu a skoro okamžitě, že nemá zájem a ty víš na čem jsi.
Jestli chceš holku, musíš komunikovat. To jak vypadáš je jen vizitka. Když ji budeš lidem rozdávat a ta vizitka bude skvěle udělaná, někteří lidi ti zavolají a zboží objednají. Když ale budeš chodit za lidmi a mluvit s nimi, budeš mít mnohem více zákazníků. S holkama si povídej. Nevíš o čem? Hmm a máš kamarády, o čem si povídáte? Máš koníčky, zájmy, čteš, posloucháš hudbu, díváš se na televizi? Sakra to je ale témat.


85
Iknow 09. 09. 2005 13:04

Qarku mas super stranky uz sem pochopil vetsinu veci na ktere by sem mozna nikdy neprisel diik :-), sem si myslel ze kdyz sem nikdy nemel holku ze to je tim ze nejsem hezkej ale asi to bude tim ze sem byl stidlivej :/a neodvazil se na nejakou promluvit protoze bych zrudnul :-(. No ale po precteni techto tematu ohledne jak na holku a tak,uz sem si to uvedmil a uz budu odvaznejsi pri kontaktu :-)dik a tesim se na dalsi temata o holkach :-) a tak ;-)


86
iknow 09. 09. 2005 13:05

ale ceho se bojim je az si najdu holku tak prvniho vztahu neumim ani libat nic :-(

Reakce na komentář: Jenda #88Načítám náhled komentáře...

87
Jenda 09. 09. 2005 16:54

Reakce na lily #80Načítám náhled komentáře...:
Jo to máš asi pravdu. Ale i když ne přímo krásní kluci žijí super život, musí být komunikativní! Brečím nad sebou v koutku a co jiného mi asi zbývá? Toho tvého kámoše si holky zalíbily až na "druhý" pohled. Ale proto že si s nima kecá nez problémů o všem! Mě by holka pořádně nepoznala ani na stopadesátý pohled!
Nevím jestli mám jít za psychologem, nebo logopedem nebo já nevím co… Normálně nemám problém, ale když mluvím s cizím člověkem tak prostě koktám, zadrhávám se, kecám blbosti… Po čase se to sice zlepší… ale copak můžu takhle oslovovat holku? Vždyť mi trvalo skoro rok než jsem se trošku seznámil s lidma na střední!


88
Jenda 09. 09. 2005 20:06

Reakce na iknow #86Načítám náhled komentáře...:
tohle je opravdu poslední věc která mě trápí! jestli někdy potkám holku, co se se mnou bude chtít po prvním kontaktu ještě někdy sejít, tak určitě přežije i to, že nejsem Casanova ne?


89
iknow 09. 09. 2005 22:52

Jenda ver si fakt :-) jak tu pise qark co muzes stratit jedine osobu na ktery ti zalezi a s kterou by si chtel chodit protoze si ji neoslovil a zatim ti ji nekdo prebral pak budes nastvanej znam to :-). o to si myslim ze je dobry bojovat v zivote nejde jen vyhravat to si pamatuj :-)

Reakce na komentář: Jenda #95Načítám náhled komentáře...

90
Mark 11. 09. 2005 22:44

Hele lidi, nevíte jak sbalit modelku? Celkem jako fak tpěknou, jo…když jsem jí pozval na kafe, nepřijala, řekla prej, že s takovejma nemá čas…

Reakce na komentář: Aleš #91Načítám náhled komentáře..., Jossh #93Načítám náhled komentáře..., Karotka #111Načítám náhled komentáře...

91
Aleš 12. 09. 2005 12:20

Reakce na Mark #90Načítám náhled komentáře...: Marku a copak by jsi na tom chtěl přeložit, myslím, že to co Ti řekla je zcela jasné, strohé a výstižné, jaký zaujímá postoj.


92
lejol 12. 09. 2005 14:27

Reakce na Qark #43Načítám náhled komentáře...: Máš naprostou pravdu,všechno jsou to jen výmluvy.Já sám nepatřím k těm nejlepším bouchačům,ale hodně jsem se změnil k "lepšímu".Znám osobně kluka který je malý,tlustý a brýlatý a jak miřeklo spousta lidí nesympatický člověk.Přesto má spoustu holek protože se nebojí.To by vám taky potvrdil každý dobrý obchodní zástupce, že je to všechno jen a jen v hlavě.


93
Jossh 12. 09. 2005 17:13

Reakce na Mark #90Načítám náhled komentáře...: Chlape tak na tomhle pracuju-ne proto,že tyhle holky co jsi popsal za to stojí,ale z jiného důvodu-je to celkem oříšek-nejlepší na tom je,že taková co řekne tohle cos napsal za nic nestojí..dám vědět zkušenosti z praxe :-) ale základ je,že jí musíš něčím imponovat,aby vůbec mohla zvážit jestli svůj čas bude věnovat tobě


94
Iontak 12. 09. 2005 21:16

OJ


95
Jenda 13. 09. 2005 15:21

Reakce na iknow #89Načítám náhled komentáře...:
Si věř?
Když někde uvidím pěknou holku tak se mi vybaví všechny ty "katastrofické" scénáře co jsem už zažil. Úspěch jsem nikdy nezažil tak jak si asi mám najednou věřit? A říct si že tentokrát to bude jiné? Já se prostě přes minulost nedokážu povznést!

Reakce na komentář: Salda #97Načítám náhled komentáře...

96
iknow 13. 09. 2005 16:34

Minulost je minulost mysli na budoucnost :-)


97
Salda 13. 09. 2005 17:13

Reakce na Jenda #95Načítám náhled komentáře...: Tak v tom případě ti asi není pomoci! Hele, počkej si na výsledky Testu v terénu™ A pak to podle vzoru zkus ;-) Rikas ze nemas zadne sebevedomi, v tom pripade uz tedy nemas co ztratit! TAK DO TOHO!!!


98
geist 16. 09. 2005 20:06

drive nez najdu vhodne misto, tak postnout svuj pribeh musim se vyjadrit k temto strankam. dalo by se asi dlouze psat plno duvodu proc jsou takove a takove, co me a nejen me daly, a chvalit autora a vsechny pisatele a pisatelky, ale zkratka diky za ne a klobouk dolu – JSOU BEZVADNY.


99
Mike 13. 10. 2005 11:01

Reakce na Inka #23Načítám náhled komentáře...: Je opravdu nesmirne potesujici vedet, ze alespon jedna strana ma z naseho neuspesneho osloveni UZITEK!!!!!


100
mirad 14. 10. 2005 15:52

Reakce na Jossh #6Načítám náhled komentáře...: to je píčovina chodit za holkou kterou neznám a říct ji že ji chci vošukat ty wle bych si připadal jak největší čurák a loudil fakt sorry ale to mě uplně nadzvedlo ze židle a takový s prominutim pičoviny ti fakt nežeru

Reakce na komentář: Lidohan #101Načítám náhled komentáře...

101
Lidohan 14. 10. 2005 19:06

Reakce na mirad #100Načítám náhled komentáře...: jestli to chapu spravne tak nejdo o to ze by to byla metoda jak dostat zenskou do postele. Jde o to aby jsi v sobe zlomil to ze si myslis ze budes vypadat jak ****/*. Proste kdyzse odvazis neco takovyho holce rict tak pak uz nemas problem pozvat nejakou jinou na kafe ci neco tak…


102
sevca 21. 10. 2005 09:57

myslim,ze nejlepsi pocit je kdyz vas zacne borka balit.pr.napraskanej bar .mas misto? ani ne.ale jo ,a sedne si sama na klin.das mi pusu?a mas v krku jeji jazyk.proc to delas?chci si uzit s peknym klukem(bacha na zadany kundicky co radi zkousej svy nabouchny blbecky) to ovsem neni denne.souhlasim s tim ,ze saty delaj cloveka a taky myslim ze neni jen o tom sukat modelky,protoze jejich miry mi neprijdou nejak extra,170cm,trojky kozicky,a trosku viditelnej zadek.to je ono.navic se mi jevi ze maji obcas i mozek. lovu zdar


103
The Black Sun 21. 11. 2005 23:57

hmm, ja mam zvlastni problem.. napadne me jak nejakou holku oslovit, ale bohuzel celkem pozde :-)
treba dnes v prodejne elektro jsme kupovali mikrovlnku.. no a daval mi ji jeden starsi pan, kteremu pomahala asi jeho vnucka (ktera byla zhruba v mych letech), mela podepsat uctenku, tak na ni udelala opravdu poradny podpis pres pulku uctenky, tak jsem se usmal a rekl "peknej autogram :-)" a ona na to "dik :-)"… kdybych ja vul rekl "Peknej autogram.. nechces mi pod nej napsat jeste svoje telefoni cislo? :-)" tak by to snad i mohlo dopadnout zajimaveji… no, to uz se nedozvim, protoze jsem tenhle napad dostal az pri ceste s mikrovlnkou v naruci k autu :-P
obcas mi fakt vadi, ze jsem celkem introvert a i kdyz na tom pracuju, neni to tak lehke.. :-(

Reakce na komentář: Ash #104Načítám náhled komentáře..., Karotka #112Načítám náhled komentáře...

104
Ash 22. 11. 2005 00:28

Reakce na The Black Sun #103Načítám náhled komentáře...: Hm, a že ses mohl vrátit a říct, že Ti tam asi zapomněla napsat tel. číslo, to tě napadlo až o den pozdějc, co :-) Jo to znam…


105
l1bor 22. 11. 2005 02:41

Reakce na lily #59Načítám náhled komentáře...: takovejch cisel mam v mobilu desitky, chodej do hospody a na party se mnou, ale pak se vracej domu k tem, jak rikas, "namyslenejm idiotum". Ne nadarmo se rika, ze nejvetsi blbci maj dycky holek spoustu, zatimco ty slusny jsou jenom kamaradi.


106
Psavec 23. 11. 2005 19:31

Když jsem poslední dobou venku, nedělám už nic jinýho, než že ostražitě (jako lovec) sleduju okolí a když zahlédnu zajímavou holku, vymýšlím, co by se dalo v dané situaci říct. Je to fakt těžký. Většinou jde o sekundy. Jak vymyslet něco použitelného v krátkém čase?? Jediný řešení co mě napadá, je trénink. Až se mi povede něco vymyslet tak rychle, že budu mít čas to i vyzkoušet, potom do toho určitě půjdu. (Začít se bavit s neznámou holkou způsobem "Nevíte slečno kolik je hodin?" je mi strašně proti srsti. Na to nemám.) Dokážu vymyslet jak se seznámit, ale vždycky na to přijdu až za moc dlouho, přinejlepším za několik minut. Prostě jsem louda. :-)
Dneska mě napadlo tohle, ale ještě jsem to nevyzkoušel: (Jedná se o sezónní, avšak univerzální postup :-) )
"Slečno, promiňte, mohl bych se vás na něco zeptat? …", na takovou počáteční otázku se nebude tvářit nevrle žádná. Hodila by se alespoň třívteřinová pauza a potom až zpozorní: "… nevíte, jestli mrzne?"
Je jasný, že připravovat něco dopředu je blbost, protože žádná nikdy nezareaguje podle nějakého scénáře. Ale stejně mi to nedá. Co by na to mohla třeba říct?
Mohla by říct "To nevim." nebo "Jestli mrzne?" ? Nějaká šance na takovou reakci přeci je.
"Přesně tak, jestli mrzne." … na začátku by mělo jít jen o to získat její pozornost a vzbudit zvědavost.
… tady by byly nejspíš nějaké dohady kolem mrznutí …
Potom by se dalo říct: "Je to pro mě důležitá informace. Když jsem vás zahlédl, bylo mi najednou hrozný horko a tak jsem znejistěl, jestli se třeba nezačalo oteplovat … Takže si myslíte, že mrzne (nemrzne)?"
Samosebou by šlo hlavně o to sledovat jak se tváří. Dál už by se jistě dalo na něčem chytit. Ještě pár vět prohodit a nakonec si říct o číslo "A dáte mi na sebe číslo? … jen pro případ, když bych potřeboval zjistit jak je venku. :-)"

Reakce na komentář: Ash #107Načítám náhled komentáře...

107
Ash 23. 11. 2005 22:37

Reakce na Psavec #106Načítám náhled komentáře...: Dobrý, máš smysl pro humor. Něco spešl pro tebe: Zkus se zamyslet, jestli bys něco vymyslel i na "nerozhovor na žádné téma". Chce to ale místo, kde je trochu času.

Po neverbální předehře, když máš pocit, že jí nejsi ukradenej, můžeš prostě přijít až k ní, a na vysvětlenou dodat, že na tu dálku jsi na ni trochu hůř viděl, a že takhle zblízka je to lepší. Hotovo. Netřeba nic dodávat. Jen se usmívej a čekej na autobus/probírej se regálem knih/koukej z okýnka apod. Po čase můžeš dotat, žes na ni opravdu špatně viděl, protože ti stínil ten strejda tamhle. (Kdyby to snad dosud nepochopila). A pak zas nic a přemejšlej. Tu prohoď že má prima batoh, nebo jestli zná autora té knihy, co si půjčuje, na jaký bus čeká a pod. Nerozvádět to!! Prostě takových prkotin vymyslíš hafo, když na to máš čas a nemusíš hned všechno rozebírat do detailů. Všichni by chtěli být komunikativní, ale ono někdy čím víc keců, tím míň flirtu!! A to nechcem. Takže nezapomeň furt hrát tu vaši "hru na pokukování". Docela dobře poznáš, jestli si trochu rozumíte. A když ne, no tak ji nech. Sleduj feedback. Když by začla být protivná, uber a naopak. Pokud bude chtít zdrhnout, vždycky zbývá záchytná otázka typu "ty už odcházíš?", nebo direktiva "počkej" a pod. Při nejhorším na sebe budete mlčky koukat, no a tobě nezbyde, než si v čiré bezradnosti říct o telefon.

V reálu ale když holka vydrží prvních pár vteřin tak nezdrhne, prostě nemá odvahu, přišlo by jí to trapný, no a jestli po tobě pokukovala, tak chce vědět, co z toho vlastně bude ;-)

Žádná se nebude zlobit, když zjistí, že bys o ni asi stál, ale tak úplně nevíš, jak do toho. Některá i pomůže, zvládne-li to. Holky jsou strašně fajn.

Reakce na komentář: Psavec #116Načítám náhled komentáře...

108
Ash 23. 11. 2005 22:56

Reakce na lily #51Načítám náhled komentáře...:
Reakce na Jenda #52Načítám náhled komentáře...:
Reakce na Salda #55Načítám náhled komentáře...:
Lily to popsala moc hezky, smůla právě je, že kluci se chovaj úplně a némlich stejně :-D

Stačí, aby si uvědomili, že v tu chvíli (právě a jen) tu holku maj úplně na háku. Když k ní pak člověk přijde, aniž by ji pustil z očí, zblízka si ji detailně se zájmem prohlédne a pak zas mlčky kouká z okýnka a strašně mile a potěšeně a pobaveně se při tom usmívá, tak ta holka bude možná velmi rychle potřebovat akutní resuscitaci.

Pokud pak kluk ještě navíc něco řekne – a může to být klidně i předpověď počasí na zítřek – je za vodou.

P.S. Ty, co se začnou tvářit extrémně zhnuseně, jsou v tom až po uši, ale jestli hned neobrátí, tak radši nebrat.


109
BERmaestro 23. 11. 2005 23:18

Reakce na Navi #37Načítám náhled komentáře...: Mno tak si oni řekne to sam e a pokračuje nejhorší je když si člověk začne říkat jsem ja vubec normální to je na depku :-) nenechat se rozhodit ničím je nej Reakce na lily #57Načítám náhled komentáře...: Zajeˇdte si někdy do nějáké vesnice a zjistíte že si s těma slečnama doopravdy nemate co řict ja se přestěhoval na vesnici a dost tim trpim(teda trpim soboty travim v hospudkách ve městě :-) Nechci řict že všechny jsou takove ale zkuste si toho někdy všimnout :-)


110
Karotka 24. 11. 2005 08:42

Reakce na Ghostwriter #73Načítám náhled komentáře...: Co je malý, to je milý ;-) Mám taky 191 čísel a odložit si hlavu někam, kdo má 170 čísel je pěkné :-)


111
Karotka 24. 11. 2005 09:00

Reakce na Mark #90Načítám náhled komentáře...: Hmmm ta ví co chce a jde si za svým a to se cení. Ale záleží co to je? Třeba prachy, nebo svalnatec, nebo jen někdo, s kým se ukazuje venku, jako vemu si pěkný hadry a hurá mezi lidi ať se koukaj, ale … co víc z toho????


112
Karotka 24. 11. 2005 09:03

Reakce na The Black Sun #103Načítám náhled komentáře...: Vrátit se můžeš vždy, usmát se a uvidíš, naděje umírá poslední ;-)


113
Karotka 24. 11. 2005 09:12

Přidám se, potkal sem před půl rokem holku, tak 160 cm a já 191 a koukám jak hledá autobus (zrovna sem byl docela vedle, koupil sem si brýle od Armaniho, ve sleve 4 500 – jen slunecni, tvrzeny skla, tmavený, … a měl sem je 2 dny a kámoškami rozdupla sklo (jedno 500 a ještě to chtěli osílat do Itálie => 2 mesíce čekání)). No ale abych to dokončil, stojím za ní a koukám jak prstem hledákdy jede autobus a říkám si, ta je hodná, jede tím steným a ten nedede :-( a ted druhej taky ne :-( tak říkám nějak nám to nejdede :-( začli sme kecat a za 10 minut mi dala telefon, a jestli někam nepudeme :-) moc pěkná holka a milá :-) teď už jen kámoška, vrátil sem se k bývalé, ale měli sme každej jinej pohled na to :-(


114
Karotka 24. 11. 2005 09:18

Jinak pro všechny co se stydí, mám velkou radu, nikde sem to tu neviděl. Zrcadlo je super, nebo se přemáhat a zkoušet, ale nepřemýšleli jste nikdy nad chatem (četem)? Jde o to, že to je on-line komunikace a zcela diskrétní, každej se schovává za svůj nick, a můžete otevřeně komunikovat, oslovovat nezávazně slečny a některá se chytí, vím že někdy se za tím schovávají chlapi, ale ne vždy, a dodá to člověku odvahu i sebevědomí :-) a co tím získá, může po tom přenášet i do reálu :-)

Reakce na komentář: Psavec #116Načítám náhled komentáře..., Pejsvidek #119Načítám náhled komentáře...

115
norwaiz 24. 11. 2005 13:28

Stále tu počúvam vety ako "ja jsem škaradej, mám jen 165 cm, mám pihy, škaradý obličej proto nemám šanci uspieť u žen " a musím sa k tomu vyjadriť.
Ja osobne som sa vždy pokladal za niemoc pekného ale dnes je to trošku inak. Zato že, mám určité črty napr. tváre, mám prepadnúté sánky, mám trocha pehy, väčší frňák a nepodobám sa tým akože "krásavcom" som automaticky škaredý????
Kto definoval krásu??? Nikto! Tak podľa čoho vieme, že ktoje krásny!!??
Zatože sa nám tu všetci snažia natlačiť už večné roky, že modelka 90–60–90 s "krásnou" tváričkou je vrchol krásy, tak budem posudzovať ostatné ženy podľa tohto nepodloženého a primitívneho merítka!!?? Zamyslite sa nad tým, predsa máte každý svoju hlavu:-?
Vďaka bohu, že som taký aký som a som proste inakší. Každý človek je taký pekný ako sa pekným cíti.

Keď vám nejaká slečna povie "nie" tak to neznamená, že ste škaredý, jednoducho nieste jej sympatický, každej slečne sa páči niečo iné…iné črty (teraz hovorím o fyzickej kráse). Väčšina žien nehľadá krásavcov (tie majú trošku iné priority a postoje, ktoré by som ako muž celkom chcel mať :-) a tie, ktoré chcú krásavcov tak chcú mať pekné deti, toď vše.
Keď sa cítite vy sami "peknými" aj keď tomu váš výzor nenasvedčuje, žiary z vás duševná krása, charizma a tiež sebavedomie a tieto veci vzbudia záujem a nie fyzická krása….stačí byť sám sebou…

Aspoň u mňa to tak funguje….

Osobne sa v živote riadim 3-mi mojími vlastnými pravdilami:

1. Ži svoj život a ži ho naplno!
2. Nehľadaj krásu v dokonalosti a dokonalosť v kráse!
3. Nikdy neporuš pravidlo č. 1 a č.2


116
Psavec 24. 11. 2005 15:09

Reakce na Ash #107Načítám náhled komentáře...: "Poloverbální seznámení" je podle mě víc sexy. Je určitě živočišnější a nejspíš dává větší prostor fantazii. Hm, je fakt, že nad tím jsem nikdy nepřemýšlel. (Nejspíš k mé velké škodě, protože mi to sedne mnohem víc, než zkusit holku vyloženě ukecat.)

Reakce na Karotka #114Načítám náhled komentáře...: Dneska jsem byl půl hodiny na "simulátoru" (chat) a zadařilo se. Sehnal jsem bezva trenažér na první pokus (na fotkách vypadala trochu jako Makepeaceová). Hrál jsem s ní hru, jakože jsme se potkali na ulici a seznamujeme se. :-) Vyzkoušel jsem tu mou výše zmiňovanou metodu "Mrazík". Na první pohled to vypadá jednoduše, ale stejně jsem zakysnul. Ach jo. Než vyrazim na ostrý lety, musim strávit víc hodin v simulátoru. (sem chtěl nejdřív říct na lety s ostrýma :-) )

K simulátorům bych dodal asi toliko:
1) je to jen virtuální realita, tzn. nespadnete, nezabijete se
2) nemá smysl chtít se sejít s virtuální osobou – je fiktivní i když má někde v reálu svůj reálný obraz
3) trénuje se především pohotovost, schopnost rychle a správně reagovat
4) žádný simulátor nikdy úplně nepřipraví na skutečné "létání"  – jen může pomoct naučit se jednat reflexivně (bez přemýšlení)


117
Psavec 27. 11. 2005 17:25

Tak jsem prvně zkusil oslovit holku na ulici prostě jen tak a fakt mě nekousla. Začíná se mi to vážně líbit! Škoda, že se Qark neobjevil s tímhle webem už před lety. Informace co tady jsou mají cenu zlata! :-)
Myslíte-li si někdo, že jste neschopní v seznamování, tak vás můžu ubezpečit, že nejneschopnější pako v tomhle směru jsem já. Ale už se nebojím! Teď to jen musim trochu vyladit a bude to dobrý.

Reakce na komentář: Pejsvidek #118Načítám náhled komentáře...

118
Pejsvidek 05. 01. 2006 20:40

Reakce na Psavec #117Načítám náhled komentáře...: :-) to ses dobrej, ze si to zkusil. Ja sem se zatim k tomu nedopracoval (ikdyz to ma bejt prave ten zacatek :-D )
Ale me to pride divny kdyz des po chodniku a jen tak si s nekym zacnes kecat…
…jak rikam: pripada mi to divny pac to neznam. Ale snad to brzo napravim :-)


119
Pejsvidek 05. 01. 2006 21:04

Reakce na Karotka #114Načítám náhled komentáře...: Ja si zase myslim ze z netu se to tezko prenasi do realu, pac ja mam ICQ a Skype a pisu si uz asi rok a pul i s peknejma holkama, ale nedokazu si predstavit jak bych to prevedl. Na ICQ je to vpoho, ale na baleni je to podle me k nicemu…

Reakce na komentář: Karotka #120Načítám náhled komentáře...

120
Karotka 08. 01. 2006 11:46

Reakce na Pejsvidek #119Načítám náhled komentáře...: No a co nejit na to tak rychle a dat si sraz jen s holkama se kterejma si pises? Tam nezacinas na nule ;-) Jinak nejhorsi na vsem je vzdy ten prvni krok, nikdy se nikomu do nej nechce, ale nekdo musi byt prvni :-) a pak uz to jde samo. Hlavne dobrou naladu a pozitivni mysleni, kdyz to nevyjde ted, tak za chvili treba jo :-) Nekdy staci malickosti…

… tady pomuzu s kocarkem, kouknu na dite, prohodim par slov, … a jde se dal, o nic nejde, jen povzbudim treba nekoho, zlepsim den, naladu, … jen malickost, kdyz o nic nejde a nejkrasnejsi na svete lide, co maji dobrou naladu, co se usmeji, kdyz co je krasnejsi na ¨nez zena ktera se usmeje :-)


121
ja 16. 02. 2006 22:25

A můžete cítit něco k holce, kterou vůbec neznáte? To asi ne…A chodit s ní jen proto, že třeba dobře vypadá? Děkuji nechci..


122
ja 16. 02. 2006 22:32

Reakce na Tim #62Načítám náhled komentáře...: Ty mě znáš? ;-) To co jsi napsal na mne totiž naprosto přesně sedí!!!


123
Augi 17. 02. 2006 20:21

Reakce na Tim #62Načítám náhled komentáře...: Tak na me tohle sedi na 100%…teda s tema kamosema uz je to lepsi ;-)


124
jonnn 10. 05. 2006 19:28

Potřeboval bych radu jak sbalit jednu holku!!!
Zatim si jen rikame "ahoj" a ja ted nevim co mam delat dal.
Bojim se ji to totiz říct.
prosim dejte mi vedet :-)

Reakce na komentář: igi #126Načítám náhled komentáře...

125
Richi 12. 05. 2006 12:56

<*^_^*> Qarku tyhle stránky jsou fakt liboví a nejlepší svého druhu v ČR ..ale dost chváli. Myslim ,že by bylo dobré rozepsat o čem se z holkou přesně bavit. Pokud to tu nekde je tak sem na to nenarazil a omlouvam se :-) Co se holek týče zvládem všechno v poho až… na to o čem se s nima bavit a myslim že je to problém mnoha kluků :-) Dík za vše </*^_^*>


126
igi 12. 05. 2006 13:19

Reakce na jonnn #124Načítám náhled komentáře...:
Skus sa s nou dat do reci, nie? Ked ta nenapadne nic lepsie, tak sa jej spytaj, kolko je hodin, ci nema zuvacku alebo nieco podobne. No a potom pokracujes "Dik, zachranila si mi zivot, jak sa inak mas?…." Kontakt, kafe atd.
(Ked sa to pise, je to take jednoduche… :-)


127
Rosrs 28. 05. 2006 20:48

Čaute, u mě je spíš problém někde jinde. Hrozně se červenám… je to fakt maras. S oslovením holky při nějaké situaci nemám problém, ale musí to být nejlépe ve tmě :-D jinak znervózním a pak se to se mnou veze. Možná bude problém taky v tom, že když už nějakou oslovím, tak z důvodu, že ji chci sbalit. Potřeboval bych nějakou radu od někoho kdo je v podobné situaci :-) nebo ani nemusí, ale hlavně mi prosím poraďte, protože 3.6 je celkem velká akce, tak chci něco ulovit.


128
Norwaiz 06. 06. 2006 15:25

A vieš sám prečo sa červenáš? Nemáš to dané geneticky? Ak nie, tak potom sa zamysli aké pocity vtedy prežívaš, prečo a ako by si ich mohol kotrolovať…
Skús menej rozmýšlať pri ženách, nemysli na to, že ju chceš zbaliť, ale tak, že spoznávaš nového človeka, s ktorým si chceš pokecať, o nič ti nejde, a čo z toho vznikne už nechaj na osud;-) "Byť v pohode" je ten správny výraz;-)


129
Tris 16. 12. 2006 18:16

necet sem sice fsechny komentare, jenom par na zacatku…
ale byla to zajimava diskuze… uz par mesicu sem pokukoval po jedny krasce a v pondeli sem konecne nasel dost odvahy na to pozvat ji na kafe. svete div se, vyslo to, pozvani prijala, kecali sme o fsem moznym, ja zjistoval ze je nejenom nadherna ale taky hrozne mila a prijemna a kdyz sem se s ni loucil , byla prvni pusa. :-)

moc dekuju qarkovi za jeho clanky, diky nim sem se k tomu dokopal a diky nim sem ted nejstastnejsi clovek na svete :-)


130
Jenda 10. 01. 2007 16:26

čau quarku tak jsem si přečetl uplně všechny články co tu maš a musím uznat že jsi fakt borec na holky ja mam taky jeden problem a doufam že mi mužeš nějak poradit ja mám strach nějakou holku a oslovit ji třeba jak jsi to udělal ty že jsi k ní přišel a pozdravil jsi a nebo ses ji zeptal kolik je hodin a nebo něco jineho a taky mysliš si že je dobre oslovit holku ve vašem městě kterou zam nebo ona mně ? ja myslim že ne ja bydlím ve městě kde je kolem 10 000 obyvatel a znám skoro každou holku nebo ona zná mě tak nevim jestli jse mam oslovit nějakou holku v mojim městě spíš asi zajet do jineho co ? a zkoušet štěstí tam


131
Nikca 13. 01. 2007 13:35

Kluci, souhlasim na 100% s tim ze kdyz se jakoukoliv holku pokusite sbalit tak vas mozna odmitne ale urcite ji vas zajem mooc potesi. Tak se nestydte a balte :-)


132
Lukáš Melichar 06. 02. 2007 17:02

dobrá já bych rád zbaliljednu hojku pls pošlete mi ray jak ji zbalit :-)


133
Fery 06. 02. 2007 19:45

Čus, mám jeden velkej problém a potřeboval bych poradit. Konečne se mi po podařilo zbalit jednu holku (moc díky Qarkovi i ostatním za rady ;-). Meli jsme uz dvakrát rande, vsechno klape, jenže… Nechápu proč mi při líbaní stojí!!! Přijde mi to dost asexuálni a navíc si nemyslím, že bych byl tak nadrženej…Naštěstí si toho nevšimla, teda aspoň myslím. Myslíte že se s tím dá něco udělat? A jestli ano, co? Prosím poraďte. Připadám si jak největší debil…

Reakce na komentář: kull #134Načítám náhled komentáře..., Lonely One :P #135Načítám náhled komentáře...

134
kull 06. 02. 2007 20:28

Reakce na Fery #133Načítám náhled komentáře...:
líbání asexualní? mně to teda nepřijde. a když si všimne, že ti stojí, tak co na tom bude tak strašnýho? řekne si "ježiš to je úchyl, že ho vzrušuju"? :-D


135
Lonely One :P 07. 02. 2007 01:17

Mno, mě posledně docela uzemnila jedna vec. Jen tak sem kecal nezavazne s jednou slecnou pres ICQ. V klidku, v pohode. Prokecali sme asi 3 hodky o vsem moznem (zaliby, skola, rodina, pratele, muzika, zivotni hodnoty, linearni algebra(!), …) A nakonec ona rika: "Mas nekde na netu fotku?" Tak, rikaje si, ze neni co zkazit, odesilam okaz na svuj profil co mám na lide.cz A její následná reakce ve mně tak trochu zmrazila krev. "Si myslis, ze si s tebou budu ted jako povidat?" Trosku sem nechapal :-) A tak rikam "Aha a proč jako?" a ona "Podivej se do zrcadla" :-) No a na tom je vidět, že i holka se kterou se skvele povida, mame 100 spolecnych veci a zajmu vás může poslat totalne … někam :-)
Reakce na Fery #133Načítám náhled komentáře...: Měl sem podobný "problém". Ty uvozovky sjou záměrné. Když se to "provalilo", tak řekla: "Ježiš, to je sladkýýýýý :-)" Takže to neni taková trága :-) Při nejhoršim když se bude tvářit divně, tak řekni "A ty se divíš, když si ta nejkrásnější holka na světě. Staří ti být poblíž a dělá to se mnou divy!" :-)

Reakce na komentář: Lonely One :P #136Načítám náhled komentáře...

136
Lonely One :P 07. 02. 2007 01:25

Reakce na Lonely One :P #135Načítám náhled komentáře...: Este pripojim konverzaci z ICQ:
Ona 6. února 2007
20:43 copak chces?
­
Ja 6. února 2007
21:56 nic, jen sem chtel pokecat :-)
21:56 sry, sem zpet… sem musel odejit
­
Ona 6. února 2007
21:56 aha, a proc se se mnou chces bavit
­
Ja 6. února 2007
21:56 No, proc bych se nebavil s peknou slecnou?
­
Ona 6. února 2007
21:56 Ja nejsem pekna :-( Se mnou se urcite nechces bavit.
­
Ja 6. února 2007
21:57 No, to bych snad mohl posoudit já ne? :-)
21:58 Co když mi na vzhledu zas až tolik nezáleží? To jak vypadas neni vsechno.
­
Ona 6. února 2007
21:58 To bys byl asi prvni kluk na svete.
­
<< spousta povidani >>

a konec je popsany v minulem prispevku :-)

Reakce na komentář: afi #137Načítám náhled komentáře...

137
afi 07. 02. 2007 13:49

Reakce na Lonely One :P #136Načítám náhled komentáře...: vostry no :-D. jako ale urcite neni prvni ani posledni holka co se takhle chova… s jednou takovou sem taky chodil, furt tvrdila jak je hnusna, ze ji nikdo nechce a ze by ji stacil kluk co ji ma rad a na vzhledu nesejde… ale kdyz sme se pak bavili o jinejch parech co zname, tak sem se dozvedel kolik kluku po ni vyjizdi, ale ze to sou casto strasny drzky a musela by se za ne stydet. no po case sme se rozesli, seznamila se s jinym klukem, se kterym si fakt rozumela (to sem asi nerek, ale vubec sme si povahove nesedli), ale chodit s nim nechtela, protoze se ji az zas tak moc nelibil. jo a to si jeste stezovala ze ji chtej vsichni kluci jen na sex, ale zaroven se nikomu nelibi. boze diky bohu ze uz spolu nejsme :-D


138
Fery 08. 02. 2007 01:59

Moc díky Lonely One :-P za tvoje rady a zkušenosti. Ještě se chci zeptat: Mels to chvilkový nebo to pak odeznělo? Kdy už se Ti to nestávalo? Díky za odpověď


139
schlogelovamisa 04. 10. 2007 08:53

Reakce na Inka #23Načítám náhled komentáře...: Tak s tímto příspěvkem rozhodně souhlasím….mluví mi naprosto z duše :-).


140
Lada 15. 10. 2007 20:38

Zní to pěkně a věřím že je to pravdivé, ale s mým sebevědomým je to nereálné :-(


141
Alexandr 16. 10. 2007 08:24

Reakce na Inka #23Načítám náhled komentáře...: Dívce to jistě zpříjemní den, ale klukovi to srazí sebevědomí – a to tak, že dojde k chemickým změnám mozku, kde poklesne hladina dopaminu a serotoninu a u citlivějších jedinců to může spustit i chemický mechanismus endogenní deprese. Proto někteří kluci reagují verbální agresí, jiní se raději nebezpečí odmítnutí vůbec nevystavují.
Je úplně lhostejné, že ta dívka je potěšená, že mohla někoho odmítnout. Podstatné je, že kluk si touto svou iniciativou ublížil.
Teprve kluk, který si už přestal dívek vážit, který v nich nevidí osoby důležitější a zajímavější a hodnotnější než je on sám nebo jeho kamarádi, netrpí psychickým šokem z odmítnutí a nebojí se "ze sportu" holky oslovovat a snaží se je lovit jako lovec zvěř nebo indián skalpy.


142
Peepa 31. 10. 2007 02:32

Sčítáš hrušky a jabka…..Chodit musíš,balit ne!


143
ALLKHAMA 27. 01. 2008 07:38

Zajimavy clanek. Kamos se porad pokousi zbalit holku ale myslim ze uz je na tom po asi 200 pokusech hooodne spatne a tenhle vas navod mu moc nepomoh. Chudak


144
1234 09. 02. 2008 19:58

Oslovení je v pohodě i prvních pár vět, ale pak dochází slova a není na co se ptáta nastane trapný ticho.

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.