QARK.net — Neper se!
Neper se!

Neper se!

Neper se

V poslední době jsem byl svědkem několika momentů, kdy se schylovalo ke rvačce a uvědomil jsem si, jak rozdílný je názor na celou věc z pozice ženy a muže. Díky odlišnému chápání situace totiž dochází k několika závažným problémům, které dokážou nepříjemně nabourat vztah. Rozhodl jsem se proto celou záležitost objasnit a nabídnout pohled z obou stran.

Asi nejvíce bych však tento článek doporučil ženám, které dělají v napjatých okamžicích tohoto druhu osudové chyby. Pomůže jim totiž pochopit mužské jednání a uvědomí si nesmyslnost svého možného počínání v dané vyhrocené situaci.


Představte si pár (kluk a holka) někde na zábavě. Popíjejí, radují se. Najednou přijde nějaký otrapa a začne se navážet do přítelkyně toho kluka. Má k ní nějaké oplzlé poznámky, a když ho ten kluk požádá, aby toho nechal, vystartuje a začne nadávat i jemu. Co se bude odehrávat dál?

Pocity muže

Klukovi někdo právě ohrožuje partnerku a jeho vlastní postavení ve společnosti (snaží se ho před partnerkou ponížit – dostat do nižší role). Muž rozhodně nedokáže ponižování a nadávky přenést přes srdce mávnutím ruky, protože je bere i jako útok na osobu, kterou chrání. V takové chvíli se v něm aktivují prvotní zvířecí pudy a hlavně pudy ochranitelské.

Chování kluka by se však za normálních okolností pravděpodobně nedostalo z roviny křičení a nadávání druhému, čímž by muž jednal v souladu s pravidly přírody – než zaútočíš, dej to najevo a protivníkovi ukaž dominanci svým chováním, čímž ho mnohdy odradíš od útoku. Křičení má ještě jednu výhodu, slabší protivník se může z boje lehce vykroutit. Navenek na druhého zakřičí a tím ukáže, že si nenechal jeho chování líbit a pak provede nějakou výhrůžku (co by, kdyby) a odejde. Situace je takto zdárně vyřešena, bez jakékoliv „ztráty tváře“.


Jenže tu máme i druhý – ženský – faktor, který nezřídka v tomto případě základní mužská pravidla rozbíjí a cupuje na malé kousky.

Pocity ženy

Ženy nemají rády násilí, vše řeší spíše domluvou, a taky mají strach o svého partnera. To je hlavní důvod, proč nechtějí rvačky. Nedokážou proto pochopit jednání svého přítele a snaží se ho od bitky odradit a zastavit ho. Bohužel k tomu používají ryze ženské metody, které jsou v této situaci zcela zavádějící a kterými dělají v daném okamžiku jen problémy.

Často například muže drží za ruce, aby se nerval (čímž se dotyčný nemůže bránit a druhý útočník toho nezřídka využije), motají se v místech možných dopadů ran, s představou, že tak rvačce zabrání (jejich ochránce tam má opět ztíženou situaci. Občas se i stává, že žena dostává od protivníka první ránu, protože do ní prostě vběhne.) a svého přítele maximálně dráždí tím, že mu nevyjadřují podporu (ale ženským stylem se snaží situaci urovnat tvrzením „Že o nic nešlo/nejde.“, „Že ten druhý za to nestojí.“, a „Že se má na to vykašlat. „ – největší problém těchto slov je, že je dívka říká přímo před tím druhým mužem a v dané situaci tak její chování podvědomě vzbuzuje pocit, že je její přítel ten slabší a bojí se. V mužské řeči svého přítele prostě zesměšňují. Protivník tak spíše zaútočí, protože ucítí převahu!)

Jejich snaha má nejčastěji za následek to, že se jejich partner ještě více rozzuří a pokud nebude moci se sebe svůj vztek bojem rychle dostat, uzemní se na své dívce (nejčastěji na ni začne křičet, že se zastává toho druhého). Dávka adrenalinu, která běhá v mužském těle, prostě lusknutím prstů nezmizí. Žena na to opět v daném momentě zareaguje špatně, naštve se a přestane s přítelem mluvit, protože na ni křičel – a ona si to přece nezasloužila. Je jasné, že je to stejně moudré chování, jako běhat před rozzuřeným býkem s rudým praporem a pak se divit, že se proti vám rozběhnul.

Jak tedy situaci řešit? Základem je, nejít proti rozzuřeným lidem, ale jít v první fázi s nimi. Nedojde tak ke srážce (Viz článek: Uklidnění agresivního člověka) Ženy by měly v takové situaci brát na vědomí, že jejich přítel neuvažuje v klidu a s rozvahou, ale je obětí svých pudů a obrovské dávky adrenalinu. V souladu se zmiňovaným článkem by mu měly vyjádřit podporu a až jakmile vnikne pouto souznění, mohou s ním dále pracovat. Rád bych tu také zmínil fakt, že souznění s agresivním mužem je lehké navázat sprostými slovy (která jsou v souladu s negativní notou celé situace) a ponižováním jeho soupeře. Třeba něco jako:

  • „Ser na toho kreténa, je ožralej a zkouší to tady na každou. Chudák. Jdeme raději jinam a nebudeme si takovou nulou kazit večer…“
  • Pustit se do něj slovně sama. Přítel tak v sobě nebude svoji agresivitu stupňovat. Jen bude druhého maximálně lehce usměrňovat.
  • Pošuškat svému příteli: „Že ten druhej je kretén a že ho nejlíp pěkně vytočíte, když ho budete záměrně ignorovat.“ (ono to fakt tak funguje, obzvláště v kombinaci s nějakým z předchozích bodů)

Později je potřeba, aby muž ze sebe dostal nahromaděnou agresivitu. Často se to děje tak, že si muži slovně přehrávají situaci a představují si, jak by tomu druhému ukázali, čímž vlastně jednoduše uvolňují nabitou energii ze sebe slovy ven. Důležité je nechat chlapa vypovídat se a poslechnout si pár siláckých řečí bez zasahování do nich. Jakmile se muž uklidní, na celou záležitost zapomene a jde se dál.

Ženy, které si chtějí šplhnout, by měly muže pochválit, jak skvěle situaci vyřešil. Pak bude naprosto jasné, že partnerka drží s nimi a muž se najednou s její podporou i v budoucnu přestane snažit o souboj (nemusí si dokazovat, že je chlap), protože získal to, co chtěl i bez boje. Pro muže je vůbec velmi důležité dostat od partnerky podporu v situacích, kdy dochází ke konfrontaci se sokem. Už samotná podpora totiž zdárně odrazuje od pokračování či zahájení souboje, protože posiluje jeho pozici a muž se o ni tím pádem nemusí bít.


Další nápady, jak může žena účinně zabránit souboji, můžete nechat v komentářích. Jen poznamenám, že tu neřešíme to, že toho druhého kluk bez problémů zbije jak nic – hlavním bodem je vyhnout se souboji v momentě, kdy je tam kluk se svojí partnerkou.

Qark | 01. 10. 2007 14:08 | Komentáře: 97 | ::Muži a ženy


Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
JoFu 01. 10. 2007 14:51

Musím jedině souhlasit, baby se vždycky pletou pod ruce…kolikrát jde z bitky holka s více modřinama než obránce a ještě horší to je v prostorách plných lidí, kde se snaží být každý nápomocný a bitce "předejít" … je to zbytečný, nechte je (nás) vymlátit…


Editoval Qark: Odstraněno radostné výsknutí nad tím, že jde o "první" komentář.


2
ArchimonDe 01. 10. 2007 15:43

Musím přiznat, že zrovna tohle téma jsem od Qarka nečekal, ale je pěkně zpracované a myslím, že by si ho mělo přečíst hodně lidí.


3
Lada 01. 10. 2007 15:48

Velmi pěkný článek. Já bych se snažil bitce přeci jen za každou cenu vyhnout, protože vím že dívky násilí vidí nerady. Snažil bych se naslouchat partnerce. :-)


4
Lada 01. 10. 2007 15:50

Jen cituji: "Ser na toho kreténa, je ožralej a zkouší to tady na každou." – Takhle snad dívky nemluví, ne? :-D

Reakce na komentář: Qark #5Načítám náhled komentáře...

5
Qark url 01. 10. 2007 15:55

Reakce na Lada #4Načítám náhled komentáře...: Nemluví, právě proto je to právě v této situaci dobré řešení. Je potřeba udělat něco nezvyklého, ale podvědomě od muže v takové situaci očekávaného (nejde tu o slova, ale o náboj, který je přenášen).


6
hoQ 01. 10. 2007 16:17

no ale pokud se to neuklidní, začne rvačka a ty tomu agresorovi něco uděláš, tak pak je ta tvoje holka na tebe naštavaná, že jses vůbec bil, žes mu mohl udělat něco vážnýho(což je pravda a mohou kvůli tomu být tahanice s policajtama) a že ses snížil na jeho uroveň a X dalších věcí a přitom vůbec nemyslí, že jsi ji bránil……no holky jsou zvláštní :-)


7
jojo 01. 10. 2007 16:19

a casto je bitka to naj co moze byt lebo sa sniekym pobijem a potom to dako prejde a podame si ruky a este sa aj spriatelime to baby nedokazu pochopit ze sa sniekym pobijeme a hned na to sme kamosi :-D :-D


8
... 01. 10. 2007 17:28

"Asi nejvíce bych však tento článek doporučil ženám, které dělají v napjatých okamžicích tohoto druhu osudové chyby." Není to moc zaujaté proti ženám? Proč bychom měli mužům říkat, ať toho kreténa ignorují? Vždyť oni to snad vědí dobře sami a stejně se začnou prát.

Reakce na komentář: ichi #11Načítám náhled komentáře...

9
Jenda 01. 10. 2007 17:31

Nakonec se tu ješte vyvine web o bojovém umění :-D Nejlepší je verbální kung-fu ;-)

Reakce na komentář: hoQ #10Načítám náhled komentáře...

10
hoQ 01. 10. 2007 17:59

Reakce na Jenda #9Načítám náhled komentáře...:
Nebyl bych proti :-)


11
ichi 01. 10. 2007 18:23

Reakce na ... #8Načítám náhled komentáře...: Ne není.Proč říkat mužům aby agresora nechali?Protože jak už Qark napsal, muž se cítí jako ochránce, v dané chvíli kdy sok ohrožuje jeho či přítelkyni přestane normálně myslet. Aktivují se v něm "prvotní zvířecí pudy".V celém těle mu proudí hormony podporující jeho touhu umlčet druhého muže.Potřebuje podporu od přítelkyně ,aby se udržel na uzdě a opět ho ovládl zdravý rozum.


12
prostě já 01. 10. 2007 19:36

Tohle je věc, kterou nedovedu vyřešit. Proto mám jisté problémy nejen co se týče holek.
Pokud budu chtít jen tak odejít, tak je dost možné, že mě útočník nenechá. No a pokud tam budu jen tak stát, tak by to mohlo trvat do nekonečna. Jde o to, že zakřičet na něj bych třeba zvládnul, ale co dál, když to selže?
Prostě nevím.
Navíc, když bych nebyl schopen ubránit nějakou holku, kterou bych chtěl ubránit, tak by mi to dost vadilo.
To mám z toho, že jsem takový nekonfliktní…


13
Anet 01. 10. 2007 21:03

mno asi jsem tak trochu exot, ale když se do mě někdo naváží(nedejbože do mých přátel nebo přítele),tak mi nedělá sebemenší problém tomu otravovi jednu ubalit, v lepším případě pěkně od plic vynadat.Většinou je tak překvapený, že odtáhne a dá pokoj. :-D

Reakce na komentář: prostě já #16Načítám náhled komentáře..., Andis #51Načítám náhled komentáře...

14
MarB 01. 10. 2007 21:52

Pánové, hlavně to chce pevné nervy a mluvit klidně. Rozzuřeného člověka naštvete svým klidem, přítelkyně je ráda, že nejste agresivní hovado, nemusí před váma mluvit sprostě (nemám rád, když někdo mluví moc sprostě) a agresor nezaútočí, protože z vás necítí nebezpečí. V případě, že by přeci jenom zaútočil, nebo by jste ho chtěli vystrašit, stačí rychle změnit postoj. Přestat se usmívat, jednou větou mu říct ať vás nechá napokoji a odejde "dokud může". Agresor se lekne změny a když ho pak začnete ignorovat, odejde, protože ho to přestane bavit. Přítelkyně na vás pak není naštvaná a jako bonus dáte rozumě najevo, že se s váma nemusí bát a ani si nemusí číst tenhle článek aby vás pochválila.

Reakce na komentář: Petr #22Načítám náhled komentáře..., Arny #30Načítám náhled komentáře..., n44u #48Načítám náhled komentáře...

15
katman 01. 10. 2007 21:56

tak nevim jestli je to běžný chování :-D, ale rozhodně je účiný. Kdyby mě takhle nějaká holka zničehonic ubalila, tak bych asi jenom zůstal stát s otevřenou pusou ;-)

Reakce na komentář: rohlík s paštikou #18Načítám náhled komentáře...

16
prostě já 01. 10. 2007 22:09

Reakce na Anet #13Načítám náhled komentáře...:
Jó, takovou holku tak mít… :-)


17
chleba s máslem 01. 10. 2007 23:44

A nebo pepřák …


18
rohlík s paštikou 02. 10. 2007 01:33

Reakce na katman #15Načítám náhled komentáře...: jop, dostat facku od holky je prohra na všech lajnách :-)


19
Tom 02. 10. 2007 07:30

no já nevím, já jsem to zažil přesně opačně. musel jsem si přítelkyni držet na vodítku, aby se mi nepustila do jedné dívčiny z ruska, která ji slovně napadala, poté co jí omylem šlápla na nohu :-)


20
02. 10. 2007 08:06

Já si myslím, že holky (alespoň některé) jsou dost inteligentní, aby možnému vyprovokování předešly ještě před tím, než se do toho vůbec přítel aktivně zapojí. Není nutná ani facka ani sprostá slova, prostě ho jen sjet pohledem plným pohrdání a nebo "Ubožáku" a i s partnerem odejít, ať už pro pití nebo jen "jinam".

Ale abyste si nemysleli, že bránění je jen ženská parketa: teď mám přítele a ten naopak řeší problémy tohohle typu těžkou ignorací, která zabírá, naproti tomu jsem já ta, ve které se hromadí adrenalin a jen s největší námahou ho napodobuje :-)


21
Jane 02. 10. 2007 15:13

hej, mně se náhodou představa, že by mě přítel bránil před nějakým otrapou, moc líbí :-)


22
Petr 02. 10. 2007 15:48

Reakce na MarB #14Načítám náhled komentáře...:
Ses blazen? Ty chces rozzureneho cloveka jeste nastvat? Naopak musis ho uklidnit tim ze na nej zacnej rvat. Agresor na tebe zautoci prave proto ze neciti nebezpeci!! Uplne si to cele otocil. Kdyz se te pes bude bat tak te nekousne.

Reakce na komentář: Luboš #26Načítám náhled komentáře...

23
a...a 02. 10. 2007 16:24

Musim uznat ze souhlasim. kdyz je nekdo nevrlej a ozralej tak je lesiho ho bud ignorovat a nebo ho poslat do haje a jit pryc a nekazit si vecer. Kvuli tomu abych nekomu platil bolestny me to za to nestoji ;-)

Reakce na komentář: JoFu #24Načítám náhled komentáře...

24
JoFu 02. 10. 2007 16:35

Reakce na a...a #23Načítám náhled komentáře...:
Navíc ožralej má sice horší motoriku, ale co se úderů týče, jsou mnohdy i dost bolestivé a opomenu-li Vaši snahu seřezat človka, který je totálně mimo, tak odpřísáhnu, že ožralýho všechno bolí až ráno (pokud není ještě v lihu)…takže když ještě má trochu stability, je jako tank…

Reakce na komentář: prostě já #25Načítám náhled komentáře...

25
prostě já 02. 10. 2007 16:57

Reakce na JoFu #24Načítám náhled komentáře...:
To se asi člověk musí ožrat taky a ještě víc, aby byl větší tank… :-D
Jinak, jak o pár řádků nahoře píše petr, tak s ním souhlasím.


26
Luboš 02. 10. 2007 17:57

Reakce na Petr #22Načítám náhled komentáře...: zda se mi ze si to nepochopil. kdyz budes v klidu ukazes mu ze nemas strach ze se ho nebojis a to ho muze rozhodit a navic to "na oko" pred pritelkyni zkusis po dobrym :-) kdyz to nepujde tak mu bez varovani jednu ubalis ale pri pozdejsi hadce s pritelkyni muzes rict ze si to po dobrym zkousel. ovsem mne se o tom muze jen zdat jsem od prirody cholerik…


27
MAtrixi 02. 10. 2007 22:08

no ja nevim ja souhlasim stim ze by se partnerka nemela plyst pod ruce a normalne se koukat jak se kvuli ni ten kluk mlati a bejt rada ze to neni zadnej srac


28
comm 03. 10. 2007 00:23

Rád bych tu ještě dodal jednu dost nemilou situaci – a to, když jste nedejbože s dylinou. Konkrétně mě se stal případ, kdy holka prakticky boj chce, jelikož se pak cítí důležitá, trofej. Je to absolutně nechutná představa, a dost rychle jsem se s ní poté ukončil komunikaci. Vypadalo to asi tak, že kolem mne bylo v zapadlé uličce asi 6 kreténů, s tim že to skončilo u nože jednoho z nich. Ukecával jsem to asi 20 minut, ale povedlo se.

Na závěr jednou moudro: Lepší sedět než ležet.

Reakce na komentář: Slotter #33Načítám náhled komentáře...

29
James Kolbern 03. 10. 2007 14:30

Je to vcelku zajímavé počtení, ale nerozumím jedné věci. Tomu výrazu "OSUDOVÁ CHYBA". Jak v těchto situacích můžete říct, že holka udělala OSUDOVOU CHYBU ? Většinou maximálně dostanete a dáte pár facek to je vše. Ni OSUDOVÉHO. Já si pod pojmem OSUDOVÁ CHYBA představím pilota, který OSUDOVOU CHYBOU nechal zařvat 250 lídí, které měl za zadkem !

Reakce na komentář: Qark #32Načítám náhled komentáře...

30
Arny 03. 10. 2007 19:43

Reakce na MarB #14Načítám náhled komentáře...: Souhlas, já myslím, že to toho agresora musí dopálit do běla :-)


31
Martin 03. 10. 2007 23:53

Dnes,jsem se nepral.Snažil jsem se dle rad uklidnit situaci a najednou přiletěla rána od ukrajince.Moc si nepamatuju.A to jsem za celej večer neměl skleničku alkoholu!Poprvé tedy říkám.Qarku nesouhlasím s tebou :-(

Reakce na komentář: Qark #32Načítám náhled komentáře...

32
Qark url 04. 10. 2007 00:06

Mimo téma: Díky všem za přání k svátku, ale v rámci udržení tématu diskuze jsem komentáře s přáním smazal.

Reakce na James Kolbern #29Načítám náhled komentáře...: Osudové chyby jsou vlastnosti, které vztah mezi lidmi dokáží proměnit v noční můru. citace z doktorka.cz
Tady je to podobné.

Reakce na Martin #31Načítám náhled komentáře...: Nějak nechápu, co to s tím má společného. Tento článek popisuje, chování mužů v určité situaci a nabízí holkám radu, jak se zachovat tak, aby se její přítel nerval, pokud si to ona nepřeje.


33
Slotter 04. 10. 2007 01:29

Reakce na comm #28Načítám náhled komentáře...: Jop, to je naprosto nejhorší. Nebo z vlastní zkušenosti poměrně běžná situace, kdy je ženská taková ta klasická "držka", která se klidně slovně pustí do bandy chlapíků, co mají nějakou hlášku. A ti se potom velmi často nepustí do ní, ale do vás…

Reakce na komentář: Arny #34Načítám náhled komentáře...

34
Arny 04. 10. 2007 17:29

Reakce na Slotter #33Načítám náhled komentáře...: Já bych jí tam nechal ať si to vyřídí sama ;-)

Reakce na komentář: Alexandr #38Načítám náhled komentáře...

35
Larry Flynt 04. 10. 2007 20:44

Tak tohle se mi stalo na plese, přítelkyni jeden nametenec sahal zezadu pod sukni, tak jsem mu důrazně domluvil ať táhne do hajzlu jinak se naseru. Poodstoupil a sotva jsem se otočil tak to udělal znova, tak jsem vzal přitelkyni a odtáhl ji pryč, avšak těsně před odchodem jsem ho kopnul řádně do zadnice div nepřelítl zábradlí. Jenže chlapec nepochopil, že jsem to myslel jako už táhni do pekla šmejde, ale jako záminku k útoku, tak mě na schodech dostihl, se svými dvěma metrama proti mým 165cm mě přimázl ke zdi. Mlel cosi že mi rozmašíruje hubu a přes zápach zelený mu nešlo rozumět. Lidi na mě hulákali ať ho pustím,a le když jsem jim zamával dlaněma se slovy že jej nedržím, tak jim ihned docvaklo která bije, čapli ho čtyři goriláci a za každou hnátu ho vynesli před kulturák.

Když jsem ho potkal na dalším plese, přítelkyně mě musela velice silně držet abych se na něj nevrhl, i přes to, že už nic nedělal a asi si na to ani moc nepamatoval.

Ještě měsíc po tom za mnou chodili lidi kolem a zuřivě se omlouvali že je to debil a že cosi.

Ale až ho potkám někdy sám, tak mu ten čenich stejně rozmáznu. Takováto věc v člověku nechá silný emoční zážitek. A dokud nedosáhnu své satysfakce, bude ve mě stále dřímat nahromaděná agrese z tohoto morálního přečinu.

Omlouvám se za vulgarismy, ale patří sem.

Larry Flynt

Reakce na komentář: comm #40Načítám náhled komentáře...

36
King 04. 10. 2007 21:25

Nemyslím, že by to bylo zaujaté proti ženám… Faktem je, že v takové situaci ženy reagují tímto způsobem dost často a tímto postojem napáchají více škody než by se mohlo zdát… soudě podle vašeho komentáře soudím, že to možná považujete za "dělání velblouda z komára" a přitom muž považuje v konfliktní situaci neprojevení podpory nebo dokonce výčitky prakticky za velezradu…


37
King 04. 10. 2007 21:38

Já si zase dokážu představit situaci, kdy nevhodným chováním holka pohřbí vztah… ;-)


38
Alexandr 05. 10. 2007 08:59

Reakce na Arny #34Načítám náhled komentáře...: Správně! Víckrát už jsem se setkal s případy, kdy konflikt mezi muži vyvolala žena. Ne náhodou a nechtěně, ale svým úmyslně nevhodným chováním.
Od takové radši dál.
Představte si, že si je vezmete: celý život bude vyvolávat rozbroje se sousedy a po Vás bude chtít, abyste to pak hasili, nebo abyste "se jí zastali", nebo abyste "tam šli udělat pořádek"… a ty rozbroje a konflikty bude dělat ve škole, kam budou chodit děti, u sebe na pracovišti, v obchodech, do kterých bude chodit nakupovat…
Bacha na takový ženský!


39
Wejdas 06. 10. 2007 10:04

Přesně :-D nechapu to ale je to tak


40
comm 07. 10. 2007 17:49

Reakce na Larry Flynt #35Načítám náhled komentáře...: Chápu tvoji nasranost, ovšem pozor na rozlišování situace, kdy je třeba použít násilí. Pokud je teď už v "pohodě" a nevšímá si tě, nechal bych ho být. Může z toho být dost velký průšvih s následky, kde kdyby jednal stejně jako ty tak se budete mstít do nekonečna. Todle je obrovský především morální problém – on mi rozbije hubu, ja se naseru a pošlu na něj dva a ty mu daj, on pak pět na vás dva… Můj scénář je extrémní, ovšem je nutné s ním počítat.

Je nutné naučit se řešit krizové situace – a především je poznat. Krize je ve chvíli, kdy tobě nebo tvému nejbližšímu okolí hrozí realné nebezpečí. Pokud mi nějaký nalitý debil v hospodě řekne že jsem černá svině a zabije mě, tak se pokusím zdekovat, a rozhodně ho za to nezastřelim. Pokud na mě ovšem vytáhne nůž a poběží na mě, udělám z něj síto. Pokud ho jen tak střelilm do nožky aby neběžel, můžu posléze zemřít já, například z výše uvedeného důvodu. Takže pokud ti nehrozí nebezpečí a nechává tě být, radší na něj kašli, jelikož je to asi psychopat a mohl by jednat tak, jak jsem tu ted například popsal.

P.S.: Je mi líto že takoví lidé vůbec existují. (Tím myslím toho vola co tě napadl, aby nedošlo k nedorozumění :-) )
Peace


41
adam 08. 10. 2007 00:04

Je to velmi nepříjemná situace. V dnešní době má pistoli kdejaký psychopat, spousta agresibvních psychopatů dnes trénuje brutální bojové sporty, spousta dobře rostlých a trénovaných slabochů obchází diskotéky, kulturní akce plasy apod. za účelem vyvolání konfliktu. Dost často v partě skupince, dost často ozbrojení, vždy bezkrupulózní, bez citu a bez znalosti míry.
Je důležitý se pokud možno vždy vyhnout konfliktům. (Nekončí to dobře, a v dnešní surové době dost často zmrzačením a smrtí)
Ti agresivní sebevědomí chlapci (hnusný produkt dnešní doby) neznají žádná pravidla fair play apod. Nečekejte fairový zápas, dost často se na vás vrhnou ve skupince, dost často mají zbraně a vždy jako první vám pěstí dají vší silou do obličeje. (To naprosto člověka vyřadí z boje) Pak vás paralyzovaného ukopou na zemi.
Jak jsem psal, tak je optimální řešení vždy utéct/vyhnout se.
Ale pokud na to člověk fyzicky má, tak doporučuji neutíkat, ale jasně odkrýt karty agresorovi, říci mu, že na něj totálně sereš a budeš ho naprosto ignorovat, do té doby, než se tě dotkne(dá první ránu). V případě, že se tě ten zmrd dotkne, tak ho převálcovat.(Ale jen jako obranu, NIKDY neudeřit první – to se pak z VÁS stane agresor a ta největší spodina lidské společnosti) Rozšlapat tomu ksindlovi ksicht. Židlí ho vzít o hlavu a zřídit tu svini tak, že neodejde po svých. Pak samozřejmě včas utéct před policíí a pro případ mít svědky z konfliktu, kteří viděli, že vás ten agresor napadl první a že jste se bránili. (Tito psychopatické svině dost často mají už nějakou podmínku za ublížení na zdraví apod., takže byste ze všeho vyvázli,šlo by jen o obranu) Toto je jediná věc, která na ty svině platí. Budou si to pamatovat a jediná věc, která je odradí od budoucího útoku (jejich oblíbeného koníčku) proti lidem v okolí. Na hrubý pytel hrubá záplata.
Pokaždé, když někdo agresivního zmrda totálně zřídí, pošle ho na dlouho do nemocnice, je na světě, diskotékách, zábavách zase o něco bezpečněji.

Reakce na komentář: oak #42Načítám náhled komentáře..., comm #43Načítám náhled komentáře..., zacharias #68Načítám náhled komentáře...

42
oak 08. 10. 2007 14:16

Reakce na adam #41Načítám náhled komentáře...:
Jaké s tím máš zkušenosti? Ptám se, protože tohle nemůže nikdo napsat jen tak, bez toho, aby podobný člověk mu, anebo někomu jemu blízkému ublížil.


43
comm 08. 10. 2007 15:04

Reakce na adam #41Načítám náhled komentáře...: Tady dost pozor na efekt "první rány", protože ta rána pro tebe může být absolutně bez problému taky poslední.

Pokud je tu někdo kdo se věnuje déle bojovému UMĚNÍ, tak ví, že zle přešíst myšlenka úderu – na kameře to pak vypadá, že jste ho první praštili vy, přitom on chtěl dát prvním vám, a udělal by to. Radši budu za agresora, než mrtvýho dobráka který se chtěl prát fair. Uvědomte si, že v boji neexistuje fair play. Tím že vás někdo napadne tak absolutně popírá veškeré morální a etické konvence, je to magor a neřiditelný člověk. Dáte mu jako že ránu, odcházíte a máte nůž v zádech, atd. Je to takovej boolean: ano/ne :-)

Lehce se to píše, ale kurva dost těžce realizuje. Sám nemám úplně jasno, ono to totiž není tak lehké :-(


44
Pepa 09. 10. 2007 11:50

Nevím, moje zkušenost je spíš taková, že i když jsem hrozící bitku odvrátil, přítelkyně mi to zpětně spíš skoro vyčítala (ne teda, že by mi řekla, že sem se měl rvát). Asi nějaký komunikační problém, to už se dneska nedozvim :-)


45
Lala 09. 10. 2007 21:39

Tak jeden pohled očima ženy…sprostě mluvíme my i chlapy,ale když to některé dělá problémy,ani tohle ji nepřesvědčí.
Dobrý návod pro ženy,jak pochopit vaše myšlení v této situaci, ale myslím, že by stálo za to, zkusit pochopit i naše myšlení a jednání a co se v takové situaci honí hlavou nám … Pak můžeme oba posoudit co je hloupé chování a jak celou situaci řešit tak, aniž by se chlap či ženská museli přetvařovat a "vyhovovalo" to oběma.


46
peta=) 10. 10. 2007 18:40

Ahoj…Tak muj osobni nazor a moje chovani by bylo takove,ze bych si s toho nedelala hlavu jen bych se na toho debila pousmala a zacala bych se vasnive libat se svim pritelem. Jemu by to bylo divny,trapny a odesel by a ja bych pokracovala v krasnem bajecnem veceru s pritelem=)

Reakce na komentář: n44u #48Načítám náhled komentáře..., Alexandr #49Načítám náhled komentáře...

47
Big boss Bonsei 10. 10. 2007 18:51

Zdravím… Tan poslední komentář zní fakt dobře! Pochybuju že by se někdo pokoušel roztrhnout líbající se pár… =o)))


48
n44u 10. 10. 2007 23:48

Reakce na peta=) #46Načítám náhled komentáře...: Reakce na MarB #14Načítám náhled komentáře...: Souhlasim s obema :-P

navic clanek, popisuje jen nekolik moznych chovani, ale kazda situace i chovani zeny muze byt jine :-)

jinak jak se rika agresivita oslepuje, tak se snazte byt v klidu :-P

pekny clanek :-)


49
Alexandr 11. 10. 2007 07:30

Reakce na peta=) #46Načítám náhled komentáře...: To je geniální. To by mělo být napsáno v učebnicích. Už pro základní školy.


50
qaz 11. 10. 2007 19:46

musim se vyjadrit: Nerekl bych ze postoj rize zensky nebo muzsky je spatny. Prirozeny je ze se chlap snazi chranit zenu. Odpor k nasili je neco co se vyvinulo casem, coz ovsem neznamena ze je to spatne. Divny ale je ze holka chlapa necha jakmile se u nej neciti v bezpeci ale jediny instantne dokazatelny bezpeci a to je fyzicka ochrana je jim proti srsti. Osobne rvac nejsem. Nikdy sem se dobrovolne nerval. Dycky sem dostal na hubu.

Situace: Nakej spina se zacne navazet do divky ale jako fest a ji to ocividne vadi. Sama situaci slovne nebo gestikulacne nezvlada. Pritel se do toho vlozi s vyjednavacim umyslem, bez vysledne. kdyz ten pritel chlapka rozbije u sve pritelkyne skoro konci. kdyz pritelkyni chce odvest dostane parkrat do ledvin a pres hlavu. kdyz ji necha napospas je za sraba, holka si to odnese a je to ete horsi.

zaver: Normalne se spravni kluci rvat nechtej => nejsou agresivni. A holky by meli prijmout fakt ze si nenecha chlap vsechno libit kdyz uz nakej vygumovanec zacne delat problemy. Moc rad bych slysel presne co se honi holce v hlave pri takove situaci a co si od kterych moznych reseni slibuje. Pride mi ale ze ustni reseni je nekdy dost najivni. Mluvim z vlastni zkusenosti. Uz 4* se mi stalo ze sem nedal ani jednu ranu ale bez nasili se to neobeslo. Jednou sem dostal od 12 lidi "razitko" do obliceje a to sem se snazil sec sem mohl to ukecat.


51
Andis 12. 10. 2007 10:46

Reakce na Anet #13Načítám náhled komentáře...: no to seš dobrej :-)


52
alik 12. 10. 2007 22:10

prát se neprát?
Na základní škole se mi za dobré známky Milan posmíval. Jednou do mě začal šťouchat tak jsem ho chytil pod krkem, přiběhla ale učitelka a začala na nás křičet, já ho pustil on toho využil a jednu mi vrazil. Pak se všem chlubil jak mě zbil.
O pět let později na gymplu jsem omylem do Milana v šatně strčil, asi ožili jeho vzpomínky a praštil jako první. Za to jsem ho pořádně seřezal. Nemluvili jsme spolu, jako bysme se neznali.
O dalších pět let později na vejšce v Praze jsme si všechno vysvělili. Kdyby poprvé nezasáhla učitelka a já ho hned napoprvé zbil, podruhé by si netrofnul. Takže možná než si konkurovat po léta, je lepší se zařadit hned.


53
nex 13. 10. 2007 09:32

tak já se přiznávám, jsem pravý prototyp holky. nenávidím, když se kluci perou.
ale nevím, jestli je tohle dobrej nápad, cit.: "Pustit se do něj slovně sama. Přítel tak v sobě nebude svoji agresivitu stupňovat. Jen bude druhého maximálně lehce usměrňovat."
jednou jsem to takhle zkusila a málem dostala přes hubu jako první :-D

Reakce na komentář: Andrej #63Načítám náhled komentáře...

54
nex 13. 10. 2007 09:33

jo, jinak supr obrázek u toho článku :-D


55
qaz 13. 10. 2007 13:58

ja myslim ze kazdy normalni clovek se rvat nechce … ale kluk proste svou slecnu chce branit.

jenze pak ho slecna povazuje za rvace a misto toho aby divka situaci presla kdyz nic jinyho (on se prece jen snazil chranit JI. nebej tam ona tak ke konfliktu nedojde) tak mu vynada. Pokud ovsem obrance neodveze sanitka, v takovem pripade ho slecna lituje a vetsinou ho neserve (aspon ne dokud je na kapackach)

:-) holky nemyslete si ze kdyz se nekdo pere tak je to jen kvuli tomu ze osoba neni schopna jednat neagresivne


56
Pacifista 13. 10. 2007 23:07

Ten článek je luxusní a mnohé mi osvětlil. Totiž – na moji holku se, jen co sem tam chvíli nebyl, na baru sápalo ožralý hovado. Vida to, když jsem přišel, jal jsem se mu vysvětlit, podotýkám že zcela slušně, jak se věci mají. Dokonce sem mu vykal. Typ mi nadál do nechutnejch sprosťáren a navrhoval bitku. Radostně jsem přijal, což ho zaskočilo, tak přitáh druhý hovádo a vyzvali mě na férovku 2:1. Ta výzva mě nadchla. Bohužel v ten moment zasáhla moje přítelkyně a odtáhla mě z baru. Myslel sem jakou nebude mít radost že nejsem máslo a pěkně se o ni postarám. Cha – byl jsem označen za hrubiána, mlátičku atd. atd. byla z toho scéna jak hrom a bavili sme se tim eště hodně dlouho. Nakonec to vypadalo že jsem to všechno začal já. Má rada pro všechny přítelkyně: Nechte své chlapce čas od času někomu rozbít držku, kor jde-li i o vaší čest. Chlapec bude mít radost že je chlapák-ochránce a vy se s nim aspoň nebudete bát večer do parku.


57
jantar 15. 10. 2007 21:48

Sakra, zase jsem se pral, akorát jsem narazil na týpka, kterýho zrovna pustili z vězení. Po jedný ráně mam 2,5 cm tržnou ránu pod okem a obřího monokla. O dvou vyražených zubech 3 roky zpátky ani nemluvim…Opravdu se neperte, já už to taky nebudu dělat, slibuju!!!!!!!!!A chlastat už taky nebudu, přísaham!!!!!!!!!!


58
Afra 16. 10. 2007 14:09

a nebo mu ten nos zlomím sama…..i holky se perou :-)


59
Neznalek 19. 10. 2007 15:07

nejlíp si to vyřídla ty peto, ale když tě někdo osahává třeba na plese a ty se hned na to začneš líbat se svým klukem tak to může vypadat docela blbě


60
Pry 29. 10. 2007 18:38

Já trošku z jiného soudku o stejné situaci:
Já – 155, 42kg, holka (165+, 60+).
Něčí trapné navážení na diskotéce. Z mé strany fyzicky nevyřešitelné. Na opilého žádné argumenty neplatí. Co s tím? (Aby bylo jasno – kdo uteče, vyhraje, ale) JAK NEZTRATIT TVÁŘ? (před ženskou)
..
Většinou agresorům přijde velice zábavné trochu si bouchnout, věty typu "na slabšího si troufneš, srabe" nedojdou až do centra vědomí.

Reakce na komentář: Ash #61Načítám náhled komentáře...

61
Ash 29. 10. 2007 19:15

Reakce na Pry #60Načítám náhled komentáře...: Pořídit si inteligentní dívku. Opilý člověk není pro střízlivého partner ani do rvačky, ani do diskuze. Pokud fyzické či mentální dispozice jasně předurčují výsledek, tak to platí i o střízlivých :-) Takovými věcmi a lidmi se prostě nemá smysl zabývat. Žijeme jen jednou…

Reakce na komentář: Pry #62Načítám náhled komentáře...

62
Pry 31. 10. 2007 17:26

Reakce na Ash #61Načítám náhled komentáře...: Přesně chápu, co jsi tím myslel. Takhle uvažuju i já. Ale (i inteligetní) ženy jsou tvorové, ovládaní pudy (do jisté míry, samože). Ona VÍ, že jsem bla bla bla (chlalozpěv na můj plat), ale pocit, že má samce, majícího převahu … jí chybí. To je spíš dovětek. Není co dodat. Jak píšeš. Takový je život. Nemůžem mít všecho.
(Mimoúrovňový podprahový vzkaz: Ale hodně by mi pomohlo, miláčku, kdybys mi věci, které nemůžu změnit, nepřipomínala úplně každý den.)

Reakce na komentář: xxx #64Načítám náhled komentáře...

63
Andrej 05. 11. 2007 09:27

Reakce na nex #53Načítám náhled komentáře...: Maš pravdu Nex. Naozaj to nie je dobrý nápad "Pustit se do něj slovně sama. Přítel tak v sobě nebude svoji agresivitu stupňovat. Jen bude druhého maximálně lehce usměrňovat."
Ak chlap ťažko znesie uražku od iného chlapa, čo potom s nim urobi, ak ho urazi obyčajná žena? A čo je horšie neurazí len protivníka, ale aj svojho partnera, keď chce problem riešiť miesto neho.
Raz to skúsila aj moja žena. Tak som na ňu zrúkol: "Ty sa do toho nemiešaj", že sa vyľakana stiahla. Zaujimave je, že sa stiahol aj môj "protivník".


64
xxx 06. 11. 2007 02:04

Reakce na Pry #62Načítám náhled komentáře...: hmm a co zkusit nejakej bojovej sport??neco jako muay thai, valetudo,…samozrejme tim nemyslim, ze by ses mel hned prat, ale pomuze ti zvysit sebevedomi a rekl bych ze stoupne i tvoje cena pro partnerku…


65
Morbus 08. 11. 2007 14:18

Je hroznej nesmysl aby se pletla. Protože kolikrát se někdo přesvědčit nedá. A pak to bude ještě horší.


66
Jarda 12. 11. 2007 11:46

Ach jo, kde jsou doby třech mušketýerů, … Kdy všichni chápali, že urážka dámy se dá smýt jedidně krví (urážejícího). Teď to stojí za prd samý špinavý triky jako NLP, které bych použil, jedině kdybych nutil důchodce si koupit 3 pánve co tají při 30 °C, protože pak dostanou skleněné kladivo zdarma – Pokud bych klesl tak hluboko


67
Zacha 16. 11. 2007 17:19

Presne tak delal sem asi pul roku vyhazovace v jednom baru ( pajzl) a pokazdy se do bitky pletly zensky to potom clovek nemuze sledovat naplno sebe a soupere ale nejdriv je a tim vlastne sveho obrance oslabuji jednou se stalo ze sem to neuhlidal a divcina dostala tecku ne ode me ale uz sem tomu nestih zabranit dala si hlavou o futra dveri a bezvedomi a co potom krisit asi 150 KG zenskou v bezvedomi nebo vyhodit 5 chlapku ktery sou o dost vetsi nez vy chlapky se podarilo vyhodit ale ta divcina byla stale v bezvedomi…. Divky, zeny prosim Vas neplette se do toho vyn ejste bojovnice a pokud si myslite ze Vas muz neuhodi obzvlast po nescetne moc pivech je to velka chyba


68
zacharias 16. 11. 2007 17:25

Reakce na adam #41Načítám náhled komentáře...: presne tak ale pokud uz enni vyhnuti cche to vzdy vetsi miru agrese nez vyvolal on nema cenu kdyz do vas opakovane vsi silou strka taky strcit akorat ho rozzurite pokud uz neni vyhnuti a neovladate treba hosin sool tak jedna rana a je to a dalsi dulezite pravidlo vzdy vypadat sebevedome kdyz na vas utoci nebojte se ( ja se bojim vzdy ) ale nes mite dat na jevo strach potom uz bude na koni on


69
Le Banner 27. 11. 2007 23:17

Podle mě je nejlepším řešením se konfliktu vždy a za každou cenu vyhnout, mít s přítelkyní tyto situace domluvené. V případě, že útočník je hodně agresivní, je třeba hodně rychle zmizet, otočit se a s nadhledem odkráčet může skončit půlitrem do hlavy nebo židlí přes záda. Stejným způsobem muže skončit i situace, kdy ho budete ignorovat. Člověk nikdy neví, co za magora proti němu stojí.


70
Shi-mon 28. 11. 2007 17:00

Svatá pravda, tenhle článek říká všechno!


71
Jerry21 02. 12. 2007 17:54

Pěkný článek a následující video to akorát dosvědčuje.
http://youtube.com/watch?v=FJ5iQKLIr3g
Nejdřív se koukněte, ať víte, o čem píšu… Např. v týhle situaci nemůže chlap jednat jinak. Ženská se tam chová přesně podle tohoto článku. Snaží se chlapa zadržet a pak na něj křičí. Pochopte holky ale, že kdyby tam nebyl, tak by ji ti cikáni nebo co jsou zač třeba umlátili… Slovní kopaná by v tomhle taky nezabrala, akorát by romales dali první ránu, zvedli si sebevědomí, pustili se do něj oba a pak by to bylo pro boxera i ženskou mnohem horší… Divim se ale, že po těch několika ranách šli zase za nima… škoda, že to neni vidět celý, zajímalo by mě, jak by to dopadlo…

Reakce na komentář: Ash #73Načítám náhled komentáře...

72
chleba se sádlem 09. 01. 2008 19:38

myslim ze v tom videu se ten chlapek zachoval nejlip jak mohl.Na silvestra se nejakej blbecek navazel do kamosky, napred sem mu rekl at vypadne, ale on se furt sápal po kamosce, dal sem mu tezkej grip, skoncil na zemi s krvavou hlavou a byl klid=)


73
Ash 09. 01. 2008 21:49

Reakce na Jerry21 #71Načítám náhled komentáře...: Např. v týhle situaci nemůže chlap jednat jinak.

Samozřejmě že může jednat jinak. A kdyby se kromě tréninku fyzického věnoval i duchovnímu, tak by také jinak jednal. Zdá se, že je to přesně ten typ, který se snadno dostane do maléru, i když by vůbec nemusel.

K těm poznatkům z tréninku duchovního:

1) S opilci se nebojujeme, opilcům se vyhýbáme. Pokud nás náhodně udeří, vzdálíme se z jejich (velmi malého!) dosahu a pokračujeme svou cestou.

2) Nemasakrujeme lidi, kteří na nás evidentně neútočí (ten pobuda v tmavé bundě).

Samozřejmě je tu ten problém, že tam byl se slečnou, takže šlo hlavně o to se předvést jakej je velkej boxer a podobně. Ale upřímně, normální člověk (tedy ne ten typ jak se říká sval místo mozku) by jen zjistil jestli jemu nebo slečně něco není, zakroutil hlavou nad poněkud nepochopitelnou situací a šel by dál.

Někdo může namítnout, že to je jakože srabácké, ale přece něco jiného je když vás někdo obestoupí, vytáhne kudlu a chce do vás začít řezat, a něco jiného je tahle situace, kdy po vás natáhne ruku nějakej ožrala, který je k vám do té doby zády, a vy ani nevíte, jestli po vás chtěl cigarety, nebo do vás z nepochopitelných důvodů strčit.

Takže v takovéhle situaci někomu začít rozmlacovat obličej je srabárna.

Řeč z pohledu člověka, který nemá mindrák, nepotřebuje se před nikým předvádět, a kdyby to bylo nutné, tak by si s těmi chlapci poradil taky -– kdyby nic jiného tak proto, že sotva stáli na nohou. Tancovali tam jak ve 3 ráno. Takže klídek pohoda jazz :-)

Nevýhoda je, že zatímco ve filmu se kladný hrdina může předvést co chvíli, každou chvíli je jeho partnerka buď v ohrožení života, nebo hrozí zánik Země, tak v reálném životě když vynecháme pár opilých individuí a nenavštěvujeme válečné zóny tak na hrdinství jaksi není prostor. To je smutný fakt, ale kompenzovat si to tímto způsobem opravdu nepovažuji za vhodné (a to říkám i když opilce nemám rád).

Reakce na komentář: chleba se sádlem #74Načítám náhled komentáře...

74
chleba se sádlem 09. 01. 2008 22:27

Reakce na Ash #73Načítám náhled komentáře...: Chlape ty seš ale úplně mimo, vzdyt ti cigáni tu holku napadli!kdybys zakroutil hlavou a šel dál, tak oni zakroutí hlavou tobě, holku ti znásilní peněženku ti vyberou a půjdou dál.Prej boxer co si vybíjí komplexy…proboha, vzdyt mu napadli holku!Seš srab


75
Michael 10. 01. 2008 11:05

V tom videu je zajímavej moment. Romales neútočili, jen provokovali. Slečna se spíš lekla nastavený ruky a reflexivně uhýbala, nedostala ránu. Zatímco boxer do nich začal okamžitě bušit. Zřejmě to odpovídá místním zvyklostem, (někde na Slovensku?), možná byl trochu vycukanej. Poučení pro příště: potkáte-li na ulici chalana ve značkových teplácích, bude to asi sportovec, takže opatrně ;-). Jinak souhlasím s Ashem.

Reakce na komentář: chleba se sádlem #79Načítám náhled komentáře...

76
Kate 10. 01. 2008 11:57

Nikoho tady nenapadlo, že kdyby ten kluk šel normálně po její levé straně a ne po pravé, nic by se asi nestalo. Vždyť on jim tu holku úplně naservíroval!

Reakce na komentář: Name #84Načítám náhled komentáře...

77
Rocky 10. 01. 2008 17:47

To jo, sepiš pravidla společenskýho chování a můžeš je vylepovat v nějaký cigánský rezervaci :-).
Akorát tyhle ubožáci byli totálně na šrot, sotva se drželi na nohou. Na takový stačí zařvat a svalej se sami od sebe. Podle mě baba zareagovala správně, kdyby se jim něco stalo, Pepek Mlátička se nedoplatí.

Reakce na komentář: Kate #78Načítám náhled komentáře...

78
Kate 10. 01. 2008 18:27

Reakce na Rocky #77Načítám náhled komentáře...: Já jsem nemyslela na společenská pravidla. To je snad instiktivní záležitost, když se dostanou do takové situace, že se má chlap postavit tak, aby ji chránil a ne z ní dělat štít. On na ně pak musel vystartovat přes tu holku a ještě to měl navíc na levačku. Alespoň, že měl odvahu a pohotově zareagoval, to se taky vždycky nevidí, že.

Reakce na komentář: Ash #80Načítám náhled komentáře...

79
chleba se sádlem 10. 01. 2008 18:59

Reakce na Michael #75Načítám náhled komentáře...: No jasně, hodní cigáni..neútočí..jen provokují..di s tou politickou korektností do prdele!Naseho ucitele informatiky takhle provokovali kudlou do zad…jenom proto, ze nemel cigarety!

Reakce na komentář: Ash #81Načítám náhled komentáře...

80
Ash 11. 01. 2008 01:05

Reakce na Kate #78Načítám náhled komentáře...: Nutno dodat, že sice pohotově, ale s křížkem po funuse :-) V podstatě se dá říct, že si jen napravoal reputaci :-D


81
Ash 11. 01. 2008 01:16

Reakce na chleba se sádlem #79Načítám náhled komentáře...: Hele rasy můžeme vynechat, úplně stejně "provokovat" mohl bílej nebo černoch. To nic nemění na tom, že reakce toho mlátiče byla zcela neadekvátní situaci. Když už, kdyby jim třeba natankoval na solar že by se složili a 3 minuty chytali dech, čímž by je vyřadil z boje a mohl bezpečně odvést slečnu (jenže to by musel být chlapec krapet větší kádr, jasné?), ale on jim začal levá pravá levá všecko do obličeje. Nos, čelist, všechno jedno. Ještě dobře že se tak moc netrefoval. Oni následně vstali a šli si to s ním vyřídit. Co by tak potom asi dělal, kdyby byli střízliví? Vždyť ti by ho tam zabili :-D


82
Name 19. 01. 2008 07:21

Tak ukecavani a pojd dame si radsi panaka je spis projevem slabosti. Pokud nekdo verbalne urazi, nebo dokonce fyzicky napadne partnerku, nebo vubec zenu, divku je potreba jednat. Pokud by to bylo verbalne, tak bych aplikoval nejdriv zastrasovaci metodu a pokud by to nepomohlo, tak i fyzicky atak a pokud by to bylo fyzicky, tak rovnou po nem skocit.
Ale je to vubec osemetna vec. Zalezi na tom jak se to provede. Protoze mnohokrat se to zene nezda jak jste se k tomu postavili a zpusob provedeni, takze jeste ke vsemu, ze jste se ji zastali ziskate u ni minusove body. Ne kazdy to umi. Ja osobne si myslim, ze i ja v tom tapu a hledam tu spravnou cestu. Ale je to hodne slozite, protoze vyznat se v zenach je pro me neskutecny problem. Nicmene si myslim, ze i za tuto cenu je treba se zen a divek zastat a ukazat, ze ma ve vas oporu.

Reakce na komentář: Ash #83Načítám náhled komentáře...

83
Ash 19. 01. 2008 11:12

Reakce na Name #82Načítám náhled komentáře...: Velmi záleží na tom, jaký postoj k tomu má ta dívka.

Pokud se jí líbí, že se za ní bijete do krve, tak je třeba vyhledávat i ty nejmenší záminky k tomu někoho seřezat jako psa.

Pokud dívka má ten názor, že ona je ta, která by měla být chráněna a neměla by se dostat do nebezpečné situace, je potřeba se naopak jakýmkoliv konfrontacím vyhnout (výjimka je opravdu jen případ, kdy dívce v nejbližší vteřině či minutě reálně hrozí nebezpečí -– pak je potřeba útočníka/y co nejrychleji (podstatné) zneškodnit (velmi podstatné) ve stylu raz, dva, tři, hotovo a dívku odvést pryč).

Pro smíšené typy, kterým by se sice líbilo, že nějakého provokatéra uzemníte, ale zároveň nechcou, aby se jim nebo vám něco stalo a tahají vás za rukáv, a pokud to třeba přeženete, tak vás ještě mají za násilníka, tak pro ty je každá rada drahá :-D Pokud jste opravdu násilník, tak jim můžete taky jednu vrazit, pokud ne, tak já na vašem místě bych se stavěl do role toho, kdo ví nejlíp co má nebo nemá dělat, a jim zavděčit bych se rozhodně nesnažil :-)


84
Name 19. 01. 2008 17:47

Reakce na Kate #76Načítám náhled komentáře...:
Je takové nepsané pravidlo, že ten kdo jde na pravé straně je ve vztahu dominantnější. Ten kdo je dominantnější by měl mít volnou pravou ruku k obraně – a správně by to měl být vždy muž.

Reakce na komentář: Ash #85Načítám náhled komentáře...

85
Ash 20. 01. 2008 00:50

Reakce na Name #84Načítám náhled komentáře...: Tak tahle vaše hypotéza bude chtít nějakou referenci :-D

Sice říkáte "nepsané pravidlo", ale jestli to znamená že o tom nikde není písemná zmínka, tak vám to asi bohužel věřit nebudem.

Místo muže je tradičně po levém boku ženy… Ale možná existuje nějaká postelová teorie, kde platí jiná pravidla -– nemohlo by to být tím, že s dívkami víc času trávíte v posteli, než venku na procházce? ;-) ;-)

Reakce na komentář: Ash #86Načítám náhled komentáře..., Name #88Načítám náhled komentáře...

86
Ash 20. 01. 2008 01:18

Reakce na Ash #85Načítám náhled komentáře...: Mírně beru zpět, zkusil jsem se rozvzpomenout na nějaké baby a je možné, že dominantní osoba opravdu vyhledává místo po pravici :-) Nicméně to podle mne neznamená, že by tam měl muž chodit, protože jsme sami viděli, k čemu to vedlo. Žena jdoucí po levici se míjí s každým, kdo jde v opačném směru, každý do ní může vrazit, a mužova pravá ruka místo aby se starala o ženu a třeba ji v případě potřeba přitáhla a pod., tak je úplně jalová na opačné straně. Ale je možné že to někdo cítí jinak, případně to vůbec neřeší a navzdory tradičnímu pravidlu pak inklinuje k opačné straně, protože ji cítí jako dominantnější.


87
Kate 20. 01. 2008 12:03

Ať si každý chodí, kde chce. Šikovná holka si pořídí 2 boxery a je pokrytá z obou stran ;-)

Reakce na komentář: Name #89Načítám náhled komentáře...

88
Name 20. 01. 2008 14:49

Reakce na Ash #85Načítám náhled komentáře...:
Je to z dob rytířů a šlechtičen, kdy muž musel mít pravou ruku volnou, aby mohl včas tasit meč a svoji partnerku ochránit.


89
Name 21. 01. 2008 15:57

Reakce na Kate #87Načítám náhled komentáře...:
Tak tak. A jednoho do kun….. a druheho do ana… a taky je pekne kryta z obou stran.

Reakce na komentář: Kate #90Načítám náhled komentáře...

90
Kate 22. 01. 2008 11:18

Reakce na Name #89Načítám náhled komentáře...: No však. To už jsem rovnou mohla napsat 3 boxery, že jo.


91
red 06. 02. 2008 20:12

Svatá pravda, tenhle článek říká všechno!


92
Mobsta 07. 02. 2008 15:32

Bože můj, to snad není ani možný. Museli by vytáhnout kudlu, aby se člověk mohl bránit a nemusel být označen za sval místo mozku. To je tady teda pěknejch pár idiotů. Navíc ten kluk není žádnej sval a vyřešil situaci brilantně. Koho zajímá jestli si opilý nebo úmyslnou ránou jen provokuješ ? Spíš mě napadá – parta chůdaků, co nemají koule se někomu postavit se snaží pseudoargumenty obrátit celou věc ve vlastní prospěch. Styďte se bábovky !

Reakce na komentář: Ash #94Načítám náhled komentáře...

93
ss 13. 04. 2008 02:30

No, mně připadne, že se každej díval na trošku jiný video.

Co mě připadne divné, je především to, že to vůbec vidím. Kdo to točil a proč to točil…ale to už je pro jinej článek.

Takže od začátku, ty dva se tam nějak divně kočkujou, pak ten vzadu se otočí a zjistí přicházející pár. Pak i ten blíž se kouká a je jedno jestli v náhlém blbém nápadu, nebo mu to ten druhej pošeptal, kdo ví? uhodí rukou. Fakt netuším na co se koukal autor názoru, že to bylo naznačený a bylo to leknutí. Pokud ano, tak velmi dobře zahraný a to i se zvukovým efektem. Jeho reakce byla rychlá, ikdyž mi připadne divný jít jenom po obličeji, připouštím že boxu vůbec nerozumím. Jen chci říci, že ten chlapec to jistě cvičí, reakce, sebevědomí, postoj atd. Co je pro mě trošku divný, že oba v podstatě hned vstanou a dál otravujou, čekal bych, že se chvíli budou dávat dohromady.
Reakce tý dívky je neuvěřitelná z mýho pohledu, dva vagabunbdi, jeden jí dá ránu a bojujou s jejím přítelem a ona ho ještě brzdí. Každej jsme jinej, ale s prominutím, některý dámy jsou pěkný pipky.
Jo a podle mě ten hlas řvoucí ženy je nějaká středně stará romale někde na obzoru…
Jo a taky by mně zajímalo, kam se ty dva ženou. Já jen doufám, že ještě dostali pěkně po čuni… z mýho pohledu jistý lidi nemaj právo na život…


94
Ash 13. 04. 2008 18:44

Reakce na Mobsta #92Načítám náhled komentáře...: Milý Mobsto, je komické označovat za idioty ostatní, když se pak sám jako idiot projevíš.

Ad nůž: Chlapec na videu nejen že nemusel čekat až vytáhnou nůž, ale hlavně se nemusel ani bránit. Ti dva tanečníci totiž neútočili. Pokud si myslíš, že to co tam bylo vidět byl útok, tak jsi ještě asi žádný útok neviděl.

Sval to byl, inteligent by se zachoval jinak -– nezačal by bezdůvodně mlátit dva opilé maníky které náhodou potkal cestou z fitka.

Situaci nevyřešil brilantně, pokud na ten den nebyla v daném místě naplánovaná mlátičková exhibice. On spíš situaci brilantně navodil tak, aby se v ní cítil dobře, a jak byl asi zvyklý z ringu. Proč to nebylo brilantní je myslím jasné: 1) Naprosto nebral ohled na bezpečí své slečny a zbytečně vyhrotil do té doby pohodovou situaci, 2) reakce byla nepřiměřená, 3) mlátit někoho (snažit se někoho mlátit) do obličeje není hrdinství, když dotyčný není agresivní a ani se nijak nebezpečně neprojevuje. Pro jeho obranu lze říct, že se prostě také lekl a situaci špatně vyhodnotil.

Postavit se někomu lze chápat jako hrdinství, klidně je možné že tu na to nikdo nemá, jak říkáš. Ale na tom videu jde spíš o lehce rasově motivovaný útok, navíc na někoho, kdo sotva stojí na nohou. Nešlo o obranu, tedy nelze říct že se chlapec někomu "postavil".

Bitkaři se prostě bitkaří, a chlapec na videu byl viditelně bitkař, navíc bitkařit se před slečnou za to je dvojnásobek bodů ;-) Máme ho tedy slepě obdivovat tak, jako ho obdivuješ ty, nebo nám necháš svobodnou vůli a prostor konstatovat, že z našeho pohledu se zachoval dost nepřiměřeně situaci?

Představ si, že by ten děj na videu byl například takovýto: jeden z opilců vrazí rukou do slečny, která se chuděra fakt lekne. Následně vyráží vpřed bitkař a začne oba dva přítomné mlátit. Ve finále jeden šokovaný napadený opilec (třeba ten co se od začátku vůbec neangažoval) vytáhne kvér a borečka nebo slečnu sejme. V takovémto případě bych konstatoval, že bitkař od slečny evidentně udělal chybu, a to osudovou. Bez ohledu na to, kdo je čím vinen. Situaci totiž šlo řešit s mnohem menším rizikem, že se někomu něco stane. (Samozřejmě -– chápu, že z Tvého pohledu bych byl jasnej posera, kdybych si vůbec o nějakém riziku dovolil zauvažovat a nevrhl se bezhlavě na ty dva jako to udělal mástr na tom videu :-)

Reakce na komentář: Gorget #97Načítám náhled komentáře...

95
Happy 04. 05. 2008 22:18

Souhlasím s tím, ale když ten otrapa ublíže té naší dívce kterou milujeme nade vše, tak myslím že tohle je věc za kterou se stojí být……


96
Katčinka 20. 05. 2008 20:48

Něco takovýho se mi s přítelem ještě nestalo, ale kdyby jo, tak by mě asi nejvíc naštvalo, kdyby mě přítel nenechal se bránit samotnou. Nadává přeci mě a né jemu! Samozřejmě budu ráda když mi pomůže, ale né, že to za mě vyřeší!Jeho zásah bych ocenila pouze v případě, že by mě ohrožoval fyzicky. V tom maj holky smůlu, že sou většinou slabší než kluci…(pěkně nespravedlivýXD


97
Gorget 06. 06. 2008 18:12

Reakce na Ash #94Načítám náhled komentáře...: Jasně, měli si sednout a domluvit se na nějakých konvencích;p

Proboha vždyť to je otázka několika vteřin. Osobně bych se takhle asi nezachoval, ani bych na to pravděpodobně neměl. Potom, co bych viděl dva strkající se romy, bych pravděpodobně přešel na druhý chodník a snažil se být od nich v dostatečné vzádlenosti, ale to, jak se zachoval on, mu vůbec nezazlívám. On nezačal a když se nějací idioti chtěli bavit tím, že dají kolemjdoucí slečně facku, ať si to sežerou.

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.