QARK.net — Vytváříme „hlad“
Vytváříme „hlad“

Vytváříme „hlad“

Úroveň 2 plus a vyšší

Určitě si dokážete představit, co udělá s nenajezeným člověkem například poutavé vyprávění o krásně vonícím grilovaném kuřátku. Takový člověk dostane zpravidla hlad, který bude tím intenzivnější, čím lépe a déle dokážete o kuřátku vyprávět. Když byste před něj potom položili pěkně propečené stehýnko, kručelo by mu pořádně v břiše, soustředil by na něj své myšlenky a chtěl by jej ochutnat.


Je logické, že abychom takovou situaci navodili, musíme použít pozitivní podněty (nesmí se mu kuře hnusit) a také musí dojít ke splnění alespoň jedné ze tří následujících podmínek:

  • Člověk dané jídlo zná (mluvíme o chuti grilovaného kuřete),
  • dokáže si dané jídlo představit (chutná ještě lépe než grilované kuře),
  • dostane trošku ochutnat. (zkus, jak to báječně chutná – úplně se rozplývá na jazyku)

V tomto článku si ukážeme, jak podobné reakce využít i jinak, než pro navození chuti k jídlu. Postup je totiž podobný, přestože se budeme bavit třeba o hladu po pozornosti, komunikaci, dotycích, polibcích, atd. Ve všech případech vytvoříme zájem a ten budeme rozvíjet až do situace, kdy druhý člověk bude mít „hlad“ po tom, co mu chceme nabídnout.


Situace první – člověk zná to, co mu nabízíme

Představte si, že se vám líbí jedna slečna, z opodál stojící skupinky dívek, a vy přemýšlíte, jak si sbalit. Možností je samozřejmě několik. My si teď ukážeme jednu, založenou na vytváření „hladu“.

Přijdete-li ke skupince a budete-li si povídat jen s tou vaší vyvolenou, budou ostatní zanedbávané. Přestanou se mezi sebou bavit a budou vás zvědavě sledovat, aby vyplnily volnou chvíli. Následně u nich vznikne hlad po komunikaci, který když nebude z vaší strany kompenzován, bude uspokojen jinak. Například se holky oddělí a budou se bavit mezi sebou (nejčastěji o vás). Každopádně vznikne trošku dusno a vaší vyvolené i vám to může být nepříjemné.

Ale zkusme to teď obráceně. Přijdete ke skupince děvčat a budete se bavit vesele se všemi, kromě té, která se vám líbí a o kterou máte zájem. Tu budete ignorovat. Tím pádem vnikne „hlad“ pouze u jedné dívky a ta po chvilce sama udělá cokoliv, aby získala vaši pozornost. Čím déle ji budete napínat a zanedbávat a čím více a zábavněji budete rozptylovat zbytek dívek, tím více pro ni budete zajímavějším a přitažlivějším. Taková dívka je potom opravdu ochotna udělat cokoliv, aby se „nasytila“ – získala vaši pozornost a váš čas.


Situace druhá – člověk si dokáže představit, co nabízíme

Jak už jsem na začátku zmínil, hlad se dá vytvářet podobně i třeba po líbání, dotecích a mazlení. Postup je stejný, jak u grilovaného kuřátka (chutná jako) – lidem prostě podáváte nové situace tak, aby si je co nejlépe představili a vžili se do nich, pomocí toho, co už znají. Pokud najdete dostatečně pozitivní stimuly a dokážete je spojit se svou osobou – budou chtít lidé ochutnat přímo od vás.

Kupříkladu jste ve společnosti více lidí (narozeniny, chata, párty, a další) a vy si přisednete blíž k dívkám a bavíte se s nimi poutavě o líbání či mazlení. Zaměřujete se hlavně na takové podněty (např. u žen různé něžnosti), které spouští fantazii. Občas se jich jemně dotýkáte, díváte se jim do očí a na rty a u toho diskutujete o polibcích či mazlení. V určitých okamžicích můžete sledovat, jak se chování dívek mění a jakým způsobem vás začnou nově brát. Nezřídka se stane, že některé z nich dostanou „hlad“ a budou mít chuť se nasytit u vás. Takže potom budou třeba mít zájem o ukázku té skvělé masáže, o které jste předtím tolik mluvili. A nebo mohou chtít okusit, jak vlastně líbáte (samozřejmě jen na zkoušku, že :-) ), a podobně.


Situace třetí – dáváme ochutnat

Napínání lidí pomocí ochutnávek je velmi známá věc. Příkladem budiž třeba seriály, kde nevíme, jak se děj bude přesně dál vyvíjet, ale kde v každém díle dostáváme drobnou ochutnávku, která dráždí naši fantazii. Políbí se hlavní hrdinové? Budou spolu něco mít? Tyto a podobné maličkosti nás nutí se dívat i příště, protože podněcují naši zvědavost. Mnohdy jsou pro nás takové okrajové maličkosti dokonce silnější než touha po obsahu nového dílu. („Dozví se Lois konečně, že je Clark Superman?“ – je pro nás zajímavější, než kolik zase Superman vyřídí zloduchů.) Na stejném principu jsou založeny i mnohé reklamy, filmové upoutávky a další.


Důležité je si zapamatovat, že pokud nabízíte ochutnávku, je velmi důležité dávat ochutnat jen ždibíček, aby došlo jen k lehkému polechtání chuťových buněk, nikoliv velké sousto.


Opět nějaký příklad:
Jdete s kamarádem na párty/diskotéku/do hospody a přisednete si ke stolu s dívkami. Zatímco se bude váš kamarád s nimi vesele bavit, vy budete mlčet a nebo jen odpovídat kývnutím hlavy, či jednoslovně (ochutnávka). Cílem je navodit hlad po informacích o vaší maličkosti. Podmínkou pochopitelně je, že vy se nesmíte tvářit jakkoliv negativně a kamarád nesmí odpovídat za vás oba.


Holky: „A co studujete?“ (myslí oba dva)
Kamarád: „ studuji …“


Potom stačí, aby kamarád na chvilku odešel (třeba na záchod) a vy máte zaručeno, že se na vás holky se zájmem sesypou a budou toužit se s vámi bavit. Znovu platí, že čím déle jsou napínány, tím větší „hlad“ po vaší osobě ve výsledku bude.




Věřím, že shrnutí tohoto článku dnes není třeba. Jen si na závěr neodpustím takovou zajímavou maličkost. Všimněte si, že mnoho komunikačních triků je založeno na základních věcech, které už znáte. Jen jsou využity i nějak jinak, než jste zvyklí. A v tom právě tkví celé umění komunikace. Pokud máte zájem se rozvíjet, naučte se pozorovat lidi okolo sebe a všímat si toho, jak se chovají a reagují. Jakmile pochopíte princip, nebude vám dělat problém zvládat i odlišné situace, protože budou založeny na stejných zákonitostech.

Qark | 26. 03. 2007 20:52 | Komentáře: 70 | ::Komunikační triky


Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
první!! 26. 03. 2007 21:09

Pěknej článek jako každej, dík


2
Beliar 26. 03. 2007 21:13

Mno pěkný článek ale připadá mi to lehce neinteligentni …. hlavně ta situace v hospodě .. když budu celou dobu mlčet, tak si holky pomyslí, že jsem brucoun a nemaji zajem, jakmile kamarad odejde, tak ho proberou a budou cekat az se vrati … fakt … ne ze by to byl muj pripad, ale vim jak to chodi ;-)

Ja s tim nastesti problem nemam, ja jsem spis silenec, ktery se bavi s kazdym o cemkoliv }:->

Reakce na komentář: xxxObiWan #4Načítám náhled komentáře..., spooon #6Načítám náhled komentáře..., johnny #7Načítám náhled komentáře..., Qark #9Načítám náhled komentáře...

3
Qezop 26. 03. 2007 21:19

Dokonaly clanek, co je hlad jsem uz vedel davno, aplikuju to hlavne pri sexu, ale takhle pekne bych to nesepsal


4
xxxObiWan 26. 03. 2007 21:33

Reakce na Beliar #2Načítám náhled komentáře...: souhlasím :-)

Reakce na komentář: johnny #7Načítám náhled komentáře...

5
StaNov 26. 03. 2007 21:38

Jak dokáže někdo vysvětlit vztahy na grilovaným kuřeti… smekám!!! ;-)


6
spooon 26. 03. 2007 22:26

Je to opravdu zajímavý, musím souhlasit s BeliaremReakce na Beliar #2Načítám náhled komentáře...:

Ale zajímalo by mě, jestli bude fungovat to s líbáním…musím to někdy zkusit…;-)


7
johnny 26. 03. 2007 22:45

Reakce na Beliar #2Načítám náhled komentáře...: Reakce na xxxObiWan #4Načítám náhled komentáře...: Myslím, že jde hlavně o to, jak během té doby, co nemluvíš, působíš. Určitě se nemůžeš tvářit duchem nepřítomný.

Reakce na komentář: xxxObiWan #8Načítám náhled komentáře...

8
xxxObiWan 26. 03. 2007 22:53

Reakce na johnny #7Načítám náhled komentáře...: no, podle mojich zkušeností, pokud se někde ve skupince lidí mluví o tématu na o kterém se ty bavit nebudeš (například když absolutně nevíš o čem to mluví -často můj případ :-D ), tak je lepší se tvářit duchem nepřítomně, např něco dělat s mobilem atd. a ne se na ně nadějně koukat s tím že snad za chvíli změní téma… podle mě by to v tom případě v hospodě tak působilo :-|

Reakce na komentář: Ash #15Načítám náhled komentáře...

9
Qark url 26. 03. 2007 22:54

Reakce na Beliar #2Načítám náhled komentáře...: No já nesouhlasím. Důvod je ten, že než napíšu článek o komunikaci, tak svoje tvrzení testuji na lidech v terénu. Kdežto ty stavíš pouze na "Když budu" a "Připadá mi" a na tom argumentuješ, "vím jak to chodí" aniž bys to zkusil. A to je fakt málo. Nespoléhej se nikdy na to, co si představuješ sám v klídku doma. Realita je jiná, opravdu. Holky si pomyslí, že jsi bručoun kdykoliv, když se tak budeš chovat a tvářit, protože porušuješ pravidlo komunikace "Bez negativních emocí", které bys vyvolával. Jakmile nebudeš jen moc mluvit a zároveň se nebudeš chovat povýšeně a nebo jako blb, uvidíš, že to zkusí – budeš zajímavej ;-)

Reakce na komentář: xxxObiWan #10Načítám náhled komentáře..., Beliar #18Načítám náhled komentáře..., Strey #52Načítám náhled komentáře...

10
xxxObiWan 26. 03. 2007 23:04

Reakce na Qark #9Načítám náhled komentáře...: já třeba mám mezi lidma někdy problém, že málo mluvím, a už mi to i pár lidí řeklo když jsem se jich ptal. A ty teď říkáš že se jde chovat "nepovýšeně, ne jako blb" a ještě budu působit zajímavě když budu málo mluvit? Nenapadá tě kde bych mohl dělat chybu? Pravidla komunikace neporušuju (aspoň ne vědomě ;-) )

Reakce na komentář: Qark #12Načítám náhled komentáře...

11
Thomas 27. 03. 2007 00:30

Řekl bych Qarku, že tady si trochu odporuješ. Osobně vím, že holky rády mluví, pokud jsou aspon v počtu 2 a více. Sám občas radši více poslouchám, než mluvím a až více poznám lidi okolo sebe zapojím se aktivněji do rozhovoru, ovšem to už někdy bývá pozdě a těžko získáváš lepší pozici z5, než když volně komunikuješ už ze startu. Pokud ovšem budeš působit zamlkle třeba celej večer nebo sem tam jenom něco prohodíš, holky si 100pro řeknou, ža jsi bručoun, který se s nima nemá zájem bavit a můžeš se tvářit sebelíp ;-)

Reakce na komentář: Qark #12Načítám náhled komentáře...

12
Qark url 27. 03. 2007 00:53

Reakce na xxxObiWan #10Načítám náhled komentáře...: Reakce na Thomas #11Načítám náhled komentáře...: Prosím, přečtěte si oba článek znovu. Není v něm ani slovo o tom, že by se holky zbláznily do kluka, který jen tak sám o sobě celý večer mlčí jak ryba.
Mluvím v něm o vytváření hladu, a to se v tomto případě děje tím, že kamarád s nimi mluví hodně a vy ne. Tím pádem (jakmile kamarád odejde) vznikne kontrast a hlad po informacích a dívky se nasytí u toho druhého.
Obávám se, že jste oba k obhajobě zvolili nějaké zcela jiné situace s jinými pravidly, které s obsahem tohoto článku tak úplně nesouvisí a proto se nemohu ani adekvátně obhajovat.


13
Radim 27. 03. 2007 05:49

Pěkný článek. V části, kde se píše o hovoru na téma polibky, masáž nebo líbání si myslím, že by bylo vhodné mluvit spíše o masážích nebo obecně o romantice (například ve spojení s výletem, kterého se slečny nemohly účastnit).

Pokud si dotyčný zachová odstup, mohl by být pro dívky více atraktivní než když se bude vnucovat tímto "intimním" tématem.

Jinak doporučuji knihu Zapomenuté umění naslouchat od Michaela P. Nicholse – mohlo by se to hodit.


14
MiSHAK 27. 03. 2007 10:10

Není taky ale možnost, že se dotyčná, po určité době, prostě naštve a odejde? Jaké časové rozmezí je lepší 5 – 15 minut nebo hodina? :-D


15
Ash 27. 03. 2007 12:51

Zajímalo by mne, kolik lidí při čtení článku dostalo chuť na kuře.

Reakce na xxxObiWan #8Načítám náhled komentáře...: Je to nezáviděníhodná pozice, kterou popisuješ. Osobně bych (pokud je to dlouhodobé) buď "změnil hospodu" za takovou, kde se baví o tématech, které jsou mi bližší, a nebo pokud to je jen občas, tak bych zkusil apelovat na sociální inteligenci diskutujících, jestli nejsou schopni zapojit Tě do debaty, a to přesto, že nevíš, o čem mluví. Zpravidla stačí alespoň jeden člověk, zpravidla nějaký kamarád, který je s tím svolný, a rázem může být veškerá komunikace doprovázená komentáři a ujasňujícími vysvětlivkami. Někteří lidé hrozně rádi něco vysvětlují, zvlášť když se přitom mohou třeba i pochválit nebo tak :-D, takže pokud nebudeš duchem nepřítomný mobilmaniak, ale člověk, který je ochoten naslouchat a reagovat, můžeš se z té odstrčené pozice klidně dostat do hry a případně díky svému následnému vlivu i převést téma hovoru k nějakému více společnému tématu.

Tím nemyslím, že se člověk má všude vnucovat. Spíš jen to, že když má chuť si povídat, nemusí kvůli tomu nutně vědět, o čem se ostatní baví :-) Někdy se dá i neznalost tématu použít jako klad.


16
Mikey 27. 03. 2007 14:45

Pěkný.
Většinou ale bohužel holky vytváří hlad na klucích, třeba s obyčejným sexem :-D


17
Zrzka 27. 03. 2007 18:39

Většinou se zdejšími články o holkách plně souhlasím (to je hodně velký kompliment, protože ani o opěvovaném Almodóvarovi jsem si nikdy nemyslela, že by ženám nějak zvlášť "rozuměl", jak novináři s oblibou tvrdí), ale tenhle článek mi nepřijde zrovna povedený.
Když to vezmu po částech – jestliže někde stojím s kamarádkama (3 a více), přijde někdo (neznámý – jestliže nezná jen mě, tak to ho částečně omlouvá) a začne se všemi až na mě bavit, tak se naštvu a odejdu (za normálních okolností bych se k tomu nepřiznala a vymyslela si nějakou výmluvu, ale když už jsme u té upřímnosti – prostě to raní moje ego). V případě, že tam stojíme jen dvě nebo tři a mě jediné si nevšímá, tak usoudím, že má zájem o tu (ty) zbývající, a protože nechci dělat křena, tak rovněž zaměřím svoji pozornost jinam.
Kdyby měl ten příchozí o mě zájem, tak na mě nejvíc zapůsobí, když se mi představí, popř. poprosí o představení kamarádku. Pak může budit hlad, jak se mu zlíbí, každopádně na mě nezapomínat a občas mi to dát najevo. V takovém případě se ozvu sama, mám přece pusu a mluvit mě naučili už v jeslích. Přehlížení ve mě 'hlad' ještě nikdy nevzbudilo, naopak na mě křičí: "Možná, že existuješ, ale ještě jsem tě nezaregistroval a v příštích okamžicích to ani nemám v úmyslu." Nebudu se přece vnucovat, prý jsem sympatická a kluků jsou všude mraky. Přitažlivým se stane ten (na vzhledu vážně nezáleží, když ví co říct, protože okouzlit se nechá každá), kdo projeví trochu zájmu, aby se holka cítila obdivovaná – pak ho z hlavy jen tak nepustí a i kdyby ho potkala až za dva týdny, tak se k němu bude hlásit (pokud není příliš nesmělá nebo to setkání bylo na takové bázi, že čeká, až kluk přijde a začne flirtovat).
K tomu druhému bodu – mám nepříliš rozvinutou fantazii, ale kdybych vzala doslovně radu "přisednout si blíž k dívkám a bavit se s nimi poutavě o líbání či mazlení", tak beru nohy na ramena. V určitém stádiu opilosti to může fungovat, ale za normálních okolností, to okolosedící dívky znechutí (v horším případě) nebo v okamžiku, kdy odejdete na toaletu nebo pro pití, se stanete terčem posměchu a na dlouhou dobu zůstanete tím, "kdo se tenkrát tak strašně opil, že to zkoušel na každou" – a přitom vážně toho nemusíte říct moc, my jsme totiž zákeřné drbny, zveličíme to a druhý den se to dozví veškeré dívčí okolí, přičemž vybraní, sympatičtí jedinci mužského pohlaví budou taktéž zasvěceni.
Pakliže nemají přítomné dámy už několik promile a vy nevynikáte v decentních narážkách, tak raději zapomeňte, že vám to kdy někdo radil. Pro nás totiž není problém vrátit se do puberty – což na druhou stranu lze šikovně využít :-)

Reakce na komentář: chleba s hořčicí #19Načítám náhled komentáře..., LordKiller #21Načítám náhled komentáře..., Benik #22Načítám náhled komentáře..., J. #42Načítám náhled komentáře..., Scientist #50Načítám náhled komentáře...

18
Beliar 27. 03. 2007 19:28

Reakce na Qark #9Načítám náhled komentáře...: Tak já jsem to tak nahodil, máš pravdu že říkam "kdyby" protože já sotva sednu ke stolu, tak udělám debila ze sebe, ze všech okolo, zasmějeme se, je prdel, kecáme a komunikační bariera je pro mě cizí pojem. Jde jen o to, že když ten kluk co mlčí, je opřený a čumí po zbytku hospody / klubu a má škaredý výraz tak jo, ale když teda bude sledovat co ostaní mluví a akorát se nezůčastní verbálně, tak to ap vytvoří hlad.


19
chleba s hořčicí 27. 03. 2007 20:41

Reakce na Zrzka #17Načítám náhled komentáře...: Vono s váma babama je to vůbec těžký… :-)


20
B961 27. 03. 2007 20:45

Myslím, že ta situace v hospodě může fungovat. Samozřejmě se ten kluk nesmí čučet po zbytku hospody a tvářit se znuděně. Když se bude jednoduše zapojovat a tvářit se příjemně, určitě to holky neodradí a vytvoří hlad… Dobrý tip, někdy zkusím :-)


21
LordKiller 27. 03. 2007 21:19

Reakce na Zrzka #17Načítám náhled komentáře...: přisednout si blíž k dívkám a bavit se s nimi poutavě o líbání či mazlení, tak beru nohy na ramena.
Jak píšeš nejspíš to bude tou nedobrou fantazií, protože žadnou holku, která by při tomdle utíkala vážně neznám


22
Benik 27. 03. 2007 22:11

Reakce na Zrzka #17Načítám náhled komentáře...: Me se tenhle nazor libi, teda specifikuju to, prvni cast nazoru se mi libi..S tou naprosto souhlasim, ale nevim proc kdyz bych se mel zacit bavit o libani proc by to u slecny melo vyvolat "znechuceni" toto fakt nechapu a nedavno aniz bych o tom vedel jsem metodu hladu pouzil a pritomna slecna se semnou sice nelibala ale spala v jednom spacaku a stalo to za to ;-) A predtim jsme se bavili o mazleni.I kdyz pokazde to urcite nefunguje, ale to nic tak myslim ze to neni spatne, ale s jidlem to funguje nejlip :-D


23
Jirka 27. 03. 2007 22:36

Poradte prosím – a nemyslím ted jenom Qarka, ale i vás ostatní – jak proboha roztočit debatu o líbání a mazlení? Možná sem v těhle věcech moc materialistickej a nák se mi nedostává fantazie ja započít zajímavou diskuzi na tohle téma.

Reakce na komentář: Zrzka #24Načítám náhled komentáře...

24
Zrzka 28. 03. 2007 00:00

Reakce na Jirka #23Načítám náhled komentáře...: Zajímavá bude pokaždý, když už ji nakousneš :-), ale vážně se mi nedostává fantazie v otázce, jak ji začít, aby to nebylo nevhodně průhledné. Protože tuhle debatu můžu vést bez obav pouze s kamarády, se kterými se to v nic nezvrhne (a proto ta debata ani nepůsobí trapně). Když chci někoho políbit, tak to můžu udělat tisíci jinými způsoby, aniž by to působilo takto nevhodně.

Reakce na komentář: Jirka #25Načítám náhled komentáře...

25
Jirka 28. 03. 2007 01:00

Reakce na Zrzka #24Načítám náhled komentáře...: Nenápadně nakousnout to neni až zas tak těžký, prostě Přemýšlela jsi někdy jaký byl tvuj nejkrásnější polibek? A neřikej ten první! :-) a sledovat jak se chytí, když jo tak pokračovat pokud ne tak zkusit zvolnit (kdy poprvé,jaké..). Každopádně sem ten dotaz směřoval spíš o čem dál se jako bavit..polibek..prima věc takovej polibek, ale spíš k prožívání než povídání. Kdybych měl naladit erotickou atmosféru povídáním o polibcích, tak by to pravděpodobně skončilo veselejma historkama o orálnim sexu, což by pravděpodobně kýženou atmosféru dostalo do těžkého bezvědomí . Takže – jak si povídat o přemistování jazyku z bodu A do bodu B? Historky jak to s bejvalkama bylo super? to sem zavrh, figuruje tam slovo bejvalka. Obyvklý lék, tedy zaměnění za slovo kámoš by tu nefungovalo. Nápady? :-)

Reakce na komentář: Zrzka #26Načítám náhled komentáře...

26
Zrzka 28. 03. 2007 01:44

Reakce na Jirka #25Načítám náhled komentáře...: Obvyklý lék v podobě kámoše mě vážně pobavil :-D
Nevím, proč to tak řešíš. Očividně ji chceš políbit, tak s ní prostě chvíli flirtuj na jakékoli téma a pak se jednoduše zeptej (to dělají kluci, co se zatím řadí do škatulky "kamarádi, rychlý přesun možný") nebo pokud balíš holku u baru, cos právě potkal, tak tohle téma vytáhni až raději v závěru večera (ale to jí zákonitě musí být jasné, takže než k avizovanému závěru večera dojde, tahle konverzace už bude zbytečná). Každopádně si nijakou řeč nepřipravuj, pak to stejně skončí úplně jinak. A když už budeš u téhle diskuze, tak měj obličej blízko ní, nejlépe ji podpírej, či objímej a ono to vyplyne samo :-)
Stále jsem ale k tomuto tématu hovoru poněkud skeptická – každopádně u cizího kluka, který by k tomu po pár uvodních větách přešel, by se mi zdálo, že moc tlačí na pilu…


27
DJ Koroptef 28. 03. 2007 11:28

Dobrej článek, vlastně se tam dá použít i to jak jsi kdysi psal, že člověk při komunikaci s holkou musí bejt trochu tajemnej, žádný jasný a stručný odpovědi, to pak rychle dochází témata, že :-)


28
Farei 28. 03. 2007 14:52

Tenhle článek jsem si se zájmem přečetl včera a už dneska se mi naskytla báječná příležitost, jak to vyzkoušet. Bohužel, neúspěšně.
Potkal jsem v tramvaji dvě kamarádky, které se ke mě hned hlásili a tak jsme si začali povídat. Já si vzpomněl na tenhle článek a jednu z těch holek jsem si vybral jakožto tu "vyvolenou." Jen na zkoušku samozřejmě ;-). No a bavil jsem se jen s tou druhou. Tady jsem trochu narazil na problém jak reagovat na tu první? Totální ignorace? To přeci jen působí trochu divně. Tak jsem se omezil na takové ty krátké odpovědi (Ano, Ne, Nevím…) No ale reakce slečny nebyla taková, jakou píše Qark v článku.. Ale spíš taková, jakou předpovídají ostatní tady v diskuzi. Kamarádka se urazila a vlastně se jí ani nedivím. Možná dělám něco špatně?

Reakce na komentář: Maňas #29Načítám náhled komentáře...

29
Maňas 28. 03. 2007 16:30

Reakce na Farei #28Načítám náhled komentáře...: Qark tím myslím nemyslel komunikační embargo s "vyvolenou" ;-) Pouze cíleně sníženou pozornost :-)

Reakce na komentář: Farei #34Načítám náhled komentáře..., J. #44Načítám náhled komentáře...

30
james 28. 03. 2007 16:51

Když jsem dělal takové věci jak píše Qark, byl efekt opačnej. Bylo to tak, jak píše Farei, když si ta jedna z nich (třeba ze třech nebo ze čtyř) všimne že se jí věnuju nejmíň, tak to nevzala dobře. A to už jsem několikrát zkoušel na různý skupinky 3 – 4 holek. Vždy si ta jedna pomyslela něco o mě (ale ne něco dobrého), tak řekla že už musí domů, nebo ani nic neřekla a když jsem si odskočil tak jsem tu jednu už pak vůbec neviděl. Anebo si odskočila ona a už se nevrátila. A taky mám vyzkoušeno že když jsem se skupinkou holek, tak mnohem raději mluví holky s holkama, než s nějakým klukem, kterého zná jen jedna z nich nebo dokonce žádná. Takové holky považuji za rozumné a vůbec se nedivím že se takhle chovají. V tomto holky plně chápu. Nevidím důvod proč by měla mít holka zájem o kluka kterej se na ni sice třeba občas usměje nebo občas jí něco odpoví, ale celkově se s ní skoro nebaví, a s ostatníma baví. Takže tohle jsou věci vyzkoušené zase mýma testama. Budu moc rád když sem své zkušenosti napíší také holky.

Reakce na komentář: Zrzka #31Načítám náhled komentáře..., martan #67Načítám náhled komentáře...

31
Zrzka 28. 03. 2007 17:05

Reakce na james #30Načítám náhled komentáře...: Já napsala a všichni se na mě sesypali… :-) Když si mě kluk nevšímá, tak prostě usoudím, že nemá zájem, a málokterá holka má potřebu se vnucovat…


32
pepa 28. 03. 2007 18:51

no tak si to zapamatujte, jak je to nepříjemný, protože jedna z vaších "holčičích taktik" je v tom, že o kluka jakože neprojevujete zájem – uplná ignorace…ale opak je pravdou

Reakce na komentář: Zrzka #33Načítám náhled komentáře...

33
Zrzka 28. 03. 2007 20:04

Reakce na pepa #32Načítám náhled komentáře...: Ja vím, je to dost charakteristický. Omluvou budiž, že to dost často děláme mimovolně a neúmyslně. Většinou toho ale necháme, jakmile vyrosteme z puberty :-) Tímto se za své pohlaví z duše omlouvám… :-D


34
Farei 28. 03. 2007 21:38

Reakce na Maňas #29Načítám náhled komentáře...:
No jo, ale tak to je ono, ne? Podle mě odpovědi Ano, Ne, Nevím jsou snížená pozornost a ne embargo. Embargo by byla totální ignorace a to mi přišlo už od začátku jako trochu divný…


35
MirekM 29. 03. 2007 01:04

Tak mne to vyslo…ale kdyz jsme pak byli spolu, tak prvni vec, co mi rekla bylo, proc jsem si ji nevsimal? Pry jsem se ji libil, ale kdyz videla, ze se bavim jen s jeji kamoskou si rekla, ze nema cenu nic zkouset. Proto si myslim, ze to nesmi zajit moc daleko. Chce to ji trosku nechat v napeti, ale obcas se na ni taky mrknout :-)…nikdy neni jen cerna a bila….proste vseho s Mirou


36
Lenka 29. 03. 2007 10:06

To já jsem něco podobného zažila trošku jinak: šly jsem s kámoškou na kafe, sedneme si ke stolku a asi za deset minut mi číšník donesl šampaňské s tím, že mi ho posílá jeden kluk, který seděl na opačné straně místnosti. Za chvíli pak přišel ke stolu a začal se bavit výhradně se mnou, kámošku úplně ignoroval. To mělo dvojí efekt:
1/ já se začala cítit strašně trapně kvůli kámošce, přece jenom jsme tam byly spolu, chtěly pokecat, o balení mi vůbec nešlo a on jí naprosto vyřadil z konverzace, moje snaha ji také do rozhovoru zařadit byla z jeho strany naprosto ignorována.
2/ kámoška začala vidět "rudě". Není zvyklá být ignorována (upřímně: tohle by naštvalo úplně každého), ten kluk byl k tomu ještě hrozně hezký a výsledek: začala se hrozně snažit (což potvrzuje teorii článku). Až tak, že milého hocha překvapila, protože získal dojem, že ho balí.
Její aktivita měla ještě další následek: protože mluvila a mluvila, mně bylo trapné ji přerušovat (kromě toho jsem si začala také myslet, že má o něj vážně zájem a rozhodně jsem nechtěla žádný ženský souboj), prakticky jsem tedy přestala komunikovat, opřela se o židli a byla zvědavá, jak to dopadne. :-)
Chlapec nevěděl co dělat. Taktiku popsanou v tomto článku evidentně neplánoval, získal však (oprávněně) dojem, že kámoška chce a já nikoli. Takže začal váhat….;)
Když jsme odcházely, chtěl telefonní číslo od obou.

(Nedostal žádné – má si umět vybrat }:->

Reakce na komentář: james #38Načítám náhled komentáře...

37
mates 29. 03. 2007 11:26

moc fajn…..ale taky zalezi jak moc jsou ty holky napite :-D….ne vsechny maji naladu


38
james 29. 03. 2007 16:38

Reakce na Lenka #36Načítám náhled komentáře...: Lenko, a to si řekl o bě čísla zároveň?

Reakce na komentář: Travis #39Načítám náhled komentáře...

39
Travis 29. 03. 2007 17:25

Reakce na james #38Načítám náhled komentáře...: Proc ty si to pamatujes jinak? :-O


40
Hemza 29. 03. 2007 23:02

Když si to tu tak pročítám, tak mám pocit, že se tady snaží mít každý pravdu za každou cenu. Ale asi vás nenapadlo, že hlavně záleží na povaze člověka, kterého balíte..?! Zrzka řekla, že by jí to přišlo jako tlačení na pilu, vychází to z její povahy, vystupování… ale jiné slečně to třeba takhle vůbec připadat nemusí… Např.: nevíme jestli Zrzka je emancipovaná sebevědomá žena, či slečna, která se spálila… Tento článek a všechny rady tady, by se měli brát s jistým nadhledem a uvažovat nad nimi… Protože někteří k těmto radám mohou být nekritičtí a přebírat je, aniž by se nad nimi zamysleli… Jak tu bylo mnohokrát řečeno, člověk by si měl všímat reakcí lidí a podle toho volit, co řekne a když vidí, že to nikam nevede, zkusit něco jiného… K tomu jestli uvalit na dotyčnou embargo či ne, bych se vyjádřil asi takto: mírné opomíjení, proč ne… ale lepší je vyvolat v dívce pocit, mírně nedostupného člověka, rádo by tajemného… Z vlastních zkušenostích vím, že nedostupný(ale ne zase moc) člověk, se stává pro toho druhého lákavým objektem, který si zaslouží pozornost a hlavně být prozkoumán… Malá metafora na závěr, člověk má v povaze zkoumat tajemné, přináší mu to slastný pocit, např.: když poprvé vystoupí na měsíc a pro nás ten měsíc bude zdánlivě nedostupná osoba…;-)

Reakce na komentář: Amoondre #57Načítám náhled komentáře...

41
Nice 30. 03. 2007 19:19

Velice pěkné a trefné …
Zajímavé je , že to vlastně není nic nového že to všichni víme , ale zapomínáme na to …. a od toho je tu Qark , aby nám to připomněl …
Krom toho tohle v nejbližší době každopádně zkusím v terénu :-)


42
J. 30. 03. 2007 21:54

Reakce na Zrzka #17Načítám náhled komentáře...: Myslím, že máš pravdu asi ve všem. To, co popisuje Qark se mi zdá hrozně nepřirozené.
Btw, zdá se mi, že tyhle stránky už delší dobu pouze nezáživně mlátí prázdnou slámu a planě teoretizují.


43
Lukky 30. 03. 2007 22:53

Já už mám těch nesmyslů taky dost. Dokonce si pomalu přestávám i holek vážit, když vidim, na co všechno jsou schopný naletět.

Reakce na komentář: Petr #46Načítám náhled komentáře...

44
J. 31. 03. 2007 00:42

Reakce na Maňas #29Načítám náhled komentáře...: Qark nemyslel vůbec když to psal. Když se bavíš výrazně víc s holkou A než s holkou B, tak:
Holka B se nudí a po chvíli se začne bavit s někým jiným nebo jen stojí a kouká
Holka B si řekne, že tě asi nezajímá, takže nemá cenu nic zkoušet
Holka B nechce překážet holce A, o kterou máš podle ní větší zájem
Holka A se cítí hloupě, když vidí, jak se holka B nudí, takže se na něco vymluví a obě odejdou
Navíc vypadáš před ostatními jako buran z vidlákova, protože když jsi ve společnosti více holek, je slušné zapojit je do hovoru alespoň trochu všechny.
Na těchhle stránkách jsou určitě zajímavé články, ale taky dost špatně použitelných blbostí. Prostě musíte používat vlastní hlavu a neřídit se slepě Qarkem…

Reakce na komentář: Labe #45Načítám náhled komentáře..., Mordemy #47Načítám náhled komentáře...

45
Labe 31. 03. 2007 14:46

Reakce na J. #44Načítám náhled komentáře...: no tak něco na tom bude, ale podle mě se v tomhle případě
se musíš bavit s holkou A a když se do toho rozhovoru bude snažit zapojit i holka B tak jí mile odpovědět? pokud se o zapojení snažit nebude tak ji jednoduše zapojte sami.

ale jinak dobrej článek ;-)


46
Petr 31. 03. 2007 15:49

Reakce na Lukky #43Načítám náhled komentáře...: Já taky no. Ne že bych měl nějaké problémy s holkama, ale když prostě chci nějakou dostat, musím si hrát na něco, co nejsem. Normální kluk nemůže v dnešní době holku zaujmout. Dobrý lhář bezpečně


47
Mordemy 31. 03. 2007 20:25

Reakce na J. #44Načítám náhled komentáře...: Kde v článku mluví Qark o dvojici dívek? Vyčetl jsem zde pouze "skupina" a myslím, že tím byly míněny minimálně 3 dívky. Stejně tak se mluví o "ignorování vyvolené" a zabavení "ostatních" (pro mě osobně z toho vyplívá, že jich musí být více, než 1). Kdyby byly dívky pouze 2, platila by jistě trochu jiná pravidla, nicméně v článku se mluví o "skupině" dívek, takže tvůj komentář postrádá smysl.

Řekl bych, že autor těchto stránek mnohdy spolehá právě na to, že čtenáři použijí svoji vlastní hlavu. Bohužel, občas se stane to, že ctihodný čtenář své myšlení zaměří špatným směrem a nepochopí, čeho se vlastně článek skutečně týkal a co jím chtěl autor říci. To ovšem není problém autora, nýbrž pouze onoho čtenáře.


48
pepa 01. 04. 2007 13:29

tyhle stránky jsou fakt nice, ale bohužel už opravdu trochu upadají podle mě…tady si čtu už jenom ty starý, dobrý a pravdivý články, ale není se čemu divit…nemůžete na tohle téma psát do nekonečna – já sám bych nenapsal ani jeden článek..takže qark 4ever :-P


49
ada 02. 04. 2007 11:24

Ahoj,
teoreticky je ta úvaha perfektní, myslím si, že existuje možnost ji aplikovat. Například; Pozornost patří všem holkám – všechny musí být v rovnosti, ale vyvolená trochu v nejistotě (né ignorována) ale aby přemýšlela;… bavit se se všemi pohazovat pěkné úsměvy, na jednu trochu méně, ale v určitých intervalech ji poskytnout určitý silnější impulz, který ji dostane zase na koně…
Aby tohle fungovalo, musíte být zábavní spíš jokeovat než diskutovat… Musí se všechny bavit, žádná nudit.

Mimoto, samozřejmě užívejte svoji hlavu a ne že qark vymyslí anketu a pak se slétné do ulic roj nedočkavých, šaramantních a úžasných anketníků…

Možná ten článek mohl zůstat jen v rovině evokace pocitu hladu na základě kuřete… Konkrétní varianty je třeba brát jen jako zachytné šňůrky…


50
Scientist 02. 04. 2007 20:56

Reakce na Zrzka #17Načítám náhled komentáře...: Zalezi na typu holky… . Kdyz jedny reknes neco o libani tak je cela nadsena. Kdyz to reknes jiny tak jako ty "utece" . Kazdej ma jinej styl a podle toho by se mel chovat. A prizpusobit si tenhle clanek podle sveho..


51
Martin Michalík 03. 04. 2007 12:20

Zdarec qarku
Podle mě si udělal chybu, že si nerozdělil tohle téma na dva články. První o "hladu" založeném na slovním popisování situací a věcí, které chceš s dívkou provádět.(Tady bych doporučoval trochu buransky psanou, ale veskrze zajímavou a pravdivou knihu Secrets of speed seduction – jestli chystáš článek o knihách s balicí tématikou, určitě na ni nezapomeň ;-) Tehle článek by měl optížnost 2+
Druhý článek by byl o složitějších strategijích – například ono sezení u stolu s upovídaným kolegou. To je podle mě daleko složitější disciplína – je těžké nemluvit a nevypadat jako zakřiknutej looser, ale jako mastr (něco jako Silent Bob :-). Do tohoto článku by patřilo i téma s ignorováním slečny – další celkem těžká disciplína – Podle mejch zkušeností bych radil se se slečnou nejprve bavit a vzbudit jistý zájem a až pak ji začít trochu přehlížet. Každopádně tenhle druhej článek by určitě neodpovídal hodnocení 2+ ale tak 3+ nebo 4+. Z toho podle mě pramení neúspěšné použití této techniky některými čtenáři.


52
Strey 03. 04. 2007 15:41

Reakce na Qark #9Načítám náhled komentáře...: Souhlas s Qarkem.Je to mnohem lepsi nez se vnucovat a vtirat


53
cardalf 03. 04. 2007 17:20

jenom takovej dotaz vy co to tady čtete pravidelně připadá mě že tak akorát čekáte na to si něco přečíst a přitom by bylo možná mnohem chytřejší normálně někam jít a být přirozenej a ne hltat každej článek co tady vyjde

Reakce na komentář: Zrzka #54Načítám náhled komentáře...

54
Zrzka 04. 04. 2007 00:40

Reakce na cardalf #53Načítám náhled komentáře...: Ja hltam a bavim se – to ze jsem holka na to nema vliv, protoze i ja se poucim – pomaha mi to pochopit, jak nas chlapi vidi a tim zlepsit svoje reakce. Diky tomu jsou sice pro me mozna i prinosnejsi diskuze nez clanky, ktere jim predchazeji, ale i ty maji dost co do sebe. A nedostatek praxe mi nehrozi; dokud je kolem me nekolik set lidi v mem veku a stale mi necini potize propit celou noc a bez problemu absolvovat ranni prednasku, tak se niceho (krome minusovych cisel na kreditce) nebojim. Minimalne do triceti si jeste budu hrat na vecneho studenta a pak s depkou mozna pujdu do prace, vstric monotonnosti a ranni kocovine. Do te doby mam casu na procvicovani vic nez dost. :-)


55
Lukáš 04. 04. 2007 09:57

Tohle si prosim přečti QARKU
Jako každý jiný i tenhle článek je bez pochyby a bez nadsázky geniální ale všechny tyhle rady vyvolávají ve mně dvě otázky: 1.Předpokládám že všechny tyhle zkušenosti jsi nabral sám ale kdo nebo co ti dodalo odvahu když si byl ještě začátečník a nezkušený takhle testovat lidi a jejich reakce. 2.Kde bereš všechny tyhle geniální nápady?
Pokud jsi s tímhle začal naprosto sám tak klobouk dolů!!!


56
viever 04. 04. 2007 22:04

Tenhle článek nemá žádnou chybu ,ale myslím ,že člověk musí být v tomhle případě lepší než na úrovni 2+!!!musí se chovat přirozeně nenuceně a včas rozpoznat,jestli místo zajímavosti neoplývá spíš znechucením ,nebo nezájmem.Tohle bych viděl tak na lepší trojku,možná až na čtyřku.


57
Amoondre 08. 04. 2007 00:59

Reakce na Hemza #40Načítám náhled komentáře...: Prave preto akykolvek clanok napisany obecne je nanic…


58
Lord 17. 04. 2007 22:06

Čekám na dupky a pořád nic. :-(


59
Jirin 18. 04. 2007 14:51

Můžu říct, že jsem byl vždy ten druhý, co mlčí a čeká …
A nikdy jsem se nedočkal, ale to už je naštěstí za mnou.


60
r@da 20. 04. 2007 21:41

[60]
jak to ze uz je to za tebou? jak jsi to dokazal? :-)
ja prave taky moc nemluvim :/

Reakce na komentář: r@da #60Načítám náhled komentáře...

61
Kuba 23. 04. 2007 19:32

Qark

A nenapadlo Tě někdy, že dívky se mohou tak namlsat (třeba zrovna toho mého kamaráda v hospodě), že už nebudou mít jak ty říkáš hlad (chuť pro informace) a zavrhnou mě?Každý se nasytí.A když se přežereš zvracíš.


62
ninetynine 30. 04. 2007 17:11

páni, naprosto skvělý článek ;-)


63
Bzlok 02. 05. 2007 23:57

Jo, taktika je to dobra, pokud vidis vztahy jako souboj. Akorat ze to je lehce kratkodoby a jak se rika: Sytý si na oběd nevzpomene. Tedy ze druhy den rano uz to slecna nevidi tak jako vecer predtim


64
Marička 05. 05. 2007 15:22

Naprosto mě dostal ten první příklad…..Jakej génius tohle píše?


65
vesely...ananas 27. 07. 2007 01:12

zajímavé,zajímavé :-)..ale chování v situaci číslo tři podle mě nezabírá..mnoho dívek bude krátké odpovědi,tzv."ochutnávky" považovat za projev typický pro málomluvného suchara..jistě,některé z nás přitahuje tajemno atd.,ale pokud je vaším cílem uspět u co největšího množství slečen,opravdu je lepší vsadit na komunikativnost..a pokud chcete zaujmout jen tu jednu "vyvolenou",je dobré buď dát najevo přímý zájem,nebo zkusit vaši taktiku číslo dva – tedy zpočátku tak trochu ignorovat :-O) toť můj názor..


66
Danča 10. 09. 2007 01:56

Tak za sebe (je mi 20) můžu říct, že mě by teda ty krátký odpovědi neuchvátily. Sama jsem dost stydlivá a dělá mi problem normální dialog s klukem, natož pak abych z něj všechno páčila. Přijde mi to pak jako výslech,mám pocit, že ten kluk o sobě moc neříká bud proto, že to říct nechce (nedůvěra ve mě), nebo něco tají, nebo se jednoduše se mnou nechce bavit o ničem.Fakt to z něj nebudu dolovat násilím, tohle většinou dělaj jen 15letý puberťačky.– Tolik k tomu příkladu v hospodě.
Jinak to asi může fungovat,ale nedoporučuju uvádět do extrémů.


67
martan 17. 04. 2008 16:12

Reakce na james #30Načítám náhled komentáře...: Chlapci funguje to parádně – vyzkoušeno praxí, ale nesmíte tu druhou totálně ignorovat!Ve správnou chvíli je potřeba změnit taktiku hry a zaútočit právě na tu vyvolenou a už ji nepustit.A s líbáním to funguje taky – já mám značné úspěchy s frází "nemám moc rád líbání, holky to neumí a já jsem akorát celej poslintanej.Fakt!Ještě jsem nezažil aby holka uměla líbat" to máte vidět jak si začnou honit ego – "tak to ses ještě nelíbal se mnou" no a už ji máte.Vyzkoušeno.


68
Natyynka 20. 05. 2008 19:17

Heh, tady se někdo dívá na Smallville viď? :-D
Jinak super článek :-)


69
arnost 07. 08. 2008 16:18

Souhlasím s qarkem, na základě tohoto článku máme s kamarádem postavenou naši taktiku balení ženských. Je odzkoušená a s úspěchem používaná již 9let. Teď si říkám, jak jsme ji tehdy geniálně vymysleli.


70
Drake_MG 16. 08. 2008 22:58

Myslím si, že velká část z lidí, kteří sem napsali komentáře vůbec nepochopili smysl Qarkových článku o komunikaci. Qark se nám snaží ukázat cestu, ale po té cestě musíme jít sami! To znamená že tohle všechno jsou jen nápady a příklady uváděné k tomu, abychom si v těch našich makovicích vytvořili něco vlastního, podle podobné kostry… a tím byli originální a zajimaví. Vytvářeni hladu je mocná zbraň, když se umí použít. Já osobně se považuji za 2+ a musím uznat, že tenhle članek mě velice inspiroval a v praxi mi hodně pomohl z těžkych situací, kdy jsem nevědel co odpovědět (minimálně jsem získal čas). Takže Qarku díky moc, jen tak dál :-)

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.