QARK.net — Jak získat holku zpátky
Jak získat holku zpátky

Jak získat holku zpátky

Zjistili jste, že vaše holka má asi někoho jiného. Podvádí vás. Zasáhne vás to a přemýšlíte, proč to udělala. Najednou vám začne docházet, z jakého důvodu se v poslední době chová tak odtažitě. Člověk, který něco ztrácí, se často nechce smířit s prohrou a chce všechno vrátit zpět.

Začnete o vás dvou přemýšlet. Budete vzpomínat na skvělé věci a uvědomovat si, že ji nemůžete nechat jen tak odejít, že ji toužíte dostat nazpátek. Nechcete se jí vzdát, protože pro vás hodně znamená a tolik jste toho spolu prožili. Nakonec se rozhodnete, že budete bojovat.


Už jsem psal článek o tom, proč je hloupé obnovit ukončený vztah. Ale dneska jde o trošku něco jiného. Vztah se sice blíží ke konci, ale ještě neskončil. Ještě jste se totiž nerozešli a nechcete to nechat dojít tak daleko, protože o tu holku pořád moc stojíte. Nechcete se na to vykašlat, i když by to bylo to nejjednodušší a ušetřili byste si plno trápení.

Rozhodně nemá cenu hrát to do autu a čekat, že se věci samy vyřeší. Každý den, který ztratíte, vás bude stát víc úsilí při znovudobývání. Jediná správná komunikace je tváří v tvář. Žádné dopisy, žádné sms, žádné telefonování. To nejsou vhodné prostředky k diskuzi na takovéto téma. Musíte si o všem promluvit osobně a ten rozhovor budete muset vést vy a ukázat holce, že o ni máte zájem. Ukázat, že se nevzdáte, že ji milujete a jste odhodláni o ni bojovat.

Nejdřív si domluvte nějaký sraz, kde si o tom v klidu promluvíte. Ten sraz je dobré dopředu oznámit a ne ji někde překvapit a chtít mluvit o takovýchto věcech. Ideální je zavolat, nebo napsat, že si chcete promluvit o něčem důležitém a sdělit čas a místo schůzky. Na její výmluvy, že nemůže, odpovídejte, že je to pro vás moc důležité a že vám na tom záleží. Neříkejte, že chcete mluvit o vás dvou. Bude zvědavá, i když to jistě bude tušit, ale taky se tím pádem tomu nebude zbaběle vyhýbat. Důležité je jednat z vyšší pozice. Hlavně neškemrat a neponižovat se! Ucítí, že se něco děje, bude o tom přemýšlet a hlavně dostane pocit viny, pokud ho už dávno nemá :-)

Jakmile se s ní setkáte a budete spolu mluvit, tak ji nikdy neproste. Vy jste chlap, takže se nebudete před ní plazit. Nebudete prosit, nebudete si ji ani ničím kupovat. Můžete zvolit možnost, že jí všechno rychle zatrhnete a zakážete jí se s ním stýkat. Budete tvrdí a nekompromisní. Často to taky vede k úspěchu, ale potom si holku musíte hlídat (ono se někdy říká: odpíraného chleba, největší kousek…) V některých situacích to také může mít opačný efekt, protože proti vám stojí jiný kluk plný něhy a pochopení, který dává dívce pocit důležitosti. To může mít za následek to, že se holka přímému povelu postaví na odpor. Proto nabízím další alternativu, kterou popisuji níže. Je však na vás, jakou možnost si zvolíte.

Vezměte v úvahu, že se ona schází s jiným a nejde jen o nějaké obyčejné kamarádství. Zamilovává se do něj a on nad vámi tímto získává převahu a táhne ji k sobě. Zamyslete se, co můžete nabídnout vy. Ona vás už tolik nemiluje, třeba ji něčím štvete. Nebo si je moc jistá, či se může nudit. Než si našla jiného, tak na vás jistě hledala různé chyby a všímala si jich. Proto musíte použít úplně jinou zbraň, než sliby, že se změníte. Musíte zasáhnout její srdce a vzbudit v něm to krásné, co jste spolu zažili. A tím krásné myslím krásné pro ni. Citové věci, něžnosti, to co v ní znovu zapálí ztrácející se lásku.

Vzpomeňte chvíle, kdy vám spolu bylo dobře. Vaše slova musí být silně emotivní. Musí si vzpomenout a uvědomit to, co na vás tak milovala. Řeknete jí, že ji nechcete ztratit. Že pro vás hodně znamená a vy nechcete zahodit vztah s takovou skvělou holkou, jako je ona. Přiznejte se, že jste o tom všem přemýšleli a vybavilo se vám plno krásných vzpomínek. Donuťte ji vzpomínat. Zatáhněte ji do děje vašeho vyprávění. Mluvte o věcech, na které nemůžete zapomenout (a které se líbily). To jak vrněla blahem, když jste jí masírovali záda. To jak vás poprvé políbila. Nebo jak se k vám choulila na výletu u ohně. Vytáhněte ty krásné zážitky plné lásky a vypíchněte je. Vzpomínky a čas, který strávila s vámi, jsou vaší zbraní. Mluvte třeba i o tom, že má skvělé rodiče. O tom jak jste si padli do oka. Nebo o jejích přátelích, s kterými jste se rádi bavili. Najděte pouto, které se jí bude špatně trhat. Postavte ji do situace, kdy jí dojde, jak je těžké začínat jinde znovu a že s vámi to nebylo vůbec špatné. Řekněte jí, že vás mrzí, že jste s ní takových chvilek neprožili víc. Že jste si to teď najednou uvědomili a že je to chyba, ale nemáte chuť tohle všechno zahodit a roztrhat kus života, který jste s ní strávili, protože to bylo, i přes nějaké ty nesnáze, nejkrásnější období vaší existence a budete na něj vzpomínat celý život.

Důležité je neponižovat se a neškemrat. Musíte být rovnocenný partner. Musíte být chlap. Dostaňte do svých slov cit, zoufalství, bolest i lásku, ale tak aby jí došlo, že je to poslední šance jak být s vámi a musela jednat a rozhodovat se. Ne abyste vypadali jako chudák. Klidně si to celé doma předříkejte. Připravte se. Ve větách se pak zaměřte hlavně na to krásné, co jste prožili a na to, že vám na ní záleží. Nebojte se vyjádřit svoje pocity, jen nesmíte vzbuzovat přehnanou lítost. Nejste chudáci, jste muži.

Obsah vašeho sdělení by v postatě měl říkat, nechci tě ztratit. Prožili jsme spolu kus života, plno krásných chvil, bylo nám spolu krásně a je škoda to celé hodit za hlavu a nedat našemu vztahu druhou šanci. Mám o tebe obrovský zájem, máš pro mě velký význam. Jsi skvělá holka a nechci se tě vzdát.

Vlastně, teď mě tak napadá, že kdybyste zdůraznili pár skvělých věcí, které jste spolu prožili a odříkali jen tento předchozí odstavec, tak tím jistě zapůsobíte, pokud již není dávno skálopevně rozhodnutá, že vás opouští.

Ještě takový malý dodatek. Pokud by v průběhu rozhovoru přišla řeč i na vaše chyby a na důvod proč vás opustila, můžete mluvit o vlastní změně, ale neslibujte. Sliby jsou na nic. Řekněte to jako fakt. Ano máš pravdu, uvědomuji si, že jsem se tak choval a chápu, že ti to vadilo. Mně to taky vadí a rozhodně to musím změnit… atd.


Tímto, co jsem tu popsal, máte velkou šanci ji dostat zpátky. Rozhodně o tom všem bude velmi přemýšlet.



Pokud by se přes to všechno s vámi opravdu rozešla, tak nezapomeňte zdůraznit, že byste rádi zůstali nadále kamarádi. A zeptejte se třeba, jestli jí nemůžete i potom někdy zavolat a třeba zajít na kafe nebo do kina. Ale na to setkání musíte být pochopitelně dostatečně silní, abyste ho ustáli beze scén, kterými byste se jen ztrapnili. Nakonec jí klidně dejte i pusu na rozloučenou. Pokud vám jasně nedala na vědomí, že vás už nechce vidět, tak jí potom třeba můžete někdy večer napsat, že se vám po ní stýská a podobně. Jestli vás už totálně neodepsala dřív, než se s vámi sešla, tak může tímto přehodnotit celou situaci a je šance, že se vrátí. Po jejím návratu se samozřejmě musíte zase snažit a dobývat ji, hlavně se jí věnovat. Ale to už není předmětem tohohle článku.

Přeji hodně zdaru.

Qark | 19. 10. 2005 23:12 | Komentáře: 87 | ::Jak na ženský


Jak na ženy, jak s nimi a jak bez nich.


Líbil se vám tento článek? Pomohl vám a nebo vás alespoň pobavil?

Potom si jej můžete s dalšími 49 články, rozdělených do kategorií Příprava na balení, Balení, Rande, Vztah a Rozchod, zakoupit knižně pod názvem Ulovte si ji aneb Jak na lásku například v knihkupectví Eruditus a udělat tak radost nejen sobě, ale i autorovi.





Přidat článek do: [ linkuj.cz], [ jagg.cz], [ asdf.sk], [ del.icio.us]

Stáhnout článek jako [ PDF]
[ RSS komentářů] k článku

[ Napsat] komentář

Články a fotografie z tohoto webu je zakázáno kopírovat a přidávat si je na svoje blogy, či kamkoliv jinam, bez mého písemného souhlasu!

Komentáře


1
black lemon 20. 10. 2005 02:31

Klobouk dolu Qarku. Vyborna strategie!


2
Mates 20. 10. 2005 06:11

Máš pravdu Qarku, tak nějak to chodí. Hlavně jak tady několikrát zdůrazňuješ tak neplačte, neškemrejte a neponižujte se, protože tím u ní ztratíte poslední kousky vážnosti a mužství. A jinak tenhle rozhovor a snaha má opravdu cenu jen tehdy pokud není ještě rozhodnutá. Ale jestliže jak se říká spadla klec, tak už je na něj pozdě. Pak je nejlepší varianta: nebrečte, neškemrejte a nevnucujte se, protože jinak končíte! Musíte se přemoci, buďte silní, tvrdí a rozhodní, zkrátka buďte chlapi! Jinak si vás bude pamatovat jako chudáčka. Jsme přece chlapi, tak se podle toho chovejme!

Reakce na komentář: Navi #4Načítám náhled komentáře...

3
pif 20. 10. 2005 06:21

jojo, sice to zni hnusne, ale rad bych to nekdy otestoval :-) i kdyz radsi ne ze jo….


4
Navi 20. 10. 2005 08:47

Reakce na Mates #2Načítám náhled komentáře...: no s uspechy zalob za otevreni dveri a celou tou aferou okolo toho, o tom zacinam dosti pochybovat… to ze tu je skryty matriarchat (kdo saskuje kvuli pareni ? :-) ) bylo zrejme, ale ted uz uznavame i samicky, co si to s nami neumeji "zaridit", zakonem ?


5
lily 20. 10. 2005 09:54

"miláčku, odpusť mi to! tamtoho DRUHÝHO házim přes palubu! miluju jenom tebe!" :-D – mmm.. qark ví, jak na to ;-) tohle prostě na nerozhodný holky zabírá!!! velká šance na úspěch! :-)

ale popsaná strategie se musí dodržet! – a to většina až-moc-citlivejch kluků, BOHUŽEL, nedokáže :-( takže nakonec stejně sklouzne k měkkejšování a plyšáčkům a slzičkám, šišli, mišli bleeeeee a nerozhodnutá holka padne do náruče "siláka" :-P za měsíc, dva lituje, ale už je pozdě :-( :-(


6
black lemon 20. 10. 2005 10:53

Ano, je to vyborna strategie, ktera se ovsem velmi obtizne provadi nema-li clovek zkusenosti a nevi (na rozdil od Qarka), jak to vse funguje. Vetsinou pak sklouzne k slzickam a a sisli misli, ale to je opravdu jen hazeni hrachu na zed.

Je tu nejaka zena, ktera by se k tomu mohla vyjadrit?


7
Martin 20. 10. 2005 12:11

No nic, já to pravděpodobně dneska vyzkouším takže se uvidí…
Držte mi palce…


8
Siska 20. 10. 2005 15:26

Ano, je to žena… :-O)

To s těmi zákazy je nesmysl. Nikdy něco podobného nedělejte, jen ze sebe uděláte majetnického žárlivce a holka bude mít o důvod víc, proč se s vámi rozejít… copak si člověk rád nechá něco přikazovat?

Reakce na komentář: Ash #10Načítám náhled komentáře...

9
Ash 20. 10. 2005 20:41

K tomu poslednímu odstavci je dobré dodat, že když se slečna rozejde, tak cokoliv, co řekne, je asi stejně věrohodné, jako existence UFO. V podstatě se tím nedá řídit. Je myslím stejně pravděpodobné, že se "spolu samozřejmě můžete vídat" a v reálu se pak stejně jakémukoliv setkání vyhne (v podstatě tak dlouho, až vás to dolézání přestane bavit), jako to, že vám řekne že "vídat se není dobrý nápad, takže ne" a za dva dny ji máte na zavolání doma. Takže skutečný stav věcí člověk bohužel zjistí empiricky až časem :-(


10
Ash 20. 10. 2005 21:48

Reakce na Siska #8Načítám náhled komentáře...: Myslím, že je to tak, jak napsal Qark – často to taky vede k úspěchu. Samozřejmě pokud je člověk "majetnický žárlivec", což holka brzy beztak pozná, tak by to byla jen poslední kapka. Ale pokud je člověk benevolentní a tolerující v podstatě cokoliv (takovej ten "hodnej kluk", který by normálně řekl, "že si daj pauzu, aby si to teda jako mohla pěkně v klidu rozmyslet, že na ni nespěchá"), tak holka snadno dojde k dojmu, že se o ni vlastně nestaráte a nezajímáte a že fakt může opravdu všechno, aj mít dva kluky třeba (když se ten druhý zeptá "co ten tvuj", tak odpoví "nic, to je dobrý"). A člověk je hned za blbce, ani o tom neví. Tam potom dát jasně najevo, že si člověk nepřeje, aby se vídala s někým, kdo ji vehementně svádí, je docela na místě. A také ji to donutí se rozhodnout. (Je to něco docela jiného, než udělat žárlivou scénu a zatrhnout jí kamaráda.) Takříkajíc jí to vrátí nohama na zem. Ona se stejně zařídí podle sebe, ne podle toho co jí zakážete nebo nezakážete. Taková malá demonstrace chlapa je lepší, než dělat, že je vám to vlastně jedno, jen hlavně když bude s vámi. Ale je potřeba to vysvětlit tak, aby to nechápala jako žárlivost (což není těžké, pokud člověk není žárlivec), ale aby pochopila, že dělá blbost, že se s ním vídá, že to není žádný "kamarád"; že to zkrátka není v pořádku. Ani vůči jednomu. Tak ať to nedělá. Některé dívky určitou autoritu jaksi potřebují – nechtějí kluka, co jim všechno dovolí – jinak by byly jak urvané ze řetězu :-) Je to individuální… No… ono s klukama je to podobný. Ale je fakt, že pokud už se rozhodla, tak to nepomůže. Tam by asi pomohly ty Qarkovy dojáky… :-) Alespoň do té doby, než by se viděla s tím druhým ;-)

P.S. Pamatuju, jak jsem se jednou řekl docela sprosté slovo – když k tomu byl po letech důvod. Chudinka se lekla (pochopila, že se asi něco děje) a začla se omlouvat, že mě opravdu nechtěla tak vytočit… Rozhodně nemyslela, že jsem sprosťák :-) Protože nejsem.

Reakce na komentář: Siska #13Načítám náhled komentáře...

11
Rico 20. 10. 2005 22:39

Tak mě napadl jeden vtip k tomuto tématu:

Víte jaký je rozdíl mezi psem a ženou? Žádný, oba jdou za tím kdo nabídne větší klobásu..


12
Siska 21. 10. 2005 14:55

Možná máš v něčem pravdu, ale mě by slovo "zakazuji" určitě odradilo a dala bych patřične najevo, že mně nikdo rozkazovat nebude – a pokud by mi kluk něco takového řekl, tak by to vyvolalo asi ještě intenzivnější hádku. A navíc… zakázané ovoce chutná přece nejvíc aneb odříkaného chleba největší krajíc. Daleko lepší by podle mě bylo říct něco míň radikálního – že vám to vadí, chcete-li hrát na city, tak "bolí mě to", "zraňuje"… myslím, že efekt bude větší. Pokud se s klukem přestane scházet, bude to z její vlastní vůle, což je rozhodně lepší varianta.

A ještě jedna věc. Zakázali jste někdy holce scházet se s někým a ona vás poslechla? Možná si jen začala dávat mnohem větší pozor, aby se o tom nikdo nedozvěděl… a hlavně ne vy *mrknutí* :-O)

Reakce na komentář: Ash #14Načítám náhled komentáře...

13
Siska 21. 10. 2005 14:56

Reakce na Ash #10Načítám náhled komentáře...:
To měla bý reakce na Ashe, ale něsek se to… :-O)


14
Ash 21. 10. 2005 17:26

Reakce na Siska #12Načítám náhled komentáře...: Však já si nedělám iluze, že by někoho přestala vídat jen proto, že to má zakázané :-) Ale alespoň by jí došlo, co je správné a co špatné.

Např. Martinova slečna vůbec neví, co dělá. Věty jako "on také říká, že se mě nechce vzdát, nejraději bych vás oba" – no lidi kdo je na to jako zvědavej!? To si dělá srandu? Je si oběma chlapci zatraceně jistá… Když to vememe ad absurdum, na světě jsou milióny kluků, se kterými by také mohla chodit. Ale když chodí s jedním, a miluje ho, tak by se neměla nechat reálně lanařít ostatními, jak známo, že. Někdo by jí to měl vysvětlit. Kam bychom v opačném případě asi přišli… A když už by se to stalo, ať si to vyjasní bezbolestně sama se sebou. Ale ona to bere trochu jako veřejnou soutěž (kdo se bude víc tetelit vyhrává?), což je blbost dělat, když je zadaná. Takže potřebuje… nakopnout. Udělá to cvak, se rozsvítí a bude mít jasno. Zahrávat si s lidmi, kteří ji milují, není hezké. Ani kdyby byla třeba jen ještě mladá a pitomá (promiň). Tak ať je singl a je to, no ne? Ještě, že pro ni mají chlapci tolik pochopení.

Tak proto ten radikální represivní přístup. Je to vlastně sebeobrana. Jinak souhlas – "bolí mě to a pod", tím se apeluje na její inteligenci. Ale může se to vléct…

P.S. "aby se o tom nikdo nedozvěděl… a hlavně ne vy" Jistě… profesionální přístup ;-)

Reakce na komentář: Siska #15Načítám náhled komentáře...

15
Siska 21. 10. 2005 18:23

Reakce na Ash #14Načítám náhled komentáře...:
"Aby si uvědomila, co je správné a co ne…"
Mám za to, že alespoň trochu charakterní holka si uvědomuje sama, že rozehrávat hru s více kluky není to pravé ořechové a nepotřebuje k tomu žádné zákazy.

Pokud si myslíte, že se zákazem budete pány situace, tak prosím. Třeba někde s represí pochodíte. Já se ale řídím podle sebe… :-)

Reakce na komentář: Ash #17Načítám náhled komentáře...

16
lUpa 21. 10. 2005 18:28

Jo mas pravdu Qarku! Jak rikas nejdulezitejsi je ze sebe nedelat chudacka. Jsou i takovy pripady kdy vas holka i pres vasi snahu opusti – Vy pak potom musite byt pred ni hodne silny, aby ziskala dojem ze to s vami ani nehlo(a ze to berete jen jako by byla nejaka ta dalsi ktera vasim zivotem prosla a nezanechala ve vasem srdci ani stopu). Kdyz si to zacne myslet tak je pak velka pravdepodobnost ze se vrati(nekdy i prileze) ona k vam. NE VZDY TO ALE BOHUZEL VYJDE – potom je to casto o charakteru.
PS:Tohle bych doporucoval az kdyz selze ta Qarkovo LEPSI metoda :-)


17
Ash 21. 10. 2005 18:56

Reakce na Siska #15Načítám náhled komentáře...: Jasně že nepotřebuje žádné zákazy… Pejsek taky nepotřebuje žádné zákazy – bude si čůrat kde se mu zachce. A může to dělat dost dlouho…

Zato když mu strčíte čumáček do loužičky a řeknete "tohle už nedělej" :-D

Já se omlouvám, jsem zbytečně v ofenzívě, jinak samozřejmě chápu, že někomu něco zakazovat je z principu chyba. I když si o to ta dotyčná svým jednáním v podstatě… :-(

Nejde o to být bezdůvodně pánem situace. Jde o to ji vyřešit (když se k tomu holka nemá).

P.S. To mi připomíná jeden dialog z jisté sci-fi povídky:
Proč jste si nepožádal o povolení k odletu!?
No… ale já jsem ale žádné povolení nepotřeboval…

Reakce na komentář: black lemon #18Načítám náhled komentáře..., Siska #19Načítám náhled komentáře...

18
black lemon 21. 10. 2005 23:08

Reakce na Ash #17Načítám náhled komentáře...: vyborne Ashi, vyborna hlaska, ktera by mela byt zarazena do muzsko-zenskeho slovniku:
"Nejradeji bych vas oba" = "Jiz jsem se rozhodla pro neho"


19
Siska 22. 10. 2005 12:12

Reakce na Ash #17Načítám náhled komentáře...:
Bože, ty srovnáváš svoji holku s pejskem?
To musíš mít vskutku špatnou ruku na děvčata, když potřebují "strčit čumáček do loužičky".
Představ si, že bys ty byl na jejím místě… co by s tebou udělal její výrok "zakazuji ti scházet se s tou blondýnou vedle z ulice"?

U některých holek to možná může zabrat, ale vztahy, kde se partneři navzájem omezují, mi byly vždycky protivné. (Třeba jedna moje kamarádka se nesmí bavit se svým bývalým, se kterým byli vždycky skvělí přátelé, protože mu to jeho současná holka zakázala… grrr… to podle mě nevypovídá o velké kvalitě jejich vztahu.)
Daleko častější je ale podle mě situace, kterou u zákazů popisovat Qark… že dotyčná odběhne k tomu tolerantnějšímu a chápavějšímu.

Reakce na komentář: lily #20Načítám náhled komentáře..., Ash #21Načítám náhled komentáře...

20
lily 22. 10. 2005 14:22

Reakce na Siska #19Načítám náhled komentáře...:
ale tady přeci nejde o omezování ;-) ani o zakazování kamarádů a kamarádek, ale o záchranu vztahu, kde je kluk moc slabej na to, aby řekl ne! a podle toho všechno vypadá! :-(

martinova holka "néévííí", takže vědět a rozhodnout musí martin! a nevidim na tom nic špatnýho! nejde tady přeci o žádné ukrajování osobní svobody a zavírání "neposlušný" holky doma v komoře ;-)

ale o DŮRAZNÝ projevení názoru, moment, kdy si ten kluk postaví hlavu, protože mu to za to stojí.. :-)

ps: kdyby se MŮJ kluk vídal s tou blondýnou vedle z ulice stejným způsobem, jako martinova holka se standou…. EHM! by se děly věci :-D :-D


21
Ash 22. 10. 2005 15:25

Reakce na Siska #19Načítám náhled komentáře...: Aha, Tys asi nečetla Martinovy komentáře, ony byly u jiného článku. V tom to bude.

Jinak souhlas – dívka, která chce mít dva kluky asi opravdu odběhne k tomu "chápavějšímu a tolerantnějšímu". Takovou dívku aj beru – jako příjemné povyražení :-D

Na vážný vztah to ale chce – jak jsi říkala – "alespoň trochu charakterní holku". Té není potřeba nic zakazovat, protože taková mi lámat srdce přes koleno nebude.

Problém je, když člověk někdy "sáhne do špatné řady". (Přiznejme si, to se snadno stane, třeba má hezký voči a člověk nevidí, neslyší…) Jediné, co k tomu mohu říct je, že je dobré dát věcem dostatek času. Po půl roce člověk ví, na čem je, a taky ví, jestli to s touhle holkou půjde, nebo jestli je lepší s ní v jistých ohledech spíš… nepočítat.

P.S. Často to ví i po prvním rande.

Reakce na komentář: Siska #25Načítám náhled komentáře...

22
black lemon 22. 10. 2005 16:38

Vsadim se, ze je to Martinova prvni holka. Tenkrat jsem se nechoval jinak a totalne jsem nechapal proc bych nemel bejt hodnej. To je neco, co clovek pozna az ze zkusenosti. Martin je jeste mladej kluk, i kdyz se s nim ta divenka rozejde, tak to pro nej bude z dlouhodobyho hlediska jeste lepsi, nez kdyby s ni zustaval. Zacne si vazit sam sebe a zjisti, ze zadna holka nepredstavuje podminku pro to, jestli je stastnej, nebo ne.

Martine, ver nebo ne – nejlepsi bude, kdyz se s ni rozejdes.


23
OKi98 22. 10. 2005 18:30

Tenhle článek mě fakt dostal. Nic ve zlým chápu, že je to reakce na komentáře Martina.
To co tam popsal, je ukázkový příklad opičího reflexu (opice se nepustí jedné větve dokud pevně nedrží druhou – dobrá hláška z MI 2).
Tento reflex má většina nesebevědomých holek (jejich základní charakteristiky jsem popsal v komentářích k Jak přežít rozchod a detailněji v Den odpuštění).

Zapoměl jsi, na kontext ze kterého taková dáma vychází.
Primárně nechce být sama, protože by pochopila jak prázdný její život je.
Proto raději hledá nového adepta během toho, co chodí se stávajícím, nemá odvahu říct – "Podívej Franto, mám tě moc ráda, ale takhle už to dál nejde", rozejít se s ním a až pak někoho hledat.

Čas na rozmyšlenou si nebere proto, aby se rozhodla mezi nima dvěma (vybrala si v momentě, co tomu novýmu roztáhla nohy), ale jen proto aby zjistila, zdali jí to s nováčkem vyjde v zatěžkávací zkoušce (intenzivní vídání se během pauzy). Stávajícího chudáka si udržuje v záloze, kdyby to s nováčkem nevyšlo.

Popsaný recept nebude fungovat proto, že:
1. Logické vysvětlení na ženy nefunguje, protože se rozhodují primárně na emocionální úrovni (kluka by to ale přesvědčilo)

2.Navozování minulých zážitků nebude fungovat už jen proto, že stávající klučinu má spojeného s negativními pocity a co víc – čím víc za ní leze tím míň je pro ni sexuálně atraktivní a tím větší má k němu odpor.
Dále navozování pocitů je účinné pouze tehdy, pokud dáma není před tím na pozoru, což u takového setkání jistě bude, takže to vyzní do negativně.

3. I když by se nakrásno podařilo celý průběh zvrátit, tak slečna bude v silnější pozici Nesebevědomá dáma toho bude buďto zneužívat nebo to stejně po chvilce odpíská, protože chce mít někoho na koho se může upnout.

Proto se nestýkám s nesebevědomými dámami, protože nejsou schopny rovnocenného vztahu.

Reakce na komentář: Qark #24Načítám náhled komentáře...

24
Qark url 22. 10. 2005 19:15

Reakce na OKi98 #23Načítám náhled komentáře...: Ten postup vážně funguje právě proto, že apeluje na emocionální stránku ženy. Hezké zážitky jsou pěkné i když se vztah nevydaří. Navíc ona není na kluka naštvaná, jen ji už třeba tak nebere. Takže je vhodné znovu zapálit v ní ten pocit, kdy ho ještě měla ráda. Nemá to být jako dolízání, jen řekne jak to cítí on a že mu na ní záleží. Pokud hezké zážitky existují, rozhodně mohou napomoci zvrátit rozhodnutí holky.. minulost je mnohokrát silnější pouto než neznámá budoucnost.

Co se týče toho, že si nevybíráš nesebevědomé dámy. Naprostý souhlas, jenže každý si to jednou asi zkusí a dělat, že taková alternativa, či taková holka, neexistuje není možné.

------------------------------
Na mě osobně věta "mám vás ráda oba, je mi s vámi oběma dobře" působí stejně jako červený hadr na býka. Protože taková holka chce v životě jen brát a nic nechce dávat ani obětovat. Chce lidi využívat a až to nepůjde, přejde jinam. A o tomhle není život a láska už vůbec ne. Taková holka je sobecká, a UBOHÁ – to je to slovo, které jsem hledal.
Kdo nevěří, může někdy otestovat úplně jednoduše tak, že té holce řekne že to chápe a nevadí mu to a on že si taky někoho najde a bude chodit se dvěma, aby dostal plnou lásku a  nenudil se, když ona bude třeba s tím druhým.. No uvidíte sami, jak ta holka začne krásně vyvádět a žárlit :-) i když to stejné chce vlastně po vás.


25
Siska 23. 10. 2005 12:29

Reakce na Ash #21Načítám náhled komentáře...:
Mňo… tak teď už tvému postoji rozumím :-)

Dodala bych ještě jeden postřeh. Člověk si častokrát uvědomí, co má, až když to ztratí… Možná, že rozchod může být v tomto případě nový začátek.


26
Tomfi 23. 10. 2005 12:34

No zajímavá metoda,možná se bude v budoucnu hodit.
Každpádně pokud je kluk do tý holky fakt do uši zamilovanej,tak uděla cokoliv.Stalo se mi to předloni v tanečních.Ona byla fakt moc hezká a k tomu,však to znáte vrchol puberty v dohlednu.Tanec dal tanec, číslo dalo číslo.Párkrát jsme si napsali.Vypadalo to celkem nadějně,dokonce to začalo klapat, ale jen na 14dni.Ja blbec dokonce ji napsal báseň (netvrdím,že to bylo umělecké dílo, ale byla od srdce). Jenže jaký to nabralo obrat asi den poté,my napsala,ze uz nekoho ma,a pry budeme raději kamaradi.Jak jsem se snažil čím dál více ji dostat zpátky,jaké bylo nadbíhání,a to všelijaké sebetrýznění.Nemělo to žadný význam.A nikdy bych to uz neopakoval.
Proto si myslím:
Nikdy nedoposte,aby jste se před ní plazili na kolenou.Vím,že to desně bolí,ale musíte mít svou vlastní sebeúctu.
-------
Ještě takový dodatek a prosba o radu zkušenejších.
Asi před týdnem jsem se po 4měsících rozešel s holkou.Rozchod probehl uplne v klidu.Zhodli jsme se,ze to nema cenu.Ted to hlavni.Docela dost jsem se sblizil s jednou kamoskou, no vidali jsme se drive cca 10krat do roka.Ted to zacalo byt cim dal castejsi, a vypada to dost zajimave :-).Ja jsem ji rekl o rozchodu s Martinou a ona na to neco placla na zpusob,ze je s pritelem dost v krizi.Popravde ani nevim presne jestli nejakeho ma.zatim se nesverila.Otazka zni jakou by jste volili strategii?Dika.


27
Hug 24. 10. 2005 20:05

Mno… Nevím jak bych začal. Jak získat holku zpátky není nic jednoduchého. Je v tom tolik malinkatých kamínků, že jakákoliv rada může být úplně zcestná. Příklad?

Před 3 měsíci jsem se rozešel po 2,5 letém vztahu s ženskou, jakou potkáte možná 1× za život, tušíte že to už "takové" nebude a přesto.. Nebyl v tom nikdo, bylo to jen mezi náma dvěma. Bylo to neuvěřitelné, relativně komplikované, byla to čistá láska
Teď toho lituji, každopádně, já jsem o dost starší a musím si zakazovat na ni "čekat"..ono to nejde popsat co všechno bylo PŘED a co PO…
Každopádně ale, můžu-li vám pánové radit, potom:

Nikdy svoji přítelkyni nepomlouvejte, pokud jste ji milovali a milujete stále jenom by jste se tím shodili a ukázali jaký jste ubožák (naštěstí takový nejsem)

V našem případě to bylo o jednom (jejím) rozhodnutí, které se ale vleklo a dál už to nešlo – každopádně souhra mnoha šílených náhod, kde nakonec opravdu minuty rozhodly o tom být či nebýt dále spolu – a teoreticky byla zpětně obrovská šance aby se vrátila, ale brzy jsem na ni naléhal = nespěchejte! (bohužel má zásadní chyba, očekával jsem brzké reakce na svoje návrhy a názory apod.)

Přestože jsme se nakonec dobrali výsledku že ona ublížila mně (příliš složité vysvětlovat), nikdy svou přítelkyni z ničeho podobného neobviňujte, tohle všechno jen zhorší, ona si to uvědomila po 3 měsících krkolomných debat/smsek/emailů

Každopádně nikdy důležité věci neřeště přes SMS!!!

-----------------------------------------------------

A už jen tak pod čarou. Je rozdíl MILOVAT a být krátkodobě POBLOUZNĚNÝ. Věřte mi. A i kdyby to vyšlo nebo nevyšlo – něco podobného vás šíleně ovlivní na celý život.

Caio. Hug

Reakce na komentář: Karotka #31Načítám náhled komentáře...

28
Smutnis 25. 10. 2005 12:26

Taky to mam 3 mesice po konci dlouheho a krasneho vztahu.Dam Vam jednu radu pokud holka nema chut neco resit tak je to zbytecne. V 90% uz je nekdo jiny nebo si preje aby byl… Je mi smutno ze baba rekne po 3,5 letech ze dne na den ahoj stehuju se. Cloveku do duse nevidis uplne i kdyz si to myslis…


29
Laura 26. 10. 2005 13:17

Myslím,že na každou ženu působí něco jiného.Proč je házíte všechny do jednoho pytle?Vlastně "jste přeci muži!Nadsamci!Macha!
Na ženu nejvíc zapůsobí,když pozná,že to co děláte je od srdce.Ano přes city!Ale ty opravdové.Je mi jedno jestli se přede mnou muž plazí a nebo je uražený.Ale když ho skutečně miluju a vidím,že ho to bolí a hlavně chceme oba zachránit náš vztah ať se stalo cokoliv-sama budu ochotná změnit svůj přístup k němu i mým "kamarádům".

Reakce na komentář: Smutnis #30Načítám náhled komentáře..., Karotka #32Načítám náhled komentáře...

30
Smutnis 26. 10. 2005 17:08

Reakce na Laura #29Načítám náhled komentáře...:
Ne kazdy hazi zeny do jednoho pytle.. Muzes delat co chces ale pokud jednomu z paru ochladnou city je nekdy tezko udelat cokoli a muze te to bolet jak sebevic…


31
Karotka 06. 11. 2005 09:46

Reakce na Hug #27Načítám náhled komentáře...: Souhlas, na nic se nesmí spěchat. A hlavně probírat to s bývalou hned, vede jen k dalším fópa, protže málo kdo si uvědomuje, natož přiznává vlastní chyby, cizí se vidí lépe a lépe se na ně poukazuje. Jak jednou na nějakým plakátu říkal Sri Chin Moy: každý si musí napřed uklidit před vlastním prahem, než tak činit u druhých.

Viděl jsem to často u bývalé, v našem vztahu to bylo tak, že řekla co si myslí, tedy cokoliv se jí na mě nelíbilo, tak to tam hned v pálila, ale to že se tak chová sama, nebo hůř, to už neviděla, ale pokud sem na to poukazal já, tak mi velice rychle dokázala, že u ní to bylo správné, ale já se mýlím a teď je to jiné a … plno argumentů a já u toho skončil jako vůl!


32
Karotka 06. 11. 2005 09:54

Reakce na Laura #29Načítám náhled komentáře...: je moc krásné co píšeš, že by to mělo jít od srdce, ale někdy i to co jde od srdce, se nesetká s pocopením. Pokud holce nEčo koupím, dárek, blbost, jde to od srdce, chci to, chci jí udělat radost, chci aby byla šťastná, ale pokud se netrefím a není to to co chce, je oheň na střeše, pak se tězko vysvětluje, viděl jsem to a chtěl jsem ti jen udělat radost, když ona chtěla něco jiného. To je pak lepší si udělat seznam co chce a když ji budu chtít potěšit koupím co chce (a pak to jde od rozumu, od srdce koupím co mě brnkne do nosu). A ne že jsu a koupím halenku za 600, nebo podprdu, může to být jen maličkost, co má říci, mám tě moc a moc rád a myslím na tebe, ne tady v tom se mi budeš sice líbit, ale na chtěla jsi to a tolikrát jsi si už o to řikala :-( .


33
Jara 14. 12. 2005 08:49

Myslím,že tento článek je velmi impozantní.Zaujal mne.Kdyby se chtěla moje holka se mnou rozejít,tak to bych se překonal a vyzkoušel bych Vaší strategii.A to máte ze života skutečně?????


34
xixi 01. 01. 2006 11:21

Tento clanek bol a je super,ale mne sa to nepodarilo.Chodil sem s priatelkou 2,5 roka,ja 27 ona 21.Chodi na vysoku skolu 2 rocnik,nas vstah byl uplne super vobec sme sa nehadali a strasne sme sa mali radi a 28,12 sme sa rozisli. Je mi s toho uplne spatne,nemozem spat,citim tazku depku,ale chcem sa stoho rychlo dostat a neviem ako,chce to cas???? a kolko???? Bolo to z dna na den,jej rodicia ma nemali radi,ona je super,ale da na velky tlak rodicou. Ja som bol pre nich ako vzduch,namali sa po 2 rokoch so mnou zaujem rozpravat,co sa mi zda dost blbe,ked chodim s jej dcerou. Uz sa toho nakopilo moc a neunasal som to ,tak som sa rozhodol nech im to poviem co je vo veci.27,12 vlastne den pred rozchodom,som citil ze je ina a stale som citil,ze jej tlacia karelaby ,aby so mnou nebola. Mali sme ist na lyzovacku na vikend,tak som povedal,ze ju pridem vypitat,tak som aj isiel,jej otec bol uplne prekvapeny,ze ja si dovolujem za nim ist,ze vlastne co to znamena.Tak som mal uz toho plne zuby a povedal som mu co si myslim,ze s jej dcerou chodim uz 2 roky a som pre nich ako vzduch a ze nemaju vobec zaujem so mnou sa rozpravat.Ona chodila k nam 2 roky a moji rodicia ju brali ako za svoju,na vianove som prisiel k nim a jej matka nemala zaujem si popriat stastne a vesele sviatky,ze vraj ona na to neni. 28,12 vden rozchodu prisla s placom,ze sa nemalo stat co sa stalo,ze co som si dovolil proti jej rodicom,ze som im to vsetko po 2 rokoch povedal,tu pravdu ako sa chovaju. Uz som citil,ze je to vsetko spatne,ale myslel som si ,ked sa mame tak vela radi,ze sa to vyriesi.Ked prisla ku mne ,ze sa porozpravame ze sa toto vsetko nemalo stat,vela plakala a hovorila,ze sa rozchazame,ze to nema byt smysel byt spolu,ze by sme si to stale vycitali,preberali sme to asi 7 hodim,bola pri tom vela placu,tak sme sa mali radi a toto??????? Hovorila,ze ma miluje ,ale ze uz to nejde,tak som hovoril,ze kde je problem,nech ho riesime. Ze ci je v jej rodicoch,ked som im povedal pravdu,ako sa chovaju a zakazuju nam byt.Vecer som ju zaviezol dom a myslel,ze to zasa ok.Ale s velkym placom odisla a zrutila sa pri jej dome,ale skoncila s tym,ze sa musime rozist,ze to nema buducnost. Este som jej na druhy den zavolal,ze ako jej je,ze ja som celu noc nespal,ako ju mam rad ,ze sme si svoj vstah spolu den po dni budovali a ze to nejde len tak zahodit,hovorila ako nemohla spat a preplakala celu noc a nebola schopna sa postavit ani z potele,ale ze sa este porozpravame. Tak sme sa stretli a hovorila,ze to uz nechce spet aj ked vie co som pre nu vela spravila za vsetko mi dakuje a nechce mi ublizovat aj ked sa trapy strasne moc sama a viem to ,ale nejde to spet.
Mna boli strasne vela srdce,tlak a spomienky ma kazdu minutu a neviem co mam robit.
Aj tak viem a nezapomeniem na to,ze tento nas vstah rozbili jej rodicia!!!!!!


35
Wyvern 12. 01. 2006 11:23

Super článek a reakce na něj…
Chodim s přítelkyní už 5,5 roků a v poslední době, jsem si jí začal být příliš jistý… Vpodstatě se mi to snažila říct, přehlížel jsem naše problémy(však ono se to nějak vyřeší) a nakonec si začala psát s nějakým týpkem, se kterým se seznámila na sestřině svatbě(12.11.), pak byla ještě se ségrou 26.12. na diskotéce a kdo tam nebyl :-), tak se s ním dala do řeči, vylezlo z něj, že má depresi z rozchodu(a to na holky vždycky zapůsobí) a do teď si s ním píše a nevim, co ještě(myslím, že jí balí a já jsem mu v tom dost pomohl)… No a 9.1. jsem jí to vytknul, pohádali jsme se a když jsem se snažil se s ní usmířit, tak mi řekla něco ve smyslu, že neví jestli to má ještě smysl a že už taky neví co ke mě vlastně ještě cítí… Celou noc jsme to řešili a nakonec jsem docílil jen toho, že sice ještě spolu chodíme, ale vůbec nevim, na jak dlouho, protože její citové rozpoložení stále trvá a i když bych chtěl mít jasno co nejdřív, vím, že na ní nesmím spěchat…
Zdá se mi, že taktika zakázat kamaráda, by mi moc nepomohla (možná by to i zhoršila) a tak zkusim tu druhou jemnější variantu… Prostě zahrát na city a vytáhnout to krásné…
Článek mě moc povzbudil a určitě vyzkouším těch pár strategických bodů… Doufám, že to zabere a že zas budem spolu, protože bych se asi zhroutil(Už teď k tomu nemam daleko :-)

Reakce na komentář: Wyvern #45Načítám náhled komentáře...

36
Luciashek 20. 01. 2006 21:54

Když sem na tuhle stránku zavítala, nějak se mi to nechtělo číst…….ale pak nakonec sem se k tomu odhodlala, co se tady o holkách píše a musím říct, je to hodně zajímavý……….myslím si, že tohle by MĚ zpátky asi nejspíš dostalo :-) je to fakt hezký a řekla bych, že i působivý :-) je možný, že na někoho to platit nebude, ale tak za zkoušku nic nedáte ne kluci?? :-) tak se mějte krásně a bojujte :-)


37
Wyvern 22. 01. 2006 13:14

Tak už jsem tu zas… No, přijel jsem za ní… Udělal jsem jí krásný a nezapomenutelný víkend, ale stejně z ní vypadlo jenom: mám Tě moc ráda…, si moc fajn…, změnil si se…, ale co po mě vlastně chceš??? Vždyť já Tě neopouštím, já nikoho nemám a říkala jsem Ti, že potřebuju čas, abych si vše ujasnila…
Ale tohle čakání na rozsudek smrti jsem potom vydržel jenom přes tři dny :-)(Bylo to hrozný utrpení, když se na mě usmívala a chovala se ke mě tak mile a když už jsem si vždycky říkal, že to probíhá dobře…, tak vždy řekla nebo udělala něco, co mě zase vzalo naději a totálně uzemnilo…) a pak jsem jí řekl něco jako, buď mě miluješ a nebo nemiluješ a jestli pochybuješ, tak neni co řešit… Mlčela nic neříkala a tak je mezi námi konec…
Bylo to drsný a možná jsem udělal totální blbost a budu toho litovat celý život, ale cítím se teď o mnoho líp…
Nejhorší mě ale teprve čeká… Ještě si budu muset na záčátku února k ní jet pro nějaký věci. který jsem nepobral…
Sice mám pořád někde schovanou malinkou naději, že přijedu a ona se mi vrhne kolem krku a řekne, že mě moc miluje… Ale jsem realista a tohle se prostě asi nestane…
Zkusil jsem to a nešlo to… Někdy je lepší to skončit dřív, než se člověk úplně zhroutí
No, ale i ve slově beznaděj je ukrytá naděje :-)

Reakce na komentář: Wyvern #45Načítám náhled komentáře...

38
korálka 01. 02. 2006 22:06

A jak na muže???

Reakce na komentář: Ash #39Načítám náhled komentáře...

39
Ash 01. 02. 2006 22:34

Reakce na korálka #38Načítám náhled komentáře...: Proboha proč?


40
Martin 14. 02. 2006 22:15

Chodil jsem s holkou 3 roky a nechoval jsem se k ni jak jsem mel byl jsem radsi s kamosema a jednou jsem ji zalhal a uz toho mela dost a rekla mi ze je konec. A v tu chvili jsem si uvedomil co pro me znamena a vsechno kolem toho. Chtel jsem se k ni vratit, rekl jsem ji co pro me znamena, jenze uz mela nekoho jinyho a ted se rozhodovala s kym bude, ublizil jsem ji tak jsem se musel i ponizit kdyz jsem se omlouval a rikal jsem ji ze jsem se zmenil a to jen pro to ze to je ona. Chceme se k sobe vratit ale porad si vsechno vycitame a mam takovej pocit ze to uz nejde i kdyz vim ze je pro me jedina a bojim se ze i kdyz spolu budeme tak se budeme porad hadat. Muze mi nekdo tady s tim nekdo poradit? Dekuju.


41
tomas 22. 02. 2006 21:22

Ahoj jsem tomas a mam tady jeden problem, nedavno jsem se rozesel s holkou a porad ji miluju a chci ji zpet.Duvod rozchodu ani neznam proste mi setrne rekla ze uz ji to se mnou nebavi ze uz to neni tak silne.nejdriv jsme si dali pauzu ale pak mi napsala ze to nema smysl.ani mi to nebyla schopna rict do oci!!ja jsem ji napsal vcelku hnusne sms a v nich bylo ze uz ji nechci nikdy videt at si vymaze moje cislo a.t.d. mel jsem nervy!ale problem je ze jsme oba na stejnem intru a vidat ji proste musim!premyslel jsem co jsem udelal spatne a dosel jsem k zaveru ze jsem na ni moc upjaty.porat jsem za ni lozil a prosil at me neopousti ze ji miluju a to asi byla chyba!lezl jsem ji asi na nervy a otravoval s blbostma!
ale jednu vec mi rekni strasne mi rikala jak me miluje a najednou prazdno?clovek prece nedokaze za dva tydny nemilovat ne!
ted jsem ji po dlouhe dobe videl a vubec se na me ani nepodiva a ani se se mnou nebavi ani se ji nedivim ale co mam delat kyz ji chci zpet!???porad.dikec


42
Luboš 19. 03. 2006 21:30

Ahoj,čirou náhodou sem se dostal na tyto stránky a řeknu vám že tu situaci sem řešil zrovna včera.Zahýbala mi s jiným,celkem dlouho,zamilovala se,on ji moc chce,typický nabušený krasavec,málokterá by odolala.návod který zde píše je opravdu nejlepší jaký může být a všem doporučuju z vlastní zkušenosti,ale přiznám se že jsem citlivka a došlo i na prosbu(ale jen proto,že ona je taky citlivka a věděl sem že si to můžu dovolit),ale vyšlo to.Opravdu sem dělal chyby kterých sem litoval a řekl jí že se budu snažit je nedělat.
Druhou šanci nepromarním a přesto že mi zahýbala tak vím jaký poklad v ní mám.
všem tady přeju aby vám to taky vyšlo.

Reakce na komentář: kajik007 #44Načítám náhled komentáře...

43
Sawyer Flynn 05. 04. 2006 18:18

Já bych měl efektní způsob. Jen tak jí pozveš k sobě domů na čaj, necháš jí ho dopít do poloviny a pak jí řekneš "Tak, a kdyže se to máte znovu sejít?" a ona bude tupě zírat a zeptá se "Jako s kym?" načež ty se usměješ a řekneš "Nehraj divadýlko, nejsem zas tak blbej" … pak se bude odvíjet další rozhovor a jakmile přijde na otázku "Co bude dál" nebo "Co s tim uděláme" nebo "Jak to vyřešíme," řekneš "Já bych měl takovej návrh … dopiješ tenhle čaj…" a mezitim přejdeš za ní a začneš jí masírovat ramena a paže a pokračuješ "… a až ho dopiješ … " a v tu chvíli se nakloníš k jejímu uchu a řekneš " … tak zvedneš prdel a vystřelíš z mýho bytu tak rychle, že se za tebou bude prášit, děvko, a už mi nepolezeš na oči!!!" Tohle řekneš velice přísně, rázně a bez chvění v hlase … a pak něžnym, příjemnym hlasem dodáš "Vyhovuje?" … a pak už podle odvíjení situace…ale nesmí se ti rozklepat hlas, to je nejdůležitější. Musíš bejt bezcitnej hajzl kterej jí odkopl stranou, pak po tobě znovu začne toužit.


44
kajik007 30. 04. 2006 21:04

Reakce na Luboš #42Načítám náhled komentáře...:
a přesto že mi zahýbala tak vím jaký poklad v ní mám -
Tak to je teda poklad !! Nic proti,ale mozna si nejdriv sundej ty ruzove bryle a uvidis,ze pokud ti holka zahyba,tak zas takovy poklad neni …
Ale jak s tim nalozis je jen na tobe – kazdy sveho stesti strujcem !


45
Wyvern 03. 05. 2006 00:47

Reakce na Wyvern #35Načítám náhled komentáře...: Reakce na Wyvern #37Načítám náhled komentáře...:
Tak a jsem tu zase s pokračováním :-) asi po třech měsících???
No, kde bych asi začal :-)
V tom únoru jsem si jel pro věci a měl jsem v plánu tam přijet, pobrat co se dá a zmizet z jejího života tak rychle, jako jsem se v něm objevil :-), ale co čert nechtěl – její ségra si vymyslela, že jí mam udělat ještě nějaký fotky nových prstýnků ze svatby(to je na delší povídání :-), takže jsem tam nakonec přespal…
Jaxem doufal, tak kolem krku mi samozřejmě po mém příjezdu neskočila, svůj názor na věc také nezměnila, ale nakonec jsem stejně nespal sám :-)
Život je fakt samá ironie, protože takové políbení na cestu, když jsem odjížděl, jsme od ní dostal, ani nepamatuju :-)
No, ale to ještě neni konec… Tento pátek(5.5.) za mnou s její ségrou přijede kvůli těm fotkám, kvůli kterým jsem u ní přespával…
Asi tak před měsícem mi začala psát zajímavé SMS(vlastně to začalo tím, že jsme s kámošem zlomili flašku irský Whisky a když jsem si ráno četl, co jsem jí psal, tak jsem si chtěl nafackovat :-), ale kupodivu bych to za střízliva nevymyslel líp :-)
Nakonec třeba napsala o tom, že o nás stále přemýšlí… Co bylo se mnou špatný a jestli byl rozchod nutný, a co bylo super a jestli udělala dobře – jasně mi vlastně nic neřekla, ale to nikdy, takže to bude zase zajímavej víkend…
Taky jsem tu četl, že slepované vstahy moc dlouho nevydrží, ale vyzkoušet se musí všechno, ne? Taky se dobře poslouchají rady o tom, jak je nejlepší tu nebo onu holku nechat být, ale kluk, který miluje, nakonec udělá vždycky všechno pro to, aby ji získal zpět… No a jestli tu je jen jediná možnost, tak do toho!!!
A protože je tenhle článek o tom, jak získat holku zpátky… Tak asi jedna z možností je, prostě nic nepřehánět a držet se pár dobrých zásad… jako třeba:
Než napsat/říct něco hnusného, raději nepsat/neříct vůbec nic!!!
Taky jsem mojí bejvalce asi prvních čtrnáct dní raději nic nepsal, protože na SMSku(i když jí mohla myslet v dobrém): …… Jsi na mě naštvanej? Asi jsi, protože si nic jiného nezasloužím, ale doufám, že Tě to brzy přejde, protože ……. Tak tohle jsem naneštěstí udusil sedmi kouskama s kámošema v hospě :-)
Nj… Život neni boj :-), život je hra, kterou hraješ bez přestávky od začátku až do konce…
:-)No… Někdy by to chtělo Timeout :-)

Reakce na komentář: Wyvern #46Načítám náhled komentáře...

46
Wyvern 02. 06. 2006 12:46

Reakce na Wyvern #45Načítám náhled komentáře...: No a po třech měsících paření a samoty je všechno zase jinak :-)
Když přijeli… Byli jsem spolu na disku… Tam jsme se opět velmi sblížili… Potom jsem její ségru šoupl ke mě na kolej k mým spolubydlům, který ráno po probuzení chvíli zkoumali, co to leží v mojí posteli za sexi blondýnu a my jsme si šli pořádně užít do hotelu (Pak měli spolubydlové blbí otázky, typu:,, S kterou jsi spal?" )… A chtělo to jenom trocha trpělivosti, lsti a sebeovládání…
A přitom jenom stačilo se tři měsíce vůbec nevidět :-), být na ní milý, když něco náhodou potřebovala a nesnažit se na sebe upozorňovat (teda aspoň na začátku)…
THE END

Reakce na komentář: cert.81 #84Načítám náhled komentáře...

47
ddroyd 04. 06. 2006 20:26

Zdarek, hodne sem si to tady procetl a sem na tom jako ostatni tady, ne-li hur. Predem rikam, ze bych chtel od zkusenych poradit, tak si prectete muj pribeh…
Pred tydnem sem se rozesel se svoji prvni holkou (prvni myslim jako ve vsem)…strasne moc ji miluju. Rozesel sem se s ni ja, ale mam pocit, ze ona me uz podle svych slov moc nemilovala a nas rozchod ji moc nevadil. Proc se tak stalo…ctete dale. No asi pred mesicem a pul si vysla ven s nejakym spoluzakem ze skoly, tvrdila, ze to je jen kamos a tak me to vlastne ani nevadilo. Ale ten kluk ji zacal chtit a psal ji zpravy ze ji chce. Tak sem my holce rekl, ze mi to vadi a at s nim uz nikam nejde…no a ja se zacal chovat jako stihacka.. kontroloval jsem ji maily a sms v mobilu, to ji vadilo a rikala, ze nemam tolik zarlit…tenhle posledni mesic sme se skoro nevideli, prave pred tydnem se s tim klukem zase videla, me to zatajila (rikala ze jde s nejakejma kamoskama), ja bych se to nedozvedel, ale mam heslo na jeji mail a kouknul sem se do kose ve schrance a tam mela mail pro nejakou kamosku, ze se s tim klukem libala. (pri nasem rozchodu mi rekla, ze ho libala kvuli tomu, ze jsem ji v ten den volal jen kvuli tomu, ze jsem chtel vedet s kym je a kde, ale ze ho nema rada)---(pac jak sem rekl posledni mesic sme se skoro nevideli a me hrozne chybela) Pri nasem rozchodu, kterej sem teda inicioval ja, kvuli tomu tomuhle incidentu, mi rekla, ze se z naseho vztahu vytratila laska a ze ja sem moc planoval (no planoval jsem, to je pravda, mela v srpnu odjet studovat na rok do zahranici a my sme na sebe chteli pockat, ale ja ji navic rekl, ze az se vrati, tak si ji vezmu…) ted teda spolu nechodime tyden, porad na ni myslim a chci ji zpet, ale chci aby se zmenila, musel bych si vydobit respekt!!! Napsala mi dopis, kterej mi prave dala pri tom rozchodu ( o tom jak se z naseho vztahu vytratila laska) Ja ji na to odpovedel dopisem, ze sme nemeli cas neco novyho podnikat, pac jsem se posledni mesic skoro nevideli, a taky ze bych ji chtel duverovat, ale to by se musel chovat jinak…Jo taky bych mel rict, ze ona chtela po nasem rozchodu zustat v kontaktu, ale ja rezolutne rekl, ze ji nechci uz nikdy videt, pac se libal s cizym klukem. No vim, ze je to celkem ztraceny, ale myslite, ze by stalo za zkousku tohle: O vikendu bych ji napsal, ze teda jestli me chce videt (na pokec) takze bych mohl…normalne bysme se chovali jako bejvaly partneri (ted kamosi) a ja bych ji rekl, ze jsem se par dni po nasem rozchodu s nekym vyspal…ale jakoze to teda nebylo nic moc..ale stalo se…co myslite, jak by reagovala?
no mam takovej typ, ze by pochopila, ze na ni nejsem tak vazanej…co myslite…kdyztak mi poslete mail, ale co nejdriv, chtel bych to udela tento vikend

Reakce na komentář: Zed #48Načítám náhled komentáře...

48
Zed 05. 06. 2006 06:46

Reakce na ddroyd #47Načítám náhled komentáře...:
Ddroyde myslíš si, že to jak jsi se choval je v pořádku? Že je to normální?
Pokud se něco, nebo lépe řečeno Někdo ve vašem vztahu musí změnit, pak jsi to Ty!
Uvědom si, že Ona je svobodný plnoprávný člověk a je nemorální ji tímhle způsobem špěhovat. Má právo stýkat se se svými přáteli ať již jsou to chlapi nebo ženské a má právo na své soukromí.
Jak vyplývá z tvého článku, tak Tvoje žárlivost stála i za postupným ochlazením vztahu, o co jsi se zasloužil svým věčným šmírováním a kdy jsi ji v podstatě "dokopal" k polibku s tím klukem. Je pro Ni jenom dobře, že ten vztah je pryč.

Zamysli se nad sebou a najdi si jinší holku, které budeš moct věřit. Jak je psáno na tomto serveru na více místech, když vztah slepíte, tak se vrátíte do situace, vníž jste byli před jeho rozpadnutím a Ty jí stále nebudeš důvěřovat.

A Ddroyde. Než začneš jakýkoliv vztah, nauč se lidi kolem sebe a Především partnerku respektovat.

Reakce na komentář: ddroyd #49Načítám náhled komentáře...

49
ddroyd 05. 06. 2006 09:55

Reakce na Zed #48Načítám náhled komentáře...:
Ok, ja vim ,byl sem hroznej. Bylo to proste tim, ze jsem ji neveril, ale moc bych chtel, vis…na tyhle holce mi az moc zalezi, nez abych ted nad tim mavl rukou a rekl si budou dalsi… ona je proste jedinecna…chci ji verit. Proste sem to posral, vim. Chtel bych to vse vratit o ten mesic zpatky.
A o respekt nejde, ja ji respektoval az moc…porad na ni myslim a k zblazneni ji miluju

Reakce na komentář: Zed #50Načítám náhled komentáře...

50
Zed 05. 06. 2006 10:28

Reakce na ddroyd #49Načítám náhled komentáře...:
Já Ti věřím, že Ti chybí a věřím Ti že ji chceš nazpět. Bylo by divné, kdyby tomu bylo naopak. Jsi ale připravený na to, že se s tím klukem anebo třeba s jinýma bude stýkat? Mezi čtyřma očima? Jsi ochotný respektovat její soukromí a nelozit jí do mobilu a na email? Jsi schopný dělat si své věci a nekontrolovat ji telefonátama když není s Tebou, ale nechat jí její důstojnost tím, že se k ní budeš chovat jako k plnohodnotné bytosti a né jako ke svému majetku?

Neodpovídej mi. Do tvých odpovědí mi vlastně nic není. Odpověz na ně ale sám sobě a pořádně se zamysli. Zkus si taky odpovědět co se stane, když na tyto otázky odpovíš NE. Nedostane se váš vztah zase do stejného okamžiku jako byl před odchodem?

A odpovíš-li si na ně ano? Pak asi bude záležet na Ní.
Tvoje taktika s vyspáním se s jinou se mi nelíbí a já bych ji nepoužil. Raději bych se přiznal, že jsem udělal chybu a omluvil by jsem se. Nesmí to ale znít zoufale. Buď chlap, který si uvědomil že udělal chybu a chce ji napravit. Ne zoufalec, který udělá cokoliv aby se k ní vrátil.


51
ddroyd 05. 06. 2006 10:38

Asi mas pravdu…zkus me taky pochopit, ze je to vubec moje prvni holka, predtim sem zadnou ani poradne nepolibil, takze se chovam docela irracionalne :-)
Akorat blby je, ze kdyz se sejdeme a promluvime si o tom, tak ted celej cerven budu mit zkouskovy a ona myslim taky. Ja vim, reknes, tak pockej do cervence, ale ja to vubec nezvladam, nedokazu se ucit, jen koukam do skript a nesoustredim se, chci ji toho tolik rict…je vubec nejaka sance??? musim ji rict, ze je to moje chyba, ze se k ni budu chovat jinak, jako k partnerce ne jako k majetku…ale zabere to? Presvedci ji tohle aby me opet milovala, musim ji to dokazat nejakym cinem…je to hrozne tezky…ale dik, ze si o tom muzu popovidat.

Reakce na komentář: Zed #52Načítám náhled komentáře...

52
Zed 05. 06. 2006 11:19

Reakce na ddroyd #51Načítám náhled komentáře...:
To je v pořádku. Jen si ještě pročti tento Qarkův článek. A uvědom si, že důležité je, jak Qark píše, neponižovat seneškemrat. Udělal jsi chybu. Bohužel. Chceš ji napravit. Dobrá, ale zachovej si důstojnost.
Hodně štěstí.

Reakce na komentář: ddroyd #53Načítám náhled komentáře...

53
ddroyd 05. 06. 2006 13:48

Reakce na Zed #52Načítám náhled komentáře...:
Hmm, tak mi ted napsala, ze dekuje za ten dopis, ze sem ho napsal moc krasne. A ze prej ji moc chybim…
co si o tomhle mam myslet?


54
titi 05. 06. 2006 14:49

Tak, se s ní zkus jen tak sejít, třeba jí pozvi na zmrzlinu, oběd, nebo véču, ale nezačni hned na začátku vaší schůzky mluvit o tom, že se chceš k ní vrátit, bavte se spolu o všem možném, jak jí to jde ve škole, jak se má, ono se z toho vždycky něco vyvrbí samo, uvidíš, a kdyžtak se domluvte na nějaký další den,třeba na kino. A pak sám uvidíš jestli to má cenu.


55
ddroyd 06. 06. 2006 16:14

POZOR POZOR velka zmena!! :-), tak sem ji dneska volal, a rikam ji, ze sem udelal zkousku, byla moc rada…kecali sme spolu, ze me chce videt. Tak sme se sesli v jedny kavarne… ja mel jeste na sobe kvadro (to se ji vzdycky libilo) sme spolu normalne kecali, porad sme se smali, vedli sme takovej flirt rozhovor a ona si asi uvedomila, proc se mnou dva roky byla. zacala me objimat a libat, ale ja ji rek, ze s ni nemuzu byt dokud mi neco nerekne. Rekla ze me strasne moc miluje a nechce me uz nikdy ztratit. Jo a ohledne toho, aby sme nespadli zas do starejch koleji, tak sme se dohodli, ze se budeme schazet potaji--vsem v nasem okoli budem dal tvrdit, ze spolu teda nechodime.. :-) Jinak nevite, jak se da v noci dostat do kralovskych zahrad na hrade?…mame v planu tam vyrazit a poradne si tam uzit :-O
diky za rady zedovi a titi…cya

Reakce na komentář: ecos #56Načítám náhled komentáře..., Zed #57Načítám náhled komentáře...

56
ecos 06. 06. 2006 17:43

Reakce na ddroyd #55Načítám náhled komentáře...: Happy End =o) P.S. Ty zahrady by mě teda taky zajímaly…

Reakce na komentář: ddroyd #58Načítám náhled komentáře...

57
Zed 06. 06. 2006 18:12

Reakce na ddroyd #55Načítám náhled komentáře...:
Hodně štěstí ;-)


58
ddroyd 06. 06. 2006 22:36

Reakce na ecos #56Načítám náhled komentáře...:
tak sem koukal na net a ty zahrady sou otevreny do 18:00, zalezi jen na tom, jestli je tvoje mlada atletka a preleze nejakou tu zed, ale snad se tam da nejak schovat…no hodim po vikendu report na tema sex v kralovskych zahradach, tedy snad :-O

Reakce na komentář: ddroyd #59Načítám náhled komentáře...

59
ddroyd 07. 06. 2006 22:53

Reakce na ddroyd #58Načítám náhled komentáře...:
Milovali jsem se v poslucharne u nas ve skole. Dneska sme se sesli odpoledne, meli sme piknik v parku, sli sme na zmrzku, prochazeli se krasnou vilovou ctvrti na vynohradech, zasli sme si na kafe. A meli sme na sebe strasnou chut. U ni to neslo, tak me napadlo ze pujdem k nam do skoly a zkusime tam najit volnou ucebnu. A taky ze nasli…ze zacatku stres ale pak to bylo supr a jeste sme o tom napsali na tabuli…mejte se, cya…

Reakce na komentář: goofee #72Načítám náhled komentáře...

60
mat"a 10. 07. 2006 11:09

tahle rada mi moc pomohla!!!!!!!!! chci nabalit Terezu Gajdíkovou!!!!!!!!!!!!moc hezka holka!!!!!!!!!!!
:………………i love Tereza G……………………:


61
Ďolik 30. 08. 2006 20:26

ahoj qarku,no ve všem máš pravdu,bohužel v mym případě se se mnou stejně rozešla,i když jsme o tom mluvili celý hodiny :-(,moc mě to bolelo že jsem jí ztratil,ale na světě je takovejch holek,najde se jiná,třeba ta úplně pravá,v tom vztahu bych se chtěl vyvarovat chyb který mě stály vztah s moc hodnou holkou


62
Alexandr 31. 08. 2006 10:31

Na základě vlastních zkušeností bych navrhl jiný způsob jednání než Quark.
Výchozí situace: déledobější vztah, avšak jen milenecký, nikoli manželský, bez společného majetku. Chlapec zjistí, že dívka se odpoutává a přechází k jinému muži.
Řešení: nabídnu jí rozchod s tím, že
nechci, aby se trápila hledáním způsobu rozchodu, ale
raději bych s ní zůstal aspoň kamarád, když už máme kousek společné pěkné minulosti.
Že si nemusí dělat výčitky, že to je přeci normální, když se lidé scházejí a rozcházejí, ale
protože se dobře známe, můžeme být kamarády ještě třeba třicet roků.
A že bych uvítal, kdyby když už mne opouští a jde za novým hlasem svého srdce, mne nenechala úplně samotného, ale zkusila mi dohodit nějakou svou kamarádku nebo známou.
Očekávaný výsledek:
dobrý: O milenku přijdete o pár dní dříve (a tedy přijdete o pár souloží), ale kamarádka Vám zůstane.
lepší: Máte dobrou kamarádky a skvělou vrbu na dlouhá budoucí léta a ještě k tomu navíc novou milenku.
horší: Zůstane s Vámi, lhostejno z jaké vnitřní motivace (nejspíš ze žárlivosti – ta žádost o zajištění nové milenky pro Vás ji může probudit). Proč je to horší varianta? Protože se na ni stejně nebudete moci v budoucnu spolehnout a když Vám vezme kramle až po té, co už budete mít společné dítě, bude to stotisíckrát bolestnější.
k přežití: Vaší nabídky využije, kamarádkou nezůstane ani žádnou nedohodí a dál se s Vámi nebude chtít vůbec vídat. Výhodu to má v tom, že rozchod tak moc nebolí, jako když jde o klasické "kopačky". Vždyť jste se rozešli aspoň trochu i z Vaší vůle. A Vaše velkorysá iniciativa se Vám vrátí právě v tom, že to tak nebude bolet. A bude se Vám snáze hledat náhradnice.

Reakce na komentář: Ash #63Načítám náhled komentáře...

63
Ash 31. 08. 2006 15:28

Reakce na Alexandr #62Načítám náhled komentáře...: Úplně to chápu, ale myslím, že to je spíš do kategorie "jak přežít rozchod" :-) Reagovat na zaječí tendence takovým tím free cool "aha, no když to tak cítíš tak dobře, chápu to, vždyť je to normální, rád tě kdykoliv uvidím a o mne si nedělej starosti, však si najdu jinou holku co to se mnou vydrží ;-)" a jít si číst noviny s tím, aby ti řekla až bude odcházet z bytu, abys za ní mohl zamknout… tak to sice poměrně výstižně reflektuje realitu, tedy to, jak to stejně nakonec dopadne, ale dívka bude s největší pravděpodobností týden naštvaná a už tě nejraději nikdy nebude chtít vidět, protože s takovým bezcitným parchantem už nebude trávit ani minutu :-D

Myslím, že to je dobrý způsob u kratších vztahů – tedy když si s vámi holka začne a pak řekne, že si to vlastně nějak rozmyslela… pak nemá smysl ji moc přemlouvat, protože se nejedná o kvalitní materiál, je užitečnější si jít třeba zaplavat než ji nějak překecávat.

V delším vztahu nám jde spíš o to ji opravdu získat zpátky, a tam bych spíš volil variantu citlivější ala Qark.


64
sillas 27. 09. 2006 20:21

kamaráde nevím jak jsi to dokázal ale tvůj text mi vrátil zpátky velmi dlouhý vztah který byl málem minulostí. děkuji


65
Martin 79 05. 10. 2006 21:36

Tak pánové, jak jsem tady nedávno psal něco o své krizi s přitelkyní, tak před týdnem se vrátila z Anglie po 11týdnech a já chytnul absolutní šok.Někdy 9.9. mi po 6 letém vztahu, kdy jsme neměli ani jednu vážnou krizi napsala, že už to není ono. Přijela, já nic nechápal, byla tam jako au-pair, já pro ni měl obrovskou kytici a další dárky, celý nadšený že už dojela. Tak mi jen tak řekla, že si báječně rozumí se synem v té rodině, kde dělá au-pair, a že s ním vlastně už 4 týdny chodí. Čekala, že to budu chtít hned ukončit, já jsem jí neřekl jediné špatné slovo. Ani jsem vlastně nebyl schopný. A že alespoň teď se mnou nechce chodit a zřejmě se za ním vrátí do Anglie. Co vám budu povídat, hned první den jsem se totálně ožral, párkrát jsme se viděli, ale bylo to samozrějmě až na jednu věc jako dřív, normálně se bavíme, jak předtím. Já jsem zatím až do dodnes neměl zrovna sílu to řešit. Cítím, že ty její city ještě nezmizeli, ale jestli se o to nepokusím v nejbližších dnech tak už to ani nepůjde.V posledních dnech jsem obden v hospodě atd, alkohol, sport nic nepomáhá abych to vzdal. Ona teď dostudovala práva, já teď dodělávám 2 výšku. Už jsme měli i další plány. Nevím co ona vůbec chce. Měla tady nastoupit v rodinné firmě jako právní koncipient. Mě je 27 a jí skoro 26 let. Tomu Angličanovi pouhých 20 a teprve půjde na výšku. Tak nějak tuším, že teď už je nejvyšší čas zatlačit na pilu, jinak odjede a bude to definitivně v háji. Navíc já už jsem prostě i v jejich rodině, dá se říct i částečně pracovně. Ona mi najednou říká, udělala jsem to a to a už to nechci udělat anebo nevím. Ona si tím pravděpodobně podělá i kariéru, jenže co sní mám dělat. Připadá mi že neuvažuje, aspoň teď. A nemůžu čekat půl roku až změní názor. Poradí mi někdo jak na to rozhodně, ale abych to nepřehnal.Už nemám moc času, v posledních dnech jsem si trošku zaflirtoval s pár slečnami, abych si vylepšil sebevědomí a šel do toho. Já s ní nechci na nic navazovat, ale začít znova a stanovit si určité pravidla. Já jí třeba za těch 6 let nikdy nezahnul, ona taky ne, zřejmě. I když studovala v Brně a já ve Zlíně. Oba bydlíme od sebe 10min pěšky. Prostě nechci zahodit kvůli pár týdnům 6 let a kašlu na nějaké kecy o chemii, ten náš vztah byl každým rokem lepší v podstatě rovnocenní partneři, kteří si pomáhali navzájem. Je mi jasné, že tam byla sama, ještě s tím Markem v 1 baráku, tak se to stalo, ona mi psala, jak tam jednou omdlela, a kdo se o ni jak staral a využil toho. Dokonce už si s ním posílám maily. Ovšem jak to teď udělat, že? Když se s ní nebudu vídat, tak odjede a sbohem. Blbost si uvědomí moc pozdě. V Aglii může tak maximálně někde uklízet a na právo zapomenout. Ta metoda cukru i biče či manipulace je na dlouhou dobu, i když to používám momentálně.Potřebuju něco rychlého. Vím,že by i třeba chtěla být se mnou, ale zase asi někomu něco slíbila a pořád se nemůže rozhodnout.Poradí mi někdo, nejlépe rychle? Čas je teď spíš nepřítel.

Reakce na komentář: delgado #66Načítám náhled komentáře..., Alexandr #67Načítám náhled komentáře...

66
delgado 06. 10. 2006 00:10

Reakce na Martin 79 #65Načítám náhled komentáře...: Martine, chtels radu, mas ji mit. Asi budu hodne opakovat to, co Qark napsal, ale ze zkusenosti se s tim ztotoznuji:

Jakmile se s ní setkáte a budete spolu mluvit, tak ji nikdy neproste. Vy jste chlap, takže se nebudete před ní plazit. Nebudete prosit, nebudete si ji ani ničím kupovat.

Okamzite bych prestal s jakymkoli doprosovanim, darkama, kytkama, resenim jeji nerozhodnosti jestli Tebe nebo jeho – ver mi, ze tim by sis jenom pohorsoval a sance na obnoveni vztahu by sla vis kam.

Nyni je nejdulezitejsi mit rad hlavne sam sebe a priznat si, ze ona Te ted moc rada nema.

Z toho vyplyva i postup: oznamit ji, ze se s ni rozchazis. Dat ji najevo, ze nechces chodit s nekym kdo ma zaroven nekoho jineho. Dej ji najevo, ze jsi chlap, ktereho ona nerozhazi svymi rozmary, protoze jeho zivot se nemota je kolem ni. Zena takoveho muze hleda a pritahuje ji. Pokracovanim toho co ted delas by jsi ji jen presvedcoval o tom, ze nejsi ten koho hleda a prestavala by si Te vazit.

Vim, ze Ti to asi bude znit jako kdybys timto zahazoval i tu posledni sanci, ale vlastni zkusenost mi ukazala, ze je to za tohoto stavu nejlepsi, mozna jedine, reseni. Jestli chces aby Vas vztah mel jeste sanci se v budoucnu se obnovit a pokracovat jako rovnocenny vztah dvou lidi, tak ted musis zustat chlap.

Pak uz to je jen na ni. Bud zustane s nim, a to bude jedine dobre, protoze Te opravdu nemela uz rada a Ty se muzes stavet na hlavu a stejne to nezmenis. Nebo se k Tobe vrati a bude si Te vazit jako predtim. Vratit se muze hned, za tyden, za mesic, za rok atd, ale Ty s tim stejne nic nenadelas, neurychlis to.

Mozna jeste jedna rada: kdyz se bude chtit vratit, neprestavej byt chlap a nepadni ji hned kolem krku. Bud stale chlap co vi co chce.

Reakce na komentář: Martin 79 #68Načítám náhled komentáře...

67
Alexandr 06. 10. 2006 14:06

Reakce na Martin 79 #65Načítám náhled komentáře...: Martine, rychle si najděte nějakou jinou. Tento Váš vztah už dávno neměl cenu, jenom Vy jste to ještě nevěděl. Ona to věděla a proto odešla do ciziny. Ona tam šla už s tím, že zatímco bude pryč, Vy si najdete jinou a ji necháte být.
Kdyby o Vás skutečně stála, určitě by po tak dlouhé známosti nevzala při svém vzdělání takovouto podřadnou práci způsobující dlouhé odloučení od Vás… Je to nesmysl. A tedy je to zjevné, snadno dešifrovatelné: opouští Vás ne kvůli jinému v Anglii, ale jiný v Anglii je (a možná vůbec není) jen proto, aby Vás mohla opustit.
Najděte si jinou – holek je dost. A mladý kluk, co má už školu hotovou, je žádané zboží.


68
Martin 79 06. 10. 2006 14:31

Reakce na delgado #66Načítám náhled komentáře...: Tak já jsem se naštěstí tak nesnížil abych ji prosil nebo nosil dárky. Dokonce jsem jí v pondělí řekl, že je definitivní konec, od té doby jsem s ní nemluvil. Akorát jsme si psali sms. S tím že ji nechávám v nejistotě a do každé nepíšu nic o návratu nebo že ji miluju atd, ale spíš takové zvláštně, že mi píše, že ty sms jsou zmatené a moc to nechápe, kromě jiného. Takže tu manipulaci ještě neodhalila. Teda jinak ty sms mají pouze informativní charakter. Já už jsem se v podstatě smířil s nejhorší variantou. Zřejmě o víkendu budu muset zvolit brutální psychologický útok a jestli jí to ublíží, tak to už není můj problém. A jestli odjede, tak na nic čekat nebudu, už to teď pomalu rozehrávám na více stran. Co já a její rodina, to je pro mě otázka. Nevím jestli budu mít nervy na spolupráci ve stejné firmě.


69
janko 23. 10. 2006 20:20

No ja to tiez viskusam a potom dam vediet nema uz na vyber


70
miami 28. 11. 2006 20:00

no dnes som to povedal mojej holke a povedala mi ze potrebuje cas.Dokedy mam cakat?


71
Flo 17. 01. 2007 20:16

co já tady čtu mě úplně oněmělo :-O 8-). takže…znáte EMOboys a EMOgirls? vy je nemáte rádi :-(…a já se k nim zřejmě přidám. tamní kluci aspoň umí definovat své city a pocity :-) narozdíl od těhle polen co sem píší komentáře


72
goofee 04. 03. 2007 21:00

Reakce na ddroyd #59Načítám náhled komentáře...: kámo to je jak z nákeho filmu nebo co :-D ale solidni taky sem s byvalkou chrastili na psycho mistech :-) treba u nas v koupelne na pracce…to byla sranda, slysel sem jak mamka prijela a sla po schodech nahoru do bytu :-D, otevrela dveře od bytu a ja byl furt este v dire :-D nasmali sme se nehorazne :-D…pak vkurila do koupelny, ale uz bylo po vsem :-D akorat zustal bily flek na pracce D: :-D :-D No jinak asi bylo dobre ze sem nasel tuhle netovou adresu, chci ji zpatky…byla, je a doufam ze pro mne bude vsim ;-)
Nekdy zase napisu, az bude naky posun v nasem "vztahu" ..Peace :-P


73
Aleš 07. 04. 2007 18:22

Zdar, potřeboval bych co nejrychlejc (!!!) poradit s tímhle problémem – mám holku, chodíme spolu asi 4 roky, a měli jsme skvělej vztah. Problém je, že asi před půlrokem mi byla nevěrná s někým jiným. Tehdy chtěla ode mě odejít, ale nějak jsme to ukecali, tak slíbila, že už se to nikdy nebude opakovat. Ale teďka na jaře za ním zase utekla, a napsala mi, že mě má moc ráda, ale že je konec. Od té doby jsme se neviděli. Už jsem jí sbalil věci,ale… opravdu bych ji chtěl získat zpátky. Náš vztah byl opravdu super a mě je líto všech těch krásných chvilek, co jsem už prožili i těch, který bychom ještě mohli prožít. Pořád ji mám rád a záleží mi na ní.

Myslíte, že bych ji měl spíš nechat odejít, a pak, až jí ten druhý zevšední, se ji snažit získat zpět? Nebo bych ji měl spíš začít přemlouvat hned, ať tomu ještě dá šanci?

Myslíte, že je nějaká pravděpodobnost, že se po čase vrátí?

Dík za odpověď.




Reakce na komentář: Dan #74Načítám náhled komentáře...

74
Dan 07. 04. 2007 19:41

Reakce na Aleš #73Načítám náhled komentáře...: no nevim,každy to ma v hlavě asi jinak,ale podle sebe bych nikdy neodpustil nevěru,mě to příjde že vic tě ten druhy nemůže zradit.když se dva miluji nemělo by se to stat,a když ano tak asi neni něco v pořadku….


75
Petr 16. 04. 2007 13:35

Ahoj lidi, díky za zajímavý stránky a zajímavé komentáře. Na konci čtení je nehorší, že stejně nevíte co udělat. Vztahy jsou strašně komplikované a každý den přináší něco jiného. Také jsem tak nějak v rozchodovém řízení a je to ta nejtěžší věc, která mě kdy potkala, ikdyž jsem si už v životě prožil své. Také miluju svou holku.. vlastně po 4 letech jsem jí začal mít čím dál raději, chtěl jsem aby to byla právě ona s kým strávím zbytek života. A v tom přišla ta rána.. ona najednou neví co chce, najednou se nechce chovat tak jako dřív, hledá nějaký únik, něco jí žene dál. Řešili jsme, oba dva víme, že jsme pro sebe v podstatě jediní lidé co pro druhého něco znamenají, že nikoho jiného o koho se opřít nemáme. I ona je z toho špatná, ale táhne ji to někam dál… a já se stále ptám proč? Proč jsou její názory najednou úplně jiné, proč je to najednou jiný člověk, proč, proč proč?
Dříve hrdý člověk s jasnou představou o životě, o tom co je to ten cit "láska", co je to žít jeden pro druhého…
Dnes je to člověk na rozcestí, co má pocit, že mu ujíždí vlak? že chce v životě poznat něco dalšího, představa života je jakoby v oparu..
Má mě ráda, jsem si tím jist, jsem pro ní na nejvyšší příčce, ale něco tam asi chybí.. co je to? Že by ten pocit zamilovanosti?
------------------------
Ať je to jak chce, aniž bych četl tento článek, udělal jsem snad všechno abych jí získal zpět. Nidky jsem jí neprosil a neplazil jsem se před ní, jediné ponížení snad byly slzy…
Připoměl jsem jí to hezké co jsme zažili, řekl jsem jí i to co ona pro mě znamená, toho co si na ní cením… Ona je sama z té situce špatná, ale má v sobě pochybnosti typu: je to to co chci? cítím, že chci jít dál? a co když se teď vrátím a za rok to na mě přijde znovu?
------------------------
Už týden jsme od sebe a já stále toužím.. a doufám… ale moc nevěřím. Naděje umírá poslední, jde přeco o srdce a o city, ale pokud si to zdůvodním rozumově, tak jak si myslím, že to v životě chodí a tak jak jí znám, myslím si, že je konec.
------------------------
A já tomu stáe nemůžu uvěřit… a přemýšlím jak ji získat zpět? Jak být zase pro ní ten jediný?


76
jozef 30. 06. 2007 18:22

ale kdyš mi je 15 tak to moc nezabírá.skoušel sem to ale je to dobrá strategie


77
Lukas 06. 08. 2007 16:50

kamoš mi dohodil tuto stránku.. Ted sem na tom doslovně stejně..a v pátek jedu za ní. a Testnu to..Ozvu se s vysledkem.Ještě si to připravím a přečtu cca 10× :-D.. Přijít o ní.. tak už to nedam
Jo a kámo a když to vyjde máš u mě ožíračku …naliju do tebe v baru z leva do prava vše :-)at to stoji třeba 2 taci :-)Dík máš to u mě!!!!!!!


78
Lukas 07. 08. 2007 15:02

pokud o to stojíš jen ty a ona neví ted co chce.Říka se dej tomu volnej průběh..Ale sám to znám jaky to je.Moje rada zní.. zkus třeba kytku… a hlavně ji i nadale bud na blízku.. pokud se bude chtít vyspovídat tak komu jinemu než tobě.. Hele nevzdavej to..zapomenout by bylo nejlepší ale odpust mi to vím že to nejde.. Hlavně neudělej nákou blbost!!!!a Drž se Petane si kus chlapa ne.
PS.Slzy nejsou ponižováním nebo strapnováním.. Jde vidět žes dal do toho srdce je naníí pokud toho využije!!!!!!!


79
yepun 15. 08. 2007 16:50

Tak schvalne ted ja. :-)

Poznal jsem ji loni v rijnu. Krasny usmev, vlasy, oci atd. Ano, ja 32 letej jsem se zabouch do 27 lety zensky, ktera vypadala (tehdy) na 24. Poznali jsme se v Praze, ale oba jsme z maleho mestecka ze Sz Cech – prvni rande v autobuse domu. Neco se furt anglicky ucila, vypadalo to, ze za necim jde. Pracovala jako ergo/fyzioterapeutka s titulem dis. v Motole za bidnych 12 000 Kc cisteho. Ja klasicky vysokoskolak ve funkci samozrejme platove jinde. Na jednom rande po tydnu byla divna, tak jsem se s jejim brekotem dozvedel, ze vcera ji oficialne prislo, ze udelala zkousky a ze odjizdi koncem ledna na rok so Saudsky Arabie pracovat do soukromi velky nemocnice. A co prej ja na to, ze jak s ni a jestli ji nenecham atd. Zaborila se mi pod bundu a brecela brecela… No ja zalapal po dechu, ale ze zkusenosti svych znamych, kteri tohle zazili a jsou stale stastne dvojice, jsem souhlasil a i me podporovali, at ji pustim, i kdyz ona byla pevne rozhodnuta. Pripravovala se na to uz davno prede mnou, ale dosud netusila, ze fakt pojede. Busila do me, ze "proc jsi si me nevsimnul o mesic drib, bych nikam nejela" – nemela podepsanej jeste kontrakt a udelany zaverecny zkousky. Takze jsme pouhe zbyvajici 4 mesice (kdyby to krucis trvalo dele, tak si dne srikam, ze bych asi vycouval, ale viz dale). Me neustale vodila po pribuzenstvu a byla stastna a stastna, jak se vsem libim, cast jsem jich z naseho mestecka znal od videni nebo znali me pribuzne. Ale k nasim, i pres moje upozorneni, neprisla ani jednou. Poznal jsem samozrejme, ze ostatnim pomaha, ze umi jit za svym vytcenym cilem, je bystra, ucenliva atd. Na druhe strane me na ni zarazeli obcas divne veci. Intimne se divila, je ty tohle nebo tohle byla u vytrzeni, pak ten udiv, ze pisu gramaticky spravne sms atd. – sama je pise jak kdyby chtela usetri, velky maly pismena, hcky tecky mezery obcas vubec, az se mnou to zacala postupne delat. takze jsem jednou vyhrknul "proboha cos to mela prede mnou za chlapy"… To uz zase cervicek zahlodal, ale ostatni veci co se mi na ni zamilovanemu libili to utlumili. Upozornovala, ze v 16 prodelal infekcni mozkove koma, kdy mela 50%ni sanci prezit, a proto ma obcas takove divne stavy. Jenom s jednim s tech asi 15 chlapu prede mno mela delsi vztah 5 let, pak jineho, a pak se k nemu na rok vratila, jen jeho taky obcas zminila. Ostani mela jen nekolikamesicni, jak mi rekla. Na diska nechodila, casto doma cetla a hrala na piano. Pozdeji mi pripadlalo, ze argumentuje,m jak kdyby ji bylo 16, obcas jako zdravych 30. proste zenska. :-) Tenhle typ jsem predtim nepoznal, to me pritahovalo, ale zaroven cosi instiktivne me rikalo, vyprdni se na ni, hlavne 3 tydny pred odletem, ale to se primknula zase, a ja byl zase v tom. Odlet, brecela, brecela, posledni 2,5 mesice bydlela u me v Praze. Zadna hadka, OK. Doma fotku pro me, vzkaz, abych nezlobil adt. + dalsi veci, abych si ji pamatoval. Ze v lete prileti na dovcu a v lednu je zpet. Obcas me zarazili jiste veci, jakoChtela, abych tam jel pracovat s ni, ale ted k Saudske Arabii (SA). Jet tam pracovat neni jako jet pracovat nekam na zapad. Bezne se tam nikdo nedostane, je to islamske kralovstvi s vsemohouci nabozenskou policiia aplikaci prava saria (kriminalita nizsi nez u nas + diskriminace zen), i ta moje tam obcas musela zahalit tvar, i kdyz je na to drza a nelibilo se ji to. Prvni maily nadseni z noveho + samozrejme intimnosti a hromada sms o styskani. Casem komunikace polevily, nadseni opadlo a videlůa mistni realitu, v praci plno prace, kazdy tam byl taky takhle jen na kseft a staral se jen o sebe. Abych za ni mohl jet, musel bych tam najit frimu co dela v oboru a podepsat kontrakt a testy, vyrizovani aspon pul roku + pracovni vizum. Ale kdyz za rok prijede… JENZE abychom se mohli vidat a byt spolu, tak bychom museli byt manzele! K ni do hlidaneho ubytovaci komplexu me za ni nepustej, jedine tajne ve meste, kam ale sama nesmi. A a kdyby nas vyhrabli, tak nas zabasnou, jak se tam uz stalo. At zije nabozenska policie Mutava. Proverovali jsme to oba, tak toto smutne odtamtud rekla, i ja toto zjistil. Pripojeni na internet je tam nespolehlive, takze pozdejsi skype stala padal a nerozumeli jsme si, to nas akorat rozcilovalo. Jedine sms, a pak klasicky telefon, kde jsem utracel tisicovky. To se ji pak zlepsila nalada bylo zase chvili OK. Zabava tam moc neni, kina, divadla atd. zakazany. Jedine s kamosema se skupinou ven z mesta na povoleni az po 4 mesicich a cca 1× mesicne. V kvetnu mela krizi z arabu, mezitim jsem zjistil, ze prodelala ruzne aklimatizacni nemoci. Podporoval jsem, zjistoval co potrebovala, jako spolu na podzim a posilal podporu aspon pres mail nebo sms. na maily prestala odpovidat, s oduvodnenim, ze spojeni stoji za prd, taky nikomu nepsala, poslal 2 hromadny maily z prace. Pak, ze se boji, ze krizi bude mit i na dovolene, kterou planovala pak az na zacatek zari – posunula o mesic. Ze na vanoce neprijede, a pak az potom zpet. Zase podpora atd. Krize pryc, jooo, jenze ja dostavat krizi z toho, ze je fuc. City se ve vas postupne hromadi a nemuzete je na dotycnem ventilovat, je to jak narustajici hromada kostek. Pak, ze ji tam drzi je penize. Posleze, ze si zvyka na jistou trpelivost, ze ji v praci chvali a mberou ji tam, ze si pripada jak se zapadu a ne jak chuda z vychodu. A zacalka uvazovat o prodlouzeni kontraktu, Mezitim zacal chodit na grilovani v compoundu, pak i velke party na ambasadach, ktere nikdy nezazila (ja na sluzebkach jo, pro me normalni) atd. Krome lezeni u bazenu v compoundu nebo doma jedine odreagovani. Party plna anglicanu, nemcu kanadanu atd. kteri tam byly jako ona za praci.Tak, ze jo at se odreaguje, ale at tam moc nezlobi. :-) zase podpora, kvuli papirum avyrizovani, mezitim plany na nove bydleni v Praze, do cehoz me tlacila uz na podzim po 2 mesicich vztahu… Pak jsem zjistil, necte me mejli, ja zacal byt od cervna nervozni a obcas nespal, si rikam, tak ona, ktera tady mela prd a moc toho nezazila odjela i do omezeneho sveta, kde ma nadbytek penez (2/3 ale utratila a usetrenych 150 000 Kc/7mesicu povazuje za obrovske bohatstvi…) me upozonila nenapadne podruhe, ze az se vrati, tak bude bohata nevesta…, najednou poznala pro ni, velky svet a co bude az se zase vrati, ja ji samozrejme uz mel alternativu jak ji pomoct, ale chtel jsem si to nechat na dovcu a promluvit si s ni o tom jako prekvapko. Posledni jeji padavy rozhovor pes skype se mi ale nejak nezdal, zadny zajem co dela, jen povidala o sobe a bez emoci, rikam si, do pytle. Predtim jsem i psal o sve krizi, ze mi chybi, ale i tak ji podporuji, a poslal i par blbost, az se vydesila, ale pak zase OK, a po telefonu v cervenci zase zsama poslal i 2 sms, jinak se ozyvala, jen o odpovedi, nebo kdyz neco chtela, coz me stvalo, to by covek neveril jak jaou nahromadene city desne. Pred 3 dny, misto skypu ale sms. Ze lituje, ze jsmme se nemohli vice poznat, ale radikalne zmenila plany a casu by na nase poznani bylo mene, a ze bych to asi neakceptoval, ze se stydi a omlouva se a zada abych ji pochopil. No tak hned telefonat, ktery trval 1,5 hod. Tak nejdriv, ze penize, ze nechce dopadnout jak rodice, ze si ji tam vazej, a ze tam chvili zustane, apak pujde do Anglie kanady apod. Ze se tam holky z Ceska vraceji, protoze tady zase nic nemaji, nebo odchazeji na zapad, kdyz pracuji dal v oboru v nemocnicich (hlavne, ze anglicanky a nemkyne, tam jezdi do SA pracovat, aby si nasetrili, protoze tam jsou nizsi zivotni naklady). A ze do Ceska se ji delat uz nechce, to jsem prvni co to zatim vi, rodina toto jeji momentalni rozhodnuti neslysela. Rozhovor jsem ved klidne a zeptal se jasne, ze tam nekoho ma, ze jo. Ona ta zmena byla nejaka moc nahla… Taky jo, na party, z ktery mi posilal pred 14 dni fotku si pred 3 ztydny nasla telekomaka z nemecka nebo rakouska, ktery je tam taky na kseft na chvili a je stejne starej jako ja. Blizsiho nic, spolu jeste intimne pry nebyly. Dokonce jsme se i behem rozhovoru zasmali… Ze ted bude muset udelat zkousky a nevi jestli je udela a chtela utechu, tak jsem ji rek at nesejckuje, ze je udela, tak, ze prej jo. Jinak by musela do Ceska zpet. No sama ze takovej rozhovor netusila, ze budem mit, ja taky koukal, ze jsem klidnej. S predchudci to pry resili vzdy spis revem. Stejne jsem ji rek, at se zamysli, ze ji i me je jasny, ze do 4 mesicu zase s nim nebude atd. Nenamitala, dal jsem moznost okamzite konec, nebo volnost a obcas kontakt. Souhlasila s ponechanim zadnich vratek. Navic si jeste za 14 dni zavolame, protoze se musime sejit ted zacatkem zari, ja ji predam zbytek veci co ma, a prohodime si darky co jsme si jeste pred mesicem nakoupili. Mno… vcera jeste byla sms debata, kdy jsem trochu ze zacatku vybouch, aby prestal blbnout atd. A ze za 14 dni pred odletem zavolam a domluvime si tu slezinu. A ze jsou i jine moznosti jak resit jeji situaci, jen se chtit zamyslet, aze o tom bude rec na dovce azs e chvili sejdem. Klasika, prece jen me to zasahlo se zpozdenim co jsem si vsechno zpetne uvedomil, hlavne to jak jsem ji slepe veril a podporoval a podporoval a pomahal. Vymena par sms, jasne jsem rek, ze tohle je na telefon. Par sms, ze se tam neblbne, a ze cast nepochopila a musi do prace, ze ji je tam jak na mesite, Cau atd. Zase jako driv lpela na detailech, protoze v sms se tohle blbe detailne resi, tak posledni zase klidna sms, ze inteligentni clovek, kdyz vi, ze ma doma podporu a za chvili se uvideji na dovolene, tak prece jen toho druheho jen tak na dalku neodstreli atd. To se uz se vecer neozvala.

Takze jsem to za rok dopracoval az sem. V telefonu tvrdila, ze nez tu sms, kde psal i o tom, ze vi, ze je to hrozny, ze to pise, ale ze cityz jeji strany ke me uz ochladly, tak pres tyden nespala. Takze kdyz jsem rek, ze taky jsme to meli ukoncit driv, ze oba jsme mohli byt v pohode, aja moh uz jit s jinou, ze se me uz 3 snazili vloudit… je to bylo, ze to je teda dobry co jsem rek! Rikam, hlavne, ze ty mi pokazdy pripominas, ja te tam lovej chlapi a beres od nich darecky. Ze kdyz jsem rek, ze na party OK, tak ze ja taky rikal, ze chodim na akce, ano, ale ne zamilovavat se tam do zenskych, proste debata, obcas forky a smich. Uchylnej rozhovor…

I sam jsem obcas jecel, ze seru na skype a ze zavolam, to hned, ne, ze to budu mit drahy, ze mi to nezvedne, ze uz jsem minule provolal dost. i u toho posledniho polorozchodoveho telefonu upozornovala, at to nemam drahy… pak se stejne zase rozpovidala.

Ted jsem tedy ve stadiu, kdy jsem jeste citove dost oblblej, prece jen to u me citove gradovalo a tesil jsem se na dovolenou s ni ted 3 tydny tady v Cesku, zaroven jsem mel nejakou dobu uz tuseni, ze neco neni v poradku a poradna komunikace tam je jedine telefon, ale co telefon, tak to 1500 Kc…

Takze za 14 dni bude telefon, kdy a kde se sejdem nabidla terminy, jeste nvim jestli u nas nebo v Praze, ze zertu jsem v tom predchozim telefonu navrhnul Prahu, ale pak aby to zase neskoncilo v posteli, tak se jen zavrnela. Pak vcera byla ta sms debat, ktera je na houby.

Jsem tedy zvedav jestli telefon za 14 dni zvedne. Zatim protoze jsem i ve svych letech stale citove zblblej, tenhle typ jsem jeste nepotkal s jejimy vlastnostmi, ale i zapory, tak nevim co. I vzhledem k tem zadnim vratkum co si po telefonu nechala, ale ty jsou mozna naslednou sms debatou uzavreny, pokusit se ji pri osobnim setkani dostat zpet a pomoct ji tady v Cesku si najit neco lepsiho nebo jet do zahranici, ale na zapad s ni. Nebo se na ni vyprdnout. Prece jen duveru mi nakousla. Ja se vzdy rozchazel vyrikanim z oco do oci a bylo jasno. 1× vstoupil do teze reky, ale byl slus, ze to proste neslo. 1× ano, ale ona chtela, ale ja byl tehda blbej (10 let zpet) a pochopil jsem ji v jedne veci blbe, drzela se, ale nakonec si nasla jineho. Ted by to byl vstup opet do teze reky, kdyby si byla jista, tak si nenechala zadni vratka, mozna je to temi vcerejsimi 3×2 sms ale uz jasne zabouchle. No nevim, ztovne se me dneska znamy ptali co to zazili, prezili a ziji spokojene dodnes, a divili se, ze to nevydrzela, ze to by nedelalo asi dobrotu. Jeji setra v mem veku rikala, ze me veri, ale ji ne, aze se divi, ze ji to se mnou tak dlouho jeste v cervenci drzi, ze si myslel, ze me na jare necha.

Byl to uchylny rok, kdyz na to koukam, zpeten, toto jsem jeste nezazil, proto to tak resim tento polorozchod je pro me divny, jetse se ale teprve po 7 mesicich z oco do oci uvidiem. Pripadam si jak dedek, resici problem nactiletych. :-)

Tak toto je vse. Co vy na to?


80
yepun 15. 08. 2007 16:51

Omluva za hrubky, ale je to roman…


81
yepun 15. 08. 2007 16:56

Termin setkani jsem nabidnul vlastne ja, ona jen upozornila, ktery den v tom tydnu ne, chci to mit po jejim priletu co nejdrive za sebou. Jsem zvedavej, jestli se dostavi.


82
Martin 31. 10. 2007 21:04

No musim přiznat že todle sem NIKDY nečet.Něco tak pěknýho.Ani by mě nenapadlo že by to tak šlo.Určo to zkusim.Fakt dík.Máš to pěkný


83
cert.81 13. 03. 2008 14:58

Potreboval bych radu pristi stredu se mam setkat s moji expritelkyni s kterou jsem se rozesel (pred 1.5mesicem) respektive ona pristi stredu.Mam ji donyst jeste nejaky veci,ona se stehuje do Prahy tedy asi 30km ode me.Samozrejme ji nechci ztratit.Co bych ji mel ten den rict ahoj muzem byt jeste kamaradi a pomalu to zkouset obnovit nebo ji poprat vsechno nej at se ji dari a skoncit to?Znamenalo by to,ze bych ji uz nikdy nevidel a to je pro me nejtezsi.Protoze mezi nama az do toho rozchodu nic spatnyho nebylo.


84
cert.81 22. 03. 2008 11:05

Reakce na Wyvern #46Načítám náhled komentáře...: Tak takovou kliku bych chtel taky mit asi vyzkousim tvuj system.Par mesicu se nevnucovat obcas se pripomenout a pak to zase pomalu zkusit.


85
Terka 06. 06. 2008 19:23

Chodila jsem s klukem M., s kterým jsem se rozešla – protože jsem se opět zamilovala do svého předchozího kluka T. který se rozešel se mnou -, aniž by dopředu tušil, že to chci udělat. Po asi 2 měsících mi M. psal, že se mu stýská, že jsme se dlouho neviděli a podobné sms, i zprávy na icq. Vlastně jsem mezitím s nikým vážnějším ani nechodila (T. měl novou holku, kterou miloval, takže z toho nic nebylo), M. také ne. Zpětně si ale uvědomuji, že o mě vlastně M. ani moc nebojoval, já se k němu ale přesto vrátila…


86
Tom 02. 07. 2008 20:07

Tak to klobouk dolu, jen tak sjem hledal a hledal a narazil sjme na tento text. Myslim ze je pravda ze neni reseni skemrat ale jak jiz tady bylo napsano neni to reseni pro vsechny. Prave se nachazim v takovemto rozpolezeni a vidim na sobe ze jsem nepostupoval spravnym zpusobem. Nejhorsi je ze toto co tady pise uz davno vim ale nic z toho … Vsem preju at toto nemusi absolvovat a kdyz at vychazeji jako vitezny pár!


87
David 22. 07. 2008 15:23

Ahoj výborný článek snad se zachovám správně a nebudu vypadat jak nějaký zoufalý bídák :-( držte mi palce v pátek se to rozhodne a to je za 3 dny!!!! Děkuji opravdu vítečný článek moc jsem se z něj poučil moc děkuji!

Přidej komentář

Web je nyní kompletně uzavřen. Od této chvíle není možné přidávat žádné komentáře!

Další informace naleznete zde.